Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 20:36

Digikam 0.10.0-beta8

Vyšla osmá a podle plánu poslední betaverze linuxového správce fotografií pro KDE4 Digikam 0.10.0. Od poslední betaverze bylo uzavřeno dalších 57 bugů. Tým zároveň žádá uživatele k dalšímu testování.

9.1.2009 21:38 | Nicky726 | Nová verze


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

10.1.2009 08:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Vím, že jsi dyslektik, ale aspoň by po tobě tady někdo mohl ve zprávičkách opravovat, jak se píše KDE 4.

Petr Tomeš - Blog
10.1.2009 09:30 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

 Copak, ještě mu nemůžeš zapomenout Nerufu? :D

To je pak těžké, když člověk přijde na http://www.kde.org/ a tam čte:

 

KDE software is translated into more than 60 languages and is built with ease of use and modern accessibility principles in mind. KDE4's full-featured applications run natively on Linux, BSD, Solaris, Windows and Mac OS X.

Soudruzi z Novellu/Suse by si v tom mohli taky udělat jasno: http://en.opensuse.org/KDE4

10.1.2009 10:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No, zjevne je mimo rozsah tveho chapani, ze wiki stranky jsou obvykle tradicne pojmenovavany bez mezer. Proto je to pak i v nadpisu. Pokud bys byl schopen si na ten odkaz i kliknout, zjistil bys, ze soudruzi v tom jasno maji v celem tom dokumentu a nemusel se tak ztrapnovat.

10.1.2009 11:58 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

 Our KDE4 packages use ~/.kde4 for storing settings and data. KDE 3 applications continue to use ~/.kde, even if used within KDE4 workplace.

Mám pokračovat?

 

10.1.2009 12:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

What is KDE 4?

KDE 4 refers to all versions of the fourth major version of the KDE desktop environment.

These packages are as current as possible and contain some openSUSE customisations and backports to ensure KDE 4 has all the features of KDE 3.

KDE 4 Versions released with openSUSE

The openSUSE 10.3 CD and DVD and default repositories were released containing a preview of KDE 4.

At that time, the KDE Team worked on the base technologies of KDE 4.

If you have edited your .profile or .bashrc to change KDEHOME both KDE 3 and KDE 4 applications will share the same config files.

Mám pokračovat? To, že to někdy někdo v nějakém procentu výskytů napsal blbě, není zdůvodnění, proč to má být blbě i tady. Není se za co omlouvat. Máte to špatně. Viz wikipedia. Tečka.

10.1.2009 12:23 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Doufám, že jsi také napsal těm neschopným a dyslektickým autorům novellí wiki, stejně jako autorovi onoho „KDE4“ na kde.org.

Mimochodem, na chybu se dá upozornit slušně.

10.1.2009 12:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

"Vím, že jsi dyslektik, ale aspoň by po tobě tady někdo mohl ve zprávičkách opravovat, jak se píše KDE 4."

Toto je slušné upozornění na chybu.

10.1.2009 12:33 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

 Ani zdaleka ne.

10.1.2009 12:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Nechápu, komu tohle může vadit a dotknout se ho. Ondrovi určitě ne. A na vyjádření toho, že to měl opravit aspoň ten, kdo zprávičku pustil ven, na tom taky nic špatného neshledávám.

thingie avatar 12.1.2009 02:05 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Argumentace Wikipedií? To je… milé.

Růžové lži.
10.1.2009 21:52 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No, zjevne je mimo rozsah tveho chapani, ze wiki stranky jsou obvykle tradicne pojmenovavany bez mezer.

Ano, typicky ve starsich wiki enginech je pouzivan CamelCase pro linkovani, kdybys ale tvuj zjevne velmi siroky "rozsah chapani" pouzil, zjistil bys, ze ona Wiki na takovem enginu nebezi a ostatni linky jsou s mezerami.

11.1.2009 00:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Což nevylučuje to, že danou stránku založilu osoby, které na takovou úpravu jsou zvyklí z jiných wiki.

11.1.2009 01:11 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

A ted to napis jeste jednou, at o Tobe nekdo nerekne, ze jsi dis-Tomes. :-) (to 'u' beru jako preklep)

Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
11.1.2009 01:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Dej mi v noci pokoj, zkus si psát po tmě. Tohle není zprávička ani blog.

11.1.2009 07:33 ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ty vole - tak ty si teda ale fakt kus debila - vyblakujes tu s nezmyslami ale vadi ti ked ta niekto na nieco upozorni a este aj vopred predpoklada, ze je to preklep - fakt magor :-D

11.1.2009 10:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Asi nedokážeš pochopit, že jsi napsal dvojznačný příspěvek. Já ti do hlavy nevidím, jak jsi ho myslel.

 

11.1.2009 14:50 ja
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Hmmmm - aj to je nazor (sice hodny ... ale aj tak). Apropo - takze ty si z mensy? Zaujimave, ze tam o tebe ani len netusia - asi si z tej hotentotskej vetvy.

11.1.2009 13:45 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Nevylucuje, stejne tak, jako se neda vyloucit, ze zeme je plocha.

10.1.2009 10:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

A dokonce v tom maji jasno i na strankach kde.org, jak jsem si jich ted prosel asi 50, v tom citovanem pripade z toho pouze udelali privlastnovaci slozeninu. Ono by to chtelo zapnout kriticke mysleni nez jen neco hloupe kopirovat bez premysleni.

10.1.2009 12:06 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Nalevo od „Shift into a new gear with KDE 4.2“ na www.kde.org (pod tím obrázkem) vidím také KDE4. Stránka Plasmy (plasma.kde.org) má v titulku KDE4, ale zdá se mrtvá/neudržovaná, stejně jako ostatní weby jako solid, phonon, debibel atd.

10.1.2009 12:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano, to je přesně ten argument ve stylu "nějaký trouba (nejlépe přímo dyslektik) někde napíše dislexie, odkázat na to a od té doby je v pořádku to psát všude špatně". Všichni jistě používáte Firefox3, Operu10, linux2.6 a podobné hnusy, že jo.

10.1.2009 12:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Víš, Petře, já jsem nikde nenapsal, že „KDE4“ je správně. Možná by ses mohl naučit číst, když už ses před časem naučil rozlišovat mě/mně, místo toho nemístného navážení do dyslektiků. Zjevně si tu kompenzuješ nějaký mindrák.

Také by ses mi mohl omluvit. Tu stránku na wiki jsem očividně přečetl pozorněji než ty. Místo toho ale začneš prskat…

vain avatar 10.1.2009 10:57 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Ty vole, to tady jako prudíš celou diskusi kvůli chybějící mezeře u KDE 4, nebo se mi to jenom zdá?
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 11:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Když jste tu všichni blbci a nevadí vám chyby. Ani pan soudruh šéfredaktor si doteď nebyl schopen adekvátně posoudit slušnou připomínku o psaní mně k srdci. Vypovídá to o tom, že mu o žádnou zpětnou vazbu ve skutečnosti ani nejde. Ale co, aspoň to vypovídá o zdejší úrovni.

 

10.1.2009 11:16 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
K čertu s tebou. Jazykoví puristé škodí mezilidské komunikaci. Toto je nejúchylnější metoda odvádění od tématu. Připomínáš mi Miloševiće, když tvrdil v Haagu, že nerozumí obžalobě, protože obsahuje chorvatské výrazy, kterým on jako srb nerozumí (lingvisté se pak vyjádřili, že sám Milošević používal některé výrazy, který by šlo označit spíš za chorvatské). Od pravopisného fundamentalismu k nacionalismu je jen krůček. Pro mě seš normální fašoun. Mimochodem, domnívám se, že to, co tady předvádíš v podstatě vůči všem, s kým se neshodneš na něčem pro tebe momentálně důležitém, je stejně netolerantní a nelidské, jako kdyby někomu vadila tvoje orientace. Když ty tady razíš, že všichni komu nevadí chyby (typu KDE4 vs. KDE 4) jsou blbci, rád bych věděl, jak by se ti asi líbil výrok, že všichni gayové jsou blbci.
10.1.2009 12:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Zde jste všichni jak v chlévě a hnoji, protože kdyby vám to nevadilo, upozornili byste na to, nebo to aspoň opravili, když už na to někdo upozorní. Ale vy si to odkazujete nějaké dokumentíčky ve snaze mi to nandat, namísto uznat chybu. Takže ano, jste blbci. Stejně, jako když jste kdysi nepochopili slušný příspěvěk o tom, proč jsem se vrátil k Windows. Chtěli jste flamovat a udělat ze sebe hovada, což normální lidi, co to četli, nechápali, a kroutili nad tím hlavou. Nedokážete se smířit s tím, že nemáte pravdu.

10.1.2009 14:09 zmizni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

 Zavri si uz konecne tu smradlavu papulu. Nikto ta tu nemusi ani nechce, kazdeho obtazujes, zmizni prec a nevracaj sa. Ak by to bolo na mne, tak by mali takych debilkov ako ty strielat. Myslis si, aky inteligentny si, nikdy si nepriznas pravdu, si demagog, nechce sa pridat k Hulanovi? SI podobny idiot, ak nie vacsi.

10.1.2009 14:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Taky bych střílel přiblblé anonymy-psychopaty.

10.1.2009 14:44 zmizni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

 Ale no, keby sme sa stretli, tak by si sa radsej tvaril ty ako anonym, ale to sa neda, pretoze ten tvoj ksicht uz pozna kazdy a ked si bol maly, tak ta rodicia asi tyrali, tak sa snazis vsetkym dokazat, ze ty si najlepsi, ale opravim ta, si najvacsi debil...

PS: Lepsie byt anonym, nez sa chvalit pod svojim menom, aky si debil.

10.1.2009 15:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Lepsi blbe kecat jako anonym, vid? Na vic nemas.

10.1.2009 16:01 zmizni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Tu je pekne vediet ako nevies reagovat a tu sa prejavuje ta tvoja demagogia, stale len kecas a kecas o svojom a nikto ta nepocuva...

Nepotrebujem oznamovat, kto som, moje nazory su takisto tie iste nazory nech som ktokolvek, lenze tebe je aj tak skoda nieco pisat, pretoze si budes mlet o anonymoch a inych vymyslenych veciach ako gramatika.

Moja rada je ta uplne vymazat, zablokovat ti ucet, nech tu pises ako anonym, tak, ci tak, by ta kazdy spoznal, pretoze je jedno, ci sa vyjadrujes pod tvojim priblblym menom alebo nejakym inym, stale su debilne nazory.

10.1.2009 16:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Gramatika není vymyšlená věc, ale chápu, že to pro člověka bez vzdělání je problém pochopit. Sám máš debilní názory.

10.1.2009 18:57 zmizni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Sam si debil. Moj rozhlad je urcite vacsi nez tvoj a vzdelanie vyssie nez tvoje, okrem, toho patrim inteligenciou medzi 3% ludstva s iq vyssim asi dvakrat nez moze mat taky tupec nez si ty a okrem ineho nie som ziadny zaklompexovany mini internetovy cloviecik, co sa potrebuje zviditelnit ako ty.

Takze ta v podstate lutujem...

11.1.2009 00:53 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Hehe, nejlepší na tom je, že tomu sám nevěříš. Naštěstí o mém IQ má mnohem lepší přehled Mensa než anonymní idioti v diskusích.

11.1.2009 12:24 nikdy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

 Fuuha, tak to sme potom asi dvaja. Ale hej, uhadol si!

SAM NEVERIM TOMU, CO SI MYSLIM.

Taketo nieco moze len tomes zajebat.

otula avatar 11.1.2009 12:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Petře, myslím, že kdyby si pánové a dámy z Mensy pročetli tuto diskuzi (a spoustu dalších, v nichž figuruješ), asi by museli zvážit, že obrázkový test, na jehož základě se výše IQ stanovuje, je zcela nevypovídající o inteligenci člověka.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
11.1.2009 13:25 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Obávám se, že Mensa neřeší sociální inteligenci:)
otula avatar 11.1.2009 13:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
No právě… Možná by se to změnilo, kdyby posoudili, komu vydali certifikát… ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
11.1.2009 16:38 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

nemeli by sme to ututlat, aby se ostatni drzitele nemuseli stydet?

Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
otula avatar 11.1.2009 16:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Asi jo. Tak pššššššt :-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
11.1.2009 21:07 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Zpráva rádia Jerevan:

PT dostal certifikát od Mensy.

Až na to, že to nebyla Mensa ČR, nýbrž Menza MU. A nebyl to certifikát, ale soudní nařízení o zákazu vstupu (nikdo ho tam už nechtěl).

:-D
11.1.2009 12:02 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Zde jste všichni jak v chlévě a hnoji
A Tebe sa tu zjavne páči.
xkucf03 avatar 10.1.2009 15:58 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Prostě někteří lidi píší jako prasata* a je potřeba se proti tomu ozvat, jinak budou svoji degeneraci rozšiřovat i na ostatní diskutující.

*) mluvím o jazyce, ne o mezeře u KDE4 vs. KDE 4

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
belisarivs avatar 10.1.2009 11:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

A ja hlupak zvazoval, ze te prestanu blokovat.

Vsichni jsou mozna blci, ale ty nemas vychovani.

IRC is just multiplayer notepad.
10.1.2009 12:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano, to se to vždycky přicmrdnává, po bitvě je každý generál.

belisarivs avatar 10.1.2009 13:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Jake pricmrndavani? Jaka bitva? Jaky general?

Pouze jsem konstatoval fakt, ze nemas vychovani. Nahlasil jsem nekolik preklapu a ani jednou jsem za to nedostal vynadano.

A nez se zacnes vymlouvat na to, ze jsou na tebe ostatni vysazeni, tak tohle neberu. Mam pocit, ze bys tostal vynadano i pod jinym nickem.

IRC is just multiplayer notepad.
10.1.2009 16:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Tak jsem si to schválně vyzkoušel ještě jednou tak, jak jsi doporučoval. Nefunguje to - přesně, jak jsem čekal. Na formě tu ve skutečnosti vůbec nezáleží, pro lidi je to jen zástupný důvod. Ještě nějaké poznámky?

belisarivs avatar 10.1.2009 19:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Dratenika blokuju taky. Spolu s tebou a svezomysi. Nejak jsem ty cancy nemohl cist. Jestli te v tom blogu nejak napada, neberu to jako argument. Je to taky pekny tulpas a jeho zvasty jsou mi volne.

Kdyby ti za korekci nadal Robert nebo Doli, zamyslel bych se nad pricinou. Mne se to jeste nestalo. Zatim jsem se dockal jenom podekovani.

IRC is just multiplayer notepad.
10.1.2009 14:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Mno, podívej se, dokud se se mnou bavíš, tak asi nevíš, co je to blokace. :-)

belisarivs avatar 10.1.2009 15:47 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Spis mam pocit, ze jsi nepochopil jeji smysl.

Sam jsem rekl, ze to neni definitivni. Cili se semtam nahlednu, jestli uz jsi dostal rozum s tim, ze pripadne blokaci zrusim. Jak proste.

No, uz na tebe zase nebudu delsi dobu reagovat a necham vse pri starem. Pak zase zkouknu, jestli ona proklamovana zmena uz konecne nastala.

IRC is just multiplayer notepad.
10.1.2009 15:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No podívej, dokud budeš dávat blbé (tzn. nefungující) rady, tak ta doba ve zdejším prostředí těžko nastane.

vain avatar 10.1.2009 11:25 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Víc než chyby mi vadí arogantní idioti, co se nad všemi povyšují, přesně jako ty. Upozornit na chybu je jedna věc, druhá je na ní upozornit slušně, a přesně tak se tomu říká, slušnost, což je ale něco, co tobě chybí. A jestli něco kazí zdejší úroveň, tak jsi to ty s tvou nevychovaností.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 12:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Já se nepovyšuju, já upozornil na chybu, několikrát, slušně, neopravili jste jí a začli vyvracet, že je to vlastně takhle správně, chápeš, debílku? Co na tom bylo neslušného, umíš vůbec argumentovat nebo si nevidíš do huby?

vain avatar 10.1.2009 12:14 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Aha, debílku, takže "Vím, že jsi dyslektik" je v pohodě, je úplně normální tohle lidem říkat, i když je to pravda, a dokola jim to připomínat, takže stejně tak je normální, když ti teď řeknu, že ty jsi arogantní hovado, které umí jen nadávat, prudit, otravovat, zasírat diskuse a co je horší, nevadí ti, že si to o tobě všichni myslí, navíc se nauč čist vypatlaný kryple, já nikde neřekl, že to je napsáno dobře, jen že by ses mohl naučit na problémy upozorňovat slušně.

Líbí? Diskuse přesně podle tvého gusta co? Nadávka pokud možno v každé větě... primitive.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 12:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano, na větě "Vím, že jsi dyslektik" neshledávám vůbec nic špatného (naopak pochopení nad tím, proč to má špatně) stejně jako bych neshledával nic špatného na tom napsat "Vím, Ondro, že jsi gay a miluješ mě". To je pouze konstatování faktu, normální věc, žádný vulgarismus a nic takového. Primitive. Říkej si, co chceš, já vím, že lžeš (nic jiného ti nezbývá a možná toho nejsi schopen), a směju se tomu. :-) To pouze někteří blbci zde mají potřebu slušné upozornění přetvářet v opak. Ještě, že tak kreténské mozkové pochody nemám.

vain avatar 10.1.2009 12:25 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
A tím pádem stejně tak já na větě "jsi arogantní hovado, které umí jen nadávat, prudit, otravovat, zasírat diskuse a co je horší, nevadí ti, že si to o tobě všichni myslí" neshledávám nic špatného (naopak, pochopení nad tím, proč má tvé komentáře každý blokované). Takže máme evidentně oba stejné mozkové pochody, a tedy je máš kreténské taky, konečně si to přiznal, děkuji.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 12:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No špatného na té větě je, že není pravdivá, protože reálně existuje minimálně několik desítek lidí, kteří si to nemyslí, a protože není ani pravda, že umím jen nadávat, otravovat... a další věci. Takže naopak děkuji já, ukázal jsi, že ti to buď fakt nemyslí, nebo jsi ještě ke všemu lhář.

vain avatar 10.1.2009 12:35 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Aha, takže se budeme chytat za slůvka, nová strategie Petra Tomeše, a víš co? Já ji beru =). No, vzhledem k tomu, že tady se žádný z těch tvých zastánců neukázal, a většina je proti tobě, to vypadá, že si lhář ty, a tak žhavé to s těmi zástupy tvých milovníků nebude. Takže si rychle utíkej regnout jiný účet, ať se zastaneš sám sebe a mužeš si s úlevou napsat, že jsem lhář já =) Bože, s tebou je víc srandy, než sem si myslel =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 12:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Já nikam utíkat nebudu, mně je to popravdě řečeno jedno a těm lidem, kteří s tebou nesouhlasí, taky. Ale aspoň se ukazuje, jak dementní je tvoje logika a z čeho jaké závěry vyvozuješ. Děláš mi víc radosti než některé pořady v televizi. :-)

vain avatar 10.1.2009 12:44 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Když v diskusi jdou všichni proti tobě, a ty řekneš, že "existují" lidi, co sou s tebou, a bereš to jako argument, je dementní logika z tvé strany, hele já ti asi založím fan club =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 12:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Já fanklub nepotřebuju. A ta hláška se netýkala jen této diskuse ale obecně. Moji přátelé se honů na kočku a na mys neúčastní. :-)

vain avatar 10.1.2009 12:49 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Škoda, podle mě by měl úspěch =) Já diskuse obecně moc nesleduju, ale kde se podívám, tam si ty a nekonečné vlákno. No a mí přátelé sou zase všichni kosmounauti, takže se takových věcí taky neúčastní.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 12:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Tak to buď moc rád, že máš na mně takové štěstí. Nedávno jsem si dělal statistiku a jsem zaznamenán jen po procentem zdejších zpráviček nebo blogů. :-)

vain avatar 10.1.2009 13:00 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Ty se asi doma dost tak nudíš že? =) Dělat si statistiku, lol =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 13:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ty asi taky, když si se mnou povídáš. :P :D

vain avatar 10.1.2009 13:33 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Tak sobota odpoledne, občas není nad to, si dát nohy na stůl a řešit problémy lidstva :D
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 13:29 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Aha, debílku, takže "Vím, že jsi dyslektik" je v pohodě, je úplně normální tohle lidem říkat, i když je to pravda, ...
no a proč by nebylo? - za chvíli už o nikom nebudeme moci říct, ani že má modrý oči?
vain avatar 10.1.2009 13:32 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Mít modé oči je snad nějaký problém? Tohle není nejlepší přirovnání.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 14:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Musel jsem to tam napsat, aby se zase na mně nepřiřítil jiný blbec, který by mi vynadal, že Ondra za to přece nemůže. Tak jsem to napsal dopředu. Kdybych napsal jen "nemůže za to", tak by zase někdo nechápal, proč za to nemůže, a domýšlel si různé absurdity.

vain avatar 10.1.2009 14:34 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Ale to by se dalo tvrdit jen za předpokladu, že za tu chybu opravdu může to, že je dyslektik (jestli je, není, nevím, neznám ho), a že to prostě není jen přepis. Prostě tohle se klidně může stát komukoliv, a zrovna tohle je celkem dobře přehlédnutelná věc. Taky mám určitě v komentářích nebo nedej bože na mém blogu =) tuny blbostí a když na to jsem upozorněný, tak rád opravím, ale určitě bych nebyl moc rád, kdyby mi někdo pořád připomínal, že jsem dyslektik, kdybych byl (i když možná jsem =)).

Když to vezmu trochu nadsazeněji, tak to je jako připomínat člověku že šišlá u každého slova, u kterého zašišlá =) To se prostě nedělá, a když mu něco nerozumím, tak řeknu pardon, nerozumněl sem, a ne nerozumím ti, protože šišláš =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 14:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Mno, vidíš to, píšeš tu už několik hodin o chybě, která doteď není opravena. A těžko se vymlouvat, že to každý přehlédl... Naštěstí mezeru mezi znaky ještě rozpoznat umím, a jestli někdo ne, tak ať si zvětší písmo. Vždyť ta mezera je větší než třeba znak i nebo l. Ale dobrá, možná jsou tu všichni kromě mě dyslektici nebo ignoranti. Doufám, že tomu dáte jednotnou formu a budete to odteď dodržovat v každé zprávičce.

vain avatar 10.1.2009 14:50 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
To ale neznamená, že to tu několik hodin sleduje někdo, kdo to opravit může =) Vždyť kolikrát už se upozorňovalo na chybu, a byla opravena po delší době, ale prostě byla. Vždyť se nejedná o žádnou strašnou chybu, která mění absolutně význam, nebo přinejhorším pošpiňuje něčí jméno neprávem. Prostě ať už se jedná o překlep nebo ne, není to nic, kvůli čemu by se muselo o víkendu volat adminovi na mobil, aby se vším praštil a šel to okamžitě opravit =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
10.1.2009 15:55 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

To ne, jen me bude zajimat, co tu budes chytryho tvrdit, az to nikdo neopravi.

vain avatar 10.1.2009 16:56 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Že se svět nezboří, hladomor by to taky asi nevyřešilo, a že by se s tím dal těžit plyn... =) Já bych si spíš položil jinou otázku, je KDE4 a KDE 4 opravdu takový rozdíl? Myslím že Nike a Meike je problémovější věc ;-) Jako fakt promiň, ale zatracovat vše a všechny kvůli tomuhle, to už je i pod mou úroveň a to jsem póvl nejvyšší (nebo nejnižší?) kategorie =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
11.1.2009 14:17 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
mít modré oči je dané geneticky, stejně tak jako být dyslektik, tedy za to si daný člověk nemůže, a tudíž těžko mu to vyčítat - a já jsem Petrův původní příspěvek tak pochopil, že vyčítá neschopnost tomu, kdo zprávičku v daném znění schválil, nikoliv tomu, kdo ji napsal (a právě tou dyslexií vysvětluje, proč to nevyčítá autorovi)

jestliže ovšem ty z toho uděláš nadávku, něco, co by lidé neměli říkat, pak bys tedy měl být schopen vysvětlit ty, v čem je to přirovnání špatné, proč je jedno ok a druhé nikoliv
31.1.2009 00:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
10.1.2009 17:32 error414 | skóre: 12 | blog: error414
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

nikdy se nehadej s blbcem, nejdriv te shodi na svoji uroven a pak te ubije zkusenostma

frEon avatar 12.1.2009 21:19 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
LOOOL
Talking about music is like dancing to architecture.
10.1.2009 11:26 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Soudruhu Tomeši, víš vůbec na koho jsi v tom příspěvku reagoval a kdo je zdejší šéfredaktor? Soudruhu Tomeši, takhle s tebou ten socialismus nevybudujeme!

A takovýhle chucpe se vyjadřuje ke zdejší úrovni.
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
10.1.2009 12:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano, vím, blbec, co neumí látku třetí třídy základní školy, a nebo zapomněl, a pak sere na slušný feedback. To pak může zapomenout na to, že se někomu ještě bude chtít jakýkoliv feedback poskytovat.

10.1.2009 13:54 Septyk | skóre: 2 | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Jo, já si pamatuju když jsme ve třetí třídě braly mezery ve vydáních KDE.

...
10.1.2009 13:55 Septyk | skóre: 2 | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

"brali" :D

...
10.1.2009 14:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No, ale já mluvil o "mně", tady zase někdo neví, co komentuje.

10.1.2009 19:18 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
No, to vskutku neví, a seš to ty, jinak bys neoznačoval autora předmětného zápisku za místního šéfredaktora. Dokonce, a na to si sedni, aby to s tebou nepraštilo, si myslím, že mezi pány L.L. a R.K. je větší rozdíl, než mezi KDE4 a KDE 4!
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
11.1.2009 00:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano, tak se mi ta jména zaměnila, princip zůstává stejný.

11.1.2009 10:43 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Pro všechny čtenáře, kterým z toho jde hlava kolem jako mně, vysvětlení páně Tomešova principu, ke kterému jsem se dobral dosti dlouhým řetězem velmi volných asociací, protože rozumem to nešlo: když kdekoli kdykoli kohokoli jakýmkoli způsobem upozorním na chybu a nedočkám se nápravy, je z toho zřejmé, že celý server vlastně nemá úroveň a tudíž nikomu nebude vadit, když zase nabliju do diskuse nějaké ty vulgarismy. Zcela vedlejší pak je, že dělám úplně ty samé chyby, na základě kterých se tak opírám do všech okolo.

Omlouvám se za důkaz sporem, já vím, že to je logický klam, ale prostě jsem si nemohl pomoct. Vypadá to, že se naštěstí dostávám do fáze, kdy mne tenhle syčák začíná bavit :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
10.1.2009 20:09 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano, vím, blbec, co neumí látku třetí třídy základní školy, a nebo zapomněl, a pak sere na slušný feedback. To pak může zapomenout na to, že se někomu ještě bude chtít jakýkoliv feedback poskytovat.

Ahoj Petře, proč se v diskuzích chováš jako dobytek a nadáváš ostatním do blbců, když máš s látkou třetí třídy stejné problémy, jako ostatní?

Taky by mohl někdo z redakce pročítat a opravovat zdejší komentáře, protože při vytváření složitějších souvětí Tomáš občas napíše pravý opak toho, co chtěl říct a pak vypadá jako blbec. Diskuzi to činí nepřehlednou a Tomáš pak navíc musí ještě za blby označit všechny, co jeho handicap neznají.

10.1.2009 20:11 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
A taky by mohl opravovat moje komentáře, protože občas napíšu Tomáš místo Petr a jsem za blbce taky.
11.1.2009 00:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No to jistě ano, bylo by fajn vědět, o kom píšeš. :-)

Jinak rozdíl mezi tebou a mnou je, že aspoň problémový jev v upozornění zmíním, já v odkazu žádné problém nenašel.

