abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 496 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Nosíte tričko s tučňákem?

    Pouze doma.
    2% (16)
    I na veřejnosti.
    29% (306)
    Nemám.
    70% (736)

    Celkem 1058 hlasů
    Vytvořeno: 28.8.2005 16:21

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.8.2005 16:24 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše ale chtel bych :)
    mam jenom kupu tshirtu s kecama (10 types of people etc.)
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    28.8.2005 16:34 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Tučňáka néé...
    ... ale chtěl bych koupit něco jako tohle :)
    David Watzke avatar 28.8.2005 21:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Já taky :o)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.8.2005 00:07 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Nechte si ho udělat, kámoš si tak nechal potisknout tričko (nějakou fotkou 1 kus) a nebylo to tak drahé.

    Takže akorát sehnat logo v patřičném DPI a zanést do FI.
    31.8.2005 02:27 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Takže akorát sehnat logo v patřičném DPI a zanést do FI.
    Mít tak tohle v pořádném rozlišení... :-)
    31.8.2005 02:33 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Celé tohle? To není problém nějakým automatickým nástrojem převést do něčeho vektorového, trochu doladit a je hotovo…
    Copak toho není dost?
    31.8.2005 02:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    No, prohnal jsem to teď autotracem a i když si stačí pohrát s nastavením a dost se to zlepší, tak jsem to asi přece jen trochu přecenil a lepší bude to překreslit ručně :-) Ani to by ovšem neměla být nějak moc namáhavá práce.
    Copak toho není dost?
    31.8.2005 18:04 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Poslal bych ti bonboniéru :-)
    31.8.2005 18:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Před tejdnem jsem měl narozeniny, mam jich dost :-)
    Copak toho není dost?
    26.9.2005 14:05 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňáka néé...
    Na trička maluju běžně ;o)! (A myslím to vážně.)
    hwsoft avatar 28.8.2005 17:09 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Moje tricko
    Mam jen tricko jednoho vyborneho mrtveho systemu :D

    ( OS/2 forewer )
    28.8.2005 17:29 Radim Luža
    Rozbalit Rozbalit vše Tučňák...
    Tričko s tučňákem nemám, ale zato jsem si pořídil parádního plyšového tučňáka. Přinejmenším pozornosti připoutá stejně, jako ten nažehlený na tričku...
    28.8.2005 17:30 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše mám, ale
    tričko mám, ale podle mě je český (slovenský?) trh žalostně děravý. Mám tričko czlugu, velký tučňák na prsou, tričko černé. chtěl bych tučňáka na zádech, většího a nebo aspoň zvolit trochu jinou barvu, než černou.

    Klidně bych si vzal na sebe i spirálku, jenže, zkrátka nejsou. Chtěl jsem koupit něco pro dvě děvčata, u pana Marečka nebyla trička menší, než XL.

    Jasně, mohu si je udělat sám, ale je to příležitost, jak podpořit nějakou dobrou věc (finančně tedy). Volám po více modelech ve více velikostech a barvách!
    28.8.2005 19:03 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mám, ale
    tady je s tucnakem na zadech, velikost L.
    29.8.2005 10:34 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mám, ale
    mám tohle

    a další
    To je síla televize...
    29.8.2005 12:14 Frank J. Tomes | skóre: 29 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mám, ale
    Lynn to sluší i bez trička :-)
    [frank]$ uname -prs FreeBSD 4.11-RELEASE-p25 i386
    1.9.2005 10:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mám, ale
    chtěl jsi řící především bez trička ;-)
    Jiří Němec avatar 28.8.2005 17:34 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše ubývá jich
    Pár jich mám, ale už jich ubývá, začínají být onošené. Většina od root.cz. Nedávno mi dorazilo: http://i.iinfo.cz/urs/tricko-linux-bile-112021199189506.gif, tak už tolik tučňáka nenosím. Nejlepší bylo stejně to binární triko. Sledovat jak na to lidé reagují. Jen pár lidí se zeptalo co to znamená. Ti kteří tomu rozuměli, ty to většinou dost pobavilo.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    brk avatar 28.8.2005 23:02 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ubývá jich
    Kup si a nos ty jejich nové tanga s tučňákem. Tím pobavíš i ty, co tomu nerozumí. ;o)
    USE="-qt -kde"
    28.8.2005 17:48 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše já už asi žádné nemám...
    ...mým linuxovým tričkům teď vévodí zelené ještěrky. Ale jednomu chlapovi - teď už bývalému wokýnkáři - jsem namalovala a darovala tričko s obrázkem Tuxe, kterak zvrací z otevřeného Wokna. Sama bych to na sebe nevzala, ale on s tím chodil normálně po ulici .o)
    ^D
    clipper avatar 28.8.2005 18:34 clipper | skóre: 23 | blog: Nic než tohle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    LOL!!!
    Když selžou všechny pokusy uvést zařízení do provozu, je dobré přečíst si návod.
    28.8.2005 19:14 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    "s obrázkem Tuxe, kterak zvrací z otevřeného Wokna"
    Kde se to da koupit? Je nekde obrazek?
    28.8.2005 19:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    Cituji: "…jsem namalovala a darovala…"
    Luk avatar 28.8.2005 23:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    Pro Aničku: A nechtěla bys něco takového třeba dělat na kšeft? Mám dojem, že zájemců by bylo dost ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.8.2005 00:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    kreslit je ručně je celkem makačka, ale možná by se našel někdo, kdo by dovedl udělat takový obrázek v GIMPu. Tisknout je pak na trička už by bylo to nejmenší... zkusím to předhodit nějakému kamarádovi, který to s tím bazmekem umí .o)
    ^D
    Luk avatar 29.8.2005 22:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    A co to naskenovat? To by snad nebyl problém, pokud by současný majitel toho trička souhlasil...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.8.2005 00:33 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    našla jsem na disku jeden velmi nekvalitní obrázek pořízený mobilem, pro ilustraci to ale stačí...
    ^D
    29.8.2005 11:46 Bongo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    Primlouvam se za zkvalitneni obrazku, tisk a prodej tohoto tricka. Je to uplne super napad!!! Ja bych s tim trickem chodil po ulici velice rad. Jeste by to chtelo poradne graficky doladit Tuxovu vcerejsi veceri a bude to cooooooool..... :-D
    29.8.2005 12:58 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    směle se do toho pusť ;o) já jsem spíš na programování než na grafiku, tohle je tak vrchol mých schopností...
    ^D
    29.8.2005 15:12 Bongo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: já už asi žádné nemám...
    To jsme na tom podobne, ja jeste tak postavit nejakej server, firewall, router apod., to umim. Programovanim se aktualne taky zivim (vse nastesti na Linuxu). Ale grafika? Ja bych to nenakreslil ani tak jako ty, natoz lip. Ale takove tricko by se mi libilo :-)
    28.8.2005 17:54 borgcube | blog: nexus
    Rozbalit Rozbalit vše ako za komancov
    tricka s linuxovou tematikou su ako pomarance za komancov, su proste nedostatkovym tovarom :( a su niekedy predrazene (aspon postovne, 250 KC za postovne na slovensko je dost, a je to aj viac ako cena samotneho tricka :( )
    28.8.2005 18:23 couz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ako za komancov
    jj s tim dovozom maš pravdu
    28.8.2005 19:12 Karel Borkovec | skóre: 28 | blog: HP_NX9010 | Tábor
    Rozbalit Rozbalit vše kde koupit
    Kde se da koupit tricko s tucnakem? Nejlepe s logem Debianu? :o)
    28.8.2005 19:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kde koupit
    31.8.2005 22:35 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kde koupit
    Tieto sa mi trosku viac pacia :)
    28.8.2005 20:01 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše He
    Mám jich 8, jsem tím všude známý, nosím je pořád :-)
    28.8.2005 20:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: He
    Pořád všech osm? Na sobě? :-)
    28.8.2005 22:41 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: He
    Eh to ne :-) postupně, zrovna dnes jsem měl Abíčkové Linux History :-)
    28.8.2005 20:52 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Nemam...
    ... na me nejsou, nejak se nepocita s vetsimi a sirsimi:-)
    David Watzke avatar 28.8.2005 21:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam...
    :-) XL nestačí ?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.8.2005 10:56 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam...
    Ne. To vis, po pivu je clovek cim dal vetsi:-).
    Luk avatar 29.8.2005 22:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam...
    Ale pivo dělá hezká těla (do fitcentra Na slamníku proto chodíme)... :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 28.8.2005 21:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam...
    Nene, není pravda, teď jsem díval na to Gentoo triko a jsou tam nějaký XXXL, takže ... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.8.2005 11:00 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam...
    Tak to by mohlo byt lepsi! Ze bych se dal k Gentooistum? :-)
    David Watzke avatar 29.8.2005 13:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam...
    No jasný !! Proč si nedát nejlepší Linux na světě ? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.8.2005 21:03 tomas84 | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše :-)
    Lidi, vy jste paka:-D
    28.8.2005 21:03 tomas84 | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Linux není sekta, ale operační systém ;-)
    28.8.2005 21:33 borgcube | blog: nexus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    ale je kazdu prvu nedelu v mesiaci obetujem jedno windowsaka na obetnom oltari. problem je ze uz mi dochadzaju, tak prosim aby sa mi hlasili nejaky dobrovolnici :-D
    David Watzke avatar 28.8.2005 21:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    problem je ze uz mi dochadzaju, tak prosim aby sa mi hlasili nejaky dobrovolnici :-D
    Docházejí ?? Snílek ...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.8.2005 22:43 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Co jsi to za pohana, wokenicář se přeci musí obětovat každy čtvrtek v měsíci :-), Linux s Tebou a ...
    28.8.2005 23:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Chm, což takhle raději jít plenit a zapalovat pobočky Microsoftu? :-]
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 29.8.2005 00:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Počkejte na měéééééé :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.8.2005 03:57 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Ještě, že nejsem hasič, musel bych nosit pistoli :)
    David Watzke avatar 29.8.2005 14:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    :))
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    wake avatar 8.3.2006 07:58 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    hasicí pistoli ?? ;-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    Dalibor Smolík avatar 29.8.2005 11:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Tak tohle není nutné. Tyhle pobočky jednou zkrachujou samy. -:)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.8.2005 14:08 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Honzo, super nápad, taková Tuxová výprava tažení proti ... :-)
    7.3.2006 23:33 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Linux je jen kernel. GNU/Linux je OS. :-D
    8.3.2006 00:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Audi je jen motor. Škoda Octavia je auto.

