abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 22, poslední dnes 10:06
    Rozcestník

    LinuxDays: kritika k organizaci konference

    Na Phoronixu vyšlo drobné shrnutí konference LinuxDays, která se konala minulý víkend v Praze. Autor nešetří kritikou a označuje událost jako zklamání, především poukazuje na nezvládnutou organizaci.

    22.10.2012 14:55 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Rezza avatar 22.10.2012 15:18 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tak s hodnocemim party nesouhlasim - jidla bylo vic nez dost a pekne jsem se precpal. Hlavne gril venku a bile to burtiky. Piva bylo malo, ale ja mel chut na vino a toho bylo dost a nikdo si ho nevsimal ;-)
    Prcek avatar 22.10.2012 15:33 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    No pro ty šťastlivce, kteří se dostali do řady na jídlo někam dopředu, tam bylo asi jídla dost :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    22.10.2012 16:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    A pro ty, kdo vydrželi a počkali si na gril.
    Prcek avatar 22.10.2012 15:35 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Jo a ještě k tomu, že bylo málo piva - to je docela ostuda, když se chlubíme kvalitou piva a největší spotřebou piva na osobu.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Migi avatar 22.10.2012 15:43 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    takže Rezza všecko sežral a ted je z toho ostuda na Phoronixu? :-)
    Rezza avatar 22.10.2012 16:12 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Jj ;-) Priznam se, ze k jedne fronte dopredu jsem se nahodou nachomitnul, v jedne jsem presne cekal, ze to prijde... Ale pak uz jsem jen chodil prezrany a jidla porad dost. Ale ten wurstik jsem si nemohl nechat ujit, tak jsem si jeste dal!
    Rezza avatar 22.10.2012 16:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Ale jinak LD nemuzu hodnotit, ze stanku se clovek jen tak nedostal...
    pavlix avatar 23.10.2012 00:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Začátek party byl trošku fail, a místo hudby tam byl dlouhou dobu takový pochybný hluk. Ale když jsem odcházel, tak jsem byl docela přežranej a jídla byla ještě hromada.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Tomáš Bžatek avatar 23.10.2012 11:58 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Myslis Kraftwerk? :-)
    Koupim litajiciho tucnaka
    pavlix avatar 23.10.2012 12:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    On má ten bordel i jméno? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 23.10.2012 18:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Ti dam bordel, ty vole.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 23.10.2012 18:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    No bylo to dost hrozný. A doprovodná obrazovka s applím GUI a emacsem to značně dokreslovala. Ale na tu ses aspoň mohl nedivat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2012 18:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Náhodou, Sam Aaron byl následující den parádní. (Tím netvrdím, že o hudbě nemám jiné představy...)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Tomáš Bžatek avatar 24.10.2012 12:30 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Sakra, on tam i neco poustel? Ja odesel cca po pul hodine slajdu, ktere mi vubec nic nerikaly.
    Koupim litajiciho tucnaka
    Fluttershy, yay! avatar 24.10.2012 12:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Ke konci to nechal vyluzovat nějaké zvuky. To nebylo slyšet ven?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Tomáš Bžatek avatar 25.10.2012 14:59 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Ja tak nejak dospaval a nic me nevzbudilo. Ony jsou tam dvoje dvere ven s mistnosti pro AV.
    Koupim litajiciho tucnaka
    Fluttershy, yay! avatar 25.10.2012 15:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Se asi můžeš podívat na stream.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Grunt avatar 23.10.2012 18:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Vždyť Kraftwerk jsou „pionýři“ (:-) to je sousloví) elektronické hudby. Ne že bych na nich úplně ujížděl ale poslouchat se to dá a především je to základ.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 23.10.2012 18:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Co já vím, co to tam hrálo. Každopádně to bylo fakt zlý.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.10.2012 18:20 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    ale že jídlo je základ nepopřeš - http://pir.at/10b :-D
    Fluttershy, yay! avatar 22.10.2012 16:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Aha, takže hlavní problém LinuxDays byl nedostatek jídla na párty.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Tomáš Bžatek avatar 22.10.2012 17:59 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Jo, taky mi to podle clanku tak vyzniva. Michael mel asi depresivni naladu, podzim, venku mlha, mokro a hnusne.
    Koupim litajiciho tucnaka
    Grunt avatar 22.10.2012 22:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tak to udělám jako na demopařbách. Každý nech něco přinese a reprezentuje svoji kulturu. Zabil bych nějakou tu kravičku, nějaké prasátko, rozbil uprostřed ulice ohniště a uvařil kotel guláše. A každý nech se nažere kolik se do něj vleze. Jen mě štve, že ještě to pivo vařit neumím.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Sešívaný avatar 22.10.2012 16:43 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference

    Chápu, že když člověk letí přes půl světa, utratí za cestu hromadu peněz a dostane něco jiného, než čekal, že to naštve. Pokud autor čekal nový FOSDEM nebo LinuxTag, tak věřím tomu, že je naštvaný. Opravdu technických přednášek, které měly přesah z openSUSE tam mnoho nebylo. FOSDEM je ale nejlepší z nejlepších, těžko to jde srovnávat. Na české poměry byly LinuxDays dobrá akce s bohatým programem.

    Co ale nechápu, je autorova kritika party. Nevím, jak ostatní, ale já se na podobné akce nejezdím nažrat. Beru to jako bonus. Ano, byl jsem jeden z prvních, kdo dorazil, a po dvou malých pivech mi řekli, že už se pivo nerozdává, což mě trochu překvapilo, ale nezklamalo. Jídla bylo dost, jen se distribuovalo trochu nešťastně v dávkách po půl hodině. Ale opět: pokud se chci pořádně najíst, zajdu si v klidu do nějaké přilehlé restaurace.

    Co mě trochu zklamalo, byl počet lidí. První den to ještě šlo, ale druhý den byl opravdu mrtvý. Když odečtu lidi, kteří dojeli za openSUSE a Gentoo, byla návštěva opravdu malá. Slušný program přednášek a počet stánků, pěkné místo konání, vstup zdardma, špatné počasí,... co víc chtít? V tomto Pražáky nechápu. V Brně je třetina lidí, ale na akce tam dojde dvakrát víc lidí než v Praze. A není to jen o větším množství dalších příležitostí vyžití. V Praze jich je logicky víc, ale není to žádný propastný rozdíl.

    22.10.2012 16:58 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Na LinuxAltu bylo loni 500 lidí, což mi zrovna nepřipadá jako dvojnásobek účasti na Linux Days (Phoronix tvrdí 800, root 900).
    Sešívaný avatar 22.10.2012 17:12 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference

    Nevěřím číslům, které si sám nezfalšuju, že jo? :-) LinuxAlt je jedna konference o dvou tracích, LinuxDays byly 4 konference, na které dojelo hodně lidí ze zahraničí jen kvůli openSUSE a Gentoo. Pokud první den dorazilo 470 lidí (to mám přímo od organizátorů), tak pochybuji, že druhý den dorazilo 300-400 nových lidí, protože druhý den byl dost výrazně slabší než první a drtivá většina lidí už byla z prvního dne.

    900 je hodně nadsazené a 800 podle mně taky. Můj osobní odhad je 600, maximálně 700 a když odečtu ty zahraniční lidi, tak se dostáváme hodně pod čísla LinuxAltu, co se týče místních lidí. Ale můj předchozí příspěvěk nebyl o trumfování se mezi LinuxDays a LinuxAltem. Ta akce byla opravdu kvalitní na to, aby na ni v Praze dorazilo aspoň 1000 lidí, z nichž většina je místních. Když může v Berlíně dojít na LinuxTag 10 tisíc lidí a v Brně na lokální akci přes 500, tak se prostě jen pozastavuji nad tím, že v Praze nedojde víc lidí.

    22.10.2012 18:56 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Souhlas, že 900 je nadsazené, přes registraci na místě AFAIK prošlo celkem cca 600 lidí, někteří se na to určitě vykašlali, takže bych to viděl spíš na 700. Ale účast mě taky celkem zklamala (hlavně v neděli).

    Jinak lidí ze zahraničí dorazilo celkem dost kvůli SUSE/Gentoo, ale to taky žádná velká čísla být nemůžou (na openSUSE konferenci v Norimberku bývalo cca 300 lidí, Gentoo konference byla první).

    Ale srovnávat s LinuxTagem je taky poněkud mimo, pokud bude mít konference v Praze takovou tradici, tak to bude něco jiného. Na první ročník si myslím, že to dopadlo dobře.
    David Ježek avatar 22.10.2012 18:41 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    vzpomínám si, že když jsem začínal v cdrku, byl jsem vytažen na jednu akci odpovídajícího typu do phy. bylo tam několik nudných povídání (pro mě, který o tom psal již pár měsíců, nudných, pro tamní zúčastněné jistě ne), ale prostě vrcholem dne byla cost-free ŽRANICE kdy se obsah celého sálu během několika vteřin přemístil ke švédským stolům a začal jejich obsah doslova luxovat. jsa znechucen jsem šel na hajzl a po pár minutách se vrátil, jestli na mě náhodou třeba něco malého nezbylo. no, nezbylo, raut byl vyluxován do dna, tak jsem vytáhl ze svého batohu své dovezené povidlové šátečky. možná "pan phoronix" je prostě po letech konferování také takovýto luxovač a tak ho na naší akci neuspokojili. víc bych v tom nehledal.
    22.10.2012 19:18 Rovano | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    To se děje pořád. Třeba na rautech po představení v divadle. A většinou to kupodivu nejvíc luxují Ti, co nemají pro pečené kachny do huby daleko. Asi je v tom něco z minulosti. Jakože se dostali k bohatství, ale tento luxožravý zvyk jim zůstal. Nebo nemají stále ničeho dost a prahnou po více!
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    23.10.2012 09:38 fri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tomu se říká společenský večer, na který se všichni těší. Hraje cymbálovka, sponzoři to zaplatí, lidé přijedou, aby zase uviděli své známé. :-)

