abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 485 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    8.8.2006 06:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Pokud si dobře vzpomínám iDnes cenzuruje v diskusích i některé zkomolené varianty vlastního názvu, třeba iHeute… :-)
    8.8.2006 16:21 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Jo, a taky blokujou příspěvky, které obsahují substantiva jako 'blbec', 'vůl', 'pitomec', 'kretén', 'prdel' a podobně. Jeden pak musí iterativně nahrazovat strategicky vybraná písmena hvězdičkami, aby příspěvek prošel, což je únavné.

    Co je pro mne novinkou je deskriptivní cenzorské hlášení; mám pocit že původně cenzorský skript jednoduše vyplivl stránku 'Došlo ke vnitřní chybě serveru' v naději že tak postujícího hulváta oblbne, ale my hulváti samozřejmě nejsme tak pitomí.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    8.8.2006 16:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Ale moc to nekontrolujou, stačí to převést na HTML entity:

    http://technet.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A060808_093914_bezpecnost_vse

    Jen je třeba napsat nezávadný titulek, tam entity nefungujou.
    8.8.2006 08:00 r123
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Tak jsem se kouknul na ten "osud" i "zvedavec". Pominu-li ty bláboly co se tam vyskytují (to je můj názor, někomu se to třeba líbí), tak třeba na tom zvedavci.org řádí v diskuzi cenzura jak černá ruka. Každou chvíli smazaný příspěvek od editora. Kam se hrabe I_Dnes.
    brozkeff avatar 8.8.2006 15:32 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše mno tak na tom taky něco bude,
    rozdíl je jenom v tom, že oba tyto portály mají minimální čtenářskou základnu oproti masovému iDnes.

    Já se nebráním moderování diskuse, co odstraňuje ty nejvulgárnější příspěvky a rasistická hesla... právě něco takového by na serverech typu novinky.cz nebo idnes.cz vůbec neuškodilo. Ovšem blokování odkazování na jiný článek na specifickém serveru nemusím a hlavně nechápu důvod (zvědaveckým blábolům typu "sponzoruje je sionistická banda z Izraele a USA" nevěřím ani já :-)
    8.8.2006 15:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mno tak na tom taky něco bude,
    Pokud si dobře vzpomínám, iDnes takto odstraňuje příspěvky s URL ze serverů, které se dříve dopouštěly spamování diskusí. Je-li tomu tak, považuji jejich postup za naprosto korektní.
    freshmouse avatar 8.8.2006 08:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Pokud si dobře vzpomínám, tak iDnes není veřejnoprávní médium. Pokud neporušují zákon, můžou si tam třeba vkládat jen samé pochvalné příspěvky.

    Nemusí se ti to líbit, nemusí se to líbit i mně, ale oni si mohou publikovat, co chtějí. Do toho jim já nebo ty nemáme co mluvit.
    8.8.2006 08:46 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    a hlavne se tomu nerika Cenzura
    freshmouse avatar 8.8.2006 08:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Jo, na to jsem zapomněl.

    Nemám rád, když někdo chce rozhodovat o cizím majetku a myslí si, že na to má právo.
    freshmouse avatar 8.8.2006 09:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    A taky se mi líbí: "Tady v žádném případě neklikejte, to je jen můj skromný blogísek. Opakuji: ne, abyste tam klikli!! Neklikejte! Neklikejte! Je to jen bezvýznamný weblog, tak neklikejte." aneb zvyšování návštěvnosti. :-) (Mně to nevadí, jen mě to pobavilo.)
    brozkeff avatar 8.8.2006 16:15 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše hehe :-)
    tak jakou jinou adresu tam mám dávat, když to zkouším, ne? :-D zkusí to jenom blbec, předem jsem varoval :)

    Teď mě to navíc připomnělo reklamní kampaň na Český sen :] - "nespěchejte", "nekupujte", "nechoďte" ap. Ono to je snad účinnější než klasické "podívejte se na..." - tam už neklikne nikdo :o)
    JiK avatar 8.8.2006 10:40 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    zvedavec.org dela nejaky nezamestnany parazit stwora, ktery v kanade zije z platu svew matky a zeny a socialnich davek a jsou to vcelku hardcore neonackove, kteri za kazdym rohem vidi spiknuti zidu a pisou jak dobre po s nima pan hitler myslel. A naprilad cenzuru na svem diskuznim foru praktikuji zcela bezne, jiz leta. Zduvodnuji ji-pomerne logicky, tim, ze nechteji na svem soukromem mediu nektere nazory a debatery-ok, ovsem, proc potom toto pravo upiraji iDnes? Vzdyt iDnes taky neni statni a narozdil od stwory generuje zisk a dane plati a ne je prozira.

