abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník

    Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows

    Canonical vydal Windows klienta pro svou cloudovou službu Ubuntu One. Kromě samotného Ubuntu a Androidu verze 2.1 a vyšší je nyní služba dostupná i pro Windows XP, Vista a 7.

    30.9.2011 20:12 | Migi | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    30.9.2011 20:32 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Proč by lidi měli přecházet na Linux, když vývojáři programují celou řadu linuxových aplikací i pro Windows?
    30.9.2011 21:02 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Protože Windows stojí za prd.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 11:55 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Zajimave, tak proc je pouziva 94%, 5% procent MAC OSX a jen 1% Linux. Nepamatuji se, ze by lidi do Windows 95, 98, 2000 nekdo nutil. Dokonce ani dnes si clovek nemusi kupovat HW s Windows, kdyz se spokoji se soucasnou nabidkou. Dalsi podivna vec je, proc lidi neprejdou napriklad doma z Windows k Linuxu, kdyz stoji za prd?
    corwin78 avatar 1.10.2011 12:07 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak na to je snadná odpověď, protože Franta od vedle ty widle Božce nějak zflikuje, ale lidi co by supportovali Linux zatím tolik není. Ale přibývají a stejně tak instalace Linuxu na desktopech. Stejně u nás stoupá i obliba Apple počítačů. On ten proces má bohužel poměrně pomalý rozjezd, protože lidé a konkrétně Češi se neradi učí nové věci a přizpůsobují se novým podmínkách, ale ty kamínky už se kutálí, a je jen otázkou času, než strhnou lavinu.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    1.10.2011 12:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Jop.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 12:51 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Apple se nerozšiřuje více, jen kvůli ceně. Kdyby stál jako s Windows prodá se jich podstatně více, ale to by pak Apple nebyl první nebo druhá nejvíce vydělávající firma na světě. K Linuxu se dnes prodávají knihy a je spousta dostupných informací, to že stojí za hovno je věc druhá. Nikde člověk bohužel nenajde vše potřebné od A do Z, protože co distro to unikát. Proč přecházet na něco, když si můžu skoro vše doinstalovat do Windows. Proto lidé radši používají nelegální Windows, než aby používali legální Linux, když jim nepřinese nic jiného než starosti a problémy navíc.
    1.10.2011 13:01 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Lidé raději používají Windows, protože jsou to ignoranti. Přechod pryč z Windows většině lidí problémy a starosti (s viry, licencemi, cracky, pády, aktualizacemi) akorát ubere. Knihy o Linuxu jsem nikdy nechápal. Libovolný free desktop je dost intuitivní, aby ho mohla používat průměrná opice a kdo se potřebuje šťourat hlouběji, najde obsáhlejší a aktuálnější informace na internetu. A proč, když je tak nahovno, ho tak často používají lidé, kteří by se v počítačích tak dobře vyznají?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 14:02 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Problém s viry, cracky a aktualizacemi je spíš problém uživatele. Ten kdo má vše legálně a používá hlavu, téměř žádné problémy nemá.
    A proč, když je tak nahovno, ho tak často používají lidé, kteří by se v počítačích tak dobře vyznají?
    Třeba proto, že nechtějí platit nebo na to nemají, případně jim vyhovuje. Nebo si chtějí dokázat jací jsou cool geekové, když dokážou nainstalovat Ubuntu.
    1.10.2011 14:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ano, je to problém uživatele, samozřejmě! O tom je řeč! Pochopitelně, že ten problém pocítí hlavně uživatel. Kdo jiný? :-)

    I lidi co používají hlavu a mají vše legálně se potýkají s velkými problémy kvůli malware. Problémy nemají pouze ti, kteří nejsou na netu, nic neinstalují a nevyměňují soubory.

    Ano, protože jim Windows nevyhovují a místo toho jim vyhovují jiné, lepší, systémy. To tedy nevím, protože nainstalovat Ubuntu je snazší než do Windows dostat základní aplikace. Kdo si chce něco dokázat, sahá po Gentoo nebo LFS.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 17:58 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ignorant jsi ty sam. Lide pouzivaji radeji windows proto, ze pro jejich potreby nabizi lepsi funkcnost. A nez budes mit dalsi hloupe reci, tak vez, ze jsem uzivatel linuxu od roku 1997, nebo kdy to redhat 4.2 vysel.
    1.10.2011 18:11 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ignorant je někdo, kdo něco ignoruje, a to já nejsem. Windows žádnou extra funkčnost nenabízí a i to co umí, umí dost blbě. Většina lidí používajících Windows své potřeby neumí ani pořádně specifikovat, natož aby hodnotila operační systémy a srovnávala jejich možnosti. Tohle opravdu většina lidí nedělá a prostě používá to s čím počítač koupí nebo co jim nainstaluje syn nebo soused (zpravidla kradené Windows). Jsou to ignoranti a stojím si za tím. Jestli chceš prohlašovat, že něco co říkám je hloupé, napiš laskavě co a proč.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 21:20 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ale jsi, ignorujes napriklad, ze windows jako platforma nabizi oproti linuxu vyborny ekosystem. Vynikajici kompatibilitu s hardware a bohatou nabidku software. Lide nepouzivaji windows z duvodu ze jim ho nekdo nainstaloval, ale ze zivot s nimi je jednodussi. Znam nekolii lidi, kteri meli vice nebo mene dobrovolne na pc nainstalovany linux a druv nebo pozdeji hledali cestu, jak se ho zbavit. A to jednoduse proto, ze jim nevyhovoval a meli s nim ruzne potize. Pouzivat linux na domacim pc znamena dobrovolne prijmout jista omezeni a to vyzaduje jistou davku fanouskovstvi a pozitivnáho pristupu. Neutralni clovek snazici se jit cestou nejmensiho odporu si dnes vybere windows nebo mac. Protoze jen malokdo ma tak nizke potreby, aby nenarazil na omezeni linuxu. A vetsina instalaci windows neni kradena, uz jen z tího duvodu, ze dnes lze jen tezko koupit pocitac bez licence na windows. Vetsina uzivatelu windows neumi mozna specifikovat sve potreby, ale to nevadi, specifikovat je umi microsoft a windows je umi naplnit. Co uzivatele windows dobre umi je specifikovat nedostatky linuxu, pokud jsou nuceni s nim pracovat. Stejne tak umi odmitnout nevyhovujici windows, odmitnuti predinstalovanych vist a navrat k xp nebylo nic mimoradneho. A je to dukaz toho, ze uzivatele pouzivaji to, co jim nejlepe vyhovuje. A kdo to nevidi a nechape je ignorant. Napriklad ty, zaslepeny svym haterstvim.

    1.10.2011 21:47 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Vynikajici kompatibilitu s hardware a bohatou nabidku software.

    Nechám tě žít v nevědomosti.

    1.10.2011 22:03 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Jo, klidne zustan zaslepeny.
    2.10.2011 20:58 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Vypadlo ti tam 'u'.
    corwin78 avatar 1.10.2011 21:48 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To je věc úhlu pohledu, zkušeností a potřeb. Mě se zase zdají omezená Windows a Mac OS X. Mám pracovní laptop s Windows 7 (64bit), pracovní/testovací MacBook Pro s Lionem a svůj vlastní ThinkPad s Kubuntu (64bit) a pokud bych si měl vybrat jen jeden, tak by to byl ten třetí.

    Windows 7 jsou prostě příliš složitá na konfiguraci, výkon nic moc a na hry asi dobré, ale v korporátní sféře je s nimi řada problémů, například kolem VPN, mobilní konektivity, různých nekompatibilit se starším SW a různým HW. MS prostě poměnil střeva příliš a 3rd party výrobci to teď těžce rozdýchávají. Navíc, alespoň podle mě, je UI sedmiček strašné a od Win 95 se to prakticky nikam neposunulo, na možnosti které mají linuxová prostředí se to vůbec nechytá.

    Mac OS X, zase funguje relativně dobře, i když Lion ještě potřebuje doladit a aplikace potřebují přizpůsobit možnosti fullscreen režimu (hodně věcí teď nefunguje jak má, hlavně hry), ale SW základna je prabídná, některé ucházející aplikace které byly zdarma jsou už pro Lion za peníze a SW obecně nic moc. Našel jsem sice pár věcí, které mě zaujaly a na jiných platformách jsem se s něčím podobným nesetkal, ale to jsou spíše hračky jako GarageBand.

    V Linuxu mi nechybí vůbec nic. Sice některé programy,tak jak jsou třeba v Mac OS X jednoduché jsou v Linuxu složitější a často ne tak graficky povedené, ale svoji práci udělají stejně a zdarma. Nemluvě o možnosti používat řadu Win only programů a hlavně her díky Wine, které ušlo pořádnou štreku a řekl bych, že dnes už je prudce použitelné. Co se týká HW tak jsem se setkal s problémy snad jen u tiskáren, ale to řeší buď produkty HP (nejsnadněji) nebo jiných zavedených značek, které Linux podporují. Obecně kvalitní značkový HW nemá v Linuxu problém. Ona je vůbec kolem (ne)podpory HW v Linuxu spousta pověr, spíš bych řekl že Linux má největší podporovanou základnu HW ze všech OS vůbec, včetně různých obskurností. Nedávno jsem si např. koupil na zálohování starší 72GB DATku od HP - drivery pro Windows zatím jsou, ale podpora už nic moc, na jabku bez šance, ale v Linuxu vše běží jak má, nic není třeba instalovat, ani konfigurovat, prostě plug and play. Tak asi tak.

    Nicméně nakonec je to stejně jedno, brzy bude člověka z celého OS zajímat maximálně browser a co pod tím poběží bude šumák, tedy pokud se vám to celé nezaviruje, což třeba u Linuxu zatím nehrozí ;-)
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    1.10.2011 22:24 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ano, to je vec uhlu pohledu a predevsim osobnich potreb. Pomer linux:windows na domacich desktopech hovori naprosto jasne, ktery system lepe uspokojuje bezne potreby uzivatelu. Pokud ti na linuxu nic nechybi, tak mas velmi nizke naroky, ja toho u nej postradam mnoho.

    Treba dnes jsem nekolik hodin resil jednu vec a nevyresil, mozna budes mit radu. Mam galaxy tab s androidem 2.2. Rad bych si na nem poustel filmy streamovane z pc. Nechci ale filmy grabovat na disk a z nej je pak streamovat, chci na pc do mechaniky strcit dvd a to si pak rovnou bez zdrzovani prehrat na tom tabletu. Vzhledem k tomu, ze android market nepodporuje paypal, tak jsem omezen jen na free aplikace na teto strane. Na strane PC jsem ochoten za to zaplatit do 15 €, bude-li mozno platit pres paypal. Na strene PC mam ubuntu a chci funkcni reseni, ktere staci jednoduse nainstalovat a nakonfigurovat.

    A tohle je jen jedna z desitek veci, na kterych jsem se u linuxu zasekl a pritom jsem si myslel, ze by to na nem melo byt (jako spis serverove platforme) teoreticky jednodussi.

    Nezminuji absenci kvalitnich programu na linuxu prakticky v kazdem smeru s vyjimkou weboveho prohlizece. Postradam treba kvalitni graficky editor, ktery umi pracovat s vetsi bitovou hloubkou. Nebo postradam kvalitni outline editor, kvuli linuxu pouzivam treepad, ktery bez problemu bezi pod wine, ale je to uz dost stary soft a ma sve problemy a mizerny wysiwyg editor, bohuzel na linuxu nic kvalitnejsiho nebezi, natoz nativniho. A tak bych mohl pokracovat. Opravdu existuje nekdo, komu na linuxu nechybi nic? Neverim. Kazda platforma ma nedostatky. Ta linuxova ale bohuzel az prilis mnoho a jejich reseni stoji spoustu cim dal vzacnejsiho casu.

    Nebyt zvykly na linuxu programovat a nemit na nem vytvoreno vlastni kvalitni a zname vyvojove prostredi, tak bych snad po 15 letech jeho pouzivani se na nej vykaslal. A asi to opravdu brzy udelam, protoze si myslim, ze na nem jdou veci spis k horsimu. Asi s upgrade hw prejdu na mac, ktery ma blizko k unixu, ale bude daleko funkcnejsi a pouzitelnejsi nez linux. Jako novy uzivatel bych na nem dnes nezacinal.
    corwin78 avatar 1.10.2011 22:52 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Nazvat mě nenáročným uživatelem je vcelku humorné, ale budiž.

    S Androidem ti bohužel příliš neporadím, neb mám Nokii N900 s Maemo. Nicméně bys mohl zkusit například přehrávat to DVD přes VLC, které myslím umí zároveň i posílat stream do LAN, kde už ho snad bez problému chytíš libovolným přehrávačem. Cena řešení O Kč, právě jsi ušetřil.

    Co se týká Outline editoru, Treepad jsem kdysi používal na Windows a máš pravdu, že je to strašná aplikace. Z KDE jsem byl zvyklý na KJots a pod Windows jsem nic takového nenašel. Tedy až do doby než jsem narazil na Zim. Je napsaný v Pythonu v Linuxu běží skvěle a existuje i pro Windows (dá se rozběhat i na Macu přes MacPorts, ale není to ono). Umí pluginy a má opravdu široké možnosti (grafy, LaTeX vzorce, rychlé poznámky atd.).

    U grafiky asi narážíš na Gimp. No já do toho tedy moc nevidím, na moje občasné patlání stačí leccos, ale ještě jsem neslyšel, že by s Gimpem něco nešlo. Mám pocit že jsem kdesi četl, že 32bit barvy lze zapnout pomocí GEGL. Jinak je tu slušná Krita, která myslím 32bit barvy umí, ale ruku do ohně za to nedám, nejsem grafik.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    2.10.2011 01:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    windows jako platforma nabizi oproti linuxu vyborny ekosystem. Vynikajici kompatibilitu s hardware a bohatou nabidku software.
    Jo? Imho ne.
    Lide nepouzivaji windows z duvodu ze jim ho nekdo nainstaloval, ale ze zivot s nimi je jednodussi.
    Nesouhlasím. Skoncování s Windows zjednodušilo můj život víc než jakékoli jiné rozhodnutí.
    Znam nekolii lidi, kteri meli vice nebo mene dobrovolne na pc nainstalovany linux a druv nebo pozdeji hledali cestu, jak se ho zbavit.
    Cestu? WTF? Co může být přímočařejšího než smazat partišnu?

    A to jednoduse proto, ze jim nevyhovoval a meli s nim ruzne potize.
    Těch kteří mají potíže s Windows, pročež jim nevyhovují, znám mraky.
    Pouzivat linux na domacim pc znamena dobrovolne prijmout jista omezeni a to vyzaduje jistou davku fanouskovstvi a pozitivnáho pristupu.
    Souhlasím, ale je to jen jedna strana mince. S omezeními, která přináší svobodný operační systém, totiž přichází hromada nových možností.
    Neutralni clovek snazici se jit cestou nejmensiho odporu si dnes vybere windows nebo mac.
    Čili ignorant. Dejme tomu.
    Protoze jen malokdo ma tak nizke potreby, aby nenarazil na omezeni linuxu.
    Blbost. Chceš říct, že já mám nízké potřeby? Blbost, mám jedny z nejvyšších potřeb ze všech lidí co znám a jsem se svobodným systémem i aplikacemi skoro perfektně uspokojen. Reálné a domnělé potřeby jsou ale dvě zcela rozdílné věci. Znám třeba nemálo rádoby fotografů, kteří si zarputile myslí, že nutně potřebují nejnovější Photoshop... Pche.
    A vetsina instalaci windows neni kradena, uz jen z tího duvodu, ze dnes lze jen tezko koupit pocitac bez licence na windows.
    Stolní bez problému, nemluvě o těch stavěných doma.
    Vetsina uzivatelu windows neumi mozna specifikovat sve potreby, ale to nevadi, specifikovat je umi microsoft a windows je umi naplnit.
    :-] Óoooo....

    Co uzivatele windows dobre umi je specifikovat nedostatky linuxu, pokud jsou nuceni s nim pracovat.
    To teda neumí. Typický uživatel Windows rozhodně ne. Maximálně dovede formulovat jeden nedostatek: a sice že Linux není Windows. Jak inteligentní je tento postřeh....
    Stejne tak umi odmitnout nevyhovujici windows, odmitnuti predinstalovanych vist a navrat k xp nebylo nic mimoradneho.
    Většině lidí ten downgrade, nebo jak to nazvat, musel někdo provést.
    A je to dukaz toho, ze uzivatele pouzivaji to, co jim nejlepe vyhovuje.
    To teda není. Tohle z toho naprosto vůbec nevyplývá.

    A kdo to nevidi a nechape je ignorant.
    Aha!?
    Napriklad ty, zaslepeny svym haterstvim.
    K tomu, že Microsoft a jeho produkty z duše nenávidím, se hrdě hlásím a nemám snahu to zastírat. Ovšem proti tomu, že mě to zaslepuje, se musím ohradit. Co že to je co nevidím? Jakou že to věc nevidím?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 02:27 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Vynikajici kompatibilitu s hardware a bohatou nabidku software.
    A poběží mi na Beagle/Panda boardu? Nebo Rabsperry Pi? Ne? Aha..
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    2.10.2011 23:33 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Hmm, ekosystém je trh? Za všechny pořádné aplikace platit? Co mi to tu vykládáte o tom, že používáte linux čtrnáctým rokem? Když vás nebaví se v systému hrabat a přizpůsobit si jej ku obrazu svému, použijte LinuxMint. Jinak ArchLinux. Na obojím lze profesionálně pracovat v oblasti publikací, práce s videem a obrazem, programováním... dokonce i vést plnohodnotné účetnictví a v 2D i 3D tvořit CAD konstrukce... HW podpora? Kdo se stará, má ji perfektní, asi jako u auta v garáži... Tak nechutnou propagandu Windows do jakéhosi šmatly hráče jsem už na ábíčku dlouho nečetl... Na závěr, kdo si zvykne jít cestou minimálního odporu, ten pozdě zjistí, že za chyby se trvrdě platí...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    3.10.2011 20:30 sigma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Na obojím lze profesionálně pracovat v oblasti publikací, práce s videem a obrazem
    Poradíte nějaký SW pro linux, co si zvládne střih ze zdroje videa v AVCHD 1080/60p? Klidně i komerční, v ceně dejme tomu do 500 USD.
    a v 2D i 3D tvořit CAD konstrukce
    OK, možnosti už jsou. Na 2D je pro linux výborný a zdarma 3DS DraftSight (dříve SolidWorks DWG Editor). Ale v této oblasti je problém, že se často konstruují větší sestavy ve více lidech nebo se navazuje na dřívější práci, a tam jsou dané datové formáty, v kterých se prostě pracuje.
    4.10.2011 13:44 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Na desktopech doma jsem léta používal Linux, ale teď už druhý rok používám Win 7 + v zásadě ty stejné aplikace co jsme používal na Linuxu a problémů mám víceméně stejně málo jako na Linuxu.

    Virus nebo malware jsem neviděl léta, bsod taky ne. Aktualizace fungují, jediné co mně chybí jsou centrální aktualizace aplikací (yum je prostě yum).

    Linux dál používám na serverech kde je výborný + mám z nostalgie fedoru ve virtuálu.

    Myslím že doby kdy měla většina lidí Win nelegálně už je pryč, dneska si lidi koupí komp kde win jsou a neřeší to, takže nějaké cracky ani nepotřebují.
    4.10.2011 14:23 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Evidentně jsi nepřerostl možnosti, které ti Windows nabízí. Prostě ti stačí. Takových vás jsou hromady. Spoustě lidem nestačí. Nenech se mýlit, jsem taky nucen Vistu 7 používat, ale je to děs a běs. Taky tam nemám malware, ani mi to ještě nehodilo BSOD, ale problémů s nimi mám dost. Na Thinkpadu jsem je vyhodil z železa a strčil do Virtualboxu, kam patří, kde je to trochu lepší. Každopádně Windows považuju za nechutně omezený systém, který je o mnoho horší než jakákoli moderní GNU/Linuxová distribuce.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    5.10.2011 11:57 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To jsou pořád takové obecné řeči, šel by dát příklad těch problémů? Řekl bych že v obou systémech jde pracovat víceméně podobně.
    5.10.2011 12:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Například nemožnost systém z neznámého důvodu (nové zařízení) nabootovat, občasná nemožnost ho vypnout (instalace aktualizací trvající klidně desítky minut), zatuhávání "Průzkumníka" při otevření nějakého místa v síti, nemožnost z neznámého důvodu něco nainstalovat a spustit (specializovaný software, který musím používat, co je pouze pro Windows, ale daří se ho rozchodit jen někdy), nemožnost něco z neznámého důvodu odinstalovat (např. MS Works, testovací verze MS Office) a podobně. Další důvody proč práci s Windows naprosto nesnáším je absence základních věcí jako jsou virtuální plochy, možnost mít okno vždy na vrchu, totálně nepoužitelný příkazový řádek, příšerný systém nebo spíš nesystém aktualizací a desítky dalších "drobností."
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    corwin78 avatar 1.10.2011 13:02 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To samozřejmě není pravda, viz Ubuntu a vynikající knihu od Ivana Bíbra. Navíc osobně jsem na Linux přeškolil už většinu rodiny a to jednoduchým argumentem, že o zablešené Widle se jim starat nebudu, protože na to nemám čas ani nervy. A co se týká těch lidí, kteří "raději používají nelegální Windows", tak jich znám celou řadu. Jejich argumenty většinou zní jako, ten Linux je na hovno (rozuměj, vypadá jinak), nepůjdou mi tam hry (ano, s nejnovějšími "peckami" asi budou pod Wine problémy), ale celý problém je hlavně v tom, co už jsem tady zmiňoval, že lidé jsou líní se učit nové věci, dokud jim je nějaký jouda ochoten ty Windows nelegálně nainstalovat, a pak jim je pravidelně odblešovat.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    1.10.2011 15:37 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Přesně tak to dělám i já. "Chcete občas pomoci s domácím PC? Ano, ale o Windows se vám starat nebudu, to je pro mě špatně investovaný čas...." Kupodivu pak známí i příbuzní často přijdou na to, že ten skvost od Microsoftu k životu vlastně nepotřebují a že Jouda odvedle jen žvanil, když říkal, že "ten Lunix je na ho.no". Člověk se někdy až podiví, že to funguje.
    No, snad nám tuto podvratnou činnost tento zkorumpovaný Banánistán nezakáže :-)
    Jo, večerní posezení nad nějakým Macem také neodmítám, je - li čas.
    1.10.2011 12:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Z historických i současných důvodů. Zaprvé je na vině vázaný prodej hardwaru s Windows(i já teď píšu z Thinkpadu, který měl předinstalované Windows; prostě mezi počítači bez nich není z čeho vybírat), za druhé školství, které dělá z žáků ovce s malými a měkkými mozky. Lidí, kteří doma i v práci přešli z Windows na GNU/Linux znám docela hodně. To s tím jedním procentem je už mnohokrát vyvrácená lež, mimochodem.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 12:44 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    V jednotlivých státech je to vyšší, ale celosvětově určitě ne. Takže žádná lež, ale realita.
    1.10.2011 12:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Při nejlepším je to odhad. Realita však v žádném případě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 13:52 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ano je to reálný odhad.
    1.10.2011 13:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Podle mě podhodnocený. Na všech svých strojích například blokuji servery jako toplist, navrcholu nebo google-analytics, takže moje aktivita se do statistik vůbec nezapočítává. A takových jako jsem já je hodně. Jsou i další důvody, proč jsou ty statistiky zkreslené. Tak či onak, tržní podíl s kvalitou obvykle vůbec nesouvisí. Stačí se podívat v jakých autech se jezdí, co lidi nosí za boty a jaký kupují nábytek.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 14:07 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Třeba má MS ve skutečnosti ještě větší tržní podíl, když si vezmu kolik lidí nemá v práci s PC přístup na internet. Rozhodně je takových stanic více, než jednotky blokující toplist, navrcholu nebo google-analytics.
    1.10.2011 14:17 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Stanic bez přístupu na net běží hodně i na GNU/Linuxu. Jaký tržní podíl jednotlivé OS ve skutečnosti mají nelze přesně nikdy stanovit. Osobně myslím, že odhad 1 % pro GNU/Linux (tj. bez Androidu) je příliš nízký. Bavíme se ale o jednotkách procent chyby.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    3.10.2011 15:57 nax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Podle meho to statistiku tolik nezkresli. Pro 99.9% uzivatelu jste exot:) (bez urazky) 99.9% uzivatelu netusi ze nejake google-analytics jsou a ze "na ne chodi" i kdyz lezou na seznam. Pragmaticky takovy (i nahodny) poznatek vytesni jako absolutne nedulezity (v cemz maji velkou cast pravdy :o) ).
    3.10.2011 19:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Souhlasím v tom, že jsem exot pro 99.9% uživatelů. Ne ale pro stejné procento uživatelů GNU/Linuxu. Mezi nimi je blokování takovýchto věcí spíš normou. Výsledek je, že procento uživatelů "Linuxu" tyto statistiky podhodnocují. O kolik to je, nevím, ale existují i další důvody proč 1 % je příliš málo.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 23:40 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Definujte metodiku odhadu nebo charakterizujte zkušenosti a kvalifikaci osoby provádějící expertní odhad. Propagandisto.
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    Bedňa avatar 1.10.2011 13:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Pretože väčšina ľudí je tupá a presviedčam sa o tom každý deň.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    30.9.2011 21:27 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Protože Linux patří na servery a na Ubuntu One Canonical s Windows vydělá, když Ubuntu je zcela nepoužitelné.
    30.9.2011 23:01 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Hele pane, dokážete mi říct, když je teda všechno od MS tak supr čůpr, proč Windows Media Player 11 nezaindexuje do té své "přehledné" knihovny AAC audio v m4a kontejneru? Byl jsem dneska u zákazníka a za boha jsem nedokázal přijít na to, proč ten příšerný program nefunguje. Zákazník chtěl taky vypálit mix audio souborů (část ve wav a část v mp3) jako audio CD, tak jsem to předhodil WMP11, který se ty WMV soubory pokusil vypálit, ale asi se mu něco nezdařilo při práci s těmi wmv. To mu ovšem vůbec nezabránilo v klidu pokračovat a vypálit jen část souborů a chybu zahlásit až poté. Ještěže už CD nestojí 60 Kč/ks.
    1.10.2011 11:45 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tohle komentare miluju, jako kdyby byl linux bez chyb...
    1.10.2011 11:46 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tohle=Tyhle
    1.10.2011 13:54 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    A že linux je bez chyb říkám kde? Na druhou stranu Woknař tu dělá, jakoby Windows byly jakýmsi etalonem použitelnosti.
    1.10.2011 14:36 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tvůj komentář doslova vyzněl, jak jsou Windows strašně špatné a jak chudák Linuxák musel trpět ve Windows s WMP11. V životě by mi nenapadlo ve WMP11 proboha vypalovat, na to jsou snad daleko lepší vypalovací programy.
    1.10.2011 15:07 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Typická odpověď Windowsáka. Proč bych nemohl vypalovat Audio CD přímo z toho programu, když to nabízí?

    To jako Linux za každou chybku zjebeme, ale Windows jsou OK a pro běžného uživatele nejlepší, protože stačí znát množinu bezpečných programů, kterými se nestřelím do nohy?
    1.10.2011 15:28 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Typická odpověď'Linuxáka. Protože WMP, není primárně určen k vypalování, ale k přehrávání. Takže se holt nemohou divit, že to nemusí fungovat. Také můžu vypalovat v Linuxu například filmy v Totemu, ale na vypalování prostě používám otestované a osvědčené K3b.
    1.10.2011 15:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    WTF, tys neviděl GNU/Linux ani z rychlíku. Ať používáš k vypalování K3B nebo jiné GUi, používají se tytéž backendy, takže je to jedno, kde si to naklikáš.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 19:23 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Já používám Linux od roku 2004, takže ho znám více než dobře a vím že Totem využívá k vypalování Brasero. Bohužel poslední dobou je to v Linuxu jedna velká mizérie a kdo není slepý vidí, že MS nabízí daleko lepší ekosystém na desktopu i ntb. Linux bude muset ještě urazit hodně velkou cestu, než prorazí na desktopu a lidé radši nainstalují Windows než Linux.
    2.10.2011 01:23 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    No evidentně neznáš. Brasero je, podobně jako K3b, jenom front-end.

    Microsoft že nabízí něco lepšího? Tak to ani náhodou. S Windows 7, která mám ve Virtualboxu, jsem byl bohužel donucen poslední týdny pracovat, a v žádném případě na nich nevidím jedinou věc, kterou by mohl GNU/Linux jakkoli dohánět. Co to tedy je co přehlížím, když jsem podle tebe tak slepý? Na Windows 7 nevidím nic úžasného v porovnání s Windows 98. Jsem asi slepý, tak mi pověz, co nevidím. Z mého pohledu mají Windows co dohánět a podle preview Windows 8 se nezdá, že by měly sebemenší šanci.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    MaT avatar 1.10.2011 19:32 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ano, možná spousta Linuxových programů k vypalování používá pro vlastní vypálení stejné programy - wodim, growisofs... Jenže tyhle nízkoúrovňové programy pokud vím ani MP3, ani nějaké AAC nedekódují. To už si právě ošetřují nějak tyto nadstavby - třeba i s využitím zase nějakých jiných programů... Ale jsou třeba i programy, co sice umí vypalovat (třeba právě s pomocí wodim), ale MP3 na audio CD nevypálí.

    Na funkce "nejnabušenější" je v Linuxu právě asi K3B.
    Open source software for open minded people. :-)
    2.10.2011 01:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Na práci s MP3 nebo AAC zas používají jiné utility/knihovny. Co to je, libmp3lame a libfaac? Nebo se o to u Brasera stará Gstreamer zatímco u K3b FFmpeg? Přiznám se, že se mi to nechce zjišťovat. Taky se přiznám, že jsem nikdy neviděl důvod K3b spustit, nicméně co se píše v příspěvku, na který jsem zareagoval, mi přijde poněkud zcestné nebo přinejmenším neinformované.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.10.2011 15:35 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Jenže Totem vypalování nenabízí, WMP ano. Vypálí to, ale když se při přípravě CD něco nepovede, tak si s tím hlavu nedělá, neupozorní, prostě jede dál -- však uživatel měl vědět, že to podělá, že? :-D

    Je to prostě zabugovaný bordel. Navíc je to výchozí součást systému. To ale neřeší druhou mou otázku. Proč WMP nezaindexuje moje soubory (viz. výše) i přes to, že jsem mu dodal DirectShow filtr (kodek)? Nedávno mi tu někdo říkal něco o tom, jak jsou tyhle MS aplikace skvěle integrovány do systému ... pche.
    1.10.2011 16:00 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Totem samozřejmě nabízí vypalování disků (S)VCD nebo video DVD, ale musíš si to nejdřív zapnout v zásuvných modulech. Jak už jsem psal, máš použít osvědčenou aplikaci na vypalování, které je otestovaná a ne nějakou univerzální aplikaci, kde je to bůhvíjak implementované. Jen jestli není chyba mezi židlí a klávesnicí...
    1.10.2011 17:54 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Hmm a proto používám Linux, tedy osvědčenou aplikaci a ne Windows, kde to je bůhvíjak implementované. :-D
    1.10.2011 19:25 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak to potom jo, tím se to vysvětluje. Já hodnotím jednu Win aplikaci (WMP11) a ne celé Windows.
    corwin78 avatar 1.10.2011 07:55 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Nedávno jsem na Ubuntu One rezignoval, když umřel projekt Ubuntu One pro KDE a betaverze pro Win byla opravdu tragická. Teď používám Dropbox, který běží na všem co mám, tedy Kubuntu, Mac OS X Lion, Win 7, iOS a Maemo a rozhodně nevidím důvod měnit.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    1.10.2011 11:43 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To zni rozumne, take uz jsem o tom uvazoval.
    1.10.2011 14:29 pfd
    Rozbalit Rozbalit vše u1 nefunguje
    v androidu na vodafone 858 u1 totalne nefunguje a neco pres to stahnout je na dlouhy lokty... o intuitivnosti nemluve.. kdyby radsi. poradne odladili tohle nez se pustej do dalsi platfotrmy...
    1.10.2011 14:39 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: u1 nefunguje
    Přesně tak, uděláme všechno pro všechny i když to za moc stát nebude. Za chvilku budou brečet, že to používá více lidí ve Win a proč to nepoužívají více lidé v Linuxu.
    1.10.2011 15:36 100% Lenin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: u1 nefunguje
    божественное мнение
    1.10.2011 16:49 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: u1 nefunguje
    Tady je to samý ateista, si úplně vedle jak ta jedle Lenine :-D
    1.10.2011 18:07 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: u1 nefunguje
    Podpora ve windows je nutna, data je potreba sdilet napric platformami. Pokud je vynechana nejvetsi platforma, tak takova sluzba nikdy zadnych vetsich uspechu nedojde. Proto jsem treba ubuntu one vyzkousel a pak jsem realne zacal pouzivat dropbox.
    1.10.2011 18:53 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Milionkrát opakovaná otázka a nikým nezodpovězená: Proč ten geniální Linux s inzerovanými výhodami nikdo nechce ani ZADARMO??? To jedno procento vypovídá za vše!
    1.10.2011 18:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ják nikdo? I jedno procento je strašně moc lidí!
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Bedňa avatar 1.10.2011 19:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Z inteligentných ľudí ho má 99% a tých ostatných poznať nemusím.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    1.10.2011 19:04 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To však není odpověď na tuto otázku.
    pepe_ avatar 1.10.2011 19:03 pepe_ | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows

    Aha , proto je tu například tento portál , aby se mohl windowsí talibanec snažit rozvrátit nevěřící a přivést je na pravou redmondí víru ?

     

    Kecáš z hladu ...

    corwin78 avatar 1.10.2011 19:08 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak si znovu přečti diskuzi, protože tato otázka je zde v několika příspěvcích zodpovězena.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    1.10.2011 19:36 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Vytvoř systém, který pochopí i blbec, a nikdo jiný než blbec ho nebude chtít používat.

    Dámy a pánové, tak vznikl Windows...
    1.10.2011 19:52 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    V jednoduchosti a podpoře je prostě síla. Linux má někdy v budoucnu šanci, až bude 100% podpora ze strany hw i sw výrobců. Zatím je situace taková, že k hw téměř nedostanete ovladač pod linux a jste odkázáni na nějakého linux-bastliče, který splácá dohromady nějaký pseudo-driver, přes který to možná rozjedete, ale tak na omezenou část výkonu a možností toho zařízení, to ještě v lepším případě. To nemusí být bůhví jak zvláštní hardware.

    A co se týká sw, tak darmo mluvit. Ve všech distribucích je hafo nesmyslů, se kterými se může spokojit opravdu, ale opravdu nenáročný uživatel. Co se týká grafických, sázecích, video a audio aplikací, tak mi přijde, že v linuxu najdeme spíše parodie na tyto programy, než něco, co by se dalo vážněji použít… Co se týče programování a vývoje, Windows a Microsoft Visual Studio nemá absolutně konkurenci, blbosti jako vi nebo emacs jsou k smíchu. Eclipse a NetBeans jdou, ale jsou to nenažrané a pomalé potvory. Visual Studio je prostě špička. Prostě Linux má spoustu věcí, které musí dohnat. Hlavně nesmí řešit kraviny typu Unity které uživatelé nechtějí, ale řešit spíše podporu a funkčnost.
    1.10.2011 19:52 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Oprava: To nemusí být bůhví nijak zvláštní hardware.
    1.10.2011 21:29 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ad hw: Pošlu ti TV kartu, rozjeď mi ji pod nejnovějším windowsem bez stahování nějakých obskurních ovladačů. (Linux ji rozjede out-of-box)

    Z pohledu běžného uživatele: Grafika: Gwenview, Krita
    Sázeci: TeX (bezkonkurenční), Scribus
    Video: MPlayer
    Audio: Amarok

    Vývoj: KDevelop

    Stačilo jen trochu otevřít oči a nepoužívat slepě to, co ubuntu defaultně předinstaluje
    2.10.2011 01:45 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Klidně jí pošli, jen v případě jestliže má mít podporu pod tím co doporučuje výrobce. Pokud to ani tak nefunguje požádej o nápravu nebo výměnu karty. Na oplátku ti můžu poslat TV kartu od AVerMedia, která pod Win funguje bez problémů a pod Linuxem nikdy nešel a ani nepůjde zvuk.

    Radši napiš jak rozjet v kterékoliv Linuxu následující:

    1) Skener, který nabízí v Software pro Windows obnovení barev u vybledlých fotografií, odstranit prach a upravit protisvětlo?

    2) Napiš jak rozjet SW pro Windows v Linuxu na monitorování hladiny inkoustu bez použití Turboprintu za 29.95 EUR, když v Linuxu jiný SW nefunguje?

    3) Jak rozjet v Linuxu k tiskárně dodaný software pro Windows, který umožní vytisknout co je potřeba - text, obrázek, fotku na přiložené potiskovatelné CD, DVD?

    4) Jak rozjet v Linuxu kterýkoliv SW co pro Linux neexistuje? Tím nemyslím virtualizaci nebo wine, což není legální, pokud k tomu nemám licenci. Nejde zdaleka jen o hry. Jde o všechny aplikace, které člověk má, které potřebuje spouštět. Jde o veškerý hardware který má a k němuž je na CD přibalen jen SW pro Windows, jde o výukové programy pro děti a dospělé o vývojářské nástroje atd. To je prostě reálný fakt přestože někomu tohle může stačit, když se omezuje. Všem lidem je to jasné, málokdo to ovšem natvrdo napíše.

    5)Napiš alternativu pro Linux k Xbox LIVE, tím nemyslím Playstation 3, které bych nechtěl kvůli tomu jak s se Sony chová k uživatelům ani zdarma.

    Linux opravdu není Windows protože na to nemá a je to jen velmi omezená náhrada za Windows na desktopu. Linux na desktopu je v dnešní době stále ještě těžký underground pro pár rebelů, kteří "čurají" proti větru, nebo se chtějí za každou cenu nějak odlišit (něco jako "já mám linux a jsem úplný profík, protože si můžu zkompilovat jádro).

    6) Aplikace pro Linux jsou odjakživa druhořadé, stačí sen například podívat na Google Picasa v Linuxu. Je třeba říci, že Linux je pro Google co se vývoje týče až druhořadou záležitostí a porovnávat verzi pro Windows a Linux je téměř nemožné, protože je zatímco ta pro Windows nabízí velké množství pokročilých funkcí, které se točí například kolem rozeznávání obličejů, ve verzi pro Linux nic podobného nenajdeme. Vše navíc běží ve Wine, což může být pro nemalé množství uživatelů poměrně nepříjemné. Pokud jde o vzhled programu, bude uživatel Linuxu zklamán. Vše vypadá jako z doby Windows 98 a díky běhu pod Wine jsou místy problémy s kresbou některých ovládacích prvků. Když to shrnu, tak Linux někomu možná dostačuje, ale pořád je to jedno velké omezení ze strany výrobců HW a SW, proto se tomu lidi vyhýbají i když je to zdarma.

    PS: stačí jen otevřít oči a nenechávat se omezovat jen kvůli tomu, že je něco zdarma.
    2.10.2011 08:59 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak pod to bych se podepsal. Znám pár lidí kteří zkoušeli Suse s KDE a do týdne ho smazali a nikdy o Linuxu nechtějí slyšet. Je to zdroj problémů a kdo se chce bavit, nebo pracovat nechce řešit nějaké nesmysly. Radek Hulán to na svém blogu popsal velice trefně. Možná někdo má zálibu ve zkoušení dister a má velikou radost když se mu podaří rozjet internes s videem a se zvukem, jenomže to umí dnes každej mobil!
    corwin78 avatar 2.10.2011 09:08 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Haha, tak Hulánovi příznivci se nám tu sešli. No v tom případě už to není diskuze, ale spíš trolling, protože lidi co ho čtou mají jedinou pravou víru, bez ohledu na cokoliv a jsou spíše sekta než samostatně uvažující jedinci.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    3.10.2011 17:04 nax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Hulan je zaslepeny magor. O tom snad neni sporu. Ale jeho pohled je v lescems spravny (obsah, ne forma - ta je hodne spatna:)) Microsoft ma ekosystem. Ne kazdy je ziv ctenim posty a prehravanim videa. Ja od PC potrebuju opravdu vic. A ac jsem linuxovy fanda mam ho jen na serverech a na domacich pocitacich (konzumace obsahu). Na pracovnim notebooku mam dualboot ale prejit na linux se mi stale nedari. Dalsi podstatna vec je GUI samotne. Nejen ze se kazdou chvili brutalne meni, tak ale casto zustava treba rok v nejake jakesi bete (nastup KDE4). Intuitivnost temer nulova, ovladaci prvky jako pro zrakove postizene a cely to proste funguje tak nejak divne. Ac stridam uz asi 5 let Gnome/Win tak mi proste klesa produktivita v linuxu. Dobre veci, kvuli kterym jsem si GUI linuxu oblibil jsou s trojkovou verzi pryc... Dale ve Win svete mam na vse tooly, moznost delegace spravy atd atd. Udrzovat treba vetsi sit klientu/serveru v linuxu si nejak nedokazu prakticky predstavit. Mozna jen neznam linuxove reseni, jak treba pulku useru AD rozdelegovat na asistentky oddeleni a mit klid:)
    3.10.2011 23:12 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Každou chvílí se brutálně mění? KDE řady 3 vyšlo, když jsem byl v prváku na střední. V prváku na magistru jsem poprvé s distribucí nainstaloval KDE řady 4. Za tu dobu prošly Windows od W2K přes WXP k Windows Vista. A teď máme Windows 7 a blíží se 8. GNOME 2 tu ve víceméně stejné podobě bylo snad ještě o něco déle. Tak komu tady věšíte bulíky na nos?

    Třeba KDE 4.7 jsou pro mě mnohem použitelnější, než Windows 7. Mimochodem jsem rád, že do Windows 7 přidali vyhledávání, protože jinak bych většinu nastavení podruhé nenašel. Ve Vistě jsem se dokonce naučil docela slušně používat netsh, protože jinak jsem vždy 5 minut zjišťoval, jak se dostat k nastavení sítě. A i teď ve Windows 7, když chci zjistit adresu, tak otevírám cmd, protože jinak bych se nedoklikal. Takže vy říkejte něco o intuitivnosti.

    Jo a 4 zákazníci z 5 mě prosí o zvětšení písma ve Windows. To je prostě fakt (mimochodem dodnes Windows s jiným, než "univerzálním DPI 96" :-D vypadají hnusně).

    Jediné co jsem ochoten přiznat je dobře vymyšlená správa windows klientů po síti, ale to je tak všechno. BTW co třeba Red Hat Satellite, resp. Spacewalk + běžný LDAP server?
    2.10.2011 09:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak zrovna Suse s KDE bych zrovna smazal i dřív než do týdne. Jó Ráďa, tak to jó...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 09:18 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Nevím proč se navážíš do openSUSE, to má zrovna docela kvalitní implementaci a odladěnost KDE. Nevýhodou je jeho pomalost a nedostatek balíčků oproti jiným distribucím.
    2.10.2011 09:21 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Sám jsi to napsal. Navíc je to hnusné nesympatické distro a KDE je, bohužel, pořád jenom KDE.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    corwin78 avatar 2.10.2011 09:06 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Kolego, zoufale hledáš další a další nesmysly a zatahuješ do diskuze blbosti jako Xbox které s OS nemají nic společného.

    Podle mých zkušeností, cca 15 let profesionální práce v IT, pro 90% všech domácích uživatelů by byl Linux a jeho aplikace maximálně vyhovující. Jedinou výjimkou jsou herní novinky, ale tito lidé by stejně raději používali (nenáročné) konzole, což má bohužel pro ně jednu nevýhodu, hry na konzole jsou drahé a nedají se ukrást.

    Jakmile Windows uživatel dospěje a hry pro něj přestanou být primárním důvodem používání počítače, tak jeho přechodu na Linux (kromě vlastní lenosti) vůbec nic nebrání.

    Ostatně před lety jsem si tím procesem prošel úplně stejně. Dnes na počítači hlavně pracuji, studuji a slouží mi jako multimediální centrum, k těmto funkcím mi Linuxový ekosystém naprosto vyhovuje, dokonce bych řekl, že je nepřekonatelný. A pokud mě popadne chuť si něco zahrát, což se občas stává, většinou se jedná o klasiky, které sviští v Dosboxu. Dokonce i řada starších her určených jen pro Windows funguje ve Wine výborně, zatímco ve Win Vsita a výše už nejdou ani spustit.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    2.10.2011 09:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak to už se nedivím, že Vám Linux nedostačuje, když seznam Vašich požadavků se de facto omezuje na spuštění windowsovských binárek na linuxu.

    ad 1) zkusil jste někdy VueScan? Na odstranění škrábanců a podobně má filtr. S odstraněním protisvětla to bude asi dost problematické, ale pokud filtr na zesvětlení středních a tmavých odstínů má taky. Není to sice opensource, ale má verzi pro Linux.

    ad 2) Lituji, ale speciálně tiskárny si kupuji síťové, takže všechny potřebné úkony údržby řeším přes webové rozhraní. Ale možná bych doporučil příště nekupovat stupidní Canon tiskárny a raději se podívat jinde.

    ad 3) Pro GIMP existuje plug-in gimp-print a následně CDlabel2.scm.

    ad 4) Jak ve Windows rozjet kterýkoliv SW, co pro Windows neexistuje?
    Jde o veškerý hardware který má a k němuž je na CD přibalen jen SW pro Windows
    :-O Snad byste nepoužíval ten shitózní SW o kterém nic nevíte a kde je to bůhvíjak implementováno?
    jde o výukové programy pro děti a dospělé o vývojářské nástroje atd.

    Není tohle už nějaká porucha? Proč bych si měl kupovat software pro Windows a pak se ho snažit používat pod Linuxem?

    BTW. Už i ve Windows je nutná virtualizace přímo pro Windows programy. Zákazník takto provozuje několik aplikací, které potřebuje a které pod Windows 7 nefungují a musí se řešit přes Windows XP Mode (pokud máte ovšem to "štěstí", že máte verzi Windows 7 Profesional a vyšší).

    ad 5) Žádnou alternativu neznám.

    ad 6) Pro Google jsou všechny desktopové aplikace podřadné. Picasa pro Windows a Chrome jsou výjimkou. Chrome to vydrží asi i do budoucna, ale u té Picasy, byť pro Windows, si už tak jistý nejsem.

    Vnucujete místním své potřeby a své důvody, proč používáte Windows a nikoliv Linux. Jenomže my máme své vlastní. Takže co kdybyste se raději odsunul na WUG, tam se poplácával s kamarády, jak jste úžasný a těžký mainstream a přestal tu otravovat? Lidi tady jsou většinou dospělí a dobře ví, proč používají Linux, to že je zdarma IMHO není žádný zásadní důvod.

    Víte co mě před lety zlomilo? Linux tehdáÿ bez keců připojil oddíl s Windows, na kterém měla sestra diplomku a který Windows odmítaly připojit a vlastně si ho i samy domrvily.
    2.10.2011 09:38 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak to jsem se pobavil, můžu si koupit HW a pak si k tomu koupit Turboprint, VueScan. Jenže to mě bude stát VueScan standard $39.95 nebo profesional $79.95 a dalších US$ 40 za Turboprint. To už si rovnou můžu zakoupit licenci Windows a nepoužívat nějaké oberličky. Nevím proč by si člověk například domů, nemohl koupit kvalitní tiskárnu Canon, když mají kvalitnější tisk než konkurence a přiložený SW je výborně použitelný. Nekoupit si kvalitní HW jen kvůli tomu, že jsou podporované operační systémy: Mac OS X, Windows XP, Windows Vista, Windows 7. K tomu lze říci jediné, kvalitní OS jsou podporovány.
    2.10.2011 09:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Kvalitní tiskárnu Canon? Ha! S čím jsem se od Canonu setkal, s vyjímkou fototechniky, byly ohavné šunty fungující dobře jen chvíli a působící nepříjemné neřešitelné problémy. O tiskárnách Canon, které jsem měl tu smůlu potkat, mám v noci děsivé sny a software, který přikládají ke scannerům je totální tragédie, takže i mnoho uživatelů Windows k nim pořizuje ViewScan a podobně.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 10:09 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tady bych to viděl spíš na psychický problém. Snad si nemyslíš, že za pár tisíc koupíš kvalitativní špičku? To by si musel hodně připlatit, já se bavím o levně dostupných domácích tiskárnách a v této cenové relaci, není moc na výběr a Canon patří k těm lepším.
    2.10.2011 10:16 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Nepatří.
    2.10.2011 10:17 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ale patří.
    2.10.2011 10:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ne, nepatří. :-P
    2.10.2011 10:16 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Psychický jo? A jaký, no povidej.

    Mluvím o tiskárnách a scannerech Canon v cenách, já nevím, do deseti tisíc. Jak ty nejlevnější, tak i ty o něco dražší jsou stejně hnusné polofukční křápy s mizernou podporou v operačních systémech včetně Windows. Kvalita hardwaru i softwaru je totálně šuntózní a konkurence nabízí odpovídající zařízení ve vyšší kvalitě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 09:59 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    VueScan je pokročilý kus SW, takže pro mě v tom není problém. Taky to můžete naskenovat v xsane a pak upravit v GIMPu.

    Nikdo Vám nebrání koupit si tiskárnu Canon, ale pak nebrečte, že si k některým modelům musíte zakoupit extra podporu. Tu tiskárnu jste s tím už kupoval. Jinak já měl tři tiskárny Canon (malou, větší s podporou tisknu na CD/DVD a multifunkci) a nějaké extra kvality jsem si nevšiml. Konkrétně ta s tou podporou tisku byla zdaleka nejhorší, protože moc dlouho nevydržela.

    K té poslední větě se snad ani raději nebudu vyjadřovat, protože bych musel být sprostý. :-D
    2.10.2011 11:27 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak na vše ostatní ti už odpověděli, takže jenom krátce:
    1) jakýkoli editor obrázků (Viz dříve zmiňovaná Krita)
    2,3) nemám tiskárnu, co to vůbec umí, neřeším
    4) wine nelegální? FUD.
    5) MS-only produkt

    Linux opravdu není Windows, nabízí mi věci, o kterých si Win můžou nechat jenom zdát: možnost kompletně si přizpůsobit systém svému workflow, nenutí mě se přizpůsobovat Jedinému správnému styluTM

    6) Google se soustředí na web, ne na desktop, Picasa sama o sobě není ani z poloviny tak dobrá jako nativní linuxové aplikace pro správu fotografií (Digikam)
    1.10.2011 23:36 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Pri Win byva casto obrovsky problem so starsim HW. V podpore noveho HW maju samozrejme vyhodu kvoli trznem podielu na desktope.
    2.10.2011 09:15 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ono si nevybereš v Linuxu máš zase problémy většinou s novým. Několik měsíců trvá než někdo udělá ovladač. Už několikrát se mi osobně stalo, že na novém PC Linux kvůli ovladači ani nenabootoval a pomohl jedině reset. Dále jsem na Linuxu zažil, že přestalo fungovat to co dříve fungovalo a trvalo rok, než se to opravilo.

    Jenže mezitím já už ten HW vyndal z PC a koupil jiný, nyní mi tady leží jako mrcha. Nějaký vývojář totiž vytvořil nový ovladač, který nebyl zpětně kompatibilní se starým a s novým to pro změnu nefungovalo. Řešil jsem to tenkrát asi 3 měsíce s vývojáři v bugzille, jedna rada byla tak nainstalujete původní ovladač, jenže ani ten už nefungoval.

    Když si vezmu to úsilí a čas který jsem s tím strávil a ve Windows stačilo jen nainstalovat ovladač a za pár minut bylo vše krásně funkční. Další věcí je, například mizerná kvalita grafických ovladačů pro Linux. Přeci jen ovladače pro Windows jsou lépe podporovány a pracuje na to daleko více programátorů.
    2.10.2011 09:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    A k čemu jsou ti lepší ovladače a dřívější podpora nového hardwaru, když samotný OS stojí úplně za bobek?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 09:41 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Například k tomu, že ten HW dělá co má. Nebo je pro uživatele snad lepší, když je HW nefunkční?
    2.10.2011 09:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Všechen můj hardware taky dělá co má. A pokud si někdo koupí Windows-only věc, dobře mu tak.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 09:54 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To nebyla žádná Windows only věc, před koupí jsem to ověřoval a bylo to doporučováno přímo v Hardware compatibility listu. Že tu podporu za pár měsíců někdo zmrvil, je už věc jiná.
    2.10.2011 09:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Jo tohle myslíš. To jsem nemyslel. Nicméně, že přestane fungovat nějaký hw po vydání nového ovladače se lidem stává, a hodně z nich ve Windows. Stane se. Setkal jsem se s tím bezčetně u Linuxu i Windows.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 09:58 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Je to tak jak popisujete. S aktualizací jádra přestane fungovat řada zařízení a nikoho to nezajímá. Opět trávit den sháněním informací a opravováním většinou bezúspěšným. Nejlepší příklad je Wine, kdy každou aktualizací přestane většina věcí chodit. Dodnes problémy s ATI, naprostá většina usb zařízení je nepoužitelná, včetně multimediálních klávesnic a herních myší. Takový systém je hned na dvě věci!
    2.10.2011 10:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Samé lži. To o Wine je možná pravda, nevím, nepoužívám, ale s ATI už nemám žádné problémy. Karta mi funguje dobře s proprietárním a dostatečně dobře i se svobodným ovladačem. Co strčím do USB, to vždycky funguje s výjimkou tiskáren a scannerů Canon apod., ale to jsou většinou stejně hnusné krámy. S nepoužitelnou multimediální klávesnicí nebo myší jsem se nikdy nesetkal, ani jsem o žádné od hodnověrného člověka nikdy neslyšel a nečetl. Prostě, Voknaři, lhát si jdi na lzive.cz, tady ti to nikdo nebaští.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 10:46 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    S Ati nemám žádné problémy, tak to mi pobavilo. S Ati je problém v Linuxu odjakživa. Kamarád také nemá s Ati problém, akorát to jede s oficiálním i svobodným ovladačem tak na 1/2 výkon co ve Windows a to se vyplatí. Už to alespoň umí hardwarovou akceleraci zabugované ovladačenebo to pořád shazuje celý X Server?

    Kolega si zase nedávno koupil lepší zvukovku M-AUDIO Audiophile 2496 a za měsíc se jí musel zbavit, protože pod Linuxem měla jen základní funkčnost a nikdy nebude fungovat zvuk v plné parádě jako pod Windows.

    Chlapci vy musíte být kouzelníci, když vám všechno vždy a všude pod Linuxem jede naplno a bez jakýchkoliv problémů :-D Jen škoda že vás takových není více, protože to už by měl Linux snad 50% realita je ovšem úplně jiná Linux je stále minoritní platforma (něco mírně přes 1%)
    2.10.2011 10:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    A co mám napsat? Prostě je nemám (4250). Výkon neřeším, stačí mi, že chodí Compiz a že videa běží plynule. Nic nepadá a suspend i hibernace jsou v pohodě. Nic víc nepotřebuju, i když příchod dalších funkcí uvítám až nastane.

    Dobře mu tak, měl si koupit pořádnou zvukovku.

    Proč kouzelníci? Stačí obeznámeně vybírat hardware a nekupovat šunty.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 10:07 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Jen blb by od Wine chtěl jakékoliv záruky. Vy je tedy požadujete?

    BTW: Všechny USB zařízení od hubu, přes tiskárny, scanner, mm klávesnice a myši mi fungují out-of-the-box, takže by mě zajímalo, co si to kupujete za šunty?
    2.10.2011 10:27 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Proč šunty?? Tak třeba Logitech Media Keyboard 600 a Logitech MX518 vám fungují multimediální tlačítka na klávesnici? Fungují vám všechna tlačítka na této myši? Odpověď je NEFUNGUJÍ ani v Oneiricovi s nejnovějším jádrem! Přitom výše jmenovaný hw není žádná novinka.
    2.10.2011 10:32 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Mně nefungují, protože jsem si ty šunty nekoupil.
    2.10.2011 10:43 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    +1
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 10:52 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Šunty? Zkus si například koupit nějakou lepší myš,tím nemyslím do 200Kč. Každá lepší myš, má několik programovatelných tlačítek, která ti v Linuxu nebudou fungovat. Takže zase budu používat jen 2 a kolečko, tomu teda říkám pokrok.
    2.10.2011 10:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Každá? Mám pěknou Logitech co má víc tlačítek než moje auto a všechny fungují samy od sebe. Pravda, teď ji budu reklamovat, šunta jednoho, protože přestalo fungovat klikání kolečkem.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 11:11 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak si asi narazil na výjimku, protože já mám s klávesnicemi a myšmi úplně jiné zkušenosti. Sám mám například multimediální klávesnici a ani zdaleka nefungují všechny klávesy, ale jen některé.
    2.10.2011 12:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ne, není to výjimka. Přicházím do styku s hromadou myší na Linuxu a většinou funguje všechno jak má. Pokud ne, dá se obvykle zařídit, aby fungovalo. S klávesnicemi je trochu problém, protože některé, často u Logitechu, používají určité ḱódy, které současný xserver nepodporuje. To ale neznamená, že jsou ty klávesnice nepoužitelné. Psát se na nich dá.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 14:18 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    No jo tak pokud takto uvažujete. Moje myš v době když jsem ji kupoval stála okolo 800Kč. Samoshřejmě že je jak klávesnice a myš použitelná, ale je to jako koně zapřahat do trakaře. To jsem si mohl zrovna koupit šunt. To je důvod proč používat Windows. Nikdy nemusím řešit funkčnost natož kompatibilitu. Windows používám od verze 3.11 a nikdy jsem neřešil nefunkčnost periferie- tedy nepočítám ty 3.11-ky. I ME tolik proklínaná šla bez problémů. Podívejte se jak vypadají W7 a jakékoli distro Linuxu. Ten stagnuje na úrovni 95 roku. Dnes když do této podoby dostanete Unity, nebo shell dělané pro mobily můžete jásat. Nejsem jednostranně zaměřený, zkoušel jsem i Win8 a jsem šokovaný, že by tohle MS myslel vážně. Proč to nepřiznat, ale kvůli podpoře hw by mi v budocnu nezbylo nic jiného než o tom uvažovat na rozdíl od Linuxu!
    2.10.2011 14:28 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To je jako když si někdo koupí rádio do Opela a pak řve, že mu v Renaultu nefunguje ovládání pod volantem. Kruci, snad kupuju co mi bude fungovat a ne něco co nebude.

    S Windows že není nikdy třeba řešit funkčnost a kompatibilitu? Tak proč mě furt někdo otravuje, abych mu tu funkčnost a kompatibilitu ve Windows řešil?!

    Vím dobře jak vypadá Windows 7 (bídně!, no o něco líp než Windows 98, ale ne o moc) a mám přehled o všech významnějších distribucích. Všechny svými kvalitami převyšují Windows o hlavu, ramena a trup.

    A to že pod Linuxem nefungují nějaká trapná tlačítka Logitechu, který je svinskou firmou ignorující některé masově používané operační systémy, Windowsům nepřidává skoro nic.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 14:57 pepe1 | skóre: 13 | blog: abcde
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To fakt trochu zavání fanatizmem! Ale dobrá, když jste tak chytrý tak konkrétní hw: http://www.krup.cz/Default.asp?cls=stoitem&stiid=2286 tenhle převodník má uvedeno že je podporovaný i Linuxem. Po zakoupení zjistíte že binární driver je tam pro nějakou prastarou Fedoru s 2.4 jádrem. Zdroják samoshřejmě nejde zkompilovat s novým jádrem. Btw pokud ho zkompilujete zaplatím vám cenu nového převodníku a omluvím se za kritiku. http://www.qbik.ch/usb/devices/showdev.php?id=3421 Spíš je to příklad čeho se tedy člověk má držet když kupuje věc vhodnou pro Linux??? Hlavně v specifických případech kterých není málo a zkušenosti na webu nenajdete. Pod Windows samoshřejmě bez problémů. Fakt by jste měl uznat že pro člověka který není fanda do Linuxu je dobrý akorát k prohlížení webu, pokud tedy bude podporována nová síťovka!
    2.10.2011 15:04 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Nemá cenu něco psát. Takového hw je detivá většina a když funguje tak v nové verzi ne. Je to holt sytém který je zadara drahý a využívají ho většinou nudící se studentíci na kolejích. Na desktop nepatří neb je nepoužitelný.
    2.10.2011 15:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Fanatismem? A jak prosímtě?

    Že ten krám nefunguje je problém firmy Premiumcord a ne Linuxu.

    K tomu čeho se má držet: není to lehké. Je potřeba hledat na netu, ptát se a sám zkoušet. Věci se dají vyzkoušet na prodejně nebo koupit přes internet a případně vrátit do čtrnácti dnů. Spotřebitel by měl být aktivní a snažit se dělat kvalifikované nákupy. To, myslím, neplatí jenom pro počítače a příslušenství.

    Že jsou Windows bez problémů je blábol. I ony mají své velké problémy s hardwarem.

    Naprosto ne. GNU/Linux v podobě dnešních desktopových distribucí je vhodný pro každého na cokoli kromě spouštění Windows-only softwaru a používání Windows-only hardware. Tohle jsem si myslel už před pěti lety a od té doby se mi to mnohokrát potvrdilo.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 14:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Mmch moje myš stála 1200 Kč a ve všech distribucích funguje naprosto perfektně (naklápěcí tlačítko, nastavení citlivosti, boční tlačítka a tlačítko pod palec), když pominu, že ji teď musím reklamovat. Nebudu kupovat něco co by nefungovalo, ne?! A kdo kupuje, může si za to sám.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 14:42 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Že jsi nemusel nikdy řešit problémy s HW jen ukazuje na to, že jsi se s příliš velkým množstvím HW nesetkal.

    Z poslední doby bych třeba mohl zmínit konflikt čtečky smart karet a SW od HP na jejich notebooku s Windows 7, kdy bez toho SW samozřejmě nefungovala čtečka otisků prstů a bylo třeba použít jiný ovladač. Po stažení jimi poskytovaného ovladače (a bez toho jejich Security Manageru) ta čtečka otisků fungovala jen po restartu, před přihlášením a muselo se vám to povést na poprvé, protože při první špatné detekci ten proces spadl a už nenaběhl.

    Nebo bych mohl zmínit dvě multifunkce od HP se stejným modelovým označením (akorát koupené s určitým odstupem), která každá vyžadovala svůj specifický ovladač a Windows XP z toho byly tak zmatené, že při připojení té druhé prostě vyhodily chybu a tisknout odmítly.

    Nedávno jsem dokonce narazil na Windows XP s připojeným WiFi donglem od TP-Linku. Když se k tomu počítači připojil flash disk, tak TP-Link šel do kopru.

    A moje oblíbená story je s All-in-one balíkem ovladaču k sestavě certifikované Microsoftem pro provoz Windows Vista. Instalace toho balíku ovladačů, ihned po čisté instalaci Windows, způsobila takové poškození instalace Windows, že nenaběhly ani v Rescue Mode.

    Velmi podobný problém jsem zažil třeba i u notebooku Asus F5V, teda pokud ta instalace vůbec doběhla dokonce a nezobrazil se obrovský červený nápis ERROR přes celou obrazovku.

    Další moji oblíbenou kratochvílí je rozcházet lidem jejich Bluetooth zařízení. To je opravdu něco.

    S Windows XP se mi mimochodem nikdy nepodařilo uspokojivě rozběhnout tv tuner na ATI AIW Rage 128 Pro.

    A to jsou jen věci související s HW, samotný SW je úplně jiná kapitola. Udržet Windows v chodu je prostě práce na plný úvazek. U mě doma se mi to daří, ale poraďte těm chudákům co si to vždycky jednou za půl roku tak rozdrbou, že mi musí volat o pomoc. To jsou ti běžní uživatelé, kterými se windowsáci ohání a berou si je jako rukojmí. A jestli jste nikdy nezažil problém s HW (a je jedno v jakém systému), tak upřímně pochybuji, že máte tolik zkušeností, abyste mohl cokoliv tvrdit o spolehlivosti těchto systémů.
    2.10.2011 14:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Dobře napsáno.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 11:45 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Moje myš stála osm stovek. Má dvě extra tlačítka, která fungují přesně tak, jak mají fungovat. Také má kolečko s horizontálním scrollováním, které také funguje. Fakt nemůžu za to, že si kupujete předražené zmetky.
    2.10.2011 12:23 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Takže abych to shrnul na závěr. Nejlepší možnou volbou je dnes zakoupit licenci Windows 7 a doinstalovat si na ně free aplikace (Freecommander, Libreoffice. Thunderbird, Pidgin s Off-the-Record Messaging). Samozřejmostí je změna prohlížeče, místo IE, použít Operu, FF nebo Chrome. Dříve mi na Windows chyběl LUKS, ale i to už je vyřešené díky FreeOTFE.

    Vývojáři si myslí, že vývojem stejných aplikací pro Windows i Linux (Firefox, Thunderbird, Libreoffice, Blender, Gimp, atd. usnadní lidem přechod z Windows na Linux. Nicméně zcela ignorují podstatu věci, proč by měl někdo přecházet z Windows na Linux, když pod Windows má všechny potřebné drivery a aplikace, které pro Linux ani neexistují.

    Za těch ušetřených pár korun, to vážně nestojí. Samozřejmě, kdo si chce hrát s Linuxem a má na to čas, tak proč ne. Koho to nebaví a nemá na to čas, si dá Windows a nemusí nic řešit jako 92% lidí na celém světě. Bohužel řev na fórech neslábne, ale nic platné to není. Linux stejně neroste... a Windows dominovali, dominují a dominovat na desktopu budou i nadále.
    2.10.2011 12:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Tak to ne. Závěr bude až řeknu já. Windows 7, nebo Vista 7 nebo jak se to jmenuje, je nekvalitní, neschopný, nepřizpůsobitelný, polofunkční, omezující a omezený systém obsahující defaultně malware. Naprosto se nehodí pro nasazení kdekoli, protože má nízkou spolehlivost, je napadán malwarem (mimo ten, který sám obsahuje), má omezující uživatelské rozhraní (chybí základní funkce jako virtuální plochy apod.), chybí mu systém správy balíčků, obsahuje mnoho vážných bezpečnostních problémů vyplývajících nejen z proprietárního způsobu vývoje a navíc má nepřijatelnou licenci. Neporovnatelně lepší volbou je instalace jakékoli desktopové distribuce GNU/Linuxu, který je zároveň mnohem lepší platformou pro vývoj a hlavně dává lidem (přímo nebo nepřímo) moc nad jejich počítačem. Instalací Windows na počítač se člověk vzdává svých práv s počítačem nakládat jak chce nebo potřebuje. Všechno co člověk dělá může dělat pomocí svobodných aplikací. Některé sice běží na Windows, ale pro využití jejich plného potenciálu, potažmo potenciálu celého svobodné ekosystému, se vyplatí instalovat kvalitní svobodný operační systém namísto předraženého zmetku, který by nikdo nekupoval, pokud by to nebylo de facto povinné při koupi počítače a pokud by všichni neměli vymyté mozky už ze školy. Linux roste. Linux už je dneska skoro všude. I na desktopu roste pomalu a stabilně, ale je jenom otázkou času, kdy to vezme podobný spád jako s Androidem nebo s Firefoxem a Windows začnou silně ztrácet svůj ilegálně získaný tržní podíl. Microsoft dobře ví, co mu hrozí (a co ho, myslím, nemine), a proto podniká zoufalé kroky k poškození konkurence, zvláště pak té svobodné. V dlouhém časovém měřítku je to ale prohraný boj.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 16:05 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Úsměvné. Instalace jakékoli desktopové distribuce GNU/Linuxu, která nebude pořádně fungovat a překlopení na ní by firmy a instituce zruinovalo. Firefox také zrovna moc kvalitní není. Stačí se podívat na ten rychlý a zběsilý vývoj. Jeden den vyjde verze a druhý den už na to musí vyjít oprava. Pokolikáté už to bylo a proto se mu také snižuje neustále podíl. Chrome je uzavřený prohlížeč, který Google propaguje kde může a zkouší ho postrčit při instalaci kdejakého SW. Android je jeden velký bordel jako v Linuxu všeobecně. Co telefon to unikát s jinou verzí Androida a nějakou zbastlenou nadstavbou. Pro některé telefony ani žádný update už nebude. Google Android Market nijak zvlášť nekontroluje a obsahuje tak nedůvěryhodné a nekvalitní aplikace. Pochybuju, že tohle se do budoucna změní. To by jim mohlo v budoucnu zlomit vaz, protože mazat profláknuté aplikace až potom co se na to přijde, je pozdě. Takové-hle aplikace, by se tam neměli vůbec dostat. Úspěch Androidu u výrobců je dán především tím, že je zadarmo a Google po nich nic nevyžaduje. Ostatní výrobci už také poznávají, když musejí platit poplatky místo Googlu. Další mizerná věc u Androidu je tragická výdrž baterie, někdy jí dokáže vycucnout i za 1/2 dne a to není dobrá vizitka. Apple, Android, Bada i WP7 stojí za starou bačkoru, zlaté klasické telefony.
    2.10.2011 16:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Úsměvné.
    Nevidím v čem.
    Instalace jakékoli desktopové distribuce GNU/Linuxu, která nebude pořádně fungovat a překlopení na ní by firmy a instituce zruinovalo.
    Naštěstí je jich dost, které pořádně fungují.
    Firefox také zrovna moc kvalitní není.
    Ne? A co je kvalitnější? IE? Checht :-). To asi ne. Chromium? Možná jak v čem.
    Stačí se podívat na ten rychlý a zběsilý vývoj.
    Rychlý vývoj je kladem. Zběsilý? V čem proboha? To nevidím.
    Jeden den vyjde verze a druhý den už na to musí vyjít oprava.
    Jde o software, krutibrko. Je dobře, když vyjde oprava druhý den. Microsoft chybu tutlá a pak možná někdy nějakou záplatu vydá.

    Android je jeden velký bordel jako v Linuxu všeobecně.
    Ale sakra úspěšný "bordel," který přináší Microsoftu větší příjem než jeho vlastní telefonní systém.

    Co telefon to unikát s jinou verzí Androida a nějakou zbastlenou nadstavbou.
    To vadí? Já to vidím jako klad. Aspoň je z čeho vybírat.
    Pro některé telefony ani žádný update už nebude.
    No a? Pokud fungují...
    Google Android Market nijak zvlášť nekontroluje a obsahuje tak nedůvěryhodné a nekvalitní aplikace.
    Souhlasím, to by měli zlepšit.
    Pochybuju, že tohle se do budoucna změní.
    Bude muset.
    Úspěch Androidu u výrobců je dán především tím, že je zadarmo a Google po nich nic nevyžaduje.
    Zdaleka nejen to.
    Ostatní výrobci už také poznávají, když musejí platit poplatky místo Googlu.
    Poplatky Microsoftu. Je to takzvané výpalné. Doufám, že za to Microsoft skončí u soudu a ten ho za jeho mafiánské chování pošle do konkurzu (no to je asi pobožné přání).

    Další mizerná věc u Androidu je tragická výdrž baterie, někdy jí dokáže vycucnout i za 1/2 dne a to není dobrá vizitka.
    Jasně, pochopitelně. Je to v pořádku, pokud má člověk všechno zapnuté, puštěné aplikace a neustále s telefonem něco dělá.
    Apple, Android, Bada i WP7 stojí za starou bačkoru, zlaté klasické telefony.
    Jak na co. Když jedu na dva týdny na hory, dám přednost staré Nokii. Na každodenní používání raději Android. Aspoň je telefon užitečný i na něco jiného než na volání a SMS, bez čehož bych se možná i úplně obešel.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    3.10.2011 10:24 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Pro některé telefony ani žádný update už nebude.
    No a? Pokud fungují...
    Existují lokální exploity pro spoustu verzí Androidu, vím minimálně o jednom, který je použitelný tuším do verze 2.2 včetně.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    3.10.2011 10:38 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Pokud jenom lokální... Nicméně taky mě štve, že LG už nehodlá dál updatovat můj telefon. Rusáci už ale udělali několik neoficiálních vydání nových verzí Androidu, takže časem půjdu touto cestou.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 13:49 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Jestli ti to udělá dobře, tak si to klidně shrň. :-D (sorry, ale neodolal jsem)

    2.10.2011 16:17 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Linux se hrne sám. Fakt to je takový unikát systém, že je to až úsměvné. Mohl by sloužit jako příklad jak se to v praxi nemá dělat. Jednoho dne se vývojář probudí a řekne si, nyní udělám nové a lepší KDE a pak je z toho blamáž. KDE 3.5 bylo odladěné a funkční i když mělo své mouchy. Tak vydáme za stabilní Aplhaverzi KDE4 a trvá rok než se dostane na funkčnost, stabilitu KDE3 a dva a více let než předělají aplikace má to funkce které KDE 3.5 mělo v základu.

    Za rok si řekne to samé další vývojář Gnome. Místo vyladěného 2.32 kompletně předěláme koncept a bude Gnome 3, které na tom v současnosti není o moc lépe, než když začínalo KDE4. Ještě bude pár verzí trvat než to bude celé dokončené. Tohle kdyby měla firma na počítačích, tak se z toho v realitě zblázní jak firma, tak její uživatelé.
    2.10.2011 16:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ale lidé, kteří to dělají si myslí, že se to tak dělat má (a já s nimi souhlasím). Takže je to na nich, ne?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 16:35 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To sice je, ale pak se nemůžou divit, že s takovou-hle strategií to nikam nedotáhnou. Firmy nechtějí experimentovat, ale chtějí odladěné a stabilní prostředí. Proto žádná hurá distribuce se pořádně neprosadí a když už firmy volí Linux, tak sáhnou radši po RHEL, SLED, protože mají profesionální podporu a osvědčené, odladěné prostředí a také to není samozřejmě zadarmo. Holt každá sranda, něco stojí.
    2.10.2011 16:46 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Firmy co chtějí stabilní prostředí, mají na výběr z několika různých stabilních prostředí. Starší GNOME, KDE a všechno je pořád k mání. Nevidím problém. Ano, RHEL nebo SLED je přesně pro ně. To je v pořádku.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.10.2011 16:49 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Firmy, které nechtějí experimentovat, sáhnou po osvědčeném KDE 3.5, které má podporu třeba v pořád ještě udržovaném Debianu Lennym
    2.10.2011 09:47 aaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Protože Vista byl oproti XP velký skok a hodně staršího HW v nich nefunguje. Třeba brácha měl štěstí, že mu veškerý HW funguje od XP až po W7. To jsem od HP i Canonu ani nečekal. Všechny potřebné informace pro SW k HW jsem našel na Windows 7 Compatibility Centeru a pohoda.
    2.10.2011 10:00 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Mám krabicovku W7 Ultimate a nikdy jsem XP mod nepotřeboval.
    2.10.2011 10:32 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    To já už dvakrát. Netcam Watcher a předchozí verze programu pro vytváření nářezových plánů Optimik. U obou je nutné zakoupit za těžké prachy novou verzi, oprava neexistuje.
    1.10.2011 21:48 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Canonical vydal Ubuntu One klienta pro Windows
    Ať si dělají to, v čem vidí potenciální zisk.

    Ale nechápu, že již dávno nemají v prodeji vlastní tablety a notebooky.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.