    Každý stejně sní jen tolik, kolik zvládne. Bezedný snad není nikdo.
    22.10.2012 22:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    V tomto Pražáky nechápu. V Brně je třetina lidí, ale na akce tam dojde dvakrát víc lidí než v Praze.
    no, já ti nevim, asi maj jiný zájmy ...

    já zas nechápu brňáky ... v Mariánským údolí je sice v létě narváno že tam málem neprojdeš, ale jak skončí sezóna, tak tam neštěk pes; šli jsme tu po okolí pár vandrů, a nepotkali jsme živou duši, dokud jsme nebyli na pět kroků od Brna; když jsem tu jednou zažil kvalitnější zimu a prolejzal s kámošem na běžkách jinej kus okolí, tak jsme prakticky nepotkali živáčka, a když už, tak byl z okolních vesnic a ne z Brna ... když si to srovnám s tím, jak jsme posledně šli na běžky za Třebíčí, tam po polích korzovaly davy lidí, a i kus dál na nejvyšším kopci v okolí jsme potkali jenom kolem samotnýho vrcholu asi šest skupinek, nebo třeba jak jsme šli ze Stodůlek dolů Dalejským údolím a konec Prokopáku, a tam bylo narváno jak v tom Mariánským, až na to, že to nebylo v létě nýbrž v zimě za nicmoc počasí, tak teda nevím ...

    jo a na pátečních srazech LvB taky nebejvá moc narváno, a zrovna posledně byla řeč o tom, jak chyběj lidi, co by něco dělali ...

    YMMV
    Fluttershy, yay! avatar 22.10.2012 22:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    no, já ti nevim, asi maj jiný zájmy ...

    Mně spíš připadne, že to bude mít podobnou příčinu jako to, že v Praze často bývá na koncertech o dost horší atmosféra než tady na východě.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    22.10.2012 23:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    to asi záleží, na jaký koncerty chodíš ... co jsem byl posledně v Obecním domě na Lisztovi v podání Český filharmonie, tak si rozhodně nemůžu stěžovat :-p
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2012 00:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tak tam se toho nedá moc pokazit, ačkoliv jsem už narazil i na kokoty, kteří tleskali skoro furt.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    23.10.2012 09:17 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    23.10.2012 05:01 Kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    To máš jen náckovský brýle, je to všude stejný. Zdroj: život po celé republice.
    Fluttershy, yay! avatar 23.10.2012 09:45 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tady všude seděl...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.10.2012 21:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    já zas nechápu brňáky ...
    hm, tak jsme byli o víkendu v ZOO, a tam chcípnul pes ... chudák baba u lanovýho centra tam v budce seděla naprázdno, vláček jsme viděli jet asi pětkrát, z toho čtyřikrát prázdnej a jednou vezl jednu babu, v horní hospodě ani neměli rozehřátej friťák ... tohlento si v Praze nedovedu představit, tohle jsem v zoo zažil dvakrát, jednou když jsem byl v Plzni před začátkem návštěvních hodin, a jednou v Jihlavě, když fest chcalo (teď bylo sluníčko)

    asi zrovna byli všichni brňáci na nějaký linuxácký akci ... :-)
    Fluttershy, yay! avatar 30.10.2012 21:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    V sobotu odpoledne chcalo/sněžilo a v neděli bylo sice hezky, ale kosa jak sviňa. Počítám, že spousta lidí stejně jako já trávila víkend výměnou kol na autě nebo zimováním baráku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    31.10.2012 11:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    V sobotu odpoledne chcalo/sněžilo a v neděli bylo sice hezky, ale kosa jak sviňa.
    byli jsme tam v neděli, v sobotu jsme makali na bytě, a dovolil bych si oponovat - na trupu jsem měl jen triko+košili+mikinu, žádnou zimní bundu apod., neměl jsem čepici, ani rukavice, přičemž jsem buď vedl psa nebo tlačil kočárek, takže žádné zahřívání rukou v kapsách, a nezmrzl jsem
    Počítám, že spousta lidí stejně jako já trávila víkend výměnou kol na autě
    v Brně? vážně?

    kolik lidí myslíš, že to auto vůbec má (teď bydlíme v paneláku o cirka 100 bytech, před domem je místo asi na 30 aut, a nemívám problém zaparkovat), z toho kolik to nedává do servisu a mění sami, a z toho kdo to nemá hotový max za 2 h a potřebuje na to celej den nebo dokonce víkend?

    ono průměr je hezká věc ... když má jedna famílie v rodinným baráku každej svoje auto plus jedno na vrch na rodinnou dovolenou, a sečte se to s pěti famíliema z králíkárny, který auto nemaj, tak nám sice vyjde, že je v ČR průměrně jedno auto na rodinu(*), ale je to asi jako s tou průměrnou půlkou kuřete a tím, že mám hlad, když kolega sežral dvě půlky a já nula půlek ...

    (*) nechce se mi hledat, ale tuším, že to po odečtení firemních vozových parků tak nějak okolo jedné vychází, nemá někdo link?
    nebo zimováním baráku.
    co je potřeba na králíkárně, kde bydlí baj woko 90% obyvatel Brna, zimovat?
    22.10.2012 17:44 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Asi budu jeden z mála, ale mně podobná setkání připadají dnes už dost zbytečná. Fajn, tohle jsou soukromé akce, lidé si je platí sami, takže něco čekají apod. OK. Horší jsou akce placené z grantů ("pojedeme někam, ať utratíme přidělené peníze, jinak je příště nedostaneme"). Dnes se opravdu nemusí v drtivé většina případů nikam lítat, nemusí se žrát a tleskat všemu, aniž to člověka zajímá a vůbec z toho něco má. Vždyť co se týče novinek, máme odborná média. Co se týče výzkumu, máme ArXiv s preprinty. Co se týče vývoje, souhlasím -- je potřeba i osobních setkání, ale nebudu od toho očekávat vánoce se žrádlem a chlastem. Najíst a napít se člověk může každý den. Setkání lidí mívala úplně jiný význam. Informace dnes nejsou uzavřeny na jednom místě a ani komunikace dnes není problém, byť 50 lidí sedí na 50 různých místech na různých kontinentech.
    pavlix avatar 23.10.2012 00:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Asi budu jeden z mála, ale mně podobná setkání připadají dnes už dost zbytečná.
    Pro mě mělo toto setkání dost zásadní význam pro moji další práci. Takže o zbytečnosti z mého pohledu nemůže být řeč.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.10.2012 17:50 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Moje zkušnost je taková, že osobní setkání prostě nahradit nejde žádnou videokonferencí, mailem, telefonem... A je jedno, jestli jde o setkání přátel, spolupráce na nějakém projektu, nebo diskuze na konferenci.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    24.10.2012 00:05 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    +1) Právě jsme se vrátili z RTLWS14 (UNC) a návštěvy na universitě v Huntsville. Bohužel se termín sešel právě s LinuxDays, takže jsem na ně zajít nemohl. Škoda. Osobní setkání jsou nepostradatelná. Proto se na RTLWS14 mimo přednáškového/akademického tracku schází i core vývojáři zabývající se škálovatelností a rychlou odezvou jádra. Je pak zajímavé poslouchat, jak se třeba jednomu podařilo vyřešit nějaký problém díky tomu, že se s kolegou z vedlejší země (Německo, Nizozemí) konečně potkal na jiné konferenci v Portlandu.

    Takže existují konference pořádané pro kongresovou turistiku, chytání bobříků a žranice a pak existují setkání lidí, co mají o daný obor zájem a možnost vzájemného kontaktu nutně potřebují.
    22.10.2012 19:19 Rovano | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Na Phoronixu mi přijde, že se většinou nejvíc hodnotí právě piva a "afterparty". Viz jejich fotky z akcí jen s pivama a talířkama plnýma žrádla.

    Tak bych si z toho nic nedělal.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    22.10.2012 20:03 Lukáš Kotek | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tedy, když jsem si ten článek přečetl, měl jsem chuť říct něco prudce nezdvořilého. LinuxDays si prostě zaslouží uznání a organizátoři obzvlášť. Naprosto nerozumím té divné optice, kterou autor na konferenci nazíral. Velmi rád se příští rok zúčastním znovu.
    Lidstvo vydává obrovské prostředky na ochranu sebe sama před sebou samým. Znáte lepší definici šílenství?
    pavlix avatar 23.10.2012 00:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    Tedy, když jsem si ten článek přečetl, měl jsem chuť říct něco prudce nezdvořilého.
    +1

    Pěkně vydařený první ročník zbrusu nové linuxové akce, jediné svého druhu v Praze a blízkém okolí (blíže než Brno, aby bylo jasno).
    Velmi rád se příští rok zúčastním znovu.
    +1

    Autor se příště nezúčastní a nebude prudit.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    24.10.2012 00:07 Pavel Píša | skóre: 18 | blog: logic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxDays: kritika k organizaci konference
    +1) Když mi termín nezkoliduje s něčím jiným. Již se těším na InstallFest.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.