abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 19:55 | Zajímavý článek

Byly zveřejněny (pdf) podrobnosti o kritické bezpečnostní chybě CVE-2017-12542 v HPE iLO 4 (Integrated Lights-Out), tj. v proprietárním řešení společnosti Hewlett Packard Enterprise pro vzdálenou správu jejich serverů. Bezpečnostní chyba zneužitelná k obejití autentizace a k vzdálenému spuštění libovolného kódu byla opravena již v květnu loňského roku ve verzi 2.53.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
dnes 17:55 | Zajímavý projekt

CSIRT.CZ informuje o CTF (Capture the Flag) platformě ZSIS CTF s úlohami pro procvičování praktických dovedností z oblasti kybernetické bezpečnosti a upozorňuje na soutěž Google Capture the Flag 2018, kde je možné vyhrát zajímavé ceny.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 17:00 | Komunita

Byly zveřejněny prezentace a videozáznamy přednášek z prvního československého setkání síťových operátorů CSNOG konaného 11. a 12. června v Brně a semináře IPv6 2018 uskutečněného 6. června v Praze.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 16:11 | Komunita

Svobodný unixový operační systém FreeBSD slaví 25 let. Přesně před pětadvaceti lety, tj. 19. června 1993, byl vybrán název FreeBSD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 15:11 | Komunita

Oficiální YouTube kanál Blenderu je již několik dní blokován. Nadace Blender Foundation informuje, že od společnosti Google dostala šestistránkový návrh nové smlouvy (pdf). Zdá se, že podmínkou další spolupráce je zapnutí reklam na kanálu, tj. zpeněžení obsahu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 21
dnes 01:55 | Nová verze

Byla vydána verze 1.13 multiplatformního open source textového editoru Brackets (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v poznámkách k vydání. Brackets je nově dostupný také jako balíček ve formátu Flatpak z oficiálního repozitáře Flathub.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
včera 18:44 | Komunita

Oficiální YouTube kanál Blenderu je již několik dní blokován. Důvody jsou zatím nejasné. Pravděpodobně chyba YouTube. Dění lze sledovat na Twitteru Tona Roosendaala.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
včera 17:55 | Zajímavý software

Na GitHubu byly pod open source licencí LLVM zveřejněny zdrojové kódy překladače programovacího jazyka C++ Zapcc vycházejícího z Clangu/LLVM. Překlad pomocí Zapccu je díky lepšímu kešování obvykle několikrát rychlejší než překlad pomocí Clangu. V březnu loňského roku byl vydán Zapcc ve verzi 1.0.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 17:22 | Pozvánky

Červnový pražský sraz spolku OpenAlt se koná již tento čtvrtek – 21. 6. 2018 od 18:00 v Kavárně Ideál (Sázavská 30, Praha), kde máme rezervovaný salonek. Tentokrát na téma: F-Droid, aneb svobodný software do vašeho mobilu. Kromě toho budou k vidění i vývojové desky HiFive1 se svobodným/otevřeným čipem RISC-V.

xkucf03 | Komentářů: 1
15.6. 22:44 | Zajímavý článek

Na blogu projektu NeoPG (GitHub), kryptografického softwaru vycházejícího z GnuPG, byly zveřejněny 4 příspěvky detailně popisující aktuální bezpečnostní problémy v GnuPG a souvisejících softwarových produktech. V prvním příspěvku je ukázáno, že je možné vytvořit zprávu, o které budou Earlybird, Evolution, Mutt nebo Outlook tvrdit, že jí dešifrovali a přitom ale zpráva vůbec zašifrována nebyla. V druhém příspěvku je popsána

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 8
Jak čtete delší texty z webových stránek?
 (78%)
 (22%)
 (4%)
 (7%)
 (2%)
 (11%)
Celkem 213 hlasů
 Komentářů: 36, poslední včera 21:16
    Rozcestník

    Arma 3 pro Linux v beta verzi

    Byla vydána veřejná linuxová beta verze počítačové hry Arma 3 od české společnosti Bohemia Interactive. Jedná se o outsourcovaný experimentální port využívající wrapper od Virtual Programming. Linuxová Arma 3 je k dispozici majitelům Army 3 pro Windows. Další rozvoj linuxového portu závisí na jeho oblíbenosti, nalezených chybách atd.

    1.9.2015 11:00 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    pepe_ avatar 1.9.2015 11:16 pepe_ | skóre: 47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi

    Na steamu v linuxu ji vidim (protože ji vlastnim) tak to prubnu až se to stáhne ...

    pepe_ avatar 1.9.2015 23:11 pepe_ | skóre: 47
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi

    Tak mně to nejede.

     

    System Information:
    OS Version:
    Linux Distribution:    Linux Mint 17.2 Rafaela
    Kernel Version:        3.16.0-38-generic #52~14.04.1-Ubuntu SMP Fri May 8 09:43:57 UTC 2015

    Hardware Info:
    Machine Type        Hewlett-Packard HPE-420cs xxx0204GRxxxxxxxx0
    CPU Type        GenuineIntel x86_64
    CPU Info        Intel(R) Core(TM) i5 CPU         750  @ 2.67GHz
    CPU Speed        2668 MHz
    CPU Physical Cores    4
    CPU Logical Cores    4
    Physical Memory        32905124 KiB
    Virtual Memory        1951740 KiB

    Application Log:
    [thread ffffffff][I][0]: Log system initialised
    [thread ffffffff][I][1]: Default allowed number of simultaneously open files in the system is 2448.
    [thread ffffffff][I][1]: Current memlock limit is 65536.
    [thread ffffffff][I][1]: setrlimit(RLIMIT_MEMLOCK) failed, (1) Operation not permitted
    [thread ffffffff][I][1]: setup_teb_register() - using LDT entry 13
    [thread 00000001][I][39]: Forcing OpenGL Core context usage
    [thread 00000001][I][64]: OpenGL Core context version 4.1 detected
    [thread 00000001][I][67]: OpenGL information:
    [thread 00000001][I][67]:     renderer: GeForce GTX 460/PCIe/SSE2
    [thread 00000001][I][67]:     vendor: NVIDIA Corporation
    [thread 00000001][I][67]:     version: 4.1.0 NVIDIA 346.72
    [thread 00000001][I][67]:     GLSL version: 4.10 NVIDIA via Cg compiler
    [thread 00000001][I][67]:     Detected NVidia card
    [thread 00000001][I][67]:     Max surface size: 16384
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_mirror_clamp_to_edge: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_storage: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: copy_image: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_storage_multisample: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_view: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: ATI_separate_stencil: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: EXT_stencil_two_side: no
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: texture_filter_anisotropic: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: explicit_attrib_location: yes
    [thread 00000001][I][67]:     Supported and usable: compressed 3D textures (VTC): yes
    [thread 00000001][I][77]:     Available texture memory (from NVidia extension): 1048576 kB
    [thread 00000001][I][77]:     NVidia card: restricting reporting of available memory to 768 MB
    [thread 00000001][I][77]:     Multisample textures test:
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA8 (0x8058): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA8UI (0x8d7c): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA8I (0x8d8e): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA12 (0x805a): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16 (0x805b): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16F (0x881a): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA32 (0x8814): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16I (0x8d88): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA16UI (0x8d76): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA32I (0x8d82): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGBA32UI (0x8d70): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB8 (0x8051): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB32F (0x8815): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB32I (0x8d83): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RGB32UI (0x8d71): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RG8 (0x822b): 8 samples
    [thread 00000001][I][77]:         GL_RG16 (0x822c): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG16F (0x822f): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG32F (0x8230): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG8I (0x8237): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG8UI (0x8238): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG16I (0x8239): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG16UI (0x823a): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG32I (0x823b): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_RG32UI (0x823c): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R8 (0x8229): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16 (0x822a): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16F (0x822d): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R32F (0x822e): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R8I (0x8231): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R8UI (0x8232): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16I (0x8233): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R16UI (0x8234): 8 samples
    [thread 00000001][I][78]:         GL_R32I (0x8235): 8 samples
    [thread 00000001][I][78][thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000de280000ff11000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000de280000fc11000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0500000047532047616d657061640000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000ba2200002010000001010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000019c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d0400001dc2000014400000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d0400001ec2000020200000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000019c2000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d0400001fc2000005030000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004c0500006802000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400008e02000014010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400008e02000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400001907000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004c050000c405000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000de280000ff11000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000100800000100000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000a306000023f6000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000020b3000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000023b3000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008f0e00000300000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008f0e00001200000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400009102000007010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000016c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000260900008888000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000011c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006d04000018c2000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 05000000d6200000ad0d000001000000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000009d0000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000008d0000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0300000000f000000300000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0300000000f00000f100000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006f0e00001f01000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000280400000140000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000005e0400008902000021010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000006f0e00001e01000011010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000250900000500000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008916000000fd000024010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000004f04000000b3000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000ad1b000001f5000033050000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 050000004c050000c405000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 060000004c0500006802000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000790000000600000010010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 03000000666600000488000000010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 05000000362800000100000002010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 05000000362800000100000003010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 030000008916000001fd000024010000
    [thread 00000001][I][128]: Gamepads: registered gamepad mapping for device GUID 0000000058626f782047616d65706100
    [thread 00000001][I][147]: Command line: '"C:\media\Data\Linux-Steam-DATA\steamapps\common\Arma 3\Arma3Retail_DX11.exe"'
    [thread 00000001][I][204]: TomCrypt initializing...
    [thread 00000001][I][204]: TomCrypt initialized
    [thread 00000001][I][204]: DLL_PROCESS_ATTACH start.
    [thread 00000001][I][206]: DLL_PROCESS_ATTACH done.
    [thread 00000004][W][210]: GetModuleHandleExA() - GET_MODULE_HANDLE_EX_FLAG_PIN unhandled. Handle it.
    [thread 00000004][W][210]: GetModuleHandleExA() - need to implement reference counting for modules for this call to work!
    [thread 00000004][W][210]: eON_LoadLibraryEx() couldn't load 'secur32.dll', returning NULL!
    [thread 00000004][E][212]: Error EINVAL in lseek in fs_SetFilePointer!
    [thread 00000004][E][212]: VPFS_Seek() - SetFilePointer failed on handle 13
    [thread 00000004][I][215]: Game asks for Windows double click time interval. Returning default 500 ms, as there's no standard in Linux for it; in the future, as time permits we'll be adding support for various window managers, detecting them.
    [thread 00000004][W][221]: eON_LoadLibraryEx() couldn't load 'BIDebugEngine', returning NULL!
    [thread 00000004][I][2183]: ===enforcing log flush===

