abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    16.1. 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    16.1. 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    16.1. 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.1. 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (11%)
     (41%)
    Celkem 484 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník

    Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...

    20.7.2006 08:55 | Přečteno: 2144× | Jen tak na okraj

    Linux <=> Linus. Co ale bude až Linus nebude?

    Svůj původní titulek: "Co bude až Linus natáhne brka?" jsem nakonec zavrhnul, ovšem ta palčivá otázka je zde pořád. Na vývoji jádra se podílí řada lidí, Linus si však stále zachovává své rozhodovací právo o tom co v jádře bude a co ne. Počítá s variantou, že není nesmrtelný a přemýšlí o svém eventuálním nástupci, kterému předá "ježka v kleci"?

    Všimli jste si že Linux je v podstatě generační záležitost? Linuxoví veteráni měli v době kdy se objevil zhruba kolem 20 let a studovali. Dnes je jim o nějakých 15 let víc. Samozřejmě, stále dorůstají noví a noví nadšenci a objevují se i starší uživatelé, ovšem většinou již v roli pasivních uživatelů (nic ve zlém, je řada výjimek, které ale potvrzují pravidlo). Možná se mi to zdá, ale mám pocit, jako by si lidé co naskakují do rozjetého vlaku neuvědomovali, že linux a open source aplikace nebyly vždy tak propracované jak jsou dnes a bez úzké spolupráce mezi uživateli aplikací a vývojáři aplikací by takové ani nebyly.

    Lidé se hnidopiší s tím, jak si rozchodit 3D akceleraci, přehrávání videa eventuálně nějaký ten server, ale překročit omezený obzor vlastních sobeckých potřeb zvládá jen málokdo. Jsou zakleti v ulitách svých distribucí a zapomínají na to že distribuce jen zprostředkovávají aplikace přežvýkané do nějakých balíků s instantními konfiguráky. Remcají, že chybí tohle a tamto, a kam se hrabe "linux" na "windows", místo aby se sami pokusili to co postrádají doplnit a dát v plen široké veřejnosti - tj. k dispozici původním vývojářům. Já vím, myšlení a učení bolí. Není snadné doplnit do tak rozsáhlých a komplexních programů jaké dnes máme nějakou funkci, protože to znamená pořádně se s nimi seznámit, aby se nevymýšlelo již vymyšlené. Na to každý nemá, ať čas, chuť, či schopnosti.

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.7.2006 09:33 Marek 'marx' Grác | skóre: 21 | blog: Paralelný blog | Brno / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Vzhľadom na spôsob akým je posledných pár rokov vedený vývoj kernelu, tak by som v tom väčší problém nevidel. Kandidátov na bossa je vcelku dosť, len tak z hlavy Andrew Morton, Alan Cox, a sú aj celkom známy komunite. Na druhej strane si vezmi ako to je s FSF, kde je (IMHO zámerne) známy len Stallman a v poslednej dobe Eben Moglen (právny garant GPLv3), tam to s tým nástupcom bude rádovo ťažšie :)
    20.7.2006 09:49 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    To se dá vnímat jako další rozdíl mezi oním Free a Open a důvod, proč je mi přeci jen tak nějak sympatičtější to druhé.
    Copak toho není dost?
    20.7.2006 10:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    A co Eric Raymond? Autor "Katedrála a Bazar".
    michich avatar 20.7.2006 10:20 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Proboha. Co ten má společného s vývojem Linuxu? Nebo s FSF?
    20.7.2006 10:27 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Práveže Eric S. Raymond má k FSF dosť problematický vzťah a je skôr zástancom open-source.
    20.7.2006 10:45 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Problematický ani tak ne, jeho postoj k FSF (nebo spíš GPL) je jasně čitelný a srozumitelný… :-)
    20.7.2006 15:46 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    jasne citatelny a zrozumitelny?
    to znamena, je politicky problematicky :-D
    20.7.2006 13:49 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    ja by som povedal, ze skor Bruce Perens, ale ten tiez nie je ziaden mladik.
    NbS avatar 20.7.2006 10:51 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Nejak bylo, nejak bude ... to ze je Linux osobnost je bezesporu, ale kdyz odkvacil Gates, co se stalo ? Nic (i kdyz za tohle "srovnani" utrzim par ran :) pozn. gates se sice jak rikal podilel na vyvoji a zdokonalovani, ale linus dela preci jen vic ... (dle meho nazoru)

    A tak si rikam az odejde Linus tak co, zase nic ... Dnes jiz diky zavedenym firmam se o velke projekty ma kdo starat a dal je rozvijet a zlepsovat, teda alespon to plati o tech zajimavych :) Pochopitelne kdyz nekdo napise klikatko, ktere hazi vystup ziskany s pomoci nastroje whois (a takova aplikace na kde.org zkutecne je :) tak asi moc velkou diru do sveta neudela, ze ...

    Ale trochu jsem odbocil, proste jsem chtel rict, ze Linus je jako kazdy (svym zpusobem nahraditelny)

    Jen nesouhlasim z jednim vyse napsanym nazorem, ze "tahouni" byli ti, co stali pri zalozeni a prvotnim rozvoji opensource :( ano to byli, ale stejne tak v jejich dobe i nyni se najde spousta "mladych" kteri "na tom pracuji" ... a to ze ma abicko vic ctenaru, kteri se spise vezou je take docasne ... ja si myslim ze jse o formu jakesi geneze (kuprikladu ja, "vezl" jsem se s abickem minimalne rok, pote jak jsem nabiral zkusenosti jsem zacal taky sam tvorit a docela uspesne propagovat Linux (pozn. min. tem kterym jdu na instalaci prihodim ci vymenim beztak kradene kancelarske baliky za OO a rozvedu diskuzi :)

    Takze jak plyne z prikladu z ultra lamy je lama o neco mensi :)
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    stulda avatar 20.7.2006 13:05 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    ... a to ze ma abicko vic ctenaru, kteri se spise vezou je take docasne ...
    Nesouhlas, pokud se bude linux vic rozsirovat mezi normalni lidi, tak lidi co se jenom vezou bude vic a vic. Ja jsem taky clovek, ktery se jenom veze a nehodlam to menit a nikdo mi nemuze nic vycitat. A o propagaci linuxu z moji strany se taky neda mluvit, spise naopak.
    20.7.2006 13:39 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Těší mě, že jsou lidé co si to dokáží přiznat. Ostatně, není na tom nic odsouzeníhodného.
    NbS avatar 20.7.2006 21:11 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Nejak me nevyplyva nac narazite ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.7.2006 22:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Jiste. taky se vezu a nehodlam na vezeni se na Linuxu nic menit. Nikoliv vsak vezeni se na open-source...to je rozdil. A hodne lidi si to neuvedomuje.

    Navic, Linux se dnes hodne posunul do business "zakaznik<->dodavatel" sfery. Velke a rozsirene distribuce ani nechteji, aby se k nim kazdy cpal se svym minipatchem...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    20.7.2006 11:14 jesta.net | skóre: 6 | blog: Linux, Open Source a velke firmy... | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...

    Otazka je to palciva, i kdyz musim rict ze me trapi otazka co bude s Divadlem Jary Cimrmana az tu s nami nebudou panove Smoljak a Sverak.....

    Co se tyce Linuxu a Linuse, nejprve bude boj a par let nejasnosti, a pak bych to videl na 3 mozne scenare: 1) Typ Mozilla/Firefox, t.j. postupuje vpred bez jedine velke osobnosti v cele 2) Prevezme veleni nekdo jako Alan Cox (nejlepe po jmenovani samotnym Linusem) 3) Linux se rozpadne na nekolik vetvi, jako je to v pripade *BSD kernelu

    BTW, napadlo me tak co bude s Kubou az tu nebude Fidel. Bude nasledovat modelu Ciny, Albanie, nebo ji koupej americky investori?

    You have to place another order in GORDON
    20.7.2006 11:50 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Tak ta první otázka mě trápí asi opravdu nejvíc, protože tito pánové jsou na rozdíl od Linuse nenahraditelní.
    David Watzke avatar 21.7.2006 04:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Ehm. Nikdo není nahraditelnej.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.7.2006 16:43 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Nemyslím samozřejmě jako člověk ale jako vývojář.
    20.7.2006 12:17 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    v nejlepsim prestat...
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    20.7.2006 13:40 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    :-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    20.7.2006 16:28 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    O Fidela bych se teda nebál, ten vypadá jako prakticky nesmrtelnej.
    Copak toho není dost?
    20.7.2006 20:47 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Já budu rozhodně používat NetLinux. Přenositelnost ocením při hardwarových experimentech a taky kdybych se chtěl vrtat v kernelu, tak se mi čistá řešení budou zamlouvat. :-) Koneckonců většina provozovaného softwaru bude i tak stejná jako ve FreeLinuxu a OpenLinuxu, ne?
    vencour avatar 20.7.2006 13:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...

    Za těch 30+ let? Myslící kompy si už snad budou navrhovat architekturu samy? ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.7.2006 13:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Jo před padesáti lety +- se říkalo, že do padesáti let počítače vytvoří nový matematický theorém a dokáží jeho pravdivost. Jak vidno skutek utek :-). Na to bych nespoléhal.
    20.7.2006 14:10 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Spousta lidí (bohužel i těch, kdo se tváří jako odborníci) si bohužel neuvědomuje, jak podstatný je rozdíl mezi pokrokem kvantitativním (třeba zrychlení procesoru nebo navýšení paměti na desetinásobek) a kvalitativním (přechod na nový princip fungování). Takže nejen před padesáti lety, ale dokonce ještě v osmdesátých letech byla velká část veřejnosti natolik opojena rychlým rozvojem počítačů, že očekávali, že už na začátku 21. století bude běžnou praxí rozpoznávání hlasu a první náznaky umělé inteligence. Nedocházelo jim ale, že na to kvantitativní rozvoj nestačí a že na to by byl potřeba kvalitativní skok.
    20.7.2006 14:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    No ono totiž to nadšení z umělé inteligence poněkud vyprchalo, protože nikdo neví co to je, jak to funguje a pokud už nějakou UI vytvoříme, jak to porovnat s inteligencí naší :-D

    Automatický návrh hardware je mnohem reálnější, ve spojitosti třeba s genetickými algoritmy to vypadá jako možná cesta, kterou se vývoj v budoucnu bude ubírat.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.7.2006 14:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Koneckonců, proč neudělat lidem z fakulty trochu reklamu :-D.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.7.2006 14:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    jak to porovnat s inteligencí naší :-D
    Turingův test? :-)
    20.7.2006 14:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Turingův test je zřejmě základním měřítkem schopností uměle inteligentní entity, avšak zdaleka nepokrývá všechny aspekty, které jsou od inteligentních entit očekávány. Jeden z nedostatků tohoto testu ilustruje argument čínského pokoje.
    Není nad to si číst stránku až do konce ;-)

    "Takže on vlastně nemyslí, jen se tak tváří?", zeptal se arcikancléř. "Ano, pane", odpověděl Ctibum. "Hmm, takže se neliší od děkana", uzavřel spokojeně Výsměšek svůj výzkum. (omlouvám se za nepřesnosti)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.7.2006 15:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Četl jsem až do konce, navíc už to znám delší dobu. Stačí když pokrývá alespoň některé aspekty, na ostatní se vymyslí další test :-)
    20.7.2006 17:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Pokud se neví, co to vlastně inteligence je, těžko vymýšlet další testy, které pokryjí její další aspekty. Navíc nelze dokázat, že jsme už všechny pokryli, pokud vlastně nevíme, co vlastně máme pokrývat ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.7.2006 17:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Definuj zadání přesněji :-)
    20.7.2006 17:42 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Vidíš, že jsi na to nakonec přišel :-D. Bez definice umělé inteligence se prostě nepohneme. A protože toto téma patří i do filozofie, moc bych se divil, kdyby někdy nějaká definice vznikla ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.7.2006 18:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    A dostanu Nobelovku? :-)
    20.7.2006 17:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Věda není o tom řešit nějaké zadání, které ti někdo přesně naformuluje a podstrčí pod nos. Věda je o tom si nová a dostatečně zajímavá zadání vymýšlet, zpřesňovat je a bádat, co to vlastně znamená takové zadání řešit :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    20.7.2006 15:28 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...

    Za těch 30+ let? Myslící kompy si už snad budou navrhovat architekturu samy? ;-)

    A seš si jistej, že se to neděje už dnes? Co když pravý důvod toho, proč některé firmy nechtějí zveřejnit zdrojové kódy, je ten, že jim píšou software počítače, a ty to píšou rovnou ve strojovém kódu? ;-)
    20.7.2006 18:21 machr | skóre: 2 | blog: machr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    u widli bych se ani nedivil, kdyby je generoval nejakej automat s IQ nemeckyho ovcaka po transplantaci hlavy :-D
    (__) (oo) /-------\/ / | || * ||----|| ~~ ~~
    20.7.2006 18:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    Chování Windows je zcela nedeterministické. Což znamená, že Windows jsou cesta kupředu. :-)
    20.7.2006 18:56 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Až Linus zaklepe na nebeskou bránu...
    neurazej nemecky ovcaky :-) Maj vyssi iq nez si myslis :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.