abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Nová verze

    Programovací jazyk Rust (Wikipedie) dnes slaví 10 let od vydání verze 1.0. Přímo na oslavě byla vydána nová verze 1.87.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | IT novinky

    Evropská komise obvinila provozovatele čínské platformy TikTok z porušování pravidel EU kvůli netransparentnosti v reklamě. Komise, která v EU plní i funkci antimonopolního úřadu, to dnes uvedla v tiskové zprávě. TikTok, který patří čínské firmě ByteDance, se může k předběžnému nálezu vyjádřit. Pokud ale podezření komise nevyvrátí, hrozí mu pokuta až do šesti procent z ročního globálního obratu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.5. 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.5. 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    14.5. 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    13.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.5. 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 42
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (23%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 622 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány

    WikiLeaks tvrdí, že jejich účet u Moneybookers byl zablokován poté, co se Moneybookers kvůli provozování tohoto účtu dostalo na "watchlist" Spojených států a blacklist Austrálie. Účelem tohoto účtu bylo shromažďování finanční podpory pro projekt. WikiLeaks se v posledních dnech dostalo do další roztržky, tentokrát s Pentagonem. WikiLeaks odmítlo navrátit dokumenty z válečného konfliktu a zničit kopie. Namísto toho byl oznámen plán zveřejnit ještě více armádních dokumentů o stinné stránce války v Iráku.

    15.10.2010 07:03 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.10.2010 07:26 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    to se divim že se tomu pedofilovi ještě nestala žádná nehoda :/
    15.10.2010 08:08 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    zrovna ty by ses mel spis divit, proc se jeste zadna nestala tobe ;)
    15.10.2010 08:50 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Necítil si v tom príspevku iróniu?

    A nak sa prihlásia tí, ktorí hovorili že tie black listy sú v poriadku. Tu majú perfektný príklad.

    ps. Je samozrejme otázne, dobré je to pre ľudí, keď vedia aké robí veci "ich" armáda, tajné služby etc.? Za ich dane?
    15.10.2010 15:19 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    ja ten prispevek pochopil a je spravny ... klasiky boj FBI a jinych vohnoutu, jak zdiskreditovat cloveka ...
    15.10.2010 17:56 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    obcas se taky divim, ale vsichni radsi couvaj kdyz videj borce jako jsem ja B-)
    gtz avatar 15.10.2010 08:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    a proč nějakému pedo.... či co, nehoda se jim nestala asi proto, že nejsou na území USA, kdyby to bylo na jejich území jistě by všichni z této organizace byli někde v kamenolomu na dovolené.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.10.2010 09:19 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    to jestli jsou nebo nejsou na uzemi USA vubec nehraje roli, proste jednou prileti nejaky bizjet s kryci registraci na jakousi firmu, a chlapci poleti na nedobrovolny vylet :-(
    gtz avatar 15.10.2010 11:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    i tak se dá
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.10.2010 13:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    To přijde.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    15.10.2010 09:07 flexo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    WTH http://cryptome.org/0002/wikileaks-sued.htm ?
    15.10.2010 09:21 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Možná je načase, aby celý projekt vytvořil svou offline zálohu šířenou přes bittorrent.
    vain avatar 15.10.2010 09:45 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    To už snad tuším je, někdo o tom mluvil.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Johny z Podoli avatar 15.10.2010 11:19 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    všechen obsah co mají, i ten nezveřejněný, je k dispozici v zašifrované podobě. Kdyby došlo k citelnému ohrožení celého projektu tak na povrch vybublá heslo k oněm datům a on už se najde "pokračovatel".
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    15.10.2010 11:45 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    to je asi hlavny dovod preco sa tomu "pedofilovi" zatial nestala nejaka nehoda.

    btw: osobne som striktne proti zverejnovaniu necenzurovanych zaznamov z bojovych operacii.
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    15.10.2010 11:48 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Proč? Můj názor na to je že bychom měli být otevřenější a otevřenější. Proč skrývat to co už dávno všichni víme? že válka je svinstvo a zabíjení taky...
    AsciiWolf avatar 15.10.2010 13:03 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    +1
    15.10.2010 16:50 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Otevření ano, ale prosím bez osobních údajů, protože ti lidé jsou potom často přímo ohroženi na životě (např. afghánští informátoři spojenců).
    15.10.2010 18:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    např. afghánští informátoři spojenců
    Na druhou stranu, spojenci pro změnu ohrožují život místních (z toho pohledu jsem pro zveřejnit v plném rozsahu). Navíc, neříkejte mi, že když budu na území svého státu donášet okupační armádě, nemusím počítat se soudem za vlastizradu :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.10.2010 18:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Tohle nepochopi. Oni prece nejsou okupanti, oni jsou osvoboditele! Jako bych to uz nekde zazil...
    15.10.2010 20:06 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jo jo, komunisti v 50. letech přeci byli také osvoboditelé, demokraticky jsme si je zvolili a proto veškeré snahy proti nim bojovat byla vlastizrada. Víte, chtělo by to také myslet nad tím, kdo proti komu bojuje ;-)
    15.10.2010 20:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jasne, Jasanek, ono totiz zalezi na tom, na ci strane ti smejdi stoji, ze :-)
    15.10.2010 23:12 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ne, ono záleží, jak svobodný systém tam zavedou a podporují. Liga národů pohořela právě na tom, že odmítala jakékoliv násilí, i kdyby to mělo stát sebevíc (militarizace Porýní, Mnichovská dohoda).
    16.10.2010 08:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ano, zavedli tam svobodu petovat mak a falsovat prezidentske volby :-D
    15.10.2010 19:54 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ano, kdyby proběhl soud. Jenže on žádný neproběhne. A tak OSN vydalo rezoluci, že jinak než vojensky to řešit bohužel nejde. A to je ten důvod, proč tam ta armáda je. (Prosím neplést si Afghánistán s Irákem, kde mandát OSN získaly pouze rekonstrukční týmy po válce, který byla de facto porušení charty OSN.)
    15.10.2010 19:57 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    … po válce, která … (aby nedošlo k mýlce, že mandát OSN byl v rozporu s Chartou OSN)
    15.10.2010 20:10 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ano, kdyby proběhl soud. Jenže on žádný neproběhne.
    Stejně jako neproběhne soud se stovkami/tisíci osob "podezřelých z terorismu".
    A tak OSN vydalo rezoluci, že jinak než vojensky to řešit bohužel nejde.
    Pokud se nepletu, i válka v Afghánistánu byla vedena bez mandátu RB OSN. A i válka v Afghánistánu je porušení Chary OSN.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.10.2010 22:58 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jednak tedy válka v Afgánistánu byla původně vedena podle článku 51 Charty OSN (nutná obrana; ano, je sporné, nakolik nutná ta obrana byla), ale i přesto (nebo právě kvůli těm sporům?) OSN ustanovila misi ISAF rezolucí RB.
    15.10.2010 23:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    (nutná obrana; ano, je sporné, nakolik nutná ta obrana byla), ale
    Ano, o tom, že se USA snažili tu válku ospravedlnit právě článkem o nutné obraně vím. Ale, když vám sousedovic kluk rozbije okno, nepůjdete a nesrovnáte jim celý dům se zemí.
    ale i přesto (nebo právě kvůli těm sporům?) OSN ustanovila misi ISAF rezolucí RB.
    To ovšem nic nemění na situaci, že ta válka byla zahájena a několik měsíců vedena bez mandátu OSN.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    15.10.2010 11:50 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    proc, bojis se pravdy?
    Jardík avatar 15.10.2010 12:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Dobře, že to zveřejňujou. Ještě by mohli zveřejnit to, jak si sami napálili letadlo do dvojčat, aby mohly krást ropu.
    Věřím v jednoho Boha.
    Max avatar 15.10.2010 13:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Zrovna nedávno běžel na Z1 zajímavý dokument o pentagonu a válkách. Jak mají najmutých hafo lidí z hollywoodu, aby pro ně točili hodně sestříhanou dokumentaci války. Tato válka je pak v USA prezentovaná jako procházka růžovým sadem bez mrtvol, křiku, mrtvých civilistů atd. Jak přijímají civilní reportéry, kteří projdou výcvikem a veškeré jejich videa a fotku musí projít přes pentagon, kde to sestříhají. Tito reportéři se nesmí pohybovat mezi teamy, ke kterým byli přiděleni. Tzn., že jakmile přejdou k jinému teamu, k původnímu se vrátit nemohou apod. věcí tam bylpotvrzení o občanském průkazuo zmiňováno docela dost. Byly ukazovány ukázky ze zpravodajství z USA a porovnávaly se s videi a snímky, které tam někdo natočil třeba na mobil, nebo které unikly. Vysvětlují tam, jak pentagon válku krásně idealizuje, jak je to válka bez mrtvol, bez civilních ztrát, utrhaných rukou, nohou apod.

    Dokonce ukazovali, jak udělali z jedné vojandy hrdinku. Vyjádření pentagonu : Naše hrdinka se prostřílela tlupou lidí, pak jí došly náboje, postřelili jí, pak se nějak dostala do nemocnice, kde jí drželi a doktor, který nebyl doktor, ale nějaký veterinář, ji tam nelidsky léčil. Pak jí americká armáda zachránila. Přiletěla vrtulníkama k nemocnici, provedli výsadek a hrdinku zachránili.
    A jak to bylo ve skutečnosti? Naše hrdinka nevystřelila z pistole ani kulku, páč se jí zasekla. Když od někud seskakovala, tak si zlomila nohu. Dostala se do nemocnice, ještě, než k ní přišel doktor (a doktor to skutečně byl), tak tam naběhli amíci, vykopli odemknuté dvěře, čímž je zničili a odtáhli hrdinku do vrtulníku. V USA se z ní stala hrdinka, která myslím i něčo začla točit.

    Pentagon pak vydal nějakou opravnou zprávu, kde napravuje tuto lehkou dezinformaci, ale tato zpráva je po měsíční medializaci jaksi méněcenná a naše hrdinka je stále hrdinka. Pentagon a jeho hollywoodský štáb opět zabodoval. Lidi zvednou palec nahoru a mladí vojáčci se také budou chtít stát slavními. Válka nekončí, můžeme pokračovat.

    A čemu má člověk v dnešní době věřit? Mně by zajímalo, zda jsi aspoň něco četl a zabýval se trochu problematikou, nebo je to jen tvůj názor, který jsi si vycucal z ničeho? Mám tě chápat tak, že chceš být oblbován, chceš být krmen pohádkami, aby jsi pak mohl hlasitě skandovat a posílat lidi do války s myšlenkou toho, že nikdo nezemře, že zachraňujete civilisty apod. ?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    15.10.2010 13:16 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Já jsem docela rád, že jsem se narodil v Evropě. Mezinárodní úmluvy o vedení války jsou hezká věc, ale politici zašli příliš daleko. Oni totiž nemusí řešit aplikaci jejich výmyslů ve skutečné válce. Hrají si na bandu gentlmenů, vyvolají válku a pak soudí své vlastní vojáky za to, že se nechovali podle příručky.

    Probuďte se člověče, tohle není Matrix, to je realita.
    Jardík avatar 15.10.2010 19:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Amíci vyhlásili válku, jsou to vrahové a měli by za to být souzeni. Vymlouvat se na to, že si "teroristi" začali, je jen výmluva. Stejně si to udělali sami a na teroristy to jenom svádějí, aby si mohli nahrabat a obhajovat to před ostatními státy. Ten, kdo vraždí, je čur.k. Ať už vraždí z rozkazu (voják) nebo jen tak. A ano, není důvod nenazývat vraždění z rozkazu ve válce vražděním. Když už chtějí vraždit, ať ukážou, jaký jsou frajeři, a zavraždí každý sám sebe.
    Věřím v jednoho Boha.
    15.10.2010 14:58 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jo to jsem viděl taky. Myslel jsem, že puknu smíchy, když ukázali jak těch několik vrtulníků a banda ozbrojenců vpadla do nemocnice a zachránila svého vojáka ze spárů doktorů, kteří ji ošetřili zranění. :-)

    Úplně jako rádio Jerevan: "Náš pokojně orající traktor u sovětsko-čínských hranic odpověděl na útočící čínské tanky palbou, oba dva vyřídil, vznesl se a vrátil se na základnu." :-D

    Taky tam třeba bylo, že amerického novináře, který chtěl ukázat pravou tvář války, vyhodili po nátlaku vlády z novin a reportáž neodvysílali.

    BTW: Jméno té vojandy je Jessica Lynch.
    gtz avatar 15.10.2010 15:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Úplně jako rádio Jerevan: "Náš pokojně orající traktor u sovětsko-čínských hranic odpověděl na útočící čínské tanky palbou, oba dva vyřídil, vznesl se a vrátil se na základnu." :-D

    SU-27 maskovaná jako traktor :):)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.10.2010 15:12 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Vrtěti psem?
    15.10.2010 15:51 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    válka přes televizi se stáva vlastne sportovním zápasem, s mrtvými nic necítíte, nejlépe je ani nevidíte, berete je jako skore na výsledkové tabuly, vidíte jenom heroické výkony vašeho teamu, který zase vyhrál další fotbalový zápas, ehm válku. Na to už upozornovala spousta lidí.
    15.10.2010 15:51 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jméno dokumentu neznáš?
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    Max avatar 16.10.2010 10:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Tuším, že to bylo : "Válka v mediích (2002)", viz výtah z google cache : Z1 - Válka v mediích (2002) 2/2
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 15.10.2010 16:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Taky nedávno bylo jak tuším REUTERS zaranžoval fotky z války v Gruzii.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.10.2010 18:42 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jj a nemusime byt v Americe, staci byt tady. Viz treba CT:

    Clenek o ruskych raketach a v nem i tvrzeni, ze jednu z nich Rusove pouzili v Gruzii (pacholci!)

    A ted trochu te zpropadene nemedialni reality.
    15.10.2010 20:01 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Blistům nevěřím ani titulek, kravin jsem tam viděl už dost
    15.10.2010 20:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Chapu, kdybys musel vyvratit neco z toho, co tam je zdokumentovano, tak bys musel predvest hodne velkou akrobacii a stejne by to nikdo nesezral :-)
    15.10.2010 23:14 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Chápu, že lidé, kteří čtou Blisty, tak si pořád melou svoje o NWO, chemtrails a řízené demolici WTC, i přes jasné důkazy o opaku.
    16.10.2010 08:45 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Doloz, kde jsem neco takoveho psl. Jinak jses pouhy zvanil.
    16.10.2010 13:07 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Chemtrails jsou nesmysl, ale o té demolici WTC by se něco našlo. Namátkou, nakolik si to pamatuju z dokumentů na Infowars, které jsem viděl před časem:
    • problémy s výhřevností leteckého benzínu, na roztavení ocelové kostry chráněné betonem je potřeba výrazně vyšší teploty a delší časy (nějaký mrakodrap ve Španělsku hořel celou noc a bílými plameny, a stejně nespadl)
    • třetí budova WTC spadla, ačkoliv nebyla zasažena letadlem (oficiální verze je zásah troskami, ale to by udělalo něco jiného). Na dostupném záběru je vidět, že se nejdříve hroutí prostřední sloupec - přesně tak jako při dobře provedené profesionální demolici, to se dělá aby budova zkolabovala dovnitř a neponičila okolí.
    • Jsou záběry, kde před pádem věží lidé v díře po letadle mávají ven, aby je zachránili - pokud by tam byly teploty vhodné pro tavení oceli, tak by z nich byl škvarek
    • když se podíváte na ohořelé zbytky toho španělského mrakodrapu, a pak na čistý věží WTC kolmo dolů, tak nemusíte mít ani extra znalosti o statice budov, aby ten rozdíl přímo bil do očí
    • pak tu jsou nějaké nesrovnalosti v tom, proč alespoň nějaká letadla nesestřelili, jak rychle Bush zareagoval válkou v Afghánistánu, podezřelá korelace s jejich zájmy o ropu, a nadstandardní vztahy k rodině Bin Ladinů, ale to by bylo na flejm
    Ty "jasné důkazy o opaku" jsem zatím nepotkal, oficiální verze je dost nepřesvědčivá, výsledky vyšetřovací komise Amíci pro jistotu zašantročili, tak co si o tom má člověk myslet? Rozhodně to smrdí.
    17.10.2010 14:13 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Koukam, ze pan je odbornik na statiku budov a zna detailne uzite materialy na obou stavbach a jejich konstrukci, ze tak skvele dokaze porovnavat. To take napsali na blistech?
    17.10.2010 18:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jsem VŠ vzdělán v oblasti strojírenství a ta konstrukce byla konstrukcí ocelovou, takže k tomu mám dost blízko. A tvrdím, že způsob pádu je totální nesmysl a ještě větší nesmysl je tvrzeníá NIST, která trdí že ocelová konstrukce spadla z důvodu výsokých teplot v mistech nárazu díky kterému ty nosníky zratily pevnost. Přičemž je zdokumentovaný že v těch dírách po letadlech po nárazu letadla stáli lidé a koukali z WTC ven. To je takovej fyzikální nesmysl, že tomu muže věřit snad jenom naprostá ovce... Jako že zrovna na násníkách byla vysoká teplota tavící ocely a ve voknech si tam vesele pobíhaj zdraví a živí lidičky! :-)))))))
    17.10.2010 22:55 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Takze mate jistou predstavu o materialech, ale o stavebnich konstrukcich vite asi dost malo, kdyz porovnavate dve rozdilne stavby, o nichz vlastne nevite nic :-)

    Co se te dokumentace o lidech stojicich v tech dirach, muzete me odkazat na dane dukazy, prosim?
    17.10.2010 23:11 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Nevím nic o statice budov a netroufám si vyjadřovat se k tomu co se stalo toho 11. září, ale lidi stojící v těch dírách jsou snad na každém videu z toho dne.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    18.10.2010 09:23 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ve sve "slepote" jsem je minul (ty vsechna videa).
    18.10.2010 12:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Myslím videa co zoomujou na díry v těch barácích před tím než se rozpadly, třeba tohle. Myslím, že minimálně jedna osoba, která tam stála, to nakonec dokonce celý přežila.

    No každopádně, je jasný, že většina paliva shořela těsně po nárazu jasným oranžovým plamenem a v následných požárech hořelo hlavně vybavení kanceláří, přičemž to aspoň z venku nevypadá na moc vysoký teploty vzhledem k tomu kolik z toho šlo kouře. Asi ty věže spadly bez demolice, není jasný důkaz že ne, ale co nechápu je jak potom spěchali s odstraněním ruin aniž by je pořádně prostudovali. Vždyť se z toho stavaři mohli hodně naučit.

    Divnější než WTC1 a WTC2 mi přijde pád WTC7 a taky díra v Pentagonu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    18.10.2010 07:09 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    lidé Ano mám představu o materiálech a jak se chovají. A také mám představu o ocelových konstrukcích, protože se jedná většinou o nosníky namáhané na vzpěr a budete se divit, strojaři vzpěr počítat dokáží. Stejně tak jako namodelovat celou budouvu ve 3D a zatížit v MKP, aby jste poznali jak se ta budova bude chovat při nějaké poruše. Takže vám řeknu logickou větu: Když letadla do budovy narazila tak zpřetrhala několik vnitřních nosníků, většina paliva vyhořela téměř okamžitě a budova zůstala stát. Zkuste si zapálit kanistr z benzínem, během okamžiku to vyhoří. Není možné aby se budova zničeho nic zřítila 1hodinu poté co byla porušena pevnost... Tááákže: kdyby tam ten leteckej benzín začal teoreticky pořádně hořet tak aby začal teplotně ovlivňovat celou konstrukci, tak by se logicky vzato musel tzv, rozlít po celém patře a začít pořádně hořet a to dost dolouhou dobu na to aby jsi ty norníky dokázal nahřát, nejde to prostě hned. Jenže v kdyby k tomuto došlo tak tak v tom patře vznikne taková teplota, která je neslučitelná s lidským životem. A právě proto tvrdím že ty nosníky, respektive jejich penost nemohla být ovlivněná teplotou od hoření ať už benzínu a nebo nábytku v kanclech protože tam evidentně stáli lidé a čuměli z díry ven z baráku!!! Proto říká mže je to fyzikální nesmysl. Jo a ještě taková jobovka. Víž že ty norníky byli nastříkaný kompletně azbestem? A víš co dělá a k čemu se používal azbest? ps. Dělám ve firmě která dělá hasící systémy, tedy ochranu místností před požárem...
    18.10.2010 09:28 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ano, ta nadrz vyhorela temer cela okamzite, to je zrejme z celeho prubehu - v jaky cas tam se opirala ta osoba na tom zasumenem snimku?

    Jestlize ty nosniky byly pocatecnim zarem tezce zasazeny, tak zatizeny material prece neustale "pracuje", ne snad?
    18.10.2010 13:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Tak to právě špatně chápete pružnost a pevnost.... Pokud ty baráky dostali do boku prdu jako kráva od letadel a pak hodinu stáli na místě, tak vám garantuju že by tam stáli(pokud by nezrezli)klidně dalších 40 let... Prostě po nárazu ty baráky byli stabilní protože kdyby něco prasklo, tak se to šíří rychlostí zvuku... Proto NIST ve zprávě napsala a popsala mechanizmus podle kterého ta budova spadla. Teda díky teplotě který nahřál vodovoné nosníky které sesebou stáhly vertikální nosníky. Jenže tak vysoká ta teplota tam s nejvyžší pravděpodobností nebyla, když se tam pochybovali figurky a zadalší i ten maldej docent z fakulty stavební co při přednášce v občanskcýh institutu obhajoval oficiální teorii při debatě přiznal že vodorovné nosníky byli příhradové a ty se prý při zvýšených teploták téměř nedeformují, přičemž zpráva z NIST uváděla půhyb 1,5 bay došlo na oficiální verzi. Víš koliko by tam musela být teplota aby se ty nosníky prohly o 1,5m?????
    19.10.2010 09:23 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Znovu, ja neznam konstrukci Dvojcat a (ne)bavim se tim, jak ji srovnavate s nejakym spanelskym mrakodrapem za rozdilnych podminek. Ale stale vice verim zprave NISTu nez napadu, ze to byla rizena demolice (uz jen jakym zpusobem byste zajistil dopravu materialu na misto tak, aby to nikdo nezaznamenal a zabezpecil takovy material proti pocatecnimu vybuchu).
    pavlix avatar 19.10.2010 10:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    (uz jen jakym zpusobem byste zajistil dopravu materialu na misto tak, aby to nikdo nezaznamenal a zabezpecil takovy material proti pocatecnimu vybuchu).
    Opravdu si myslíte, že by to byl až takový problém?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.10.2010 11:35 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ano, v komercni budove s ochrankou. Ano, lze si predstavit dostatecne propracovany komplot. Ovsem jak rika mistni odbornik na statiku budov, lepsi by pak asi bylo provest rizenou demolici tesne po narazu, uz jen proto, ze by se tak dalo zamaskovat pripadny vybuch a existovalo by mnohem mene zaznamu operace. Nemluve o zpusobenych ztratach a vetsim soku.
    Bilbo avatar 22.10.2010 05:48 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Treba to tak bylo mysleny, ale nevyslo jim to .... bud zpackali casovac, nebo to tam nestihli dat vcas ...
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    22.10.2010 09:19 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    To tam stehovali ten material az po srazkach v tom davu lidi pohybujicim se tam a zpet?

    A casovac? Trosku nevhodna metoda rizeni odpaleni, kdyz nevite na minutu presne, kdy ke srazce dojde. A podle teto konspiracni teorie by to fakt nemeli byt diletanti, kdyz jsem jim povedlo zaridit takovouto vec a jeste zamest veskere realne stopy.
    Max avatar 24.10.2010 15:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Třeba počítali s tím, že to bude vnímáno tak, jak myslíš, tudíž tu řízenou demolici udělali schválně opožděně :D.
    Zdar Max
    PS:když člověk chce, tak jdou sehnat argumenty na všechno :)
    Měl jsem sen ... :(
    Bilbo avatar 25.10.2010 03:49 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    No, teorie, ze ti to amici odpalili sami je celkem dost divoka, ale to, ze se ty veze sesuly jak pri rizene demolici je taky dost divne. Tezko rict co amici tou oficialni verzi kryjou. Mozna tam byl nejaky velky pruser (firma co to stavela dodala podradny material, pripadne neschopnost inzenyru?), mozna tam meli nejaky vetsi sklad streliva, vybusnin nebo neceho jineho (stlaceny vodik?) co k tomu doteklo horici palivo a zapalilo to (i kdyz proc by to meli zrovna tam? to uz mi perijde pravedpodobnejsi skoro ta teorie, ze si to amici odpalili sami a naschval)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    19.10.2010 15:01 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    A já zase věřím svojí hlavě... :-)))
    20.10.2010 10:07 integritycheck
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ty figurky se pohybovaly na obvodu budovy. Takze to prakticky nic nevypovida o teplote, ktera byla u jejiho nosneho jadra.

    Asbestova izolace je super, ale nevim, kolik metru by musela byt tlusta, aby vydrzela podminky pri narazu letadla.

    To, ze wtc mely byt odolne proti narazu letadla neznamena, ze byly odolne proti narazu letadla doopravdy. Budova v sampoongu mela byt odolna proti zemske gravitaci, ale nebyla. Proste podcenili statiku. Je divne, ze pri navrhu budovy inzenyri podceni odolnost proti letadlum?

    WTC7 sice spadla bez zasahu letadla, ale bylo videt, ze u jejiho upati uz bylo nekolik pater na rohu ukousnuto. Kdyz vezmeme v potaz, jak to tam bylo podsklepeno a kolik hmoty vedle ni spadlo z prumerne vysky 1/5 kilometru, je spis divne, ze jine budovy v okoli zustaly vcelku.

    Tyhle konspiracni uvahy jsou vedeny prevazne stylem "vrazil jsem zamlada trabantem do kadiboudy a kacela se jinak, takze je 9/11 inside job". Podobneho druhu je analogie s kanystrem benzinu (20 litru) oproti nadrzim obou letadel (> 30 000 l). Tim nerikam, ze se tam nebyla spousta podezrelych okolnosti, ale spis ze se konspiracni teoretici misto toho zbytecne zameruji na dost velkou scifi.

    Vetsina lidi se bezne nepotkava s budovami vyssimi nez desetina wtc. Nejde prenaset svoje zazite predstavy na radove vetsi meritka. Nefunguje to. Navic je to ziveno snahou si udelat ve veci za kazdou cenu jasno a moct si ukazat na praveho nepritele. Rozum pak zustava az na poslednim miste.
    22.10.2010 15:58 Radim Kolář | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Je trochu divne ze budovy spadly rychlosti volneho padu smerem nejvetsiho odporu. To znamena ze neco odstranovalo spodni patra tak rychle ze nekladly hornim patrum absolutne zadny odpor. Krome toho jet fuel nehori vysokou teplotou, ale pomerne dost nizkou.
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 17:47 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ehm, zrovna u WTC bych se na ty údajné "jasné důkazy o opaku" moc neobracel, vzhledem k tomu, jak slabá je ta "oficiální verze" 9/11. :-)
    gtz avatar 15.10.2010 21:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Blisty to jen převzaly. Šlo jen to, že Reuters ukázal jak to vypadá když hrozní rusové pošlou rakety na Gruzii. Btw. Gruzie válku vyvolala a dostala na prdel.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.10.2010 13:22 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Nejdu do hádky o Gruzii, jenom chci napsat, že je to složitější.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 16.10.2010 17:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Válku v Gruzii jsem sledoval celkem dostatečně a myslím si, že Gruzie válku vyvolala a až dostala na prdel tak si šla stěžovat někam k velkému bratru. To jen strašně zjednodušeně. Gruzie chtěla válečnými prostředky zabránit odtržení Jižní Osetije od Gruzie. A Ruská armáda tam šla jen proto, aby bránila své občany. Podrobněji třeba zde gruzie nebo zde
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.10.2010 17:41 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Nápodobně, ale moje závěry se dost liší.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 16.10.2010 17:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jen chci poznamenat, že nikdo z normálních lidí neví proč se tak stalo, vše víme jen z nějakých zdrojů, které můžou být takové i takové. Nešlo mi o nějaký spor, ale jen o to, že Reuters publikoval fotografie, které byly horší než ve skutečnosti.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    16.10.2010 18:01 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Jo, to Reuters a další korporátní média dělají běžně. Nedá se jim věřit ani slovo, natož fotka.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Darth Phantom avatar 19.10.2010 19:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Gruzie válku vyvolala a až dostala na prdel tak si šla stěžovat někam k velkému bratru

    Konflikt v Jižní Osetii začal v noci ze 7 na 8. srpna, kdy gruzínská armáda začala ostřelovat pomocí českých houfnic a raketometů GRAD (na podvozcích Tatra) spící civilní obyvatelstvo v Cchinvali, což je podle mě válečný zločin. Prezident Saakašvili chtěl tímto způsobem obnovit v zemi "ústavní pořádek". Že konflikt vyvolali Gruzíni, na tom se dnes už shodne většina pozorovatelů a potvrdilo to i nějaké vyšetřování EU. Akorát ještě nikdo nevysvětlil, co dělalo tu noc na území Osetie asi 100 amerických "poradců". Jinak ruští vojáci jsou na území Jižní Osetie už od roku 1992, jako "mírové sbory" pod mandátem OSN.

    To načasování války taky asi nebylo náhodné, a pochybuju, že by Rusové byli tak padlí na hlavu, že by vyvolávali konflikty v době letních olympijských her. Prostě se ten kravatožravý diktátůrek Saakašvili trochu přepočítal, když si myslel, že mu Velký bratr za oceánem ihned vyrazí na pomoc a urovná to. Ta válka se odehrávala především na mediálním poli, jak je v poslední době zvykem. U nás bylo informování v médiích tragické až tragikomické. V novinách titulky "Rusko napadlo Gruzii" a v televizi neustále opakované naaranžované snímky údajných ruských raket. Korunu tomu nasadil zvláště senátor Jaromír Štětina, též známý v předlistopadovém období jako tajný spolupracovník s krycím jménem Plavec, který se pod patronací Člověka v plísni vypravil do Gruzie. Později vyšlo najevo, že jeho "zpravodajství" spočívalo v tom, že opsal materiály gruzínského ministerstva propagandy.

    No každopádně ruská armáda udělala z gruzínské armády i s jejich americkými poradci a hypermoderní výzbrojí NATO kůlničku na dříví a hromadu trosek a za tejden se stáhla. Dnes už se americká diplomacie k Saakašvilimu nehlásí, protože už i oni asi uznali, že to je opravdu psychopat. Tím ale nechci tvrdit, že Rusové jsou nějací svatoušci a taky pěkně kecali, když tvrdili, že v Gori nikdy nebyli (Gori je už na území Gruzie) a pak se po týdnu z Gori stahovali :). Oni to jsou taky pěkní grázlové a rejdy jejich tajných služeb a jejich zpravodajství je jistě na konflikt asi taky připravili. A jak to tak bývá, nakonec to odnesou civilní obyvatelé. Dnes jsou v ruském Vladikavkazu tisíce utečenců z Osetie, kteří jsou stále bez domova (že by napadení utíkali na území krvelačného ruského "agresora"?). Zpravodajství je v dnešním podání hlavně propaganda (at' už z jakékoli strany) a pravdu se člověk stejně nedozví a asi bude někde uprostřed. Zajímavá jsou třeba pozorování Tomáše Poláčka, který tam sice v době konfliktu nebyl, ale procestoval skoro celý Kavkaz a mluvil s mnoha lidmi. Připadá mi to hodnověrnější než zpravodajství Plavce Štětiny z internetové kavárny v Tbilisi a TV Fox News, z něhož čerpal i odborník na tento konflikt JiK, známý též pod krycím jménem Faun.

    No a nakonec taková perlička na závěr. Rusové nelenili a natočili o konfliktu v Jižní Osetii film Olympius inferno, kde líčí svou verzi "pravdy". Je to propaganda jako řemen, ale jinak je to docela zajímavé :). Ale co je nejlepší, soudruzi z Hollywoodu také nelenili a rozhodli se filmově ztvárnit svou "verzi pravdy". A světe div se, děj bude založen na téměř stejném scénáři :-). "Pravdu" z Mosfilmu jsem už viděl a docela rád bych viděl i hollywoodskou "pravdu", bylo by zajímavé to porovnat. No Rusové si museli vystačit jenom s izraelskou zahraniční hvězdou, v tomhle hollywoodském díle bude vystupovat Andy García a Val Kilmer :-))))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    gtz avatar 19.10.2010 21:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    No prozatím je jejich vstup do NATO odložen a kdo ví co se tam bude dít. Četl jsem to co bylo na palbe i na ruskych forech a taky jsem se divil co a jak kdo píše.

    Zde jsou linky na nezkreslené fotografie z denverpostu. Viděl jsem je před nějakou dobou, ale nyní jsem je našel až po delším hledání. Jsou až někde archívu

    Gruzie, konflikt v obrazech. Fotky jsou v celkem slušné kvalitě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.10.2010 00:09 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Je to trochu složitejší než tohle. Rusové v tom nejsou zdaleka tak nevinně.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    17.10.2010 18:07 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    A česká republika do gruzie posílala svoje zbraně(tanky, pušky, vybavení...)
    gtz avatar 17.10.2010 18:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Máte nějaký zdroj prosím? rád bych si o tom přečetl více. (to bylo před tím konfliktem?) Dík
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.10.2010 18:23 asfeqwgwegf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Známí, co něco viděli, známí kteří s lidma z gruzie přišli do styku. Přelouč město jako takové... Bylo to před konfliktem...
    gtz avatar 17.10.2010 18:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    aha již vidím [1] a třeba zde na lidovkách . Díky za navedení na správný směr.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    15.10.2010 16:58 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    našel by se odkaz na ten pořad? Díky ;?)
    gtz avatar 15.10.2010 17:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    tuším to byl pořad včera večer v 23:00 Soukromé armády
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 16.10.2010 10:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Tuším, že to bylo : "Válka v mediích (2002)", viz výtah z google cache : Z1 - Válka v mediích (2002) 2/2
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    15.10.2010 13:09 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    +1
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.10.2010 13:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Je otázka, co přesně myslíš tou cenzurou.

    To bychom pak mohli zveřejňovat identity lidí z programu na ochranu svědků a bylo by to to samé, jako bezohledně zveřejnit jména lidí, kteří pomohli likvidovat teroristické organizace. Tohle není ten správný způsob, souhlasím.

    Nicméně zveřejnění tajných vládních materiálů obecně schvaluju.
    Jardík avatar 15.10.2010 19:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Pokud likvidace = vraždění, pak souhlasím se zveřejněním. V USA jsou ubožáci. Např. jste "podezřelý" z terorismu = nemáte žádná práva, ani právo na advokáta. To je spravedlivé? Jsou to zm.di, co vraždí za účelem svého obohacení a ukázáním své důležitosti. Lidi z WikiLeaks jsou alespoň frajeři a nebojí se. A v Moneybookers jsou taky ubožáci.
    Věřím v jednoho Boha.
    15.10.2010 20:02 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    ... kteří pomohli likvidovat teroristické organizace.
    A ty fakt jako věříš na teroristy a na to, že je třeba je za každou cenu hrdinně likvidovat? LOL
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    15.10.2010 23:06 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Chcete snad říct, že Al-Kajda (resp. místní teroristické celky, které si to jméno přivlastnili) v Madridu nebo Londýně neútočila? Že IRA jsou obyčejní demonstranti? Že ETA neváhala likvidovat i Basky, kteří jí odmítali platit výpalné? Že Frakce Rudé armády byl opoziční studentský spolek? Že v Indii několikrát ročně dochází k samovolným výbuchům? My máme velké štěstí, že u nás žádní teroristé nejsou, nikdy nebyli a ani je nezajímáme (a ani s radarem je zajímat nebudeme), ale to neznamená, že neexistují.
    15.10.2010 23:22 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Pro jednoho terorista, pro druhého bojovník za svobodu.

