abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:00 | Komunita

    Fedora zve na dvoudenní testování (2. a 3. prosince), během kterého si můžete vyzkoušet nové webové uživatelské rozhraní (WebUI) projektu FreeIPA. Pomozte vychytat veškeré chyby a vylepšit uživatelskou zkušenost ještě předtím, než se tato verze dostane k uživatelům Fedory a celého linuxového ekosystému.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:22 | IT novinky

    Eben Upton oznámil zdražení počítačů Raspberry Pi, kvůli růstu cen pamětí, a představil 1GB verzi Raspberry Pi 5 za 45 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Humor

    Linus Torvalds na YouTube kanálu Linus Tech Tips staví dokonalý linuxový počítač.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 04:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.17 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.18. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies. Vypíchnout lze například podporu protokolu PSP (PSP Security Protocol, PSP encryption of TCP connections).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 25.11 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Xantusia. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:22 | Komunita

    Richard Hughes na Mastodonu oznámil, že se společnost Framework Computer stala sponzorem služby LVFS (Linux Vendor Firmware Service) umožňující aktualizovat firmware zařízení na počítačích s Linuxem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.11. 18:55 | Humor

    Jak na webu co nejšíleněji zadávat datum? Jak to uživatelům co nejvíce znepříjemnit? V Bad UX World Cup 2025 (YouTube) se vybíraly ty nejšílenější UX návrhy. Vítězným návrhem se stal Perfect Date.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    28.11. 12:44 | Zajímavý software

    Společnost Collabora vydala (YouTube) na LibreOffice založený desktopový kancelářský balík Collabora Office. Pro Windows, macOS a Linux. Se stejným uživatelským rozhraním jako Collabora Online. Svůj desktopový kancelářský balík s rozhraním LibreOffice pojmenovala Collabora Office Classic.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    28.11. 12:00 | Nová verze

    Glen MacArthur vydal AV Linux (AVL) a MX Moksha (MXM) 25. S linuxovým jádrem Liquorix. AV Linux (Wikipedie) je linuxová distribuce optimalizována pro tvůrce audio a video obsahu. Nejnovější AV Linux vychází z MX Linuxu 25 a Debianu 13 Trixie. AV Linux přichází s desktopovým prostředím Enlightenment 0.27.1 a MX Moksha s prostředím Moksha 0.4.1 (fork Enlightenmentu).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.11. 17:55 | Nová verze

    Ubuntu pro testování nových verzí vydává měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 26.04 LTS (Resolute Raccoon).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (47%)
     (19%)
     (18%)
     (23%)
     (16%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 423 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Dotaz: Opengl a framebuffer

    8.12.2014 18:10 grimsoft
    Opengl a framebuffer
    Přečteno: 210×
    Zdravím pánové,

    mám problém s depth texturou ve framebufferu, defaultně se výpis z framebufferu vyplní červenou. A to i když do ní nic nevykreslím. Správně by výpis měl být bílý a vykreslené objekty by měli mít barvu odstínu šedi(podle toho jakou má objekt hloubku). Můj kód:

    GLuint renderTextureID; //textura(textureFormat: GL_RGBA8, pixelFormat: GL_RGBA);

    GLuint depthTextureID; //textura(textureFormat: GL_DEPTH_COMPONENT24, pixelFormat: GL_DEPTH_COMPONENT);

    //vytvoření framebufferu

    GLuint framebufferId;

    glGenFramebuffers(1, &framebufferId);

    glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferId);

    glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, renderTextureID, 0);

    glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0);

    glCheckFramebufferStatus(GL_FRAMEBUFFER);

    glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);

    //použití framebufferu

    glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, framebufferID);

    glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_COLOR_ATTACHMENT0, GL_TEXTURE_2D, 0, 0);

    glFramebufferTexture2D(GL_FRAMEBUFFER, GL_DEPTH_ATTACHMENT, GL_TEXTURE_2D, depthTextureID, 0);

    glClear(GL_DEPTH_BUFFER_BIT);

    glBindFramebuffer(GL_FRAMEBUFFER, 0);

    Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.