abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 549 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 20:12
    Rozcestník

    JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP

    Open source projekt JDownloader se dostal v Německu před soud kvůli zařazení podpory stahování streamů RTMP do betaverze programu. A prohrál. Nejenže je obcházení zabezpečení, které nikdy příliš nefungovalo, podle soudu nelegální, ale vlastník projektu je za kód zodpovědný, i když kódem přispěl někdo jiný a vlastník o povaze kódu nevěděl.

    5.12.2013 13:28 | Luboš Doležel (Doli) | Upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jakub Lucký avatar 5.12.2013 13:41 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Můj prohlížeč mi umožňuje při runtime (nebo compiletime) obejít nefunkční zabezpečení routerů...

    Pojďme zrušit Google, Microsoft, Mozillu a Operu...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Luk avatar 5.12.2013 14:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Podle stejného klíče bude například kterákoli firma nebo organizace poskytující linuxovou distribuci odpovědná za jakýkoli kus kódu, který někdo vložil do některého z těch tisíců programů, které v distribuci jsou. No výborně...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 14:35 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    no samozdrejme, zeptejte se lidi, kteri na distrech makaj. pokud ja vim, i kdyz se muzu samozdrejme plest, tak s timto distra pocitji a maji kvuli tomu "pravni oddeleni", ktere jim software, ktery distribuji, schvaluje

    fakt nechapu jak se tu lidi tvarite tak prekvapene, ze najednou se neco zakazuje, soudi atp.

    co je mi znamo, zijeme s temito zakony uz naky ten patek
    Luk avatar 5.12.2013 14:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    zeptejte se lidi, kteri na distrech makaj. pokud ja vim, i kdyz se muzu samozdrejme plest, tak s timto distra pocitji a maji kvuli tomu "pravni oddeleni", ktere jim software, ktery distribuji, schvaluje
    Jo, třeba distribuce jako Slackware, že? :-D Nikde se neděje to, že by se prolézal každý řádek kódu každé verze každého programu/knihovny z upstreamu a řešilo se, jestli náhodou nemůže porušovat zákon některého ze zhruba 200 států. Samozřejmě, že se řeší právní aspekty distribucí - proto také některé distribuce neobsahují ty komponenty (kodeky apod.), na které se v některých státech vztahují softwarové patenty. Ale to je úplně jiná úroveň.
    fakt nechapu jak se tu lidi tvarite tak prekvapene, ze najednou se neco zakazuje, soudi atp. co je mi znamo, zijeme s temito zakony uz naky ten patek
    Řeč je o německých zákonech, se kterými tu nežijeme. Nicméně Německo má samozřejmě velký vliv na unijní právo, takže se odtamtud mohou některé věci dostat i k nám (nebo se sem může něco dostat výkladem SDEU). Zatím ale mají soudy v různých státech EU poměrně odlišné pohledy na určité kontroverzní záležitosti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.12.2013 15:16 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Jo, třeba distribuce jako Slackware, že? ...
    Slackware neznam. jsem si jisty, ze Debian, Fedora openSUSE i Ubuntu maji lidi, kteri veci aduituji z pravni stranky. urcite se tu ale pohybuje dost lidi, kteri delaji na distribucich. zajmala by me jejich zkusenost. muzete se tu s nami o ni podelit?

    proto se bezne v distribucich veci typu librtmp sehnat nedaj, a musi se kvuli tomu do vedlejsich repozitaru.

    a co ja vim, tak pokud za distrem stoji kmotrovska firma, ridi se zakony te zeme, kde kmotr sidli.

    Řeč je o německých zákonech
    ne, rec je tu o Copyright Directive, kterou se ridi legislativa ve vsech clenskych statech unie. a tato smernice je tu uz od roku 2001.
    5.12.2013 15:47 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    maji lidi, kteri veci aduituji z pravni stranky
    Auditujú čo? Licencie pre jednotlivé balíky, ktoré dané distro chce použiť, alebo sa hrabú v kóde tých balíkov? To prvé verím. To druhé ... to si neviem predstaviť.
    Stanislav Brabec avatar 6.12.2013 18:28 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Dělá se audit kompatibility licencí, kontrola licenčních textů ve všech souborech, a ve vybraných projektech, kde se předpokládají problémy, i audit sporného kódu.

