Společnost Meta ve spolupráci se společností Oakley oznámila řadu chytrých brýlí Oakley. První Oakley Meta HSTN si lze předobjednat za 499 dolarů.
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) vyjádřilo podporu předložení projektu AI Gigafactory CZ, který do veřejné konzultace Evropské komise zaslala společnost České Radiokomunikace (CRA) v rámci iniciativy Project AIGF CZ. Jde o významný krok k rozvoji výpočetní infrastruktury pro umělou inteligenci (AI), která je prioritou resortu. Projekt je v souladu s cíli Národní strategie umělé inteligence ČR 2030 a je již součástí návrhu
… více »Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 154 (pdf). S podtitulem Automatizace domácnosti.
Americký prezident Donald Trump podepsal exekutivní příkaz, který prodlužuje lhůtu pro prodej amerických aktiv aplikace TikTok vlastněné čínskou společností ByteDance do amerických rukou o dalších 90 dnů. Americký Kongres loni v dubnu kvůli bezpečnostním obavám přijal zákon, podle kterého měl vstoupit v platnost zákaz sítě TikTok v USA v případě, že se prodej neuskuteční do 19. ledna. Trump však v lednu lhůtu pro prodej prodloužil o 75 dnů. V dubnu pak přikročil k prodloužení o dalších 75 dnů, lhůta tak měla vypršet dnešním dnem.
Microsoft hodlá zrušit další tisíce pracovních míst, a to především v obchodních odděleních. Předchozí kolo propouštění se uskutečnilo v květnu a dotklo se 6000 zaměstnanců. Vedení firmy již dříve upozornilo, že vzhledem k rozsáhlým investicím do umělé inteligence (AI) se bude snažit omezovat výdaje v jiných oblastech.
Společnost Murena ve spolupráci se společností Qwant představila vyhledávač Murena Find. Ve výchozím nastavení bude používán v mobilním operačním systému /e/OS a v Murena Workspace.
V mobilní aplikaci Facebooku se lze nově přihlašovat pomocí Passkeys.
Společnost Midjourney představila vlastní generátor videí pomocí umělé inteligence (AI) V1 Video Model.
Editor kódu Zed (Wikipedie) má nově v sobě integrovaný debugger. Podporuje Rust, C/C++, JavaScript, Go, Python a pomocí rozšíření i další programovací jazyky.
Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované GIFy.
ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4()...a následně...
/home/rat/racer/racer: line 123: 7223 Výjimka matematického koprocesoru (SIGFPE) ./${GAME_BINARY} ${CMD_ARGS} "$@"Vygoogloval jsem 2 ubuntufóra česky a 2 polsky, ale ani na jednom z nich to nevyřešily (respektive, na tom polskym to vyřešili: nainstaluj si v 0.5.0, ta funguje). O Open Dynamics Engine, jsem česky nenašel nic a ofiko strana je v angličtině, což je mi k ničemu, protože mně ve škole mučila ještě taváryšč učitělnica...
Jestli jste tento problém řešily a vyřešily (jinak než Poláci), nebo znáte řešení, prosím napište. Díky
To celé se mi děje na: Mandriva 2007.1 KDE BERYL
ODE Message 2: vector has zero size in dNormalize4() DTextureObject dtor (data/images/smoke.tga)DTextureObject dtor (data/images/gravel_dirt.tga)DTextureObject dtor (data/images/gravel_smoke.tga)DAABBTree:dtor, this=0x8937b08 RAudio:dtor(); FSOUND_Close ### New QObjects (GameClose) - DBG_KEEP_OBJECT_LIST is not on in qobject.cpp ### ### Q Memory Report - no allocations ### DTexturePool (GameClose); 0 textures DTextureManager (GameClose); 0 textures ### Q Memory Report - no allocations ### QImage::Read("data/fonts/din14.tga") QLicensePool (RMGR:Create): QImage::Read("data/images/skidmark.tga") QImage::Read("data/images/smap_whitesun_add.tga") QImage::Read("data/images/track_lt.tga") QImage::Read("data/images/track_rt.tga") QImage::Read("data/images/track_up.tga") QImage::Read("data/images/track_dn.tga") QImage::Read("data/images/track_fw.tga") QImage::Read("data/images/track_bw.tga") QImage::Read("data/images/sun_lt.tga") QImage::Read("data/images/sun_rt.tga") QImage::Read("data/images/sun_up.tga") QImage::Read("data/images/sun_dn.tga") QImage::Read("data/images/sun_fw.tga") QImage::Read("data/images/sun_bw.tga") RAutoJoin:Create() Autojoin: we are the master/server QImage::Read("data/images/repbuts.tga") RAudioSample: Can't load sample 'data/audio/road.wav' RAudioSample: Can't load sample 'data/audio/grass.wav' RAudioSample: Can't load sample 'data/audio/gravel.wav' RAudioSample: Can't load sample 'data/audio/kerb.wav' RAudioSample: Can't load sample 'data/audio/sand.wav' QImage::Read("data/images/race.tga") QImage::Read("data/images/standings.tga") RAudioSample: Can't load sample 'data/audio/heli_inside.wav' Can't load heli sample QImage::Read("data/images/car_indicator.tga") QImage::Read("data/fonts/din14.tga") QImage::Read("data/images/wheel.tga") QImage::Read("data/images/menu_bgr.jpg") QImage::Read("data/images/logo.tga") QImage::Read("data/fonts/din14.tga") QImage::Read("data/fonts/realvirtue40.tga") Autojoin server - poll Autojoin server - poll Autojoin server - poll Autojoin server - poll RMenuDestroy() RMenu Destroy(); count=10 RAudio:dtor(); FSOUND_Close ### New QObjects (GameClose) - DBG_KEEP_OBJECT_LIST is not on in qobject.cpp ### ### Q Memory Report - no allocations ### DTexturePool (GameClose); 0 textures DTextureManager (GameClose); 0 textures [rat@localhost ~]$
Tiskni
Sdílej: