Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Lze v C++ pomocí nějakého proudu provést to, co lze takto jednoduše implementovat v C:
int main (int argc, char *argv[]) { FILE *fp if (argc == 1) fp = stdin; else fp = fopen(argv[1], "r"); /* tady uz pracuji s fp nezavisle na tom odkud beru data */ c = fgetc(fp) ...
Tzn. jak pomocí jednoho proudu neformátovaně číst data, ať už je vstupem standartní vstup nebo nějaký soubor?
#include <iostream> #include <fstream> int main(int argc, char **argv) { std::istream *_fp; if(argc == 1) _fp = &std::cin; else _fp = new std::ifstream(argv[1]); std::istream &fp = *_fp; /* tady pracuju s fp jako s objektem istream */ int i; fp >> i; ...
Neměl byste pak ale zapomínat ten stream po sobě zlikvidovat, takže by to chtělo nějaký příznak, zda se to má udělat. Nebo by šlo použít něco jako
#include <iostream> #include <fstream> #include <stdexcept> void process_stream(std::istream& fs) { std::cout << fs.rdbuf(); } int main(int argc, char* argv[]) { int ret = 0; if (argc < 2) { process_stream(std::cin); } else { for (int i=1; i<argc; i++) { std::ifstream fs(argv[i]); if (!fs) { std::cerr << "error: cannot open file " << argv[i] << std::endl; ret = 1; continue; } process_stream(fs); } } return ret; }
dup2()
:-)
Díky všem za náměty, nakonec to nebude koukám tak složitý. Nicméně systém streamů v C++ musel navrhovat chovanec Guatemalského ústavu pro choromyslné...
V porovnání s céčkovským FILE *
mi systém streamů v C++ přijde zbytečně složitý. Nicméně netvrdím, že pokud člověk do tohoto systému pronikne, nemůže být mocným nástrojem...
Ono je to složité hlavně na pohled. Když se to ale naučíte používat, udělá to strašně moc práce za vás. Viz třeba můj oblíbený
#include <iostream> #include <locale> int main(int argc, char* argv[]) { if (argc != 3) return 1; std::ios_base::sync_with_stdio(false); std::wcin.imbue(std::locale(argv[1])); std::wcout.imbue(std::locale(argv[2])); std::wcout << std::wcin.rdbuf(); return 0; }
(error handling si udělá laskavý čtenář za cvičení)
Tiskni
Sdílej: