abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 594 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Lemon Pi

    Společnost Embedstudio spustila na Indiegogo kampaň na podporu svého jednodeskového počítače (SBC) Lemon Pi v ceně 35 dolarů. Které ovoce bude následovat po Raspberry, Banana, Orange a Lemon?

    22.5.2015 20:20 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bystroushaak avatar 22.5.2015 21:11 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Co bych uvítal je, kdyby to někdo prodával s boxem na 2.5" disk (tzn s vhodně umístěným sata konektorem) a hardwarovou podporou ethernetu. Prostě takový malý domácí NAS postavený nad PI, ale s trochu víc profi balením, než kopa komponent slepená izolepou.
    multi avatar 22.5.2015 21:39 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    presne pro tebe tu je banana pi r1, da se koupit i s krabickou
    23.5.2015 00:04 mhepp | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Ale zase má na houby Wi-Fi. Je totiž opět připojené na USB, takže to docela degraduje celé řešení.
    23.5.2015 00:17 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Celé wifi je na hovno, USB nebo ne je úplně jedno.
    multi avatar 23.5.2015 09:00 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    JJ WiFi není žádný zázrak. Kdo chce nebo potřebuje pořádné síťové spojení by si měl vždyzky připojit kabela.
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 03:57 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    presne pro tebe tu je banana pi r1, da se koupit i s krabickou
    To vypadá i docela dobře.
    Petr Tomášek avatar 23.5.2015 11:50 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Hm, ani to nemá PoE...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jendа avatar 22.5.2015 21:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Já bych uvítal kdyby někdo vyrobil něco podobného třeba na 4 disky. Dneska má člověk možnost koupit si drahé Synology a pak hackovat firmware do použitelného stavu, Banana/Cubieboard a modlit se že to bude chodit se SATA port multiplierem, nebo x86 počítač.

    NAS s jedním diskem, ještě k tomu 2.5", mi přijde málo.
    22.5.2015 23:33 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    a co 1 SATA port kterej oficialne bude podporovat multiplier ? ;)
    23.5.2015 02:19 ET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    man, neches neco zbastlit? :-) ale at to ma aspon 2 nicky! ;-)
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 03:56 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Můžeš koupit ten N40L, nebo podobný microserver.
    25.5.2015 01:27 Zadejte prosím své jméno.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    +1

    bez dat, nad kterejma by to mohlo neco delat je to k prdu
    mirec avatar 23.5.2015 09:08 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi

    Čo tak niečo takéto? Je to deravé, priehľadné a u mňa na stole vyzerá veľmi cool ;) A ehm konektor na sata je blbo umiestnený takže kábel trčí z boku čo mi je jedno lebo mi z toho trčí aj USART, aj veľké IDE a ešte mi tu trčia ďalšie blbosti ako RTC ;)

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 13:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Do toho se bude jen prášit a to plexi bude za 5 let vypadat taky jinak, pod působením tepla z té desky a poškrábáním.
    mirec avatar 23.5.2015 13:19 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi

    Pod vplyvom tepla z disku. Doska ani pri plnej záťaži nejak moc tepla nevyžaruje. IR teplomerom nameriam sotva 25°C na CPU / GPU.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    23.5.2015 13:25 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Za 5 let bude ten krám dávno ve šrotu...
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 13:37 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Za pět let bude nejspíš sloužit jako microserver úplně stejně, jako slouží teď. Proč by taky neměl? Není to pole, kde bys potřeboval nějak výrazně upgradovat jen proto, že venku je něco výkonnějšího.
    mikirc avatar 23.5.2015 14:38 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Otázkou je samotná životnost elektroniky, jestli tak dlouho vydrží, nebo je tam součástka, která hold na nějaký ten rok prostě umře.
    Byl jednou jeden...
    Jendа avatar 22.5.2015 21:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    TL;DR:
    • USB3
    • Ethernet v procesoru, tj. ne přes pomalé sdílené USB
    • OpenCL (nikdo neříká jak rychlé)
    • hodně sériáků
    • nemá SATA
    Petr Tomášek avatar 23.5.2015 11:43 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    TL;DR:
    • Ethernet v procesoru, tj. ne přes pomalé sdílené USB

    Dokud to nemá 802.3af (anebo RMII vytažené na interní konektor), tak je to dost nahovno. Ale furt lepší než malina...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    22.5.2015 22:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Které ovoce bude následovat po Raspberry, Banana, Orange a Lemon?
    Ovoce nevím, ale Potato ideálně s linux klonem PotatOS, by bylo vtipný :-D.
    22.5.2015 23:09 Jirka | skóre: 25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Otázka, jak hodně se to uchytí.
    Raspberry jasný, Banana jako první alternativa v poho, na Orange ještě nedávno vůbec nebyly krabičky a další příslušenství, i dnes nic moc a Lemon nejspíš přichází příliš pozdě na to, aby udělal díru do světa, kór se 100Mbps síťovkou.
    Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
    23.5.2015 00:39 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Me jako nejlepsi alternativa k Raspberry Pi prijde ODROID-C1.

    Na Lemon se mi libi jenom USB3.0

    http://www.hardkernel.com/main/products/prdt_info.php

    http://www.hardkernel.com/main/products/prdt_info.php?g_code=G141578608433&tab_idx=2
    Petr Tomášek avatar 23.5.2015 11:48 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Ani to nemá / neumožňuje rozumně PoE...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 13:17 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    To by mě celkově zajímalo, proč PoE nemá žádné z těch PI co se prodává.
    23.5.2015 15:55 petrfm | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Pac na co by tam bylo? To se hodi k routeru, ale na tohle? Kdyz k tomu das disk, stejne ho potrebujes PORADNE napajet. Navic, vetsina lidi si k tomu pripojuje nejaky dalsi HW skrze ten systemovy konektor, cili predpoklada se, ze tam nejaky zdroj bude. POE je uplna kravina, ktera by jenom zvetsovala uz tak velkou desku. Navic tusim, ze poe se da resit externe, ne?
    fuck the cola, fuck the pizza, all you need is slivovitza
    Bystroushaak avatar 23.5.2015 16:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Ten banana by se měl vlézt i s diskem do 10W. To by imho mělo PoE dát v pohodě. Řešit PoE externě tak nějak zabíjí tu původní myšlenku, že k tomu nemusím mít další bazmek, protože to rovnou můžu zapojit trafo.
    Václav 23.5.2015 16:57 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Tak úplně to myšlenku nezabíjí. Pořád je ještě ta výhoda že to můžu zapojit i tam kde zásuvku nemám a stačí mi tahat jen jeden kabel.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Petr Tomášek avatar 23.5.2015 16:41 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Pac na co by tam bylo? To se hodi k routeru, ale na tohle?

    Na spoustu věcí se PoE hodí. Internetové rádio, ovládání vrat ke garáži, meteostanice, rozhraní pro senzory, ovládání kotle a já nevím na co všechno ještě lidi Malinu a jí podobné používají.

    Kdyz k tomu das disk, stejne ho potrebujes PORADNE napajet.

    Na což ti 802.3af stačí úplně vpohodě. A když nestačí, tak ti stačí 802.3at.

    Navic, vetsina lidi si k tomu pripojuje nejaky dalsi HW skrze ten systemovy konektor, cili predpoklada se, ze tam nejaky zdroj bude.

    No to's napsal pěknou hovadinu.

    POE je uplna kravina, ktera by jenom zvetsovala uz tak velkou desku.

    POE kravina není - narozdíl od spousty blbostí, které na těchhle mini-PC jsou. Kdo třeba potřebuje kompozitní výstup nebo LVDS konektor? Kolik lidí ve skutečnosti použije třeba kameru k Malině? 0.001%?

    Navic tusim, ze poe se da resit externe, ne?

    Jo, další hnusnej balast a konektory, které zvyšují pravděpodobnost, že se něco posere. Děkuji, opravdu nechci.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    23.5.2015 18:48 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi

    Na což ti 802.3af stačí úplně vpohodě. A když nestačí, tak ti stačí 802.3at.

    Jasně, a k hračce za 1000 Kč si koupíš za 5000+ POE switch. Jo, to dává pro cílovou skupinu fakt úžasnej smysl.
    Petr Tomášek avatar 23.5.2015 19:21 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    To je debilní logika. Ve chvíli, kdy máš PoE switch s volnými porty nedává smysl napájet hračky ničím jiným, než PoE ;-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    23.5.2015 20:12 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Ano. Každý má doma aspoň tři. To je totiž vysloveně cílová skupina.
    Petr Tomášek avatar 24.5.2015 16:32 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    To, že ty doma něco nemáš, ještě neznamená, že ostatní na tom jsou stejně...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    24.5.2015 17:18 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    to ze tobe schazi PoE u OvocePi, jeste neznamena ze ostatni na tom jsou stejne ;)
    Bystroushaak avatar 24.5.2015 19:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Někteří ostatní na tom stejně jsou (třeba já). Tvé tvrzení tedy není pravdivé.
    mikirc avatar 24.5.2015 23:30 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    A třeba to nemá PoE proto, že lidí, kteří by jej chtěli je 10%, kteří by jej možná použily, kdyby tam byl je 20% a ti co ho nepoužijí je 70%. V tom případě by nebylo příliš moudré to do té desky implementovat a zvyšovat zbytečně cenu těm 70% lidí. Avšak být to naopak, tak by nebylo moudré to tam ne dát.

    U maliny se to řešilo na fóru a když se podívám na řešení, která jsou dostupná link1 link2 tak by ta malina byla už solidně drahá a buď by ta deska byla 2x větší nebo by byla na 2 patra. Takže z pohledu ceny a velikosti chápu proč to žádné řešení nemá. Je jednoduší aby si těch pár procent co to vyžadují koupili rozšiřující modul.

    Je to sice pěkné a užitečné, ale samotný HW je prostorově nákladný, stejně jako modul pro přenos dat přes 230V síť a vůbec nezapadá do konceptu těchto malých ovocných počítačů.
    Byl jednou jeden...
    Bystroushaak avatar 25.5.2015 11:03 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Možná jsem moc naivní, ale co je na tom sakra tak velkého? Vždyť by to měl být jen primitivní zdroj.
    mikirc avatar 25.5.2015 16:03 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Pro PoE se využívá v zásadě dvou možných řešení:

    1. Napájení po volných nevyužitých párech v datovém kabelu (režim B). Napájecí páry jsou 4,5 a 7,8.

    2. Napájení „fantómovým“ napětím mezi dvojicí aktivních párů vodičů, po kterých se současně přenášejí i data (režim A). Napájecí (a datové) páry jsou zde 1,2 a 3,6.

    Zdroj

    První řešení je primitivní, a k realizaci stačí jenom stabilizovaný zdroj na vstupu, protože když to budu chtít napájet 5V a připojím to přes 10m kabel, musím počítat se ztrátami na vedení při vyšším odběru. Takže to bude potřeba napájet vyšším napětím než je 5V. A i-když se jedná pouze o zdroj, asi bych si jej stejně raději postavil mimo hlavní desku.

    Druhé řešení už není tak primitivní a potřebu k funkci transformátor a hromadu dalších součástek.

    Pokud by výrobce zvolil první variantu budou nadávat ti, co mají HW podporující druhou variantu a naopak. Takže by museli implementovat nejlépe obě a už asi chápeš co je na tom velkého a nákladného. Tak proto je pro výrobce asi jednoduší tuhle skupinu lidí odkázat na externí řešení.

    Byl jednou jeden...
    little.owl avatar 25.5.2015 17:14 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Az tak primitivni to neni, kouknete se na reseni postavene treba na bazi PD70101. Veci kolem spinanych zdroju (kapacitory, civky, transformatory) hodne prodrazuji design a jsou pomerne velke.

    Cpat to do hracky jako *Pi je nesmysl.
    A former Red Hat freeloader.
    Bystroushaak avatar 25.5.2015 17:39 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    To co uváděl mikic jako variantu 1 mi přijde primitivní dost.
    mikirc avatar 25.5.2015 18:03 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Ale stále je potřeba tam mít zdroj. Nejjednodušší řešení je lineární stabilizátor, ale to je pouze topné těleso, takže je třeba spínaný a ten už taky cosi stojí a zabere něco málo prostoru. A nejjednodušší je prostě udělat jenom jeden vstup pro napájení celé desky.
    Byl jednou jeden...
    little.owl avatar 25.5.2015 18:06 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Mode B? Pak musite odepsat gigabitove pripojeni, protoze tam nejsou zadne volne vodice pro napajeni (u RPI to asi neni problem). Navic nove PoE switche, ktere maji podporu 100MB pripojeni a dobre osetreny neefektivni mode B jsou ponekud drahe. Usporu z RPi jste presunul do switche, kde zaplatite nakonec mnohem vice.
    A former Red Hat freeloader.
    Petr Tomášek avatar 25.5.2015 17:34 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    No, ono by úplně stačilo mít na desce rozšiřující kontektor na který by se vyvedly středy z trafa od jednotlivých párů a pak by to mělo piny, kudy by rozšiřující modul základní desku napájel. Kdo by chtěl přikoupil by si modul pro pasivní PoE (pro různá napětí), někdo jiný by si mohl pořídit dražší modul pro 802.3af/t a jiný by to měl bez PoE...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    25.5.2015 19:52 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    No, nebo by úplně stačilo, kdyby sis koupil ten splitter za 200 a přestal tady vopruzovat s kokotinama, viď...
    Václav 23.5.2015 19:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    Tak třeba pro Raspi jsou cílovka školy, výuka programování, s dalšími senzory i fyzika... To že třeba Raspberry Pi 2 nahradilo mé matce desktop je příjemný bonus. Vyšší cena za POE by byla neobhajitelná, což bohužel pravděpodobně platí i pro další podobné desky. Malá poptávka se nevyplatí kvůli nutnému zdražení celé série.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    25.5.2015 20:49 ZiGi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    ale zase by to netrpelo tou citlivostou na kvalitu napajania. kram, co vyzaduje specialne zdroje sa do skol fakt nehodi. a to nehovorim, ze ho pripojenie periferie moze poslat k zemi. a celkovo clovek stravi viac casu riesenim stability napajania ako niecim uzitocnym.

    to uz radsej nejake olinuxino. sice nema PoE, ale aspon ma poriadny stabilizator.
    mirec avatar 23.5.2015 09:21 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    especially including Imagination PowerVR SGX544 GPU open source driver and graph acceleration on Linux with GPU provider company Imaginaion official supporting
    Imagination Technologies do not provide a FOSS driver nor any documentation for their products.

    Hmm?

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    23.5.2015 11:40 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lemon Pi
    To uz je klasika... :(

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.