    Stejně je to nedokonalé. Audit veškerého kódu proti všem existujícím softwarovým patentům je zcela nereálný, a vzhledem k obtížné interpretovatelnosti patentových textů by i tak byl nedokonalý.

    Ovšem zde se nejedná o problém s patenty, ale rozpor s německou verzí DMCA.
    Jendа avatar 5.12.2013 15:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    proto se bezne v distribucich veci typu librtmp sehnat nedaj, a musi se kvuli tomu do vedlejsich repozitaru.
    librtmp0

    S takovouhle by nesmělo být ubalené gnuradio, nmap, telnet…
    5.12.2013 18:49 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Tedy, gnuradio a nmap dokážu pochopit, ale co komu může vadit na telnetu?
    Jendа avatar 5.12.2013 19:11 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Dá se s ním udělat třeba HTTP GET souboru chráněného pomocí javascriptové hovadiny!
    5.12.2013 22:28 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    exec 3<>/dev/tcp/www.google.com/80
    echo -e "GET / HTTP/1.1\r\nhost: http://www.google.com\r\nConnection: close\r\n\r\n" >&3
    cat <&3
    Opravdu škoda, že ten TCP jako soubor není přímo v kernelu (zdravím pavlixe :-D).
    6.12.2013 13:04 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Je to odvozené z mého kódu nebo jen měl někdo stejně geniální nápad? :-D
    6.12.2013 16:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Nevím, ale byl to první příklad, kterej jsem našel na googlu po zadání něčeho jako "bash /dev/tcp". Řekl bych, že to ale spíš bylo z anglické stránky.
    7.12.2013 00:17 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Díky za odkaz! Já jsem něco podobného navrhnul před pár dny na Rootu, je hezké vidět, že to napadlo i někoho jiného a už to i implementoval :-)
    Grunt avatar 5.12.2013 22:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    To by byla dobrá otázka pro Microsoft.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.12.2013 15:51 Mike
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    proto se bezne v distribucich veci typu librtmp sehnat nedaj, a musi se kvuli tomu do vedlejsich repozitaru.
    Ale daj :-)
    pacman -Ss rtmpdump
    extra/rtmpdump 20121230-3 [nainstalovaný]
        A tool to download rtmp streams
    
    Ať žije Arch Linux a chcípne německá justice! :-P
    the.max avatar 5.12.2013 21:46 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Gentoo:

    *  media-video/rtmpdump
          Latest version available: 2.3
          Latest version installed: 2.3
          Size of files: 122 kB
          Homepage:      http://rtmpdump.mplayerhq.hu/
          Description:   Open source command-line RTMP client intended to stream audio or video flash content
          License:       GPL-2 LGPL-2.1
    

