Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
Uživatelé komunikátoru Signal si mohou svá data přímo v Signalu bezpečně zálohovat a v případě rozbití nebo ztráty telefonu následně na novém telefonu obnovit. Zálohování posledních 45 dnů je zdarma. Nad 45 dnů je zpoplatněno částkou 1,99 dolaru měsíčně.
Server Groklaw, zaměřený na kauzy jako právní spory SCO týkající se Linuxu, skončil před 12 lety, resp. doména stále existuje, ale web obsahuje spam propagující hazardní hry. LWN.net proto v úvodníku připomíná důležitost zachovávání komunitních zdrojů a upozorňuje, že Internet Archive je také jen jeden.
------ Initializing Sound ------ Initializing SDL audio driver... ALSA lib pcm.c:1972:(snd_pcm_open_noupdate) Unknown PCM default SDL audio driver is "(UNKNOWN)". SDL_OpenAudio() failed: No available audio device Sound initialization failed.Tady je MOHAA:
OpenAL: Opening device {default}... open /dev/[sound/]dsp: Device or resource busy OpenAL: Could not open device OpenAL: Destroying channels... OpenAL: Channels destroyed successfully. OpenAL: initialization failed. No audio will play. ------- Sound Initialization Complete ------- 1 msHra poté vypisuje stále dokola takovéhle hlášky:
ERROR: Trying to register sound sound/menu/back.wav when soundsystem hasn't started.Zajímavé je že u některých her jako je např. Open Arena mi zvuk funguje normálně. Přehrávání hudby a videa taky nemá problémy. Předem dík za všechny nápady
------ Initializing Sound ------ Initializing SDL audio driver... SDL audio driver is "(UNKNOWN)". SDL_OpenAudio() failed: No available audio device Sound initialization failed. --------------------------------Díky
A nepomůže něco jako pro et ?
echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss echo "et.x86 0 0 disable" > /proc/asound/card0/pcm0c/oss
Samozřejmě místo et.x86 dopsat váš spustitelný soubor té hry
Tiskni
Sdílej: