abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:44 | IT novinky

    Šestice firem označovaných jako „MAMAAN“ – tedy Meta (Facebook, Instagram), Alphabet (Google), Microsoft, Apple, Amazon a Netflix – je zodpovědná za více než padesát procent světového internetového provozu. Dalšími velkými hráči jsou TikTok a Disney+. Společně tak zásadně určují podobu digitálního prostředí, spotřebitelského chování i budoucích trendů v oblasti technologií. I přesto, že se podíl těchto gigantů od roku 2023 o něco snížil, jejich dominantní postavení zvyšuje volání po regulaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) navrhuje zavést plošný poplatek ve výši dvou eur (zhruba 50 Kč) za každý malý balík vstupující do Evropské unie. Poplatek se má týkat balíků v hodnotě do 150 eur (zhruba 3700 Kč), které v EU nepodléhají clu. V loňském roce bylo do EU doručeno kolem 4,6 miliardy takovýchto balíků. Poplatek má krýt náklady na kontroly rostoucího počtu zásilek levného zboží, které pochází především z Číny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (62%)
     (23%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 52 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    17.2.2009 08:16 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    http://www.ochrance.cz/dokumenty/dokument.php?doc=1306
    17.2.2009 08:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Rád bych věděl, co řeknou, až jim tohle dotyčný člověk předloží... Že se spletli?
    17.2.2009 10:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    já bych jim to nepředkládal, já bych si od nich jejich nároky nechal dát písemně, a obratem bych podal podnět k ČTÚ (s odkazem na to vyjádření) a trestní oznámení pro pokus o podvod (s doložením těch nároků od operátora)

    dokud lidi budou ovce, a když na ně někdo bude něco zkoušet, tak mu to buď sežerou, nebo sice ne, ale budou akceptovat, že "byl to omyl", a hříšníka neklepnou přes prsty, tak tady budeme dál v takovejch sračkách jako jsme teď :-/
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.2.2009 11:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Přesně tak, s vychcanejma hajzlama se člověk nesmí sr*t, a zvlášť s takovejma hijenama!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.2.2009 11:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Jak se to vlastně správně česky píše??? Hijena, hyjena, hiena, nebo hyena??? :-D
    masožravá palma avatar 17.2.2009 12:37 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    V. č. 4
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    kotyz avatar 17.2.2009 17:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Spravne je to Hyena. Vypada to cize (jak vzaty z latiny nebo neceho takovyho), co? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 17.2.2009 17:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Anglicky se to pise stejne, polsky je to s mekkym - Hiena.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.2.2009 02:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    ...no to mě právě zmátlo :-D
    xxxs avatar 17.2.2009 08:52 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    na slovensku sa uz taky pripad riesil. pomohla medializacia.
    17.2.2009 08:37 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou

    Známý právník jim "od boku" poradil, aby se všichni dědicové vzdali nároku na dědictví. Mluvím tady jen o té smlouvě s operátorem, nikoliv o celém dědictví. Ale není jisté, jestli to vůbec půjde.

    Tak tohle určitě nepůjde. Můžeš se vzdát celého dědictví, ale ne části.

     

    17.2.2009 14:03 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Přesně tak. Zrovna jsem to chtěl napsat.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.2.2009 09:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Pí*ovina, od každý smlouvy lze odstoupit...
    17.2.2009 09:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Ale otázka je s jakou pokutou :-)
    Jardík avatar 17.2.2009 14:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Tak řekneš, že od ní odstoupil otec a dal ti vědět ze záhrobí. Ať dokážou, že ne :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.2.2009 16:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    ...a to odstoupení od smlovy podepíše ze záhrobí jak? :-D
    Luk avatar 17.2.2009 16:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Však on už se najde nějaký kněz, který rád takovou komunikaci zprostředkuje. A jistě nezapomene vyjádřit též vůli zemřelého, které knězi přiřkne dostatečnou odměnu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kotyz avatar 17.2.2009 17:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Vyzyvam te, o duchu {doplnte jmeno}, jestli nas slysis tak trikrat zabouchej. Buch! Buch! Buch!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 17.2.2009 23:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Jak to, sakra, bylo? Podívejte, jak paňmáma ještě hezky píše... (Jára Cimrman)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 18.2.2009 10:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    A vlastni rukou!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.2.2009 17:01 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Pí*ovina, od každý smlouvy lze odstoupit...

    Za podmienok, s ktorými súhlasia obe strany.
    18.2.2009 23:27 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Od smlouy může účastník odstoupit, jen jestliže je to v zákoně stanoveno nebo účastníky domluveno. Viz občanský zákoník, § 48.
    Only Sith deals in absolutes.
    17.2.2009 09:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou

    kravina, smlouvy smrti zanikaji. Maximalne mohou chtit nejake odskodne ci vraceni mobilu, kdyz tam bylo financni zvyhodneni.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.2.2009 09:57 Václav Blahout
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou

    Zákon na takové situace myslí. Z hlediska možného vynucování plateb je nutné uhradit pouze případné dluhy a již započaté zúčtovací období. Soudím z vlastní zkušenosti. Vypovídal jsem takto smlouvu sice u jiného operátora, ovšem naprosto bez problému. I přes jakákoliv zvýhodnění paušální poplatek prostě zaniká. Do dědického řízení poté spadá jen fyzický majetek s náležitostmi, tedy mobilní telefon.

    17.2.2009 11:23 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Tak tohle jsem už taky zažil (dokonce dvakrát). V obou případech se jednalo o bankovní účty u nejmenovaných bank. Vždy to bylo stejné. Od smlouvy může odstoupit jen zemřelý, nebo jeho dědic, což jak vidno není možné / zatím možné. Poplatky za vedení účtu jsou stále vedeny.

    Od známého, který dělá u jedné z nejmenovaných bank jsem se dozvěděl, že při smrti se podle práva poplatky za vedení účtu pozastavují, ale že vnitřní předpis banky říká něco jiného. Je to nelegální činnost, která se težko dokazuje. Má prý dokonce i jméno - "Obohacování se na úkor mrtvého". Bohužel se proti tomu velmi težko bojuje a jediným východiskem je podle mě mít v dané společnosti (ať už banka nebo mobilní operátor) nějákého známého, nebo udělat pořádnou medializaci. Normální "smrtelník" nemá šanci.
    Thats not a bug its a feature :-)
    Jardík avatar 17.2.2009 14:27 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Proč, podat trestní oznámení přece lze vždy a policie je povinná to prošetřit. A když ho podáte třeba 100x, tak to prošetří pořádně, protože je to přestane bavit.
    Věřím v jednoho Boha.
    17.2.2009 14:38 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Jeden z hlavnich duvodu, proc se v CR proti takovym vecem tezce bojuje je, ze tak casto kdyz se o ruznych svinstvech pise, tak se napise ze je udelal "nejmenovany" subjekt. Proc?! Proc nam nedate vedet, ktera banka to je, abych tam nesel se svyma penezma? Proc se tak casto chrani firmy, operatori, banky nebo treba jednotlivci, kteri delaji neco co by se nam mohlo nelibit?

