abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 576 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Firefox 19.0 a 17.0.3

    Byl vydán Mozilla Firefox 19. Nejnovější verze přichází s integrovaným prohlížečem PDF souborů založeným na HTML5 a JavaScriptu (pdf.js), novinkami pro vývojáře a úpravami zrychlujícími start prohlížeče (Mozilla.cz). Řešeny jsou také bezpečnostní problémy. Podrobnější informace v poznámkách k vydání. Vydána byla také verze s prodlouženou podporou 17.0.3.

    20.2.2013 02:04 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.2.2013 07:59 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    za chvili tu bude cely webkit.js
    20.2.2013 08:47 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Uz zas rychlejsi start? To uz by melo startovat driv, nez pomyslim ne? Natoz abych musel jeste klikat ...
    20.2.2013 08:58 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Ono sa to vraj stale zrychluje, akurat v praxi to je cim dalej, tym pomalsie...
    20.2.2013 09:25 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Pdf.js je pekná ukážka toho, čo všetko sa dá urobiť v javascripte, ale neviem si predstaviť, že by som to musel používať (pretože na môj vkus je to príliš pomalé).
    20.2.2013 09:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Pomalé ve srovnání s čím? Než mi (pokud vůbec) nastartuje Adobí krám, tak pdf.js už vesele prohlíží a v porovnání s poppler-based prohlížeči toho imo zvládá víc. Osobně jej používám už od dob, kdy to bylo speciální rozšíření.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Marián Kyral avatar 20.2.2013 09:34 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Mně bohatě stačí Okular. Start 2 vteřiny. Stažení většinou trvá déle. Krám od Adobe jsem odinstaloval už před hodně dlouhou dobou. Nicméně, prohlížečku ve FF určitě vyzkouším.
    Jiří Hubka avatar 20.2.2013 10:35 Jiří Hubka | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    +1
    Saljack avatar 20.2.2013 21:59 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Já používám Adobe pouze pokud chci tisknout jenom nějaké stránky, protože tohle v Okularu resp. kde print dialogu nastavit nejde, nebo jsem nepřišel na to jak.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    20.2.2013 22:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3

    Já to tam mám: takhle vypadá nerozbalený a takhle rozbalený.

    20.2.2013 09:36 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Adobí krám nepoužívám třetí rok a život je veselejší.
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    20.2.2013 09:37 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    V porovnaní s akýmkoľvek prehliadačom pdf dokumentov (snáď možno s výnimkou toho od Adobe, ale ich prehliadač som nepoužíval niekoľko rokov, takže netuším).
    20.2.2013 09:42 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Adobe-sracku v Linuxe nepouziva hadam nikto. Konqueror + KPDF funguje paradne.
    otula avatar 20.2.2013 12:36 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Adobe-sracku v Linuxe nepouziva hadam nikto. Konqueror + KPDF funguje paradne.
    Hádáš špatně. Adobe-sračka je jediný prohlížeč, který spolehlivě zobrazí všechny PDF dokumenty tak, jak mají vypadat, a lze v něm vyplnit a odeslat formulář. Jediný problém je ten, že první start trvá docela dlouho.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    little.owl avatar 20.2.2013 13:13 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    +1

    I kdyz na druhou stranu, dokumenty ve kterych mam problemy, byly vytvoreny prave nastroji Adobe, tedy zadny div ze alespon Adobe Reader to umi zobrazit poradne.
    A former Red Hat freeloader.
    otula avatar 20.2.2013 13:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Mívám problémy i s PDF, která vypadnou ze Scribu. Také ovšem na druhou stranu musím uznat, že problémy bývají s vlastnostmi, u kterých program před exportem varuje, že mohou být problémové (Reader je ale zobrazí správně).

    Ovšem třeba u formulářů při sčítání lidu mi fungoval pouze Adobe Reader.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.2.2013 13:51 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    To je podobne tvrdenie, ako ze MSIE jediny spolahlivo zobrazi vsetky web stranky.
    otula avatar 20.2.2013 14:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Mám obavu, že tohle přirovnání není moc přesné. Reader zobrazuje PDF soubory správně. Kdo jiný by je také měl zobrazovat lépe, když otcem tohoto formátu je právě Adobe. Kdežto MSIE se celou svou existenci potýká se správným zobrazením stránek a bylo mu potřeba stránky přizpůsobovat.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.2.2013 10:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    ... a bylo mu potřeba stránky přizpůsobovat.
    a teď jsi uhodil hlavičkou o hřebíček :-)

    když jsou mu ty stránky přizpůsobené, tak jasněže ti, kterým přizpůsobené nejsou, mají problémy
    otula avatar 21.2.2013 10:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Tak teď nevím, zda to mám brát jako souhlas se mnou, nebo rýpnutí do mne ;-)

    Pro jistotu tedy dopřesním: se stránkami, odpovídajícími standardu, neměly/nemají prohlížeče problém, kromě MSIE. Kvůli němu se musely vytvářet různé obezličky. Naproti tomu zobrazí Adobe Reader standardu odpovídající PDF správně.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.2.2013 12:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Tak teď nevím, zda to mám brát jako souhlas se mnou, nebo rýpnutí do mne ;-)
    samozřejmě rýpnutí, co jiného ode mě :-p
    Naproti tomu zobrazí Adobe Reader standardu odpovídající PDF správně.
    to je možné

    nicméně já narážím na tu druhou variantu - AR zobrazí "správně" i mnohá PDF standardu neodpovídající

    takhle jsem se onehdá dohadoval s nějakým ouřadou právě z MFČR, že ty potvrzovací PDFka k daňovému přiznání mi tiskárna tiskne blbě - dohledal jsem si ve standardu příslušné pasáže, ze kterých plynulo, že problematické znaky měly být v tom dokumentu vloženy, no a ony nebyly (nebo tak něco, už je to pár pátků a moje paměť je chabá) ... a co spravili si ten svůj bastlpdfgenerátor? - ale hovno hovno, na Windows s instalovaným M$ Office to AR zobrazoval dobře, takže nazdar bazar, serem na tebe

    a podobných případů je více ... čili to, že nějaký jiný prohlížeč něco nezobrazuje "správně" a AR ano ještě neznamená, že to je dle standardu a že je chyba v tom jiném prohlížeči, a tedy právě v tomto bodě ta analogie s M$IE funguje výtečně :-/

    (byť třeba selhává na tom druhém případě, pokud ten dokument resp. web stránka podle standardu je, a AR to zobrazí dobře resp. MSIE špatně)
    otula avatar 21.2.2013 13:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    a podobných případů je více ... čili to, že nějaký jiný prohlížeč něco nezobrazuje "správně" a AR ano ještě neznamená, že to je dle standardu a že je chyba v tom jiném prohlížeči, a tedy právě v tomto bodě ta analogie s M$IE funguje výtečně :-/
    V tomhle ti oponovat určitě nebudu. Spíš bych měl upřesnit, jak jsem myslel to, co jsem se snažil vyjádřit. Možná by to bylo lépe vyjádřeno slovy: Adobe Reader vždy zobrazí PDF lépe/funkčněji, než jiné prohlížeče.

    Předpokládám, že pokud bys ten bazmek z MFČR otevřel v čemkoliv jiném, tak dopadneš stejně nebo ještě hůře, jak s Readerem. A když ti experti použijí font, instalovaný s MS Office, a nevloží ho do dokumentu, tak je jasné, že nastane problém minimálně tam, kde v systému daný font není.

    Analogii s MSIE bych viděl jen v tom, že když matláci s MS Office (Word/FrontPage) něco vytvoří, může se stát, že jediné, v čem to pojede, bude Adobe Reader/MSIE. Ale jinak ta analogie nefunguje.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.2.2013 12:52 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Adobe sračka překvapivě nezobrazí spolehlivě všechny PDF dokumenty. Ale je to jediné, v čem jdou dělat anotace a korektury.
    20.2.2013 14:09 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    nevim proc bych mel pouzivat nejake "alternativy", kdyz existuje orginalni aplikace zdarma.
    Jakub Lucký avatar 20.2.2013 14:25 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Protože je to děravý bloatware?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    20.2.2013 18:06 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich je kralovstvi nebeske...
    22.2.2013 20:45 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Opravdu, tak kde si stáhnu verzi 11? Nebo aspoň 10? Proč bych měl používat proprietární bloatware, na který navíc jeho producent zvysoka sere, a jehož aktuální 64bitovou (tedy nevyžadující zabordelení systému) verzi zřejmě plánuje vydat do dvou čí tří pětiletek po zamrznutí pekla?
    20.2.2013 10:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Adobe Reader sice startuje neuvěřitelně dlouho, ale pak už je rychlý dost, a to i pro rozsáhlejší dokumenty (500 stránek, případně hodně bitmapových obrázků), paměťové nároky jsou samozřejmě jiná kapitola. Okular se v tomhle ohledu sice dost zlepšil, ale bohužel má pořád problémy s komplikovanějšími formuláři, např. interaktivními formuláři pro daňová přiznání, takže "Adobí krám" úplně pustit k vodě ještě nemůžu, i když už ho používám výrazně méně než dřív.
    Rezza avatar 20.2.2013 12:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Ale jen na hodne rychlem kompu - ted jsem vyplnoval danove priznani a snaha scrolovat je jak to rict slusne - zbytecna. Nez se dokument prekreslil... Jen bohuzel to priznani moc v jinych PDF prohlizecich nejede a stoji to za to si na chvilku nainstalovat Adobe Reader. Tenhle formular je fakt pekne udelany.
    MaT avatar 20.2.2013 13:07 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    A proč daňové přiznání vyplňujete v PDF formulářích a ne raději v HTML? S těmi celkem nemám problém (alespoň co se týče rychlosti). A pokud pak potřebujete PDFko, tak Vám to pak může hotový formulář v PDF i vygenerovat. Ale to používám jen pro účely vlastní zálohy, když už to mám vyplněné, tak to rovnou i nechám odeslat na finančák elektronicky. Když má člověk kvalifikovaný certifikát na elektronický podpis, je to lepší, nemusí se pak už na poštu vůbec, ale je to docela dobře použitelné, i když ho nemá - pak se jen vytiskne nějaký kontrolní součet, to se podepíše a posílá se to (nebo odevzdá na podatelně). Oni si to pak už spárují. No a mám pocit, že dokonce fungovalo to, že když člověk odeslal přiznání, byla v něm nějaká vyměřená daň, tak pokud jim stejná částka přišla na účet, brali to, jako že je to podepsané...

    Celá tahle legrace roste na následující adrese a je to pod správou Ministerstva financí ČR, takže předpokládám, že to co to počítá a tak, by snad mělo být správně - na rozdíl od nějakých šablon třeba v Excelu, které kdysi pro "zjednodušení" dávali svým čtenářům k dispozici některé české servery a pak se ukázalo, že jim to počítá špatně...

    https://adisepo.mfcr.cz/
    Open source software for open minded people. :-)
    20.2.2013 13:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Když má člověk kvalifikovaný certifikát na elektronický podpis…

    Na těch pět nebo šest přiznání ročně mi to přijde trochu drahá legrace.

    20.2.2013 14:16 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Tak tohle taky neni jedina moznost, jak ten kvalifikovany certifikat vyuzit, ze? :-) A uprimne receno, pokud nekdo posila 5 priznani rocne, tak 3 stovky za ten certifikat nejsou zas az tak moc. Oproti nakladum, ktere by clovek musel jinak vynalozit na doruceni toho papiroveho potvrzeni...
    Patička
    20.2.2013 14:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Tři sta? Tak to možná zvážím. Co si vzpomínám, když jsem to zjišťoval naposledy, bylo to osm set.
    20.2.2013 18:38 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Kvalifikované osobní certifikáty PostSignum 396 Kč. Mozna ze jina, ceskymi urady uznavana, autorita je ma jeste levnejsi ;-)
    Patička
    20.2.2013 15:09 jaja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    vyhoda papiroveho je zase v tom, ze to s pani na financaku zaroven spolu projdeme a zkontroluje mi to
    Rezza avatar 20.2.2013 17:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    A pekne - nevedel jsem, ze to maji tak udelane. On to neni zjednoduseny Excel, ale oficialni PDF od MFCR - krasne generuje nejaky 2D kod atd.
    21.2.2013 10:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    A proč daňové přiznání vyplňujete v PDF formulářích a ne raději v HTML?
    +1