    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    6.12.2013 06:54 henkye
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    https://www.archlinux.de/?page=UserStatistics
    https://wiki.archlinux.org/index.php/Arch_Linux_April_Jokes#Arch_in_German
    :-)
    Luk avatar 5.12.2013 16:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Slackware neznam.
    Slackware je jedna z nejstarších distribucí (a asi nejdéle existující), je relativně hardcore a dlouho za ní stál jediný člověk (Patrick Volkerding). Dnes už na ní dělá víc lidí, ale rozhodně žádné kohorty právníků.
    a co ja vim, tak pokud za distrem stoji kmotrovska firma, ridi se zakony te zeme, kde kmotr sidli.
    To tak úplně neplatí, protože v okamžiku, kdy má ta firma pobočku v určitém státě a tato pobočka se v tom nějak angažuje, už proti ní lze uplatnit zákony dané země. Někdy stačí i jen to, že tam ta firma podniká, ani nemusí mít pobočku. Je to stejné jako u služeb, například Google zrovna v Německu docela narazil (GMail, StreetView...).
    ne, rec je tu o Copyright Directive, kterou se ridi legislativa ve vsech clenskych statech unie. a tato smernice je tu uz od roku 2001.
    Tato směrnice není přímo aplikovatelný předpis. Musí být v účinné podobě implementována do národních právních řádů, což mimochodem Česko už víc než měsíc porušuje (návrh novely AZ spadl pod stůl se starou sněmovnou; nyní tak ČR může čelit sankcím). Stanovuje pouze minimum, co být implementováno musí, ale členské státy mohou zajít dál (což Německo ani Česko u čl. 6 v zásadě nezašlo, ale to už je jiná věc). Především ale výklad provádí soud členského státu, ledaže by byl namítán rozpor se směrnicí a pak by se tím zabýval SDEU.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    gtz avatar 5.12.2013 17:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Debian, Fedora openSUSE i Ubuntu
    možná jen RH a Suse, kteří dělají a prodávají komerční distribuce. Bubáci ne ti asi ne ti jen kopírují a šmírují.
    bezne v distribucich veci typu
    ale dají, stačí udělat zypper se rtmp a ejhle co nám to vrátí za výsledky :-)

    Výcuc

    i | librtmp0                           | RTMP Stream Dumper 
      | librtmp1                           | RTMP Stream Dumper 
      | rtmpdump                           | RTMP Stream 
    
    atd.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    little.owl avatar 5.12.2013 17:29 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Mate to blbe :-p.

    yum search rtmp
    librtmp.i686 : Support library for RTMP streams
    librtmp.x86_64 : Support library for RTMP streams
    librtmp-devel.i686 : Files for librtmp development
    librtmp-devel.x86_64 : Files for librtmp development
    rtmpdump.x86_64 : Toolkit for RTMP streams
    
    Viz. zde ;-).
    A former Red Hat freeloader.
    Luk avatar 5.12.2013 17:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Co je na tom blbě? V těch headerech nic nevidím...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    little.owl avatar 8.12.2013 11:58 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    librtmp je genericka knihovna pro implementaci klienta, nikoliv stream dumper.
    A former Red Hat freeloader.
    Luk avatar 8.12.2013 13:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Aha, hledal jsem tam nějaké překvapení... :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    gtz avatar 8.12.2013 21:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Když instaluji streamdump tak systém "zypper" doplní pouze druhou knihovnu tedy librtmp1, takže si myslím, že to mám dobře.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    5.12.2013 22:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    urcite se tu ale pohybuje dost lidi, kteri delaji na distribucich. zajmala by me jejich zkusenost. muzete se tu s nami o ni podelit?
    Já jsem ffmpeg a mplayer ve svém buildroot configu pro HTC Magician nekontroloval.
    5.12.2013 15:01 peperoni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Výhoda opensource ;)
    5.12.2013 15:47 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Podle stejného klíče bude například kterákoli firma nebo organizace poskytující linuxovou distribuci odpovědná za jakýkoli kus kódu, který někdo vložil do některého z těch tisíců programů, které v distribuci jsou. No výborně...
    Jako sorry, ale tohle je něco jiného. Vlastník/vedoucí softwarového projektu že "nevěděl o povaze kódu"? S tím bych je od soudu vyfuckoval taky. I pokud by to byla pravda, tak je to pouze a jeho pitomost, že nekontroluje, co se mu valí do stromu - a to i z praktického hlediska. Že je za to zodpovědný je IMHO naprosto na místě.
    5.12.2013 14:35 Ziktofel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    napisu nejakou blbost, prohlasim to za zabezpeceni a kazdyho chytrolina, kterej napise neco, jak pres to se dostat (coz bude snadny) dam k soudu
    5.12.2013 15:24 MarSik | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Doporučuju si přečíst https://jhalderm.com/pub/cd3/.
    It can be bypassed by holding the shift key every time the disc is inserted, turning off autorun before using the CD for the first time, or ...
    Je tohle ochrana?
    Nothing is foolproof...fools are very clever.
    5.12.2013 16:17 Ziktofel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    ... nebo staci pouzit Linux

    Mno, podle definice toho, co je v clanku to ochrana asi bude...
    5.12.2013 15:51 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    tak na tom vazne vydelas majland, jdi do toho ;)
    5.12.2013 16:20 Ziktofel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    fakt mi uz pripada, ze patenty a podobny veci jsou kvuli ziskum pravniku a ziskum megakorporaci a ne kvuli ochrane vynalezcu a obycejnejch lidi, uzivatelu...
    little.owl avatar 5.12.2013 16:46 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Patenty jsou predevsim nastroj konkurencniho boje, predevsim ochrana velkych molochu, kteri si mohou dovolit hordy pravniku a soudni spory, s puvodni myslenkou to uz nema temer nic spolecneho.
    A former Red Hat freeloader.
    Grunt avatar 5.12.2013 17:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    s puvodni myslenkou to uz nema temer nic spolecneho.
    Kdy mělo? Za Edisona?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.12.2013 20:46 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Ano, priblizne vtedy.
    5.12.2013 21:13 kmarty | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    No, pokud je Edison prikladem puvodni myslenky patentu, tak se ta myslenka nijak zasadne nezmenila.
    pavlix avatar 5.12.2013 23:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 5.12.2013 22:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 6.12.2013 09:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Popřípadě tady :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    9.12.2013 14:30 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Moc hezky popsaný... bohužel, málo lidí ví, že Edison měl tak akorát trochu co do činění s vynálezem žárovky a celkově to byl pěknej šmejd. Oproti tomu, co všechno dal světu Tesla (nemluvě o tom, co všechno po jeho smrti a možná i předtím shrábly tajné služby), to se nedá srovnat. Osobně bych se nebál ho označit za největšího vynálezce (aspoň jsem nikdy o nikom tak plodném a geniálním neslyšel).
    little.owl avatar 7.12.2013 23:43 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Edison neni stastny priklad. Obecne to ale v 19.stoleti slouzilo vice k motivaci k investicim a pokroku, kdy se poucili z negativnich dopadu patentu James Watta.
    A former Red Hat freeloader.
    Grunt avatar 8.12.2013 00:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Dle mého názoru patenty nikdy nebyly dobrou motivací k čemukoliv (krom nějakého virtuálního obchodování bůhví s čím) a už v době svého vzniku nebyly zakládany v dobré víře. Edison není šťastný, ale dobrý příklad o co ve skutečnosti jde.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    little.owl avatar 8.12.2013 11:56 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Nema smysl nejiste investovat miliony do R&D, pokud v okamziku, kdy neco noveho date do kupy to muze nekdo bez predeslych nakladu volne pouzit.
    A former Red Hat freeloader.
    Grunt avatar 8.12.2013 12:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Stejně jako nemá smysl investovat milióny do burzy s nejistým výsledkem bez nějakých záruk, že? (i když je to vlastně princip)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.12.2013 14:25 Program
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    To asi opravdu moc stejné není...
    Grunt avatar 8.12.2013 16:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    A jaký je rozdíl?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pepe_ avatar 5.12.2013 19:45 pepe_ | skóre: 48
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP

    Prohlásit soud za zmatečný !  Odsoudit soudce za znásilnění všech znásilněných protože má nástroj.

    5.12.2013 22:50 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    O Německu si už dlouho, dlouho nemyslím nic pěkného.
    Grunt avatar 5.12.2013 22:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    O Německu (a Germánech) obecně jsem si nikdy nemyslel nic pěkného. Je to jen takový východnější západ (a vždycky byl), nic jiného.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 5.12.2013 23:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Už od války :D
    6.12.2013 00:01 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Zardi se závistná Teutonie, sousedo Slávy, tvé vin těchto počet spáchaly někdy ruky! Neb krve nikde tolik nevylil černidla že žádný nepřítel, со vylil k záhubě Slávy Němec.
    6.12.2013 00:17 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    O Německu si teda myslím o dost víc než o internetu :)
    6.12.2013 18:17 Standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    V ČR na tom nejsme o nic lépe. Princip objektivní zodpovědnosti v §297/2011 Sb. je precedentem podobného postupu. Předzvěstí, že stíhat prvního na ráně namísto viníka je jednodušší, a že když je zlá vůle, tak i mnohasetleté (a ústavní) právo nevypovídat proti sobě a osobě blízké musí stranou.
    pavlix avatar 5.12.2013 23:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    A proto je dobré, aby projekty vlastnila neziskovka, tedy právnická osoba.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luk avatar 6.12.2013 01:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Od 1. ledna u nás nejlépe ústav ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    pavlix avatar 6.12.2013 01:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    To zní rozumně. I když nějaká státní organizace by taky nebyla marná.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.12.2013 14:05 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Nejlepe neziskovka zijici z evropskych dotaci, ze?
    pavlix avatar 8.12.2013 08:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Budu předpokládat dobrou vůli, i když mám podezření, že se jedná o lacinou provokaci. „Neziskovka“ v obecném smyslu, tzn. organizace jejímž účelem není odvádět zisk majitelům.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luk avatar 8.12.2013 13:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Česko dokonce ani nemá ve svém právu nic jako "neziskovou organizaci" (jako je tomu třeba v USA) a nezavádí ji ani nový občanský zákoník. Přitom ale reálně je tady takových organizací více než 100 000, většina z nich jsou občanská sdružení, zbytek obecně prospěšné společnosti, nadace, nadační fondy, církevní právnické osoby atd. Sice mohou mít zisk, ten ale zůstává v organizaci a používá se na realizaci hlavního předmětu činnosti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    pavlix avatar 8.12.2013 20:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Díky za doplnění.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Stanislav Brabec avatar 9.12.2013 17:56 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Také zde máme termín příspěvková organizace.
    Luk avatar 9.12.2013 20:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Příspěvková organizace je velmi podivný typ subjektu. PO jsou zřizovány státem, kraji a obcemi za účelem plnění stanovených cílů (typicky třeba provoz divadla, muzea, knihovny...), hospodaří se svěřeným majetkem (mohou mít i vlastní majetek) a dostávají od svého zřizovatele příspěvky na svou činnost (odtud název; mohou provozovat i vedlejší výdělečnou činnost, ta nesmí být ztrátová). Hlavní problém PO spočívá v tom, že je to "jednou nohou součást zřizovatele, druhou nohou samostatný subjekt". Odpovědnost je tak rozdělena mezi zřizovatele a ředitele PO, navíc se velmi obtížně vyhodnocuje hospodaření PO (vzhledem k tomu, že se hospodaří se svěřeným i vlastním majetkem a těsná vazba na zřizovatele zamlžuje ekonomické vztahy).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Václav 11.12.2013 10:22 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Občanská sdružení v lednu končí, nahrazují je zapsané spolky.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luk avatar 11.12.2013 13:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Nekončí, ta stávající budou fungovat dál, i když se na ně bude pohlížet jako na spolky (pokud nezmění z vlastního rozhodnutí právní formu). Obecně prospěšné společnosti budou fungovat podle dosavadního zákona (248/1995 Sb.), jen nepůjde zakládat nové (místo nich tu budou ústavy).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jakub Lucký avatar 11.12.2013 13:20 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    A budou muset změnit název a stanovy (vesměs)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Luk avatar 11.12.2013 13:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JDownloader prohrál spor v Německu kvůli RTMP
    Na to bude lhůta 3 roky. A i po jejím uplynutí bude platit, že kde není žalobce, není soudce.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.