Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
make menuconfig
make prepare
make-kpkg --append-to-version -X --us --uc -jY --initrd kernel_image kernel_headers
Řešení dotazu:
ia64
NvidiaTo se mi fakt nezdá, nejspíš máš ve skutečnosti amd64.
v hlavičkách je spousta zbytečnejch architektur (alpha, arc, arm, arm64…) Dále koukám, je tam spousta bordelu od ovladačů zařízení, který nemám a který jsem zakázal, složky obsahující vlastní Kconfig a Makefile.Těžko. Kdyby to po mně fakt někdo chtěl, tak bych spustil ten build nvidia ovladače, logoval, na které soubory sahá (strace), a odstranil všechny ostatní.
To se mi fakt nezdá, nejspíš máš ve skutečnosti amd64.Presne, ani nevi co ma, a dela chytryho. V paticce pouziva anglictinu ale na kernelnewbies se zeptat neumi
Ale hned o řádek níž jste napsal "jen s mou architekturou, tj. ia64".
V různých kontextech se používají různá označení architektur (např. to, čemu Debian říká amd64
, se obvykle označuje x86_64
). Ve zdrojácích jádra navíc některé adresáře obsahují kód pro více architektur, pokud je ho většina společná. Příkladem je právě x86
, který se používá pro i386
i x86_64
, nebo třeba power
(ppc, ppc64, ppc64le) a arm
(všechny 32-bitové ARM architektury).
alpha, arc, arm, arm64, csky, c6x, hexagon, h8300, ia64, microblaze, mips, m68k, nds32, nios2, openrisc, parisc, powerpc, riscv, sh, sparc, s390, um, unicore32, xtensa a x86
Takže asi generický x86.U 2.6.x jsem dokázal, aby soubory vmlinuz, initrd a system.map se společně vešly na disketuSrandisto
U 2.6.x se kompilovalo jen a pouze to, co jsem povolil.Což platí dosud. Řekl bych, že řešíte neexistující problém. Zkuste být méně arogantní a více vnímat to, co vám ostatní odpovídají.
Tiskni
Sdílej: