abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 549 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 20:12
    Rozcestník

    Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní

    Česká obdoba portálu Wikileaks má být dle slov Jakuba Michálka spuštěna do deseti dní. [Zdroj].

    8.12.2010 23:23 | gtz | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.12.2010 23:45 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Jen aby to neskončilo fiaskem. Každopádně mají moji plnou podporu :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.12.2010 23:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Přidávám se, mou podporu mají také 100%-ní ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Bedňa avatar 8.12.2010 23:58 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Osobne by som to rozšíril na Československú PirateLeaks máme k sebe dosť blízko , vrátane hajzlov. Ale aj tak držím palce. Vždy sa pýtam prečo zomrel Karel Kryl a nie Mečiar s Klausom!
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vencour avatar 9.12.2010 09:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní

    Za toho Kryla +1

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    otula avatar 9.12.2010 10:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Vždy sa pýtam prečo zomrel Karel Kryl
    Jeho žena na to odpověděla. Byl z tady toho novodobého českého bordelu, společenského a politického vývoje, namísto skutečné demokracie nešťastný a úplně ztratil chuť do života.
    Je jaro, větry vanou od jihu do cely
    sbohem či nashledanou, obecné veselí
    jsou stromy plné mízy a někdo jiný sklízí
    to, co jsme zaseli, to, co jsme zaseli.

    … po vinných ani slechu, a jiným ku prospěchu
    jsou naši ranění, jsou naši ranění…
    Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou
    ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou
    ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce
    a z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce.

    …král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem,
    pod střechou jedné partaje se u koryta sejdem

    Demokracie panuje od Aše po Humenné,
    samet i něha v pánu je a zuby vylomené…

    Demokracie dozrává do žaludečních vředů
    bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů
    a je to mýlka soukromá, snad z optického klamu
    že místo srdce břicho má a místo duše tlamu.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Bedňa avatar 9.12.2010 11:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Táto je výborná, bohužial jedna z posledných. Je to fakt problém, aby sa do vlády dostali slušní ľudia? Čo si občas čítam z histórie, tak mám pocit že za prvej republiky to aj fungovalo, ale možno sa mýlim.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    otula avatar 9.12.2010 13:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Ona to není jen jedna, jsou to úryvky ze dvou písniček, které napsal po "Sametové". A slušní lidé v politice? Hm…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Bedňa avatar 9.12.2010 22:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    A fakt sú to dve vo mne prevážila tá druhá Demokracie. Tú mám naozaj rád.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    9.12.2010 15:40 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Je to fakt problém, aby sa do vlády dostali slušní ľudia?
    By definition. Vrana k vrane sadá. Keby na politické miesto bol podávaný inzerát, tak by v ňom stálo: hľadáme človeka, ktorému je jasné, že rozhodnutia sa nerobia pragmaticky, že bude musieť čeliť pokusom o korupciu, obviňovaniu, že jej neodolal, že bude rozhodovať pod tlakom o veciach, o ktorých nemá šajnu, že bude bojovať ako Don Quijote ... Na druhej strane tam tiež bude stáť: budete mať moc, výhody, nedotknuteľnosť, môžete brať úplatky, môžete klamať a kradnúť a nikto s tým nič nespraví, v médiách môžete rozprávať lži, problémy hodíte na neschopného asistenta, názor môžete zmeniť kedy chcete, ...

    No povedz, kto sa na také miesto prihlási?

    Hej, Luk! Aké je to tam?
    9.12.2010 21:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    By definition. Vrana k vrane sadá.
    Ve skutečnosti je to mnohem jednodušší. Politici se rekrutují z řad občanů - jací lidi, takoví politici.
    Hej, Luk! Aké je to tam?

    Nedostal se. www.volby.cz

    Quando omni flunkus moritati
    9.12.2010 14:15 Nicco | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Na toho Klausa pozor. Jeho dristy o klimatu a anti EU su dost popularne v CR.
    belisarivs avatar 10.12.2010 08:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Kdyby byly jenom popularni. Ony jsou i pravdive. Ne ze bych ho mel rad, byl bych radsi, kdyby to co tvrdi, tvrdil nekdo jiny, ale co nadelam.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Nicky726 avatar 9.12.2010 00:15 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Nemůžu si nerejpnout... Proč říkáš stoprocentní-ní? Hint: 100 % [sto procent] a 100% [stoprocentní].
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.12.2010 02:30 mezere mezere
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Souhlasím. Skoro mi vypadly oči, když jsem to viděl. Ten člověk si zasluhuje nejmíň smrt a to jsem, myslím, ještě hodný. Jak tam mohl zapomenout tu mezeru!!?
    vain avatar 9.12.2010 09:46 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    On na ní nezapomněl. Ona tam nemá být.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    9.12.2010 08:59 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Jasně mučit by ho za to měly, a měl by být zavřený na rok a od rána do včera by se učil gramatiku.

    PS: Vy to píšete gramaticky správně, ale ví to jen 2 % lidí, on to napsal čitelné pro 98 % populace. (a já fčul né, bo by tam mělo být 2% a 98% aby to bylo pro těch 98 %) :)
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    9.12.2010 09:02 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    No, kdyby ho za to mučily, tak by to mohlo být i celkem fajn... Horší by bylo, kdyby ho mučili... ;)
    9.12.2010 10:48 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Chtěl jsem mu to zpříjemnit, bo dle mého se ničeho nedopustil.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    Heron avatar 9.12.2010 12:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Pro něj ne ;-).
    9.12.2010 13:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    To bude nějaké nedorozumění, já bych byl opravdu radši kdyby mě mučily, než mučili ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    vain avatar 9.12.2010 14:23 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Jo to já taky, ale ne každý že? ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    gtz avatar 9.12.2010 00:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Uvidíme jak to celé dopadne.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.12.2010 00:00 kuda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    tezko rict, tvrdi, ze jsou politicka strana a budou jako zverejnovat spinu na ostatni ....? na druhou stranu nic, "co by mohlo poskodit zajmy cr" apt atp (viz clanek), myslim si, ze ta rovnovaha se bude tezko hledat, aby se pak neutopili vse vlastnich srack*ch ... ale rozhodne neodsuzuju, takovy lidi sou urcite potreba!!.. 'sem zvedav, co se z toho vyklube, zatim v tech clankach okolo ziskal "pan michalek" nick "cesky (l)assagne (:"
    9.12.2010 02:19 mmn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Zájmy ČR je myšleno jako zájmy obyvatelů, ne establishmentu, takže bych nějaké "hledání rovnováhy" neřešil...
    9.12.2010 05:19 visual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    njn, ale kdybys tomu rozumel, tak bys resil..
    pavlix avatar 9.12.2010 00:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Minimálně se ČPS zviditelní a to je na každý pád dobře.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.12.2010 08:47 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    IMO zbytečné... V ČR není WikiLeaks potřeba, tady máme od vynášení informací opilé politiky. Stačí pár panáků a dozvíme se i to co se nestalo. Kromě toho tu svinstvo vyplouvá na povrch tak nějak samo od sebe. Ale pokud to nedopadne jako česká wikipedia, tak lokální WL možná sám podpořím.
    9.12.2010 10:56 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Co je špatného na české Wikipedii? U WikiLeaks je proti ní zásadní problém: ověřitelnost informací. Ve Wikipedii se u každé informace uvádí zdroj, ale ve WikiLeaks zásadně ne a tak se tam může objevit cokoliv a není žádná možnost zjistit, jestli je to pravda.
    9.12.2010 11:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Jistě že možnosti jsou.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    9.12.2010 11:30 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Co je špatného na české Wikipedii? Někteří její správci a tvůrci obsahu.
    9.12.2010 11:47 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Všiml jsem si, že se tam kdysi vyskytovala komická (a značně otravná) postavička "Víth Zvánowetz" :-) Jinak z pohledu uživatele IMHO česká wikipedie patří k velkým a kvalitním. V poměru k velikosti ČR je to určitě úspěch.
    belisarivs avatar 9.12.2010 11:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Ta moznost je u malo ceho. I tak jsem za ty informace rad. Nazor uz si udelam sam.
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.12.2010 13:54 mmn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    V české Wikipedii se u každé informace uvádí zdroj? Ale kdeže. Česká Wikipedie tam má neozdrojované informace s objektivitou na úrovni Blesku či MF Dnes.
    9.12.2010 10:20 flexo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Tomu říkám wow. U nás to ale asi nezabere, lidi jsou dementi, zajímá je jen Talentmania a když jde o politiku, tak umějí jen říct, že politici jsou hajzlové, popřípadě, že za komunistů by se tohle nědělo a že by je všechny postříleli a podobné sračky. Nikoho nezajímá proč jde všechno do sraček a každý předpokládá, že když zvedne ruku, tak se stát přetrhne aby ho vytáhnul ze sraček do kterých se sám dostal. A neustále si všichni serou do vlastního hnízda.
