abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.0 otevřeného operačního systému pro chytré hodinky AsteroidOS (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení o vydání a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 16:00 | Zajímavý software

    WoWee je open-source klient pro MMORPG hru World of Warcraft, kompatibilní se základní verzí a rozšířeními The Burning Crusade a Wrath of the Lich King. Klient je napsaný v C++ a využívá vlastní OpenGL renderer, pro provoz vyžaduje modely, grafiku, hudbu, zvuky a další assety z originální kopie hry od Blizzardu. Zdrojový kód je na GitHubu, dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    dnes 13:33 | IT novinky

    Byl představen ICT Supply Chain Security Toolbox, společný nezávazný rámec EU pro posuzování a snižování kybernetických bezpečnostních rizik v ICT dodavatelských řetězcích. Toolbox identifikuje možné rizikové scénáře ovlivňující ICT dodavatelské řetězce a na jejich podkladě nabízí koordinovaná doporučení k hodnocení a mitigaci rizik. Doporučení se dotýkají mj. podpory multi-vendor strategií a snižování závislostí na vysoce

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 12:22 | Humor

    Nizozemský ministr obrany Gijs Tuinman prohlásil, že je možné stíhací letouny F-35 'jailbreaknout stejně jako iPhony', tedy upravit jejich software bez souhlasu USA nebo spolupráce s výrobcem Lockheed Martin. Tento výrok zazněl v rozhovoru na BNR Nieuwsradio, kde Tuinman naznačil, že evropské země by mohly potřebovat větší nezávislost na americké technologii. Jak by bylo jailbreak možné technicky provést pan ministr nijak nespecifikoval, nicméně je známé, že izraelské letectvo ve svých modifikovaných stíhačkách F-35 používá vlastní software.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 18
    dnes 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 16:22 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Fedora 43 Asahi Remix s KDE Plasma už funguje na M3. Zatím ale bez GPU akcelerace. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Red Hat představil nový nástroj Digital Sovereignty Readiness Assessment (GitHub), který organizacím umožní vyhodnotit jejich aktuální schopnosti v oblasti digitální suverenity a nastavit strategii pro nezávislé a bezpečné řízení IT prostředí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Zajímavý software

    BarraCUDA je neoficiální open-source CUDA kompilátor, ale pro grafické karty AMD (CUDA je proprietární technologie společnosti NVIDIA). BarraCUDA dokáže přeložit zdrojové *.cu soubory (prakticky C/C++) přímo do strojového kódu mikroarchitektury GFX11 a vytvořit tak ELF *.hsaco binární soubory, spustitelné na grafické kartě AMD. Zdrojový kód (převážně C99) je k dispozici na GitHubu, pod licencí Apache-2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 908 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    První bitcoinový ATM na Moravě

    V nákupním centru Galerie Vaňkovka v Brně je nově v provozu patrně první bitcoinový ATM na Moravě.

    3.9.2014 07:12 | Marcel Kolaja | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Rezza avatar 3.9.2014 09:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Už ho hledám!
    3.9.2014 11:02 Já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Luxusní umístění. (Tam, kde v tom obchoďáku nikdo moc nechodí, protože tam není žádný obchod, jen pitomé parkoviště.)
    Salamek avatar 3.9.2014 11:29 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Jak ty BTC bankomaty vubec funguji ?
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    3.9.2014 15:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    já bych začal otázkou, k čemu je to dobré ...?
    Jendа avatar 3.9.2014 20:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Na směňování virtuálních měn za Bitcoiny a opačně.
    3.9.2014 22:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    to chápu, ale nechápu, k čemu je dobré na to mít bankomat, pardon, tedy ejtýem

    povědomí o bitcoinu mezi širokou veřejností je mizivé, těžko se na to nachytá průměrný finanční negramota, nemá co by s tím dělal

    a člověk informovaný má nejspíše dostatečně po ruce Internet, a tedy možnost měnit bitcoiny v podstatně lepším kurzu (a obejít se tedy bez koloběhu papírků, resp. pokud už nějaké fyzicky potřebuje, tak je vybrat z normálního bankomatu z konta, kam výtěžek z prodeje bitcoinů předtím nasměroval)
    Jendа avatar 3.9.2014 22:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Třeba nechce nebo nemůže převádět peníze na zahraniční účty. Nebo je chce získat anonymně a ani pět let po spuštění sítě nikdo nebyl schopen udělat použitelnou pračku (ano, je to hardwarové řešení softwarového problému).
    4.9.2014 07:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Třeba nechce nebo nemůže převádět peníze na zahraniční účty.
    to snad není nutné ...
    Nebo je chce získat anonymně
    pod všema těma kamerama ve Vaňkovce?
    3.9.2014 23:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    No, počítám, že tohle má výhodu v tom, že dostaneš btc přímo za hotovost.
    4.9.2014 08:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    říkal bych tomu "vlastnost", nikoli "výhoda"

