T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
Uživatelé komunikátoru Signal si mohou svá data přímo v Signalu bezpečně zálohovat a v případě rozbití nebo ztráty telefonu následně na novém telefonu obnovit. Zálohování posledních 45 dnů je zdarma. Nad 45 dnů je zpoplatněno částkou 1,99 dolaru měsíčně.
Server Groklaw, zaměřený na kauzy jako právní spory SCO týkající se Linuxu, skončil před 12 lety, resp. doména stále existuje, ale web obsahuje spam propagující hazardní hry. LWN.net proto v úvodníku připomíná důležitost zachovávání komunitních zdrojů a upozorňuje, že Internet Archive je také jen jeden.
Jakub Vrána vydal Adminer ve verzi 5.4.0: "Delší dobu se v Admineru neobjevila žádná závažná chyba, tak jsem nemusel vydávat novou verzi, až počet změn hodně nabobtnal."
Bratranec si nedavno koupil nejaky levnejsi notebook od Toshiby (pod 15kKc) a zjistil, ze skvele a vyhodne led podsviceni jim pri snizenem jasu blika jaxvina.Zesilovač s fototranzistorem k osciloskopu leží vedle mě v poněkud demontovaném stavu a nemám tady pájku
ale rozdil mezi 50 Hz u LCD a CRT je z principu naprosto jinyAno, to vím, jen jsem chtěl ukázat, že jsem možná jedním z těch „citlivějších“.
Kdy to poznas jsou hlavne FPS hry, coz ale u filmu ti zas tak nevadiHry nehraju, ale u videa právě i u 25 FPS občas vidím trhání.
Hry nehraju, ale u videa právě i u 25 FPS občas vidím trhání.Tak ale to bude asi problém někde jinde když se ti to trhá, ne? Zkus tohle. Pokud to bude fungovat, dej si rovnou facku. Pokud ne, zajdi si na vyšetření.
Ano, to vím, jen jsem chtěl ukázat, že jsem možná jedním z těch „citlivějších“.Všichni jsou „citlivější“. Obecně nejvíc před Vánocema nebo narozeninama.
Tak ale to bude asi problém někde jinde když se ti to trhá, ne?Proč? Prostě tam vidím podobné neplynulosti jako u videa z mého foťáku (dává 15 FPS), akorát méně výrazné.
Zkus tohle. Pokud to bude fungovat, dej si rovnou facku.Vidím tam kombinaci
# A green disc running around the circle of lilac discs in place of the gap; # The green disc running around on the grey background, with the lilac discs having disappeared in sequence.(konkrétně velice slabě ta růžová kolečka a obíhající zelené kolečko). Co to ukazuje?
Pokud ne, zajdi si na vyšetření.Děkuji za doporučení, nedávno jsem byl (takové ty puntíky s podobným jasem, ale různou chroma složkou). Úspěšnost přes 90 %.
Všichni jsou „citlivější“. Obecně nejvíc před Vánocema nebo narozeninama.Jak to víš? Příští týden mám narozeniny ;)
Proč? Prostě tam vidím podobné neplynulosti jako u videa z mého foťáku (dává 15 FPS), akorát méně výrazné.Ale pohyb pociťuješ, ne? Tak v čem je problém?
Co to ukazuje?Že ti funguje double-bufferingová keška. Teď ještě jestli ti funguje interpolátor.
Ale pohyb pociťuješ, ne? Tak v čem je problém?Pohyb pociťuju i u toho 15FPS videa z foťáku. Přesto ho lidé z nějakého důvodu považují za nekvalitní (hlavně kvůli té snímkové frekvenci).
Přesto ho lidé z nějakého důvodu považují za nekvalitní (hlavně kvůli té snímkové frekvenci).Prosimtě lidi považují za nekvalitní všechno na čem není logo HD, HQ nebo Adidas. Z toho bych si vůbec nic nedělal.
Pohyb pociťuju i u toho 15FPS videa z foťáku.Tohle je docela zajímavé, protože tahle A/V větev se zdá být neúplně prozkoumaná. 15 FPS stačí, pokud jde třeba o pohyb v malém rozsahu. Myslím si že budoucnu je v něčem dynamicky adaptovatelném. Ono už to stejně dneska tak nejde brát, protože obraz je rozkouskovaný na bloky a pohybové vektory se zapisují stejně jen pro ty bloky kde součet residua stopne nad deltu jinak se to vyplní SKIP blokem, takže některé části obrazu se obnovují třeba jednou za sekundu a jiné třeba plně. Docela ironicky, když by se zvedla snímkovací frekvence, objem dat by zůstal furt stejný, což IMHO svědčí o tom, že ve více snímcích stejně není víc dat, takže proč zvedat náročnost?
15 FPS stačí, pokud jde třeba o pohyb v malém rozsahu.No právě. Takže třeba cokoli točené z ruky nebo švenkování nebo kombinace pak vypadá nechutně. Schválně si zkus u odkazovaného videa zahodit každý druhý snímek.
Přestaň blbě kecat, prostě když ti přes obrazovku něco prosviští a ideálně je to jestě velká plocha (třeba vesmírná loď)A co když se ta vesmírná loď pohybuje pomalu? Pak je 25 snímků za sekundu zbytečný luxus.
snad skoro slepý všimne, že to není úplně plynuléTak s termíny jako
i slepý si všimnebych opravdu mírnil, protože aspoň v současné situaci se velice těžko špatně určuje čeho si kdo všimne a čeho ne.
A už tenhle pocit kazí dojem z "hitech" technologiíTo je ono. Kde končí rozum, tam nastupuje hi-tech technologie.
též blbý pocit hráčů nebo porucha mozku?Odezva. Je potřeba dosáhnout co nejmenší prodlevy od pohybu myši až po výsledný pohyb zpracovaný v mozku (o to víc, že celý systém právě jede v jedné smyčce), proto je potřeba dosáhnout větších snímkových frekvencí. U filmu ale na zpoždění až tak nezáleží (není to interaktivní).
Rozhodně je to lepší než zvyšovat furt rozlišení, pokud vůbec něco zvyšovatS rozlišením to zas souvisí jak? Tuhle potřebu furt něco zvětšovat jsem nepochopil. Nechte si zvětšit penis a mně dejte pokoj.
A co když se ta vesmírná loď pohybuje pomalu? Pak je 25 snímků za sekundu zbytečný luxus.Já proti dynamickému fps nic nemám
Odezva.Budiž. Ale na tom, že velká pohybující se věc ve velké rychlosti přes celý obraz je pořád problém trvám.
Tuhle potřebu furt něco zvětšovat jsem nepochopil.Píšu pokud vůbec něco. Taky nejsem nějaký zastánce zvyšování, ale holt je to věc byznysu, něco se "zlepší", udělá se z toho modní vlna a výrobci zařízení, vydavatelé a spol se napakují. Proč ne
Já proti dynamickému fps nic nemám .Nejhorší by byla vesmírná loď, která rychle zrychlí
Prosimtě lidi považují za nekvalitní všechno na čem není logo HDOMFG. Dneska je HD už opravdu všechno.
Na druhou stranu po zvýšení rozlišení se určitě zase časem v GUI zvýší DPI aplikací a bude to tam kde to bylo předtím.Snad do té doby dokonvergujeme k vektorovým UI prvkům a z toho vyplývající plynulé škálovatelnosti nezávislé na DPI zobrazovadla.
a i SDHC/SDXC s rozhraním UHS-I umí zapisovat třeba 60 MB/sJá bych na každou SD kartu hodil PCIe 3.0 endpoint řadič a bylo by
V posledním odstavci o AMD Llano přebývá mezera v 3 jádrové, a výraz 4core bych počeštil.
V druhém odstavci o GTX 560 chybí mezera v 99%.
V druhém odstavci o kartách Memory Stick chybí mezera v 50MB/s a 100MB/s, a ve třetím odstavci je 32&nbso;GB.
Z toho část padne na režii USB přenosů (hlavičky datových paketů, kontrolní součty).Přesně tak, nejen hlavičky, ale i hlavičky hlaviček. USB je naprosto dementně navržené (ok, USB 3.0 se to snaží řešit). Nejhorší je to u low-speed, kde je režije protokolu tak velká, že to sice má linovou rychlost 1.5Mbit/s, ale nedá se tím přenést víc, než cca 50-70kbit/s. Prostě tohle musel navrhovat naprostý debil...
Tiskni
Sdílej: