abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.1. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    8.1. 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (7%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (50%)
    Celkem 354 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 23:18
    Rozcestník

    Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot

    Při operaci Pavučina, tj. rozsáhlé diverzní akci ukrajinských bezpečnostních sil, provedené 1. června 2025, při které byly bezpilotními kvadrokoptérami napadeny ruské strategické letecké základny hluboko na území Ruské federace, byl použít [𝕏] svobodný software ArduPilot (Wikipedie). Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí GNU GPLv3.

    4.6.2025 13:33 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.6.2025 13:52 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    To by bylo křiku o používání svobodného softwaru k vojenským účelům a zabíjení, kdyby stejný software při podobné operaci použilo Rusko. :)
    4.6.2025 14:54 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Nebyl v tomto případě software použit k vojenským účelům (aspoň žádné související ztráty na životech nebyly hlášeny), aby se omezily kapacity protivníka k zabíjení převážně civilního obyvatelstva.

    Existuje vůbec chválihodnější úmysl použití OSS než je záchrana lidských životů?
    4.6.2025 15:50 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    :D pobavilo. Blby je ze ty to myslis vazne...
    4.6.2025 17:03 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Tento národ nikdy netrpěl nedostatkem těch co pro vlastní osobní prospěch jsou ochotni spolupracovat s agresorem.

    Třicet stříbrných šekelů dnes představuje kupní sílu ekvivalentní cca 20 000 Euro. Takže pro ty co to nedělají z blbosti, nenechte se ošidit.
    JiK avatar 4.6.2025 17:31 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Třicet stříbrných šekelů dnes představuje kupní sílu ekvivalentní cca 20 000 Euro.
    Jak se k tomu doslo? Mas nejake zdroje? Protoze podle ceny kovu (stribra) to asi nebude, i kdyby ty mince byly hodne velke a tezke, tak pry jeden sekel z biblickych dob odpovida $14-15. [1] Takze 30 je tak $450, maximalne $500...
    4.6.2025 19:08 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Historické zdroje uvádí, že 1 šekel odpovídal cca 2-4 denní mzdě. Průměrná mzda v současném Izraeli je asi ~200 US$/den (~4000USD/měsíčně). Pro job se mzdou 1 šekel/4dny by 30 stříbrných tedy představovalo 120 pracovních dní (tj. dnešní ekvivalent 120 dni x 200 USD/den = 24 000 USD).
    JiK avatar 4.6.2025 19:31 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    to je zajimave. pokud by platila tva varianta, je vic jak 20 tisic dolaru uz slusna kupa penez, ktera by mohla Jidase motivovat financne. Proste za takhle velkou kopu penez zradis kde koho. Buhvi, koho by medianovy obcan CR zradil za 450 tisic do kapsy...Kdezto, pokud by sedela moje varianta, a 30 stribrnych by bylo nejakych posranych 400 dolaru, tak to (sam o sobe) rozhodne neni duvod udani, a je treba ho hledat jinde, proste ho Jezis treba jen sral a nejakych 30 stribrnych bylo prijemny extra, ale udelal by to i zadarmo...
    4.6.2025 19:54 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Pokud by průměrné platové zvýhodnění členů KSČ (priorita při povyšování díky členství atd) vůči nestraníkům činilo pouhých 200Kč/mesíčně hodilo by to za léta 1969 až 1989 celkem 48000Kčs/soudruha. Inflace od roku 1989 byla 800%, takže jsme dnes zase cca na těch 20000 USD (30 šekelech). ;-)
    4.6.2025 21:59 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Žádné průměrné platové zvýhodnění členů KSČ neexistovalo.
    4.6.2025 22:35 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Čemu na formulaci "upřednostňování straníků před nestraníky při povyšování" přesně nerozumíte? O průměrném platovém zvýhodnění při stejném funkčním zařazení a senioritě v příspěvku nic netvrdím. Jde o ty soudruhy, kteří získali svou pozici místo někoho jiného právě jen díky svému soudružství.
    4.6.2025 19:39 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Numismatická cena tyrského šekelu byla v roce 2010 podle jeho stavu údajně mezi 200-500 Euro/šekel. Takže střed a započítání inflace za posledních 15 let se na těch 20000 USD za 30 šekelů dostaneme prakticky také.

    https://www.welt.de/wissenschaft/article7013319/Was-man-sich-vom-Judaslohn-heute-kaufen-koennte.html
    JiK avatar 4.6.2025 19:54 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    tohle je ovsem uplne zvracena uvaha, protoze ta cena je 200-500 euro za minci dnes, ve 21. stoleti. Je vyssi nez cena kovu, protoze ta mince je vzacny archeologicky nalez, stary pres 2000 let. Cena je urcena vzacnosti.

    Kdezto pokud to tehdy byla bezna mince, mela tehdy cenu kovu, a nic extra, protoze tehdy NEBYLA 2000 stara, byla asi tak "vzacna" jako je dnes "vzacna" 1 eurovka v dnesnim spanelsku nebo nemecku...minus to, ze v dnesni 1 eurovce neni 1/2 unce stribra za 18 dolaru...protoze si to nechame libit...
    4.6.2025 20:16 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    To jsem dal pouze jako zajímavost.
    4.6.2025 20:01 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Strc si ty svoje moralistni a hodnotove komentare do prdele!
    4.6.2025 17:43 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Ale má pravdu. Blbý je, jestli ty to myslíš vážně a nebyl to jenom blbej kec (protože máš nepřekonatelnou potřebu vždycky bejt kontrarián...)
    5.6.2025 02:02 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Tohle je tezky, protoze pak se dostavas do situaci kde uvazujes jestli zabiti 1000 lidi stoji za zachranu 1 cloveka nebo naopak jestli zabiti 1 cloveka stoji za zachranu 1000 lidi. Podle me vzdy zalezi na okolnostech. Muj problem s tim prispevkem je "Nebyl v tomto případě software použit k vojenským účelům" protoze jak jinak se da nazvat v ramci valky zniceni bombarderu oponenta? Je to valka bez ohledu na to co tvrdi putka nebo peteb a tudiz to bylo pouzit k vojenskym ucelum (coz mi vubec nevadi, rusaci si to zaslouzi).
    5.6.2025 08:44 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    V tom mém příspěvku mi vypadl otazník na konci věty. Šlo mi o to, že v tomto případě OSS právě byl použit k vojenským účelům (bez zabíjení). Pokud připustíme napadené straně právo se účinně útoku bránit, nevidím žádný morální problém ve využití OSS, který evokoval ve svém úvodním příspěvku "-".
    5.6.2025 13:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    zabit tisic rusu stoji za zachranu 1 cloveka, nebo i psa
    5.6.2025 16:33 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    nebo klidne absolventy VSZ a volice SPD...
    5.6.2025 23:35 Vem si prasek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Blbejsi je, ze ty to nechapes.
    4.6.2025 20:03 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    A zabranili genocide si zapomnel :-D
    4.6.2025 20:20 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    V roce 1943 Lemkin napsal:

    „Obecně řečeno, genocida neznamená nezbytně okamžité zničení národa, s výjimkou masového vraždění všech členů národa. Úmyslem je spíše projev koordinovaného plánu různých akcí cílených ke zničení esenciálních základů života národnostních skupin, s cílem zcela zničit skupiny samotné. Úmyslem takového plánu je desintegrace politických a sociálních institucí, kultury, jazyka, národního cítění, náboženství a dokonce individuálních životů osob patřících k takové skupině.[4]
    Glee avatar 5.6.2025 02:53 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Countries, which recognize the ongoing events in Ukraine as genocide*:

    Estonia[72]

    Latvia[19][73]

    Lithuania[74]

    Ukraine[66]

    Partial recognition (not approved as law):

    Canada (only lower house)[75]**

    Czech Republic (only upper house)[76] (cau Jendo!)

    Ireland (only upper house)[77]

    Poland (only lower house)[18]

    To ja jen k tematu, no. :-)

    * Historicky neprekvapivy spolek. Ktery stoletnik tohoto vina si budete prat? ;-)

    ** Hunka ftw!
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    |🇵🇸 avatar 5.6.2025 06:55 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot

    Ne, to není „k tématu“, to je úhybný manévr.

    Definici genocidy, jak ji původně zavedl Raphael Lemkin, ruská invaze na Ukrajinu rozhodně, jednoznačně splňuje jakožto koloniální – genocidální – projekt.

    Přímo (ne)citovaný článek na Wikipedii se odkazuje i na jistý text publikovaný RIA Novosti vedle toho, že diskutuje podstatně právní definici od počátku účelově zúženou, aby se jí vyhnuly koloniální – genocidální – říše jako tehdy mj. britská či americká.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Glee avatar 6.6.2025 01:23 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Ne, to není „k tématu“, to je úhybný manévr.

    Saaayyy woooooo? Tohle jsi presne do puntiku svym komentarem prave splnil! :-D

    Definici genocidy, jak ji původně zavedl Raphael Lemkin, ruská invaze na Ukrajinu rozhodně, jednoznačně splňuje jakožto koloniální – genocidální – projekt.

    Chapes vubec na co reagujes? Realita ovsem s tvejma akademickejma recma (i tema, kterych je ten clanek taky pln) nesouhlasi.

    Přímo (ne)citovaný článek na Wikipedii

    Nebudu citovat neco, co vim ze jde dohledat do dvou sekund a hlavne byl mel kazdej zde nejen znat, ale hlavne chapat.

    se odkazuje i na jistý text publikovaný RIA Novosti vedle toho, že diskutuje podstatně právní definici od počátku účelově zúženou, aby se jí vyhnuly koloniální – genocidální – říše jako tehdy mj. britská či americká.

    WTF?! Co ma nakej rusackej propagandista (neboj, Snydera nemyslim), keryho se tradicne chytne Medvedev a Patrushev spolecnyho s tim, ze ta tvoje teorie funguje jenom v tom tvym litevskym kralo.... sry, spolku + par dalsich, a u tech pouze ve forme prohlaseni?

    Zkus to mozna upresnit, jaks to myslel, trebas jsem to pochopil spatne.

    Jako tohle neni hodina fildovani, ale pohled na tvrdou REALITU (mas ji vyse a to hned 2x)! Me to sere taky, ale proste neni to do prdele prvni valka kterou sleduju a sere me, takze tyhle stredoskolsky Focus VM kecy fakt nechapu, pac neresej a nezmenej momentalne vubec nic.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    |🇵🇸 avatar 6.6.2025 13:22 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše genocida

    Takže znovu: termín genocida zavedl Raphael Lemkin (což předřečník částečně cituje) a zasadil se o jeho kodifikaci – leč za cenu jeho významného oslabení a v podstatě redefinice z osadnického kolonialismu na (post-hoc) kladivo na specificky říšské nácky s jejich průmyslovým vyvražďováním. Bylo to nejprve ve spěchu kvůli právě stíhání nacistů, a pak vítězné mocnosti neměly zájem být samy stíhány za své zločiny.

    Podrobněji viz např. “Genocide” Is the Wrong Word.

    Je to jako „terorismus“. To slovo má věcný význam, že jo, ale státy ho používají podle toho, kdo je zrovna jejich spojenec nebo naopak.

    Tvrdá realita je, že Rusko – koloniální říše – genocidální bylo tak nějak vždycky (také vzhledem k porobeným národům od Kavkazu po Sibiř) a více či méně okázale v tom pokračuje.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Glee avatar 7.6.2025 01:24 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida
    Takže znovu: termín genocida zavedl Raphael Lemkin (což předřečník částečně cituje) a zasadil se o jeho kodifikaci – leč za cenu jeho významného oslabení a v podstatě redefinice z osadnického kolonialismu na (post-hoc) kladivo na specificky říšské nácky s jejich průmyslovým vyvražďováním. Bylo to nejprve ve spěchu kvůli právě stíhání nacistů, a pak vítězné mocnosti neměly zájem být samy stíhány za své zločiny.

    Podrobněji viz např. “Genocide” Is the Wrong Word.

    Na tohle se neptam, to bylo jasne. Ale odmitam cist nejakyho rusackyho propagandistu.

    Je to jako „terorismus“. To slovo má věcný význam, že jo, ale státy ho používají podle toho, kdo je zrovna jejich spojenec nebo naopak.

    Duh.*

    Tvrdá realita je, že Rusko – koloniální říše – genocidální bylo tak nějak vždycky (také vzhledem k porobeným národům od Kavkazu po Sibiř) a více či méně okázale v tom pokračuje.

    Ano, kolonialne a jisteze i genocidne. Avsak Kavkazanu**, Sibiranu, dalnych Cukcu, atd., atd. prezilo mozna vic nez native-americans a maj i nejakou trocha autonomii-light, narozdil od par kasin, nebo ne? Ale o tohle tu v tomto vlakne nejde.

    * Je to snad tvoje vysvetleni te Tvrde Reality? A to to ze jen 4+(4) zemi hovori o genocide?

    ** Kdybys vubec tusil, co jsou tyhle horky hlavy zac... Ja to tam zazil osobne. Na tohle tema nemudruj, Lomonosove. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    |🇵🇸 avatar 7.6.2025 12:41 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše genocida
    X prezilo mozna vic nez Y

    Znovu: genocida podle původní, neořezané definice může probíhat, aniž by byl jediný člověk zavražděn: „disintegration of the political and social institutions, of culture, language, national feelings, religion, and the economic existence of national groups, and the destruction of the personal security, liberty, health, dignity, and even the lives of the individuals belonging to such groups“.

    Ruský stát uznává jen zlomek národnostních skupin na svém území, svébytnost i těch uznávaných omezuje (např. zpřísnění jazykových zákonů v posledních letech), s jejich tradičním způsobem života či nároky na půdu se vůbec nebabrá, pokud jde o např. těžbu… a v neposlední řadě je používá v rámci imperialistické invaze jako kanónenfutr.

    jen 4+(4) zemi hovori o genocide

    Pro státy jde z podstaty věci o politikum, které může mít z jedné strany propagadistickou hodnotu, z druhé strany důsledky, co do požadavků na to konat, aby genocidě zabránily – to se jim někdy hodí, někdy ne.

    Není to určující pro popis skutečnosti, leda potenciálně pro její utváření, tedy co státy prakticky dělají.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Glee avatar 8.6.2025 01:52 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida
    Znovu: genocida podle původní, neořezané definice může probíhat, aniž by byl jediný člověk zavražděn: „disintegration of the political and social institutions, of culture, language, national feelings, religion, and the economic existence of national groups, and the destruction of the personal security, liberty, health, dignity, and even the lives of the individuals belonging to such groups“.

    Znovu: nejhorsi je vyvrazdeni. Nebo chces se prit i o tomhle?

    A ac si sice nemaj navzajem lyncovatele cernochu moc co vycitat, tak precijen rozdily tu jsou (zminene vyse, dokonce potvrzene tebou). A cisla kdo se hlasi kde k jakemu etniku... to bych zas tak vazne nebral.

    Pro státy jde z podstaty věci o politikum, které může mít z jedné strany propagadistickou hodnotu, z druhé strany důsledky, co do požadavků na to konat, aby genocidě zabránily – to se jim někdy hodí, někdy ne.