    9.12.2010 10:58 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Proc to jde do sracek? (muj osobni nazor je absolutni absence zodpovednosti za cokoliv ve statni sprave - tudiz to strileni by nekdy melo opodstatneni)
    9.12.2010 11:14 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    NEJEN ve státní správě, ale skoro kdekoliv.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    9.12.2010 11:15 flexo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Přesně tak, zodpovědnost. Kdejaký Kalousek, Topolánek nebo John rozhazuje NAŠE peníze na nesmyslné a hlavně předražené zakázky, aby pak v klidu až ho to za mnoho let omrzí odešel z politiky do soukromého sektoru, kde po něm skočí každá megakorporace, protože ví jak se chodí v politice a kruh se uzavírá. Po mnoho let slyšíme, jak ta či ona státní zakázka byla předražená nebo zbytečná, občas se i provalí kdo konkrétně v tom má prsty, ale politici můžou být klidní, protože mají imunitu. A takhle to už začíná na komunální úrovni. Kolik fotovoltaických elektráren kolem mě za poslední rok vyrostlo a u každé se najde hromada nesrovnalostí, které ukazují na komunální politiky a osoby s nimi spojené. Poslední případ je fotovoltaika, která vyrůstá na místě původní skládky, kde město za drahé peníze a za vydatného přispění místních obyvatel skládku rekultivovalo a osázelo stromy a ze škaredé díry se stala krásná krajina. A najednou bez varování je vše pryč, nějaký vyčuránek(všichni ví o koho jde) podmázne politiky na radnici a už se staví. A vyjádření radnice zní, že je vše v pořádku, navzdory stohům podepsaných petic. To střílení bude opodstatněné až obyčejným lidem prasknou nervy. Ale nebude se střílet jenom do politiků, vidím to tak na rozpad civilizace.
    9.12.2010 21:35 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    To střílení bude opodstatněné až obyčejným lidem prasknou nervy.
    Ale houby. Dokud mají lidi co žrát, tak se žádná revoluce konat nebude.
    Quando omni flunkus moritati
    10.12.2010 12:57 flexo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    No vždyť právě. Kolem mě začíná přibývat lidí, co mají spoustu dluhů a pomalu jim nezbývá na základní prostředky pro přežití.
    10.12.2010 15:29 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    a za to, že máš okolo sebe kretény co se dobrovolně a s radostí zadlužej jako můžou politici? ne že by naši politici nestáli za hovno, ale svádět na ně osobní blbost? tak to asi eee
    10.12.2010 20:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Hele, anonyme, změň si přezdívku. Já jsem jedinej Fred tady. Jasný?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.12.2010 14:32 sumak4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    flexo i fred,oba mají pravdu.Někteří lidé si berou bezhlavě pujčky za každé situace(to je kretenizmus),ale někteří lidi si vzali pujčku podle toho jak natom momentálně byli,to jest že mněli práci a mohli zplácet.Politici mohou za to že si každej tunelář může jen tak vytunelovat podnik a říct že skrachoval a udělat si jinej tunel.Propustí lidi kteří pak nemohou zplácet a tak vznikaj taky bezdomovci(proto bychom nemněli být na ně zlí protože se to může stát každému znás).a ti tuneláři nejsou nijak potrestaní zato že si vitunelovali podnik a ještě okradli zaměstnance.Ta naše hovada neumněj udělat ani zákony nebo nemohou protože by je převážně udělali proti sobě a to neudělaj,protože by se museli do jednoho navzájem pozavírat.
    9.12.2010 11:26 mrf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Myslím že celá záležitost je spíše nafouknutá bublina ze které se někteří lidé snaží za každou cenu vyždímat jakýsi "boj za svobodu" .. USA se svou konstitucí udělali za svou existenci pro svobodu slova více než se kdy podaří lidem jako Assange který zjevně propadl jednostranné nenávisti a nechápe význam svobody reglementované právním řádem a chráněné nezávislými soudy.Stejně tak se mnozí mýlí když chápou svobodu Internetu jako svobodu která stojí mimo právní řád. To je nesmysl.Internet je médium jako kterékoliv jiné, noviny, televize atd. a není důvod aby byl vyňat z působení práva.. Ochrana svobody slova je nesmírně důležitá ale tento způsob ve výsledku svobodu spíše oslabuje a otevírá cestu ke zpochybňování významu demokratických ústav..
    9.12.2010 11:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    ...USA se svou konstitucí udělali za svou existenci pro svobodu slova...
    Bejvavalo...
    9.12.2010 11:33 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Bohužel čas, kdy USA vedli "ligu svobody" skončil, teď vedou ligu "kdo má peníze, má zákon na své straně". DDOS vidím na stejné úrovni, jako stávka - když stávkující ucpou silnici před budovou ministerstva, tak je to v pořádku, ale když to udělají na síti, je to špatně?
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    9.12.2010 11:56 mrf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Myslím že role USA v šíření liberálního prostředí do celého světa ještě neskončila. Dokonce bych se neváhal říct že Amerika je tak otevřená a liberální že ji to samu ničí. Resp. nové mocné síly(často totalitní a autoritativní) se derou ke globální moci a dovedou velmi dobře využívat přirozených zranitelností zemí s otevřenou "architekturou".Navíc opravdu je Amerika pořád "ta kdo má peníze" ?.Vývoj tomu moc nenasvědčuje. Mimochodem souhlasíte se mnou že Internet je médium jako kterékoliv jiné a tudíž není důvod aby stál "mimo zákon" .A souhlasíte s tezí že svoboda každého končí tam kde začíná svoboda druhého ??
    9.12.2010 12:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    A souhlasis s tim, aby se to posuzovalo podle US prava?
    9.12.2010 12:30 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Amerika nemusí být ta, kdo má peníze, ale korporace, které ji ovládají ano.

    S tím, že internet nemá být anarchie souhlasím, stejně jako s tím, že svoboda neznamená "dělej si co chceš" - ale taky tvrdím, že pokud jsou špatné zákony, mají se změnit a pokud vládnoucí skupina tuto změnu neumožňuje, či naopak tlačí změny opačným směrem, mají občané právo podnikat nutné kroky k tomu, aby se stav změnil. Současné aktivity Anonymous jsou jen takové pokojné demonstrace - při těch se přece taky ucpávají silnice.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    9.12.2010 12:55 mrf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Nemám nic proti iniciativě za změnu špatných zákonů. U této "iniciativy" mi právě nějak chybí ta potřebná specifikace o jaké zákony jde a jak je třeba je změnit. Proč to neřeknou ? Jinak osobně se spíše přikláním k názoru že Assange žádný zákon neporušil a pokud by byl (náhodou) souzen podle US práva s největší pravděpodobností by byl soudy osvobozen .. Už tady končím nebo mne admini nakopou, toto je server o linuxu.. archu zdar ..
    9.12.2010 13:59 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    Neměl by být souzen podle US práva, protože snad není US občan. Minimálně není možné ho soudit za vlastizradu (v případě USA).
    11.12.2010 14:22 mather
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Česká PirateLeaks odstartuje do deseti dní
    je neuveritelne ako ludia stale veria niecomu co im je predkladane niekym kto ma iste zaujmy.... a pre to je dolezite aby servery ako wikileaks a pod. neprestavali sirit informacie. Cize pirati maju moju podporu ak sa to rozbehne a bude sa mi to pozdavat tak aj financnu...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.