Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
 9.3.2006 00:55
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        9.3.2006 00:55
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         . Jinak jsi si jist, že máš veškeré potřebné kodeky v /usr/lib/codecs ? (mám jich tam cca 35MB) Dřív chtěl mplayer /usr/lib/win32 , ale od nějaký verze to změnil, teda aspoň myslím :-/ :)
. Jinak jsi si jist, že máš veškeré potřebné kodeky v /usr/lib/codecs ? (mám jich tam cca 35MB) Dřív chtěl mplayer /usr/lib/win32 , ale od nějaký verze to změnil, teda aspoň myslím :-/ :) 9.3.2006 02:44
Drom             | skóre: 24
            
             | Kdyne
        9.3.2006 02:44
Drom             | skóre: 24
            
             | Kdyne
        Zrovna MPlayer se vyplatí kompilovat, protože je pak přizpusobený přesně na tvůj comp. Taky nejnovější kodeky v balíčcích nebývají, nehledě na to, že některé tam nejsou kvůli patentům.
Pokud mu něco chybí, tak to napíše po ./configure do nápovědy, spolu s postupem co s tím. Je dobře používat kodeky z balíku all nebo windows all a ne jen essential.
            
 11.7.2006 22:30
Ravensun             | skóre: 11
             | blog: Ravensun's blog
             | Praha
        11.7.2006 22:30
Ravensun             | skóre: 11
             | blog: Ravensun's blog
             | Praha
         12.7.2006 19:12
Ravensun             | skóre: 11
             | blog: Ravensun's blog
             | Praha
        12.7.2006 19:12
Ravensun             | skóre: 11
             | blog: Ravensun's blog
             | Praha
        Většinou stačí je mít v /usr/lib/codecs/
Záleží na verzi.
 9.3.2006 04:50
David Watzke             | skóre: 74
             | blog: Blog...
             | Praha
        9.3.2006 04:50
David Watzke             | skóre: 74
             | blog: Blog...
             | Praha
        mkdir -p /usr/lib/real /usr/lib/win32 mv *so.6.0 /usr/lib/real mv * /usr/lib/win32
 9.3.2006 10:54
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        9.3.2006 10:54
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
        
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                