    navíc to potvrzení se dá poslat obyčejným dopisem, takže na poštu nemusíš ani když ten podpis nemáš ...
    otula avatar 20.2.2013 17:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Přílohy:
    Než mi (pokud vůbec) nastartuje Adobí krám, tak pdf.js už vesele prohlíží a v porovnání s poppler-based prohlížeči toho imo zvládá víc.
    Dovolím si důrazně oponovat příkladem. PDF, řádně vysázený ve Scribu, fonty vloženy. Reader v pohodě, (poppler-based) Okular také v pohodě, pdf.js prakticky nepoužitelné (z aktuálního FF 19.0) – špatné vykreslení písma, rozhozené rozestupy znaků, chybějící dělicí znaménka, úplně rozhozené vykreslování přechodů, sem tam mi skončí vykreslení v půlce stránky a nepokračuje. A je to děsně pomalé.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    little.owl avatar 20.2.2013 17:17 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Je to pomale. Plno veci kolem fontu neni jeste nainplementovano, vcetne antialiasingu. O tom neni sporu. Pokud budete potrebovat neco precizne zobrazit, ulozite si to, a otevrene v necem jinem. Nicmene na ziskani prehledu a jednoduche dokumenty, treba slidy, zobrazne v sandboxu prohlizece je to uz fajn.
    A former Red Hat freeloader.
    otula avatar 20.2.2013 17:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    No já už jsem si tuhletu srandu vypnul – spuštění Adobe Readeru mi trvá necelou sekundu a stránky se pak zobrazují okamžitě a správně. Tahleta sranda vykresluje každou stránku sekundu i déle a ještě k tomu špatně. Musel bych být masochista, abych to používal ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    little.owl avatar 20.2.2013 17:42 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Pokud vam to vychazi jak pisete, tak to chapu. Ja acroread plugin vubec nepouzivam a u dokumentu na kterych to hodlam pouzit to mam rychlejsi vetsinou nez 1s. Pomale je scrollovani, ale me u ctyr petin veci zajima zpocatku jen uvodni stranka.
    A former Red Hat freeloader.
    otula avatar 20.2.2013 17:49 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Nepoužívám ani AR plugin – ten mi vůbec nevyhovuje. Spouštím normálně celou aplikaci, mám to vyzkoušeno jako nejrychlejší a nejspolehlivější řešení.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.2.2013 11:15 Peppa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Funguje už konečně u té 17esr NTLM autentifikace na pozadí? Kvůli tomu používám ve firme 10esr.
    20.2.2013 11:30 timeos | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Tazko povedat, FF Bug 318253 (NTLM popups) freezol v polke decembra ale podla "Comment 146" nightly verzia vraj fungovala. treba vyskusat. ja to tiez musim overit.
    20.2.2013 13:41 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Mno ... "funguje" .... ;D nevim jak auth k proxy, ale k vnitrofiremnim webum, pokud jsou povoleny.

    Ovsem narazil sem na velmi zajimave chovani (ve widlich) - pokud se trebas pripojim k jinymu stroji pod jinym acc(admin) tak to pro autentizaci klido pouzije tenhle ucet, misto toho, pod kterym sem prihlasenej ... a pokud si login ulozim, tak se toho nezbavim ani restartem.
    little.owl avatar 20.2.2013 16:24 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Do starsich Firefoxu lze nainstalovat addon a funguje to opravdu hezky.
    A former Red Hat freeloader.
    20.2.2013 17:13 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Zajímá mě, jak hodlají řešit správu více tabů když se chystají odtranit Tab Groups.
    21.2.2013 00:00 CiV | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Tak alespoň to zůstane dostupné jako doplněk. V kombinaci s Tree Style Tab a Tab Groups Managerem to je pro mě nepostradatelná věc.
    20.2.2013 17:51 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Uplne planu nadsenim... z http://tiddlywiki.com/
    Firefox version 14 and below asked the user for permission to access the local file system, both for reading and writing files, with an option to retain and re-use that setting whenever the associated TiddlyWiki document is loaded into the browser. Unfortunately, FireFox version 15 and above no longer allows requests to access the local file system, and produces an error instead. Fortunately there is a fix for this problem: Jeremy Ruston has written a small, easy-to-install FireFox extension ...
    If you'd rather not install an extension — and you are using FireFox 16 or below — you can also edit your Firefox preferences files to re-enable saving for specific TiddlyWiki files as discussed in this GoogleGroups message. note: this trick does not work with FireFox 17+, which completely removes support for privilegeManager functions
    To me fakt potesili, abych si zas hledal naky pouzitelny prohlizec...
    20.2.2013 18:34 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox 19.0 a 17.0.3
    Nebylo by nejake porovnani s implementaci pdf prohlizece v gmailu? Tam funguje docela obstojne. I kdyz do hloubky jsem to nejak nezkoumal, mozna ze tam to funguje jinak.
    Patička

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.