abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 564 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    30.8.2007 00:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Jevgenij Poljakov z vývojářů, kteří by se nechali snadno odradit.
    V téhle větě pravděpodobně chybí sloveso.
    Quando omni flunkus moritati
    30.8.2007 00:28 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Už jsem to tu chtěl napsat :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.8.2007 00:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Díky, opraveno.
    30.8.2007 02:51 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše OT Upozorňování na překlepy
    Prosím, je opravdu nutné psát informace o překlepech do diskuze? Nebylo by vhodnější kontaktovat autora e-mailem? Vždyť takový příspěvek v diskuzi nemá žádného smyslu.

    (Prosím, abyste na můj OT příspěvek nereagovali.)
    30.8.2007 03:00 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    (Prosím, abyste na můj OT příspěvek nereagovali.)
    Když jsi položil otázku, dostaneš odpověď. Pokud jsi tak toužil po tom, aby ti nikdo neodpovídal, neměl ses ptát.

    Ano, je to nutné.
    Quando omni flunkus moritati
    30.8.2007 08:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    Prosím, je opravdu nutné psát informace o překlepech do diskuze? Nebylo by vhodnější kontaktovat autora e-mailem? Vždyť takový příspěvek v diskuzi nemá žádného smyslu.
    A je opravdu nutné, aby se takovýhle příspěvek (jako ten váš) objevil pod každým druhým článkem? Vždy s jediným argumentem – "mne to nezajímá".
    Prosím, abyste na můj OT příspěvek nereagovali.
    Příspěvek týkající se komentovaného článku vám vadí, a sám napíšete příspěvek, který se článku netýká vůbec? To mi připadá přinejmenším podivné.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.8.2007 10:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    Kontaktovat autora by opravdu nebylo lepší, protože autor článku a zpráviček své dílo upravovat nemůže. A je sice pravda, že Robert může, ale ten je teď na dovolené - takže psát jemu by nepomohlo.
    30.8.2007 13:49 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    chtelo by to u clanku/zpravicek link na formular, kde by se to reportovalo a system by to uz predal nekomu kdo to muze zmenit (jednodussi nez psat email a nesvinilo by to diskuzi dole)
    Pavel Dobeš avatar 30.8.2007 22:55 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    Ale zase by to reportovalo hodne lidi, zatimco tady to je pouze jeden, ten prvni
    Windows? A kdo to ještě používá?
    30.8.2007 23:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    A dalších deset se pohádá, jestli to má být v diskusi nebo ne. Takže to vyjde nastejno… :-)
    31.8.2007 13:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Upozorňování na překlepy
    Chceš-li řešit něco o diskuzi na abclinuxu, řeš to na abclinuxu a nespamuj mi na e-mail!
    Quando omni flunkus moritati
    Honza Balák avatar 30.8.2007 01:16 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Docela mě pobavil ten první citát :-).
    <null>
    30.8.2007 02:49 MiK[3]Zz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Mna pobavil ten druhy :)
    30.8.2007 07:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Mně naopak připadá neskutečně hloupý. Ne kvůli prvoplánovému útoku na editor vi, ale kvůli tomu, že je hluboce pomýlený.
    30.8.2007 19:17 mrkef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    nejíš maso, nepoznáš vtip...
    30.8.2007 21:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Vtipná je jen ta část o vi, ta mi nevadí. Vadí mi část o rm a zpracování příkazové řádky, protože ta svědčí o tom, že autor toho příspěvku kritizuje něco, čemu nerozumí, jen proto, že tomu nerozumí.
    30.8.2007 22:26 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    tym by som si nebo taky isty, kedze sa stazoval na kernel ml...
    30.8.2007 23:37 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Což on to asi ví. Jenom je teda fakt, že to vyznělo trochu trapně, když člověk ví jak se věci mají.

    Na druhou stranu, seriózně (to jako že se teď všichni naserou :o)), proč člověk musí používat obezličky, když chce smazat víc souborů?
    31.8.2007 00:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007

    Jak vidno z té diskuse, není to chyba principu, ale implementace… Mimochodem, než někdo začne tvrdit, že v současných Linuxech je problém smazat přes wildcard 10000 souborů, měl by si aspoň zkusit

      mkdir x ; cd x
      touch {0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
      rm * && echo OK
    

    aby zjistil, že měl tu konstantu zvolit větší…

    2.9.2007 00:54 judas | skóre: 7 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    touch abcdefgh{0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
    2.9.2007 01:02 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    $ touch abcdefgh{0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
    $ rm abcdefgh*
    $ echo $?
    0
    $
    
    nemalo to byt este o nieco dlhsie?
    2.9.2007 01:25 judas | skóre: 7 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    $ touch abcdefgh{0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
    -bash: /usr/bin/touch: Argument list too long
    $ getconf ARG_MAX
    131072
    2.9.2007 01:37 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    $ touch abcdefgh{0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
    $ touch abcdefghi{0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
    zsh: argument list too long: touch
    $ getconf ARG_MAX
    131072
    $
    
    zazrak!
    2.9.2007 06:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Nejspíš to zkoušíte každý na jiné platformě.
    2.9.2007 10:18 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    obavam sa, ze bajt je vsade rovnaky

    ked sa niekomu chce, moze zistit ako sa lisi argument list od zsh a bash :)
    $ touch abcdefgh{0..9}{0..9}{0..9}{0..9}
    bash: /usr/bin/touch: Argument list too long
    