    Proč zrovna GNU/Linux?
    28.8.2005 23:53 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Bohužel nemám a nenosím...
    Na různých akcích sem tam dostanu podobné triko, ale všechny co jsem dostal jsou moc malý, tak to dávám kamarádům.

    Klidně bych nosil tučňáka, ďáblíka, logo debiana nebo cokoliv podobného, kdyby někdo prodával mojí velikost :-(
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    29.8.2005 14:09 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bohužel nemám a nenosím...
    Je možné že jsem Tě viděl na Zličíně? Tričko "Theres only 10 kinds of people ..." nebo jak je to doslova, černé barvy?
    30.8.2005 00:29 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bohužel nemám a nenosím...
    Jedno takové triko jsem měl, na zličíně jsem taky byl, ale pochybuju, že bys mě tam viděl... :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    30.8.2005 09:06 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bohužel nemám a nenosím...
    Tak jo :-) jen mě to napadlo, moc takových triček nevídám. Já jsem na zličíně každý den (v různé hodiny i kolem půlnoci :-) )
    29.8.2005 08:23 Frank J. Tomes | skóre: 29 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše trička
    Hm a co třeba hejbnout šunkou a nechat si udělat tričko podle svých představ ze svých grafických předloh? Cena se pohybuje kolem dvou stovek (tedy aspoň v Plzni). Výsledek není špatný, jen se musí dávat bacha při praní.
    [frank]$ uname -prs FreeBSD 4.11-RELEASE-p25 i386
    Bohumír Zámečník avatar 30.8.2005 18:42 Bohumír Zámečník | skóre: 19 | blog: bohous
    Rozbalit Rozbalit vše vlastní linuxová trička
    No už nějakou dobu uvažuju o tom, že si nechám vyrobit tričko s tučňákovou tematikou podle vlastního návrhu. Na českých e-shopech jsem nenašel žádný motiv, který by se mi 100% líbil. Navíc jsem nedávno dělal bráchovi jeho značkové zvukařské tričko a vypadá docela profi ;) Výroba i s materiálem stála v nedaleké grafické firmě asi 2 kila za kus (a to byl náklad pouze 2 kusy). Takže až si někdy udělám čas, navrhnu nějaké pěkné tučňákové tričko a šablonu třeba uvolním pod FDL na svůj web.

    Moje pradstava: Velký tučňák a nápis Linux dozadu, malý tučňák dopředu (tam, kde bývá u košile kapsa)... a nesmí chybět nějaký vtipný slogan. Ale s tím se dá pohrát a domyslet spoustu dalších detailů.
    "Dobrý den pane, nevíte, která bije?!"
    Salutis avatar 29.8.2005 09:56 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
    Rozbalit Rozbalit vše Kľúčenka
    Tak ja sa môžem pochváliť kľúčenkou s obrovským Penguinom, ktorú som dostal od svojej priateľky ktorú som dokonale zasvätil. ;-)
    Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
    29.8.2005 10:27 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Mam tři
    Já mám tři trička.. jedno mam abclinuxu s tim vypisem kernelu na zadech a malym tucnakem ve predu.. pak mam bílý tričko s malým nápisem GNU/Linux Debian ve předu a na zádech je velká černá hlava pakoně.. akorát že mi ho už prohryzaly moly :-( takže se dá nosit jen na doma.. a pak mam ještě jedno tričko s tučnákem, kterýho mi namalovala segra fixama na tričko.. jako předlohu sem ji dal tohle http://www.gnu.org/graphics/3dbabygnutux.med.png
    29.8.2005 11:19 Rezza
    Rozbalit Rozbalit vše velikost kernelu
    me se libilo tricko s velikost kernelu od prvnich verzi az po 2.4 a nejvic me dostalo, ze ho na sobe mela uklizecka na kolejich co po nas prebirala pokoj!
    29.8.2005 12:09 vokabakov
    Rozbalit Rozbalit vše linuxunil
    toz to ja mam cerne tricko kde je vepredu napsano LINUXUNIL a v zadu je vyveden tucnak. A nosim ho jak doma tak na verejnosti ;)
    Věroš avatar 29.8.2005 12:27 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Polštářek
    Tričko by bylo pěkné, mám různé, ale myslím, že tričko s tučňákem zatím nemám. Ale třeba tučňák, který mi stojí v práci a pobíhá po stole se taky těší značné oblibě (ahoj, Petře).

    PS: Mne zase moc zaujaly polštářky - doufám, že se Žirafa nebude moc zlobit, když sem dám odkaz. :-)
    Školím Ansible
    29.8.2005 16:43 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše obrazky na tricku
    Ja mam akorat jedno tricko na kterem jsou obrazky, a to jsem si kdysi delal sam, namaloval jsem si na nej obrazky z knizky "Utrpeni knizete Sternenhocha" a myslim ze se mi to docela povedlo.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.

    Poslední tričko s počítačově laděnou čmáranicí, co jsem na sebe vzal, bylo nějaké commodorácké s amigou. Od té doby mě již veškerý přehnaný enthusiasmus (čti: fanatismus :)) opustil a nosím trička zásadně bez nápisů... :)

    Počítače a OSy mám raději před sebou na stole, než se s nimi tahat na zádech, nebo si je hřát na ňadrech...

    29.8.2005 22:13 --.----...--.-. | skóre: 6 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám
    ... uz som si myslel, ze som tu jediny, kto nesniva o vlastneni/noseni tricka s podobnou tematikou.
    David Watzke avatar 30.8.2005 10:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám
    4%tní :-D nic ve zlém :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.8.2005 19:10 netsend
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám
    vy jste všichni úchylové, to radši půjdu do divadla ve slipech než nosit na veřejnosti tučňáka, to bych přece úplně společensky propad ! :-)
    David Watzke avatar 30.8.2005 22:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám
    To teda ne hochu... stydět by se měl ten, kdo vyleze ven s tričkem, na kterým jsou namalovaný okna - nesouhlasím. PS: Až půjdeš do divadla, tak se ozvi :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.8.2005 14:53 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám
    Za co konkrétně by se měl takový člověk stydět (oproti individuu s jinou čmáranicí tamtéž)?
    26.9.2005 14:17 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemám
    Taky ráda uvidím ten extra společenský ,,vohoz" na kulturní akce ;o)!
    30.8.2005 14:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše flame
    Tučniak je škaredý. Uvažujem, že kvôli maskotovi prejdem radšej na BSD :)))
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    30.8.2005 19:11 pol
    Rozbalit Rozbalit vše namet na tricko
    Celkom by sa mi páčilo tričko s týmto:

    http://altivec.indivia.net/immagini/unix-4-the-masses.jpg
    30.8.2005 22:15 domi | skóre: 5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    tohle ne, prilis mi to pripomina (nesvobodnou) minulost.
    31.8.2005 11:12 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Kurnik co to je? To bych šel snad radši jen tak ( ;-) ), než si oblíct takovou... I když - svobodný soft z určitého pohledu trošku zavání komunismem, ale kvůli tomu to teda určitě nepoužívám ;) PS: Levicově orientovaní, neberte si to osobně, nemyslím to zle ;)
    31.8.2005 12:00 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Mně se to líbí :-) Komunistická propaganda bývá obecně graficky docela povedená (jak co, samozřejmě) a umí zaujmout ;-)
    Copak toho není dost?
    31.8.2005 14:57 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Hmm, fašismus, nebo nacionální socialismus taky uměl zaujmout... Já bych se v některých ideoligiích radši moc nevzhlížel (ani jako recese). Ale je to jenom můj názor a konečně - tohle server o Linuxu, tak politiky nechám :-)
    31.8.2005 12:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    svobodný soft z určitého pohledu trošku zavání komunismem
    Oblíbený blud. Jmenuj nějaké dva společné znaky.
    31.8.2005 12:38 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Ono to nie je také jednoduché s tým porovnávaním. V (Marxovom) komunizme išlo o odstránenie súkromného vlastníctva výrobných prostriedkov. To, ako sa to bude prejavovať, môže dopadnúť rôzne. Ale viem si predstaviť, že idea open source by sa Marxovi pozdávala. Keď Marx píše o odcudzení práce - v tomto ohľade mi to veľmi pripomína komunitu open source (nie to odcudzenie, ale dôsledok) - ľudia sú ochotní radšej zadarmo (alebo za malé peniaze) robiť radšej niečo, čo ich baví a napĺňa, ako to, čo ich nebaví. Súvislosť s komunizmom tu podľa mňa je (v dobrom).
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    31.8.2005 12:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    ľudia sú ochotní radšej zadarmo (alebo za malé peniaze) robiť radšej niečo, čo ich baví a napĺňa, ako to, čo ich nebaví.
    Necháváš se unášet představou, že veškerý open source software vzniká jako hobby. To je však omyl. Open source/free software je metoda vývoje. Vůbec nezáleží na tom, jestli program píše student po nocích, nebo tým programátorů zaměstnaných nadnárodní společností. Open source nerovná se zadarmo!
    31.8.2005 12:54 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Unášať sa nenechám :) Určitá práca zadarmo je len sprievodný znak. Ani v komunizme nemalo byť všetko zadarmo.

    Ako som spomínal - v komunizme išlo o odstránenie súkromného vlastníctva výrobných prostriedkov. Primitívna forma komunizmu malo byť ich všeobecné (cz: obecné?) vlastníctvo.

    Paralela tu je - zjednodušene: súkromné vlastníctvo - napr. MS, všeobecné vlastníctvo - open source.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    31.8.2005 12:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Paralela tu je - zjednodušene: súkromné vlastníctvo - napr. MS, všeobecné vlastníctvo - open source.
    Ale v tom se pleteš. Open source nijak nenarušuje princip soukromého vlastnictví.
    31.8.2005 13:20 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    OK, keď už som sa do toho zatiahol, tak mi treba :)

    Kým toto vysvetlím písomne, narastie mi brada.

    Open source nijak nenarušuje princip soukromého vlastnictví.

    Myslím, že ani Marx nepokladal súkromné vlastníctvo samé o sebe za zlé - skôr jeho dôsledky.

    Dôsledok, ktorý Marxovi vadil bol ten, že tým, že kapitalisti výrobné prostriedky vlastnili, mohli vydierať robotníkov. Keby vtedy boli výrobné prostriedky k dispozícii tak ako dnes open source softvér, tak by proti súkromnému vlastníctvu nebrojil.

    Open source nenarúša súkromné vlastníctvo (v zmysle v akom ho chápal Marx) právne, ale povedzme skôr ideologicky.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    31.8.2005 13:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Myslím, že základní nedorozumění pramení z toho, že zatímco ty považuješ software za výrobní prostředek (kterým v jistém smyslu je), tak já mluvím o cílech způsobu vývoje pomocí metody open source. Neboli pro open source je software již tím cílem. Výrobními prostředky jsou znalosti a čas tvůrců.
    31.8.2005 13:53 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Ľutujem, že to musíme riešiť písomne, takto sa nedá vysvetliť všetko.

    Každopádne - toto nie je stanovisko, ktoré by som mal premyslené. Napadlo ma to až keď si bol zvedavý na to, aké spoločné znaky majú open source a komunizmus - takže tam asi budú muchy/nezrovnalosti.

    Išlo mi len o to uviesť niečo spoločné. Nechcel by som to zrovnávať (ekvivalencia), pretože komunizmus a open source sú hrušky a jablká. Komunizmus je systém/spoločenské zriadenie - open source je metóda.

    Osobne sa mi tiež nepozdáva prirovnanie oss a komunizmus - najmä ak sa to myslí pejoratívne. Ale tiež sa mi zdá povrchné to len tak odbyť. Moje príspevky boli také rozmýšľanie nahlas, v ktorom som si to chcel viac ujasniť.

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    31.8.2005 12:48 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko
    Just for fun - menuj dva zásadne odlišné znaky :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    31.8.2005 14:49 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: namet na tricko

    Hmm, je to holt námět na flame ;-) Špatně jsem to napsal - měl jsem spíš napsat, že některé aspekty hnutí Open Source občas zavání komunismem. Zkusím to vysvětlit ze svého pohledu - já v dění okolo hnutí OS vidím hodně filosofii "Do It Yourself". Jedni napíšou programy, druzí manuály, další si nezjištně poradí s nastavováním, lidé iniciativně hledají chyby a hlásí je a tak. Prostě společná práce. A nikdo mi nevymluví, že komunisticky (nebo podobně) smýšlející lidé jsou GNU/Linuxem nadšeni, protože to zapadá do jejich vidění světa (konkrétně si vybavuju jednoho diskutujícího na Rootu).

    Zajímavé také je, že hodně lidí se vyjadřuje v tom smyslu, že GNU/Linux pro ně není jenom operační systém, ale i ideologie. A ona to IMHO ideologie je. Tím nechci říct, že jsou to všichni levičáci (protože třeba pro mě je to taky víc než systém a za levičáka se nepovažuju), ale je z mého pohledu nepopiratelné, že jisté rysy komunistického vidění budoucnosti to má.

    Linuxáků je určitě i hodně pragmatiků, kterým je ideologie jedno, ale mají z používání Linuxu nějaký prospěch. Hodně taky takových, kterým vyhovuje myšlenka OS a vidí v tom efektivní cestu vývoje a chtějí využívat OS systém. Ale lidé, co v OS lidí své ideály v praxi se myslím taky najdou (a budiž jim to přáno, aspoň má o pár lidí víc na světě radost :-)

    31.8.2005 12:31 Addam Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Leptani
    Existuje jeden pomerne jednoduchy zpusob, jak si udelat triko s libovolnym obrazkem. Staci mit nejake barevne tricko a sablonu. Potom se proste skrz diry v sablone nastrika na triko vhodna chemikalie - nejlepsi je savo proti plisnim s co nejsirsim rozprasovanim - a tak po dvou hodinach se triko vypere. Bohuzel je nutne si udelat nejakou tu sablonku, tzn. kus papiru ze ktereho je vystrizeny tucnak. Vysledek je sice dvoubarevny, ale odolny vuci prani a vypada velice pekne.
    25.9.2013 08:50 Trurl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nosíte tričko s tučňákem?

    Nenosím. Ale dostal jsem tričko Hello Zombie. Jako nápad se mi to líbí. Zatím jsem si ho nevzal. Nějak nemám odvahu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.