11.1.2009 00:58 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

problémy

11.1.2009 08:39 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Musel jsem to tam napsat, aby se zase na mně nepřiřítil jiný blbec, který by mi vynadal, že Ondra za to přece nemůže.
Nepřiřítil se na koho/co? To je 4. pád, píšeme mě/mne. ;-)
11.1.2009 10:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ano ano, byla tam chyba, na rozdíl od jiných diskusních fór (nebo zpráviček a blogů) to tu nejde editovat a opravit.

Pravák Bob avatar 10.1.2009 11:42 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
A nechtěl bys, ó moudrý PT, zvedat úroveň třeba na živě? Pro nás blbce je tě škoda, ale tam, tam tvoje genialita zcela jistě zazáří a možná přímo oslepí jedince kteří tě ještě nepoznali. Díky za vše.
knowledge brings fear
10.1.2009 12:03 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
na vojně jsme tomu říkali "ten má zase krámy"
10.1.2009 12:11 koffr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

teplouši maj krámy?

10.1.2009 12:12 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
nevím, já rád holky, nemůžu sloužit
10.1.2009 12:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No, když jste tady na tom už tak špatně, že pouštíte k psaní příspěvků dyslektiky, a ani to po nich neumíte zkontrolovat, a ani opravit chybu po upozornění, no tak asi jo.

11.1.2009 04:22 Septyk | skóre: 2 | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Copak tě trápí na dyslekticích? Pokud vím tak za to nikdo nemůže a nemyslím si že by mu měla být odepřeno cokoli jenom proto že že ty onanuješ na pravidlama českýho pravopisu ;-)

...
11.1.2009 04:27 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Nic mě na nich netrápí a nic jim upírat nechci. To spíš ty onanuješ nad svou blbostí, neboť mi podsouváš něco, co jsem nikde netvrdil a ani si to nemyslím.

10.1.2009 15:43 žabkins | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Souhlasím s vainem, upozorňovat na příp. dyslexii mi přijde netaktní. Zda si teplouš nemohu soudit, každopádně to je taky netaktní :).

Povzdych nad nepřítomnoutí korektora v sobotu, proč ne.

Stačilo napsat např.: KDE 4 se má psát s mezerou.

10.1.2009 15:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Netaktni by bylo napsat, ze je Ondrej idiot, i kdyz za to nemuze. Stejne tak je netaktni psat o teplousich a ne o homosexualech atp.

Ale mas pravdu, zkusime, zda to staci:

KDE 4 se ma psat s mezerou.

Jsem zvedav, jak dlouho potrva oprava. Zapinam stopky.

xkucf03 avatar 10.1.2009 16:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Jsou to buzny, stejně jako Cikáni jsou Cikáni. Na tom není nic netaktního.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
10.1.2009 16:26 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

No, ale je taky rozdíl mezi tím napsat, že je někdo dyslektik, a nebo mentál, že jo. Ale to asi nechápeš, možná tedy svým rodičům říkáš jenom otec a matka.

Jan Drábek avatar 10.1.2009 21:56 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

1. Taky mi to prijde netaktni

2. Opravdu si nemyslim, ze by chybejici mezera mohla byt zpusobena dyslexii.

2. Pomerne dost by se me dotklo, kdyby by me na to nekdo v takove vete upozornoval a zduraznoval to.

01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
11.1.2009 01:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

2. To nevím, každopádně většina reakcí Ondřeje jde tím směrem, že chyby hodí na dyslexii.

2. Až budeš znát Ondřeje tak dlouho a dobře jako já, pak bude mít tvoje poznámka možná nějaký smysl.

10.1.2009 22:56 JirkaH
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Tomesi, drz uz sakra hubu!

11.1.2009 01:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

JirkoH, drž si jí už sakra sám!

10.1.2009 12:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jinak pokud to tady těm broukům pytlíkům ještě nedošlo, tak bylo zapotřebí předvést, jak vypadají neadekvátní reakce (na slušné upozornění na chybu, navíc uvědomující, že autor má malý vliv se takovým chybám vyvarovat) tak, aby to pochopila i ta protistrana. Stejně jako to, že pan šéfredaktor dělá hrubky a není schopen je po slušných upozorněních opravit. Konec diskuse.

Petr Tomeš - Blog
10.1.2009 13:28 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Sorry, ale odkazovat na korekturu v blogu mi přijde směšné a neadekvátní - navíc -  když se několikrát  říkalo, že v blogách je "nižší kvalita" dovolena. Týká se to jak formy tak obsahu zápisků. Pokud pan šéfredaktor napsal špatně pád v blogu, není třeba jej hned opravovat, protože se to u blogu snese...

Pokud jsi chtěl opravit chybu ve zprávičce, ideláně jsi mohl použít třeba vzkazy správcům, tvoje forma byla zvolena aky dobře, ale obsah vyjadřoval trochu víc než jen upozornění na chybu.

Divím se, proč kvůli kravinám děláš s dalšími blbečky  takový cirkus, když víš, jak na tebe tady jsou lidi vysazení. Jsem překvapený jak málo lidí do tohoto stupidního boje s tebou se přidala, většina lidí totiž chodí na abclinuxu.cz z jiných důvodů než jsou hádky, flamování či navážení do jiných lidí, jejich názorů a přesvědčení...

10.1.2009 14:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Chyba je pořád chyba a zůstane chybou. O nějakém hloupém pravidlu, že něco jiného jsou blogy, a něco jiného jiný text, nevím. Pak se divíte, že ve (zdejší) společnosti přibývá blbců, když jak oni mají umět česky, když si jen hrajou s linuxem a čtou nějaké blogy pánů Literáků, který s tím má jednak sám problém, a jednak kašle na opravu, která zabere pár vteřin.

