abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (67%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 538 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    La Quadrature du Net píše o snaze britské vlády protlačit do evropského telekomunikačního balíčku dodatky omezující internetovou neutralitu. Tyto dodatky by změnily internet v něco podobného spíše síti kabelové televize - hovoří se v nich o podmíněném přístupu a možnosti ISP libovolně omezovat uživatele, na které stránky a služby mohou, či nemohou přistupovat.

    9.3.2009 11:49 | xm | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.3.2009 11:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Premium balíček na přístup k portům jiným než 80, premium balíček pro přístup k facebooku,... už se těším :-(
    9.3.2009 12:16 Michal Stano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    Pokial by blokovali facebook, len dobre :)

    default avatar 9.3.2009 13:10 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    Já se zase téším na ty fronty zdejších zlodějíčků, jak si půjdou ke svému ISP pro balíček Kradu/Torrent+. :-D The Pirate Bay je přeci legální, že? :-D

    9.3.2009 13:49 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    Je videt ze si nepochopil o co jde. Nejaky trapny torrentovani je uplne nezajimavy, co je prusvih je moznost cenzury ze strany korporaci. Vazne chces aby ti tvuj poskytovatel netu nebo kterakolik jina kurva po ceste diktovala jaky si prectes noviny nebo co uvidis z wikipedie? Ja rozhodne ne!

    9.3.2009 13:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    To diktují mrdky z IWF už teďka, ne?
    Grunt avatar 9.3.2009 16:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    tvuj poskytovatel netu nebo kterakolik jina kurva

    Ta sedla teda.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 10.3.2009 09:47 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

     

    Je videt ze si nepochopil o co jde.

     

    Pochopil, neboj. :-D

     

    Nejaky trapny torrentovani je uplne nezajimavy

     

    Dost možná. Ale já v tom vidím prvopočátek těhdle „problémů“.

     

    Vazne chces aby ti tvuj poskytovatel netu nebo kterakolik jina kurva po ceste diktovala jaky si prectes noviny nebo co uvidis z wikipedie?

     

    Tyhle zmaty nečtu a nezajímají mě. :-D

     

    Ja rozhodne ne!

     

    A mně je to u pr.... :-D

    default avatar 10.3.2009 09:49 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    Ježiši ty NBSP v paragrafech. To je přeci taková hovadina. Ach jo!

    9.3.2009 12:12 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Můžu se zeptat proč bylo v mé zprávičce slovo "Internet" nahrazeno za "internet" (s malým "i" na začátku)? Správně by se mělo psát Internet s velkým "I", zrovna u zprávičky týkající se neutrality Internetu je to o to víc zarážející...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    9.3.2009 12:16 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ještě abych to doplnil - "internetová neutralita" opravdu asi má být s malým "i" (přídavné jméno... i když ani tím si nejsem jistý, můj pravopis stojí za houby ;-)), ale přímo slovo "Internet" (např. ve větě "... změnily internet ...") by rozhodně mělo být s velkým "I".
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    9.3.2009 13:01 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Velké "I" by tam bylo, pokud byste "Internetem" myslel nějaký jedinečný objekt s názvem "Internet". Ve zprávičce ale vystupuje "internet" jako komunikační médium, ostatně srovnává se tam s dalším komunikačním médiem -- kabelovou televizí. Internet s velkým "I" je dnes už záležitost jen odborných textů, kde je potřeba zdůraznit, že se jedná právě o tu jedinou celosvětovou síť -- což je kvůli různým NATům už také dost iluze.
    9.3.2009 13:23 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ale tady právě jde o tu jedinečnou celosvětovou síť jménem Internet! V okamžiku, kdyby začaly fungovat takové praktiky, jaké navrhuje britská vláda, pak už by to byl opravdu jen "internet" s malým "i" (respektive ani to ne ;-)). Právě o ten kontrast tu jde.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    9.3.2009 14:10 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Nejde, vůbec není podstatné, zda je to jedinečný Internet. Od té doby, co došly IPv4 adresy, si každý provozuje svou vlastní síť na bázi TCP/IP, a tyhle sítě jsou navzájem více či méně propojené. A zmíněné opatření by se týkalo všech takových sítí. Naopak možná právě Internet (páteřní sítě) by takové opatření nepostihlo.
    9.3.2009 14:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ne, každý rozhodně ne, můj ISP připojuje k Internetu.
    9.3.2009 14:49 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Váš ISP možná. A vy sám NAT neprovozujete?
    9.3.2009 14:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ne neprovozuji.
    9.3.2009 14:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Můj ISP taktéž poskytuje veřejnou IP adresu. A s větším rozšířením IPv6 bude NATům postupně učiněna přítrž.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    9.3.2009 12:26 Venec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Takových totálních kravin je poslední dobou až moc. Dovoluje to vůbec Ústava ČR?? A jak může vědět nějakej poslanec co je pro mě nej?? Co jim sakra vadí, že lidi chodí na porno a čtou kritiku vlády?? Aby to tu nebylo jako v Číně, kde mají opavdu veliký výběr webů.
    Freedom!
    9.3.2009 12:37 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Tohle není o cenzuře ze strany státu (i když k tomu by se to jistě dalo také využít), ale obecně o internetové neutralitě - tedy principu, že by ISP neměli mít právo rozhodovat o tom, k jakým službám či webovým stránkám jejich uživatelé mohou přistupovat (že např. nemohou samostatně zpoplatnit zákazníkům přístup na YouTube nebo naopak vyžadovat peníze od provozovatele YouTube za to, že umožní přístup na něj - tohle je mimochodem příklad z reality, kdy nějaký ISP v USA chtěl po Googlu peníze). Jiným příkladem z praxe je třeba to, když mobilní operátoři zakazovali/zakazují v jejich síti VoIP komunikaci, což je taktéž silně proti principu internetové neutrality.

    Více viz článek Network neutrality na Wikipedii a hnutí Save the Internet.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Luk avatar 9.3.2009 13:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ono je to v reálu běžné už dnes. Mnozí ISP blokují přístup na port 25 (na všechny IP adresy kromě svého SMTP serveru), některé druhy připojení mají přiškrcené všechno kromě několika portů atd. Už použití NATu je de facto výrazným omezením toho, k čemu lze připojení využívat. Neutralita se rozhodně nekoná.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.3.2009 14:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Můj ISP akorát neroutuje network-prefix-directed broadcasty.
    9.3.2009 14:22 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    To že se to někde děje už dnes neznamená, že bychom se neměli těmto nebezpečným praktikám bránit. Musíme se snažit internetovou neutralitu obnovit. Telekomunikační balíček by měl právě internetovou neutralitu v EU zajistit, ale Britové se snaží prosadit pravý opak.

    A btw. připojení za NATem není připojením k Internetu ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Luk avatar 9.3.2009 14:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Naprosto nevidím problém v tom, když někdo bude poskytovat nějakým způsobem omezené služby. Ale:
    1. Nesmí se omezení nařídit zákonem (třeba s cílem eliminovat P2P sítě).
    2. Pokud bude připojení jakkoli omezeno, jeho inzerování jako neomezeného se bude považovat za podvod.
    3. Měli bychom vytvářet tlak na ISP, aby zachovávali neutralitu a nepoužívali šidítka typu NAT.
    4. Aby mohl být splněn předchozí bod, je potřeba tlačit především na co nejrychlejší zavedení nativní podpory IPv6.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.3.2009 17:23 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Mnozí ISP blokují přístup na port 25 (na všechny IP adresy kromě svého SMTP serveru)
    I kdyz je blokovani portu 25 poruseni sitove neutrality a tedy zlo, je to porad mensi zlo nez nechat vsechny ty zombie odesilat maily ven a kazdou chvilku se octnout na blacklistu a u NATu tim znemoznit odesilat maily uplne vsem ze stejne adresy.

