abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 10:55 | Komunita

Vše nejlepší k dnešnímu Software Freedom Day (SFD, Wikipedie).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 17:55 | Komunita

V Berlíně probíhá do neděle linuxová konference All Systems Go! 2019. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online. Videozáznamy jsou k dispozici jak na media.ccc.de. Dění lze sledovat na Twitteru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 15:11 | Nová verze

Byla vydána nová stabilní verze 2.8 (2.8.1664.35) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu. Z novinek vývojáři zdůrazňují synchronizaci s Vivaldi pro Android. Nejnovější Vivaldi je postaven na Chromiu 77.0.3865.78.

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
19.9. 21:11 | Nová verze

Po půl roce vývoje od vydání verze 8.0.0 byla vydána verze 9.0.0 překladačové infrastruktury LLVM (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání: LLVM, Clang, Extra Clang Tools, LLD a Libc++. Vývojáři zdůrazňují podporu "asm goto", díky které lze pomocí Clangu přeložit například Linux pro x86_64 (CONFIG_JUMP_LABEL=y).

Ladislav Hagara | Komentářů: 8
19.9. 14:00 | Nová verze

Bylo vydáno Eclipse IDE 2019-09 aneb Eclipse 4.13. Představení novinek na YouTube. Vydána byla také nová verze 7 online IDE Eclipse Che.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.9. 11:11 | Nová verze

Byla vydána verze 24.0 svobodného softwaru OBS Studio (Open Broadcaster Software, Wikipedie) určeného pro streamování a nahrávání obrazovky počítače. Přehled novinek na GitHubu nebo pomocí krátkých videí na Twitteru.

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
19.9. 11:00 | Komunita

Microsoft představil a pod licencí SIL Open Font License (OFL) na GitHubu zveřejnil font Cascadia Code. Font je určen především pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích (Přehled fontů s pevnou šířkou).

Ladislav Hagara | Komentářů: 19
18.9. 21:11 | Zajímavý software

Souborový systém exFAT se běžně používá na paměťových médiích jako karty SDXC, ale z licenčních důvodů jej nebylo možné začlenit do Linuxu, ačkoliv v roce 2013 unikl ovladač od Samsungu, jak shrnuje článek na Linux Weekly News. Park Ju Hyung nedávno vzal novější verzi ovladače od Samsungu a založil na ní vlastní projekt exfat-linux, který je k dispozici uživatelům.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 11
18.9. 05:55 | Pozvánky

Dnes a zítra pořádá Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) ve spolupráci se studentským portálem Security Outlines konferenci CyberCon Brno 2019. Sledovat ji lze také online.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.9. 04:44 | Nová verze

Byla vydána Java 13 / JDK 13. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 5. Nová Java / JDK vychází každých 6 měsíců.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
Kdy jste naposledy viděli počítač s připojeným běžícím CRT monitorem?
 (20%)
 (4%)
 (10%)
 (37%)
 (27%)
 (2%)
Celkem 191 hlasů
 Komentářů: 21, poslední dnes 09:11
Rozcestník

Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


NAVRCHOLU.cz
Aktuální zápisy

MS v lyžování: předobraz Olympiády

2.3.2009 18:54 | Přečteno: 1618× | Ze života

Mistrovství světa v klasickém lyžování poměrně dobře nastínilo, jak by vypadaly Olympijské hry v českém podání. Doufám, že si každý uvědomí, jak by taková ryze česká Olympiáda dopadla.

MS v klasickém lyžování 2009 je za námi. Co přineslo? Po sportovní stránce kvalitní průběh, nepříliš dobré výsledky českých závodníků (čest výjimkám; ale asi se nedalo očekávat o moc více), málo návštěvníků na závodech, ještě méně ve městě Liberci ... ale především pořádný vír ve veřejných rozpočtech.

Řekněme, že z hlediska samotného průběhu mistrovství to bylo vcelku slušné. Organizace fungovala relativně dobře, podmínky pro jednotlivé závody byly (i díky přízni počasí) výborné. Kdo na závody zavítal, mohl si v klidu užívat sportovní atmosféru, byť za poněkud více peněz, než je v Česku zvykem. Až potud tedy vše dobré.

Jenže to bohužel není vše. Mistrovství, které se původně mělo pořádat bez potřeby veřejných peněz, udělalo pořádnou díru do rozpočtu státu i města Liberce. I když část z vynaložené cca 1,4 miliady šla na investice, které by se tak jako tak realizovaly (např. oprava VŠ kolejí), je celková bilance docela varovná.

Nejvarovnější je ovšem v kontextu zjištění NKÚ, že se při financování prací rozhazovaly peníze plnými hrstmi, bez kontroly, i za neprovedené práce. Jsem zvědav, jak dopadne vyšetřování, ale jsem přesvědčen, že v mnoha případech rozhodně nešlo jen o nevinná pochybení, nýbrž že v tom byl (použiji-li fotbalový slovník) "rybník plný kapříků".

Teď si zkusme představit, jak by vypadaly Olympijské hry, pokud by se pořádaly u nás. Toto celé by nebylo tolikrát větší, kolikrát je Olympiáda větší než MS v lyžování. Bylo by to celé umocněné nejméně na druhou. Klientelisté a korupčníci by měli nepředstavitelný ráj, protože uhlídat tak masivní vlnu investic, která by s přípravou OH nedílně souvisela, by bylo zhola nemožné a ani by se o to nikdo nesnažil. Spíš to vidím tak, že kdo by byl aspoň trochu schopný, snažil by se raději si také kus utrhnout, přinejmenším posbírat nějaké drobky (řekněme v řádu statisíců Kč).

Na pořádání OH bychom prodělali nejen kalhoty, ale i celý šatník a prádelník, a ještě bychom všichni museli v Číně (nebo jinde, kde by nám na tu legraci půjčili) deset let zametat ulice. Sekera by mohla jít klidně do bilionů Kč, tedy přesahovat (i několikrát) dnešní státní rozpočet. Ani se mi to nechce domýšlet.

Proto pokud někoho napadá, jak skvělé by bylo mít tady Olympiádu, nechť si představí Ivánka s jeho kapříky, Doleželových pět na stole v českých, karlovarskou losovačku, černé fondy na generálním štábu a další podobné causy, a toto vše ať si v duchu vynásobí celkovým počtem Číňanů. Ano, takhle by vypadalo pořádání OH v české režii. Doufám, že nejsem sám, kdo si Olympiádu raději odpustí.

       

Hodnocení: 89 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

David Ježek avatar 2.3.2009 19:15 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB | Poděbrady
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
doufal jsem, že někdo něco napíše, abych to nemusel psát já, díky. můj osobní závěr je, že "někdo" by měl být obžalován z vlastizrady (kterou spáchal ve prospěch vlastní peněženky). kdo ví, jak to v pozadí je a kdo se s kým zná či kdo s kým píchá, tak ten si 1+1 sečte. takhle brutální katastrofa tu snad dlouho nebude. velmi rád jsem svými několika stovkami přispěl k "napakování se několika hajzlů".
xsubway avatar 2.3.2009 21:27 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše jj, je to tak

:-|

microcz avatar 3.3.2009 18:58 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

+1


carnero avatar 2.3.2009 19:22 carnero | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Dobrá myšlenka (myšlenka, téma je bohužel žalostné).

xxxs avatar 2.3.2009 19:48 xxxs | skóre: 18 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
sprenevera je taka normalna vec, ako vychod slnka. nerobim si iluzie o cestnych organizatoroch olympiad v inych krajinach. mozno sa pouziju sofistikovanejsie metody, ale efekt je rovnaky.
2.3.2009 20:09 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Ministr Kalousek údajně prohlásil, že pokud toto mistrovství poslouží k tomu, aby se tady nepořádala olympiáda, tak to nakonec byly dobře vynaložené peníze. A já s ním plně souhlasím.
alblaho avatar 2.3.2009 20:23 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Kalousek mi poslední dobou přijde více než rozumný. A navíc vtipný :-)
2.3.2009 22:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

souhlas

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
2.3.2009 22:57 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
jojo, kalousek je jeden z nejlepsich ministru ODS.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
3.3.2009 09:06 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Není náhodou Kalousek z KDU? Nebo jsem něco zaspal? Každopádně se v poslední době vyjadřuje velmi rozumně.