    A magor masek a jeho osud? To jsou uplni mimochodnici, na urovni Astara Bendy Serana a jeho stranek www.Vesmirna-Drubez.cz/ , blaboli o tenzorovych zbranich, nacistickem ufu a zlych a hrubych vibracich, experimentu philadelphia, foceni dobre aury a spol, existuje myslim i nejaky ufologicky casopis, ten se na podobne bajive, nezmeritelne a zcela pavedecke blaboly primo specializuje. Jeden otcuv kolega z prace si to kupuje a desne tomu veri, pak otcovi dava stara cisla, kdyz se objevi nove teorie spiknuti v Area 51. Posledni verze byla ze mimozemstani z Area 51 ziji v tamnich cisternach na letecky benzin a ovladaji prezidenta USA a Zimbabwe, kteri jsou oba roboti...

    Otec to ma jako cteni na WC(a tam tyto veci patri) a kdyz k nemu prijedu docela se tim bavim....

    Shrnu-li to, nemyslim, ze by lidstvo bez neonacistickeho zvedavce a blaboliveho maska o neco prislo, a rozhodne si nemyslim, ze by meli by default narok na bezplatnou reklamu na vysoce navstevovanych, komercnich strankach iDnes.
    8.8.2006 13:11 huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    blahoslaveni chudi rozhledem ...
    brozkeff avatar 8.8.2006 16:01 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Jeden za 18 a druhý bez 2 za dvacet
    Nemyslete si, že mr.Stworovi nějak fandím a několikrát jsem ho taktéž otravoval podobnými maily. Vrcholem budiž jeho "Sázka na Z." - taky jsem se mu k tomu vyjádřil a od té doby můžu být rád, že moje IP není na jeho blacklistu a když chci, tak se na jeho Servr stále připojím .o)

    Tvrdím prostě, že stejně jako většina lidí má z teorií spiknutí dobré čtení k WC, diskuse na masových serverech jsou zbytečná věc, určená snad jenom proto, aby si někteří lidi mohli vybít neškodně svoji agresivitu do nějaké SQL databáze a ne do manželky nebo někoho v parku. Nevím, jestli to pomáhá, ale asi jo, když všechny české servery možnost připsat k článku nějaký slint mají...

    Celá "causa" se tak v podstatě dá nazvat zbytečnou - sám do těchto diskusí nijak nepřispívám, a tak mě blokování určitých adres může být jedno. No a víceméně to je i pravda... pointa ale byla právě to, že nechápu, proč tyto subjekty blokují konkrétní adresy, ale ne ty rasistické příspěvky? V zájmu vlastní ochrany by spíš měli mazat ony prasárny, kterých je tam nesrovnatelně víc jak odkazů na článek o tom, že prezident Zimbabwe je robot.

    Závěrem jedno upřímné sdělení - před cca 2 lety jsem se náhodou dostal na nějaký článek o PGP, právě na Zvědavci - ten článek mě zaujal, nějakou dobu jsem to tam sledoval, s vírou, že tam budou samé poučné věci... dnes už vidím, že onen první článek o PGP byl zároveň ten nejlepší, co jsem tam četl... alespoň z hlediska informační hodnoty. U pár článků jsem i něco přispěl, s vírou, že z několika fanatiků udělám opět normální lidi, a v poslední době jsem to už vzdal - moc to nejde... A proč se rozčilovat - tady na abclinuxu jsou samí inteligentní lidi, co diskutují seriózně, takže než neefektivně zabíjet čas v diskusi na zvědavci, je lepší ho zabít na abclinuxu, což je nesrovnatelně poučnější :]
    8.8.2006 16:14 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden za 18 a druhý bez 2 za dvacet
    Koukám, že ten server Zvědavec už má i své občanské sdružení na vysávání peněz z lidí... A ze starých článků ukazuje jen část, zbytek jen za poplatek.
    JiK avatar 8.8.2006 16:37 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jeden za 18 a druhý bez 2 za dvacet
    zrovna na zvedavci je spousta clanku draha i zadarmo.