    Tohle je proste pricina - to nepojmenovavani tech, kdo jsou zodpovedni za problemy. Problemy (nebo i svinstva) jsou vsude, ale u nas se az prilis casto mlci o tech kdo za ne mohou, takze nefunguje evoluce - firma muze delat svinstva dal, protoze lidi se stejne nedozvi ze to udelala ona - tak proc by to nezkusili? Dokud si Cesi nechaji s prominutim srat na hlavu a budou se bat ukazat prstem, bude u nas moznost branit se proti svinstvum vzdycky mensi nez je ve svete obvykle.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    17.2.2009 15:50 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Pokud chcete vědět která banka to je, lepší je ptát se které banky to jsou. Odpoveď: "Všechny. Od ČSOB po Poštovní spořitelnu." Proto je bezvýznamné mluvit o určité bance. Je to naprosto běžý trend v ČR. Jak to vím? Z vlastní zkušenosti ale i ze zkušenosti mých známých, či příbuzných (ne opravdu nemáme všichni stejnou banku). Člověk si zkrátka nevybere pokud jde o místo uložení svých peněz a obštrukcí se smrtí majitele. Dá se tomu ale předejít. Některé účty umožňují (záleží na typu účtu nabízeným danou bankou) při uzavření smlouvy zadat na koho se převede účet v případě smrti majitele, čímž se de facto vyhnete zařazení účtu do dědického řízení.
    Tohle je proste pricina - to nepojmenovavani
    Já bych příčinu hledal někde jinde než jen v nepojmenování. Pokud si lidé nechají s odpuštěním s*át na hlavu a budou jen ukazovat na firmy, banky, operatory atd. nikam to nepovede. Je třeba se nenechat hned při první příležitosti a zatnout jim to. V případě bank to není o tom "proč by to nezkusili když se o tom někdo nedoví" ale "proč to nezkusit když se nikdo nebude hádat" (pozůstalí většinou nemají v danou chvíli "vůli" se ještě s někým handrkovat)
    Thats not a bug its a feature :-)
    DjAARA avatar 17.2.2009 17:10 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Odpoveď: "Všechny. Od ČSOB po Poštovní spořitelnu."
    Heh, takže vlastně jen ČSOB a jeho druhá obchodní značka Poštovní spořitelna?
    17.2.2009 18:51 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Neříkám, že to je "jen" ČSOB a Poštovní spořitelna (uvádím jako příklad kdy ČSOB mě napadla jako "nejznámější" a Poštovní spořitelna jako podle mého mínění pravej opak). To že jsou zrovna tyhle 2 spřažený je jen náhoda ;-)
    Thats not a bug its a feature :-)
    DjAARA avatar 17.2.2009 19:12 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Pak bych možná řekl od ČS po LBBW (Volksbank, elektrikářská banka, ale ne PS) :-D.
    17.2.2009 17:34 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Já bych příčinu hledal někde jinde než jen v nepojmenování. Pokud si lidé nechají s odpuštěním s*át na hlavu a budou jen ukazovat na firmy, banky, operatory atd. nikam to nepovede. Je třeba se nenechat hned při první příležitosti a zatnout jim to.
    Jenze prave k tomu potrebujete nejdriv ukazat prstem. Protoze jedine ceho se banky a firmy opravdu boji je hrozba ztraty masy. Klidne se s nima muzete handrkovat a soudit a pro ne to nebude znamenat prakticky nic. Teprve kdyz masy zakazniku budou vedet co za svinstvo jejich oblibena banka dela a zacnou hromadne odchazet jinam, tak se neco zmeni.

    A mimochodem, i v jinych zemich maji banky. Mam ucet v UK, Spanelsku, mel jsem i v USA. Ve vsech mi nabizeli nesrovnatelne lepsi sluzby za min penez nez v CR. Takze se ma ceska banka nemuze divit, ze si u ni nechavam jen dluhy. Cim vic srovnani lidi budou mit, tim lip se k nam banky budou muset chovat, abysme vsichni nesli i se svyma penezma jinam.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    17.2.2009 19:01 Dawix | skóre: 2 | blog: biokzvasty | ČB a Linz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    S tím souhlasím (v mém původním komentáři píšu, že jako jedno z východisek je medializace). I já mám bohudík/bohužel srovnání s cizinou s naprosto stejnou zkušeností (Rakousko, Španělsko). Měl jsem ale na mysli, že "pouhé ukazovani" nestačí. Pokud se nenechají zákazníci odrbávat hned od začátku, bude situace v ČR podle mého názoru o něco lepší.
    Thats not a bug its a feature :-)
    17.2.2009 20:02 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Měl jsem ale na mysli, že "pouhé ukazovani" nestačí. Pokud se nenechají zákazníci odrbávat hned od začátku, bude situace v ČR podle mého názoru o něco lepší.
    Tak v tom s vámi souhlasím. Osobně si myslím, že mnohým českým firmám a bankám by nejvíc prospělo nakopat do zadku.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    17.2.2009 15:58 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Nejhorsi je, ze je to utajovani dokonce povinnost ze zakona - napriklad nedavno nemohla COI zverejnit, komu naparila pokutu za nekvalitni naftu, a u neplnoletych pachatelu se nesmi zverejnovat jmeno (coz dokazu pochopit), dokonce se jim to neobjevi v rejstriku, a to i tehdy, pokud spachali vrazdu nebo neco podobneho (coz uz pochopit nedokazu).

    Zatim to tedy stale vypada, ze si u nas vazime zlocincu vic, nez jejich (pripadnych) obeti ...

    drc avatar 18.2.2009 09:29 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou

    V případě bank je to zcela pochopitelné. Výpověď smlouvy totiž znamená i vybrání peněz z konta. Komu je má taková banka dát? Strýčkovi aby je potom žalovala tetička? Logické je počkat na výsledek dědického řízení (jehož součástí takový účet je) a pak s ním naložit podle jeho výsledku.

     

    Normální "smrtelník" nemá šanci.

    Ale má -- musíš se třeba soudit. Obávám se, že dokud se lidí budou soudů bát, tak se nic moc nezmění. [1] Jeden můj kamarád (ten je ovšem právník) šel reklamovat boty a vyhodili ho -- načež rozvinul paragrafovou ofenzivu. Nakonec to tomu obchodu přišlo dost draho -- musel nejet vratit boty (reklamoval několik párů od různých lidí), ale i uhradit náklady na znalecké posudky atd. (Myslím, že se jednalo o nějakého dealera Adidasu v Brně. Měl špatnou pověst a mám pocit, že s ním později Adidas rozvázal smlouvu. Jméno si nepamatuji.)

     

    Pozn.: Plně souhlasím s tím co tu někdo psal. Když se někdo chová jako svině pak je to potřeba říct a to i s IČ a adresou :-)

    [1] Mluvím hlavně o sporech, kdy je právo jasně na tvoji straně.

    17.2.2009 16:53 PMD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou

    A co když zemřelý paušálem "splácel" dotovaný telefon? Pak je to něco jako dluh, ne? Když zemřel můj otec, musel jsem zaplatit i jeho dluhy, protože jsem se kvůli rodině nezřekl celého dědictví...

    18.2.2009 18:17 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Pak je na miste zaplatit, nebo vratit telefon. Pausal je preci i na levnejsi volani, tak at to vycisli ... a kdyz reknou, ze 499 kc je na telefon a 1kc je na levnejsi volani, zitra maji milion zadosti o levnejsi volani za 1kc mesicne bez telefonu a hned na to milion zalob, az to odmitnou ...
    Saljack avatar 17.2.2009 17:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Z mé zkušenosti by smlouva měla zaniknout (alespoň nám se to tak stalo). Jestli nadáváš na tohle tak počkej až po tobě bude chtít notář všechny věci o dědictví. Ani nehne brvou jenom bude říkat ať přineseš papíry. A nakonec bomba největšího kalibru si vezme nějaký procento z celého dědictví. Kvůli tomu zasranýmu procentu budeš muset mít u všeho odhad ceny i když je to ti to naprosto nahovno. Tohle mi příjde tak sporstý vydělávat na cizím neštěstím, je to podle mě jasná krádež. A ještě k tomu ti toho notáře přidělí například my jsme museli jezdit z Malešic do Dejvic.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    18.2.2009 18:16 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Kdyz na me jiny mobilni operator zkousel jine smecko, tak jsem se jich zeptal, zda chteji billboard, nebo byt v televizi.

    Pomohlo to.

    Par tisic za billboard neni zase tolik, aby to za to clovek nemohl dat, kdyz uz ma neco podobneho neopravnene zaplatit. A ostatni zakaznici dane spolecnosti maji pravo vedet, jak se ta spolecnost chova ke svym zakaznikum.
    19.2.2009 18:39 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mobil a potíže se smlouvou
    Myslel jsem, ze smrti zanikaji i veskere uzavrene pravni vztahy - ruzna manzelstvi, registrovana partnerstvi, smlouvy, atd. Alespon tak jsme se to ucil[iy] na gymnaziu.
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 18:03 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Kámošovi zemřel otec. Zůstal po něm mimo jiné mobil se smlouvou. Kámoš chtěl zrušit smlouvu, ale v obchodě mu prý řekli, že "telefonní číslo" patří do dědictví. Taková smlouva prý není něco, co by šlo zrušit.

    Dědicové budou muset ještě cca 2 roky každý měsíc platit až do vypršení smlouvy. Ale dobré zprávy, může se taky zaplatit celá částka najednou. Nebo se může taky po dohodě platit každý měsíc snížená sazba, přičemž telefonní číslo nebude možné používat. Jméno operátora neuvádím, ale má něco vzdáleně společného s dvouatomovým kyslíkem.

    Jemu se nelíbí ani jedno ze tří navržených řešení, mně taky ne. Myslel jsem, že smrtí se smlouva okažitě ruší, protože člověk po smrti logicky už nemůže telefonovat.

    Známý právník jim "od boku" poradil, aby se všichni dědicové vzdali nároku na dědictví. Mluvím tady jen o té smlouvě s operátorem, nikoliv o celém dědictví. Ale není jisté, jestli to vůbec půjde. Nebo mu to špatně řekli a smlouva smrtí zanikne. Pojišťovací smlouvy také zanikají úmrtím.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.