abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 252 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Gentoo bugfix day v Praze

    Již zítra proběhne v Brmlabu setkání, jehož účelem je mimo jiné opravit co nejvíce chyb v Gentoo. Pokud byste se rádi zapojili do vývoje Gentoo, určitě přijďte.

    11.10.2013 15:41 | David Heidelberg | Pozvánky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    11.10.2013 20:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Budu rád, když do zítra dokompiluju firefox :-D.
    David Heidelberg avatar 12.10.2013 01:15 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    12.10.2013 13:37 aeaweaw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Zahoď 386 a kup si konečně něco moderního, v bazaru se dá koupit moderna za pár stovek. Co používáš? Debian (zaostalé distro z pravěku, kde se nikdy nedočkáš aktuálního softu), Fedoru (Kde se musí vše doinstalovat ručně: Oracle java, Adobe Flash, Mp3 dekoder, Steam a jiné vymoženosti, žádná userfriendly instalace jako v Gentoo, kde je vše součástí Portagea není třeba půl dne googlit HOWTO) nebo jiné, stejně trapné distro?
    12.10.2013 14:41 BFU
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Debian testing, nebot ten pocitac pouzivam na praci (takove to, za co clovek dostava penize). Nesedim cele dny v temne kobce (u mamy ve sklepe) a nehrabu se v systemu jenom proto, abych se v nem mohl hrabat. ;-)
    12.10.2013 15:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Jen technická. 386 ani používat nemůžu, protože Linux jí už nepodporuje.
    Jakub Lucký avatar 12.10.2013 16:32 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    řekl někdo, kdo Debian zjevně nikdy neviděl...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 12.10.2013 19:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Debian (zaostalé distro z pravěku, kde se nikdy nedočkáš aktuálního softu)
    Používám Debian a myslím, že mám velmi aktuální soft. Mohl bys uvést nějaké příklady?
    little.owl avatar 12.10.2013 19:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Staci se kouknout zde. A to uz mame Gnome 3.10.
    A former Red Hat freeloader.
    13.10.2013 12:03 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    V tomto směru by stálo za to připomenout, že trojkové Gnome je v Gentoo stále ještě označeno za nestabilní (což mi vyhovuje, můžu tak nadále bez znásilňování systému zůstávat u své oblíbené dvojky).
    little.owl avatar 13.10.2013 13:47 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    A co je duvodem? Marna snaha potlacit zavislosti na systemd? Myslel jsem, ze uz to Gentoo vzdalo; tedy podle toho, ze i Sabayon radsi presel na systemd, neb s tim maji mene problemu.

    Nicmene jsem videl lidi provozovat pod Gentoo Gnome 3.8, takze to jde; narozdil od Debianu, kde se jeste nedobabrali ani k funkcnimu 3.6 v Debian Unstable, zoufalci.
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 13.10.2013 14:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    A co je duvodem? Marna snaha potlacit zavislosti na systemd?
    Gnome 3 projekt se zatím chová jako unstable větev a nevidím důvod to v Gentoo zastírat. Vynucování si závislostí typu Bluez 5, na které nejsou sami gnomáci ještě připraveni je snad dostatečným důkazem.
    Myslel jsem, ze uz to Gentoo vzdalo;
    Podle toho, co jsem slyšel, se Gentoo bude držet osvědčeného software, dokud nebude systemd aspoň trochu odladěný (včetně integrace v Gentoo, samozřejmě).
    tedy podle toho, ze i Sabayon radsi presel na systemd
    To bych neviděl jako určující.
    Nicmene jsem videl lidi provozovat pod Gentoo Gnome 3.8, takze to jde
    Jde to, a podle toho, co jsem zahlédl by to mělo jít i nad OpenRC.
    narozdil od Debianu, kde se jeste nedobabrali ani k funkcnimu 3.6 v Debian Unstable
    V případě Debianu bych neřešení Gnome 3 neviděl jako problém.
    zoufalci.
    Škoda zbytečně ostrých slov. Gnome 3 na tom, že Debian patří mezi nejlépe udržované serverové distribuce, nic nemění.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 13.10.2013 15:32 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Vynucování si závislostí typu Bluez 5, na které nejsou sami gnomáci ještě připraveni je snad dostatečným důkazem.
    Tohle zrovna neni relevantni argument. U bluetooth zarizeni urcuje vyvoj Android, ktery prakticky protlacil svuj model do kernelu 3.4+, coz uz je docela dlouha doba. V praxi kazdy bluetooth stack desktopu musi byt kompatibilni s novym interfacem, koncepce proprietarniho firmware s tim pocita - dokonce i Windows Phone zde ohnul hrbet. Nejjednoduzsi cesta jak to udelat, je implementovat drop-in replacement k designu androidiho stacku, jinak budes mit problem s bluetooth drivery. Cpat tam mezivrstvu, ktera bude emulovat stare API je asi zbytecna prace, zejmena kdyz ten krok se bude muset tak jako tak udelat.
    Podle toho, co jsem slyšel, se Gentoo bude držet osvědčeného software, dokud nebude systemd aspoň trochu odladěný (včetně integrace v Gentoo, samozřejmě).
    Po Gentoo pokoukavam, ale neprejdu pokud nebude Gnome 3 ve stable. Jinak muj dojem - a mohu se plest - je ze i v Gentoo ziskava systemd postupne navrch.
    tedy podle toho, ze i Sabayon radsi presel na systemd
    To bych neviděl jako určující.
    Nicmene to neco rika, Fabio Erculiani asi vi proc presel z OpenRC na systemd.

    Škoda zbytečně ostrých slov. Gnome 3 na tom, že Debian patří mezi nejlépe udržované serverové distribuce, nic nemění.
    Server, OK, jenze je tu i desktop. Pojem zoufalci byl zalozen na obcasnem sledovani jejich devel mailing listu; to jejich placani souvisi s organizaci projektu; to Canonical, kdyz chce, je alespon neco schopen prosadit.
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 13.10.2013 16:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Tohle zrovna neni relevantni argument.
    Absence koordinace s okolní realitou, abychom neztráceli funkcionalitu, kterou mohli uživatelé roky používat, podle tebe není relevantní argument?
    Po Gentoo pokoukavam, ale neprejdu pokud nebude Gnome 3 ve stable.
    Je otázka, zda se Gnome 3 dostane do stable tím, že kvalitativně dospěje nebo tím, že Gentoo vývojáři na kvalitu rezignují. To první by mě velice potěšilo.
    Jinak muj dojem - a mohu se plest - je ze i v Gentoo ziskava systemd postupne navrch.
    Ve skutečnosti je spíše podstatné to, že získává navrch jinde. Pokud systemd (i v rámci Gentoo komunity) dospěje a bude udržováno, mohlo by pro vývojáře nasazení systemd znamenat značnou časovou úsporu. Na jednu stranu je systemd neúměrně drahé, na druhou stranu drtivou většinu té ceny zaplatí někdo jiný.
    Pojem zoufalci byl zalozen na obcasnem sledovani jejich devel mailing listu
    Doporučuju někdy projít fedoří devel mailing list ;).
    to Canonical, kdyz chce, je alespon neco schopen prosadit.
    To zní jako by to byla nějaká výhra. Mě na opensource spíš baví cesty, které vedou ke kvalitě a spolupráci než přetahování se o to, kdo je větší čurák.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 13.10.2013 16:54 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Absence koordinace s okolní realitou, abychom neztráceli funkcionalitu, kterou mohli uživatelé roky používat, podle tebe není relevantní argument?
    BlueZ 5 neni Gnome 3 projekt, a ten prechod bude vzdy bolestny, at se udelat ted nebo za pul roku.
    Doporučuju někdy projít fedoří devel mailing list ;).
    Taky koukam. Nicmene diky pristupu pouzijem X a basta, a pak to v krecich snad dopytlikujem ve dvou releasech do pouzitelneho stavu je o rad akceschopnejsi.
    Mě na opensource spíš baví cesty, které vedou ke kvalitě
    Kvalita neni jedine kriterium, v realu je to kompromis vice veci.
    spolupráci než přetahování se o to, kdo je větší čurák.
    To neni o curactvi, ale o neschopnosti se dohodnou o nejakem smeru v rozumnem case.
    A former Red Hat freeloader.
    pavlix avatar 13.10.2013 17:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    BlueZ 5 neni Gnome 3 projekt.
    Tím snad hůře, ne?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 13.10.2013 14:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Dobře děláš. Upgrade 3.6→3.8 je tak jako tak rozbitý (i když na to možná už je někde nějaký návod), navíc gnomáci se při updates nedívají nalevo ani napravo, vynucují si novější verze systémových komponent, na které nikdo není připravený (včetně jich samotných). Začínám silně uvažovat o přechodu na stable právě kvůli odfiltrování podobných harakiri.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.10.2013 15:00 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    (i když na to možná už je někde nějaký návod)
    poslední odkaz o Gnome
    Psali to samotní vývojáři, kteří si udělali chviličku na informování. Řekl bych, že ty problémy se nebudou týkat jen Gentoo a jeho odvozených dister.
    pavlix avatar 13.10.2013 15:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Přidal jsem pár věcí do community suggestions, Gnome 3 je stále shit technology/design preview a nikoliv něco, co bych nazval produktem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.10.2013 16:58 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze

    Lepší mít alespoň už návrh s kostrou programu která v základu funguje, než jako v případě KDE mít od začátku už nějak splácaný návrh, který pak lepit .. jen reakce na to design preview, ikdyž o KDE nepadlo ani slovo. KDE je už sice více méně stabilní, ale ten návrh jsem nepochopil. Jsem rád i za ne plně doladěné Gnome. Příklad nevyužitého prostoru, už v samotném rámu, natož obsahové plochy (levé i pravé). Obsahu by se mělo přizpůsobit okno, ne obsah oknu. Kdyby se do toho nevyužitého prostoru dali dělat alespoň poznámky..