    2.9.2015 00:44 moucka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Game asks for Windows double click time interval. Returning default 500 ms, as there's no standard in Linux for it; in the future, as time permits we'll be adding support for various window managers, detecting them.
    Proč už to dávno není v systemd? Už vidíte, jak zpátečnictví brzdí vývoj?
    skunkOS avatar 2.9.2015 10:29 skunkOS | skóre: 26 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Chcou to rozvrátit zevnitř. Prostě inside job.
    http://martinrotter.github.io
    skunkOS avatar 2.9.2015 10:31 skunkOS | skóre: 26 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    On Arch/Manjaro updating the microcode didn't fixed the issue for me. I had to force the utilization of just one core (ore two non-adiacent ones) with taskset -c 0 %command%
    http://martinrotter.github.io
    skunkOS avatar 2.9.2015 10:32 skunkOS | skóre: 26 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Případně?
    I am also on Manjaro but with a 660ti gpu.
    The game will display that ATI logo in the intro vids regardless of what you own.
    
    
    For me I was stuck at a black screen after the intro videos.
    I got around it by editing
    ~/.local/share/irrationalgames/bioshockinfinite/GameDocuments/My Games/BioShock Infinite/XGame/Config/XUserOptions.ini
    
    find this line
    bHasCompletedFirstBootFlow=False
    
    and make it true like this
    bHasCompletedFirstBootFlow=True
    
    Now I can skip each intro with the 'esc' key and the game will work.
    
    Maybe see if that helps you aswell. 
    
    http://martinrotter.github.io
    1.9.2015 11:46 mankind_boost | skóre: 5 | Hliněná chýše, 5482/3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    I na wokna je to otřesně zbastlený, to jsem tedy zvědav :D
    1.9.2015 14:10 sonicpp | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Arma 3 pro Linux v beta verzi
    Zatím to vypadá, že to výkonově šlape hodně podobně jako Windows (hodně povedený "port"). Bohužel je to starší verze než Windows, navíc bez BattleEye.
    Svoboda projevu je v pohodě, svoboda po projevu už bývá větší problém. // Darm

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.