abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:44 | IT novinky

    Představen byl notebook TUXEDO InfinityBook Pro 15 Gen10 s procesorem AMD Ryzen AI 300, integrovanou grafikou AMD Radeon 800M, 15,3 palcovým displejem s rozlišením 2560x1600 pixelů. V konfiguraci si lze vybrat až 128 GB RAM. Koupit jej lze s nainstalovaným TUXEDO OS nebo Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:44 | Nová verze

    Po půl roce od vydání verze 2.41 byla vydána nová verze 2.42 knihovny glibc (GNU C Library). Přehled novinek v poznámkách k vydání a v souboru NEWS. Vypíchnout lze například podporu SFrame. Opraveny jsou zranitelnosti CVE-2025-0395, CVE-2025-5702, CVE-2025-5745 a CVE-2025-8058.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 06:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.15 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý software

    Společnost CORSAIR podporuje svůj systém iCUE LINK pouze ve Windows a macOS. Jak jej ovládat v Linuxu? OpenLinkHub (GitHub) je open source linuxové rozhraní k iCUE LINK. Z webového rozhraní na adrese http://localhost:27003 lze ovládat RGB osvětlení, rychlost ventilátorů, nastavovat klávesnice, myši, headsety…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Zajímavý článek

    Ve funkci koordinátora k bitcoinové kauze skončil bývalý ústavní soudce David Uhlíř. Informaci, kterou zveřejnil Deník N, potvrdila Radiožurnálu ministryně spravedlnosti Eva Decriox (ODS). Uvedla, že odchod byl po vzájemné dohodě. „Jeho mise je ukončená, auditní procesy se už povedlo nastavit,“ řekla. Teď má podle ministryně další kroky podniknout policie a státní zastupitelství. Koordinátorem jmenovala ministryně Uhlíře 19. června.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.07.26 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.15 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.16. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (28%)
     (28%)
     (5%)
     (5%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 165 hlasů
     Komentářů: 18, poslední dnes 09:24
    Rozcestník

    Probíhá testování Network Manageru

    Dnes probíhá Network Manager Test Day na Fedoře 19. Zapojit se však mohou i uživatelé ostatních distribucí. Nalezené a ověřené bugy budou opraveny přímo v upstreamu Network Manageru. Vývojáři žádají hlavně uživatele s IPv6 připojením, aby se zúčastnili testování a pomohli tak odladit IPv6 v různých sítích. Uživatelé bez IPv6 mohou vyzkoušet desktopové a konzolové nástroje na správu Network Manageru, Wi-Fi hotspoty a Bluetooth PAN.

    4.6.2013 12:46 | Martix. | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.6.2013 13:37 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru

    A uz to aspon funguje?

    4.6.2013 14:29 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    To máš právě vyzkoušet.
    4.6.2013 17:36 had
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    v základu jo. ale bug už odeslán :)
    5.6.2013 16:54 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru

    Nefunguje. Jediné, co to zatím umí, je DHCP. Jinak se neumí připojit na (téměř) žádnou WiFi síť s EAP ověřením. Například na mé domácí síti s EAP-TLS si ani neškrtne, zatímco samotný wpa_supplicant se asi tak za vteřinu připojí. 802.1x po ethernetu střídavě funguje a nefunguje, což se mění od verze k verzi a nedá se na to příliš spolehnout. A konečně všechny taby nabízející VPN by měly být podle mého názoru odstraněny, protože není nic horšího než klikátko, ve kterém drtivá většina údajně podporovaných funkcí nefunguje.

    NetworkManager ještě není ve stavu, kdy by se daly rozumně hlásit jednotlivé bugy. Zatím nefunguje v podstatě nic, což by k příliš konstruktivní chybové hlášce nevedlo. Až bude NetworManager aspoň z poloviny hotový, začne mít smysl testovat ho a hlásit chyby.

    5.6.2013 17:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    To mi zní, jako bys ty nebo tvá distribuce zamrzla někde okolo roku 2006...
    7.6.2013 12:21 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru

    Nikoliv, to NetworkManager se nikdy nepřehoupl přes rok 2006. Až bude umět EAP-TLS, začne dávat aspoň trochu smysl. Do té doby je pro mě nepoužitelný.

    Nevadí mi tolik, že drtivou většinu síťových konfigurací, které používám, nepodporuje. Vadí mi jen to, že má v menu věci, které nefungují, bez nějakého označení „pozor, tohle je experimentální, asi to nebude fungovat“.

    pavlix avatar 7.6.2013 14:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Nevadí mi tolik, že drtivou většinu síťových konfigurací, které používám, nepodporuje. Vadí mi jen to, že má v menu věci, které nefungují, bez nějakého označení „pozor, tohle je experimentální, asi to nebude fungovat“.
    Vzhledem k tomu, že mluvíš o menu, tak se asi nebavíme o NetworkManageru jako takovém. To je systémový démon s textovými konfiguračními soubory, který nabízí dbus API a přibalený command-line tool. Je dobré vždy specifikovat, jaký nástroj konkrétně používáš, když už ho kritizuješ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 5.6.2013 17:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    NetworkManager ještě není ve stavu, kdy by se daly rozumně hlásit jednotlivé bugy.
    Chápu, kam míříš, nicméně vzhledem k velmi dobré znalosti obsahu upstreamové bugzilly musím kontstatovat, že se jen vymlouváš.
    Zatím nefunguje v podstatě nic
    To skoro zní, jak kdybych to řekl já. Mám vždycky tendenci přehánět a když v něčem najdu chybu, tak v první chvíli nasraně prohlásím, že to celé nefunguje. Ale už se učím se trochu krotit.
    Až bude NetworManager aspoň z poloviny hotový
    Jak se to měří? Nemyslím exaktní metriku, ale rád bych nějaký popis toho, co by daný software měl dělat na to, aby ti stál za pomoc ve formě hlášení chyb.
    Až bude NetworManager aspoň z poloviny hotový, začne mít smysl testovat ho a hlásit chyby.
    Software, který by nikdo netestoval a neřešil chyby a nedostatky, nemůže dosáhnout prahu kvality, který se snažíš nastavit. Zvlášť pokud se ten software týká s prominutím tak sračkoidní věci jako je linuxové síťování (a tím netvrdím, že je to jinde lepší).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.6.2013 17:49 bugme | skóre: 16 | blog: bugme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru

    Zvlášť pokud se ten software týká s prominutím tak sračkoidní věci jako je linuxové síťování (a tím netvrdím, že je to jinde lepší).

    Skoro vsude jinde _je_ to lepsi...
    pavlix avatar 5.6.2013 17:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Víra je krásná věc, ale já se zajímám spíše o fakta a podložené argumenty.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Josef Kufner avatar 7.6.2013 09:42 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Dosáhnout tuto kritickou úroveň musí vývojáři sami. Teprve pak se jim dostane pomoci od hromady lidí okolo. Výška této úrovně se odvíjí od toho, jak velké sousto si na začátku ukousnou. Proto je dobré na začátku kvalitně obsloužit jeden use-case, získat uživatele, podporu a pak přidávat další (a nerozbít to hotové). Pokud to "umí" hromadu věcí, ale je to celé rozdrbané, tak se do toho nikomu nebude chtít.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    pavlix avatar 7.6.2013 12:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Dosáhnout tuto kritickou úroveň musí vývojáři sami.
    Asi žiješ v jiném světě. Ve skutečnosti je teď komunita (i ta širší, nevývojářská) velmi aktivní a to paradoxně především v různých serverových či workstation use casech.
    Proto je dobré na začátku kvalitně obsloužit jeden use-case, získat uživatele, podporu a pak přidávat další (a nerozbít to hotové).
    To je věc, kterou u existujícího projektu udělat nemůžeš. A pár lidí nadávajících v diskuzích není dostatečnou motivací pro začínání odznovu a to ani pro vývojáře, ani pro jejich chlebodárce.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 5.6.2013 21:36 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    No mne chodí výborne a nemám žiadny bug na nahlásenie.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.6.2013 12:33 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru

    Ano, věřím, že DHCP nad IPv4 to umí. Jenže „mně to chodí výborně“ bez dalšího upřesnění nemá příliš velkou vypovídací hodnotu. Jak se připojuješ k sítím s EAP-TLS? Jak dobře fungují taby slibující OpenVPN? Jak dobře fungují taby slibující IPSec? Jak často se to opravdu připojí k ethernetu, na kterém se používá 802.1x? Ještě donedávna to ani nepodporovalo IPv6, přestože v menu byl. (To už se naštěstí změnilo.)

    Já nepochybuju o tom, že na domácím eap-scheisse-personal, případně na domácím nezabezpečeném ethernetu s IPv4 se to „prostě připojí“. To je zcela v pořádku. Pak to ale má mít jeden tab s nastavením, které funguje. Momentálně je tam spousta nastavení, která bych rád používal, ale drtivá většina ve skutečnosti nefunguje, přestože například tupě ručně spuštěný wpa_supplicant se v téže situaci připojí okamžitě.

    Protože si s konfigurací nakonec nějak poradím, může mi to být jedno. Nicméně z pohledu nezkušeného uživatele dělá takový tool linuxovému desktopu medvědí službu, protože vytváří dojem, že „v tom Linuxu“ nefunguje naprostá většina síťových protokolů, které jsou ve větších sítích (firemních, školních apod.) běžné. Po nepříjemné zkušenosti s NetworkManagerem se pak uživatelům těžko vysvětluje, že síťování v Linuxu ve skutečnosti funguje a že stačí jen vyhodit NetworkManager.

    Heron avatar 7.6.2013 13:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    +1
    7.6.2013 13:55 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Jak se připojuješ k sítím s EAP-TLS?
    Nijak, protože takovou síť jsem ještě nepotkal (a ono se vzhledem k rozšíření klientských certifikátů nebo smartkaret ani není čemu divit). Co jsem potkal jsou je asi desítka variací poskládaných z EAP-{PEAP*,TTLS}-{PAP,GTC,MSCHAP*,...} a ty všechny mi fungovaly.
    Jak dobře fungují taby slibující OpenVPN?
    Používám denně a funguje to. Jediný glitch je, že se občas půl minuty od prvního připojení odpojí, ale podruhé už vydrží dýl, než notebook znova uspím (což může být klidně celý den).

    Ad další: používám například networkmanažeří brigde od té doby, kdy jsou k dispozici, a je to jednoznačný posun vpřed od konfigurace skripty nebo libvirtem.
    4.6.2013 14:43 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Je nutné dávat stejný text se stejným názvem na abclinuxu.cz i root.cz?
    4.6.2013 15:07 Já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Ne.
    4.6.2013 15:28 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    OK.
    4.6.2013 15:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    hm, myslímže na ábíčku to stačí :-)
    4.6.2013 20:30 jadd | skóre: 34 | blog: Greenhorn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    A co až se zhroutí server abíčka? Psáno pro "komunitu". Předpokládám, že ten člověk to píše pro všechny co používají ten sw. Ty portály tu jsou zhruba stejně dlouho, ale hlavně mají oba spoustu obsahu, proto jsou nejvíce navštěvované.
    4.6.2013 22:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Ty portály tu jsou zhruba stejně dlouho ...
    no, vidím, že pán není pamětník, tak asi těžko pochopí narážku na nemrtvý stav Roota ...
    5.6.2013 15:15 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Tak root prochazi stridavou zombifikací už leta. Ted je myslim ve 3 nebo 4 obratce pokud dobre pocitam.
    4.6.2013 23:45 Martix. | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    pavlix avatar 5.6.2013 10:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Je nutné prudit už i kvůli tomu, že se organizátor snaží informovat o akcích na co nejvíce relevantních kanálech?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Sešívaný avatar 5.6.2013 10:41 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Největší sranda je, že stěžoval si stěžuje taky na obou kanálech. Nestřílí si tak trochu v té své argumentaci do vlastní nohy? :-D
    pavlix avatar 5.6.2013 11:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    A já blbec mu odpověděl jenom na jednom.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 5.6.2013 12:39 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    :-D
    A former Red Hat freeloader.
    5.6.2013 12:50 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Hej, respekt, první kdo si toho všiml:-)
    pavlix avatar 5.6.2013 13:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Spíš první, kdo to komentoval :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.6.2013 14:02 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Škoda teda že jenom na jednom místě, stylovější by bylo i na rootu:-)
    5.6.2013 15:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Proč tam nemáte TC na bridge?
    pavlix avatar 5.6.2013 16:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Protože nám vzhledem k fedoře selhalo plánování.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 5.6.2013 18:49 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Na Fedoru to nesvadej :)
    pavlix avatar 5.6.2013 22:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Dobrá, zkusím napsat přesněji, aby nedošlo k mýlce.

    Protože nám, vývojářům NetworkManageru, selhalo plánování čehokoliv souvisejícího s Fedorou. Fedora je komunitní distribuce, takže jestliže se něco nepovedlo, je dobré to veřejně, komunitně říct. Nejsem si zcela jistý, zda jsem měl možnost s tím něco udělat, ale osobně si myslím, že nikoliv.

    Detaily k tomu bohužel rozebírat nemůžu, protože nejsem jenom člen komunity. Nicméně jediné, co můžu říct je, že věřím, že po létě se budu moci chovat jako plnohodnotný člen komunity okolo síťování v Linuxu. Slyšel jsem už ohlasy, že jsem se na to jednoduše vykašlal a na svoji obhajobu opět nemůžu nic jiného než bez bližších detailů prohlásit, že tomu tak nebylo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    little.owl avatar 5.6.2013 23:15 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Stale mi to uplne nedochazi, ale neprimo mi to asociuje mou soucasnou situaci na jednom mem projektu. Obecne plati, ze velke pravomoci prinasi velkou zodpovednost, ale plati to i opacne, tedy zodpovednost vyzaduje mit pravomoci a na to se casto zapomina. Tady to s ohledem na zamestnavatele take nemohu rozebirat.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 5.6.2013 23:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Však to tam píše "Protože nám, vývojářům NetworkManageru, selhalo plánování čehokoliv souvisejícího s Fedorou", ktorému slovu ste nerozumeli?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 5.6.2013 23:30 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Planovani samo o sobe nijak selhat nemuze. Duvod bude jiny a z Pavlixova vyjadreni cisi diplomacie az na pudu.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 5.6.2013 23:32 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Jasne, potom mi to dokáplo až keď som si prečítal tvoj komentár ešte raz, konkrétne myslím ten koniec.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    pavlix avatar 6.6.2013 05:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Duvod bude jiny a z Pavlixova vyjadreni cisi diplomacie az na pudu.
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bedňa avatar 5.6.2013 23:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    A sorry som to ja za vola.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 5.6.2013 23:30 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Teda ešte doplním o slove sloboda som mal iný názor.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 5.6.2013 23:36 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    Loyalita k zamestnavateli a jeho zajmum muze vest k autocenzure a se svobodou slova to nema zas tolik co delat.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 5.6.2013 23:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    To plne chápem.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.6.2013 14:14 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    To je opravdu velká pravda. A obzvláště to platí pro bezpečnostní funkce.
    7.6.2013 20:50 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Probíhá testování Network Manageru
    ani pravomoci ti nemusi pomoci, jeste je ve hre interni politika :)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.