    Takže já si raději počkám, na Gnome, který považuji už za desktopově povedenější, už od samotného návrhu.
    pavlix avatar 13.10.2013 17:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Takže já si raději počkám
    To přeju hodně štěstí. Já si myslím, že čekání na vyladěné Gnome 3 už vzdali i vývojáři.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.10.2013 19:28 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    dali > daly
    12.10.2013 20:14 Shafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Ze by pubertalni honky za vsim nejnovejsim, poslednimi verzemi a nejaktualnejsimi aktualizacemi? ;-)

    Nastesti se to da snadno lecit - staci tomu dat par let casu a prejde to samo.
    pavlix avatar 12.10.2013 20:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Ze by pubertalni honky za vsim nejnovejsim, poslednimi verzemi a nejaktualnejsimi aktualizacemi? ;-)

    Nastesti se to da snadno lecit - staci tomu dat par let casu a prejde to samo.
    Zato nutkání si honit ego podobnými vyjádřeními se léčí dost těžko...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Heidelberg avatar 12.10.2013 22:57 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Zatím to nepřešlo, ale jak se říká
    cesta je cíl
    díky práci na Gentoo a honění posledních verzí jsem měl možnost nakousnout téměř do každé části linuxového systému (od jádra až po Javu). Kromě cool věciček to tedy také přináší znalosti systému do hloubky, což se někdy docela hodí. Mimo jiné, lidé co stojí za Gentoo (což se třeba o Ubuntu do nedávna říci nedalo) přispívají zpět do upstreamu.

    Takže tvoje stabilní binární distribuce nakonec možná čerpá z práce lidí třeba z Gentoo víc než bys řekl.

    12.10.2013 23:55 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Až na to, že OP se naváží do Debianu a Fedory. O Ubuntu nepadlo ani slovo.
    13.10.2013 00:01 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Takže si to rozeberme:

    Oracle Java: hnus.

    Adobe flash: superhuns.

    Mp3 dekodér: zlo.

    Steam: co to je?

    A prosil bych vysvětlení, v čem je instalace balíku z rpmfusion ručnější než kompilace v Gentoo.
    Jendа avatar 13.10.2013 01:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Mp3 dekodér: zlo.
    Uh proč?
    13.10.2013 04:01 aeaweaw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Oracle java: hnus, souhlas, ale "protože Komerční banka". Adobe flash:souhlas, superhnus,ale jak vysvětlíš 2 letému dítěti, že se nepodívá na své oblíbené videa s traktory?

    ad rpmfusion: protože rpmfusion je v podstatě totéž, jak overlay v Gentoo. tj není to součástí oficiálního balíčkovacího systému. Výše uvedené aplikace jsou v Gentoo součástí oficiálního Portage a není třeba připojovat nějaký pochybný overlay s nejasným původem.

    13.10.2013 10:08 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Otázka spíš měla znít, proč by oblíbenou činností dvouletého dítěte mělo být sledování videí s traktory... Ale taková je asi doba.

    Pokud je o ‚pochybný overlay s nejasným původem‘, tak co konkrétně je na rpmfusion pochybného, co nelze prohlásit o celém portage šmahem taky? Je-li na původu uvedených věcí něco pochybného, tak je to stejně upstream, který je v Gentoo stejný. Ano, je nutné si ho zvlášť přidat, asi jako je zapotřebí si v Debianu přidat non-free.
    Jakub Lucký avatar 13.10.2013 11:10 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    jak vysvětlíš 2 letému dítěti, že se nepodívá na své oblíbené videa s traktory?
    minitube, minitube znáš?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jendа avatar 13.10.2013 15:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Tohle bude nějaká debilní ČT (tam +/- funguje ctstream, ale ne, pokud se používá ta jejich „videopůjčovna“) nebo Nova.
    Ravensun avatar 12.10.2013 11:56 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Jen otázka mimo, Je možné, že se opravené bugy promítnou do Sabayon linuxu?
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    David Heidelberg avatar 12.10.2013 13:15 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Sabayon staví na (upraveném) Gentoo, takže možné to je.
    12.10.2013 15:03 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Neni to jen mozne ale realita.

    Sabayon zaclenuje to co je v Gentoo + par extra uprav. Obecne se da sabayon povazovat za binarni Gentoo. A kdyby Fabio nebyl cvok a pouzil stabilni strom tak by to bylo i dost odladene.
    David Watzke avatar 12.10.2013 16:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Mám s Gentoo takovou zkušenost, že v některých případech je lepší používat testing, i z hlediska stability.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.10.2013 17:14 hlasovani | skóre: 1 | blog: zapamatovat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    +1
    LukynZ avatar 12.10.2013 19:52 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Ja jedu jenom testing a jedine, co je na tom "unstable" je situace, kdy obcas nejde neco hned zkompilovat....uz bych nemenil :)
    pavlix avatar 12.10.2013 20:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gentoo bugfix day v Praze
    Sorry takhle narychlo to nedávám ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.