abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 731 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu

    Z oponentní zprávy Rozpočtového výboru PSP ČR se dostal do návrhu novely zákona o loteriích přílepek k zákonu o službách informační společnosti efektivně zavádějící cenzuru Internetu a odpovědnost poskytovatelů za přenášený obsah. Návrh prošel 2. čtením a o jeho schválení Parlamentem by se mělo hlasovat v úterý 21. 6. Text návrhu zní: Odpovědnost provozovatelů elektronických prostředků – Provozovatelé elektronických prostředků jsou povinni zajišťovat nemožnost připojení uživatelů ke stránkám elektronických prostředků nabízejícím či umožňujícím účast na loteriích či jiných podobných hrách provozovatelů, kteří k tomu nemají povolení vydané podle zvláštního právního předpisu, obsahujícím reklamu na takové služby či činnosti, nebo takové činnosti propagujícím či podporujícím.

    18.6.2011 10:33 | optim | Upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.6.2011 11:09 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A ceska ovce to samozrejme jako vzdy bude respektovat a nikoliv ignorovat. Ceska ovce se bude vysilovat vysvetlovanim blbovi (rozumej politikovi), ze toto je nesmysl. Kdyby politik nemel v hlave nasrano, ovce by se mohla venovat vice svemu zivotu a ne skoleni tupeho politika ve strachu ze to ovecka fakt bude muset dodrzovat, pac ma nasrano ve vlne u zadecku a politika se boji. Lide uvedomme si ze nas parlament jde proti nam a prestanme ho akceptovat. Ano, vyzyvam tu k obcanske neposlusnosti. Zadne jine vychodisko uz dlouhou dobu nevidim. Vse co je reseno slusnou cestou je hazeni hrachu na zed a plytvani casem. Uvedomte si ze zivot neni gamesa, ktera se da ulozit popripade hrat znovu. Ten zivot mate jen jeden, je limitovany casem. Neplytvejte jim, nenechte si ten cas sebrat nejakym blbem.
    18.6.2011 21:38 Deafboy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Tento myšlienkový smer sa mi páči. Doteraz sa presadili všade iba demonštranti a násilie. Ignorácia vlády by mohla byť tá správna cesta. nedávno tu bola anketa o zákonoch ktoré sa nestotožňujú s morálnym presvedčením. Drvivá väčšina odpovedala že také zákony ignoruje.
    Bedňa avatar 19.6.2011 14:06 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Súhlas.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    18.6.2011 11:19 Matěj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    zase levičáci budou kňučet jak je omezujou zákony, uvědomte si konečně že zákony tu jsou pro ochranu nás všech, je v našem zájmu aby se zamezilo tomu aby neplatiči daní okrádali nás všechny, koukněte se na řecko, kde podobnej zákon neměli protože ta levičácká pakáž chce jen brát a bojí se odpovědnosti za svoje činy a teď je to zkrachovalej stát do kterého pumpujem penize jak do černý díry a co z toho???? Klidně si tomu řikejte cenzura ale rozumnej člověk vidí pravej smysl toho zákona a to je ochrana nás všech, vždyť věčně nadáváte na rozkrádání státu, na schodky rozpočtu a podobně ale když už se přijme zákon který chce záplatovat jednu díru hned je to všechno špatně. Inu linuxáci i když tvrdějí často opak jsou v jádru opravdu komunisti.
    18.6.2011 11:29 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    sak pockejte az budete mit zaplaceny vsechny dane, poplatky a povinne platby, odvody, jeste vyssi spotrebni dan, jeste vyssi DPH a nezbyde vam na zradlo. Ihned zmenite nazor, tim jsem si jist.
    18.6.2011 11:32 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Ale kdepak, jestli máš pocit že tady unikají peníze tak ať to stát zdaní (teda osobně si myslím že míra zdanění je příšerně vysoká ale to už je na jinou debatu). Ale kvůli tomu že z tohohle stát nemá peníze tak cenzurovat a nutit ISP k blokaci a banky k blokaci plateb je naprosto zcela příšerné.

    Nemluvě o tom že kdyby pokerstars investovalo např. 100 milionů do "podpory informovanosti politiků" (= úplatků) tak najednou politici začnou tvrdit že pochopili a že jim došlo jak je ten návrh zákona stupidní. Omlouvám se ale jdu zvracet.

    A btw, tvrzení o linuxácích že jsou levičáci mi přijde poněkud hloupé, ve své rodině jsem nejpravicověji zaměřený člověk, linuxáci (iťáci obecně) jsou obvykle vzdělaní vysoce kvalifikovaní lidé takže v pravicově zaměřeném systému je jim lépe. Jen možná mají i mozek a schopnost myslet a uvědomovat si že dravý systém kdy každý odírá každého tak jak se to praktikuje u nás není úplně ideální.
    18.6.2011 11:36 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    jeste jedna vec .. to co rikate je leceni nasledku dalsi zaplatou. Daleko lepsi je vyresit pricinu, ne az nasledek. Tedy ne platit vic a vic aby politici mohli vic a vic krast, ale nahradit politiky a zajistit naprosty verejny dohled nad temi novymi, aby krast nemohli. Pak nebude treba ani vice platit a zaplatovat diry v rozpoctu, ktere neudelali lide, ale prave oni politici, ktere v podstate obhajujete.
    18.6.2011 11:51 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    OMFG další pravicovej troll-ovčan.... Nějak opomíjíš fakt, že bez ohledu na to, jestli to bude povoleno nebo ne, do státní kasy z toho nepoteče ani halíř. Takže vlastně zavádíš cenzuru naprosto bezdůvodně. Gratuluji. Ano, to je nevýhoda demokracie. Většina obyvatel jsou snadno ovlivnitelní nemyslící blbci a podle toho to tu vypadá. Vláda zneužije soud, odboráři na protest proti tomu stávkují JEN JEDEN DEN (a žádná generální stávka!!!! Jen ti, co by stávkovali už před tím) A všichni ještě remcaj, že se nedostanou do práce... CO TO KURVA JE?!!

    Trochu jsem odbočil, takže abych to zrekapituloval: Máme tu diktatury pravicové (Francie => Tam se to teprve rozjíždí) a levicové (Čína) co je lepší? Pokud sis nevšiml, tak Čína skupuje planetu ;-) A Francie má svejch problémů dost... Ano, teď mluvím o tom, jak si tam muslimové staví vlastní stát.

    Když už ses pustil do levice x pravice:

    VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL. Je správně dávat vysoká cla na dovoz a podporovat místní výrobce. Jak to končí, když dovoz zničí místní výrobce? Mrkni se do historie. Příkladů tam najdeš dost. A všechny končí stejně. Jde to do hajzlu.
    18.6.2011 13:46 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    Ááá, další Velký Ekonom:-) Zbejvá to jen dokázat a "nobelovka" tě nemine:-D
    18.6.2011 17:19 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    Netrolluj. Řekni s čím a proč nesouhlasíš.

    Chceš dokázat stabilizaci nekontrolovaného trhu na monopolu?

    1) Vždy bude někdo vydělávat víc než ostatní. (bude vyrábět kvalitněji atp.) 2) Ten Někdo bude moct víc investovat a rozdíl v ziscích se zvětší. 3) Potom se rozhodne koupit nějakého menšího konkurenta. A zisky mu zase vzrostou. 4) Takto postupně ovládne určitou oblast (Ta firma koupí všechny ostatní nebo si zaváže obchody (pokud budete prodávat jen náš výrobek, budeme vám ho dodávat levněji), tím vlastně vyšachuje i všechny, kdo by si chtěli založit konkurenční firmu) 5) Takto po světě vznikne pár velkých korporací, část vypadne, část se ještě zvětší. A ty firmy se (s)prostě dohodnou. A nebo budou bojovat, dokud jedna (nezlikviduje a) nekoupí tu druhou.

    => Monopol.
    18.6.2011 18:10 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    Ps. O nobelovku nestujim. nobelovka se používá k politickému boji a je v rukou amíků. Nevěříš? Proč dostal nobelovu cenu míru obama? A co fakt, že nobelovu cenu míru dostala zrovna čínská disidentka?
    20.6.2011 10:59 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    Tak tohle samo o sobe staci do zarazeni do kategorie masibl.
    19.6.2011 01:02 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    Jestli ti je patnáct, tak to tvoje názory a kvazimatematický důkazy omlouvá. Až se potkáš s realitou, tak třeba pochopíš. Představy o "pár korporacích" ovládajících vše jsou tu minimálně od Marxe a furt ne a ne se uskutečnit... Jestli ti je víc než 25, tak už jsou tyhle moudra diagnoza:-)
    19.6.2011 08:18 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    Netrolluj. Řekni, proč s tím nesouhlasíš.

    A nemluvím o pár korporacích ovládajících vše (i když v Japonsku už to tak vlastně funguje, vše ovládají 2? velké banky), ale mluvím o vzniku monopolů v každám odvětví. Jediný důvod, proč se tak ještě nestalo je, že vlády pořád určitým způsobem firmy omezují. A pokud sis nevšiml, tak celou dobu mluvím o NEKONTROLOVANÉM trhu, který se tu někteří snaží vytvořit.
    belisarivs avatar 19.6.2011 13:36 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VOLNÝ TRH SE VŽDY STABILIZUJE JAKO MONOPOL?
    i když v Japonsku už to tak vlastně funguje, vše ovládají 2? velké banky
    Jasnacka. A proto je tam 2. nejnizsi GINI index na svete. Ze jo?
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.6.2011 19:25 samo
    Rozbalit Rozbalit vše ľavica vs pravica
    Človeče máš, to trochu pomýlené... Francúzsko pravicová diktatúra?? A Čína ľavica? Čína je výrazne pravicovejšia než Francúzsko, ak porovnáš mieru prerozdelenia. Mimochodom, opatrenie, o ktorom sa tu diskutuje neschvalujem, ale nie som preto ľavičiar. To opatrenie určite totiž nie je pravicové (rozumej menej regulácie) ale je prudko ľavicové (viacej regulácie, cenzúra)!!!

    PS: je chyba linuxákov a free software nadšencov považovať za ľavičiarov. Existencia autorských práv a patentov je totiž čisto ľavicová myšlienka.

    PPS: Netvrdím, že autorské práva treba zrušiť.

    PPPS: Netvrdím ani, že ich netreba zrušiť:-)
    18.6.2011 20:11 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    1) S tím pravicovým trollem, ovčanem atp. jsem reagoval na "zase levičáci budou kňučet".....

    2) Já teda myslel, že v Číně jsou u moci komunisti a ve Francii pravice.

    3) Já myslel, že pravice je na straně vyšších vrstev a levice na straně běžných lidí. Tím pádem je ten zákon pravicový, protože místním sázkařským kancelářím unikají tržby, což se jim pochopitelně nelíbí a chtějí to zakázat.....

    Mimochodem, jak to tak říkáš, tak to vyznívá jako že pravice je anarchie a levice diktatura, s čímž bych si dovolil nesouhlasit. Dovedeš my vysvětlit, jak by tohle rozdělení obyvatelstva mohlo vzniknout? To se jako vyčlenily skupiny: "My chceme diktaturu" a "My chceme anarchii"? Docela nelogický, ne? Já to vidím tak, jak jsem to popsal výše.
    18.6.2011 20:17 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Ps.

    Reakce na Ps:

    Ano, Linuxák != volič levice, s tím souhlasím.

    Ale že levice vymyslela autorská práva? Cože? Autorská práva hrají naopak do karet vyšším vrstvám. A jak jsem psal výše, na straně vyšších vrstev je PRAVICE.

    Tzn. autorská práva jsou pravicový nápad.
    19.6.2011 01:46 samo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Sorry, ale sprav si jasno v pojmoch. Pojem pravica už dávno neznamená "stáť na strane vyšších vrstiev", ale že "štát nemá zasahovať do ekonomiky".

    Keby to bolo tak, ako vravíš, žiadna strana by o sebe otvorene nepovedala, že je pravicová:-) Všetky totiž vyhlasujú, že sú na strane všetkých občanov:-)
    19.6.2011 08:26 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Ano, a z levice se udělají samí komunisti... Super krok pro propagaci... Mimohodem, otevřený trh je na straně nadnárodních korporací oproti drobným místním producentům, ne? :)

    Říkají != jsou ;)

    Problém je, že teď všichni remcaj, ale kdo si u voleb vzpomene například na kauzu Drobil? Málokdo. A to je důvod, proč to tu vypadá, tak, jak vypadá....
    20.6.2011 17:34 Standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Otevřený trh je pro malé místní producenty mnohem přívětivější než státem regulovaný přerozdělovací systém, kde soutěž o všechny investiční pobídky a dotace vyhraje několik málo (trvale rostoucích) firem navázaných na národní a nadnárodní vlády.

    Když se kolerm sebe podíváte důkladněji, zjistíte, že téměř za každou monopolní firmou existuje nějaká vládní regulace, na níž vyrostla. Přirozeně monopolní firmy (ty, které vyrostly na schopnostech svých lidí) dnes spočítáte na prstech.

    Pár příkladů:

    Regulace léčiv => pouze několik málo obřích firem si může dovolit uvést na trh léky, pro malé výrobce naprosto nedostupná oblast trhu

    Regulace telekomunikací => vznik téměř monopolních telekomunikačních operátorů a televizních stanic, pro malé firmy naprosto nedostupná oblast trhu

    Regulace výroby automobilů => vývoj nového modelu automobilu si může dovolit pouze několik málo obřích firem, pro malé výrobce naprosto nedostupná oblast trhu

    Regulace GM plodin => pouze obří firma si může dovolit nést náklady uvedení GM plodiny na trh, pro malé výrobce naprosto nedostupná oblast trhu

    Atd.

    Já si na kauzy ODS, TOP09, ČSSD a dalších jistě vzpomenu, a můj hlas ode mne nikdy neuvidí.

    Popravdě řečeno, už dlouho považuji všechny strany v současném parlamentu za silně levicové. Když porovnáte projevy naší současné „pravice“ a komunistického Miloše Jakeše z roku 1989, možná překvapeně zjistíte, že Miloš Jakeš byl proti nim zcela jasný pravičák.
    21.6.2011 23:17 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Regulace telekomunikací => vznik téměř monopolních telekomunikačních operátorů a televizních stanic, pro malé firmy naprosto nedostupná oblast trhu
    máš to obráceně - zrovna tahle oblast konverguje bez jakékoliv regulace směrem k monopolu velmi rychle. Naopak s kvalitní regulací (dostatek fyzických operátorů, vynucení prostoru pro virtuální opy) vznikne opravdové konkurenční prostředí.
    Regulace výroby automobilů => vývoj nového modelu automobilu si může dovolit pouze několik málo obřích firem, pro malé výrobce naprosto nedostupná oblast trhu
    I kdyby ty ry regulace neexistovaly, kolik lidí by bylo schopno postavit auto od nuly v garáži ve srovnání s dobou, kdy toto odvětví začínalo?
    19.6.2011 02:09 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    teda ty v tom máš pěknej bordel... trochu si to vyjasni, jo a mimochodem politické spektrum není jednorozměrné
    19.6.2011 08:28 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    OK. Navrhni další osy a uvidíme ;-)
    19.6.2011 17:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Rozdělení pravice a levice je přežitý nesmysl. Osy jsou v nejjednodušším případě dvě - osa osobních svobod a osa ekonomických svobod. Viz třeba PoliticalCompass.org.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.6.2011 11:02 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Existencia autorských práv a patentov je totiž čisto ľavicová myšlienka

    A TOHLE mate odkud?
    25.6.2011 22:12 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ľavica vs pravica
    Existencia autorských práv a patentov je totiž čisto ľavicová myšlienka

    A TOHLE mate odkud?
    To má odtud: líbí se mi = je to pravicové, nelíbí se mi = je to levicové. To je ten klíč :-)
    18.6.2011 11:56 tete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Opravdu bída, co se sem dostalo za dementy. Tohle není politický portál, i když tu spousta lidí vidí tyto věci podobně. Mě se nelíbí, aby mi bratr zhora nakazoval, co mám a nemám dělat a kdyžtak mě udal. Prachy za obsah jsou stejně do rukou pár lidí, prostě pár mocných lidí má páky na prosazení sebeobohacovacích zákonů.
    18.6.2011 12:09 Matěj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    byl bych moc rád kdyby se diskuze nesla v korektnim duchu, já taky nikoho neurážim takže toho dementa jste si mohl odpustit, ale je vidět že na portálu kam chodí většina lidí s komunistickym pohledem na svět se nedát čekat ani špetka slušnosti
    vám se nelíbí aby vám bratr shora nakazoval co máte a nemáte dělat, takže byste nejradši aby bylo legální vraždit a znásilňovat, to je přece zakázaný sakra a kvůli hnusnejm zákazům nemůžete krást v obchodě, to je hrozný
    18.6.2011 13:38 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Nikoho neurážíte? No, já jsem Linuxák a nemám rád komunisty, fašisty a jiné extrémisty. Vy mě ale nazýváte komunistou a to mně uráží. A Linuxák != komunista. Znám uživatele Linuxu, kteří volí ty nejpravicovější strany. A ti jsou tímto zhnuseni. Vyvětlete mi, jak se ze silně pravicově zaměřeného člověka stane zapšklý levičák až komunista tím, že nesouhlasí se zaváděním cenzury. A také se prosím zamyslete nad tím, jaká dvířka tento zákon do budoucna otevírá. A pokud prosím, jediné čím můžete přispět je nadáváním nám do komunistů, tak se prosím přesuňte na iDnes a podobné servery, kde najdete sobě podobné.
    18.6.2011 22:53 kvi-kve
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Drahy Mateji, znate vubec tvar extremni levice nebo pravice? Nebo se jen pokousite slepe strilet do krovi bajkama, ktere vam nekdo vypravel u ohne na tabore a doufate ze tim trefite sveho nepritele?
    My ted budem predstirat jak do konce naseho bidneho zivota, nebudem myslet na nic jineho, nez na vase slova prozretelnosti, ktera nam tak zasadnim zpusobem zmeni zivot.
    Protoze dle toho co jste napsal si to ja predstavuju tak ze nebejt politicke pravice a levice, tak bychom se tu dodnes otloukali pazourkama a taky bychom prirozenym citenim nevedeli co je dobre a co je spatne a ze krast se nema a znasilnovat taky, protoze kdyby nam to konecne nekdo nezakazal, tak si pravdepodobne kazdej linuxak uzije po ranu sve "dve davky" z praku do nahodnych obeti a ze jedinou odpovedi na rovnovahu sil ve vesmiru, je vase uhlopohledove pravicove citeni!
    Dekujeme a zase nekdy navstivte nas ustav lecby choromyslnych.
    Jendа avatar 18.6.2011 12:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    zase levičáci budou kňučet jak je omezujou zákony
    Jsem zmatený. Vždycky jsem měl za to, že za co nejmenší omezování a zasahování do života je pravice.

    Když jste ten rozumnej člověk, mohl byste třeba začít tím, že popíšete, jak se zjistí, které stránky se mají blokovat, a jak se blokování má technicky provést.
    gtz avatar 18.6.2011 12:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Tak nějak
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.6.2011 12:18 Matěj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Jsem zmatený. Vždycky jsem měl za to, že za co nejmenší omezování a zasahování do života je pravice. - ano pravice zasahuje v menší míře do svobod člověka ale neznamená to naprostou anarchii, zákony a regulace jsou nutné vždycky. - Když jste ten rozumnej člověk, mohl byste třeba začít tím, že popíšete, jak se zjistí, které stránky se mají blokovat, a jak se blokování má technicky provést. - to je jednoduché, bude to spadat pod ministerstvo vnitra nebo ministerstvo financí a zřídí se prostě odbor který bude mít toto na starost a tam budou lidi kteří na základě podnětů budou zjišťovat jestli nahlášená stránka neni v rozporu s novou legislativou a v tom případě ji zablokujou. blokace by byla ve formě blacklistu který by museli isp používat a vadné stránky by blokovali, je nutné zavést samozřejmě zákony který by zajišťovali že bude nelegální se toto nějak snažit obejít.
    Jendа avatar 18.6.2011 12:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    ano pravice zasahuje v menší míře do svobod člověka ale neznamená to naprostou anarchii, zákony a regulace jsou nutné vždycky.
    Pak ale nechápu, proč by měli kňučet [jen] levičáci.
    o je jednoduché, bude to spadat pod ministerstvo vnitra nebo ministerstvo financí a zřídí se prostě odbor který bude mít toto na starost a tam budou lidi kteří na základě podnětů budou zjišťovat jestli nahlášená stránka neni v rozporu s novou legislativou a v tom případě ji zablokujou
    Jenže k tomu, abys mohl nějakou stránku nahlásit, se na ni musíš nejdřív dostat. A už samotný fakt, že ses na ni dostal, znamená, že ti v tom tvůj ISP nezabránil → pokuta 10 mega.
    je nutné zavést samozřejmě zákony který by zajišťovali že bude nelegální se toto nějak snažit obejít
    Tak to už můžeme to sázení u nepovolených společností zakázat rovnou a vyjde to úplně nastejno.
    18.6.2011 12:59 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    nechtel by jste se odstehovat do nejakeho jineho statu? Nebo vytvorit svuj vlastni s vlastnimi restriktivnimi zakony? Tam si blokujte co chcete a budete tam urcite spokojen a statem dostatecne ochranen. Klidne se nechte blokovat, kupte si cenzurovany net, ale nevnucujte svuj nazor ostatnim a nemluvte za ostatni. Ja o takovou statni ochranu nestojim.
    18.6.2011 19:01 kily
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Nenechte se zmást, pan Matěj je prostě prachobyčejnej fašista. Možná si to sám neuvědomuje, ale má všechny příznaky této ošklivé hnědé choroby.
    18.6.2011 23:05 ocilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    vadné stránky by blokovali, je nutné zavést samozřejmě zákony který by zajišťovali že bude nelegální se toto nějak snažit obejít.

    Hezky postaru a pekne po cesku, osvedcenou salamovou metodou dnes udelame zakon ze se to blokuje, a az lidem hlavy vychladnou, pak to zakazeme obejit pod xyz trestem. nejlepe ve zkracene pripominkove rozprave, v patek, ve ctyri rano, v temer prazdne snemovne. Je to proste mily Watsone. At zije pravda a laska, nad lzi a nenavisti.
    20.6.2011 11:09 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Jasne, v pondeli se zakaze pristup na stranky fujfuj sazkovych spolecnosti, v utery na stranky fujfuj extremistickych stran, ve stredu na stranky fujfuj stouralu, ve ctvrtek posbirame nespokojence, v patek odsoudime, v sobotu strcime do basu a v nedeli budeme svetit svatecni den. I podivame se a budeme videt, ze je dobre ...
    18.6.2011 13:02 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Všimni si, že to vymyslel poslanec TOP09 - to je strana, která se prezentuje jako nejpravicovější ze všech, které nejvíc záleží na svobodě občanů. Tahle vláda vymýšlí kraviny ve snaze trochu přikrmit státní rozpočet a nevadí jí přitom jít „přes mrtvoly“. Povedlo se jim přesvědčit významnou část občanů o jednoduchém faktu: pravice = dobré, levice = špatné. A na tom se dá výborně stavět demagogická argumentace.

