abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:00 | IT novinky

    Od 3. listopadu 2025 budou muset nová rozšíření Firefoxu specifikovat, zda shromažďují nebo sdílejí osobní údaje. Po všech rozšířeních to bude vyžadováno někdy v první polovině roku 2026. Tyto informace se zobrazí uživateli, když začne instalovat rozšíření, spolu s veškerými oprávněními, která rozšíření požaduje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | Humor

    Jste nuceni pracovat s Linuxem? Chybí vám pohodlí, které vám poskytoval Microsoft, když vás špehoval a sledoval všechno, co děláte? Nebojte se. Recall for Linux vám vrátí všechny skvělé funkce Windows Recall, které vám chyběly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Komunita

    Společnost Fre(i)e Software oznámila, že má budget na práci na Debianu pro tablety s cílem jeho vyžívání pro vzdělávací účely. Jako uživatelské prostředí bude použito Lomiri.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.10. 17:11 | IT novinky

    Proběhla hackerská soutěž Pwn2Own Ireland 2025. Celkově bylo vyplaceno 1 024 750 dolarů za 73 unikátních zranitelností nultého dne (0-day). Vítězný Summoning Team si odnesl 187 500 dolarů. Shrnutí po jednotlivých dnech na blogu Zero Day Initiative (1. den, 2. den a 3. den) a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    26.10. 13:33 | Komunita

    Byl publikován říjnový přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Pracuje se na podpoře M3. Zanedlouho vyjde Fedora Asahi Remix 43. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.10. 15:44 | Zajímavý software

    Iniciativa Open Device Partnership (ODP) nedávno představila projekt Patina. Jedná se o implementaci UEFI firmwaru v Rustu. Vývoj probíhá na GitHubu. Zdrojové kódy jsou k dispozici pod licencí Apache 2.0. Nejnovější verze Patiny je 13.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.10. 05:11 | Zajímavý článek

    Obrovská poptávka po plynových turbínách zapříčinila, že datová centra začala používat v generátorech dodávajících energii pro provoz AI staré dobré proudové letecké motory, konvertované na plyn. Jejich výhodou je, že jsou menší, lehčí a lépe udržovatelné než jejich průmyslové protějšky. Proto jsou ideální pro dočasné nebo mobilní použití.

    karkar | Komentářů: 9
    24.10. 19:55 | Nová verze

    Typst byl vydán ve verzi 0.14. Jedná se o rozšiřitelný značkovací jazyk a překladač pro vytváření dokumentů včetně odborných textů s matematickými vzorci, diagramy či bibliografií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.10. 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Specialisté společnosti ESET zaznamenali útočnou kampaň, která cílí na uživatele a uživatelky v Česku a na Slovensku. Útočníci po telefonu zmanipulují oběť ke stažení falešné aplikace údajně od České národní banky (ČNB) nebo Národní banky Slovenska (NBS), přiložení platební karty k telefonu a zadání PINu. Malware poté v reálném čase přenese data z karty útočníkovi, který je bezkontaktně zneužije u bankomatu nebo na platebním terminálu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.10. 13:22 | Upozornění

    V Ubuntu 25.10 byl balíček základních nástrojů gnu-coreutils nahrazen balíčkem rust-coreutils se základními nástroji přepsanými do Rustu. Ukázalo se, že nový "date" znefunkčnil automatickou aktualizaci. Pro obnovu je nutno balíček rust-coreutils manuálně aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (36%)
     (47%)
     (20%)
     (19%)
     (23%)
     (17%)
     (21%)
     (17%)
     (18%)
    Celkem 279 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 14.10. 09:04
    Rozcestník

    KDE SC 4.9.5

    Vyšlo KDE SC 4.9.5. Ze seznamu 36 uzavřených bugů jsou vyzdvihována vylepšení v Dolphinu.

    2.1.2013 18:44 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    pushkin avatar 2.1.2013 19:34 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Tak to byli v BuildService sakra rychlí, protože už dnes odpoledne už jsem jej instaloval :-) Dobrá práce na všech frontách!
    Rezza avatar 2.1.2013 23:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    A pro Fedoru to prave ceka na push do updates-testing :)

    Duvod proc to jde rychleji je ten, ze jako balickari mame pristup k tarballum o tyden driv.
    2.1.2013 23:36 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Skoro se az bojim zeptat... a co ten drsny propad vykonu a rychlosti odezvy UI oproti trojce, uz to vyresili?
    3.1.2013 00:16 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    dávno, jak dlouho jsi byl v Kryostázi???? :)

    ale mám pocit, že všechny bugy a pomalost soustředili do nového kmailu 2 - takže zbytek prostředí funguje (aspoň mě) naprosto v pohodě :)
    3.1.2013 06:37 miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    +1 Přesně. Vše kromě kmailu2 a toho co je podním (části akonadi) v celku funguje.
    3.1.2013 08:25 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Někde jsem četl.. Ano, bylo to v Návodu k použítí Zeměkoule, kde je v první kapitole napsáno:
    "A hned potom vypneme akonadi."
    4.1.2013 11:47 juvi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Z Kmailu2 jsem (byl) dost nešťastný, kdysi mi dokonce zmizely nějaké emaily. Ale udělal jsem nedávno zajímavé zjištění: Při překopírovávání disku jsem zjistil, že Kmail2 z Opensuse12.2 používá obyčejný maildir a nikoliv *SQL - vůbec si neuvědomuji, že bych něco takového nastavoval. Také musím přiznat, že od OS12.1, ač je Kmail2 pomalý, ale jede bez problémů. Má někdo o tom nějaké povědomí?
    Rezza avatar 5.1.2013 19:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    No vsak ano - ten maildir tam bude vse, to SQL je tam vicemene jako kes, nic vic, nic min.
    7.1.2013 00:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    heh, on ještě někdo nezná tu geniální myšlenku Akonadi kešovat soubory z lokálního disku na ... tomtéž lokálním disku? :-D
    Rezza avatar 9.1.2013 15:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Tim kesovanim tady je mysleno neco jineho :)
    3.1.2013 08:01 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Já s ním moc problémy nemám, tedy kromě toho, že od upgradu na KDE 4.9 musím po každém probuzení ze suspend to disk nechat ručně aktualizovat IMAP účet a ještě odkliknout "make it online". Ale to je možná nějaká ukrutně užitečná feature, kterou jsem jen ve své omezenosti nepochopil…
    3.1.2013 08:27 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    já na prázdném profilu a pár mailech taky ne - jenže na gmailu, kde mám 10 000 mailů různě oštítkovaných nastane situace, že každý štítek bere jako samostatnou složku a maily pak několikrát zkopíruje (to dělal i kmail předchozí verze)

    takže z 3 GB mailů udělal nejdřív 10 GB adresářovou strukturu a tu ted při přechodu na kmail2 nacpe do 10 GB veliké akonadi databáze a když k tomu přidám pár mailů co mám na disku a ne v gmailu, tak je ze 3GB najednou 25 GB dat - a to se nedivím, že je pak pomalej

    - je možné, že se to dá někde nějak nastavit, ale nenašel jsem to

    u čistého imap se to samozřejmě neděje, ale já si zvykl používat offline imap i jako zálohu mailů "kdyby něco" a dosud to bylo v pohodě

    na druhou stranu - v předchozí verzi mi nefungovala třeba synchronizace mezi google kalendářem a kmailem - to už běží a celkově se mi kmail líbí i jeho provázanost v systemu
    progdan avatar 3.1.2013 11:31 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5

    GMail nepouzivam, takze o tomhle problemu jsem nevedel, ale  v KDE 4.10 (konkretne v Akonadi a klientskych knihovnach pro KDE 4.10) uz je mechanismus, ktery umoznuje vytvaret virtualni adresare a linkovat do nich itemy z jinych adresaru, takze tenhle bug uz je realne resitelny.

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    3.1.2013 11:52 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    hezké - je nějaká cesta, jak dostat kde 4.10 do archu?
    Grunt avatar 3.1.2013 09:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Jo, jo. KDE4 už valí parádně. Také se už blíží s verzí 4.9.5 ke konci. Další verze bude KDE5 kde se znova začne na zelené louce a celé to martyrium začne odznova.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.1.2013 09:34 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Změny při přechodu z KDE4 na KDE5 by AFAIK neměly být tak zásadní jako při přechodu z KDE3 na KDE4, takže snad ani problémů nebude tolik. Ale to samozřejmě teprve uvidíme.
    Grunt avatar 3.1.2013 12:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Pro Kubečky co to nepochopili: Dělal jsem si jen srandu. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 3.1.2013 16:20 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Tak aspoň jeden smajlík by tam neuškodil, já to taky nepochopil =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Václav 3.1.2013 10:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Ale huš, těch změn bude málo, žádná velká revoluce jako mezi 3 a 4 se nekoná.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    vain avatar 3.1.2013 10:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Proč všichni předpokládají, že po devítce už nemůže přijít desítka? Vždyť GNOME 2 skončilo na podverzi někde 32 =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    3.1.2013 10:55 Ladislav Hagara | skóre: 106 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    3.1.2013 20:16 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Třeba to měli v třicetidvojkové soustavě :D
    4.1.2013 14:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Jo, jo. KDE4 už valí parádně.
    Já nevim, jak vy to lidi děláte, že vám KDE4 jde dobře, já to mam furt nějak zabugovaný. A zajímavý je, že každou verzi trochu jinak. Ačkoli, pravda OSD KMixu mi nefungovalo snad v žadný verzi. Ale jinak skoro pokaždý se objeví nějaký chyby, minule to bylo šílený blikání displeje po probuzení ze spánku, teď zas nefunguje stylování u KRunneru (má prostě černý/neviditelný pozadí), jdem zvědav, co to bude příště...

    Přijde mi, že se to chová hodně náhodně...
    7.1.2013 15:45 hufis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Blikanie po prebudení (u mne tuxonice - hibernace) som spozoroval (aj) pod GNOME. To nieje problém KDE. Bliká to aj v konzole :( Aktuálne Fedora 18 Beta
    • Kernel:3.6.11-3_1.cubbi_tuxonice.fc18.x86_64
    • VGA Intel 4500MHD: 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics Controller (rev 07)
    22.1.2013 04:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Hm, já tuxonice nemam, a vono to bliká i jen při změně profilu. Tady je urývek z messages (podobných řádek tak jsou obrovský kvanta), podle mě za to u mě může to p****** z****** z****** KDE.
    
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  30
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  33.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  70
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  73.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  90
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  93.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  70
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  73.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  100
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  100
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  0
    
    3.1.2013 00:21 Juraj
    Rozbalit Rozbalit vše KMail?
    KMail sa vobec v tom zozname fixnutych bugov nenachadza...zeby bol naozaj opusteny?

    ...fňuk...
    3.1.2013 03:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    zvedni línou prdel a jdi programit free software, voe!!! :-)
    progdan avatar 3.1.2013 11:27 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?

    Spousta zmen a vylepseni (hlavne na strane Akonadi) bude v KDE 4.10.

     

    Jinak nevim, proc si na Akonadi vsichni stezujou...mam tam cca 100k mailu a beha to bez problemu :-)

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    3.1.2013 13:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    protože to všem bez problémů neběhá, a to i když tam mají mnohem méně mailů

    ale chápu, že některým činí problém pochopit, že svět nekončí na špičce jejich nosu ...
    Rezza avatar 3.1.2013 14:46 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    No na i7 to beha bez problemu, jen dve jadra jedou porad na plno a vetrak malem uleti :D
    3.1.2013 19:15 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    Taky jsem tam měl 100k mailů, asi tak 20GB, chovalo se to tak, že všechno brutálně pomalé, potom co mi nepomuk několikrát vybil baterii v notebooku během 30 minut, tak od té doby nechci tyto procesy vidět mezi běžícími!

    Rutina po každém rebootu akonadictl stop; killall -9 nepomukserver; killall -9 nepomukservicestub; killall -9 nepomukcontroller; killall -9 virtuoso-t to jistí.

    A opravdu nestačí tomu smazat datové adresáře a v konfiguraci všechno vypnout, beztak se to spouští a beztak to po určitém probuzení ze suspendu vysaje baterku během 30 minut.

    Na to jakým jsem býval propagátorem akonadi a nepomuku a jak jsem se těšil na chvíli kdy to bude jenom alespoň trochu funkční, abych to mohl používat, tak jsem se docela hořce probudil do reality.
    otula avatar 4.1.2013 07:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    Rutina po každém rebootu akonadictl stop; killall -9 nepomukserver; killall -9 nepomukservicestub; killall -9 nepomukcontroller; killall -9 virtuoso-t to jistí.
    A není lepší tyhle srandy zakázat namísto spouštění a zabíjení?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 4.1.2013 07:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    Jo, tohle jsem nedočetl:
    a v konfiguraci všechno vypnout, beztak se to spouští
    Jenže mně to po vypnutí v konfiguraci neběží, takže něco děláš špatně.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pushkin avatar 4.1.2013 11:20 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    +1, vypnutí v konfiguraci funguje minimálně v KDE 4.8.4, 4.9.4 a 4.9.5.
    4.1.2013 12:53 Rovano | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    V KDE 4.9.95 jsem to vypl, protože to několik dní jelo(přiřazeno max RAM a index na SSD a HDD) a vytěžovalo různě procesor. Došla mi trpělivost. Sice to člověk většinou s dobrým procesorem ani nepozná, že mu to vytěžuje všechny jádra na 100%, ale když to takhle otravuje pořád(nekonečné indexování nemnoha dat), je něco špatně.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    4.1.2013 12:55 Rovano | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Taky je možné, že je v něm zase chyba, protože teď jsem ho na zkoušku pustil a kupodivu vytížil všechny jádra jen na pár minut, zaindexoval nové soubory a potom zůstal viset proces jen na jednom jádře na 100%. No aspoň že to lze vypnout.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    Aleshus avatar 4.1.2013 20:05 Aleshus | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Od nějaké verze čtu, že hlavní změna přišla v dolphinu.. Proč pořád ten dolphin? To je tak oblíbenej? Ten způsob alá "Tento počítač" alespoň mně přijde trošku nemotornej. A co je nejhorší, já tam ty změny většinou ani nevidim :/ Prostě to prochází soubory a vlevo je něco jako rychlý přístup někam... Tak co vylepšovat? :) Za chvilku to určitě přestane fungovat.
    zde je patička..
    4.1.2013 22:46 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Spíš protože loni u Dolphinu vyměnili engine za nový, který zároveň ztratil spoustu původních funkcionalit a krom některých nových nabyl i hromady bugů, proto u něj je těch oprav a vylepšení tolik. Prostě tím novým lepším enginem to podělali natolik, že velkou část Dolphinu dávají znovu dohromady.
    Rezza avatar 5.1.2013 19:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Ale zase zrychleni je brutalni, doufam, ze se ten kod brzy dostane i do jinych file dialogu atd.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.