abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
dnes 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 4
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 6
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 32
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 1
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (27%)
 (1%)
 (63%)
Celkem 154 hlasů
 Komentářů: 9, poslední dnes 17:19
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení

    12.10.2009 06:27 | Přečteno: 13445× | plky | poslední úprava: 26.12.2009 02:16

    Kdo z vás si pokládal otázku jak a za jakých podmínek si lze změnit jméno a příjmení včetně časů, žádostí a finanční náročnosti, nechť nahlédne do tohoto dokumentačního projektu :).

    Změna příjmení není žádným neobvyklým činem. Tímto si projde velká část žen, jenž se vdají a chtějí převzít příjmení partnera. Když se těchto žen člověk zeptá, co vše musely oběhat, tak se dozví akorát to, že musely podepsat papír při oddávání a vše se již samo zařídilo. Nyní si ukážeme postup, jak si změnit jméno a příjmení.

    1) Všeobecné info

    2) Žádost

    Pokud toto splňujeme, tak šup k PC, naťukat si nějakou žádost. Nojo, ale jak má taková žádost vypadat a co všechno v ní musí být? Chvilka googlení a lze najít třeba tuto předlohu :
    Žádost o změnu jména/příjmení (napravo je ke stažení v různých formátech).
    Pokud žádost nepodáváme na Praze1, tak by možná bylo vhodné ji nějak přiměřeně upravit a poté dovyplnit. Třeba nějak takto :
    zadost
    Hotovou žádost už musíme jen osobně zanést na matriční úřad, kde jsme vedeni. Je potřeba sebou vzít rodný list a občasnký průkaz.

    3) Podání žádosti

    Pokud bydlíte na malém městečku, je možné, že si vše můžete zařídit na úřadě, kde šikovná pani vyřizuje občanky, matriku aj. věci (vlastně vše kontroluje a přeposílá to daným úřadům, vy pak nemusíte nikam jezdit). Při podávání žádosti jste upozorněni na vážnost dané žádosti a zda jste si jist, co děláte (snaha o přemlouvání, když žadatele přemluvíme, budu mít míň práce, to je jasné). Ovšem kdo je pevně rozhodnut, neustoupí nátlaku. Nyní pozor. O změně jména a příjmení se rozhoduje ve správním řízení. Každá změna je posuzována zlvášť, tzn., že ke změně jména a příjmení jsou nutné dvě správní řízení, tzn., že nezaplatíme 1000,- Kč, ale 2000,- Kč. Taktéž vás musím upozornit, že po odchodu z úřadu ví o vaší změně jména a příjmení celé město. Tomu se v dnešní době říká "úřední tajemství" :-/. Jojo, takže kdo chce změnu provést anonymně, tak by si měl zajít skutečně na matriku a né to řešit přes tyhle pobočkoukecaný ženský.

    4) Správní řízení

    Nyní by vám měl poštou do několika dnů přijít dopis, který vás bude informovat o zahájení správního řízení. Když je pani na úřadě velmi ochotná a objetavá, tak vám za hodinu poté, co jste od ní odešli, zavolá, že se vše může urychlit tím, když si za ní ihned dojdete a ono info o zahájení správního řízení si hned převezmete. No, aspoň něco, že, :).

    Nyní se musí čekat na rozhodnutí. Pokud si žádáte o změnu jména i příjmení, přijdou dva doporučené dopisy. Mají nato údajně 30dnů. Skutečnost občas velmi překvapí. V pátek podáme, převezmeme info o zahájení správního řízení a ve středu je rozhodnuto :).
    jmeno prijmeni
    Po obdržení rozhodnutí máte asi 15 dní na odvolání. Opět, pokud chvátáme, můžeme zaskočit na úřad za naší slečnou u matrikopobočky a podepsat lejstro, že se vzdáváme možnosti odvolání včetně podpisu o převzetí rozhodnutí.

    Když je vše ok, pani zašle žádost na matriku o nový rodný list, takže čekáme a čekáme.

    5) Nový rodný list

    Nový rodný list přijde doporučeně poštou (už na vaše nové jméno a příjmení s poznámkou o původním jménu). Na poště se na vás pak pani divně podívá a zeptá se, jak se jí podepíšete. Když odpovíte : "jak chcete :)", tak vám s úsměvem oznámí, že děkuje a nebude dělat problémy :). Zde upozorňuji, že není dobré se zmiňovat o tom, že vám přišel nový rodný list. Důvod je jednoduchý, zbytku města, které to ještě neví, to sdělí druhý den pošťačka :). Když jde vše velmi dobře, tak do 14 dnů máte rodný list. A tímto nám začíná běhání a běhání a vyřizování a vyřizování.

    6) Nová občanka a identifikace

    Jakmile přijde nový rodný list, okamžitě musíme běžet a nechat si zhotovit novou občanku (opět k milé paní na úřadě, nebo do příslušného města). Tam vám vystaví papírek, na jedné straně vaše staré jméno a příjmení a na druhé vaše nové údaje.
    potvrzeni
    U občanky vám ustřihnou růžek a tímto je to spečetěno :). Vždy k občance musíme přiložit malí info lísteček, jenž vám vystavili a který spolu s rodným listem dokazuje změnu jména a příjmení. Pani bude na občanku požadovat jednu fotečku :). Pro novou občanku si přijdeme za 30 dnů.

    7) Běháme, až nám z toho hrabe

    Tákže začínáme. Tuto změnu musíme všude co nejrychleji oznámit :

    --> zdravotní pojišťovna : dopolední vyjížďka do většího města, kde je pobočka, malá fronta, je to chvilka, vemou vám kartičku zdravotního pojištění a vystaví vám dočasnou (dočasná kartička zdravotní pojišťovny je formátu A4 :D ). Novou vám pošlou a měla by přijít asi do 3 týdnů poštou. Samozřejmě opět doporučeně jako doposud.

    --> techničák : jo, 40min čekání ve frontě, pak zjistíte, že na malou úpravu techničáku potřebujete žádost. Ve finále je udělán zápis do velkého techničáku a malý techničák je nově vylisován. Cena 50,-Kč a 15min u přepážky s milým pánem.

    --> řidičák : je třeba zažádat o nový řidičák, takže opět žádost (klasická žádost o nový řidičák, jenž mají přímo na místě).
    zadost o ridicak
    K tomu přibalíme fotečku, na jejíž zadní straně bude naše rodné číslo, a samozřejmě 50,- Kč poplatek. Pán za přepážkou bude jen trochu udivený nad neobvyklím důvodem k novému řidičáku :). Jinak nový řidičák bude k dispozici za 20 dnů

    --> povinné ručení :Když pani chvátá, nestíhá a má málo času, tak vás ani neotravuje s kopií občanky, potvrzení o změně jména apod., jako slibují jinde. Stačí tudíž jen napsat na papírek nové jméno a příjmení a přijít si pro vyřízené papíry na konci prac. doby. Dostanete ještě dočasnou zelenou kartu, jenž vám vypíše na místě a nová zelená karta jako taková vám přijde poštou, jo, doporučeně, všechno doporučeně, tak to má být. Jinak povinné ručení je třeba vyřizovat až po úpravě v techničáku a po zažádáním o nový řidičák. Aspoň myslím.

    --> pas : jo, máte v ruce starý pas s docela dlouhou životností (jen škoda toho jiného jména a příjmení), sedíte u pasového oddělení, fronty nula nula nic a říkáte si : "tak co vole, půjdem do tý biometriky, nebo ne?" v tu chvíli uvidíte automat na kontrolu biometrických údajů, něco jako : "strč jsem ten pas a já ti řeknu, zda jsi to ty". No a je rozhodnuto : "dobrý den, prosím vás, já bych si chtěl nechat zrušit pas", pani se na vás nechápavě podívá, ještě se přeptá, zda jako co, zda jako fakt, jako jako fakt? No, jako fakt. A je po něm :). S postupem času si říkáte, že vám pani ani nevystavila žádné potvrzení, ale co, sere nato pes. Příště již budete určitě chytřejší :).

    --> spořitelna : jo, po půl hodině ve frontě zjistíte, že se sem budete muset vrátit až budete mít novou občanku. Změnu na nové jméno a příjmení by možná provedli, ale pak bychom se stejně museli ještě vrátit s občankou :-/. Takže spořka až za ten měsíc, no.

    --> doktor :bez problémů, stačí předložit nový rodný list a to jen z toho důvodu, aby si dokozáli opsat nové jméno a příjmení. Ještě, že jsme si nejdříve vyřídily tu zdravotní pojišťovnu. Na otázku, co se jménama na zdravotním průkazu a očkovacím průkazu vám bude odpovězeno ve smyslu : "si to přeškrtni a napiš si nad to nové jméno a příjmení"

    --> stavební spoření : Když člověk shání číslo na svého strážce, tak co by náhoda nechtěla, strážce se ozve sám, zda náhodou něco nepotřebujete a vy náhodou něco potřebujete :D. Tito lidé jsou velmi ochotní a zastaví se za vámi třeba i o víkendu. Vše s vámi bez sebemenších problémů vyřídí :)

    --> personální oddělení v práci : Velmi milí lidé. Občas sice zapomenou doma klíček od takové velké skříně a člověk se tedy musí zastavit druhý den, ale vstřícností se to celé vyváží. Navíc nikomu neuškodí udělat pár kroků navíc, když už má to personální přímo u sebe :). Na personálním si vše projdete a oni to pak již nahlásí na zdravotní pojišťovně(ač jste to již nahlásili vy, oni musí taktéž, je to jejich povinnost), sociálce apod.

    --> mobilní operátor : Prý to je již druhý případ v tomto týdnu, podivila se sličná slečna (jenomže předchozí člověk nahlašoval pouze změnu příjmení, amatér :P). Zpočátku se tvářila, že potřebuje již novou občanku, ale kdeže. Nakonec jukla na starou + papírek dokazující změnu a pak 5 minut klikala myší v PC. Poté už jen ohlásila, že je již vše změněno. Tak za měsíc se uvidí, zda už dojde fakturka na nové jméno a příjmení, zda to bude bez přehmatů, překliků aj. věcích :).

    --> zubař : Nejdřív musí člověk překonat fobii ze zubařů a lékařského prostředí. Tohle bude zřejmě u někoho ještě dlouho trvat :-/. Ale asi bych v tom neviděl žádný problém (až se člověk odhodlá :) ).

    --> vysvědčení : Toto vypadá jako noční můra, mělo by to jít a pro kompletnost změny jména a příjmení ve všech směrech je to paní na úřadě doporučováno. Nevím, zda je to možné, jak jsou školy v tomto směru ochotné atd., ale všeho moc škodí, takže tady se praktickou zkušenost nedovíte.

    8) Reakce

    Při takovéto akci se můžete dočkat několika reakcí :

    --> Souhlasné (táta, bráchové, přítelkyně atd.)
    --> Udivené (Ono to jde? Tak to se nechám přejmenovat na "Pat Mat" :D, pravil vysmátý strýček)
    --> Zaskočené s mírným rozhořčením (Ono to jde? A proč? Proč takové jméno? Já to nechápu. Co tě k tomu vede? ... Situaci nepomohl ani frťánek, kterým chtěl strýc tetě pomoci :D ).
    --> Velmi zaskočené, smutné (mamince to pár dní trvalo, nejhorší asi byl nový rodný list, kde rodné jméno vůbec není zaznamenáno. To asi zamrzelo nejvíce, ale čas spraví vše a skutečně spravil ...)
    --> Zvídavé (hodně lidí, hodně stejných otázek. Člověk by se pak neměl divit ani tomu, že ho po oznámení této skutečnosti celý týden lidé v práci prozvánějí. Jednoduše proto, aby si ověřili, že si z nich dotyčný nedělá srandu a má změněné i jméno na telefonu)

    9) Závěr

    Ve finále máte teda skoro novou identitu díky novému rodnému listu, kde se vaše rodné jméno a příjmení vůbec neobjevuje :). Nicméně na občance ho mít budete (Rodné číslo máte taktéž stejné). Na její zadní straně bude vaše rodné jméno i příjmení. Zřejmě to tak musí být kvůli smlouvám aj. věcím, které jste doposud uzavřeli.
    Tak to by asi tak bylo vše. No, co ještě dodat, snad jen :

    Zdar Max Devaine :P

    UPDATE : Tak vzadu na občance přecijen bude nové "příjmení" (jen příjmení) jako rodné. Identifikace osoby stačí podle rodného čísla, které zůstává stejné. Takže tedy až na rodné číslo, komplet new osoba        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kralуk avatar 12.10.2009 06:43 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    No to si děláš... No tak to je mazec... Nemám slov :-D
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    12.10.2009 07:20 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Takže až tě to začne srát, tak to přejmenování zpět budeš mít za kilčo, když hanlivá, výstřední, směšná, zkomolá, cizojazyčná jsou takhle se slevou... :-)

    Měl ses ale nechat přejmenovat na Max Power. "Děti, jsou tři způsoby, jak věci dělat. Dobře, špatně a maxiobrovsky." -- "A neni to taky špatně?" -- "Jo, ale rychlejš."
    xvasek avatar 12.10.2009 08:43 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Taky bych tam raději šoupnul "Power" - to otevře cestu do světa mezi filmové hvězdy. :-)
    Ilfirin avatar 12.10.2009 07:25 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Tak to gratuluji.. Maxi. Věřím, že právě toto nastartuje tvoji kariéru na 100%.
    hikikomori82 avatar 12.10.2009 07:27 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    A ako si sa volal predtym?
    12.10.2009 07:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Neřekne. Patříme holt mezi těch 55 %.
    12.10.2009 07:33 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Příp. se jmenoval Maruška Devaine.
    12.10.2009 09:05 kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Radek Hulan preci
    the.max avatar 12.10.2009 15:53 the.max | skóre: 43 | blog: Davidovo smetiště | Bílina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    +1 :-D
    ilegalniwindows.cz | Důrazně varuji před pitím vody! Víte že ryby souloží přímo ve vodě? ...a srát také nechodí na břeh!
    12.10.2009 07:28 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Když jsem tak v rychlosti přelítnul ten první screenshot, pobavily mě dvě věci: to s tím zakrytým věkem, to je fakt lol, a to o dobrém jménu v odborných kruzích. To mě fakt uzemnilo a dalo mi to jasnou odpověď na otázku, jestli tohle někdo může myslet vážně. Jsi jednička!
    Max avatar 12.10.2009 08:14 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jo, když děláš jakoukoliv žádost, tak se tam snažíš nacpat všemožný kraviny, jen aby to prošlo :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.10.2009 08:19 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Dobře ty!
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    12.10.2009 08:20 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jen jeden problém to má: teď už všichni tvoje jméno znají :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    12.10.2009 14:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Taky si říkám, jestli teď nebude potřebovat pseudonym, aby si zachoval anonymitu...
    Marek Stopka avatar 12.10.2009 19:01 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Třeba by jako pseudonym mohl začít používat své původní jméno a příjmení :D
    12.10.2009 08:25 guest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    sem myslel ze takhle blba muze byt jen moje segra
    Marek Stopka avatar 12.10.2009 09:03 Marek Stopka | skóre: 57 | blog: Paranoidní blog | London, United Kingdom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Bookmarkuju a budu nad tím přemýšlet, nebude to jediná střeštěná věc co bych za poslední dobu udělal, tak proč ne :-)
    12.10.2009 10:30 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    +1
    xkucf03 avatar 13.10.2009 22:59 xkucf03 | skóre: 40 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    A na co se přejmenuješ? Na „Marek Stopka“? nebo to je vlastně pravé jméno? :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-Výuka.cz, Nekuřák.net
    Ghaad avatar 12.10.2009 09:27 Ghaad | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Tak a ted uz zbyva si jen registrovat domenu, nebo nejlepe vsechny nejbeznejsi (jelikoz vsechny jsou zatim volne - maxdevaine.name, .cz, .eu, .info, .com ....)
    GNUniverse - May the source be with you...
    12.10.2009 11:19 decumanus | skóre: 10 | blog: Clusium
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Tu koncovku .name si mohl uvést přímo do příjmení, aby to bylo ještě praktičtější :-).
    12.10.2009 09:29 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Tak kdo bude další? Žádosti již jsou prakticky předvyplněné... Přece ho v tom nenecháte, navíc člověka potěší, když narazí na jmenovce, viď Maxi? :-)
    kralуk avatar 12.10.2009 10:36 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Že bych se nechal pojmenovat Krályk? :-D ...se moc nevidí...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    12.10.2009 11:57 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Inzenyr Kralyk ;-)
    kralуk avatar 12.10.2009 14:47 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nene já inženýr nebudu (mff).
    Ale asi víc cool by bylo nějaké jméno spjaté s linuxem. Třeba Honza Kernel apod... případně nasrat Linuse přejmenováním se na Franta Torvalds, řekněme ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    Prcek avatar 12.10.2009 14:57 Prcek | skóre: 42 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nene já inženýr nebudu (mff).
    To byl myšlen asi ten inženýr Králík od Smoljaka a Svěráka ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    12.10.2009 09:32 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    A co nevesta? Růžena Devainová? Nebo to bude taky Devaine? :-)
    hmm
    Dent avatar 12.10.2009 09:39 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jak vám říká okolí? Používá stále staré jméno, nebo se přizpůsobili?
    Max avatar 12.10.2009 10:12 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    V práci se přizpůsobili. Jeden brácha mi říkal Maxi už delší dobu, druhý s tím začal až teď. Rodiče samozřejmě postaru. Sestřenka Maxi, strejdové Maxi, s tetama je to horší atd. Je to různé. Ale tipnul bych si, že nakonec zůstane jen malý okruh lidí, co mi budou říkat postaru, ostatní přejdou buď z recese, nebo z toho, že to vnímají jako správný krok.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    hikikomori82 avatar 12.10.2009 10:37 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    A co si si teda vlastne zmenil, meno alebo priezvisko?
    Max avatar 12.10.2009 10:50 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Obojí, neumíš číst? :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.10.2009 15:54 jzd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    hmm, Max je celkom normalne meno, ale priezvisko Zdar nie je az tak uplne bezne ;-)
    12.10.2009 10:40 Gagoo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nu Maxi na začátečníka v oboru to docela ujde :thumb up: gratuluji...

    Já absolvovala před 12ti lety ten gruntovnější proces spojený se změnou pohlaví a to je teprve mazec, to bys zíral... tam už se žádné relikty minulosti nekonají - to vám vyperou i rodné číslo a občanku dočista "dorůžova" v mém případě. Přičemž administrativní stránka procesu je ze všeho asi tak nejméně zajímavá... a ta vysvědčení se samozřejmě dají vymámit v školského úřadu...

    www.gagoo.webnode.cz
    12.10.2009 12:54 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jak se tak dívám na stránky, někdo to vážně nemá v životě úplně jednoduché. Jakpak se jmenuje potkánek? Vypadá roztomiloučce :-) Ti dva naši jsou už tedy podstatně větší ;-)
    12.10.2009 16:46 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jméno sis měla nechat. Vždyť David Kolibáč nezní tak špatně. ;-)
    kralуk avatar 12.10.2009 16:48 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    :-D :-D :-D !
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    davkol avatar 12.10.2009 17:22 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    LOL
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Salamek avatar 12.10.2009 20:51 Salamek | skóre: 19 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    +1 :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    12.10.2009 20:30 Fida
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Zase lžeš já ti říkám bracho :-D
    vlastikroot avatar 12.10.2009 20:33 vlastikroot | skóre: 22 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    OMS, chtělo by to ty IP u každého přízpěvku.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 81.200.58.22
    12.10.2009 11:02 jozka | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jak vám říká okolí?

    Tipuje, ze neco ve smyslu "ty vole"...
    12.10.2009 10:39 Martin B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Drsne, ted se budes moct oficialne podepisovat "zdar max" (: Jinak jsi mi pripomnel tenhle film, je to o tom, jak tezke je pojmenovat potomka Vinettou (:
    mkoubik avatar 12.10.2009 12:28 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Mě to spíš připomnělo tohle.
    kotyz avatar 12.10.2009 10:50 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    kamos si taky menil a zaroven nemenil jmeno. puvodni si nechal, jenom si k tomu pridal jeste jedno, asi ze mit i prostredni jmeno je dost nobl :-D a ted co mu vysla basnicka sbirka pod pseudonymem, tak si myslim ze si ho jednou mozna zmeni komplet ...

    ale tolik toho obyhat nemusel, ridicak nema doted a do prace taky jeste nechodil, ale obcanku si vybehaval, to si pamatuju dobre.

    me by se napr. hodil novej rodnej list beze zmeny jmena, protoze ten starej se uz rozpada, tuhle sem ho potreboval vzit na socialku a malem se rozpad na dva kousky ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    12.10.2009 11:06 tezkatlipoka | skóre: 34
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    to je zajimave, hned si jdu pozadat o zmenu jmena a prijmeni. Na to same jako ty, docela fajn to zni.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    12.10.2009 11:09 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    lol
    12.10.2009 23:45 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Pozor je to teďka jeho intelektuální vlastnictví :-D.
    Nevykat; malamanteau
    Max avatar 12.10.2009 23:47 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Přesně tak, propašuji ho do ááámeriky a pak z něj zdrhám kůži :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kotyz avatar 12.10.2009 11:15 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    asi neni mozny mit jenom meno a zadny prijmeni, co? takze jen "kotyz" by asi neprosel, ale treba "kotyz kotyzovic kotyzov" uz by projit moh :-D :-D :-D nebo prinejhorsim "jmeno kotyz prijmeni" ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    Ghaad avatar 12.10.2009 11:25 Ghaad | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    A co treba "Koty Z" ? Kdyz muze byt Ice T :D
    GNUniverse - May the source be with you...
    kotyz avatar 12.10.2009 11:37 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    boze chran, to by bylo jak meno nakyho blbyho hip-hopera s pozlacenym retezem na kozu na krku :-D :-D :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    Heron avatar 12.10.2009 11:42 Heron | skóre: 47 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Z krku na kozu? To je spíš pro hiphoperky, ne?
    Ghaad avatar 12.10.2009 11:51 Ghaad | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Ja to musel cist asi 3x, nez jsem to pochopil. Myslel to ve smyslu "pro kozu". Jinak by to musela byt docela postizena hiphoperka :D
    GNUniverse - May the source be with you...
    kotyz avatar 12.10.2009 12:00 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Přílohy:
    myslel sem neco jako tohle :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    12.10.2009 12:23 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Tak už chápu, proč v železářství prodávají i mosazné řetězy :-)
    13.10.2009 09:47 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    asi neni mozny mit jenom meno a zadny prijmeni, co?
    Na Islande áno - možno by si mohol začať tvrdiť, že máš islandskú národnosť :-)
    Prcek avatar 12.10.2009 11:29 Prcek | skóre: 42 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Moc práce a žádný užitek (pokud tě teda nenaháněla ruská mafie :-)), do toho nejdu :-D
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    mkoubik avatar 12.10.2009 12:14 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Změna jména je docela úlet, k dokonalosti tomu chybí, že se to nedá zvládnout za půl hodiny a ožralej - to by bylo probuzení, jak po svatbě.
    kralуk avatar 12.10.2009 14:44 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    :-D :-D komentář #1.
    Ale zní to jako docela slušná výzva - vožrat se tak, že si čék změní jméno :-D Co na to pěstitel chovatel koček? ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    Salamek avatar 12.10.2009 20:56 Salamek | skóre: 19 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Si predstav to probuzeni : "Proc je na te cizi obcance v me penezence moje fotka ? :-D"
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Grunt avatar 12.10.2009 12:54 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jak moc musí být člověk zhulený aby přistoupil k něčemu podobnému? V případě hanlivého jména bych to pochopil, ale takto? Ten pravý důvod by mě skutečně zajímal. Hodně mi to připomíná toto.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.10.2009 13:16 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    No, já bych se radši jmenoval Řehoř Vyskočzkundy, než abych si trapně měnil jméno. Zvlášť pokud člověk s tím debilním jménem přežije nejhorší období (tedy školu). Změna identity je kokotina.
    Max avatar 12.10.2009 13:26 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nj, věc názoru, nu :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 12.10.2009 13:30 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    No, já bych se radši jmenoval Řehoř Vyskočzkundy
    Přesně. Pokud bych s tím přežil mladí, tak bych na to byl dokonce ještě pyšný(no kdo to má?). Já měl spolužáka, který si nepřál abych mu říkal příjmením(a přitom to nebylo nic strašného, rozhodně ne strašnějšího než to moje) a když se mi to povedlo(u někoho mi prostě zůstalo oslovení příjmením i když jsem ho znal hodně dlouho) tak pěkně prskal. Když tak alespoň zdrobnělinou. Dlouho jsem bádal nad tím, co za tím stojí(nenávist k otci, neshody v rodině,…) a nedávalo mi to spát až jsem se nakonec dopracoval k tomu, že to je asi fakt z toho důvodu, že to zní víc coolovější a má to i takový ten anglický přízvuk. Zdá se mi to nebo se poslední dobou šíří společností nemoc, která by se dala nazvat idiocie/debilita?
    Změna identity je kokotina.
    Právě z toho důvodu si myslím, že v tomto konkrétním případě za tím bude stát něco víc než je nějaký Hugo Toxx. A abych pravdu řekl, dost mě to zajímá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 12.10.2009 13:43 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    že to zní víc coolovější
    Teda teď byl zasazen malý stín pochybnosti, ale stále trvám na svém názoru.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Ghaad avatar 12.10.2009 13:59 Ghaad | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    :D :D
    A já přidám citát z té žádosti, které Max vyplnil "... tudíž bude mnohem snazší sehnat klienty ...". S těmito fotkami taky nepochybuju. Říkám si, jestli se Max neměl přejmenovat spíš na Max Deviant :D
    GNUniverse - May the source be with you...
    Max avatar 12.10.2009 15:13 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    To nejsem já :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.10.2009 14:27 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Hele, a jak se ten tvůj "jedinečný plod fantazie s lehkou vyslovitelností" vyslovuje? Jako Devajn? Devajne? Divajn? Divajne? Divnej? Deviant? ...;-)

    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    12.10.2009 14:41 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Teď mě tak napadlo, že když se jeho blog jenuje "Max_Devaine" a zvolil si jméno Max Devaine, tak vy byste se musel jmenovat Segmentation Fault. Takové jméno by se mi docela líbilo. ;-)
    hikikomori82 avatar 12.10.2009 14:56 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    >> Segmentation Fault. Takové jméno by se mi docela líbilo

    obligatna xkcd referencia
    12.10.2009 23:49 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Little Bobby tables :-D.
    Nevykat; malamanteau
    13.10.2009 10:06 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    ... Segmetation Fault ...
    A pak pojmenovat děti Page Fault, Double Fault a Triple Fault ... Dobré by bylo i General Failure, ale kvůli tomu by nejspíš bylo nutné udělat kariéru u armády :-( Ale třeba v USA si chlápek jménem Travis Doom udělal doktorát hlavně proto, aby si mohl říkat Doktor Doom :-)
    Nicky726 avatar 12.10.2009 14:59 Nicky726 | skóre: 55 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Taky sem si říkal...
    "Don't it always seem to go / That you don't know what you've got / Till it's gone." (Joni Mitchell)
    xvasek avatar 12.10.2009 15:07 xvasek | skóre: 19 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    "deviant" mi to házelo do Google suggestion. Možná je to chytrý způsob, jak při dalším přejmenování ušetřit 900Kč.
    Max avatar 12.10.2009 15:15 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jak chceš. Oficiálně se představuji [dyvejn]. Ale je mi to šumák, klidně [devajn] atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.10.2009 09:53 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    OK, i tak tipuju že drtivé většině lidí budeš muset svoje příjmení hláskovat. Já to mám tak 60-70% a to jsem si jméno ani příjmení (zatím - ten Seg Fault nebo Bobby Tables se mi hrozně líbí:-)) neměnil:-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    pushkin avatar 12.10.2009 14:37 pushkin | skóre: 40 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
           OOO
    ::    O   O
      == O     O
    ::    O   O
           OOO
    
    Jak poznáte windowsáka? Má filesystém zasviněný soubory "Thumbs.db"...
    davkol avatar 12.10.2009 15:07 davkol | skóre: 77 | blog: Dotazovací blog | většinou u Olomouce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Neuměl bych si vybrat.
    Tuxware.cz | "KDE Software Compilation" ~ "Pakl bazmeku KDE" (via l10n.cz) | d~_~b
    Jendа avatar 12.10.2009 15:16 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Mmmmaaaaaaaaaaagór!!! :-D

    A proč jsi to tedy měnil?

    Jo a ještě technické:
    • Když skenuješ oboustranný dokument, tak si dej bacha, aby to neprosáklo (viz "Číslo * ------ /AA" v bodu 6 - GIMP je sviňa :-)).
    • Nerozostřuj, začerňuj. Rejpalové pak mají tendenci si s tím hrát a
      • zbytečně tím ztrácí čas
      • unikají tajné informace :-)
    • Neboj, nepodařilo se mi kromě toho čísla (ani nevím, co to znamená, ale asi je to důležité, když je to začerněné - asi jako když mě přitahují adresy z /robots.txt :-)) a počtu písmen původního příjmení (text nečitelný) rekonstruovat nic zajímavého.
    :-)

    Zdar Jan Hrach

    ...a navždy Hrachem zůstane
    Max avatar 12.10.2009 15:21 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Haha, já jsem začerňoval všechny čísla, ale myslím si, že nedůležitá :D. Na nerozostřování jsem byl upozorněn, ale nechal jsem to tam :D. Jen ať si lidi hrajou, zas taková prdel to asi nebude a jelikož jde o psací písmo, tak se nebojím nějakého rozkódění. A i když někdo něco rozkódí, tak mi to vadit nebude :). Nejcitlivější data jsou začerněna, zbytek je mi šumák :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luk avatar 12.10.2009 16:24 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nerozostřuj, začerňuj. Rejpalové pak mají tendenci si s tím hrát a zbytečně tím ztrácí čas unikají tajné informace
    Takhle se vyrojili rejpalové, když jsem psal článek o bankovnictví KB v Linuxu a dal jsem tam rozostřená čísla. Tam bylo ale nejlegračnější, že jsem je porůznu kopíroval, takže i kdyby se to někomu čistě teoreticky podařilo zrekonstruovat (což nepovažuji za pravděpodobné), tak to budou nesmysly.
    Jendа avatar 12.10.2009 19:21 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Hlavně já na těch tvých screenshotech vidím jenom čísla účtu a nějaké zůstatky. Měl jsi to nechat se skutečnými čísly účtů a sníženými zůstatky, třeba by se někdo slitoval a něco ti poslal :-D. Já takhle posílám čísla účtů zásadně nešifrovaně - možná ten mail někdo odposlechne a taky tam něco pošle :-D.
    Luk avatar 12.10.2009 20:18 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Hlavně já na těch tvých screenshotech vidím jenom čísla účtu a nějaké zůstatky.
    No vždyť ano. Ale přišly mi tehdy ohledně toho nějaké maily.
    Měl jsi to nechat se skutečnými čísly účtů a sníženými zůstatky, třeba by se někdo slitoval a něco ti poslal
    Nejlépe záporné zůstatky ;-)
    Já takhle posílám čísla účtů zásadně nešifrovaně - možná ten mail někdo odposlechne a taky tam něco pošle
    Číslo účtu není zase až tak tajná informace. Samo o sobě prakticky k ničemu není - jedině že by někdo zkusil napodobit můj podpis a převést si nějaké peníze. Ale vzhledem k tomu, že na podpisovém vzoru v bance mám naprosto specifický podpis, byla by taková snaha marná.
    12.10.2009 22:32 Václav HFechs Švirga | skóre: 21 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jo, taky jsem si takový zvolil, ale už si vůbec nejsem jistý tím, že si ho pamatuju ;-))).
    Podporuji Českou pirátskou stranu | Nový počítač a už ne gentoo :-)
    Luk avatar 12.10.2009 23:40 Luk | skóre: 46 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    už si vůbec nejsem jistý tím, že si ho pamatuju
    Já také ne, ale v podstatě mi to nevadí. Papírový příkaz jsem nepodával už několik let.
    Max avatar 12.10.2009 20:09 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jinak ty mi říkáš magor? Ty, co by jsi si nejradši zašifroval i prdel? :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 12.10.2009 20:33 Jendа | skóre: 61 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jinak ty mi říkáš magor?
    To je přece z Červeného trpaslíka.
    otasomil avatar 12.10.2009 16:31 otasomil | skóre: 35 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení

    Tak to byla karta.

    Se raci picnout nez toto podstoupit bych se.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! ...Proti čemu tady bojujeme....Poznejte sílu nového protokolu
    12.10.2009 16:35 Sádlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Moje příjmení je Twisp - šíleně ho nesnáším. Dokonce i John Wayne na koni by při vyslovení takovýho jména vypadal jak ženská. Hned jak mi bude jednadvacet,zbavím se ho, a vyměním za něco mužnějšího. Momentálně sem vysazenej na jméno Dillinger. "Nick Dillinger". Vtom musí každej cejtit správnýho chlupatýho chlapa.
    12.10.2009 16:49 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jestli chceš něco, pod čím si všichni představujou chlupatýho chlapa, nech si dát jméno Sagvan Tofi. Sice Tofi taky zní jako název gaybaru, ale osobnost Sagiho tomu prostě dodala tu mužnost...
    mkoubik avatar 12.10.2009 17:26 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Můžu se zeptat jak jsi na to jméno přišel, nebo jak vzniklo?
    Max avatar 12.10.2009 20:06 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Vzniklo v mých 15 letech. Max byl od : Bad Max a později Max Payne. Devaine vznikl jako zkomolenina Payne a to druhý si už nepamatuju, bylo to z nějakého filmu. Jinak dost lidí si myslí, že Devaine je anglické slovo. Ovšem co jsem tak googlil, tak ho mají převážně francouzi. Takže asi tak, no :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.10.2009 13:22 H4wk | skóre: 9 | blog: H4wkuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Takže ses pojmenoval podle filmu a podle počítačové hry. To zní rozumně.
    Korespondenční Seminář z Programování - Pro každého středoškoláka, který to s programováním myslí vážně.
    Max avatar 14.10.2009 13:43 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Ano, ve finále ano :D. Je to mix několika filmů a her :D. Ostatně, co by jsi čekal od patnáctiletého kluka? ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vlastikroot avatar 12.10.2009 21:08 vlastikroot | skóre: 22 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Což teprv se jmenovat Linux Rulez :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 81.200.58.22
    danman avatar 12.10.2009 21:48 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Legrace, a kdyz jsi vemem ze kamarad pouziva v 'odbornych kruzich" Jimmy Liang ...
    krize a volici pravice:plesnive syry, stara vina a auto bez strechy levice:plesnive vina, stare syry a auto bez koles
    12.10.2009 22:06 bla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    pekny blogpost.

    nedavno jsem udelal stejnou vec, resp. jen zmenu prijmeni, takze muzu potvrdit, ze i u me bylo vse tak lehke a bezproblemove.

    jen nevim, proc mas ty v OP uvedene minule jmeno/prijmeni, me tam nic nenapsali s tim, ze kdyz mam novy rodny list, tak se stare uz nikde nesmi uvadet (ani v OP).
    Max avatar 12.10.2009 23:44 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Zajímavý. Mně to říkala matrikářka, že ho tam vzadu budu mít. Pokud bych ho tam neměl, tak jak by byly platné smlouvy, co jsem doposud uzavřel? Asi by si nijak nemohli ověřit, že jsem to já :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.10.2009 16:46 bla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    jedine pres rodne cislo, a nebo tim papirem co doklada zmenu jmena (uz jsem to jednou byl nucen pouzit a staci to (jeste ke vsemu to byl urad, co ma pristup do registru obyvatel, kde zmena je uvedena a stejne to chteli))

    smlouvy nekonci zmenou jmena, jen ho musis jim uvest (a dolozit treba tim papirem s rozhodnutim)

    dle me to u tebe udelala asi matrikarka spatne, protoze kdyz mas novy rodny list, tak tvoje rodne jmeno je tam to nove (proto taky jsi prisel o puvodni rodny list) a to minule je proste pryc (ne, jak kdyz se vda zenska)... teda aspon tak to je u me.
    12.10.2009 23:43 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    S ohledem na to, že sis to jméno sám vybral, budu klidně necitlivý: Je dost hnusný :-)
    Max avatar 12.10.2009 23:45 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    No, ok, ještě, že k tomu příjmení nemáš výhrady, to už by se mně dotklo :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.10.2009 23:54 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Já si zase vzpomněl na princeznu Consuelu Bananahemok :-D.
    Nevykat; malamanteau
    kotyz avatar 13.10.2009 11:03 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nebo Batman Bin Suparman :-D
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    genius2000.log avatar 13.10.2009 02:18 genius2000.log | skóre: 8 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    tak ja si asi necham zmeni na DJ Hanz a usetrim na vizitce pismenka :)
    djhanz.cz - music is my life.
    msk avatar 13.10.2009 08:27 msk | skóre: 26 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Nodpc... :)
    brk avatar 13.10.2009 15:03 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Kdy slavíš jmeniny? Na seznamu českým jmen to není. :o)
    USE="-qt -kde"
    Max avatar 13.10.2009 20:33 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Jmeniny neslavím. U svého rodného jména si dokonce nepamatuji ani kdy přesně jsou. U nového jsem si to zapamatoval hned a když už, tak 29.5.(Maxim / Max). Vím, že přímo jméno Max na cz seznamu není. Ale jak už jsem říkal, do žádosti člověk napíše cokoli, jen aby to bylo uznáno :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kralуk avatar 13.10.2009 20:55 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Z toho si nic nedělej, já mám regulérní český jméno, který je normálně v kalendáři, ale jmeniny taky neslavim, páč na to pokaždý prostě zapomenu ;-)
    Občas se stane, že někdo přiběhne a "vše nejlepší" na mě, a já koukám jak Telemannovy vrata :-D
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    14.10.2009 18:24 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Já Ti to přeju, ale mám Tě za vola, ještě většího, pardon.
    23.10.2009 16:05 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Hodně zajímavé :) Zajímalo by mě jestli by někdo protestoval kdyby si si chtěl změnit jméno na něco z náboženství xD Big Bang Theory
    WIFT avatar 19.11.2009 08:57 WIFT | "The 2nd Capital City of Beer"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Mno, tak tenhle post nastartoval mou touhu taky udělat ve své identifikaci nějakou změnu. Ne tak velkou, jen maličkou. Chtěl bych si jen přidat druhé jméno (není těžké si domyslet, jaké by to bylo, spíš bude problém přesvědčit úřady, aby to přijaly, ale tak nějak počítám, že když jde jen o "dodatek", nemusely by s tím dělat takový cavyky ;). Má s tím někdo nějaké zkušenosti (tedy myslím s přidáním druhého jména)?
    Mám bujnou xtici, nosím xandy (alias xíry), občas xiltovku ... kua i v Unicode chybí X s háčkem :/
    27.11.2010 03:19 Láďa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Super popsané a asi mě hrábne, ale jdu do toho - odmítám aby mi v zahraničí neustále říkali Ladyn nebo Ládyn místo Ladilav, natož Ládíku :o), v tu ránu je z toho Ládýn a jen mi k tomu chybí .. a jsem v hajzlu :o)
    24.2.2011 02:52 Ještě furt Michaela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    No, tak to je super článek!!! Vyskočil mi hned jako jeden z prvních, protože se taky na to chystám a hledám info :) I když je to úřadová makačka, jdu do toho!!
    Max avatar 24.2.2011 07:14 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Díky :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    3.12.2011 00:44 BartonX (オンドレイ)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Myslíte si, že by šlo si změnít jméno na jméno japonského původu? Například: 渡辺 nebo 片桐.
    Max avatar 21.2. 18:04 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Osobně si myslím, že ne. Aspoň né v tebou zmíněné formě (přecijen, ta paní to musí do toho pc nadatlovat a musí se to i na tu občanku nějak vylisovat). Osobně bych teda neviděl problém, že by ti povolili na občanku třeba : "Lee Chen" (tedy napsáno klasicky v české latině).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    21.2. 17:58 Ramiko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Děkuji,moc mi to pomohlo v napsání žádosti. :)
    Max avatar 21.2. 18:00 Max | skóre: 57 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HOWTO : Jak si změnit jméno a příjmení
    Není zač, jsem rád, že to k něčemu je :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.