    Levice a pravice jsou jenom takové ideologické nálepky, ani jedna není zárukou kvality, naopak se velice hodí demagogům. A faktem je, že v současnosti nejpravicovější strana zvyšuje daně a chce cenzuru internetu.
    Jendа avatar 18.6.2011 13:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    to je strana, která se prezentuje jako nejpravicovější ze všech
    Prezentuje != je.
    Levice a pravice jsou jenom takové ideologické nálepky, ani jedna není zárukou kvality, naopak se velice hodí demagogům. A faktem je, že v současnosti nejpravicovější parlamentní strana zvyšuje daně a chce cenzuru internetu.
    Ale jo, s tímhle bych souhlasil.
    18.6.2011 14:00 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A o to právě jde. Je v podstatě jedno, jestli je politik pravičák, nebo levičák, když je to blb nebo zloděj, případně obojí. Akorát to každý jinak okecá.
    18.6.2011 19:13 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    to je strana, která se prezentuje jako nejpravicovější ze všech, které nejvíc záleží na svobodě občanů.
    Co je tohle za blábol? Odkdy má pravice něco společného se svobodou občanů? To nikdy nikde nebylo a není. Ergo taky těžko kdy bude (vyjma propagandistickou agitaci ovšem... ale na té úrovni těžko diskutovat).
    18.6.2011 19:19 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Pravice prosazuje individuální svobodu a minimální zásahy a přerozdělování ze strany státu. Co se ti na tom nezdá?
    18.6.2011 20:10 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Že pravice a levice je pouze o míře toho přerozdělování. Můžeš mít autoritářský pravicový režim jako v Číně a liberální pravicový režim jako … no anarcho-kapitalismus asi nikde nemají. :-)
    18.6.2011 22:13 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Ono se pod těma pojmama opravdu normálně spojuje víc vlastností. Viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Pravice. Taky myslím, že se ten mnoharozměrný prostor nedá redukovat jenom na 1 rozměr (levice-pravice) bez toho, aby se ztratily zásadní informace. To je prostě magořina, pohled na veškerou politiku skrz jeden binární klasifikátor je hodně omezený. V USA ještě těm jednotlivým směrům připisují nějaké vlastnosti pokud jde o náboženství; podle Klause je vepřový řízek pravicový a kuřecí levicový... :-D
    25.6.2011 22:13 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Pravice prosazuje individuální svobodu a minimální zásahy a přerozdělování ze strany státu. Co se ti na tom nezdá?
    Ale já se ptám, kde to berete, že to tak je? To vám říkal nějaký (pravicový) politik v televizi?
    19.6.2011 08:35 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    to je strana, která se prezentuje jako nejpravicovější ze všech
    To ale samozřejmě neříká nic o tom, jaký je skutečný stav.
    Quando omni flunkus moritati
    18.6.2011 19:11 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Vždycky jsem měl za to, že za co nejmenší omezování a zasahování do života je pravice.
    A odkudpak jste tenhle blud získal?
    Jendа avatar 18.6.2011 19:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A jak bys tedy definoval pravici? Respektive kam bys narval liberály?
    25.6.2011 22:14 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A jak bys tedy definoval pravici? Respektive kam bys narval liberály?
    Nebudu nic nikam rvát ani definovat. Jen si prostě poctivě odpovězte na otázku, odkud ta svoje přesvědčení máte. To bude pro začátek stačit.
    Jendа avatar 25.6.2011 23:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Odsud. Pointa?
    26.6.2011 14:02 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Odsud. Pointa?
    Děkuji za potvrzení, že je to ze školní učebnice. Teď se ještě v problematice zkuste vzdělat a uvidíte, že vám se vám ten primitivní školní pohled na svět podstatně zkomplikuje, ne-li zřídka úplně převrátí.
    Jendа avatar 26.6.2011 19:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Dobře, a jak bys tedy definoval pravici?
    27.6.2011 10:03 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Dobře, a jak bys tedy definoval pravici?
    Rozvinula se diskuse vedle, takže můžete začít tady a nějaké další mé příspěvky dále.

    Další třeba pod Kdo jsou voliči pravice.
    Jendа avatar 27.6.2011 17:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A myšlenka minimálního státu s malý přerozdělováním je tedy
    1. levicová
    2. pravicová
    3. nelze na této ose jednoznačně znázornit
    ?
    28.6.2011 10:44 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Levice: maximální stát s masivním přerozdělováním po němž ale zbude dost i na zkorumpované šmejdy.

    Pravice: maximální stát s masivním přerozdělováním téměř zcela směrem od daňových poplatníků ke zkorumpovaným šmejdům a minimální nebo nulovou návratností pro občany.

    Levicoví politici jsou tedy zloději se sociálním cítěním, zatímco pravicoví politici jsou zloději bez něho.

    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Jendа avatar 28.6.2011 11:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Takže odpověď na moji otázku je 3? No dobrá.
    28.6.2011 11:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Asi jo. Nicméně odpověď se může trochu lišit i podle toho zda se bavíme o teoreticky definovaných pojmech, nebo o reálném světě.

    Mimochodem, já se považuju za anarchistu co má blízko k západoevropským utopistickým komunistům a rád bych viděl minimální nebo neexistující stát s rozumným přerozdělováním bez korupce a kleptokracie, za to však s fungujícím solidárním školstvím, zdravotnictvím a sociálním systémem, silnou přímou demokracií a nezávislou spravedlností. Chtěl bych moc, já vím.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    18.6.2011 19:20 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A co je teda podle tebe pravice?
    18.6.2011 20:29 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/cesti-poslanci-budou-hlasovat-o-cenzure-internetu/diskuse#47
    belisarivs avatar 18.6.2011 13:22 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    I don't know if troll or just really stupid.
    IRC is just multiplayer notepad.
    moo avatar 18.6.2011 17:18 moo | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    both, a very stupid troll.
    End the FED!
    frEon avatar 18.6.2011 17:59 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    chapu to spravne, ze tvrdis, ze spatny zakon je lepsi nez zadny zakon?
    Talking about music is like dancing to architecture.
    20.6.2011 08:53 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Važený pane, v Řecku, do roku 2009 vládla pravice od roku 2000(alespoň se tak nazývala), přestaňte tedy mystifikovat, když o tom víte prd. 9let je dlouhá doba aby s tím něco dělali nebo ne? Jste výkvět mediálního obrazu jste lakmusový papírek stádového chování. První zjišťujte pak argumentujte, mluviti stříbro mlčeti zlato...
    20.6.2011 12:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    do roku 2009 vládla pravice od roku 2000(alespoň se tak nazývala)
    To je ale velký rozdíl...
    Quando omni flunkus moritati
    18.6.2011 11:59 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Uz vznikla petice proti tomuto nesmyslu. Podporte ji.

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    18.6.2011 12:37 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Právě jsem to sem chtěl taky dát.

    Je vůbec tohle podle zákona platná petice? Mám dojem, že petice normálně nejde dělat po internetu, protože je potřeba jednoznačně identifikovat lidi, co ji podepsali. Na internetu může jednoduše někdo podepsat víckrát nebo podepsat za někoho jiného.
    18.6.2011 15:17 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A k čemu je to dobré, taková petice?
    19.6.2011 08:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Zase chtějí e-mail...
    Quando omni flunkus moritati
    18.6.2011 12:42 Jaroslav Kucera | skóre: 10 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Podepište petici proti tomuto zákonu a šiřte link dále!

    http://www.internetbezcenzury.cz/
    18.6.2011 15:23 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Cenzura vypadá jinak. Tohle je (blbej ale co u nás čekáte?) způsob, jak ochránit spotřebitele před vychcánky. A už tradičně to bude fungovat stylem "zablokujte to a pak se možná uvidí", místo nezbytného soudního rozhodnutí před tím, než ISP bude muset stránku blokovat.

    Nicméně si myslím, že by se stát neměl starat o to, co spotřebitel dělá online. Když je někdo blbec a sype číslo kreditky a velikost slipů kdejakému podvodníčkovi, tak mu nepomůže ani svěcená voda. Takový člověk by ale měl být uznán jako nesvéprávný a poslán na pobyt v ústavu. Jen by nás tu takhle mnoho nezbylo.
    18.6.2011 15:38 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    To je hlavně způsob, si stát může přihrát ty 4 miliardy domů, aby z nich dostal daně jako ze zbytku hazardního odvětví (nebo aspoň teoreticky by to tak podle nich asi mělo být). O to tady především jde.

    Podobný paskvil s bohulibým úmyslem regulovat hazard vznikl už dřív v Řecku, tam ale nešlo o cenzuru internetu, jenom to poněkud přehnali a zákon tak nakonec zakazoval všechny elektronické hry; v Soluni proběhl i jeden policejní zátah na internetovou kavárnu, kde se hrálo CSko. Byla z toho ostuda a žaloby na úřady za to, že používají Windows (jsou v nich hry) a že na webu vlády jsou hry.
    18.6.2011 16:44 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Ať si z toho tahaj peníze jak chtěj... Hazard se mě netýká, tak mi to nevadí :)
    Jendа avatar 18.6.2011 16:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Problém je v tom, že tohle se bude týkat všech, co mají něco do činění s internety.
    18.6.2011 18:19 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    ?
    18.6.2011 18:23 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    A to jak?
    Jendа avatar 18.6.2011 19:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Pokud jsi ISP, budeš muset věštit z kávové sedliny, které stránky blokovat a které ne. Pokud jsi uživatel webu, bude ti někdo vstupovat do komunikace. A samozřejmě to nebude zadarmo.
    18.6.2011 19:55 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Prusvih je, ze se nejprve musi naimplementovat reseni, ktere to umozni. A potom se toto reseni da do rukou tem nejvetsim kurvam, ktere v tomhle state jsou. Politikum. A ja nechci, aby nejaky dedula, kteremu banda vychcanku strci obalku a "poradi" mu zitra zakazal napriklad vybrany zahranicni obsah, nebo stranky "extremistu" (rozumej lidi s jinym nazorem).
    Bilbo avatar 19.6.2011 17:08 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Tuším, že podle té definice tam tenkrát spadaly např. i veškeré hry v mobilu (máš pacmana v mobilu? Mobil zabavit, zničit a zavřít :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    18.6.2011 20:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    To si žádá výstražnou stávku ajťáků.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.6.2011 12:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Stávku ISP! A všichni tady chcípnou...
    19.6.2011 17:10 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Přesně! Stačilo by na dvacet minut.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 19.6.2011 18:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Na co stačí?? zapnout filtr na péčko a FB a bude po ptákách :-) Nebo začít cenzurovat napřed PS a státní sektor a hned by nebyla žádná cenzura. Stačilo když jsem se jednou u známého v nemocnici díval co lítá netem a 90% byl obsah jen pro dospělé :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.6.2011 20:27 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!

    Nechápu, jak nějakej blbec mohl vymyslet, že pravice = anarchie a levice = diktatura. Jak to podle vás vzniklo? To si jako část obyvatelstva řekla "Bude tu anarchie" a zbytek si řekl "Bude tu diktatura"? Tomu snad sami nevěříte.

    Naopak jako logické rozdělení společnosti je na vyšší a nižší vrstvu, ne? To bylo, je a bude. A podle toho vznikly dva proudy:

    pravice - podporuje vyšší vrstvy

    levice - podporuje nižší vrstvy

    To snad zní logičtěji, ne?

    Tak doufám, že si rozumíme a už tu nebudete plácat nesmysly.
    18.6.2011 20:39 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Já si zase myslím, že celé dělení na levice, pravice, přednice a zadnice je píčovina. Kdyby si lidi našli alespoň nějaké jasnější a specifictější důvody, proč si vzájemně nadávat...
    19.6.2011 01:52 Edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    ad podpora vrstev:

    jsem pravicak, ale nepotrebuju, aby nekdo nekoho podporoval. pokud chce nekdo nekoho podporovat, at tak cini dobrovolne ze svoji kapsy, ne nasilim z moji kapsy. o tom je ta svoboda, o ktere se tu uz skoro 22 let mluvi, aniz by se neco realne zmenilo...

    kdyby to stale nekdo nechapal, tak http://www.politicalcompass.org/
    19.6.2011 02:17 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Bordel v tom máš především ty, takhle se to generalizovat nedá. Anarchie a diktatura spíš trochu připomíná tu druhou osu politcké mapy
    19.6.2011 07:37 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Ne. Pravice podporuje schopné a soběstačné, ať jsou z vyšších nebo z nižších vrstev. Levice lemply a netáhla, póvl a white trash.
    19.6.2011 08:52 Johny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Opravdu? Schopné z nižších vrstev podporuje napříkad školným, že.....

    Mimochodem, schválně, pokud se považuješ za soběstačného, tak mám pro tebe otázku na zamyšlení: "Jak dlouho bys přežil při kompletním výpadku příjmů, v důsledku těžké nemoci (nebo úrazu) s nákladnou léčbou?" Zdá se ti to nepravděpodobné? Narazil do tebe například 70letý autobusák, když jsi jel do práce. A neboj. Takové nehody brzy začnou.
    19.6.2011 11:01 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Já si myslím že až takový pravičák na stará kolena neudrží moč ani hovno a bude potřebovat pečovatele na kteráho samoshřejmě nebude mít, uvědomí si jak byl blbej když podporoval společnost nutící lididi vracet se zpět na stromy
    20.6.2011 17:47 Standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Pravičák předpokládá, že se o něj stát nepostará, a proto se na stáří zaopatřuje sám.

    Levičák očekává, že se o něj stát postará, a podle toho jedná a volí.

    A je docela dobře možné, že za dvacet let si naopak bude říkat levičák, jak byl blbej, když volil levici, a čekal, že se o něj ve stáří stát postará. Nebude nic míc, a zbankrotovaný stát se o něj nepostará.

    (Z výše uvedeného je patrné, že jde o dva diametrálně odlišné pohledy na život a státní zřízení, které se navzájem silně potlačují. Levicová vláda severe pravičákovi tolik, že mu jeho snahu o vlastní zaopatření docela zkomplikuje. Stejně tak (skutečně) pravicová vláda zkomplikuje život levičákovi, který vždy jen spoléhal na stát.)
    Petr Tomášek avatar 19.6.2011 18:42 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    A já myslel, že: levice podporuje palestince, pravici je to jedno :-D.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    19.6.2011 19:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Ve skutečnosti se pravice/levice pozná velmi snadno.

    Levicová je strana, která navenek tvrdí, jak všem hrozně prospěje, ve skutečnosti ale všechno rozkrade. Kdežto pravicová strana navenek tvrdí, jak všem hrozně prospěje, ve skutečnosti ale všechno rozkrade.
    20.6.2011 11:23 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    +1 :-)
    Bedňa avatar 20.6.2011 13:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MÁTE BORDEL V DEFINICI PRAVICE X LEVICE!
    Áno je v tom fakt priepastný rozdiel :-)

    Pokiaľ by sa to malo zlepšiť, tak sa to musí celé zmeniť, pri tomto ako to funguje, je úplne jedno kto vládne.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    the.max avatar 18.6.2011 21:08 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    rikam to na rovinu. ja NIC blokovat a filtrovat nebudu, dokud nba me nekdo nevlitne. Az na me nekdo vlitne, poresim nejakou proxy, treba na slovensku a vystavim v zakaznicky zone navod jak se muze kdokoli pripojit prez tunel, ktery si kazdy sam udela.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    18.6.2011 21:18 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Jo,
    CENZOŘI VŠECH ZEMÍ, VYLIŽTE SI PR...
    :-D (nemůžu napsat DEL, to by mě zcenzurovali, že :-) )
    the.max avatar 18.6.2011 22:49 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    a co treba pr-dell ?
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    19.6.2011 07:36 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Hmmm.... silnej..... (a stažený kalhoty, ačkoliv brod je za horizontem = projednávat se teprve BUDE).
    the.max avatar 19.6.2011 14:13 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    a co jako? v utery je treti cteni. jestli-ze to uz proslo 2x, projde to pravdepodobne i po treti. Jelikoz senat je u nas uplne na h*vn*, projde to i tam. A venca na hrade to take podepise.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    19.6.2011 01:42 Edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    nadhera, takze kdyz to projde a nekdo poda trestni oznameni na telefonicu o2, ze umoznuje pripojit se na google.com a hledat (najit) tam bwin, tak to policie prosetri, statni zastupce poda na telefonicu zalobu a ta bude muset zacit cenzurovat google?

    jeste, ze nejsem holly, lodni pocitac s iq 6000 coz je stejne, jako ma 6000 poslancu :/
    19.6.2011 02:18 jnd | skóre: 1 | blog: lnx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Aneb kdo neumí učit ani tělocvik je poslancem :)
    19.6.2011 20:21 Zadak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čeští poslanci budou hlasovat o cenzuře Internetu
    Ja myslim ze u nas v kakaovo-bananove trepublice by to byl ekvivalent 12000 poslancu na skore 6000 IQ

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.