Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Takze zhrniem: komplexna GUI aplikacia pre Win* (lepsie multiplatformna, ale nie webova)Windows tu má být jako hlavní platforma a i vývoj má, pokud to správně chápu, probíhat pod Windows.
... Tzn. zvol si platformu, ktera ma co nejsirsi uzivatelskou zakladnu. Sam jsem nekolikrat zacal a zase skoncil s XULem. Na prvni pohled to vypada moc pekne, ale obcas jsem narazil na problem, jehoz reseni jsem hledal na webu a ve zdrojacich mozilly treba i dva dny. Takova vec je dost neprijemna pokud mas na krku nejaky terminy.No já bych řekl, že pro příště si při volbě nějaké té platformy udělejte malý test. Nejdříve se koukněte do bugzilly (nebo jiného příslušného bugtracing systému) a vyhledejte si nejstarší nevyřešený bug, případně takový bug na který nebylo vůbec reagováno. Pak si projděte pár bugů a způsob jakým na ně vývojový team reaguje. Pak si zkuste s tou platformou nějakou tu chvilku pracovat a vyzkoušejte si nějaký takový záznam bugu vygenerovat, byť i nesmyslný. No a pak sledujte reakci. Kdyby jste si takový jednoduchý testík udělal, tak by jste si o žádný produkt od Mozilla Foundation ani neopřel kolo. To jen tak do budoucna, ten ztracený čas s XULem už vám to nevrátí, ale chybama se člověk učí
Tiskni
Sdílej: