abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.4. 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    23.4. 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 726 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Smazáno

    5.1.2010 07:07 | Přečteno: 2829× | poslední úprava: 16.10.2010 08:58

    Smazáno

           

    Hodnocení: 58 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.1.2010 07:11 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jo, ještě bych chtěl napsat, že okno na editaci textu (úprava zápisu před zveřejněním) je zbytečně strašně úzké.
    thingie avatar 5.1.2010 07:26 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Copak studený start. Ale podívejte se na ten screenshot. To jeden skoro žasne, že se fakt dá ten text vykreslit tak odporně.
    Růžové lži.
    5.1.2010 08:15 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jak ze screenshotu poznáte, jak se text zobrazuje dotyčnému na obrazovce? Už nějaký ten pátek se používá vyhlazování textů přizpůsobené konkrétní obrazovce, bylo by hezké, kdyby si toho konečně ráčili všimnout ti, kteří posuzují vyhlazování textů podle screenshotu.
    thingie avatar 5.1.2010 08:53 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No jasně. Ty zoufale nerovnoměrné mezery mezi jednotlivými písmeny ve slovech na správné obrazovce určitě nejsou vidět. A ani to é v těch dvou elé pod sebou by v tom dolním nebylo divně posunuté napravo, třeba. Chápu.
    Růžové lži.
    5.1.2010 09:50 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nedělá náhodou OOo kerning znaků na tiskárnu a ne na obrazovku? Velký vzor MS Word to tak dělá… Když se udělá kerning znaků na tiskárnu a pak se to zobrazí na monitoru, vypadá to právě takhle.
    thingie avatar 5.1.2010 10:22 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Není mi úplně jasné, jak by tohle mohlo být dobře. A to jsem taktně pomlčel o tom ť, to je zoufalství za všech okolností.
    Růžové lži.
    5.1.2010 10:36 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jednoduše. Spočítáte rozmístění písmen na tiskárnu s DPI 600. Pak vezmete pozici každého jednotlivého písmena, přepočítáte jeho pozici pro zobrazení na obrazovce a umístění zaokrouhlíte na celé pixely. Tím se navzájem změní rozestupy mezi jednotlivými písmeny.

    To „ť“ je záležitost písma. Nechtěl bych, aby se textový procesor sám o sobě rozhodl, že se mu nějaké písmeno ze zvoleného písma nelíbí a namaloval ho úplně jinak.

    Neříkám, že OOo nemůže text vykreslovat špatně. Ale z přiloženého screenshotu to prostě nedokážu rozeznat. Stejný screenshot klidně vyrobím i v nejnovějším MS Wordu.
    thingie avatar 5.1.2010 10:44 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No já si tu s tím teď hraju, a nějak mám trochu problém najít nějaké písmo a obecně nastavení, kde by tohle dokázalo udělat nějaký podstatný rozdíl, a hlavně ze slušně vypadajícího udělat špatně vypadající (to může být do značné míry tím, že se mi nepovedlo ještě za žádných okolností vyrobit to slušně vypadající).
    Růžové lži.
    5.1.2010 10:55 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jak máte nastavenu volbu Nástroje - Volby - OpenOffice.org Writer - Kompatibilita – Použít k formátování dokumentu metriku tiskárny?
    thingie avatar 5.1.2010 10:57 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To je přesně ta, kterou zkouším měnit, a snažím se najít nějaký podstatný rozdíl s jejím použitím a nepoužitím…
    Růžové lži.
    5.1.2010 14:06 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nedělá náhodou OOo kerning znaků na tiskárnu a ne na obrazovku? Velký vzor MS Word to tak dělá…
    Ano, to je pravda, nevím jak v poslední verzi, ale ve všech předchozích vypadají některé druhy písem na obrazovce naprosto strašně. OOo vypadá pro čtení o něco lépe, ale kerning opravdu děla nějak podivně a ve starších verzích mi oboustranné zarovnávání fungovalo jen tehdy, pokud jsem data načetl z HTML, kde bylo v CSS align="justify". Takže pokud musím číst delší text než jednu stránku, nechám si obsah "vytisknout" do PDF.

    Kupodivu to většinou (dle mého omezeného pozorování) lidem vůbec nevadí, mimo sebe jsem neviděl nikoho, kdo by místo čtení z MS Wordu/OOo raději provedl export do PDF a četl to tam.

    Na druhou stranu, jsou to často lidé, co jsou schopni psát mezery před tečky a čárky, nepsat mezery za tečkami a čárkami, odsazovat mezerníkem a použít ve dvoustránkovém textu deset různých písem v rozličných veselých barvičkách. Takový lidé by nepoznali špatnou sazbu textu, ani kdyby jim ohryzávala nohu :-)

    BTW: Doufal jsem, že nová generace, která nikdy nezažila psací stroje a má jako součást školní výuky používání textových editorů (čti: MS Wordu) bude mít díky tomu alespoň nejaké základy typografie, ale zatím to vypadá spíš naopak :-(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.1.2010 14:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    BTW: Doufal jsem, že nová generace, která nikdy nezažila psací stroje a má jako součást školní výuky používání textových editorů (čti: MS Wordu) bude mít díky tomu alespoň nejaké základy typografie, ale zatím to vypadá spíš naopak
    Výuku typografie jsem viděl až na ČVUT FEL v rámci předmětu Tvorba elektronické dokumentace. Tohle nemá šanci se dostat na střední školy...
    Nicky726 avatar 5.1.2010 22:25 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jo jo, na VŠE máme elektronickou sazbu a publikování v LaTeXu -- volitelný předmět inženýrského studia. Lidi mimo fakultu informatiky většinou ani nevědí, že ten předmět existuje.

    Na středních to je pak jen obsluha Wordu a Excelu a pokud je dobrý učitel, tak naučí používat styly.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    8.1.2010 06:26 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    A ještě lepší učitel naučí používat LATEX.
    Jendа avatar 8.1.2010 14:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nejsem si jistý, jestli by to žáci gymplů obecného zaměření pobrali. U nás už rezignovali i na HTML.
    Heron avatar 8.1.2010 14:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tak ono by bylo nejvhodnější neučit ani kancelářský balík, ani typografický systém, ale prostě vysvětlit co je to stránka, odstavec, jaké jsou české konvence při psaní a na co si dát pozor (sirotek, zalamování slov na konci apod.).
    Nicky726 avatar 8.1.2010 17:22 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To by mělo být částí úvodních hodin. Já se k tomu ale dostal až v kurzu na VŠ. :-(
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.1.2010 15:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ale až potom, co jsem tě asi rok zuaučoval. ;-)
    Nicky726 avatar 9.1.2010 15:26 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    V Lyxu. :-P
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    9.1.2010 15:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    A jak jsi byl za to moc rád, dělal jsi dlouhoud dobu skoro všechno jen v tom.
    belisarivs avatar 8.1.2010 16:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ja jsem z gymplu a v LateXu sem vysazel semestralni projekt i diplomku.

    Na gymplu nejsou blbci. Jenom je tam zpravidla vice holek a ty jsou obvykle humanitne zamerene.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Jendа avatar 8.1.2010 16:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jasně, sám na jeden takový gympl chodím :-). Tím komentářem jsem chtěl říct, že podíl žáků, kteří by byli schopni pochopit LaTeX, odhaduji maximálně tak na desetinu.

    Btw. sám umím LaTeX na úrovni Hello World a už asi dva roky s tím plánuji něco dělat :-).
    8.1.2010 18:32 Jaromír Hradílek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    […] podíl žáků, kteří by byli schopni pochopit LaTeX, odhaduji maximálně tak na desetinu.

    s/schopni/ochotni/ :-) Z vlastní zkušenosti vím, že schopnost reálnou ochotu obvykle výrazně převyšuje.

    9.1.2010 08:59 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tak to je fakt. Pokud chybí reálná ochota, tak ten člověk ani neví, o co go. Ale to asi neplatí jen o tom latexu.
    Jardík avatar 6.1.2010 00:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Příloha:
    Takhle to vypadá v MSW 2010 Beta
    Věřím v jednoho Boha.
    AnachronyX avatar 6.1.2010 01:33 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Takže docela stejně, tj. hrozně. Existuje pro MS Office ekvivalent tohoto rozšíření?
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    6.1.2010 06:21 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To rozšíření je fakt husté. Neznal jsem ho.
    5.1.2010 08:13 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jste si jist, že srovnáváte srovnatelné? Oba porovnávané kancelářské balíky umožňují při startu systému přednatáhnout určité komponenty do paměti, což následně zrychlí start samotného balíku. Měl jste oba systémy nastavené stejně? A jak – byl to opravdu studený start?
    5.1.2010 09:18 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No, ono je otázka, co se přesně myslí pojmem studený start. Když zadám studený start do vyhledávače (Google), tak to najde na prvním místě tento zápis na stránkách abclinuxu.

    Další v pořadí jsou taky odkazy na tento zápis a pak samý motory.
    Darth Phantom avatar 5.1.2010 17:30 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No, ono je otázka, co se přesně myslí pojmem studený start
    Tim se nejspíš myslí první spuštění programu po nabootování. Opakované spuštění OpenOffice bývá již podstatně rychlejší. Ten "studený start" je opravdu časově mizerný, těch 7 sekund to bude a možná i víc.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.1.2010 06:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Přesně tak jsem to chápal. Zajímavá tabulka je tady.
    Jendа avatar 5.1.2010 18:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jde o to, že MSO (alespoň některé starší verze, s 2007 jsem neměl tu čest) si automaticky přidají do Po spuštění prográmek, který je natáhne a připraví do paměti. Pro OO existuje nějaký quickstarter, který dělá to stejné, ale při instalaci se automaticky nezapne.
    6.1.2010 06:24 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Chyba.
    6.1.2010 10:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    IMO naopak. Fakt nevidím důvod brzdit start systému přednačítáním kancelářského balíku, když s velkou pravděpodobností mám v úmyslu dělat něco úplně jiného než v něm pracovat.
    Quando omni flunkus moritati
    6.1.2010 11:26 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To jo, ale příznivci (a příznivkyně) oken tvrdí, že MSO startuje rychle a systém startuje taky rychle.

    Ovšem někdy silně zdržuje antivirový program.
    5.1.2010 08:36 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    2 s vs 7 s? Něčí starosti bych chtěl mít...
    5.1.2010 09:21 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ano, mám s Linuxem starosti a s přítelkou taky.

    Chtělo by to dodělat školu, oženit se a usadit se. Potom bych měl možná spokojený výraz ve tváři a jako zdejší ženatí členové.
    5.1.2010 09:54 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    naivo
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    5.1.2010 10:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Manželství má výhody. Jsou tam na všechno dva. Když žije člověk sám, je to horší.
    belisarivs avatar 5.1.2010 10:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jasne. I na vyplatu jsou dva.

    Navic, pri vice nez 50% rozvodovosti jsou pak i dva na majetek. Ze diky nasim spravedlivym soudum je to muz, ktery zpravidla taha za kratsi konec, snad netreba dodavat.
    IRC is just multiplayer notepad.
    5.1.2010 10:35 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No, já sem spíš myslel, že jsou dva na dvě výplaty.
    6.1.2010 15:20 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tak tohle může prohlásit jen ten kdo nebyl nikdy ženatý nebo je to opravdu špatný vtip :-).
    default avatar 5.1.2010 16:18 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Když žije člověk sám, je to horší.
    Od té doby, co jsem sám, je mi definitivně líp.
    6.1.2010 01:50 MitrA | skóre: 2 | blog: MitrA | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    amen bratře!
    5.1.2010 17:21 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Zaklad je dobre si vybrat. Ja si vybral dobre a nemenil bych. Otazka penez, majetku, skoly a vseho ostatniho je IMHO zbytecna.

    Jinak souhlasim s tvou pritelkyni, ze zelena holka vztahu a pozdejsimu manzelstvi neprida. Da se brat minimalne jako indikator nevyzralosti pro vztah na zbytek zivota.
    default avatar 5.1.2010 18:09 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Otazka penez, majetku, … je IMHO zbytecna.
    Není pravda. Čím toho máš víc, tím o víc přijdeš.
    5.1.2010 18:56 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    kdy?
    thingie avatar 6.1.2010 03:11 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Neboj. Ty ani nic nemáš.
    Růžové lži.
    belisarivs avatar 5.1.2010 19:20 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No, spis cim vic toho behem manzelstvi vybudujes, tim o vic prijdes.

    To, s cim jsi do manzelstvi prisel je proste tvoje. Pokud nebudes tak blby abys to napsal na zenu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.1.2010 07:31 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Někde jsem četl, že jsou jakési předmanželské smlouvy a tam se dá všechno předem vyřešit.
    belisarivs avatar 6.1.2010 08:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jo. To je rozumny pristup. Sice nekdo muze namitat, ze to je neromanticke, ale to je svatba a antikoncepce taky.

    V dobe, kdy se kazdorocne rozvede vice nez polovina paru oproti novym svatbam na jejim pouziti nevidim nic spatneho. Clovek si pak usetri roky tahanic.
    IRC is just multiplayer notepad.
    8.1.2010 06:24 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    ...roky tahanic

    No, nejlepší by bylo změnit předpisy.

    Svatbu přece nedělá soud. Rozvod by mohl probíhat taky bez soudu.

    Prostě, řekli by si před úřední osobou společné NE a bylo by hotovo.
    default avatar 8.1.2010 09:26 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Takhle to jde vpodstatě i dnes. Ale někteří se prostě nedokáží dohodnout.
    9.1.2010 08:55 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Sem myslel, že by byl jako rozvod na radnici, stejně jako svatba.
    8.1.2010 09:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Pokud se to nezměnilo, je povinností soudu zjistit, proč se manželství rozpadlo.

    A s těmi roky tahanic je to pravda jenom, když se manželé nemůžou dohodnout. Pokud se dohodnou na všem, co je potřeba (alimenty/péče o děti, vypořádání majetku,...), rozvodové řízení bývá v podstatě formalita.
    Quando omni flunkus moritati
    9.1.2010 08:53 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Pokud se to nezměnilo, je povinností soudu zjistit, proč se manželství rozpadlo.

    Dřív se prej zjišťovalo, kdo ten rozvod zavinil. Ale to už asi neplatí.
    belisarivs avatar 8.1.2010 09:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jiste. A jak osetris deleni majetku? Mate jedno auto (byt, cokoliv). Ty ho potrebujes do prace a manzelka ho chce (at uz pro to, ze te chce nasrat nebo z nejakeho jineho, treba i rozumneho, duvodu). Co ted? Co kdyz ho potrebuje i manzelka treba proto, ze nechce spat pod mostem, ma blbe spoje do prace ...

    Jak bys resil deti? Respektive, tohle resit nemusis, deti pujdou k zene. Nicmene co alimenty? Co kdyz si rekne o pulku tve vyplaty? Budes jist jenom rohliky?
    IRC is just multiplayer notepad.
    default avatar 8.1.2010 10:32 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    at uz pro to, ze te chce nasrat nebo z nejakeho jineho, treba i rozumneho, duvodu

    Chce tě voškubat jak slepici. :-)

    Nicmene co alimenty? Co kdyz si rekne o pulku tve vyplaty?

    Tady tě už stahuje z kůže za živa. :-D

    default avatar 8.1.2010 10:34 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    A přitom to tenkrát na počátku bylo tak hezké. Takové ty fráze jako "Budeme za sebou stát v dobrém i ve zlém" a tak podobně. Muhehe! :-D
    belisarivs avatar 8.1.2010 15:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Na popotahovani alimenty je nejlepsi medicina zivnostak. Pak ji posles par tisic a drzi hubu protoze musi.

    Nektere zenske jsou fakt kravy. Mohly by se mit skvele, ale uprednostni kratkodoby zisk pred dlouhodobym a pred stestim vlastnich deti.
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.1.2010 08:50 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Mohly by se mit skvele, ale uprednostni kratkodoby zisk pred dlouhodobym a pred stestim vlastnich deti.

    Tak mě napadlo, jestli někerý už do toho manželství nejdou s tím, že je to jenom na chvilku. Prostě, že si jako pár roků odkroutí a pak end.

    Takový věci sem slyšel od zkušenějších.
    pushkin avatar 5.1.2010 10:08 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jo, OpenOffice.org 3.2 jsem zrovna včera nahodil do svého repozitáře, nainstaloval a docela spokojenost. Výrazných změn jsem si sice nevšiml (kromě přehlednějšího označování; časy startu aplikací nesleduji), ale hlavně že to funguje :-)

    P.S. Tu babu z pozadí neruš ;-)
    5.1.2010 10:12 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Zajímavé je, že jí ten obrázek zelené dívky zpočátku nevadil. Až teď. Když ji nezruším, tak si mě ta moje nevezme za muže.
    5.1.2010 12:18 éro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Když ji nevzrušíš, tak si tě nevezme za muže?
    To je pochopitelné.
    5.1.2010 13:27 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nevzrušit-nezrušit to je jakýsi rozdíl.
    5.1.2010 13:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    IMO je to jednoduché - na výběr "buď půjde zelená slečna nebo já" je odpověď automaticky "půjdeš ty" Nechat se vydírat je cesta do pekel.

    Quando omni flunkus moritati
    5.1.2010 13:29 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Třeba si to zrušení zelené slečny ještě nechá rozmluvit.
    belisarivs avatar 5.1.2010 10:20 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Zelenou slecnu NEMAZAT. Otresna rozhodne neni. Navic budes mit dost dobry duvod proc se nezenit ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    5.1.2010 10:30 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Já se ani nedivím, že je tak vysoká rozvodovost, vybírají-li své partnerky z referenční skupiny takovýchhle silikonových zelenidel. Dobře jim tak ;-)
    5.1.2010 11:07 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ty rozvody jsou možná způsobeny vzájemným charakterovým a jiným nesouladem.

    Nejvíce manželství krachuje ve třetím a čtvrtém roce po svatbě. Jde většinou o bezdětné svazky. Píšou to tady.
    5.1.2010 12:50 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Vzhledem k tomu, že ty výzkumy dělají úplně stejní lidé, jací tvoří zbytek populace (tj. minimálně z 50 % rozvedení), lze o relevanci některých závěrů s úspěchem pochybovat.

    Charakterový nesoulad je důvod uváděný při rozvodovém řízení, nicméně reálné důvody to příliš nepoodkrývá. Skutečné důvody jsou (podle mě) čistě prozaické - lidé si své partnery vybírají prostě podle naprosto nevhodných kritérií. Nic víc, nic méně.
    5.1.2010 13:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Chtělo by to asi linuxák - linuxačka, což nemáme splněno.
    5.1.2010 15:01 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To vůbec není podmínkou. Společné zájmy nic nezajišťují (byť si to řada lidí myslí).
    5.1.2010 17:25 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jj, spolecne zajmy nebrat. Z takoveho mnozstvi piva by ji narostlo bricho, bylo by treba druhou 30 Mbit linku a koukat na porno by take tak casto nemusela, to by mi vadilo. A baleni holek take nepripada v uvahu. Takze vlastne bych rekl, ze pozaduju 0 spolecnych zajmu! ;-))
    6.1.2010 06:26 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nula společných zájmů ? To je absolutně out !
    5.1.2010 10:33 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Dík za podporu.
    5.1.2010 17:50 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ja vam nevim. Vemte si, ze by vase pritelkyne mela na plose podobny obrazek nejakeho kluka (ze stejne branze jako vase zelena). Bylo by vam to jedno? Jestli ne, pak zelenou holku smazte, protoze tim sve pritelkyni akorat ublizujete.

    Kdyz nesmazete a je vam to jedno, pak sve pritelkyni davate najevo svuj postoj k ni a pokud neni intenzivne zamilovana, pak si musi zpocitat, ze v budoucnu nebudete mit problem ji dal zranovat, minimalne v oblasti zelenych slecen (a to obvykle plati i pro ty zive).

    Muzete namitnout, ze je vase pritelkyne zarliva, coz se dneska nenosi. Ale zarlivost je naprosto prirozena vec a ve sve podstate pro vztah velmi dobra. Vztah, kde neni prirozena zarlivost, je nebo zakonite bude vlazny a odsouzeny k rozpadu. Vztah, kde neni zarlivost v podstate neni partnerskym vztahem. Je to spis takovy obchodni vztah.

    Ja nerikam, ze se vam zelena holka nemusi libit. Ale pokud chcete funkcni a trvaly vztah, pak ve vasem zivote nemuze byt misto pro jinou osobu opacneho pohlavi. Protoze co date jine zene (treba jenom pozornost a misto na plose), to berete te sve, ktere spravne vase pozornost patri. Na plochu si dejte co chcete, ale zelenou uz ne.

    Na druhou stranu, ja vas neznam. Treba jste opravdu nevyzraly a nebo nejakej uchyl. Pak doufam, ze to vase pritelkyne pozna a nebude se s vami zdrzovat.

    Vztah to jsou predevsim obeti. Preju vam co nejlepsi vztah s co nejmene bolestivymi obetmi. A spolecny domaci linuxovy stroj s co nejrychlejsim startem openoffice )))
    belisarivs avatar 5.1.2010 19:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ja vam nevim. Vemte si, ze by vase pritelkyne mela na plose podobny obrazek nejakeho kluka (ze stejne branze jako vase zelena). Bylo by vam to jedno? Jestli ne, pak zelenou holku smazte, protoze tim sve pritelkyni akorat ublizujete.
    Mne osobne by to bylo teda uplne sumak.
    Kdyz nesmazete a je vam to jedno, pak sve pritelkyni davate najevo svuj postoj k ni a pokud neni intenzivne zamilovana, pak si musi zpocitat, ze v budoucnu nebudete mit problem ji dal zranovat, minimalne v oblasti zelenych slecen (a to obvykle plati i pro ty zive).
    Jaky ji davam najevo postoj? Jestli nekdo partnerce zahne, nestane se tak rozhodne diky obrazku na plose se kterym ji nemohu byt neverny uz z principu. Pokud by to byla fotka ex se kterou jsme zustali kamaradi, nebo kamaradky, tak nepovim, ze se ji to nelibi a ani si to na plochu nedam. Ale tohle?
    Muzete namitnout, ze je vase pritelkyne zarliva, coz se dneska nenosi. Ale zarlivost je naprosto prirozena vec a ve sve podstate pro vztah velmi dobra. Vztah, kde neni prirozena zarlivost, je nebo zakonite bude vlazny a odsouzeny k rozpadu. Vztah, kde neni zarlivost v podstate neni partnerskym vztahem. Je to spis takovy obchodni vztah.
    Jak se to vezme. Mensi mira zarlivosti pro vztah jiste dobra je. Nicmene zarlivost samotna je spis projevem sobeckosti a ve vetsi mire je vylozene skodliva, protoze zarlivy clovek jednak odhaluje, ze si neveri a tak se snazi vynutit si lasku mene prijatelnymi prostredky (cili ne tim, ze bude pro druhehi tim nejlepsim, ale tim, ze vyhrozuje partnerovi, ze muze neco ztratit), ze neduveruje svemu patrnerovi. Pokud se s partnerkou dohodnu, ze si nebudeme zahybat a ja ji zahnu, jsem ten spatny ja, ale pokud na me partnerka vyjede, protoze jsem si pokecal s kamoskou nebo jsem si nekde dal obrazek silikonove sexbomby, kterou v zivote nepotkam, tak nemam nejmensi vycitky a naopak ja zvazim setrvani ve vztahu, ja vim, co je to chorobna zarlivost. Ono taky neni moc super, kdyz manzelka zacne byt vztekla pokazde kdyz v telefonu uslysi klapat damske podpatky, coz je v mnoha zamestnani pomerne casty jev a neznamena nic spatneho.
    Ja nerikam, ze se vam zelena holka nemusi libit. Ale pokud chcete funkcni a trvaly vztah, pak ve vasem zivote nemuze byt misto pro jinou osobu opacneho pohlavi. Protoze co date jine zene (treba jenom pozornost a misto na plose), to berete te sve, ktere spravne vase pozornost patri. Na plochu si dejte co chcete, ale zelenou uz ne.
    Vylepeni jakehosi obrazku na obrazovku tu zenu z obrazku do meho zivota nevnese. Paklize hledim na monitor, venuji pozornost monitoru (kde je obvykle obrazovka zaskladana okny, kolikrat ani nevim, co mam na pozadi za obrazek) a tudiz se nemuzu venovat zene. Tak uz to chodi. Jsem-li v praci, venuju se praci. Za to jsem koneckoncu placen.

    Navic, spousta azenatych muzu cumi na porno. A ja na tom nevidim nic spatneho.
    Na druhou stranu, ja vas neznam. Treba jste opravdu nevyzraly a nebo nejakej uchyl. Pak doufam, ze to vase pritelkyne pozna a nebude se s vami zdrzovat.
    Schopnost byt tolerantni bych zase povazoval za znak vyzralosti ja.

    Pokud by za mnou slecna prisla a rekla mi, ze ji zranuje, ze mam na plose fotku jine zenske nez ji a pozada me, abych ji dal pryc, tak nemam problem. Ale vyhrozovani a citove vydirani se mi hnusi a reaguji na to zostra. Mne rici, ze pokud nedam obrazek pryc, ze si me nevezme, tak ja bych odpovedel, ze se stejne zenit nechci. Mira taktnosti jak bych ji odpovedel by byla ovlivnena tim, jak slusne ona zacala.
    Vztah to jsou predevsim obeti. Preju vam co nejlepsi vztah s co nejmene bolestivymi obetmi. A spolecny domaci linuxovy stroj s co nejrychlejsim startem openoffice )))
    Tohle je hezke a souhlasim s tim. Nicmene je potreba si uvedomit ktere obeti jsou nutne a ktere jsou buzerace.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AnachronyX avatar 5.1.2010 23:01 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nic ve zlém, ale pro jisté muže je ženské uvažování – zdá se – ještě větší záhadou než pro některé jiné. Já se ani nedivím, že to některým tak často a tak moc nevychází. Žena nebude onu „osobu“ na ploše brát jako potenciální zdroj nevěry, ale jako evidentní náznak toho, že je pro svého partnera nedostatečně dobrá a přitažlivá. Ženy prostě v některých oblastech uvažují v poněkud odlišných kategoriích než muži. A ano, výjimky existují; ale rozhodně to není většina z těch žen, které na přímou otázku odpoví, že jim takový obrázek na ploše nevadí.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    6.1.2010 07:35 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Žena nebude onu „osobu“ na ploše brát jako potenciální zdroj nevěry, ale jako evidentní náznak toho, že je pro svého partnera nedostatečně dobrá a přitažlivá.

    Je hezčí, než ta na ploše, takže by to snad nemělo vadit.
    6.1.2010 09:00 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    U tohohle bych chtěl být, jak se jí to snažíš vysvětlit ;-)
    8.1.2010 06:19 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Už jsme o tom párkrát mluvili. Později třeba napíšu, jak to dopadlo.
    belisarivs avatar 8.1.2010 09:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    "Ale stejne jsem mel posledni slovo." "Vazne? Cos ji rekl?" "Tak ja ji teda dam pryc."