    Ale jak uz tu nekdo psal, asi je lepsi, kdyz se ti uchylove ukoji nekde na webu a naplni svyma antisemitskyma, antigay a antiamerickyma zvratkama stworovu SQL databazi nez aby tim obtezovali nejake lidi.
    8.8.2006 16:40 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Sice Zvědavce nepovažuju za nestranný ani příliš spolehlivý zdroj, ale srovnávat jej s komiky typu Astar Benda Seran je dost nemístné.

    Jistě, jsou tam i hysterické bláboly, ale taky podnětné věci, které jinde nenajdete. Oficiální česká média jsou zoufale uniformní a extrémně servilní, to je nepochybné. Dokud budou iHeute (a spol), budou i Zvědavci (a spol), rovnováha musí být.

    Nebo snad víte o novinách, kde vycházejí česky články od Pilgera, Fiska, nebo články z Le Monde Diplomatique?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    9.8.2006 22:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    hm, pan kolega si zřejmě nevšiml, že zatímco na Zvědavci se cenzuruje vulgarita, ale nikoliv opozice, na iDnes je tomu přesně naopak ...

    p.s. tvoje patička není náhodou bezplatná reklama? neměl bys ji upravit, abys uvedl v soulad svá slova a činy?
    brozkeff avatar 9.8.2006 22:43 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Sám to mám taky tak
    Sám mám v patičce taky odkaz na vlastní stránky, ale to snad není důvod kritizovat, zvlášť patička se jménem JiK je celkem zřejmá, kam povede... nehledal bych nějakou souvislost s textem příspěvku.

    Jinak na Zvědavci se v posledních měsících spíše autocenzuruje tím, že registrovaný tam má právo na omezený počet příspěvků :)

    O tom, že se tam nemazalo dřív něco negativního o editorovi, bych ale pochyboval - potvrdit ani vyvrátit to nemůžu, ale nedivil bych se tomu.

    Mimochodem existuje i anti-stránka nezvedavec.org :-)
    freshmouse avatar 10.8.2006 00:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    1) A co je někomu vůbec po tom, že na iDnes je "cenzura"? Není to veřejnoprávní, a ty nemáš povinnost to financovat. A je jedno, jestli někdo "cenzuruje" spam nebo "ideově nekorektní" příspěvky. Mají právo mazat, co chtějí.

    2) Cenzura je něco jiného, než o čem se tu bavíme.
    8.8.2006 11:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    A co třeba cz.altermedia.info, www.narodni-strana.cz, www.odpor.org – ty blokujou taky?
    JiK avatar 8.8.2006 11:14 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    snad ano, proc bys mel mit pravo zdarma si davat svou reklamu na komercni, velmi navstevovane stranky, a uz vubec nevim, proc by to pravo meli mit evidentne vylizani neonacisti...
    8.8.2006 11:30 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Nechce se mi to zkoušet, diskuse na novinových serverech mají úroveň velmi nízkou. :-) Jen nechápu, proč by se tomu mělo říkat reklama – může jít o přímý odkaz na článek, k němuž se někdo chce vyjádřit, nebo jej chce uvést jako příklad.

    P.S.: Možná by se tam daly odkazy uvádět v podobě, v jaké jsem je uvedl já tady v příspevku č. 8.
    8.8.2006 12:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    AFAIK blokují jen URL webů, s nimiž měli v minulosti problémy kvůli masovému spamování diskusí.
    8.8.2006 11:44 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Co byste 16 let po revoluci čekali, že. Snad ne svobodné vyjadřování názorů v největších médiích...

    To tedy určitě ne. Pouze v prostoru pro to určeném. Kromě toho nepíšeš o "názorech", ale o de facto reklamních odkazech (plné internetové adresy), viz podmínky přispívání do diskuse tamtéž.

