abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1066 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Obchod LinuxMarket získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky od portálu Heuréka. Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.

    12.3.2015 07:27 | marp | Komerce


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    12.3.2015 08:58 Anežka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ještě by to chtělo https.
    Rezza avatar 12.3.2015 11:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    No prodavat neco jako Fedora 20.1 GNOME - tedy neco co neexistuje a nikdy neexistovalo. A pokud si nekdo udelal vlastni respin, tak to mel podle pravidel nazyvat alespon Fedora Remix... Prodavat a vydelavat na SWAGu s Fedorou, bez licence na vyuziti loga Fedory... Ano, byl bych rad, kdybychom ty licence mohli davat, ale legalne to neni uplne jednoduche. Tak si clovek o overenem obchodu na Heurece muze rict svoje...
    coder avatar 12.3.2015 11:33 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Skvělý obchod, doporučuji! Právě jsem si odtamtud objednal instalační DVD Arch Linuxu.
    12.3.2015 11:39 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Rezza: Fedora 20.1 (Fedora-Live-Desktop-x86_64-20-1.iso) byla oficiální aktualizace Fedory 20 a normálně ke stažení. A kdyby, tak je to jen doprodej posledních dvou DVD. Takže žádný remix. Jinak ohledně použití loga Fedory problém není, žádal jsem o povolení a vyjádření, zda to není proti pravidlům. Není. Je to propagace Fedory. A ohledně poznámky k vydělávání - žádné terno z prodaných pár DVD, několika kusů samolepek a asi dvou triček s logem Fedory to zrovna není. LinuxMarket nevznikl proto, aby vydělával miliony, ale proto, že tu žádný podobný typ eshopu nebyl a byl zájem o výrobky s potiskem linuxu a distribucí. Vše dělám ve svém osobním volnu, chodím normálně do práce, takže je jasné, jaké jsou asi výdělky. Poslání LinuxMarketu je rozšiřování a propagace Linuxu, nic víc! A o to jde a tohle se daří. Ještě, aby nám různí závistivci přestali házet klacky pod nohy a bude fajn.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    12.3.2015 11:50 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    +1 myslím si, že tady ti nehrozí soudní spor, na to je to úplná trivialita a Fedora by si tím zničila jméno na druhou stranu, bylo by fajn věnovat třeba symbolickou částku z prodeje na vývoj distribuce
    pavlix avatar 12.3.2015 12:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Něco jako kup si jogurt za patnáct korun a desetník pošleme na sirotky?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2015 12:23 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    bylo by fajn věnovat třeba symbolickou částku z prodeje na vývoj distribuce

    Casem proc ne. Snad Vam budu stacit, ze za tu dobu co LS pode mnou existuje jsem do vzdelavani/popularizace okolo Linuxu = clanky narval 5-ti mistny castky. Tak ctvrt mega urcite...

    gf
    12.3.2015 20:33 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Což je obdivuhodné, i samotná existence Linuxsoftu bez finančních příspěvků by byla pro komunitu přínosem. Nepovažujte mě za socialistku, která by chtěla sebrat provozovatelům projektu oprávněný zisk.
    Rezza avatar 12.3.2015 12:31 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jako Fedora nedokazeme prijmout penize. Proste je to slozitejsi, nez se zda.
    12.3.2015 20:22 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    To jako fakt? Co jsem se setkal s OSS projekty, tak mají docela často založenou fundaci, která vlastní autorskoprávní věci a zároveň přijímá finančí dary s tím, že z nich platí vývojáře. U Fedory má vlastnictví předpokládám Red Hat, když si z ní dělá testovací distro, tam ty dary budou problematické, protože je to korporace generující zisk a asi by je musela danit, ale nechápu, proč nevytvoří fundaci, neformuluje v listině nějaké základní body a nenechá ji dary přijímat a rozdávat vývojářům.
    Rezza avatar 13.3.2015 07:49 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Kdysi davno Fedora Foundation existovala, dokonce jsme meli i evropskou odnoz, ale prave z duvodu financi to nejde. Problem je v tom, ze z pohledu financniho uradu by podpora Fedory jako neziskovky byl danovy unik Red Hatu. Protoze Red Hat je hlavni sponzor Fedory a pak je tu par mensich, ale tusim, ze Red Hat by mohl dat maximalne 40% prostredku. Prispevek lidi z RH a komunity by se asi vyrovnaly, ale pak jde spousta penez do propagace, cestovani, konferenci a hlavne infrastruktury. A je nerealne, ze bychom v komunite vybrali az nekolik milionu dolaru rocne na prispevcich... Spot ma pry jeste razitko Fedora Foundation. Bohuzel, komunitni vyvoj do dnesniho pravniho systemu vubec nepasuje...
    13.3.2015 17:20 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Problem je v tom, ze z pohledu financniho uradu by podpora Fedory jako neziskovky byl danovy unik Red Hatu. Protoze Red Hat je hlavni sponzor Fedory
    To je kravina! Sponzor daruje, ale tento i bere a nejen to, on byl ten kdo ji s tou vidinou stvořil a proto ji sponzoruje. Nebo proč sponzoruje Fedoru a nesponzoruje Debian rpm/deb?
    pavlix avatar 13.3.2015 17:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    A česky? Ve druhé větě nevidím zdůvodnění té první, ač to vypadá, že to bylo úmyslem.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 12.3.2015 12:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    .1 verze nikdy nejsou oficialne od Fedory. Proste to nedelame, bavilo se o tom parkrat - ze by se to delalo jako batchovane updaty, ale moc prave, malo lidi, kteri by to skutecne delali :). Uprimne, me je to jedno a jako nemam nic proti tomu, ze si lidi muzou poridit par veci s Fedorou. Ale proste neni to jednoduche a neni to fer k lidem, kterym se reklo, ze to nejde (Zoltan chudak porad bojuje ;-).. Nakonec se po dlouhych peripetiich podarilo udelat aspon oficialni shop Fedory, ktery je nic moc, ale lepsi nez nic. Pravo pouzit logo se proste nedava a nejde to a je jedno, jestli ke komercnim nebo nekomercnim ucelum... Dokonce nemuzeme delat ani nakladnejsi SWAG primo ve Fedore, protoze na nej nejsou penize a nedokazeme prijmout penize. Protoze Fedora jako takova neexistuje pravne. Jednu dobu se vymyslel proces, jak umoznit vyrobu veci, ale zatahli se do toho legal a nastesti to zemrelo, protoze pak by uz nikdo nikdy nemohl swag vyrabet :D.

    Je tu otazka? Jde to s open source filozofii? Moc ne. Ale na druhou stranu nas tak chrani zakony pred zneuzitim Fedory a je to tedy nakonec dobry kompromis (jako ze uz se prodavaly Windows s logem Fedory :D).
    12.3.2015 13:28 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    ISO stahuji vždy z oficiální stránek, tedy z původního fedoraproject.org, nyní getfedora.org.Zrovna teď zkouším stáhnout z oficiálních stránek Fedory ISO a je divné tedy, že nese označení Fedora-Live-Workstation-x86_64-21-5.iso, tedy verze 21.5. Jinak ohledně použití loga - před cca3mi roky jsem psal dotaz ohledně použití loga přímo týmu, který má na starost design. Byl jsem odkázán na: https://fedoraproject.org/wiki/Legal:Trademark_guidelines?rd=Legal/Trademark_guidelines na sekci Business web sites a že, pokud budou z webu vedeny odkazy na oficální stránky, tak problém není.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    Rezza avatar 12.3.2015 13:54 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    A jo, takhle :). 21-5 je oficialni 21 (tedy ne 21.5) ale vydan byl release candidate 5 (RC5). Takze ted instaluji 22_Alpha-3 - Fedora 22 Alpha, ale vydano bylo RC3. Prosim tedy oznacujte to jen 21, 22... Nic jineho neexistuje a muze to mast. Uprimne, to pojmenovani, s tim bojujeme. Hlavne se casto meni a zpusobuje problemy napr. na webech pri uvedeni release...
    12.3.2015 14:00 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Jj, už jsem to na webu opravil ;)

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    13.3.2015 17:34 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Lepší by dle mého bylo 20.99-rc1-99 následovaného 21 (final release). Aby nemusel i neznalý zkoumat jestli vyšší číslo je testovací verze nebo aktualizace verze která byla prohlášená jako konečná a tedy i s ducem stabilní.
    Rezza avatar 12.3.2015 13:59 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jinak samotna media jsou ok, pokud nejsou modifikovana a jsou skutecne oficialni. Ale pro hrnicky atd. uz plati sekce Non-software goods: In the past, community members have inquired whether it is permissible to use Fedora Trademarks on non-software goods such as T-shirts, stickers, and pens. Community members may request from the Fedora Board a license to use the Fedora trademarks on non-software related goods, services, or other entities. The Board, or someone it delegates for the task, will ask to see the proposed designs before approving the use.

    Mel bych to asi upravit na Council ted. Bohuzel smutna pravda je, ze zeptat se clovek muze, ale dostane automaticky zapornou odpoved :). Jak rikam, ja nemam potrebu to hlasit a nevidel jsem to a doufam, ze zadni legal lidi neumi cesky :))). Az pujdeme k soudu, jsem v tom s vama!
    12.3.2015 14:08 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    No, mě ale záporně neodpověděli, naopak mi jasně napsali, že to problém není, tak nevím. Už bohužel ten email nemám takže si ani nevzpomenu na jméno toho šéfa týmu designu. Pokud by to ale problém byl, tak samozřejmě vše, co má v logu Fedoru, tak prostě dělat nebudeme. Každopádně by to ale byla škoda, protože považuji Fedoru za velice povedenou distribuci (sám ji navíc používám) a neumím si představit lepší reklamu než to, že si někdo koupí hrnek s logem Fedory nebo bude nosit tričko s logem Fedory.

    A k dalším logům - vždy jsem požádal o povolení oficiální komunity.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    12.3.2015 20:27 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Nechápu. Fedora právně neexistuje, protože je to všechno ve vlastnictví Red Hatu, ale proč ten nemůže udělit bezúplatnou licenci k logu s omezeným účelem použití na podobné propagační věci? Jediný argument, který mě napadá, je vůle Red Hatu - to jsou to fakt takové korporátní kurvy?
    Fluttershy, yay! avatar 12.3.2015 21:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Obchodní známka.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.3.2015 21:19 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    a co s ní, i ta lze v pohodě licencovat
    Fluttershy, yay! avatar 12.3.2015 21:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Držitel musí dohlížet na to, jak užívána, jinak o ni přijde. Takže je možné, že radši mají opatrnou taktiku.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Rezza avatar 13.3.2015 07:51 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Presne tak. Uz jsem psal, ze je to hodne svazujici, ale za ochranu znamky Fedory to asi stoji. A nemusime se bat. Ta pravidla by byla nakonec stejne tak striktni, ze by to nebylo jednoduche spravovat a na to nejsou lidi.
    13.3.2015 18:56 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Já vidím zásadní problém v přístupu. Vždyť jde o propagaci, reklamu značky. Z marketingového hlediska je vždy pro firmu/subjekt/značku hodně přínosné, když se jejich logo/značka propaguje. Třeba když jsem psal přímo Canonicalu, ohledně používání loga a značky Ubuntu, tak nejen, že s tím neměli problém, ani když jsem jim napsal, že půjde o malý eshop. Navíc mi napsali, že jsou rádi, když se značka Ubuntu propaguje. U Red Hatu, resp. u Fedory je zřejmě přístup zcela opačný a nechápu, proč se podobným způsobem nezviditelnit. Příklad: nosím tričko s logem Fedory, kdokoliv se mě optá, co to vlastně je, vysvětlím, že jde o linuxovou distribuci. Většiina odpovědí je ve stylu: Linux? To je to Ubuntu, ne? Fedoru lidi (BFU!) pomalu neznají...

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 13.3.2015 19:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Nebo... „Nosím tričko se znakem Fedory. Nikdo se mě neptá, co to je, protože si to stejně plete s Facebookem.“

    Chápu tvůj přístup, ale podle mě nemá cenu se nad takovými věcmi rozčilovat, přecijen je to tak nějak „jejich“ věc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 12.3.2015 12:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jinak ohledně použití loga Fedory problém není, žádal jsem o povolení a vyjádření, zda to není proti pravidlům. Není. Je to propagace Fedory.
    Kdo to vyjádření dal?
    A o to jde a tohle se daří. Ještě, aby nám různí závistivci přestali házet klacky pod nohy a bude fajn.
    To byla narážka na někoho konkrétního?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.3.2015 13:35 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Ohledně použiití loga viz výše.

    Na nikoho konkrétního, resp. nelze vyjmenovat ty společnosti, které se po celou dobu existence LinuxMarketu snaží tento projekt zpochybňovat a na různých diskuzních fórech padaly věty typu, že jsme "další podvodníci, kterých tady už pár bylo" nebo že "vyděláváme na svobodném Linuxu neskutečný prachy" a další nesmysly.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    12.3.2015 20:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jen vydělávejte neskutečný prachy, tím lépe pro vás a tím lépe pro komunitu, neboť přesně takhle FOSS komunita má fungovat. Lidé v ní však poměrně vidí socialismus a nejde jim do hlavy, že linux není socialistická obluda a můžu ho v pohodě prodávat a třeba poskytovat support. Pokud se jim to nelíbí, mohou si založit podobnou službu a v rámci svobodného trhu vám to natřít. Podobnými trotli jako je pavlix nemá cenu se zabývat.
    Fluttershy, yay! avatar 12.3.2015 12:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Obchodní sdělení – je to domluveno, ehm, s majiteli/redakcí?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    12.3.2015 12:11 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Zprávičku jsem psal 4.3., kdy mi Ladislav Hagara napsal vyjádření, že to projde schvalovacím procesem. Dnes zprávička po 8 dnech vyšla, takže předpokládám tedy, že ji někdo z redakce musel schválit.

    PS: ono začíná vadit i normálním čtenářům a blogerům, že český projekt zaměřený na propagaci Linuxu získal certifikát spokojenosti???

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    Fluttershy, yay! avatar 12.3.2015 12:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Dnes zprávička po 8 dnech vyšla, takže předpokládám tedy, že ji někdo z redakce musel schválit.

    No, ano. -_-

    PS: ono začíná vadit i normálním čtenářům a blogerům, že český projekt zaměřený na propagaci Linuxu získal certifikát spokojenosti???

    Ehm, e-shop „konkurenčního“ LinuxSoftu a přinejmenším kontroverzní Heuréka, která je čistá komerce?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Max avatar 12.3.2015 13:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Byl jsem trochu nakrchlaný, moc jsem na abc nechodil. Dnes jsem tak nějak ok, prošel jsem neschválené zprávičky a mj. jsem schválil i tuto, které se zjevně ostatní admini vyhýbali (jinak by už byla schválena, nebo smazána). Provedl jsem tam pár úprav a pak schválil. Učinil jsem tak proto, protože to nevnímám jako komerční sdělení, ale sdělení kolegů ze spřáteleného portálu a vím, že provoz takového eshopu není žádné terno. Navíc v minulosti tu byly zprávičky o jiných linuxových eshopech. Tož tak.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.3.2015 10:19 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tak "certifikatem" od Heureky bych se teda rozhodne nechlubil.
    13.3.2015 10:55 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    A jaký máš eshop? Kouknu se na něj ;)

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    12.3.2015 12:34 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    navazu na pojem Obchodní sdělení.

    Kdybych mel(meli jsme) delat LinuxMarket jen pro penize, tak se na to vykaslu. Staci ze mam jako podnikatel nejakou odpovednost a beru na sebe rizika. Fakt je to i o nejakem poslani. Kupni sila komunity neni takova, jak si dost lidi mysli. Pokud bychom si meli koupit inzerci v castkach, za ktere se bezne nabizi, tak to rovnou muzeme dotovat nebo zavrit.

    Pokud hledate nejaky prinos pro Abicko, tak by mozna by stalo za to pouvazovat, zda nechcete vyrabet tricka s logem Abicka ci necim podobnym, co si navrhnete.

    gf
    12.3.2015 12:54 Gogo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jojo druha "komunitni akce" ta tu dlouho chybela :-D
    12.3.2015 13:42 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Nejde o žádnou druhou "komunitní akci" ale naprosto legální, zavedený projekt zaměřený na potisk oblečení, hrnků, samolepky atd. pro všechny linuxové komunity i pro nelinuxáky. S kým oficiálně spolupracujeme je uvedeno v patičce LinuxMarketu. Na webu jsou navíc veškeré potřebné informace a informace i pro laiky, kteří tápou třeba s instalací, včetně odkazů na komunitní weby.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    12.3.2015 14:40 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    A propos, co se vyšetřilo? :-D
    13.3.2015 13:29 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    hov**

    Uz je to promlcene, takze podvodnik je v suchu.
    pavlix avatar 13.3.2015 13:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Co vím, tak to i v součtu byla tak malá částka, že už si na ni dotyčný dneska ani nevzpomene. Podle mě je skutečný podvodník ten, kdo podvodem získá aspoň miliony. Kdo jednorázovým podvodem získá pár stovek nebo tisícovek, je podle mě spíš debil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2015 13:40 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    No pokud vim, tak jenom soucet tech co svou platbu nahlasili dal pres 20 tisic. Na kriminal to sice neni, ale aby se nad tim mavlo rukou taky ne.
    pavlix avatar 13.3.2015 13:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Neříkám, že se lidi nemají bránit (ani že mají). Jestli dvacet tisíc ještě spadá do kategorie debil, těžko říct, to už asi záleží na jeho konkrétní situaci.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2015 13:56 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    "ani že mají" - What the fuck?

    Takze kdyz vyberu od desitek lidi penize a pak neplnim co jsme si dohodli, tak existuje nejaky scenar, pri kterem by se to nemelo resit? Resilo se to - Doli tady organizoval trestni oznameni, lidi mu posilali dukazni material, ale on to z neobjasnenych pricin nechal vysumet. Kdyz se na to chtel vykaslat, tak proc to nerekl na rovinu a nepredal tu vec nekomu dalsimu? Nabizi se snad jen spoluucast.
    Fluttershy, yay! avatar 13.3.2015 14:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Myslím, že důvody byly diskutovány u toho zápisku o prodeji Ábíčka.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    13.3.2015 14:37 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Nepodarilo se mi to najit. Nemas link?
    13.3.2015 19:25 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Snad lepší nehledat... http://www.abclinuxu.cz/blog/pb/2015/2/stickfish-argonit-nitemedia
    pavlix avatar 13.3.2015 16:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    "ani že mají" - What the fuck?
    Co je nesrozumitelného na tom, že neříkám lidem, co mají v daném případě dělat?
    Takze kdyz vyberu od desitek lidi penize a pak neplnim co jsme si dohodli, tak existuje nejaky scenar, pri kterem by se to nemelo resit?
    Viz „Neříkám, že se lidi nemají bránit...“.
    Doli tady organizoval trestni oznameni, lidi mu posilali dukazni material, ale on to z neobjasnenych pricin nechal vysumet. Kdyz se na to chtel vykaslat, tak proc to nerekl na rovinu a nepredal tu vec nekomu dalsimu?
    Proč se nezeptáš jeho?
    Nabizi se snad jen spoluucast.
    Nebo měl prostě jiné (větší) problémy a úplně normálně to zanedbal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2015 17:07 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Nerikas co maji delat, ale ta zavorka byla fakt zbytecna. Tim jsi v podstate rekl(podle me skromne schopnosti cist mezi radky), ze tvuj vyklad situace pripousti i moznost, ze bysme nemeli delat nic.
    Proč se nezeptáš jeho?
    Protoze anonymne prudit v diskuzich je pro me mnohem mene stresujici, nez nekoho neanonymniho nahanet pres e-maily.
    Nebo měl prostě jiné (větší) problémy a úplně normálně to zanedbal.
    Jasne. Treba mel autonehodu...
    15.3.2015 08:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Podvod je proste podvod. Vzdy je treba to postihovat velice prisne. Ja jsem byl z tech, kteri by pokymu byli ochotni pockat x mesicu, ale to, ze nekomunikuje a kdyz komunikuje, tak jen nejake srdceryvne bachorky o nejake nehode, to uz je moc. Je mi jedno, zda mel nehodu ci ne, ma vratit penize nebo dodat zbozi. Ale treba proste umrel, co my vime. :-D
    pavlix avatar 15.3.2015 10:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Co přesně jsi na mém komentáři nepochopil? Vidím, že je vás víc, tak se klidně ptejte.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.3.2015 19:01 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    hov**

    Uz je to promlcene, takze podvodnik je v suchu.
    Opravdu "překvapivý" výsledek. No, když uvážím, že sepsat to TO byla po posbírání objednávek od poškozených práce asi tak na hodinu... Co k tomu dodat. Za trest si nedám po obědě viržínko. Neplačte, sami si za to můžete ...
    13.3.2015 19:28 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    14.3.2015 12:35 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    zdravim,

    na Abicku a i jinde ctu neco o komunitni akci uz nekolikatym rokem. Co se stalo je smutne. To nepopiram. Semtam tady vidim nejake naznacovani, ze LinuxMarket je obdobou "Pokyho" akce.

    Celkove me ozivovani diskuzi o tom, co provedl Poky prijde uz zbytecne. Akorat se tim tady nici budovana duvera ve vselijake eshopy, co jsou okolo linuxu. Nejde jen o LXM. Je jich vice.

    Co se tyce Pokyho, tak pokud mohu radit, najdete si nejake jedince venujici se nejakym hezkym lidumilnym sportum. Zajedte do Jicina. Tam nekde najdete Pokyho a je vyreseno. Skocte si s nim vyridit nejakou hezkou pujcku nebo smenku, pokud nebude mit hotovost. Klidne zaplatte danemu cestovateli nejake vylohy za jizdne. Pokud se Vam nechce rozesilat penize, tak mi dejte seznam prijemcu s emaily, patricny obnos, nejakeho svedka a zaridim odeslani. Vice se v tomto pomoci neda.

    Kdo neveri tomu, ze jako LinuxMarket fungujeme uz asi 2 rokem, ani dobirce, tak ma sanci si vyzvednout zbozi osobne a zaplatit pri predani. Osobni odbery tvori zhruba 1-2% objednavek. A prozradim, ze v pomeru na osobni odbery pripada nejvice nevyzvednuteho zbozi.

    gf
    12.3.2015 14:10 NN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ja bych potreboval o cislo vetsi nez mam :( ..
    12.3.2015 17:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Preji vam uspech, ale na druhou stranu si uvedomte, ze timto nikoho nedojmete. Pokud nemate penize na reklamu a taktak ten shop vydelava na sebe, tak se na to radeji vykaslete. Jednim z predpokladem racionalniho podnikani je generovani zisku. Pokud toho nejste schopen, neni to ostuda. Ostuda je urazit vsechny sve zakazniky tim, ze jim oznamite, ze maji nizkou kupni silu. ;-)
    12.3.2015 18:10 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Proc davat vydelat kseftmanum, co se vas snazi jen odrbat? Podle me je lepsi, kdyz se skupina lidi dohodne a necha si ty propagacni predmety treba vyrobit na zakazku. Vyborne funguje treba abc-obchudek: http://www.abclinuxu.cz/napoveda/abc-obchudek Proc platit vic, kdyz nemusite? Posledne se sice "na strane organizatora vyskytly nejake mensi komplikace", ale pevne verim tomu, ze mi veci za ktere jsem zaplatil jeste prijdou. Lidi z abclinuxu sice po nejake dobe zacali shromazdovat informace o transakcich lidi, kteri se citili podvedeni, ale vzhledem k tomu ze zustalo u toho shromazdovani si myslim, ze nakonec vse dobre dopadne.
    12.3.2015 22:25 Marvin | blog: im_depressed | Gallifrey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    ... ale pevne verim tomu, ze mi veci za ktere jsem zaplatil jeste prijdou.
    :-))))))))))))))))))
    12.3.2015 22:54 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Chyba v popisku u openSUSE v eshopu. SUSE nevyvíjí Novell, ale SUSE. Je to samostatná firma.
    13.3.2015 07:49 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Opraveno, akorát mám v tom trochu guláš :-) Cituji "Novell, spolu se společnostmi NetIQ a SUSE je členem skupiny Attachmate Group, Inc." a "SUSE je linuxová distribuce, v současnosti produkovaná v Německu. Jejím vlastníkem je společnost Attachmate."

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    13.3.2015 11:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Novell, spolu se společnostmi NetIQ a SUSE je členem skupiny Attachmate Group, Inc.

    To už taky není pravda… Aktuálně viz web SUSE a Micro Focus International.

