abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:55 | IT novinky

    Poslanci Evropského parlamentu dnes vyzvali k výraznému zvýšení ochrany nezletilých na internetu, včetně zákazu vstupu na sociální sítě pro osoby mladší 16 let. Legislativně nezávazná zpráva, kterou dnes odsouhlasil Evropský parlament poměrem 493 hlasů pro ku 92 proti, kromě zavedení věkové hranice 16 let pro využívání sociálních sítí, platforem pro sdílení videí či společníků s umělou inteligencí (AI) vyzývá také k zákazu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 14:11 | Humor

    Doom v KiCadu nebo na osciloskopu? Žádný problém: KiDoom: Running DOOM on PCB Traces a ScopeDoom: DOOM on an Oscilloscope via Sound Card.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:44 | Nová verze

    Po AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.1 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:00 | Zajímavý software

    Open source reimplementace počítačových her Tomb Raider I a Tomb Raider II spolu s dalšími vylepšeními a opravami chyb TRX byla vydána ve verzi 1.0. Jedná se o sloučení projektů / enginů TR1X a TR2X do jednoho TRX. Videoukázka na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:00 | IT novinky

    Společnost Seznam.cz spouští konverzační nástroj založený na umělé inteligenci Seznam Asistent. Asistent využívá vlastní jazykový model SeLLMa a dočasně i komerční modely od OpenAI provozované v evropských datacentrech prostřednictvím Microsoft Azure. Dlouhodobým cílem Seznamu je provozovat Asistenta výhradně na interních jazykových modelech a ve vlastních datových centrech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 11:55 | Zajímavý software

    Software LibrePods osvobozuje bezdrátová sluchátka AirPods z ekosystému Applu. Exkluzivní funkce AirPods umožňuje využívat na Androidu a Linuxu. Díky zdokumentování proprietárního protokolu AAP (Apple Accessory Protocol).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 05:00 | Nová verze

    Byl vydán AlmaLinux OS 10.1 s kódovým názvem Heliotrope Lion. S podporou Btrfs. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Komunita

    Placená služba prohledávání zprostředkovatelů dat a automatického odstraňování uniklých osobních údajů Mozilla Monitor Plus bude 17. prosince ukončena. Bezplatná monitorovací služba Mozilla Monitor bude i nadále poskytovat okamžitá upozornění a podrobné pokyny k omezení rizik úniku dat. Služba Mozilla Monitor Plus byla představena v únoru loňského roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.11. 22:44 | Nová verze

    Waydroid (Wikipedie, GitHub) byl vydán v nové verzi 1.6.0. Waydroid umožňuje spouštět aplikace pro Android na běžných linuxových distribucích. Běhové prostředí vychází z LineageOS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    24.11. 15:44 | Nová verze

    Příspěvek na blogu Raspberry Pi představuje novou kompletně přepracovanou verzi 2.0 aplikace Raspberry Pi Imager (YouTube) pro stažení, nakonfigurování a zapsání obrazu operačního systému pro Raspberry Pi na SD kartu. Z novinek lze vypíchnout volitelnou konfiguraci Raspberry Pi Connect.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (46%)
     (19%)
     (18%)
     (22%)
     (15%)
     (23%)
     (16%)
     (17%)
    Celkem 401 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: Poškozený update balíčků

    9.5.2013 11:24 alfredix
    Poškozený update balíčků
    Přečteno: 326×
    Ahoj, mám F17 a právě jsem updatoval. Byl aktualizován kernel, proto jsem restaroval...

    Po restartu se mi nepovedl boot - několikrát. Někdy selhal na WPA_supplicant, jindy na Bluetooth. Zkusil jsem tedy bootovat do staršího kernelu, což se povedlo, ale subjektivně mi to připadalo líné a navíc procesor víc pracuje (jako by byl špatný ovladač graf. karty)...