    Osobne bych byl spis pro jen pro monitorovani provozu na portu 25 a zasahl jen pokud by uzivatel zacal posilat podezdrele velka mnozstvi e-mailu (coz je samozdrejme narocnejsi a tudiz drazsi), ale i tak povazuju blokovani portu 25 (narozdil od jinych blokovani) spise za dobrou vec nez spatnou (asi stejne, jako je amputace porad lepsi nez umrit na sepsi).

    V kazdem pripade by ale mel poskytovatel pripojeni umoznit odblokovani tem, kteri o to explicitne pozadaji a budou si vedomi toho, co tim cini.
    Grunt avatar 9.3.2009 17:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    a kazdou chvilku se octnout na blacklistu a u NATu tim znemoznit odesilat maily uplne vsem ze stejne adresy.

    Za tento mechanismus bych střílel. Třikrát odešlu důležitý mail do školy a třikrát je mi vrácen, protože moje IP adresa se nachází na nějakém imbecilním blacklistu. Bohu dík za veřejnou, protože jinak bych ho ani neodeslal. Chci se ze školy podívat na americasarmy.cz a nemůžu, protože jsem za proxynou. Pisálci podobných aplikací by si konečně měli uvědomit, že IP adresa(alespoň ta čtvrté verze) není jednoznačný identifikátor uživatele. A kdo si to uvědomit nebude chtít, toho upálit na hranici.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.3.2009 17:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ne, ale IP adresa je (má být, pokud tomu tak není stěžuj si u svého "ISP") jednoznačný ukazatel počítače. (S rozumě nastaveným timeoutem, blokovat za spam na věky není rozumné, ale blokace v délce několika hodin je v pořádku) Hlupák je ten kdo se snaží chovat jako by měl připojení k Internetu a přitom ho nemá.
    Grunt avatar 9.3.2009 17:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    Tento problém by se měl nějak vyřešit.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 9.3.2009 21:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Blokování portu 25 považuji za velmi špatné (přestože pro odesílání z klientů je určen port 587, ale stejně se v reálu používá 25). Když nic jiného, tak překonfigurovávat poštovního klienta v notebooku a PDA pokaždé, když změním síť (a muset ještě řešit, jak to vůbec nakonfigurovat), je totálně na palici.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jendа avatar 9.3.2009 23:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Když nic jiného, tak překonfigurovávat poštovního klienta v notebooku a PDA pokaždé, když změním síť
    Já si razím SSH tunel; SSH server mi poslouchá na portu 443, takže jsem se připojil, i když jednu dobu byla ve škole dost restriktivní proxyna, která povolovala jenom 80 a 443, nebo třeba s Twist "Internet" Surf+.

    Já vím, je to workaround...
    9.3.2009 23:38 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Surf+ je nejúžasnější výjeb s klientem všech dob. Štěstí, že povolili alespoň port 443.

    To u O2 to mají ještě okořeněné FUPem. Nad 1 MiB, v tzv. "šedé zóně" (https), srazí rychlost na 16 kbps.
    Jendа avatar 9.3.2009 23:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    U TMO mají FUP nad 15MiB/týden -> 16kbps. Ale zas tak hrozné to [FUP] není, můj GPRS modem stejně o moc víc nedává :-)
    Luk avatar 9.3.2009 23:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Já mám u kyslíka naštěstí mobilní tarif Internet Mobil 1024 Plus, kde se FUP neuplatňuje (kromě P2P, ale nevím, jak to detekují).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 10.3.2009 13:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    kromě P2P, ale nevím, jak to detekují

    Jak? Tak.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 10.3.2009 14:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Já vím, že takové programy existují (např. Kerio Winroute Firewall má také takovou detekci). Ale nevím, jestli opravdu používají toto nebo prostě jen aplikují shaping na některé porty.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.3.2009 15:40 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Co jim sakra vadí, že lidi chodí na porno a čtou kritiku vlády??
    Ne, vadí jim, že jsou ještě zbytky neprivatizovaného veřejného (byť virtuálního) prostoru.
    9.3.2009 12:32 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    To co vzdy predpovidaly konspiracni teorie se pomalu vyplnuje. Proste je videt, ze nekdo to chce kontrolovat. A za pet let to tu budeme mit - absolutne kontrolovany pristup k internetu. Neco jako koukat na televizi. Pusti nam to co si mysli, ze je pro nas dobre.

    9.3.2009 12:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Kdysi jsem se divil, proc dej 1984 i Konec civilizace (Brave New World) odehrava zrovna ve Velke Britanni (zanedbame-li to, ze oba autori byly Anglicani). Ted uz se divim mnohem, ale mnohem mene ...
    9.3.2009 13:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    1984 se odehrávalo ve fiktivní Oceánii :-) Což je také pěkná shoda náhod, když se člověk podívá, jaké cenzorské praktiky zavádějí v blízké Austrálii (pomalu horší než v Číně).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    9.3.2009 14:47 Lenny | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    1984 se sice odehravalo ve fiktivni Oceanii, jejimz centrem vsak bylo mesto (fiktivni) Londyn;-)

     

    To ze ISP mohou omezovat co a kam clovek muze ci nemuze neni zadna novinka, problemem by byla spis nejaka dohoda ISP o napr. zpoplatneni/zakazani urcite skupiny stranek/sluzeb, prip. pokud by tato omezeni diktoval stat. ISP je soukromy podnikatelsky subjekt ktery si muze stanovit podminky sluzeb jak chce, s jedinym omezenim, a totiz ze to nesmi odporovat zakonum zeme/eu {coz mj. znamena ze i bez tohoto zakona je cenzura od ISP pokud ne primo legalni, tak minimalne ne-ilegalni, vzhledem k faktu ze zadny zakon na toto tema neni). Pokud toto projde, je to spis dalsi signal pro ISP ze toto maji delat, a problem by mohl v tom jak sem naznacil vyse (i kdyz napr. pri dohode vsech ISP, cimz padem klient prichazi o moznost volby, by to mohl/mel byt podnet treba pro antimonopolni urad...na druhou stranu nebudme naivni). Kazdopadne, v clanku se nehovori primo o nejakem narizovani co a jak filtrovat, tudiz nikomu nic nebrani zalozit si vlastni firmu, a stat se tak poskytovatelem bez cenzury:)

     

    Pruser je, ze se da cekat ze krok za timhle zakonem pujdou i narizeni od eu/statu, zridej se treba povinny blacklisty pro ISP atd:-(

     

    Kazdopadne temhle dodatkum trikrat fuj)

    9.3.2009 12:54 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Možná by pomohlo tvořit totálně vlastní sitě, nezávislé na systému. :-) Ale pokud by zakázali i rádiový sigál tak to bude totál v prdeli. ALe jasně vidím že na tuhle společnost musím začít srát.... :-)
    9.3.2009 15:48 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    První větu nechápu. A dále - rádiová pásma jsou regulovány státem.
    9.3.2009 19:13 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU

    Asi myslel VPN nebo sítě typu Tor, které se špatně cenzurují. Ano, pokud se nám cenzura přemnoží, tak by to chtělo něco takového.

    Nicky726 avatar 9.3.2009 16:20 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Ufff :-!
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.3.2009 17:25 jk0man | skóre: 4 | blog: jk0blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Už cítím v kostech ty petice pro svobodný Internet, které se co nevidět začnou objevovat. Rád se k nim přidám, protože tohle už fakt není možné.
    9.3.2009 18:38 HNT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    A co je to ta petice? No, to je takova prosba...
    Vojtěch Trefný avatar 10.3.2009 12:53 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Britská vláda proti internetové neutralitě v EU
    Poslali ostrou prosbu... :-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.