11.1.2009 01:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Jinak pokud to tady těm broukům pytlíkům ještě nedošlo, tak bylo zapotřebí předvést, jak vypadají neadekvátní reakce (na slušné upozornění na chybu, navíc uvědomující, že autor má malý vliv se takovým chybám vyvarovat) tak, aby to pochopila i ta protistrana. Stejně jako to, že pan šéfredaktor dělá hrubky a není schopen je po slušných upozorněních opravit. Konec diskuse.
1) Tvoje upozornění na něco, co považuješ za chybu, na začátku této diskuse, se dá velmi snadno považovat za neslušné, domýšlivé a útočné.

2) Leoš Literák je hlavním programátorem a spoluvlastníkem AbcLinuxu.cz, nikoliv šéfredaktorem, takže to, jak píše mě/mně, nemá vliv na zdejší kvalitu, či nekvalitu.

3) Je opravdu spíše komické, když na tento druh chyby (mě/mně) upozorňuješ a pak s tím ještě argumentuješ v diskusi, kde jsi vysekl nejméně jednu stejnou chybu.
11.1.2009 11:38 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Ono hlavně Péťovi vadí, když někdo najde jeho chybu a on to pak nemůže zamaskovat. Ehm, chtěl jsem říct opravit, taková blbá asociace ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
31.1.2009 00:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Jenže já tu chybu na rozdíl od vás viděl (po kliknutí na odeslat, inu, stane se), a na rozdíl od vás jsem ji nemohl opravit.

brk avatar 11.1.2009 18:21 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Brouk Pytlíka do toho netahej.
USE="-qt -kde"
11.1.2009 20:21 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Opatrne. On, jedinecny, to psal malymi pismeny a v mnoznem cisle, takze v zadnem pripade nemel na mysli nejakeho konkretniho brouka Pytlika nebo dokonce Brouka Pytlika, jinak by to temi velkymi napsal... prece ho znas , ne?

... ikdyz, psal to v noci, a to by mohl ...

Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
10.1.2009 13:03 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Idnes.cz
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

A nějaká relevantní diskuze, která nebude na úrovni Idnes.cz "počkejte s publikací na korektora, když je na dovolený", by nebyla?

Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
10.1.2009 16:02 Septyk | skóre: 2 | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Zprávička o Digikam a diskutuje se tu o mezeře, to neni normální :) Koukám že Petr Tomeš nemá žádný kamarády a já se divim sám sobě že jsem se do tý diskuse přidal :) K věci. zkoušel jsem tuhle betu a už mi konečně nezlobí zobrazení obrázku. Ale nějak mi nejde upload na Picasa server :(

...
10.1.2009 16:35 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Přes 70 příspěvků v diskusi - to jsem si řekl, že nová digíkam musí být sakra vychytaná. Opravdu by mi nenapadlo, že je jelá o jedné mezeře.

otula avatar 10.1.2009 16:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Hele, tady někdo diskutuje o digiKamu? :-D Já jsem před pár dny zjistil (a myslím, že zde snad ani o tom zprávička nebyla), že vyšla v prosinci beta2 verze 0.9.5 - pro zpátečníky, jako jsem já, kteří se drží KDE 3.5.x. Takže jsem si ji hned zkompiloval. Upload na Picasa mne netrápí, ale štve mne (i když je to problém Kipi), že nefunguje zobrazení mapy pro GPS (rekompilace libkipi a kipi-plugins nepomohla) :-(
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
otula avatar 10.1.2009 16:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
…a někdy je potřeba napsat někam příspěvek, abych si pak všimnul, že oprava tohoto problému je v kipi-plugins 0.1.7 – což mne zarazilo, protože jsem byl 100% přesvědčený, že jsem ji kompiloval také, ale nebyla to pravda. Už mi to funguje :-) A jsou tam i nějaké opravy na zmiňovaný Picasa server – takže to není problém digiKamu, ale taktéž kipi-plugins.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
stativ avatar 12.1.2009 11:08 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Zkoušel někdo to vyhledávání podle náčrtku? Zajímalo by mě, jestli je to stejně „spolehlivé“ jako vyhledávání ve 3D modelech v Search enginu z Princetonu.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
otula avatar 12.1.2009 14:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Sice bych si to mohl dohledat, ale líně se zeptám: To jako že nakreslíš náčrtek a vyhledá to podobné obrázky? To je novinka v 0.10.x, nebo jsem to doteď přehlížel? To by mohlo být zajímavé a určitě by tím asi šly vyhledávat i podobné fotky.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
stativ avatar 12.1.2009 15:29 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Přesně tak. Měla by to být nová fičura v 0.10. Mimochodem, má tam být i to hledání podobných fotek na základě zadané fotky.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
otula avatar 12.1.2009 15:30 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Díky za odpověď.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Nicky726 avatar 12.1.2009 15:46 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
WOW, tak to se moc těším :-)
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
12.1.2009 21:24 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
hehe, to zní jako kdybys objevil ameriku ;-) ... imgseek to umí už dávno a dost dobře, přičemž mi přijde výrazně přítulnější než digikam (akorát nějak moc nedává utf8 v názvech souborů, a jak se zdá, tak nějak schází na úbytě :-/)
otula avatar 12.1.2009 22:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Imgseek jsem před pár lety zkoušel, ale výsledky byly spíš úsměvné, než přesvědčivé. Samozřejmě je ale možné, že pak vyšly další verze, které to uměly lépe. Už jsem ten program dále nesledoval.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
13.1.2009 10:28 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
já jsem v prosinci používal aktuální verzi, a šlo mu to dobře, třeba dvě fotky focené těsně po sobě jen s malým posunem nebo změnou objektu(*) odhalil všechny - otázkou jest, jak sis nechal podobnosti vyhledávat, výsledky vyhledávání na základě podobnosti barev, což je tuším default, jsou dost na nic (tedy jak píšeš, často velmi úsměvné)