    A určitým způsobem se mýlíte. U nás byli teroristé. Za doby protektorátu tak byli označeni Jozef Gabčík a Jan Kubiš. Pro mě jsou to hrdinové a bojovníci za svobodu.

    Za komunistů zase bratři Mašínové. A určitě by se našlo mnoho jiných příkladů.
    gtz avatar 16.10.2010 00:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Mudžahedinové - když tam byli Rusové pak to byli bojovníci za Svobodu

    nyní jsou to teroristi, kteří sundávají jejich vrtulníky jejich raketama, které jim tam C I A dodala
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.10.2010 12:36 juvi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ono s tou svobodou a Mudžáhídy to není tak jednoduché. Příčinu hledejte v pojmu "Durandova linie" a způsobu, jak se s Britskou Indií rozloučil Churchill. Mudžáhídové pak byli hlavní zbraní Pákistánu, kterou úspěšně použili proti zákonným afghánským požadavkům - a SSSR byl vítěz v tendru na obranu jižní afghánské hranice právě proti Mudžáhídům. USA se toho tendru zůčastnily také - a prohrály, tak začaly podporovat ty pákistánské hrdlořezy.
    gtz avatar 19.10.2010 15:48 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Já jsem si myslel, že Ruská vojska tam přišla na podobný zvací dopis jako u nás.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.10.2010 14:11 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Gabcik a Kubis pri tom odpalili bomby uprostred davu civilistu, z nichz mnozi by treba i jinak je podporili?
    gtz avatar 17.10.2010 15:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Gabčík a Kubiš bojovali proti okupaci naší země a nějak nechápu jak odpálili bomby uprostřed davu? oni přece použili pouze granáty, které byli vrhnuté přímo na auto s Heydrichem.

    Mudžahedinové - byli bojovníci za svobodu své země - při okupaci Afghanistánu Ruskou armádou tito bojovníci sehráli celkem velkou úlohu a C I A je vyzbrojovala raketami i jiným válečným materiálem. No a nyní jsou raketami STINGER sestřelovány vrtulníky aliance.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.10.2010 23:01 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Podivejte se, na co jste reagoval. Madrid, Londyn ci Baskicko valecnou zonou neni a umirali tam nevinni civiliste. A v tom severnim Irsku take, i kdyz tam maji spinu na rukou obe strany a lze to v nekterych casech brat jako valecnou zony, ovsem opet nasledovaly i bombove utoky mimo valecnou zonu vuci civilistum.

    Takze vase srovnani s nasimi paragany kulha. Uz jen tim, ze vetsina dnesnich clenu Talibanu nema s Mudzahediny uz moc spolecneho (Usama je skoro uz vyjimkou) a ze chlapici se snizuji i k tem bombovym utokum vuci civilistum a to dokonce vlastnim lidem.
    gtz avatar 17.10.2010 23:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Taliban vzesel prave z Mudzahedinu, kazdy jejich kmenovy vudce je mudzahedin a vetsina jejich bojovniku take.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.10.2010 09:32 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Takze vetsina bojovniku Talibanu ma dnes skoro padesat let? To asi tezko. Ano, cast Mudzahedinu presla do Talibanu, ale ten vznikal mimo jejich kruhy, vetsina puvodnich clenu byli mladi muzi, kteri si sovetskou okupaci pamatovali z detstvi.

    Ale to stale nic nemeni na tom, ze vase srovnani s nasimi paragany kulha na obe nohy - tim myslim cile utoku.
    gtz avatar 18.10.2010 11:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    skoro kazdy kmenovy vudce jak jsem psal vzesel z Mudzahedinu. A tito vudci dale prijimaji mlade lidi, aby se oni stali Temi "bojovniky za svobodu". Nedavno jsem o tom videl celkem dobry porad a take jsem myslel, ze je to tak, ze to bylo jen za ruske okupace, ale ten reporter se tam ptal vice vudcu jak to je a skoro vsichni mu to potvrdili, ze stale to je tak jako drive.

    Myslel jsem to srovnani v tom, ze nasi paragani udelali bombovy utok na okupanty a tehdejsi mudzahedinove bojovali take proti okupantum a kolaborantum. Nic jineho.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.10.2010 14:25 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Nepopiram, ze nekteri z kmenovych vudcu (Taliban ale nemel s kmenovymi vudci v Afghanistanu z pocatku moc spolecneho, bylo to radikalni hnuti namirene i proti nim) dal jedou po sve linii z doby sovetske okupace (a pindy nejakeho reportera, kteremu cosikdosi nakecal moc nejsou smerodatne). Ale vetsina Mudzahedinu je dnes uz mrtva a nemala cast jich s Talibanem valcila i v dobe, kdy o tu zem projevoval zajem jen Pakistan a Iran. O tom, ze asi ten nejlepsi z nich byl uhlavnim nepritelem Talibanu ani nemluve.

    Ale velky bombovy utok na kolonu ve meste nebo utok na trzisti - mate pravdu, bomba prece pozna, kdo je kolaborant (tj. napriklad temer vsichni obyvatele severniho Afghanistanu, ze?), ktereho ma zabit, a kdo je nevinny civilista a toho ma nechat zit.

    Sorry, ale Taliban (tj. organizace zalozena pakistanskou ISI) rozhodne neni narodni hnuti odporu.
    18.10.2010 14:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Zatimco mudzahedini futrovani CIA jim byli, ze :-)
    19.10.2010 09:15 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Mudzahedini v prubehu sovetske okupace pouzivali bombove utoky vuci civilistum?
    19.10.2010 10:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    A vy vite, ze ne?
    19.10.2010 11:36 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Vy jste je obvinil z takovych utoku, proc mam ja prokazovat, ze je neprovadeli?
    19.10.2010 12:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    kde?
    gtz avatar 18.10.2010 15:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ale velky bombovy utok na kolonu ve meste nebo utok na trzisti - mate pravdu, bomba prece pozna, kdo je kolaborant (tj. napriklad temer vsichni obyvatele severniho Afghanistanu, ze?), ktereho ma zabit, a kdo je nevinny civilista a toho ma nechat zit.

    Taliban jsem nezmiňoval, to co jsem psal bylo poplatné pouze v době kdy tam byla Ruská okupační vojska. Co se stalo po té době kdy Rus odešel, to je již jiná historie.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.10.2010 09:16 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Tak to jsem spatne pochopil vasi narazku v http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/financni-prispevky-pro-wikileaks-zablokovany/diskuse#69
    Jardík avatar 15.10.2010 23:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Ne, v Londýně zaútočili ame.ičani a svedlo se to na teroristy (aby nebylo podezřelé, že útočí jen na U.A)
    Věřím v jednoho Boha.
    15.10.2010 23:51 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    No ono záleží hlavně na tom, kdo, jak a za jakým účelem v pozadí tahá za nitky. Fyzická realizace je pak v tomhle kontextu naprosto nepodstatná. To, že si lidi myslí, že celý arabský svět je plný bláznů s ručníkama na hlavě, kteří jsou schopní se okamžitě kdekoliv odpálit, je pak už jen důsledkem kvalitní mediální masáže. Ano, možná jich existuje pár, co to sami od sebe myslí vážně, ale ten zbytek je jen velice dobře organizovaná/manipulovaná masa, a ta je pro zbytek světa ještě kvalitně mediálně přiupravená, aby to bylo působivější. Nic víc.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    17.10.2010 18:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Hele já nevim co jeto AL-Kajda. Ale myslet si že nějaká teroristická organizace zaútočí na spojené státy, ochčije celou CIA FBI a kompletní NORAD, musí být duševně nemocnej. :-))))) Protože to je jeden velkej nesmysl. Možná třebas něco jako AL-Kaida existuje, otázkou je kdo je řídí, kdo je k něčemu využívá, jeslti reálně něco takového je. Všimni sei třebas naší dementních vojenských elit. Šéfa generálního štábu pana Š edivého, který si v televizi plete al-kaidu s Talibanem! :-)))))))))))) Ale zapoměň nato že jeto organizace s mezinárodní síťí kooperující mezi sebou. Na to by potřebovali takovou kooperaci kterou dáš jenom se špičkovým vybavením... Kterou má maximálně tak USA... :-))))
    Darth Phantom avatar 19.10.2010 19:44 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Možná třebas něco jako AL-Kaida existuje
    Saalam olejkum,

    Název "Al-kajda" pochází z dob ruské okupace Afghánistánu a bylo to pojmenování pro tajné operace CIA v Afghánu (výchova mudžahedýnů agenty CIA). Samotná Al kakajda nejspíše vznikla na přelomu 80-tých a devadesátých let. John Rambo by se o tom mohl rozpovídat. Čili teď se jen potvrzuje v plné míře přísloví, že kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Nyní si Američané pouze vychutnávají výsledky své dlouholeté práce a sklízejí plody svého dlouholetého úsilí. Tenkrát to byli "bojovníci za svobodu", dnes to jsou pro změnu "teroristé".

    Takže si v rychlosti zbilancujeme výsledky desetileté okupace amerických "osvoboditelů". I přes ujišťování v médiích, "vítězíme na všech frontách" ovládá Talibán rozsáhlá území, podpora obyvatel okupačním armádám téměř žádná, konec v nedohlednu. Nedávno proběhla v médiích zpráva, že se Američané snaží s Talibánem vyjednávat. Takže oni tam 10 let "osvobozují", aby pak nakonec s Talibánem vyjednávali. Opravdu humorné. USA jedou v Afghánistánu podle sovětského modelu, a vypadá to, že budou ještě vytrvalejší a začnou další okupační desetiletku. SSSR na okupaci nakonec dojel, byl to jeden z hlavních důvodů jeho rozpadu. USA si zatím půjčují na svoje zahraniční osvobozovací akce v Číně.

    Viděl jsem na Z1 nějaký dokument (tam jsou opravdu zajímavé dokumenty), kde porovnávali civilní ztráty v různých válkách. V první svět. válce to bylo 20% civilních obětí, ve druhé 40%, no a v Afghánistánu je to už neuvěřitelných 80 (!) procent. Opravdu tuhle nesmyslnou válku nechápu. Jestli jsou ta maková pole, ropovody, naleziště drahých kovů a jiné opravdu tak důležitá, že na to Američané vynakládají miliardy dolarů ročně.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    15.10.2010 10:09 Radim Kolář | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše penize
    penize co meli na uctu dostali nebo ne?
    18.10.2010 16:11 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Mno, mně osobně přijde, že to WikiLeaks dost přehnali. Naprosto souhlasím s tím, aby zveřejňovali informace o sektách, nebo soukromých společnostech. Ovšem zveřejňovat tajné vojenské dokumenty o právě probíhajících operacích, jenom proto, že s nimi nesouhlasí, je opravdu dost mimo.
    Heron avatar 18.10.2010 16:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Finanční příspěvky pro WikiLeaks zablokovány
    Naprosto souhlasím s tím, aby zveřejňovali informace o sektách, nebo soukromých společnostech.

    K čemu je zveřejňování dokumentů, které vlastně nikoho nějak moc nepálí?

    Ovšem zveřejňovat tajné vojenské dokumenty o právě probíhajících operacích, jenom proto, že s nimi nesouhlasí, je opravdu dost mimo.

    Naopak, tohle (co se kolem toho děje) je důkaz, že to nepřehnali a že jsou takovéto služby potřebné.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.