    mně (a vzhledem k nastavení systému bych řekl, že většině lidí) hotovost většinou schází, musím si jí z bankomatů vybírat, než abych vkládal ... ale dejme tomu, že někdo to má jinak a peníze, co chce použít na nějakou platbu online, má v hotovosti - potom stále platí moje námitka o nevýhodnosti, proč by je prostě nevložil na účet a buď neposlal přímo (pokud obchodník přijímá i něco jiného než bitcoiny) anebo nesměnil za výhodnější kurz?

    pozn. tímto nekritizuju zvolenou marži[*], chápu, že provoz by se měl z něčeho zaplatit, a také že je problém s výkyvy kurzu, na druhou stranu ovšem toto vnímám jako negativní zpětnou vazbu, jako potenciálního zákazníka mě ten rozdíl silně demotivuje od použití, a tedy jim ten provoz stejně nezaplatím

    [*] počítám dobře, že je to 7,2% proti bitstamp BTC/USD krát ČNB střed USD/CZK?
    Bystroushaak avatar 4.9.2014 10:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Já znám pár lidí, co se mě ptali kde vzít bitcoiny. Nebyl jsem jim schopný odpovědět, protože to jednak se v české scéně moc neorientuji, druhak spousta směnáren zkrachovala, či byla vykradená. Směňovat to u někoho konkrétního převodem na účet je taky dost nejisté. Tohle je spolehlivé řešení, které zvládne použít každý druhý.
    4.9.2014 13:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    hm, a tušíš, nač ty bitcoiny chtěli?
    Václav 4.9.2014 15:17 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Proč by ho to mělo zajímat?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    4.9.2014 17:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    řekl jsem, že by mělo?

    - mě to zajímá z hlediska toho use case, pro koho je vlastně dobrý tento bankomat, tak jsem se zeptal, jestli to náhodou neví ... čili mohlo by ho to zajímat ze stejného důvodu, ale taky nemuselo ... jiné možnosti si vymysli sám, nač já bych tady spekuloval o tom, jaké může mít Bystroushaak pohnutky k něčemu, co vlastně ani nedělal (viz #19)?
    Bystroushaak avatar 4.9.2014 15:45 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Ani moc ne. Možná spekulace na burze, možná anonymní vps. Nezjišťoval jsem.
    4.9.2014 17:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Ani moc ne. Možná spekulace na burze,
    no na to je právě ta marže ukrutně vysoká ...
    možná anonymní vps.
    pak je tento přístroj taky neuspokojí, viz kamery
    Nezjišťoval jsem.
    ok; tak zas nejsem o nic moudřejší :-)
    Bystroushaak avatar 4.9.2014 19:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    no na to je právě ta marže ukrutně vysoká ...
    Vždyť to pořád kolísá o stovky dolarů.
    pak je tento přístroj taky neuspokojí, viz kamery
    Kamery jsou spíš vtip. Dám kšiltovku/kapucu na hlavu a můžu si tam dělat co chci. Kdyby tam stál někdo, kdo mě bude legitimovat, tak je to jiná.
    4.9.2014 22:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    no na to je právě ta marže ukrutně vysoká ...
    Vždyť to pořád kolísá o stovky dolarů.
    mno, "pořád" ... za poslední půlrok jsou tam takto velké poklesy dva a vzestup jeden
    Kamery jsou spíš vtip. Dám kšiltovku/kapucu na hlavu a můžu si tam dělat co chci.
    no, já kdybych páchal něco nekalého, tak bych se teda nespoléhal, že všechny zabírají jen shora, a že mě ten, kdo by na tom měl zájem, nebude umět identifikovat jinak, třeba podle chůze ...
    Bystroushaak avatar 4.9.2014 23:19 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    mno, "pořád" ... za poslední půlrok jsou tam takto velké poklesy dva a vzestup jeden

    Jo, ale i o desítky to lítá sem a tam. Co mě fascinuje, tak že to osciluje pořád +- ve stejných mezích.
    no, já kdybych páchal něco nekalého, tak bych se teda nespoléhal, že všechny zabírají jen shora, a že mě ten, kdo by na tom měl zájem, nebude umět identifikovat jinak, třeba podle chůze ...
    Já chápu jak to myslíš, ale je to asi stejné, jako snažit se tě identifikovat podle otisků prstů. Nic z toho jim nepomůže, pokud nejsi v nějaké databázi, vůči které to můžou porovnat. Vím že existují sračky jako indect, a podobné, které tyhle databáze do budoucna vytvoří, ale zatím bych se opravdu nebál, že moje biometrie je někde uložená.
    5.9.2014 10:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Jo, ale i o desítky to lítá sem a tam.
    jenže to nestačí - pokud bychom vzali kurz 500, tak 7,2% z toho je 36, krát dva (nákup/prodej), tak potřebuješ rozdíl 72 abys byl vůbec na nule ...

    já jsem nedávno vzal svoji natěženou trošku a zkouším pro srandu ji rozmnožit (někdo zase sází sportku ... :-)), a i při marži 0,5% to jde dost těžko (samozřejmě kdyby se mi povedlo nakoupit 19. srpna za 470 a pak 21. prodat za 520, bylo by to zajímavé, ale křišťálovou kouli nemám, aby mi řekla, kde se to otočí, na nákup za 470 už mi nezbylo, protože jsem všechno utratil ve vyšších pásmech ... aspoňže jak se to houpalo k těm 520, tak jsem během pár hodin úspěšně navýšil stav o 5%)
    Co mě fascinuje, tak že to osciluje pořád +- ve stejných mezích.
    neshledávám na tom nic fascinujícího, myslím si, že ty meze víceméně odráží náročnost těžby (cenu za vybavení a elektřinu)
    Nic z toho jim nepomůže, pokud nejsi v nějaké databázi, vůči které to můžou porovnat. Vím že existují sračky jako indect, a podobné, které tyhle databáze do budoucna vytvoří, ale zatím bych se opravdu nebál, že moje biometrie je někde uložená.
    zatím třeba nejsem, ale právěže v budoucnu můžu být, a kdovíkde se jaký záznam uchovává a jak pak může být použit ...
    Aleš Janda avatar 5.9.2014 11:04 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Co mě fascinuje, tak že to osciluje pořád +- ve stejných mezích.
    neshledávám na tom nic fascinujícího, myslím si, že ty meze víceméně odráží náročnost těžby (cenu za vybavení a elektřinu)
    Výdělečenost těžby odráží cenu, ne naopak. Těžení/chování těžařů je jako jedna z mála věcí okolo bitcoinů velice předvídatelné a má IMHO na cenu jen zanedbatelný vliv.

    Nic z toho jim nepomůže, pokud nejsi v nějaké databázi, vůči které to můžou porovnat. Vím že existují sračky jako indect, a podobné, které tyhle databáze do budoucna vytvoří, ale zatím bych se opravdu nebál, že moje biometrie je někde uložená.
    zatím třeba nejsem, ale právěže v budoucnu můžu být, a kdovíkde se jaký záznam uchovává a jak pak může být použit ...
    Tak jasně, kdybys udělal něco fakt hodně špatného, dohledat tě můžou. Tady jde o to, abys jim to zbytečně nenaservíroval až pod nos (tím, že se to objeví na tvém účtu a každý, kdo se o tebe začne zajímat, si napřed sežene výpis a hle! bitcoiny!). Aby někdo sháněl jakýsi videozáznam a porovnával chůzi, to už je většinou dost overkill.
    Bystroushaak avatar 5.9.2014 11:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Aby někdo sháněl jakýsi videozáznam a porovnával chůzi, to už je většinou dost overkill.
    V českém prostředí mi to přijde jako naprosté sci-fi, nehledě na to, že ty záznamy kamer žádnou velkou výdrž nemají (pokud to tam bude půl roku, tak přeháním), o rozlišení ani nemluvě.
    5.9.2014 15:08 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Výdělečenost těžby odráží cenu, ne naopak. Těžení/chování těžařů je jako jedna z mála věcí okolo bitcoinů velice předvídatelné a má IMHO na cenu jen zanedbatelný vliv.
    neříkám, že chování těžařů může za ty oscilace a šachy s kurzem, nýbrž podle mě určuje ty meze

    bitcoiny se uvolňují plusmínus konstantním tempem, nelze jich vyšším výkonem vytěžit víc, lze jen získat větší podíl na úkor ostatních, které ten výkon předběhne - výdělečnost cenu neodráží, protože čím je bitcoin dražší, tím víc lidí se do toho se svým výkonem vrhne, zvýší obtížnost, a tedy výdělečnost zůstane plusmínus konstantní, sice za vytěžený bitcoin získáš víc, ale zároveň tě víc stojí ho vytěžit; prodejci pak asi jen těžko půjdou pod výrobní náklady ...
    Aleš Janda avatar 5.9.2014 15:21 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    čím je bitcoin dražší, tím víc lidí se do toho se svým výkonem vrhne, zvýší obtížnost, a tedy výdělečnost zůstane plusmínus konstantní, sice za vytěžený bitcoin získáš víc, ale zároveň tě víc stojí ho vytěžit
    To je pravda; měl jsem na mysli „momentální“ výtěžnost - tedy pokud by se cena změnila skokově.
    neříkám, že chování těžařů může za ty oscilace a šachy s kurzem, nýbrž podle mě určuje ty meze
    Tomuto nerozumím. Jak může mít chování těžařů vliv na nějaké meze? Meze čeho? Jak třeba můžou těžaři zabránit tomu, že třeba cena spadne na desetinu, anebo vystoupá na desetinásobek? Chápal bych spekulanti (jdou proti trendům), ale těžaři? Fakt nevím.

    Ta cena určitě bude mít vliv na těžaře (bude jich 10x míň nebo 10x víc), ale tento samotný fakt s cenou nijak nehne.
    5.9.2014 11:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    no, já kdybych páchal něco nekalého, tak bych se teda nespoléhal, že všechny zabírají jen shora, a že mě ten, kdo by na tom měl zájem, nebude umět identifikovat jinak, třeba podle chůze ...
    Tak v tom případě budeš potřebovat toto a toto. Nenápadnost zaručena.
    Jendа avatar 4.9.2014 17:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    proč by je prostě nevložil na účet
    Nemá účet?
    4.9.2014 22:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    psal jsem na vlastní účet?
    Václav 4.9.2014 05:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Ano, povědomí je mizivé a tyhle věcičky ho pomůžou rozšířit.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 3.9.2014 20:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Nastrkáš tam bankovky, oskenuješ QR kód se svou adresou a na tuto adresu ti přijdou Bitcoiny.

    Tento by měl fungovat i opačně, tedy zobrazí ti adresu, na tu pošleš Bitcoiny, a z automatu vypadnou bankovky.
    4.9.2014 10:34 karel.k001
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    zobrazí ti adresu, na tu pošleš Bitcoiny, a z automatu vypadnou bankovky
    Jak že dlouho trvá potvrzení transakce? To mi nepřijde moc praktický čekat třeba půl hoďky než ty bankovky vypadnou...
    Aleš Janda avatar 4.9.2014 17:02 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Bankomat čeká na jedno potvrzení, tj. průměrně 10 minut. Pravda, praktický to moc není, ale nemusíš čekat přímo u toho bankomatu, mezitím si můžeš třeba dojít nakoupit :-)

    On ti totiž vypadne papírek s QR kódem, kde je nějaký interní kód té transakce (není to samozřejmě bitcoinové TXID). Takže pak s tímhle lístkem zajdeš do kavárny, dáš si kávu, v klídku pošleš bitcoiny, než dopiješ, tak přijde blok (stačí to jedno potvrzení), zaplatíš kávu, dojdeš k bankomatu, předložíš mu k naskenování ten QR kód s id transakce a on ti vysype peníze.

    Na to, abys od začátku transakce vyzvedl peníze, máš ceý jeden měsíc.

    Ještě lepší by bylo, kdyby to získání adresy a toho interního ID jsi mohl získat úplně mimo přes internet. Třeba z domova, že by sis řekl „chci hotovost“, vytvořil transakci, poslal bitcoiny, vyrazil k bankomatu, a než bys tam došel, transakce by byla dávno potvrzená, takže by sis jen vyzvedl prachy. Jenže to údajně neumožňuje ten software v bankomatu. Ale prý to časem plánujou :-)
    Václav 4.9.2014 17:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Tak to by mě zajímalo kdy se objeví první scanner na QR kódy integrovaný do slotu tiskárny.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    4.9.2014 19:07 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Neobjevi, bitcoin nikdo nepouziva ;-)
    3.9.2014 15:12 kamelot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Marcel lol
    3.9.2014 18:39 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První bitcoinový ATM na Moravě
    Tak bud "Bitcoin ATM", nebo "Bitcoinovy bankomat"

    Tohle je fakt hnus.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.