    13.3.2015 11:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Mimochodem… tričko openSUSE jen do velikosti XL? Rozměrismus! :-)
    13.3.2015 11:57 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Ano, jde o doprodej. Samozřejmě není problém v Poznámce dát požadavek na větší velikost i barvu trička a vždy jsme svým zákazníkům vyhověli. Stačí se jen zeptat ;) Email s dotazem nestojí nic.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    13.3.2015 12:35 tom62 | skóre: 14 | blog: tom62 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    To nestojí, ale obchod to může stát zákazníky - vidím, že moji velikost nemají, neobjednávám (předpokládám, že kdyby byli schopni tuto velikost na požádání dodat, bude to tam viditelně napsané).
    15.3.2015 08:26 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Mel byste se spise zamyslet nad sebou a nad tim, ze potrebujete nejakou nadmernou velikost. S obezitou se poji spousta rizik a nemoci, jejichz lecba stoji penize. To by mi vubec nevadilo, pokud byste platil komercni zdravotni pojisteni, ale v pripade, ze vsichni musime platit zdravotni pojisteni dle vyse prijmu (vase obezita neni zohlednena ve vysi pojistneho), je cela situace velice amoralni. Jak muze omg fungovat zdravotni pojisteni zalozene na vysi prijmu pojistence a ne na tom, jakou ma anamnezu a rizika? Je to nechutne. Tlustoch bez prijmu nezaplati nic (maximalne smesnou castku jako obzp) a slusny clovek, ktery sportuje a dba o sve zdravi, plati za nej i za sebe. A to ke vsemu maji oba ve vysledku stejnou peci. Statni zdravotnictvi je treba zrusit. At si tlusti lide pekne priplati soukromym pojistovnam za svou obezitu!
    14.3.2015 10:00 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tak si kup s nápisem hacker, tam si vybereš. Jsi přece hacker? GKH ho taky nosí, už deset let a je s ním spokojený ;-)
    13.3.2015 10:18 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jak obchod? Lunuxove jsou zadarmo tak kdo chce zase z uhrousu parazitovat?
    13.3.2015 11:00 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Ano, Linux si můžeš zcela ZDARMA stáhnout a nainstalovat. Trička, hrnky, samolepky, DVD + potisky musí někdo vyrobit a nedělá to zadarmo ;) Chce to trošku reálný pohled na svět a nežít pořád v socializmu, kde bylo "všechno" zadarmo a "všech"...

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    mikirc avatar 13.3.2015 11:12 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    A nebo mít dobrý troll detektor ;)
    Byl jednou jeden...
    13.3.2015 11:35 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Anonym Mustafa je vůl a ne troll. Na to je potřeba jiný detektor.
    14.3.2015 09:28 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Mě tam chybí kdo je výrobce, z jakého materiálu. Přijde mi to jako nejlevnější materiál s připlácnutým potiskem. Distribuční originály to nejsou jaké lze objednat přes PayPal. Taková výroba mi přijde jak dovoz z Číny.
    14.3.2015 10:06 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Zajímavé, že mě to tam nechybí :-) Výrobce je uvedený u každého trička a to Fruit of the Loom a materiiál: Triko s potiskem je z kvalitní 100% bavlny a gramáž 165gm/m².

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    14.3.2015 10:47 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Dobrá trička jsou výjimka. Proč Fruit .. Loom (gramáž barvy nesedí s jejich eshopem) a ne české Timo. Termosku jedině Tescoma. od pupíku dolů Litex, Vildtex. Vysavač ETA, ten by mohl být dobrý pro přítekyně a jejich miláčky. ;-)
    14.3.2015 11:04 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Jednoduchá odpověď: Protože vyýrobce potisků používá tuto značku - to neovlivníme (aspoň do té doby, než najdeme jiného dodavatele se stejnými, nebo lepšími podmínkami, než jaké máme dnes). A myslím, že tato značka není žádný čínský noname šunt ;-)

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    14.3.2015 11:51 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    To je jasny, uhrous si koupi na ebay sto tricek za sto dolaru, vytiskne logo tucnaka, priplacne na tricko a prodava za stovky korun kus. Jinej uhrous si to triko koupi s pocitem toho ze podporil tu komunitu woe ne.
    14.3.2015 20:59 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    A proč to neděláš??? Nebo jen kecy???

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 14.3.2015 22:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Byl bych klidnější, kdybys to alespoň popřel :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.3.2015 07:46 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Tady není co popírat, protože to je nesmysl. Nenakupujeme sto triček za sto dolarů, neplácáme na ně tučňáka a neprodáváme to za stovky uhrovitým mládencům. Máme dodavatele, který má zboží a ten nám jen tiskne na to zboží to, co si objednáme. Všechno je kusová zakázka, nemáme sklad, nemáme prodejnu (zatím!). Máme samozřejmě nějakou marži, to je logické, ale jistě to není 1000%, jak je naznačováno ;-)

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 15.3.2015 10:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tady není co popírat, protože to je nesmysl.
    Versus...
    Nenakupujeme sto triček za sto dolarů, neplácáme na ně tučňáka a neprodáváme to za stovky uhrovitým mládencům.
    Pobavilo.
    Máme dodavatele, který má zboží a ten nám jen tiskne na to zboží to, co si objednáme. Všechno je kusová zakázka, nemáme sklad, nemáme prodejnu (zatím!).
    Co vím, tak původní dotaz byl na výrobce triček, tak proč to tajnůstkaření. Tenhle styl komunikace podle mě jednak nefunguje v geekovské komunitě vůbec, jednak rozhodně neevokuje přátelský přístup ve smyslu že to děláte pro nás a ne pro výdělek.

    Vždyť takhle nemůže ten shop dosáhnout ani slušného výdělku, ani pomoci linuxákům, aby si měli kde spokojeně kupovat blbosti s tučňákem nebo logy distribucí. A pak nám tady bude ještě goldenfish chodit a nadávat na to, že linuxáci nejsou kupní síla. No pokud to mám říct česky, tak mě s tímhle arogantním přístupem akorát tak serete.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.3.2015 14:07 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Ale na původní dotaz jsem odpověděl ;-) odpovídal jsem na ten nesmysl ohledně 100 triček za 100 dolarů a nalepení tučňáka a prodávání za stovky korun. Nikde nevidím tajnůstkáření. Veškeré informace o eshopu jsou na eshopu, stačí jít tam a nemít tisíc dotazů, které si každý člověk může přečíst přímo na webu. A pokud to mám říct česky, tak aroganci vidím bohužel v každém tvém příspěvku.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 15.3.2015 15:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ale na původní dotaz jsem odpověděl
    Předpokládám, že moje přehlédnutí (za které se velice omlouvám) si vysvětluješ jako aroganci a nikoli jako běžnou chybu člověka, který diskuzi věnuje jen část času a pozornosti.
    A pokud to mám říct česky, tak aroganci vidím bohužel v každém tvém příspěvku.
    Chápu to jako poděkování za to, že se za všech okolností snažím ve vašem počínání najít to dobré a že s vámi jednám veskrze pozitivně a to i přes opakované tragikomické výstupy na ábíčku. Nicméně já v kontextu svých údajně arogantních příspěvků neočekávám od nikoho ani peníze ani pochopení. Takže zatímco moje „arogance“ je v čistě osobním kontextu, ta vaše je jménem nejenom vás jako jednotlivých osob, ale i e-shopu a internetového časopisu. Na druhou stranu jedna z posledních odpověďí od goldenfishe mi přišla docela fér, takže neztrácím naději.

    Takže i kdyby moje počínání vedlo k tomu, že si o mně pan Marek a pan Pavel budou myslet, že jsem blbec, vaše počínání vede k pošpinění vašeho vlastního někdy byznysu, někdy komunitního projektu. Jinak řečeno, i kdybych byl úplný idiot, tak v téhle konfrontaci můžete buď nevyhrát nebo prohrát.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    mikirc avatar 16.3.2015 01:38 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    který diskuzi věnuje jen část času a pozornosti.
    A proč se účastníte diskuze, které nevěnujete dostatečnou pozornost, aby jste na ni posléze korektně odpověděl?
    Byl jednou jeden...
    pavlix avatar 16.3.2015 09:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    A proč se účastníte diskuze
    Protože mě zajímá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    mikirc avatar 16.3.2015 09:40 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tak pokud Vás zajímá, tak proč jí nevěnujete dostatečné množství pozornosti? To potom postrádá smysl. Pokud mne něco zajímá tak tak tomu věnuji čas a pozornost abych všemu porozuměl a pak reaguji. Pokud mne tato diskuze zajímá tak, že si ji pořádně nepřečtu tak získám informace, ale už na ni nereaguji.
    Byl jednou jeden...
    pavlix avatar 16.3.2015 09:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tak pokud Vás zajímá, tak proč jí nevěnujete dostatečné množství pozornosti?
    Nic takového jsem nepsal.
    Pokud mne tato diskuze zajímá tak, že si ji pořádně nepřečtu tak získám informace, ale už na ni nereaguji.
    Dělej jak uznáš za vhodné, nemusíš to se mnou konzultovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 10:56 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Cituji: "a nikoli jako běžnou chybu člověka, který diskuzi věnuje jen část času a pozornosti." ;-)

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 16.3.2015 11:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ano.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.3.2015 22:38 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Protoze nepotrebuju parazitovat na slabsich lidech.
    15.3.2015 07:40 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Chceš říct, že provozování eshopu, resp. jakéhokoliv obchodu je parazitování na slabších lidech? Ty nechodíš nakupovat? Nenakupuješ na internetu? Jestliže v obou případech odpovíš ano, tak to běž říkat obchodníkům a psát na eshopy, že paraziitují na slabších lidech... Uvidíš, jak tě budou mít rádi a s úsměvem tě budou obsluhovat.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    15.3.2015 14:03 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Nakupuju ale vyhybam se kravinam ma kterych si obchodnik prirazi stovky procent,mjako treba tyto linux blbostky. Pokud chci propagovat linux tak si vytisknu tucnaka a nalepim na okno u auta, ci nazehlim na tricko. Vas zamer je jen a pouze vydelat na tom. Nic proti ale sere me ze je to jakoby pod hlavickou propagovat linux ci pomoci komunite, prdlajs nula jde komunite. Proto parazitovani na slabych jedicich kteri jeste nejsou dostatecne vyvynuti aby poznali obloz.
    15.3.2015 14:28 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Pokud chci propagovat linux tak si vytisknu tucnaka a nalepim na okno u auta, ci nazehlim na tricko.
    Nalep si ho třeba na prdel...
    nejsou dostatecne vyvynuti
    ... a zapracuj radši na vývoji svého pravopisu.
    pavlix avatar 15.3.2015 15:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tak černě bych to zase neviděl. Ne vždy má člověk náladu se těmito věcmi zabývat a možnost si to prostě koupit zase není tak špatná, navíc ta možnost v tomto případě nijak neovlivńuje možnost DYI.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 00:28 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    V zásadě souhlasím, že pomoc komunitě to není (záleží jen na Marpovi jak s tím naloží). Situace by byla jiná kdyby nakoupil originály ve větším množství a s marží nepřevyšující cenu při objednání kusu ze zahraničí, prodával. Už předem než by prodal by to byla pomoc komunitě.
    14.3.2015 22:44 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ohledne jistoty pravdivosti recenze u overeneho zakaznika si myslim, ze tam ta jistota vubec neni. Kdyz vyjdu z toho, ze staci odeslat http pozadavek heurece s emailem "nakupujiciho", pockat az prijde vyzva k hodnoceni a nejaky pekny hodnoceni si tam sam napsat...
    15.3.2015 07:19 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    No vidíš a mě by zase taková křivárna nenapadla ;-)

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 15.3.2015 10:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Což je ovšem irelevantní u příspěvku, který zpochybňuje „ověřeno zákazníky“ na Heurece.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 00:39 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Heureka a jim podobné služby jsou jen ziskovky které zprostředkovávají rychlejší vstup do eshopu. Ceny jsou ve většině případů jiné než ty služby uvádějí a to nemluvím, že samotné eshopy uvádějí ceny s dph ikdyž pak ve formuláři je ta samá cena uvedena jako cena bez dph. Zkušenost s eshopem Nutrisport (to s tím dph). Jinak různé ceny snad u každého eshopu. Co mi tedy ty služby nabídnou jiného, obrázek výrobku ale ten je v mnoha případech jen ilustrativní.
    pavlix avatar 16.3.2015 09:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Souvislost?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 14.3.2015 22:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Já jsem z toho pořád trochu rozpačitý. Já bych tomu obchodu i docela fandil. Dokonce bych si tam i něco koupil, kdyby nabídka odpovídala mým představám. Dokonce už jsem si i jednou koupil, ač to bylo osobně na konferenci. Dokonce jsem na další konferenci uváděl, že bych si koupil ještě, kdyby se obnovil sortiment a udělali si za mně i čárku k mnoha dalším, kteří měli stejný požadavek. Teďka když na to koukám, tak bych si třeba i něco našel, ale na konferenci mně nic nezaujalo a to mi přijde jako mnohem lepší způsob jak si něco koupit než e-shop, už jen tím, že je to tak nějak osobnější.

    Ale vadí mi to předvádění se v lidumilství a pomoci komunitě. Buď to dělám pro peníze, pak to dělám tak, abych vydělal. Nebo to dělám ze zájmu o open source a jako pomoc širší komunitě, ovšem bez ohledu na to, zda to každý jednotlivec dokáže ocenit. Je to činnost jako každá jiná a lidé, kteří se jí chtějí věnovat, by měli být natolik svéprávní, aby dokázali zhodnotit svoji motivaci bez ohledu na pár pozitivních či negativních komentářů na ábíčku.

    Mimochodem, co je potřeba udělat, aby obchod získal certifikát ověřeno zákazníky? Co to přesně o daném obchodu říká, jestli vůbec něco?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.3.2015 07:35 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Jenže LinuxDays je jen jedenkrát do roka :-( Jinak tady nejde o předvádění v lidumilství a pomoci komunitě. Prvním impulzem bylo, že jsem chtěl kdysi na noťas samolepku s tučňákem, objednal si zde, jako mnoho dalších a naletěl jsem jako ostatní. Tak jsem si řekl, že by to šlo dělat líp a poctivě a navíc pro linuxáky, kam se počítám. Takže to není pomoc komunitě, ale nabídka komunitě si koupit věci s tématikou Linuxu. A ano, jde mi i o propagaci Linuxu jako takového, což je na webu zřejmé a myslím, že tím, že tu fungujeme už od října 2012, že máme tisíce spokojených zákazníků, za ty 2 a půl roku jen tři reklamace, které šly za výrobcem a spousta zákazníků se vrací a znovu nakupuje, je jistou známkou serióznosti. Obecně je negativních ohlasů minimum (ale tam jde spíše o zášť a závist), převažují ty pozitivní.

    Heuréka je prostě jen nejznámější srovnávač cen v ČR a hodně zákazníků, když hledají nejlepší ceny jakéhokoliv zboží, tak se na tento web dostanou a první, co se jim zobrazuje, jsou prověřené a spolehlivé eshopy. Tohle je asi ta vypovídací hodnota. Obdržet certifikát od Heuréky není v kompetenci toho kterého eshopu, ale právě zákazníků, kteří eshop hodnotí z mnoha hledisek. Jakmile eshop obdrží od zákazníků jisté množství kladných recenzí, tak ho Heuréka zařadí do proveřených a spolehlivých obchodů a vydá certifikát. A ten vlastně tedy říká, že nejsme žádní podvodníci jako Poky :-) a že co slíbíme, to dodržíme, nic víc.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    15.3.2015 08:28 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jste zamestnanec pana Kysilky? Jaky je sef? :-)
    15.3.2015 08:40 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    :-) nejsem žádný zaměstnanec pana Kysilky. Pracuji v jiném oboru a pod jinou firmou. S panem Kysilkou jsme obchodní partneři - já vymyslel, vybudoval a provozuji LinuxMarket ve svém volnu (tj. vyřizuji objednávky, komunikuji s dodavatelem, odesílám zboží poštou atd.) a pan Kysilka je majitel eshopu (tj. vyřizuje fakturace, zajišťuje účetnictví a dohlíží na chod).

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    15.3.2015 09:47 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Dekuji za reakci. Drzim linuxmarketu palce. Jen skoda tech emotivnich vyjadreni pana kysilky, ktere davaji cele veci ponekud smesny nadech.
    pavlix avatar 15.3.2015 11:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Jenže LinuxDays je jen jedenkrát do roka
    Co si z toho mám vyvodit? Kolikrát do roka si myslíš, že si chci kupovat blbosti s tučňákem nebo logem distribuce? A kolikrát jiní? Možnost objednávky je super, když to prošvihnu nebo si vzpomenu, že bych něco ještě přecejenom chtěl, případně se něco zalíbí někomu dalšímu, ale jinak dám rozhodně přednost osobnímu kontaktu :).
    Jinak tady nejde o předvádění v lidumilství a pomoci komunitě. Prvním impulzem bylo, že jsem chtěl kdysi na noťas samolepku s tučňákem, objednal si zde, jako mnoho dalších a naletěl jsem jako ostatní. Tak jsem si řekl, že by to šlo dělat líp a poctivě a navíc pro linuxáky, kam se počítám. Takže to není pomoc komunitě, ale nabídka komunitě si koupit věci s tématikou Linuxu.
    Bylo by fér, kdyby to tak taky zůstalo prezentováno a nechodil na ábíčko věčně někdo vyžadovat vděčnost a stěžovat si na malou kupní sílu. Já třeba stále čekám, až se objeví nějaký sortiment, který mě bude zajímat, ale ještě radši bych tou dobou využil toho osobního kontaktu.
    A ten vlastně tedy říká, že nejsme žádní podvodníci jako Poky :-) a že co slíbíme, to dodržíme, nic víc.
    Beru jako nadsázku. Jinak bych se s tím vůbec nechlubil, že nejste podvodníci by měla být samozřejmost a Pokyho bych ve vaší komunikaci mimo historického ohlednutí viděl opravdu nerad.

    Mně by prostě zajímalo, proč nemůžete tady na ábíčku (jinde vás nesleduju) komunikovat inteligentně a s trochou toho nadhledu, když už teda máte zájem něco prodat. Já bych si u vás rád nakoupil, v nejhorším teda i formou objednávky, ale sere mě jak mě od toho odrazujete v diskuzích a navíc ta nabídka je z mého pohledu ještě slabší než byla. Já už o vás vím, nějaká heuréka mě nezajímá, jestli vám někdo reklamuje hrnky taky ne (když rozbihu hrnek, tak ho vyhodím a koupím nový, to samý když roztrhnu triko), jediné, co mě zajímá, je jak komunikujete a co mi jste schopni nabídnout.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 00:54 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Heuréka je prostě jen nejznámější srovnávač cen v ČR a hodně zákazníků, když hledají nejlepší ceny jakéhokoliv zboží, tak se na tento web dostanou a první, co se jim zobrazuje, jsou prověřené a spolehlivé eshopy. Tohle je asi ta vypovídací hodnota.
    asi není Jak zajištěno, když uvedu do formuláře, že nabízená cena neodpovídala, že mi takovou informaci nesmáznou administrátoři té služby. Jsou služby kterým i věřím, jako http://www.potravinynapranyri.cz/ ale to jsou výjimky.
    15.3.2015 10:04 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    zdravim,

    odpovim na 2 veci.

    0) pokud nabidka neodpovida Vasim predstavam, tak nam mailnete a reknete, co by jste si predstavoval. Nezaujate oci lepe vidi. A zmene je treba obcas pomoci.

    1) obchod a lidumilstvi

    Uz to tady nekdo nakousl, ze to nejak nesedi. Zkusim odpovedet.

    Dneska je doba takova, ze je to zejmena o penezich. Osobne si myslim, ze podnikani musi mit nejakou ideu i vysledky. Vysledky muzete merit i temi penezi.

    Jenom dulezita je nejaka idea. To znamena i nejake poslani. Neni to o tom, ze si hrajete na boha. Muzete lidem treba rozdavat radost nebo nejaky pocit spokojenosti. Do toho si hrajete s e-shopem. Zkousite nove veci. U Linuxu obecne je zajimave, ze mensimi prostredky muzete docilit nejakou i vetsi zmenu. Slava take neni nezanedbatelna, ale tu si nejak moc neuvedomujete. Vcelku jsem rad, ze tu uz nemame doby tezkotonaznich komercnich unixu a existuje i neco jineho nez Windows.

    Je to doslova nejaka kombinace. Mozna, ze je to u me jako u cloveka se silnym cuchem na penize neco nezvykleho, ale je to tak.

    Muzu rici, ze kdyz mi prijdou na ucet nejake penize, tak to potesi. Ty chodi treba denne, tydne. Ale jednou nebo dvakrat, 4x, 12x do roka Vam nekdo napise, ze to ci ono je skvele. Tohle neuveritelne cloveka nakopne. Skoda, ze to neni tak casto.

    Z) mam doma takovej hezke soft. Cena mozna v par milionech po dokonceni. Naklady zatim ve statisicich. Planuju nejake open-sourcovani. Nemusel bych. Ale clovek ma tak nejak potrebu uvolnit nejake informace, protoze nekomu se to muze hodit a v danem oboru zatim nic takovehoto neni. Casem si tu rad necham od odborniku na Abicku poradit. Nebude to jednoducha otazka.

    Proste lidi s urcitym majetkem(vyse neni dulezita)[nebo i znalostmi] ziji jinak. Nekdo se venuje filantropii a nemusel by. Nebo neco podporuje. Nekdo prednasi, i kdyz by mohl pracovat za mnohonasobne vetsi penize a na svem.

    Stacilo jako odpoved ?

    gf
    pavlix avatar 15.3.2015 11:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    0) pokud nabidka neodpovida Vasim predstavam, tak nam mailnete a reknete, co by jste si predstavoval. Nezaujate oci lepe vidi. A zmene je treba obcas pomoci.
    Můžu to napsat rovnou tady, ne?

    Na předposledním LinuxDays jsem si koupil velký hrnek, hlavně proto, že jsem si nechtěl dělat šťávu do kelímku. Dost jsem si ho oblíbil, takže si ho v létě převážím na chatu a tak. Ale pohodlnější by bylo mít jich víc. Na posledním LinuxDays jsem to hlásil u stánku a bylo mi řečeno, že si to píšou. Ještě mě napadlo že by mohlo být fajn mít výrobky s nějakou neutrálnější symbolikou, třeba kombinace víc různých symbolů z open source, ale to už chce nad tím trochu přemýšlet. Věci s tučňákem jsou někdy trochu strohé a ostatní jsou distribuce, které buď ani nepoužívám, nebo je nechci mít na hrnku :D.

    Pak by se mi docela líbilo běžné spotřební zboží jako flashky s nějakým vyfrézovaným znakem. Ale mělo by být jasné, že to není nějaký odpad. Proto se mi třeba nelíbí absence odpovědi na toho výrobce triček. Mně osobně je jedno, kde to necháváte tisknout (pokud tam není negativní zkušenost) a ani kdybych to věděl, tak se nebudu snažit vás obejít, pokud máte fotky jak to tričko vypadá, tak to radši objednám od vás než abych se pak s někým dohadoval, že jsem to myslel jinak nebo že jsem si ten potisk vymyslel nevhodně. Vy mi ušetříte čas a nervy, vy si můžete nechat nějaké drobné na marži a doufat, že v tom nebudu sám, a z těch drobných nakonec něco bude.

    Jinak klasický e-shop mě sám o sobě odrazuje. To je forma, která mi vyhovuje, když přesně vím, co chci. Hledám postel, zadám si postele. Chci aby měla 140 na šířku, zadám to. Nakonec si projedu všechny výrobky, co mi z toho vypadly. Ale jestliže sháním nějaké blbosti pro radost, které nepotřebuju, nechci zdroj, ve kterém hledám, ale zdroj, který mě inspiruje. Tedy spíš něco jako katalog, kde s co nejmenším úsilím uvidím všechno a teprve pak se zaměřím na to, co mě zajímá.

    Ani si neumím představit, že by měl mít e-shop sám o sobě nějaký zásadní úspěch. Kolikrát do roka si vzpomenu, že chci konkrétní blbost a ještě věřím tomu, že ji v tom e-shopu (nebo alespoň na googlu či heurece) najdu? Nevím jak jiní, ale mě se to prostě nestává. Jedinou věc, co jsem od vás koupil, jsem koupil proto, že jsem ji viděl a chtěl. Tedy jste mě ke koupi inspirovali vy a nemusel jsem nic hledat. Je teda pravda, že to může být moje specifikum a pro vás nevýznamné, protože já jsem si stejným způsobem našel i zaměstnání, ale to už je na vás, abyste si to posoudili.

    Já vám můžu jenom říct, co od obchodu s linuxovýma blbostma očekávám já, a že současná podoba se tomu ani neblíží, a to od formy přes nabídku až po komunikaci na sociálních sítích (v tomto případě ábíčku).

    Ještě taková poznámka na okraj. Viděl jsem v e-shopu instalace linuxu a podobné produkty/služby a to už mi přišlo naprosto nevěrohodné. Sám nedokážu smysluplně rozběhat linux na libovolném hardware, hlavně některé laptopy dělají problémy, takže pokud vy ano, nezbývá než vás obdivovat. Jenže to nestačí, protože bych takovou službu v životě nikomu nedoporučil, protože z toho vůbec není vidět, zda víte, co děláte. Osobně bych na e-shop nedával věci, u kterých vůbec není zjevné, jestli je dokážete splnit.
    Stacilo jako odpoved?
    Tak určitě. Mně se líbí, když si za tím ti lidé stojí, bez ohlednu na to, kolik mají peněz, v téhle oblasti se dá dělat spousta věcí i zcela bez prostředků (za předpokladu zajištění obživy, samozřejmě). Vždycky mě zklame, když z těch lidí vycítím nějakou nejistotu nebo potřebu nutit ostatní, aby to ocenili.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 01:03 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ještě taková poznámka na okraj. Viděl jsem v e-shopu instalace linuxu a podobné produkty/služby a to už mi přišlo naprosto nevěrohodné. Sám nedokážu smysluplně rozběhat linux na libovolném hardware, hlavně některé laptopy dělají problémy, takže pokud vy ano, nezbývá než vás obdivovat. Jenže to nestačí, protože bych takovou službu v životě nikomu nedoporučil, protože z toho vůbec není vidět, zda víte, co děláte. Osobně bych na e-shop nedával věci, u kterých vůbec není zjevné, jestli je dokážete splnit.
    +1
    16.3.2015 11:25 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    zdravim,

    diky za reakci a popis chovani zakakaznika. Zkusim odpovedet na dulezitejsi veci.

    0) flash disky s vyfrezovanym znakem.

    Kolega Marek tu jiz odpovidal. U hodne veci musime odebrat nejlepe paletu nebo cely kamion. Vyroba sablony take neco stoji. Bohuzel ta paleta zbozi mi pak zustane, nebot neni (zakazane slovo) kupni sila zakazniku. Nebo nejsem ochoten mit doma 1000 neprodejnych kusu, ktere musim do 14 dni od dodani zaplatit. Fakt nevim, jak to nazvat lepe, aby se Vam to libilo. Jinak nez zakazkovou vyrobou s ohledem na mnozstvi kombinaci se to poresit neda. Nejake rezervy v hledani dodavatelu jsou.

    1) videt zbozi osobne.

    Lze to poresit mozna lepsimi fotkami. Opet kamenna prodejna v Praze ci v kazdem okrese zalezi na te kupni sile a ta neni. Treba LinuxDays je reseni videt zbozi osobne. Verte mi, ze kdyz budou lide nakupovat vice, tak to potesi. Hodne pekneho zbozi s Linuxovou tematikou, co par lidi vyrabelo v Nemecku, tu nelze kvuli cene ani nabizet.

    2) instalace pocitacu

    Jasne, ze nejake texty jsou na vypilovani. Funguje to tak, ze donesete stroj. Na ten se nainstaluje v pozadovane kvalite Linux. Pokud je instalace uspesna, tak platite. Pokud ne, tak po Vas nikdo odmenu nechce. Pri neuspesne instalaci, coz je to riziko, zakaznik ujmu neutrpi. Prijde mi to seriozni.

    3) add komunikace

    Osobne nemam problem se domluvit s 95-98% lidi. A to same odhaduji i u Marka Pszczolky. Jasne, ze u diskuteru na Abicku je procento nizsi. Zivot neni ale jen Abicko. Taky zde netravim 18 hodin denne. Nikomu neberu, ze si muze myslet, ze jsem arogantni, vytahuju se. Ze nemam socialni citeni a tak. Diskuze na internetu snesou vsechno.

    Osobne mam zkusenost, ze kdyz chcete neco vedet, zjistit nebo si nechat nejak zhodnotit, tak jdete s kuzi na trh. Zacnete se bavit s lidmi. Nechate si neco zhodnotit. Ano, necim se i pochlubite. Bohuzel pak setridite pozadavky lidi, vyhodnotite je, udelate rozhodnuti a zbytek musite odmakat. Radove v desitkach hodin. Ty desitky hodin ale uz nikdo nevidi. No a pak cekate, jak to ci ono bude uspesne.

    4) potřebu nutit ostatní, aby to ocenili

    Nikoho nenutime. To je dobrovolne. Jinak by to nemelo smysl.

    Dejte vedet dopredu, az budete na LinuxDays a kdy. 15-30 minut si na Vas mohu udelat.

    gf

    pavlix avatar 16.3.2015 12:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Opet kamenna prodejna v Praze ci v kazdem okrese zalezi na te kupni sile a ta neni.
    Myslím, že bohatě postačí stůl jako na LinuxDays. Jistě nikdo neočekává denně otevřený krám. Možná by i stačilo zůstat u toho jednou ročně na LinuxDays, akorát já jsem si tam naposledy nic nevybral.
    Verte mi, ze kdyz budou lide nakupovat vice, tak to potesi.
    Tak fajn. Flešky teda prozatím nebudou, neumíte za rozumnou cenu frézovat malý počet kusů. Co ty velké hrnky, zdobené korbely se mi nelíbí. A co nabídnout něco dalšího, co by se takovému pavlixovi hodilo?
    Jasne, ze nejake texty jsou na vypilovani. Funguje to tak, ze donesete stroj. Na ten se nainstaluje v pozadovane kvalite Linux. Pokud je instalace uspesna, tak platite. Pokud ne, tak po Vas nikdo odmenu nechce. Pri neuspesne instalaci, coz je to riziko, zakaznik ujmu neutrpi. Prijde mi to seriozni.
    Ne tak úplně, dokud se to člověk nedočte přímo v nabídce té služby.
    Dejte vedet dopredu, az budete na LinuxDays a kdy. 15-30 minut si na Vas mohu udelat.
    Zkusím si na to vzpomenout, přecijen je to za dlouho. Bývám tam po celou dobu, pokud se něco nezmění.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 13:59 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Odpovím ohledně těch velkých hrnků, neboť nejsi jediný, kdo se na ně už ptal. Minulý měsíc jsem se bavil o nich (velikost 0,5l) s dodavatelem, který je měl jistou dobu v nabídce. Už je nemá a i my jsme je stáhli, protože měly velké procento zkázovosti - prostě na jejich oblém povrchu ta vrstva pro potisk nedržela a potisky se odlupovaly. V současné době nemají subdodavatele, který by takové hrnky, resp. korbely s potiskovou vrstvou PES dodával. Takže nabídka je taková, kterou máme. Zkoušel jsem hledat i dodavatele výbrusu na klasický půllitr, ale cena za 1 kus by vyšla na cca 750Kč a přitom půllitr samotný jde v prodejně Staropramenu na Smíchově koupit za cca 50Kč.

    Ohledně dalších věcí - USB disky, klíčenky gumové ve tvaru tučňáka - tam stále hledáme dodavatele na kusovou výrobu. O gumové přívěšky ve tvaru tučňáka zájem je, největší problém je s tím, že v ČR není výrobce. Ti, co jsme oslovili s nabídkou na výrobu, tak požadovali minimálně základní sérii 500 kusů, výrobní cena (rok 2014) byla kolem 110,-Kč za kus (je v tom i vytvoření programu a formy pro odlitek).

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    16.3.2015 16:17 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Co místo výbrusu zkusit plechové hrnečky na kterých se obrázek vytváří pískováním? Mám doma jeden půllitrový s logem Atlantidy. Vypadá to přibližně nějak takhle, ale když pohledáš najdeš lepší na starém atlantis fóru je o tom vlákno a teď koukám, že tam jsou taky obrázky. Tou technikou dělají i půlitry, ale mně se to nelíbí, radši bych měla nový plecháček.
    16.3.2015 16:28 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Potřeboval bych odkaz na firmu (na tom fóru není, jen email na člověka, kterej to dělal, ale ten nám to asi nevyfakturuje). Pak by to byl jistě zajímavej nápad.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    17.3.2015 00:01 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Ten mám doma jen bez výbrusu. Má dvojitý plášť, káva vydrží dlouho teplá. Jen si myslím, že IT tématika patří na věci s IT spojenými. Takové spodky, tetování tučnǎka na tělo apod. mi už přijde ujeté.
    pavlix avatar 17.3.2015 00:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Vzhledem k tomu, že při práci hodně piju a často i jím, tak nádobí vidím jako s IT související :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.3.2015 01:28 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tak zajeď do Popovic ať vymění kozla za tučňáka, třeba by měli i větší odbyt než mají a v hospodách by bylo zase plno ale kdo by zase chodil na abclinuxu...
    pavlix avatar 17.3.2015 09:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Zajeď si tam sám.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.3.2015 01:33 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Taky chodíš na wc v práci? Co takový toaleťák s motivem na každém útržku?
    pavlix avatar 17.3.2015 09:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Tam už mám tvoji fotku. :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 17.3.2015 09:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    A jinak na WC při práci nechodím, vždy na tu dobu práci přeruším a věnuju se jen tvoření hodnot a čtení katalogu cestovní kanceláře.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 16.3.2015 16:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Kdyby výrobce byl, tak mě ještě napadá, že by mohl být schopný konvertovat takovéty malé celokovovoé flešky na něco hezkého. Mimochodem si neumím přepočíst vaši výrobní cenu na prodejní cenu, takže pro mě ty čísla až tak moc neznamenají, pokud si to nechci zadávat přímo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.3.2015 14:22 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Já bych to uzavřel, ta diskuze nevede nikam. Zprávička byla jen o tom, že jsme získali certifikát Hauréky a že jsme tedy prověřený a stabilní eshop. Jakékoliv dotazy ohledně zboží nebo návrhy, co bychom mohli v eshopu mít můžete zasílat na email eshopu. Snažíme se vždy vyhovět přání zákazníků, ale bohužel ne vždy je v ČR výrobce, který by nabízel kusovou výrobu > viz třeba USB klíčenky. Nemůžeme si holt zatím dovolit objednat 1000kusů a zaplatit za vyrobení naráz 100.000,-Kč. Držte nám palce, ať nám to šlape a ať je LinuxMarket pro vás!

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    pavlix avatar 15.3.2015 15:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Já bych to uzavřel, ta diskuze nevede nikam.
    To mě mrzí. Napsal jsem několik konkrétních připomínek, opakovaně jsem vyjádřil zájem si něco koupit, a vy opět projevíte naprostou neschopnost tím, že namísto férové pozitivní či negativní reakce označíte celou diskuzi za zbytečnou. Jestli někdy něco, co jsem napsal bylo skutečně arogantní, tak se to pořád nedá srovnávat s tímto způsobem doprdeleposlání lidí na portále, na kterém oba dva aktivně diskutujete.
    nažíme se vždy vyhovět přání zákazníků, ale bohužel ne vždy je v ČR výrobce, který by nabízel kusovou výrobu > viz třeba USB klíčenky.
    Díky za mimovláknovou odpověď. Je otázkou, jestli by nebyla lepší úprava na zakázku než výroba na zakázku.
    Držte nám palce, ať nám to šlape a ať je LinuxMarket pro vás!
    Pro nás arogantní hovada? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.3.2015 16:33 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Pro ostatní :-) Pavlixi, napsal jsi nejprve nám, že jsme arogantní, ale stačilo by se zamyslet nad obsahem toho, co píšeš. Mě teda stačí, když bys napsal mě osobně, co si představuješ a nehledal pořád to negativní, co můžeš napadnout. Chtěl jsem pouze diskuzi uzavřít, prootože se už vedla jiným směrem a neměla souvislost se zprávičkou. jestli ti tenhle můj postup připadá arogantní, tak jo. Mě připadá naprosto férový. Projdi si všechny moje reakce a zkus někde najít nějakou aroganci nebo opovrhování. Moje snaha a vize byla udělat eshop pro linuxáky, to není žádné vytahování, ale fakt, protože mi na našem trhu chyběl.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    15.3.2015 20:05 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    ad hominem

    Zobrazit komentář
    pavlix avatar 15.3.2015 21:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Pavlixi, napsal jsi nejprve nám, že jsme arogantní
    Pro ostatní
    Rád bych věděl najisto, zda je to myšleno vážně nebo v legraci, smajlík stačit nebude. Nerad bych vás obtěžoval nákupy na e-shopu a dalšími poptávkami, jestliže vám to nevyhovuje.
    Pavlixi, napsal jsi nejprve nám, že jsme arogantní
    To pokud vím (1) není tak úplně pravda a (2) to, co jsem napsal jsem napsal v nějakém kontextu a z nějakého důvodu, ale rozhozně ne jako nějakou osobní urážku nebo odplatu za nepopulární názor na věc, to jen k zamyšlení. Kdybys nebyl přednasraný už v době čtení mých komentářů, ráčil bysis všimnout, že na vašem snažení za všech okolností naopak (narozdíl od některých jiných diskutujících) hledám to pozitivní.
    ale stačilo by se zamyslet nad obsahem toho, co píšeš.
    Já jsem doufal, že to píšu proto, abyste to uvážili vy.
    Chtěl jsem pouze diskuzi uzavřít, prootože se už vedla jiným směrem a neměla souvislost se zprávičkou. jestli ti tenhle můj postup připadá arogantní, tak jo.
    Samozřejmě, že mi připadá arogantní, když si nevážíš ani toho, že tu ta zprávička vyšla, ani toho, že tu kromě negativní kritiky dostáváte i feedback a vyjádření zájmu o váš obchod. Nevidím důvod cokoli přesouvat do mailů, jedná se o zboží pro linuxáky a jim podobné a ti by snad měli mít pro otevřenou diskuzi pochopení. Jak už jsem psal, nehledám konkrétní výrobky, ale chci se nechat inspirovat tím, co můžete nabídnout. Když se budeme bavit otevřeně v diskuzi, může na to navázat kdokoli další a inspirovat nás všechny a já můžu být spokojený s dalšími výrobky, vy s tržbami a pocitem, že se eshop pro linuxáky rozrůstá.

    Nevidím důvod, proč se pod zprávičkou o e-shopu nepobavit o sortimentu a třeba i komunikaci.
    Moje snaha a vize byla udělat eshop pro linuxáky, to není žádné vytahování, ale fakt, protože mi na našem trhu chyběl.
    Já asi nejsem typický linuxák, na druhou stranu alespoň mám zájem si občas něco koupit. Pro mě na trhu obchod s podobnými věcmi chyběl a nadále chybí. Sám ho rozhodně zakládat nebudu, ale udělal jsem pro to aspoň to, že jsem v diskuzi zmínil vše, co mě zatím napadlo. Nemohl jsem si ani dokoupit další kusy toho, co už jsem si koupil (velký hrnek s tuxem).

    Popravdě mi na vás nejvíc vadí, že mě stále necháváte na pochybách. Kdybyste jasně řekli, že vás žádný feedback nezajímá, tak si všichni ušetříme čas a nervy. Na druhou stranu kdybyste alespoň jednou za feedback slušně poděkovali, viděl bych, že nemluvím do dubu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.3.2015 10:31 marp | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky

    Chtěl bych jen jako poslední věc napsat - když jsem začátkem roku 2012 oslovil 4 největší linuxové portály zde v ČR, tj. ABC Linuxu, Root, Linux EXPRESS a Linuxsoft s nabídkou spolupráce ohledně vybudování LinuxMarketu tak 3 portály mi odpověděly: "Nemáme zájem na nějakém obchodu, už jsme se několikrát spálili." "Máme vlastní butik, který budeme upgradovat a rozšiřovat a je nesmysl, aby vznikl další podobný eshop, když náš funguje." "Nemáme zájem, máme vlastní eshop a nebudeme podporovat konkurenci." ...jediný Linuxsoft mi odpověděl s tím, že to je zajímavé (psal jsem zakladateli Frantovi Huckovi) a že se mám obrátit na Marka Olšavského a Pavla Kysilku, jakožto nového majitele Linuxsoftu. proběhla schůzka a projekt se domluvil, rozjel a funguje. Takže to je důvod, proč LinuxMarket běží pod Linuxsoftem a ne pod jiným portálem.

    „Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky!“
    16.3.2015 13:00 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LinuxMarket získal certifikát od Heuréky
    Krása, já doufám, že se pan Kysílka chopí příležitosti a vybuduje nejsilnější linuxový portál. Ábíčko chcíplo již před delší dobou a lidé sem chodí ze zvyku. Pokud by se Linuxu podařilo udělat slušný redesign, tak zprávičky a poradnu tady celkem lehce nahradí a komunita přejde ráda sama - teda až na pavlixe, ale ten stejně nikomu chybět nebude ;-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.