    Po bootu jsem vyzkoušel update, což dopadlo chybou:

    1:kmod-nvidia-3.8.8-100.fc17.x86_64-304.88-1.fc17.3.x86_64 requires kernel-uname-r = 3.8.8-100.fc17.x86_64 : Success - empty transaction

    Díky za pomoc!

    P. S.: Používám RPM Fusion.

    Odpovědi

    9.5.2013 11:29 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Ještě dodám, že F17 = Fedora 17.

    No a nyní mám na glxgears jen 60 FPS (dříve několik tisíc), takže se používá nějaký špatný ovladač graf. karty... :-(
    9.5.2013 16:09 hermitek | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Glxgears nemůžeš používat jako benchmark… Protože pak se dějí kiksy jako teď, kdy software zjistí, že monitor má refresh rate 60 Hz a tudíž běží jen s 60 fps, protože víc není potřeba.
    9.5.2013 16:15 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Neříkám, že je to benchmark, ale dříve glxgears dával o tři (!) řády jiné výsledky... Tak mě zajímá, co se změnilo.
    9.5.2013 16:33 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Kde se ta synchronizace s monitorem dá vypnout? Jde mi jen o to, abych se podíval, jestli ty hodnoty jsou stejné jako dříve (při vypnuté synchronizaci)...
    9.5.2013 11:50 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Podle logu se mi instaloval "kernel" a odstanil "kmod-nvidia-3.7.9-104.fc17.x86_64" - to bude asi ten problém.

    Mně je jedno, jaký budu mít kernel, ale chtěl bych, aby fungovala nVidia - teď mám FPS asi 60, dříve několik tisíc. Stačí mi tedy spravit graf. kartu...
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:01 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Myslím si, že vzniklo toto:

    kernel se upgradoval na verzi 3.8.11, ale v rpmfusion ještě není balík s kmod-nvidia pro tento kernel, takže nezbývá než počkat, nebo si ho nainstalovat z testing http://download1.rpmfusion.org/nonfree/fedora/updates/testing/17/x86_64/repoview/kmod-nvidia-3.8.11-100.fc17.x86_64.html . Nicméně se divím, že by to se starším kernelem (3.8.8) nejelo, pokud byl nainstalován kmod-nvidia-3.8.8
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:06 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků

    V současné době na update čekají ještě tyto balíky:

    kmod-nvidia.x86_64                                                                                                    1:304.88-1.fc17.3                                                                              rpmfusion-nonfree-updates
    kmod-nvidia-3.8.4-102.fc17.x86_64.x86_64                                                                              1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
    xorg-x11-drv-nvidia.x86_64                                                                                            1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
    xorg-x11-drv-nvidia-libs.i686                                                                                         1:304.88-1.fc17                                                                                rpmfusion-nonfree-updates
    xorg-x11-drv-nvidia-libs.x86_64

    Updatovat to nelze z důvodu, který jsem popsal v původním příspěvku.

    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:15 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Co vypíše příkaz yum list installed | grep kernel ?
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:17 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    kernel.x86_64                    3.8.3-103.fc17     @updates                    
    kernel.x86_64                    3.8.4-102.fc17     @updates                    
    kernel.x86_64                    3.8.11-100.fc17    @updates                    
    libreport-plugin-kerneloops.x86_64
    
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:27 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    No, tak updatovat to nejde, protože kernel-3.8.8 není nainstalován a balík kmod-nvidia-3.8.11 ještě není v RPMfusion (zatím je v testing), poslední ve stable sekci je kmod-nvidia-3.8.8. Pokud ale máš nainstalovaný kmod-nvidia-3.8.4 měla by ta Xka jet normálně. Ještě můžeš zkusit

    yum reinstall xorg-x11-drv-nvidia xorg-x11-drv-nvidia-libs

    a poté zkusit nabootovat s tím kernelem 3.8.4
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:34 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Do 3.8.4 normálně nabootuju (do X), ale mám pochyby o ovladači graf. karty, který se načte (malé FPS).

    Kdy se tak nový balík kmod-nvidia dostane z testingu do stable? Dá se to nějak odhadnout? Kdyby to bylo brzy, nerad bych něco riskoval s yum reinstallem...

    Ale díky moc za pomoc!
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 13:07 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Přesný termín nevím :) Nicméně, obvykle to funguje tak, že to co je v testing pak za nějakou chvilku propluje do stable beze změny :) Takže klidně bych si ten balík nainstaloval. Ještě by mne zajímal výpis příkazu glxinfo (balíček glx-utils) po nabootování do kernelu 3.8.4.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 13:13 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Výpis glxinfo (ale upozorňuju, že jsem NEprovedl yum reinstall):
    name of display: :0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: NVIDIA Corporation
    server glx version string: 1.4
    server glx extensions:
        GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
        GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_create_context_es2_profile, 
        GLX_EXT_create_context_es_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
        GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_swap_control_tear, 
        GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
        GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_SGIX_fbconfig, 
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
    client glx vendor string: NVIDIA Corporation
    client glx version string: 1.4
    client glx extensions:
        GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
        GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, 
        GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_fbconfig_packed_float, 
        GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_swap_control, 
        GLX_EXT_swap_control_tear, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_NV_copy_image, 
        GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_NV_present_video, 
        GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_capture, GLX_NV_video_out, 
        GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, 
        GLX_SGI_video_sync
    GLX version: 1.4
    GLX extensions:
        GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile, 
        GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float, 
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, 
        GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, 
        GLX_EXT_swap_control, GLX_EXT_swap_control_tear, 
        GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, 
        GLX_NV_float_buffer, GLX_NV_multisample_coverage, GLX_SGIX_fbconfig, 
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
    OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
    OpenGL renderer string: GeForce GTS 450/PCIe/SSE2
    OpenGL core profile version string: 4.2.0 NVIDIA 304.64
    OpenGL core profile shading language version string: 4.20 NVIDIA via Cg compiler
    OpenGL core profile context flags: (none)
    OpenGL core profile profile mask: core profile
    OpenGL core profile extensions:
        GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_ARB_ES2_compatibility, 
        GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended, 
        GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, 
        GL_ARB_conservative_depth, GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, 
        GL_ARB_depth_clamp, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, 
        GL_ARB_draw_buffers_blend, GL_ARB_draw_elements_base_vertex, 
        GL_ARB_draw_indirect, GL_ARB_draw_instanced, 
        GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_fragment_coord_conventions, 
        GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, 
        GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_framebuffer_object, 
        GL_ARB_framebuffer_sRGB, GL_ARB_geometry_shader4, 
        GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5, GL_ARB_gpu_shader_fp64, 
        GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_imaging, 
        GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query, 
        GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, 
        GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2, 
        GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 
        GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, 
        GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map, 
        GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters, 
        GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store, 
        GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision, GL_ARB_shader_subroutine, 
        GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_100, 
        GL_ARB_shading_language_420pack, GL_ARB_shading_language_include, 
        GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync, 
        GL_ARB_tessellation_shader, GL_ARB_texture_border_clamp, 
        GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, 
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc, 
        GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map, 
        GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add, 
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather, 
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_multisample, 
        GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_query_lod, 
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui, 
        GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, 
        GL_ARB_transform_feedback2, GL_ARB_transform_feedback3, 
        GL_ARB_transform_feedback_instanced, GL_ARB_transpose_matrix, 
        GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra, 
        GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_64bit, 
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
        GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_ARB_viewport_array, 
        GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, 
        GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_bindable_uniform, 
        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, 
        GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, 
        GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_depth_bounds_test, 
        GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
        GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, 
        GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, 
        GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, 
        GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, 
        GL_EXT_import_sync_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
        GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, 
        GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 
        GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 
        GL_EXT_separate_shader_objects, GL_EXT_separate_specular_color, 
        GL_EXT_shader_image_load_store, GL_EXT_shadow_funcs, 
        GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 
        GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, 
        GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_latc, 
        GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, 
        GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
        GL_EXT_texture_format_BGRA8888, GL_EXT_texture_integer, 
        GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode, 
        GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_storage, 
        GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV, 
        GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback2, GL_EXT_vertex_array, 
        GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_EXT_vertex_attrib_64bit, 
        GL_EXT_x11_sync_object, GL_IBM_rasterpos_clip, 
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, 
        GL_NVX_conditional_render, GL_NVX_gpu_memory_info, 
        GL_NV_ES1_1_compatibility, GL_NV_alpha_test, GL_NV_blend_minmax, 
        GL_NV_blend_square, GL_NV_complex_primitives, GL_NV_conditional_render, 
        GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float, 
        GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, 
        GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, 
        GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragdepth, GL_NV_fragment_program, 
        GL_NV_fragment_program2, GL_NV_fragment_program_option, 
        GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, 
        GL_NV_gpu_program4, GL_NV_gpu_program4_1, GL_NV_gpu_program5, 
        GL_NV_gpu_program_fp64, GL_NV_gpu_shader5, GL_NV_half_float, 
        GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, 
        GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, 
        GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, 
        GL_NV_parameter_buffer_object2, GL_NV_path_rendering, 
        GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, 
        GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, 
        GL_NV_shader_atomic_counters, GL_NV_shader_atomic_float, 
        GL_NV_shader_buffer_load, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier, 
        GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 
        GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_lod_clamp, 
        GL_NV_texture_multisample, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, 
        GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, 
        GL_NV_transform_feedback2, GL_NV_vdpau_interop, GL_NV_vertex_array_range, 
        GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit, 
        GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_vertex_program, 
        GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 
        GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 
        GL_OES_compressed_paletted_texture, GL_OES_depth24, GL_OES_depth32, 
        GL_OES_depth_texture, GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap, 
        GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil, 
        GL_OES_point_size_array, GL_OES_point_sprite, GL_OES_read_format, 
        GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_texture_3D, 
        GL_OES_texture_float, GL_OES_texture_float_linear, 
        GL_OES_texture_half_float, GL_OES_texture_half_float_linear, 
        GL_OES_texture_npot, GL_OES_vertex_array_object, GL_OES_vertex_half_float, 
        GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 
        GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum
    
    OpenGL version string: 4.2.0 NVIDIA 304.64
    OpenGL shading language version string: 4.20 NVIDIA via Cg compiler
    OpenGL context flags: (none)
    OpenGL profile mask: (none)
    OpenGL extensions:
        GL_AMD_multi_draw_indirect, GL_ARB_ES2_compatibility, 
        GL_ARB_base_instance, GL_ARB_blend_func_extended, 
        GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compatibility, 
        GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage, GL_ARB_conservative_depth, 
        GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_clamp, 
        GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend, 
        GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_draw_indirect, 
        GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_explicit_attrib_location, 
        GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_program, 
        GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, 
        GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB, 
        GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_gpu_shader5, 
        GL_ARB_gpu_shader_fp64, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, 
        GL_ARB_imaging, GL_ARB_instanced_arrays, GL_ARB_internalformat_query, 
        GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, 
        GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_occlusion_query2, 
        GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 
        GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, 
        GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map, 
        GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_atomic_counters, 
        GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_image_load_store, 
        GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_precision, GL_ARB_shader_subroutine, 
        GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_100, 
        GL_ARB_shading_language_420pack, GL_ARB_shading_language_include, 
        GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync, 
        GL_ARB_tessellation_shader, GL_ARB_texture_border_clamp, 
        GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32, 
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_compression_bptc, 
        GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map, 
        GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add, 
        GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar, 
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather, 
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_multisample, 
        GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_query_lod, 
        GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui, 
        GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, 
        GL_ARB_transform_feedback2, GL_ARB_transform_feedback3, 
        GL_ARB_transform_feedback_instanced, GL_ARB_transpose_matrix, 
        GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra, 
        GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_64bit, 
        GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 
        GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev, GL_ARB_viewport_array, 
        GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, 
        GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_bindable_uniform, 
        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, 
        GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, 
        GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_depth_bounds_test, 
        GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, 
        GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, 
        GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, 
        GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, 
        GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, 
        GL_EXT_import_sync_object, GL_EXT_multi_draw_arrays, 
        GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, 
        GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 
        GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 
        GL_EXT_separate_shader_objects, GL_EXT_separate_specular_color, 
        GL_EXT_shader_image_load_store, GL_EXT_shadow_funcs, 
        GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 
        GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, 
        GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_latc, 
        GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, 
        GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, 
        GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine, 
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 
        GL_EXT_texture_format_BGRA8888, GL_EXT_texture_integer, 
        GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode, 
        GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_storage, 
        GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV, 
        GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback2, GL_EXT_vertex_array, 
        GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_EXT_vertex_attrib_64bit, 
        GL_EXT_x11_sync_object, GL_IBM_rasterpos_clip, 
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, 
        GL_NVX_conditional_render, GL_NVX_gpu_memory_info, 
        GL_NV_ES1_1_compatibility, GL_NV_alpha_test, GL_NV_blend_minmax, 
        GL_NV_blend_square, GL_NV_complex_primitives, GL_NV_conditional_render, 
        GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_copy_image, GL_NV_depth_buffer_float, 
        GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, 
        GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, 
        GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragdepth, GL_NV_fragment_program, 
        GL_NV_fragment_program2, GL_NV_fragment_program_option, 
        GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, 
        GL_NV_gpu_program4, GL_NV_gpu_program4_1, GL_NV_gpu_program5, 
        GL_NV_gpu_program_fp64, GL_NV_gpu_shader5, GL_NV_half_float, 
        GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, 
        GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, 
        GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, 
        GL_NV_parameter_buffer_object2, GL_NV_path_rendering, 
        GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, 
        GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, 
        GL_NV_shader_atomic_counters, GL_NV_shader_atomic_float, 
        GL_NV_shader_buffer_load, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_barrier, 
        GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 
        GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_lod_clamp, 
        GL_NV_texture_multisample, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, 
        GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, 
        GL_NV_transform_feedback2, GL_NV_vdpau_interop, GL_NV_vertex_array_range, 
        GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_attrib_integer_64bit, 
        GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_vertex_program, 
        GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 
        GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 
        GL_OES_compressed_paletted_texture, GL_OES_depth24, GL_OES_depth32, 
        GL_OES_depth_texture, GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap, 
        GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil, 
        GL_OES_point_size_array, GL_OES_point_sprite, GL_OES_read_format, 
        GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_texture_3D, 
        GL_OES_texture_float, GL_OES_texture_float_linear, 
        GL_OES_texture_half_float, GL_OES_texture_half_float_linear, 
        GL_OES_texture_npot, GL_OES_vertex_array_object, GL_OES_vertex_half_float, 
        GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 
        GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum
    
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 14:22 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Podle toho výpisu vypadá všechno v pořádku, tak mi není jasné, proč to funguje pomalu.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.5.2013 12:23 alfredix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Stejný výpis pro balík kmod-nvidia:
    mod-nvidia.x86_64               1:304.64-7.fc17.9  @rpmfusion-nonfree-updates  
    kmod-nvidia-3.8.3-103.fc17.x86_64.x86_64
    kmod-nvidia-3.8.4-102.fc17.x86_64.x86_64
    Pavel Stárek avatar 9.5.2013 12:29 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poškozený update balíčků
    Jo jo, je mi to jasné balík kmod-nvidia sleduje vždy nejnovější verzi kmod-nvidia-x.x.x ale protože v RPMfusion je nejnovější 3.8.8, ale updatovaný kernel je už 3.8.11 tak to nejde.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.