    2.9.2007 10:44 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    žeby zsh nerátalo \0 do dĺžky reťazca ? :-)
    2.9.2007 10:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    zsh moze ratat co chce, aj tak to nezalezi od neho ci dostane od execu E2BIG, alebo nie...
    2.9.2007 12:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Byte je všude sice všude stejně dlouhý, ale 'char *' už třeba ne…
    2.9.2007 12:18 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    nechapem co s tym maju pointery
    2.9.2007 12:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Viz dřívější diskuse na toto téma - stačí si uvědomit, jak bude pole 'char* argv[]' v paměti uloženo.
    2.9.2007 12:46 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    suborov je tu len 10k, mam x86_64 jadro a zsh to dokaze, bash nie

    k tej diskusii -- nemyslim si, ze sa tam musia zmestit pointery, argv je obycajne pole pointerov na char* a da sa teda velmi jenoducho dopocitat z jedineho pointeru na samotny blok pamate (o velkosti ARG_MAX)

    ale bola by to zaujimave vediet preco jedno ide a druhe nie (zeby bash zle pocital?)
    2.9.2007 12:48 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    teda, nie zas tak obycajne -- pole pointerov zakoncene (void *) NULL
    2.9.2007 12:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    nemyslim si, ze sa tam musia zmestit pointery, argv je obycajne pole pointerov na char* a da sa teda velmi jenoducho dopocitat z jedineho pointeru na samotny blok pamate (o velkosti ARG_MAX)

    To by mne zajímalo jak. Musel byste dát nějaký horní limit na velikost jednoho parametru a jednotlivé řetězce ukládat s příslušným odstupem. Pokud by byl ten limit dostatečně velký, aby neomezoval reálnou použitelnost systému, byl by takový způsob uložení ještě výrazně neefektivnější než ten, který se skutečně používá (samostatné pole pointerů).

    2.9.2007 12:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007

    A také by mne zajímalo, jak byste bez toho pole pointerů chtěl zajistit, že bude fungovat klasické

      while (argc > 0) {
        ...
        argc--; argv++;
      }
    
    2.9.2007 13:33 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    pri konstrukcii argv by sa samozrejme pocitalo argc, pretoze main() ho potrebuje
    2.9.2007 13:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Jde mi o to procházení pomocí argv++. Vzhledem k tomu, jak funguje pointerová aritmetika, tam to pole pointerů prostě mít musíte.
    2.9.2007 14:02 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    ale kto hovori, ze argv musi byt sucastou toho bloku pamate? ja nie. nechajme to
    2.9.2007 14:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Opravdu si zkuste pořádně rozmyslet, co přesně znamená deklarace 'char* argv[]' a jak se pak vyhodnocuje 'argv[n]'.
    2.9.2007 14:51 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    a vy zase skuste najst ten dovod kvoli ktoremu so toto vymyslel -- argv je konstruovane v uplne samostatnom bloku pamate a teda nemusi byt v bloku vyhradenom argumentom.

    mne netreba vysvetlovat co je char **argv...
    2.9.2007 15:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Možná jsem to dostatečně nezdůraznil, ale ten limit 128 KB se vztahuje jednak na celkovou velikost těch řetězců, jednak na pole pointerů na ně. Můžete si to buď ověřit empiricky nebo se podívat do zdrojáků.
    2.9.2007 15:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    ano, to je mozno sucasna implementacia, ale ja som len vyjadril nazor, ze nie je nemozne to spravit inak...
    2.9.2007 15:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Neviděl bych moc smyslu v odstranění jednoho z těch limitů, pokud by druhý zůstal.
    2.9.2007 15:29 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    samozrejme, je lepsie to spravit uplne nezavisle od limitov
    2.9.2007 13:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    pravda, s dostatocne velkym limitom je to neefektivne. ale inac je to mozne -- prvy argument je program, posledny moze byt prazdny retazec (ziadne odstupy medzi retazcami netreba) a da sa to vsetko velmi lahko dopocitat
    2.9.2007 13:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Uvědomte si, co podle specifikace C znamená 'argv[2]': je to pointer, který najdete o 2*sizeof(char*) dál, než začíná pole. Navíc i kdybyste nějakým zvráceným způsobem zařídil, že to bude fungovat, znamenalo by to, že časová náročnost vyhodnocení argv[n] bude záviset na velikosti toho pole.
    2.9.2007 14:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    ano, samozrejme, je to pole pointerov. odpoved na to iste vyssie. bol to len napad, na ziadne zdrojaky som nepozeral.
    5.9.2007 15:16 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    $ getconf ARG_MAX
    131072
    