    Jo takhle kdyby šlo o tzv. veřejnoprávní médium placené z daní a koncesionářských poplatků a potlačování názorů nebo deformace skutečnosti (což by se konkrétně v ČT našlo, viz zpravodajství o problematice americké základny)... o tom už se dá diskutovat.

    Takhle namísto rozhořčených a nemístných stížností na "cenzuru" můžeš udělat jen jedno, nechoď na soukromé stránky, které se ti nelíbí (případně si odhlaš, nepředplácej MF Dnes, když tě tak štvou).
    8.8.2006 11:59 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Odkdy jsou na World-Wide Webu (přečtěte si ten název) hypertextové odkazy „zakázaná reklama“? Chudák Tim Berners-Lee, takhle si ten hypertext určitě nepředstavoval... ;-)
    8.8.2006 14:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Od té doby, co Google proslavil Page Rank? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    brozkeff avatar 8.8.2006 16:12 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Diskusí si představuji komentář k dané problematice. A přece nebudu opisovat věc, která už je napsaná. Od toho jsou právě ty odkazy - jedna věc je spamovat diskusi "podívejte se na mý stránky www.superstrááánky.cézet" a druhá je dát odkaz na konkrétní článek ze serveru. Ovšem jak jsem již výše napsal - diskuse na těchto serverech nejsou diskuse, ale hromada nesouvisejících nadávek a urážek :) navíc nevím, jestli někdo vůbec čte "diskuse" s 20 tisíci příspěvky - na novinky.cz to tuším není až tak výjimečné číslo na 1 článek :)

    Po jaké době příspěvkky na těchto serverech mažou? :-)
    8.8.2006 18:16 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    jak to rika nejlepsi Muz ceskeho internetu ktery kosi zastupy pevnych slecen v Kongresovem Centru: to je jejich web, jejich majetek oni si mohou cenzurovat co chteji. a kdyz se ti to nelibi, mas smulu, chod do pitchi. nebo si zaloz treba svuj web a tam si klidne nech radit spamboty, nacky, komouse, pubertaky ci jinaci odpad B-]
    Luk avatar 8.8.2006 18:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    V tomhle má ale skutečně pravdu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 8.8.2006 19:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Přesně. Neříkám, že je Nulán můj idol (můj idol je totiž Luk, hehe), ale tohle je prostě a jednoduše pravda. Koneckonců jsem to možná napsal výše...
    Luk avatar 8.8.2006 20:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    můj idol je totiž Luk, hehe
    :-D :-D :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 8.8.2006 20:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Mám vytištěné tvoje články na formát A2 a mám jimi polepený celý pokoj. Včetně ploch pod kobercem. A včetně oken. Ale pro tmu si je nemohu přečíst.
    8.8.2006 20:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Jestli je to vytištěno jednostranně a na ne moc silném papíře, přinejmenším část půjde přečíst, stačí počkat do rána. :-)
    freshmouse avatar 8.8.2006 20:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Jak "na papíře"? Když tisknout, tak jedině na flanel!

    :-)
    freshmouse avatar 8.8.2006 21:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Mám tě rád skoro jako vlastního. :-)
    Heron avatar 8.8.2006 23:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Cenzuru svého času zavedli i na Britských listech. Pak zrušili diskuse úplně. Po emailové diskusi s panem Čulíkem (šefredaktorem) kde mi nedokázal vysvětlit, jak se mohl příspěvek v diskusi změnit, BL nečtu.
    9.8.2006 01:22 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Nebudeš jediný, kdo si o panu Čulibrkovi myslí svoje... :-D ;-)
    9.8.2006 13:30 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    Nevim jak ostatni, ale ja se obcas na zvedavce podivam a kupodivu jsem nebyl vubec prekvapeny Kubiceho aferou, zatcenim pana Cervenky a podobne.
    Priznejte si, ze ignorovani alternativnich zpravodajskych kanalu vas pripravuje o spoustu prinejmensim zajimavych informaci.
    vencour avatar 9.8.2006 21:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz

    Občas tam nakouknu, dřív jsem tam byl častějš. Může se změnit obsazení daného děje, ale aspoň informace, že k něčemu došlo mlže být taky zajímavá.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.8.2006 19:47 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzura na idnes.cz
    idnes kleslo tak hluboko, ze ma potrebu cenzurovat i komixy
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.