3.3.2009 09:47 Aleš Kapica | skóre: 49 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Kalousek byl a je pragmatik. Někdy mi přijde, že by utopil vlastní matku, bylo-li by to třeba.
Luk avatar 3.3.2009 11:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
3.3.2009 12:52 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Já si o Kalouskovi nic dobrého nemyslím. Sice mu nic nedokázali, ale jeho činnost na ministerstvu obrany v 90. letech smrdí na sto honů. Nicméně jako ministr financí mi přijde velmi dobrý, což na druhou stranu není nic obtížného. Každý člověk, který si umí dát dohromady 1+1, je lepší ministr financí než Sobotka.

3.3.2009 14:33 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Sice mu nic nedokázali, ale jeho činnost na ministerstvu obrany v 90. letech smrdí na sto honů.

Já to beru tak, že i kdyby opravdu v ničem nebyl zapleten a o ničem nevěděl, svědčilo by to pro změnu o jeho kolosální neschopnosti, což pro funkci ministra také není úplně ideální předpoklad…

3.3.2009 21:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

A co teprve Icko? Kdybychom byli civilizovanou zemi, davno by odstoupil. Zajimalo by me, kolik jednotek procent lidi mu veri, ze je cisty a poctivy.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
3.3.2009 21:42 Phantom Alien | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
A co teprve Icko
To je snad možné jen v České republice, aby funkci ministra vnitra vykonával Íčko Langer, který se paktoval se zastřeleným mafiánem Mrázkem. ČR je prostě holubník, no :)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Luk avatar 3.3.2009 22:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
U nás je to naprosto normální - stejně jako (bývalý a zřejmě i budoucí) premiér paktující se se zastřeleným mafiánem Kočkou.
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
3.3.2009 22:34 Phantom Alien | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
No bůhví, jak to s těma Kočkama doopravdy je. Jak se dostali Kočkové na světlo boží? V Kubiceho zprávě, kterou nechal íčko Langer někde povalovat na stole. Zajímavé, že?
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Luk avatar 4.3.2009 00:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Můžeme se tady o tom zajímavě bavit, ale o tom, jak je to ve skutečnosti, zřejmě všichni zde přítomní víme kulové. Všechno si lze vykládat různě, třeba pasovat Íčka (nebo třeba exministra Palase) do různých rolí, dělat mafiána z toho či onoho atd. Faktem je, že kromě Pitra a jeho kompliců nebyl zatím nikdo odsouzen za žádný zločin.
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
4.3.2009 06:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

A to je největší skandál. Tady skoro všechno každému projde. Třeba kauza Čunek, její ovlivňování státní i soudní mocí. Neskutečné, hanebné. A Vesecká a spol jsou stále na svém místě. Nebo něco naprosto evidentního - soudce, který vydal pod svým jménem cizí autorské dílo, byl jen pokárán. Nechápu, jestliže tak flagrantně projevil neúctu k zákonům a vědomě podváděl, nemůže přece soudit jiné! Chce se mi zvracet.

Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
4.3.2009 13:01 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Nemáš pravdu - skoro všechno každému? Tobě, mně, komukoli jinému tady by neprošel ani překlep v daňovém přiznání, narozdíl od těch "vyvolených", co se navzájem podrží.

Jinak absolutní souhlas. Navrhuju zvracet společně.
~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
Luk avatar 4.3.2009 14:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Tobě, mně, komukoli jinému tady by neprošel ani překlep v daňovém přiznání
Ale prošel. Stačí si zaregistrovat firmu na Praze 1, kde je drastický nepoměr mezi počtem registrovaných firem a počtem daňových kontrolorů. Tam už by člověk musel mít hodně velkou smůlu (anebo by musel někoho hodně vyprudit), aby se jím na berňáku zabývali.
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
4.3.2009 18:22 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Myslel jsem to trochu nadneseně, že Tobě pokud se na něco přijde, tak to nikdo pod koberec zametat nebude, a to i když v tom nebude žádné záměrné svinstvo.
~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
3.3.2009 22:27 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
To ale není žádná novinka, už jeho předchůdce Petr Čermák se paktoval s (nezastřelenými) bratry Helbigovými.
3.3.2009 11:41 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

mě obecně ministři financí přijdou "ti nejrozumější"

never use rm after eight
2.3.2009 20:24 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Bylo by to celé umocněné nejméně na druhou.

Ale zase by to razantně zvýšilo pravděpodobnost, že do roku 2020 bude dokončen obchvat Prahy. ;-)

Se vším, co jste napsal, se dá souhlasit. Problém je v tom, že pár politiků by si rádo postavilo pomník v podobě OH, a ti na nějaký drobák koukat rozhodně nebudou. A navíc váš komentář vyznívá tak, že byste nejraději vzal bafuňářům jejich oblíbenou hračku (nebo snad spíš modlu?), a bafuňáři jsou velmi hraví lidičkové, na svoje hračky si nechávají sáhnout jen velmi neradi. A ke všemu mají bafuňáři spoustu vlivných známých...

Luk avatar 2.3.2009 21:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Docela by mě zajímalo, co (jaký obraz) nebo koho (konkrétního člověka) si lidé představí, když se řekne "bafuňář". Pro mě je prototypem bafuňáře toto :-D
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
2.3.2009 21:10 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Ano, to je typické. :-D

xxxs avatar 2.3.2009 21:11 xxxs | skóre: 18 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
celkom blizke predstave, ktoru som si vytvoril.
2.3.2009 21:37 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

BTW jak se řekne bafuňář slovensky?

xxxs avatar 2.3.2009 22:09 xxxs | skóre: 18 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
asi sme menej poeticki. iny nazov funkcionara ako papalas sa mi nevybavi. mozno nie je.
3.3.2009 07:21 letec
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
...jak se řekne bafuňář slovensky?

No predsa bafuniar.
2.3.2009 21:18 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Narazil jsem už na názor, že ani Bém a spol. nejsou tak naivní, aby si vážně mysleli, že by se tady olympiáda mohla konat. Ale že prostě jde jen o to, aby se každé čtyři roky podala kandidatura a utratily se (nemalé) peníze za její přípravu, provedení studií, propagaci atd. A že jde hlavně o výběr firem, kterým se tyto zakázky zadají.

Bohužel mi to nepřipadá až tak přitažené za vlasy, jak by mělo…

3.3.2009 17:49 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Podle mě to vůbec není přitažené za vlasy. Vnitřek radnice trošku znám a jsem přesvědčený, že tohle je jen špička ledovce. Třeba tenhle článek (bohužel jsem ho našel už jen cachi Googlu) je podle mého soudu velmi alarmující. Ne že by to pro mě byly nové informace, ale dobře to popisuje způsob uvažování příslušných lidí. Věta "ukázalo se, že naše vnímání účetnictví je poněkud jiné" je naprosto úžasná.

Jen tak pro zajímavost - stejný odbor ještě na začátku desetiletí fungoval s rozpočtem kolem sta až dvou set milionů a za to se financovaly i takové věci jako budování celoměstských sítí pro všechny městské části apod. Teď jim nestačí dvě miliardy a většina z toho jde na naprosto nesmyslné projekty nebo do outsourcingu poté, co si vlastní odborníky vyházeli... :-(
3.3.2009 17:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
To je zcela v poradku. Prachy totiz putuji do soukromych kapes a soukromnik prece nejlip vi, jak s penezi nalozit. Kdepak stat, ci obec...
Saljack avatar 2.3.2009 21:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Já si teda myslím, že srovnávat mistrovství v klasickém lyžování s olympiádou je jako porovnávat jablka a hrušky. To, že nebudou v Liberci diváci bylo jasné (nebo mě to jasné bylo). To, že mistrovství bylo rozhazování peněz, za to můžou pořadatelé. A říct, že nebyly dobré výsledky Čechů je naprostá hovadina. Co by jste chtěl víc Bauer medaile, Koukal 7. a 9. skokani 5., sdruženáři taky nebyly špatní. Chtěl bych vidět tebe jak by jsi zvládnul na běžkách jenom ten sprint.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
2.3.2009 21:40 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Já si teda myslím, že srovnávat mistrovství v klasickém lyžování s olympiádou je jako porovnávat jablka a hrušky.
To, že mistrovství bylo rozhazování peněz, za to můžou pořadatelé.

A ohledně OH a rozhazování peněz je tedy vaše prognóza jaká? :-D

Luk avatar 2.3.2009 21:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
A říct, že nebyly dobré výsledky Čechů je naprostá hovadina. Co by jste chtěl víc Bauer medaile, Koukal 7. a 9. skokani 5., sdruženáři taky nebyly špatní.
Nebylo to špatné, ale více medailí (nejlépe nějaké zlaté) by bylo lepší, ne? ;-)
Chtěl bych vidět tebe jak by jsi zvládnul na běžkách jenom ten sprint.
Vzhledem k tomu, že jsem na běžkách nestál mnoho let (přestože mi moji makléři každoročně posílají pozvánku na Jizerskou padesátku s možností neplatit startovné), tak mám pocit, že bych skončil ksichtem ve sněhu hned na startu :-D
LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
2.3.2009 22:29 Phantom Alien | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

No já jsem o tom viděl nějakou reportáž v TV Hovna (pardon odpadní kanál amerických seriálů a telenovel TV Nova) a tam to docela dobře nastínili, jak mizely prostředky ze státního rozpočtu. Samozřejmě jsou v tom nejvíce zapojeni zločinci z ODS (ti nemohou chybět nikdy u toho, kde se tuneluje) ale i v menší míře ČSSD.

Do toho ještě začne somrovat o miliony ta koza Katka Neumannová, aby mohla pořádat disko na náměstích. Tohle už je teda vrchol. Skláři nedostali výplaty několik měsíců a nemají téměř co žrát, a v Liberci se pořádá disko pod taktovkou Katky Neumannové. To je podle mě dosti paradoxní.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
2.3.2009 23:57 .
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
reportáž v TV Hovna
Slysim poprve a fakt se tu valim pod stolem :-)))
3.3.2009 09:49 M. Lox | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Že stát přispívá na mistrovství světa, to se dá ještě tak nějak pochopit, přeci jenom se jedná o dost viditelnou propagaci ČR v zahraničí, zejména v severských zemích, ačkoliv lít do toho tolik peněz s žádným efektem, když se ještě předtím navíc dohodli, že žádná podpora nebude potřeba, mi přijde hodně zvláštní. Proč by ale měl přispívat zaměstnancům soukromé firmy, to mi hlava nebere. Nebo to byl jenom argument ve stylu: „Jak můžeš takhle obědvat, copak ty nemyslíš na všechny ty africké černoučky, kteří nemají co jíst?“
make menuconfig, not war!
3.3.2009 10:05 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Jak si můžeš dovolit komolit jejich název. Správně se jmenujou Hroba... :-P
microcz avatar 3.3.2009 19:04 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

me uprimne tesi, ze s tebou dneska muzu uplne souhlasit, vystih si to dobre

 

drc avatar 2.3.2009 23:05 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

 

A říct, že nebyly dobré výsledky Čechů je naprostá hovadina. Co by jste chtěl víc Bauer medaile, Koukal 7. a 9. skokani 5., sdruženáři taky nebyly špatní.
Nebylo to špatné, ale více medailí (nejlépe nějaké zlaté) by bylo lepší, ne? ;-)

Já si živě vzpomínám na doby, kdy nejlepší čech byl tak cca 30 -- a není to zase tak dávno. A kdyby mi někdo před pár lety tvrdil, že budou jednou i schopní vyhrát štafetu, tak bych se mu rovnou vysmál. Tož tak ;-)

 

drc avatar 2.3.2009 23:21 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
3.3.2009 07:23 letec
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
...kdyby mi někdo před pár lety tvrdil, že budou jednou i schopní vyhrát štafetu, tak bych se mu rovnou vysmál...

A vyhráli tu štafetu?
drc avatar 3.3.2009 07:54 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

V rámci SP ano.

3.3.2009 10:04 greenroot | skóre: 3 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Naprostý souhlas s článkem, především z tohoto důvodu jsem proti Olympiádě v ČR.

Čím víc do toho dělám, tím víc toho vím a míň tomu rozumím.
3.3.2009 13:40 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády

Na Olympiádu nechť si dr. Bém vezme soukromou půjču a celý si to financuje ze svého. Když je to tak výhodné.

3.3.2009 17:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: MS v lyžování: předobraz Olympiády
Jsi ukazka ceske malosti a zavosti a vubec tomu nerozumis! Myrda by ti to vysvetlil

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.