    $ more config.sys
    shell=c:\dos\command.com /p /e:3000
    
    Same shit.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    xsubway avatar 30.8.2007 09:06 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    tak jsem si ty dva pany (Marc, Al) progooglil a podle fotek by (mozna) spolu (asi) nesli ani na koblihu ... :-D

    (ps: ale oba vyroky jsou, svym zpusobem, zajimave ;-) )
    30.8.2007 02:50 MiK[3]Zz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Adrian Bunk si snad robi srandu nie? Asi ocividne nevidi kolko roznych ci uz linuxovych distribucii alebo *BSD systemov prave vyuziva GCC 3.x, pretoze GCC 4.x je proste problemove pre nelinuxove systemy a rozne architektury.
    30.8.2007 21:26 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    "Asi ocividne nevidi kolko roznych ci uz linuxovych distribucii vyuziva GCC 3.x, pretoze GCC 4.x je proste problemove pre nelinuxove systemy"

    a to je argument preco vyvojari linuxu nemaju nadalej podporovat 6 verzii gcc, pretoze BSD pouziva tie verzie?

    a co sa ti zda take srandovne na jeho otazke?
    30.8.2007 02:57 MiK[3]Zz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    http://undeadly.org/cgi?action=article&sid=20070829001634

    Aktuální verze -mm stromu je 2.6.23-rc3-mm1. Mezi nedávné změny patří dlouho očekávaný ovladač ath5k (na mac80211 založená podpora pro bezdrátové adaptéry Atheros 5xxx), spousta patchů pro x86_64 a nový patch s jmennými prostory PID.

    Krasa ako ukradli kod a zmenili licenciu, zevraj tomuto sa vravi open source.
    30.8.2007 07:11 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    http://linux.slashdot.org/linux/07/08/29/0241234.shtml

    We are GNU! Resistance is futile! Prepare for asimilation! ;-)
    michich avatar 30.8.2007 08:41 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    1. Ten patch, který licenci mění na "pouze GPLv2" nebyl vůbec aplikován.
    2. Zdrojáky původního ovladače mají všechny v hlavičce kromě BSD licence uvedeno:
      Alternatively, this software may be distributed under the terms of the GNU General Public License ("GPL") version 2 as published by the Free Software Foundation.
    30.8.2007 10:32 pharook
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Přečti si ten thread celý, když už na něj odkazuješ.

    - Jiří Slabý je jeden z vývojářů.

    - Většina kódu je dual licencována, Jiří si vybral GPL.

    - Ano, problém je, že většina, ale ne všechen, několik souborů je jen pod BSD licencí, což ale naznačuje spíš na Jiřího přehlédnutí, než záměr.

    - Jedná se o pouhý Jiřího post do konference, který byl notabene poměrně rychle umravněn. Nikdo nic neukradl, natož neukradli.

    - Že tahle kauza vyvolala vcelku neopodstatněný oheň a síru party Theo de Raadta na veřejném webu, přestože když před pár měsíci došlo k opačné situaci (linuxoví vývojáři civilně, byť veřejně, upozornili na GPL kód, který opravdu skončil v CVS BSD - tedy ne jen v konferenci), byli Theem zpruzeni nade všechny meze, že to řeší zbytečně hlasitě a "nelidsky", a linuxová strana by si od Thea možná zasloužila už druhou omluvu, je druhá věc.
    30.8.2007 14:15 MiK[3]Zz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Takze ten GPL kod ako vravis nebol zobraty a nebola tam prepisana len cast o licencii...

    Co sa tyka Jiriho Slabeho, tak upravoval subory, ktore neboli licencovane dualne, ale len pod BSD licenciou a on si surovo dovolil odtranit licenciu a pridat GPL, to sa mi zda ako drzost.
    3.9.2007 00:18 pharook
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaderné noviny - 22. 8. 2007
    Takze ten GPL kod ako vravis nebol zobraty a nebola tam prepisana len cast o licencii...
    Nevím, zda rozumím správně (může to být mojí špatnou slovenštinou), ale GPL kód skončil v CVS BSD pod BSD licencí bez souhlasu autorů.
    Co sa tyka Jiriho Slabeho, tak upravoval subory, ktore neboli licencovane dualne, ale len pod BSD licenciou a on si surovo dovolil odtranit licenciu a pridat GPL, to sa mi zda ako drzost.
    Ano. Drzost - nebo přehlédnutí, dle mého pravděpodobnější. Důvod jsem zmínil. To může ale zřejmě objasnit jen autor.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.