    Není to určující pro popis skutečnosti, leda potenciálně pro její utváření, tedy co státy prakticky dělají.

    Konecne ses vymack... No v zasade souhlas (i kdyz uskocneji to fakt neslo?), ale jaksi zapominas, ze zalezi i na uhlu pohledu na priciny problemu.

    Z toho co pises by se dalo usuzovat, ze Britove, Frantici, Nemci, Belgicane, atd., vc. USA (kery to maj uz davno vpici) maj maslo na hlave, a tak nechtej moc drzkovat. Chapu-li te spravne. A ti ctyri, se zapadnima Ukrajincema v cele, ti by toho o genocide mohli taky navypravet (jiste, o dost drive).

    Nicmene vzhledem k tomu, ze se naprosto nazorove lisime v tom, kvuli cemu tahle sracka probiha (a proc se Rusko rozhodlo pro ten nejdebilnejsi moznej pokus o reseni situace), tak se asi sotva shodneme na genocide, takze nehodlam o tom diskutovat, pac ztrata casu pro nas oba.

    Anywayz: 4+(4)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    8.6.2025 15:32 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida

    Kolibáč má velmi selektivní vidění světa, stačí si všimnou jeho patičky. Podporuje pronárody, které řeší své problémy tím, že ty druhé zákeřně zabíjejí a samy se staví do role obětí. Mimo jiné i tím, že toleruje anonymní dehonestaci těch, co mu tohle bipolární vidění světa nabourávají.

    |🇵🇸 avatar 8.6.2025 15:40 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: off-topic

    kontext: Kapica s Golisem si v poradně jeli off-topic, a když jsem je s tím vykázal, hlavně Kapica si nedá říct a soustavně se snaží mít poslední slovo.

    Touch grass.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.6.2025 16:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: off-topic

    Nelži! Že jsi tu diskuzi oddělil do samostatného vlákna , to bych ještě bral, ale tys ji navíc zamknul a když jsem tě - několikrát slušnou formou upozornil, že jiné "příspěvky", co hrajou do tvého světonázoru tady necháváš bez povšimnutí, tak jsi můj komentář smazal, aniž by ses nad tím zamyslel.

    Je mi opravdu velmi líto, že jsem nucen tě vychovávat stejně jako Golise trollením, ale můžeš si za to sám. Protože příčinou toho všeho se staly Golisovy urážky, které jsi v té původní diskuzi ponechal.

    Glee avatar 9.6.2025 02:47 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: off-topic
    kontext: Kapica s Golisem si v poradně jeli off-topic

    Dik za upozorneni, netusil jsem, ze je tam takova party. A celkem jsem se i nasmal.

    Jen bych se teda zeptal: jeste jsem te nevidel vylozene mazat prispevky, teda az na totalni spam, zato nalepkovals (komentar byl zly / presunuti do samostatneho vlakna / zamceni diskuze, ale to mas fuk, za me tohle ok) za mnohem mene, nez co predvadej ostri hosi z CDG 29, Bubenec vuci Alesovi ve vedlejsi diskuzi. Sedi to s temi pravidly diskuze? :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    8.6.2025 15:36 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida
    Ostatně, co si myslíš ty o morálních kvalitách osob, co zpětně odstraňují svoje posty, jako kupř. Musk, nebo Kolibáč na kterého reaguješ?
    Glee avatar 9.6.2025 02:49 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: genocida
    Muska nesleduju a ani jsem nevedel, ze od technicky vcera je jeho otec v Moskve na chlebicky.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 6.6.2025 09:09 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Úmyslem je spíše projev koordinovaného plánu různých akcí cílených ke zničení esenciálních základů života národnostních skupin, s cílem zcela zničit skupiny samotné. Úmyslem takového plánu je desintegrace politických a sociálních institucí, kultury, jazyka, národního cítění, náboženství a dokonce individuálních životů osob patřících k takové skupině

    konečně to někdo řek na plnou pusu, federalizace evropský unie, rušení práva veta a posilování moci burSSele na ukor narodních vlád a uřadů je aktem genocidy :O :D :D ;D rovněž tak všecky ty migrační pakty, islamizace a ničení našich puvodnich narodních tradic dovozem netolerantních muslimskejch barbarů :D ;D

    5.6.2025 02:03 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    co genocide... zabranili pate svetove protoze ivanuska nedosoulozil s marfusou a tak se mu nenarodil prapraprapravnoucek ktery tu patou svetovou rozpoutal...
    4.6.2025 20:26 ___
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Jsem hrdy na sve prispevky do projektu. Jakakoliv skoda rusku je pozitivum a tohle je absolutni banger.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 6.6.2025 09:10 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    5.6.2025 10:25 strýček Si vás vidí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Chtěl bych zdejší bojechtivé fetky upozornit, že napřed budou muset pěkně poprosit strýčka Si aby do EU a USA prodal aspoň trochu prvků vzácných zemin.

    https://www.clepa.eu/insights-updates/press-releases/urgent-action-needed-as-chinas-export-restrictions-on-rare-earths-disrupt-european-automotive-supply-chains/

    ...The European automotive supply industry is already experiencing significant disruption due to China’s recent export restrictions on rare earth elements and magnets...

    Bez toho nebudou žádná elektrovozítka ani panzerkampfwageny ani drony.
    5.6.2025 13:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    staci si je vzit z ruska
    5.6.2025 15:56 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot

    Kecáš jako bys tam už byl. Ale kdo ví? Možná je tam za nějaký čas budeš přehazovat lopatou.

    5.6.2025 23:39 Rusko zije ve stredoveku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Proc by tam mel bejt? Staci, kdyz Rusko vyleze ze stredoveku a stane se normalnim statem a spolehlivym partnerem. Coz, pripoustim, se jim jeste nejdemene par desitek let nepovede.
    6.6.2025 12:31 JZD | skóre: 15 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    Prča bude, až se prohlásí elektroauta za slepou uličku a vrátíme se k benzínu a dieselu nebo alternativních paliv. Pak si celá čína může trhnout nohou. :-D :-D :-D
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    6.6.2025 13:00 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot

    Elektroauta nejsou slepou uličkou. Auta na vodík ho „pálí” v katalyzátoru palivového článku a generují el. energii, kterou se dokrmuje baterka co živí el. motory.

    Takže, čím efektivnější budou technologie využití a skladování el. energie, tím bude menší spotřeba a naopak delší dojezd.

    6.6.2025 13:40 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    I slepou uličkou se dá jet po omezenou dobu zvoleným směrem.

    Každý dosavadní způsob řešení osobní přepravy se ukázal být dlouhodobě slepou uličkou. Smyk patrně vydržel desítky tisíc let, domestikovaná zvířata tisíce let, parní pohon "stovky" let, spalovací motory "desítky" let. Zkracující se interval souvisí s akcelerací technologického rozvoje. Ideální řešení může být v budoucnu nahrazeno eliminací problému (lidé se nebudou muset/moci masivně přesouvat, při omezené potřebě efektivita nehraje roli).

    Zajímavé je řešení se spalováním kapalného vodíku. Pokud by tento byl zajištěn s pomocí sluneční energie, nezhoršovalo by to asi celkovou tepelnou bilanci (proti přidanému teplu u energie získané z fosilních paliv, jádra či fúze.

    https://www.toyotalife.cz/vystave-expo-synteticke-palivo-japonske-automobilky/
    xxxs avatar 7.6.2025 12:05 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Při operaci Pavučina byl použít ArduPilot
    "spalováním kapalného vodíku. Pokud by tento byl zajištěn s pomocí sluneční energie" -mensie straty budu ak to rovno napchas do baterky.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.