(*) např. dělali jsme hromadnou fotku, ale zapomněl jsem dát samospoušť, tak jsem na prvním pokusu chyběl, na druhém už jsem byl + trošku jsem pohnul foťákem a ostatní se jinak pootáčeli, a přesto to označil za podobné, což považuju za dobrý výsledek
otula avatar 13.1.2009 12:54 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
výsledky vyhledávání na základě podobnosti barev, což je tuším default, jsou dost na nic (tedy jak píšeš, často velmi úsměvné)
Tak v tom by mohlo být jádro pudla. Je dost dobře možné (už si to moc nepamatuji), že jsem tehdy s nastavením nic nedělal.
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
10.1.2009 20:34 B.E. - TTPFTU
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Protože Vás tu, milí kolegové, vůbec neznám (a proto mám asi "nezaujatý" názor, neboť do příspěvků téměř vůbec nepřispívám), tak musím uznat, že Petr Tomeš, i přes to, že první nahlášení chyby mohl napsat trošku jiným způsobem, projevil své schopnosti při obraně svého názoru a příspěvku takovým způsobem, že bylo vidět, že mu na opravě velmi záleží. A protože v průběhu diskuze požádal o opravu i vhodnější formou, (současně mi objasnil rozdíl mezi kde4 a kde_4), navrhuji, aby chyba byla opravena. Pro klid v duši min. 2 lidí.

P.S. Nejsem jeho kamarád :-)

10.1.2009 22:28 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To jsem se zase nachytal. Čekal jsem nějakou vychytávku, o které se diskutuje. :-(

Ale když už se to tu takhle ,,řeší" - já bych klidně nechal KDE4. Pokud by se mluvilo o konkrétním vydání, například KDE 4.2.1 - tak by tam ta mezera určitě být měla. Ale KDE4 je podle mě dost vžité označení pro novou generace KDE. Takže mě to netrápí.
11.1.2009 00:58 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

To je vžité tak možná pro negramoty. ;-)

mirec avatar 11.1.2009 10:31 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Tak to máme negramotných fakt dosť.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
11.1.2009 11:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

A to vám to není ani trochu líto?

11.1.2009 11:09 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Asi jsem negramot. :-) Prostě už jsem si zvyknul.
11.1.2009 11:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ne, ty jsi oběť takových negramotů.

11.1.2009 08:38 mica
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vidím, že žáby a myši jsou uprostřed líté řeže víkend nevíkend.
11.1.2009 18:14 X
Rozbalit Rozbalit vše For Herr Ptomes PiTomes :-D
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Jaaaaaaaaj PiTomes se vratil :-D

Tak co,ktery system ted pouzivas?Ubuntu stalo za nic,Suse stalo za nic,Windows dokonalost sama.Nepresel jsi treba na Amigu nebo tak neco?Neni mozne aby jsi nenasel ten svuj,ktery bude odpovidat tvemu nizkemu intelektu a konecne jej pochopis :-D

Nechcu ti radit,protoze uz jsi zcela jiste dosahl nekonecne nirvany a vsechny nas ubohe krupany jsi jiz davno o svetelne roky predcil ve vyuziti mozku,ale upozornovani na pravopisne chyby,navic u cloveka o kterem vis,ze je dyslektik svedci o tak totalni imbecilite,ze i menavka je proti tobe chodici encyklopedie Britannica :-D

31.1.2009 00:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: For Herr Ptomes PiTomes :-D

To, co píšeš, svědčí naopak o tvé imbecilitě a imbecilitě ostatních, protože se zdá, že v této diskusi ten příspěvek byl schopný správně pochopit jen kavol.  Já to Ondrovi nijak nevyčítal. Ťuky ťuky na čelíčko...

12.1.2009 06:02 DNA
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

chudák, opsal to odsud - http://www.kde-apps.org/content/show.php/digiKam?content=16082 a tam krom KDE 4.x/KDE 4.2 je dále jen KDE4 a KDE3 a vy se zde můžete sežrat ve flamewaru (teď už jsem se stal účastníkem flamewaru také)...

asi jsem oběť negramotů, když si myslím, že z řady KDE4 je KDE 4.2 nejnovější a z řady KDE3 je KDE 3.5.10 poslední (s největší pravděpodobností), ale asi to tak budu rozlišovat dál, abych mohl říkat, že používám KDE4 a nemusel uvádět podrobné verzování... Zkrátka mě osobně to takto vyhovuje.

digiKam používám z KDE3 a jsem s ním spokojen, na digiKam z KDE4 přejdu až ve chvíli dolaďování minoritních chyb...

PS: diskuze je velmi zábavná a poutavá, přečetl jsem ji celou :-D

12.1.2009 13:34 David Sedláček | skóre: 20 | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Asi se shodneme, že je přijatelnější jedna chyba ve zprávičce, která jí neubírá na obsahu, co se nám jí chtělo sdělit, než celá diskuse pod ní. Tuto zbytečnou diskusi jsem četl s úmyslem dozvědět se další tlachy kolem Digikamu.

Vyzkoušel jsem funkci "Blokovat" a funguje perfektně. Pro příště už je tak klid :) .

Pro klid v duši všem vřele DOPORUČUJI !

31.1.2009 00:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8

Ty ses sám zablokoval? To jde? =)

15.1.2009 15:39 B.E. - TTPFTU
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

když už jsme v tom flameware, pojďme to jednou už konečně vyřešit, na žádným fóru to nikdy nedotáhli do konce.

 

? AMD nebo Intel ?

:D :D :D

15.1.2009 16:11 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Digikam 0.10.0-beta8
Ale třeba Bahňáka ...

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.