abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Zajímavý software

    Projekt D7VK dospěl do verze 1.0. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2025.4 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) zveřejnil Národní politiku koordinovaného zveřejňování zranitelností (pdf), jejímž cílem je nejen zvyšování bezpečnosti produktů informačních a komunikačních technologií (ICT), ale také ochrana objevitelů zranitelností před negativními právními dopady. Součástí je rovněž vytvoření „koordinátora pro účely CVD“, jímž je podle nového zákona o kybernetické … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.12. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:55 | Nová verze

    Společnost System76 vydala Pop!_OS 24.04 LTS s desktopovým prostředím COSMIC. Videoukázky na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.92.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:33 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2024. Oceněni byli Andy Wingo, jeden ze správců GNU Guile, Alx Sa za příspěvky do Gimpu a Govdirectory jako společensky prospěšný projekt.

    |🇵🇸 | Komentářů: 3
    11.12. 18:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-12 aneb Eclipse 4.38. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.12. 17:44 | Nová verze

    U příležitosti oslav osmi let prací na debianím balíčku vyšlo GPXSee 15.6. Nová verze přináší především podporu pro geotagované MP4 soubory, včetně GoPro videí. Kdo nechce čekat, až nová verze dorazí do jeho distribuce, nalezne zdrojové kódy na GitHubu.

    Martin Tůma | Komentářů: 15
    11.12. 09:22 | Nová verze

    Monado, tj. multiplatformní open source implementace standardu OpenXR specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro virtuální realitu (VR) a rozšířenou realitu (AR), bylo vydáno ve verzi 25.1.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (23%)
     (15%)
     (24%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 460 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 11.12. 20:04
    Rozcestník

    IPv6 bude mít NAT

    Skupina IETF se usnesla, že širšímu přijetí protokolu IPv6 stojí v cestě absence často zatracovaného NATu a že je tedy na čase tuto proklínanou vlastnost do šestkového protokolu doplnit. Nicméně se bude jednat o překlad mezi IPv4 a IPv6. Více informací v článku Much-maligned feature being added to IPv6 na NetworkWorldu.

    22.7.2008 05:40 | Michal Ludvig | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.7.2008 08:39 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    :(
    22.7.2008 09:05 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Bože muj to jsou paka :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.7.2008 09:16 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Tak jsem si celý ten článek přeci jen přečetl a jedná se jen o NAT pro přechod z IPv4 na IPv6 (překlad IPv4 adres na IPv6 adresy, kvůli zařízením která podporují pouze IPv4). I to je špatné, ale pořád milionkrát lepší než to co člověk pochopí ze zprávičky.

    Zprávička by měla být patřičně upravena.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    saly avatar 22.7.2008 09:45 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Už jsem si říkal, aby mě můj ISP po přijetí IPv6 dal za NAT, to bych ho asi zabil ...
    cezz avatar 22.7.2008 11:04 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    No moze ist aj o opacne dovody. Napriklad ISP zmluvne (a aj technicky) poskytne pripojenie len pre jeden pocitac. V takom pripade sa NAT celkom hodi..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    saly avatar 22.7.2008 11:54 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    No, já mám jeden počítač, takže mě by to bylo jedno. Mimojiné nevidím důvod, proč by mi ISP nemohl těch adres dát třeba tisíc, nic ho to stát nebude(no, možná za tisíc adres bych asi něco zaplatil) a že by těch adres bylo málo se říct nedá :) Myslel jsem spíše, že by ISP měl jednu "veřejnou IPv6" a za tou by byli všichni klienti, to by byla totiž naprostá hovadina ...
    22.7.2008 12:24 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Zadny ISP Vam tisic IPv6 adres neprideli. Takhle malej blok totiz v IPv6 pridelit NELZE!
    No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
    22.7.2008 22:56 zajdee | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Ale proč by nešlo? :-) Maska sítě může být i v IPv6 třeba /120, což dává 256 použitelných adres, nebo /118, což dává 1024 použitelných adres. Otázkou samozřejmě je, kdo by to dělal a proč. ISP sami mají obrovské bloky a není problém klientovi přidělit buď /64 (to je ten nejhorší případ, řekl bych), nebo třea /56, /48...
    -= Nic není tím, čím se zdá být =-
    22.7.2008 12:26 MarSik | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Podle standardniho modelu pridelovani, by kazdy klient mel dostat 64bit prefix a 64bitu pro sve adresy. Jde tu totiz hlavne o autokonfiguraci adres (z 48bitove MAC adresy). ISP pak ma 32bitu a prvnich 32bitu je pro rozliseni "tridy adresy" a identifikaci ISP. (Porad ma kazdy z nich rozsah vetsi nez je pocet pridelitelnych IPv4 adres).
    Nothing is foolproof...fools are very clever.
    22.7.2008 16:45 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Standardní model podle RIPE hovoří o 48b prefixech, ale nezatracuje ani peer-to-peer směrovaní, kde má smysl. Prostě adresy se rozdávat budou velmi snadno, ale po malých kouscích a rozšiřovat se bude až bude skutečně potřeba.
    22.7.2008 19:34 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Hm, známe své lidi - to je pravděpodobnější, že ISP využijí ten NAT a ve své vnitřní síti si nechají IPv4 adresy. Zvlášť když si teď za veřejné adresy můžou nechat platit...
    Quando omni flunkus moritati
    22.7.2008 13:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Já bych ho zabil i kdyby mě dal na IPv4 za NAT :D. Teda vlastně bych šel ke konkurenci :-)
    saly avatar 22.7.2008 13:29 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    No já veřejnou IP mít můžu ale za 100,- za měsíc :( Jinak přecházet nebudu, dostupnost vysoká, rychlost/limit za tu cenu taky. Tohle je nejlepší řešení internetu v našem městečku ... http://www.elsat.cz/internet-cenik.html ... No neber to za 3 kila ... :)
    frEon avatar 22.7.2008 13:45 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Za každý započatý 1 GB nad datový základ zaplatíte navíc 30,- Kč
    me by to stalo vic, nez ty tri kila ;-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.7.2008 13:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    No, ten net za 300 by mě stál asi tak 4500, jestli to správně počítám :-)
    Grunt avatar 22.7.2008 11:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Proč?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2008 14:11 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Protože absence NATu (respektive likvidace současného stavu, kdy je kvůli nedostatku adres NAT bohužel občas nutností) je jeden z důvodů, proč IPv6 vůbec vzniklo (aby byl nadále dodrženo pravidlo definující Internet, že každé koncové zařízení má mít vlastní adresu a mít možnost přímo adresovat libovolné jiné zařízení). NAT je zkrátka zlo.

    Nicméně jak už jsem psal ta zprávička je docela zavádějící, nejedná se naštěstí o NAT v rámci IPv6, ale jen o NAT pro překlad adres mezi IPv6 a IPv4 (tedy přechodné řešení pro zařízení, která umí pouze IPv4).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.7.2008 14:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Doplnil jsem do zprávičky větu.
    Grunt avatar 22.7.2008 14:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    A až se(jestli vůbec se) IPv6 rozšíří, tak NAT logicky zmizne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2008 14:45 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Ano. A IPv6 se už rozšiřuje, běžný Franta uživatel si toho sice zatím moc nevšimne, ale děje se tak... jen počkejte až přestanou být ISP přidělovány další rozsahy IPv4 adres, to bude najednou boom s IPv6 ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 22.7.2008 14:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Ano.
    NAT se sice začal používat kvůli nedostatku IP adres, ale v dnešní době se používá zcela z jiného důvodu, takže bych si tím vymizením nebyl tak jistý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2008 14:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    v dnešní době se používá zcela z jiného důvodu
    A z jakého?
    22.7.2008 14:58 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    ještě je dobré využití jako záminka na flamewar - někdo napíše jako ochrana vnitřní sítě - někdo hned že NAT není firewall a tak pořád dokola:)

    NAT je zlo.
    22.7.2008 15:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Zrovna to jsem chtěl napsat a ty si mě předběhl :-( :D
    Grunt avatar 22.7.2008 15:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    ještě je dobré využití jako záminka na flamewar - někdo napíše jako ochrana vnitřní sítě - někdo hned že NAT není firewall a tak pořád dokola:)
    Toho názoru, že NAT není firewall se zastávám téže. Také navíc od dob co máme filtry navíc také proč, že? Ale NAT tu není jen kvůli nedostatku adres nebo ochraně sítě(bezpečnost? Co to je?).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.7.2008 15:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Jedním z několika vedlejších efektů maškarády je (domnělé) chování celé sítě za jednu IP, tak aby ISP nemohl rozpoznat zda-li je ta přípojka jeden počítač nebo další celá síť.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 22.7.2008 15:25 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Ono se to da poznat velmi snadno i pres ten nat.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 22.7.2008 15:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Ono se to da poznat velmi snadno i pres ten nat.
    Dost záleží na definici slova "snadno". Ale jinak proto jsem také psal do závorky to slovo domnělé.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2008 22:36 zigi | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    rad bych se priucil, mohu se zeptat, jak se to da zjistit?
    Grunt avatar 22.7.2008 22:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Takto. Způsob už není dnes není moc použitelný jelikož se Source Routing defaultně filtruje, ale ten pravý způsob, který funguje už doufám nemusím osvětlovat a příjdete na něj i sám. Jinak ještě…také jeden ze způsobů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.7.2008 22:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Jo, až teď jsem si všiml, že se ptáte jak se dá poznat jestli je za IP více lidí. Na to není potřeba ani nic podlézat či přeskakovat. Na to stačí jednoduchá analýza datového toku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2008 23:10 zigi | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    no ja myslel, jestli se nedelaji nejake dalsi zmeny v tcp/ip hlavickach .. neco takoveho postihuje IPsec skrze NAT (asi se jen jedna u zmenu IP a portu)
    Grunt avatar 23.7.2008 09:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    min. TTL určitě. Proč? Hledáte snad nějaké filtrovací pravidlo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.7.2008 00:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Možná tím poznám víc lidí, ale jak tím poznám víc počítačů? ;-)
    Grunt avatar 23.7.2008 09:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Doby sálových počítačů s terminálama už jsou dávno pryč a že se tlačí 250 lidí u jednoho počítače…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 23.7.2008 12:02 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    no muzu treba vychazet z toho, ze kazde nasledujici spojeni pochazi z vyssiho portu (pokud se nejedna o nejaky "privilegovany" proces) dokud nenarazime na mez 65535. Pak se kolecko restartuje. Takze ja se treba muzu divat na to z kteryho portu se navazuje spojeni. Kdyz mi tam budou padat cisla treba 33233 pak 1234 pak 54354 atd... tak tam muzu predpokladat vic pocitacu.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 23.7.2008 12:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    To se dá jednoduše zamaskovat, jelikož NAT neznamená jen překlad adres, ale i portů. Za lepší metodu považuji sledování počtu ICQ připojení.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 23.7.2008 23:00 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    ja mel v kopete dva icq ucty.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 23.7.2008 23:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    …a oba jsem používal současně. A navíc je rozdíl mít v Kopete dva účty a mít jich současně 255.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 24.7.2008 12:50 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    jj, pouzival jsem je soucasne. Dokonce jsem jednu dobu soucasne pouzival 3, kdyz jsem si hral a programoval icq bota. 255 uctu asi nikdo mit nebude, ale pokud by za tim natem nekdo potreboval mit 255 stroju, pochybuji, ze by si neumel vybrat dobreho isp a musel se schovavat.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 24.7.2008 13:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Dobře, s 255 jsem to přehnal. I 10 je dost, i když to na druhou starnu může být početnější rodinka. Ale princip je, řekl bych, dostatečně jasný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    frEon avatar 24.7.2008 12:53 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    ale nedokazu si moc predstavit jak to udelat jednoduse aniz by si tak clovek neomezil pocet pouzitelnejch portu.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Grunt avatar 24.7.2008 14:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    To je fakt. Maškaráda(nebo src-nat obecně) přiděluje zdrojové porty pokud možno tak aby sedli k těm původním, ale také si udržuje v překladové tabulce i porty, takže předpokládám, že doprogramovat si maškarádu tak aby překládala i zdrojové porty a ty házela za sebe by už snad problém neměl být.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.7.2008 12:36 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    tak tam muzu predpokladat vic pocitacu.
    Anebo více programů anebo více uživatelů. To podle mě není velmi snadno, jak tvrdíte výše.
    Have you tried turning it off and on again?
    Grunt avatar 23.7.2008 12:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Anebo více programů
    Programy si sice při žádosti o socket můžou vybrat i zdrojový port, ale který program to dnes dělá?
    anebo více uživatelů.
    Současně pracujících na Windowsech?(samozřejmě předpokládám klasické klientské XPčka nebo Visty) A to jste slyšel kde?
    To podle mě není velmi snadno, jak tvrdíte výše.
    Velmi snadné určitě ne, ale dostatečně snadné na to, aby si byl někdo jistý svou neodhalitelností.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.7.2008 13:37 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Programy si sice při žádosti o socket můžou vybrat i zdrojový port, ale který program to dnes dělá?
    Jde to nastavit u mnoha programů (IM, P2P)
    Současně pracujících na Windowsech?(samozřejmě předpokládám klasické klientské XPčka nebo Visty) A to jste slyšel kde?
    Proč do toho taháte Win? Druhou otázku jsem nepochopil.
    Velmi snadné určitě ne, ale dostatečně snadné na to, aby si byl někdo jistý svou neodhalitelností.
    Já tady pořád nevidím ten argument, že to vždy lze odhalit. Že to někdy lze říci jistě Vám věřím.
    Have you tried turning it off and on again?
    Grunt avatar 24.7.2008 14:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Proč do toho taháte Win? Druhou otázku jsem nepochopil.
    Já zase nepochopil jak to myslíte s tím pracováním více uživatelů na jednom stroji. A i kdyby, tak jak již bylo řečeno, zdrojové porty přiděluje OS.
    Já tady pořád nevidím ten argument, že to vždy lze odhalit. Že to někdy lze říci jistě Vám věřím.
    Vy prostě po mně chcete algoritmus, který jednoznačně odfiltruje všechny uživatele s maškarádou, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.7.2008 20:05 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Já zase nepochopil jak to myslíte s tím pracováním více uživatelů na jednom stroji. A i kdyby, tak jak již bylo řečeno, zdrojové porty přiděluje OS.
    Např. tady tady nebo tady
    Vy prostě po mně chcete algoritmus, který jednoznačně odfiltruje všechny uživatele s maškarádou, že?
    Nechci.
    Have you tried turning it off and on again?
    frEon avatar 24.7.2008 12:44 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    vic uzivatelu, nebo programu tohle neovlivni. Porty prideluje programum os a to tak, ze programum prideleuje porty s vyssim cislem nez nez mel predchozi prideleny port (kdyz se dostane na horni mez - 65535, jde se od zacatku). Maximalne porostou cisla pouzivanych portu rychleji. Ze to jde velmi snadno jsem trochu prehnal, ale neni zase takovy problem dostat dostatek indiciji k tomu abych si opravnene myslel ze se za jednou ip schovava vice stroju.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    24.7.2008 13:27 TomCat1 | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Něco si myslet a něco vědět je rozdíl a na ten jsem poukazoval.
    Have you tried turning it off and on again?
    27.4.2010 00:39 DataIPv6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IPv6 bude mít NAT
    Tak sem si pred chvilkou vypnul IPv4. Na IPv6 Googlu nasel tuto stranku , klik a nic... Musel sem IPv4 zapnout...

    No to je teda vostuda

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.