    Anebo: "Ten zub jsem si stejne chtel nechat vytrhnout."
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.1.2010 08:45 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Není teď důležitý, co jsem jí řekl. Zatím to nebudu dávat pryč, ale nevím.
    belisarivs avatar 6.1.2010 08:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Paklize ma sama na plose zpevaka ci nekoho jineho znameho, jak tu kolega zminil, neda se jeji postoj oznacit jinak nez "pokrytectvi". Tohle je prvni vec, co bych ji taktne vysvetlil. Dvoji metr je svinstvo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.1.2010 08:59 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jistě, člověk se může pokusit hlavou prorazit zeď. Nicméně pokud má ona zeď metr na šířku a je ze železobetonu, nejspíš se nezadaří ;-)

    Zkoušet vysvětlovat samozřejmě můžeš, co chceš, v tom ti nikdo nebrání. Možná by ale bylo lepší naučit se větší toleranci. To není pokrytectví, prostě jiné vnímání světa. Například v tom, že ženy většinou přímo neříkají, co si myslí, ale naznačují. Je to prostě jen jiný způsob komunikace. A fotka zpěváka vs fotka jakési pochybné "prsatice" v lehce erotickém postoji je vážně rozdíl.
    6.1.2010 09:33 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    ženy většinou přímo neříkají, co si myslí, ale naznačují

    Jak jsem zjistil, tak někdy říkají úplně něco jiného, než si myslí.

    belisarivs avatar 6.1.2010 11:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jistě, člověk se může pokusit hlavou prorazit zeď. Nicméně pokud má ona zeď metr na šířku a je ze železobetonu, nejspíš se nezadaří ;-)
    Pak ovsem lze pouzit i neco jineho, ze? Co je tady mineno tim prorazenim zdi? Rici rodicum, at se staraji o sve? Tohle je, rekl bych, je jeden z kroku osamostatneni se.

    Jakmile se zivim sam, mam vlastni bydleni, platim sam sve vydaje, nema mi kdo co rozkazovat a kafrat do zivota jinak se se zlou potaze. U rodicu bych to jeste trochu chapal, tem vdecim za hodne (ale i tak jsme uz meli rozmluvu na tema "Nemate mi co rozkazovat, chcete-li pomoci, staci se slusne zeptat a ja pomuzu"), ale rodice partnerky? Ani omylem. Nehodlam se osamostatnit proto, abych misto vlastnich rodicu musel poslouchat rodice nekoho druheho, kteri mi nejsou niak nadrizeni.
    Zkoušet vysvětlovat samozřejmě můžeš, co chceš, v tom ti nikdo nebrání. Možná by ale bylo lepší naučit se větší toleranci.
    Ale ja tolerantni jsem, proto rikam, ze by mi fotka nejake zname osobnosti na plose partnerky nevadila. Ale to same ja ocekavam od okoli. Pokud po mne nekdo neco chce, ocekavam, ze dela to same. Pokud by za mnou partnerka prisla, ze se ji nelibi, ze mam obrazek slecny na obrazovce, hned bych ji rekl, co si myslim o tom, ze ona dela to same.
    To není pokrytectví, prostě jiné vnímání světa.
    Ne. Je to pokrytectvi. Pokud delam sam neco, co nechci aby delal ten druhy, nic jineho to neni. Tohle nejde okecat jinym vnimanim. Paklize jeden vnima, ze mu nekdo ublizuje, ale uz nevnima, ze on dela to same, je to spatne a je velice pravdepodobne, ze az dojde na dulezitejsi veci, nastanou problemy vedouci k rozvodu.
    Například v tom, že ženy většinou přímo neříkají, co si myslí, ale naznačují. Je to prostě jen jiný způsob komunikace.
    To je dalsi vec. Tady je poteba si ujasnit a udrzovat vzajemnou komunikaci. Paklize je muz permanentne v hospode, a partnerka si mu nestezuje, protoze nechce aby ji mel za megeru, co ho chce mit pod pantoflem, tak je taky problem v komunikaci.
    A fotka zpěváka vs fotka jakési pochybné "prsatice" v lehce erotickém postoji je vážně rozdíl.
    Taky fotka sportovce?

    V obou pripadech je to jen fotka na plose. Jaky je mezi tim rozdil? Mne osobne by tam nevadil ani Rosenberg s lofasem pres celou obrazovku.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.1.2010 11:08 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Základem tolerance je neočekávat, že se ostatní budou chovat stejně jako já, případně že budou stejně uvažovat. Tedy pokud něco nevadí tobě či jsi to schopen tolerovat neznamená, že to platí i pro ostatní. A nelze nic podobného od nich ani očekávat.
    8.1.2010 06:28 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ještě je taky, otázka, co kdo považuje dle jeho názoru za stejné chování.
    belisarivs avatar 8.1.2010 09:42 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tva slova beru. Diky za ne.

    Nicmene jsi to obratil.

    Tady je totiz problem to, ze nekdo netoleruje druhemu co dela sam. A to je jiz neco uplne jineho.

    Ja jsem nerekl, ze ocekavam, ze se jini budou chovat jako ja. Tvrdim, ze ocekavam, ze se ostatni budou chovat tak, jak chteji abych se choval ja. To je rozdil.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AnachronyX avatar 8.1.2010 18:09 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    V tom případě se ale nediv, že tě stále někdo vytáčí nebo zklamává. Nejlepším možným přístupem je neočekávat nic od nikoho. Ušetříš si nervy i zdraví.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    belisarivs avatar 8.1.2010 19:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Slovicko "neustale" je ponekud nepatricne.

    A ja nejsem zklamany. Proste dotycnemu reknu at si zamete pred vlastnim prahem. Pak by se mel dotycny zastydet a uvedomit si, jak se veci maji.

    Taky je kapanek rozdil mezi cizim clovekem, od ktereho neocekavam zhola nic, nebo nekym blizkym, koho znam a zpravidla muzu odhadnout jak se zachova.

    Pokud budeme tolerovat fales a krivarny, tak se daleko nedostaneme. A pokud partner selhava u prkotin, jak muzu ocekavat, ze neselze i kdyz pujde do tuheho?

    Pokud se mam vzdat casti sveho pohodli, tak mi prece odmenou nebude partner, od ktereho nemam nic ocekavat. To se na to muzu hnedka zvysoka. Ne, ze bych chtel sluzku, ale povesit si na krk nekoho jenom tak z pleziru ...

    Tvuj postoj je IMHO zase az moc pasivni a hadam, ze s tebou pro zmenu dost lidi vysira.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AnachronyX avatar 8.1.2010 21:53 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Řekl bych, žes to pochopil jinak, než to bylo myšleno. Nic neočekávat neznamená pasivitu. Naopak to znamená, že si člověk zvykne spoléhat se na sebe. A nebylo to myšleno na partnerský život. Partnerství je relativně složitá stavba, v jejíchž základech stojí důvěra. Tolerance v partnerství je o tom, že člověk nedělá ty věci, o nichž ví (případně se domnívá), že mohou druhého ranit nebo mu ublížit. V ideálním případě jej takové věci nenapadají ani v duchu, tj. nepotlačuje nic, co by s chutí jinak rád udělal. Pokud totiž takové nutkání má, je něco hodně špatně.

    Kdybych tedy věděl, že druhého zraňuje, když si na ploše vystavuji podobné „exponáty“ jako autor blogpostu, tak to prostě nebudu dělat. Ne že partnerku začnu přesvědčovat, že vlastně o nic nejde. Nemyslím si, že by tím byla nějak potlačena má osobní svoboda. Nebudu to totiž dělat ze svého vlastního rozhodnutí, protože pokud si na misky vah položím obě věci, jedna z nich pro mě bude jednoduše důležitější.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    10.1.2010 07:50 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ta první část příspěvku je určitě pravda a možná vychází z životních zkušeností. K té druhé části: Komu to vlastně vadí. Jí nebo její matce? Prej když si někoho bereme, tak si bereme i příbuzný.

    6.1.2010 06:35 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Vemte si, ze by vase pritelkyne mela na plose podobny obrazek nejakeho kluka (ze stejne branze jako vase zelena)

    Má na plose nějakýho zpěváka a předtím tam měla sportovce. Je mi to fuk.

    Vždycky říkala, že když to není ve skutečnosti, tak na tom nezáleží. Pak tu moji plochu na notebooku viděla náhodou její matka a zhoršilo se to.
    belisarivs avatar 6.1.2010 08:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Aha. Takze pokrytectvi.

    To jako tva partnerka neumi vysvetlit svym rodicum, kde je tlusta cara, kterou neradno prekrocit?

    Pokud jeste studujes, patrne je na rodicich zavisla i tva partnerka, takze tam jiste kecani do soukromi jeste je. Ale i tak nevidim duvod proc zatim alespon v urcitych vecech neni rodicum jasne naznaceno, at nestrkaji nos do vasich zalezitosti.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.1.2010 09:00 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tak to z různých důvodů asi nepůjde...
    belisarivs avatar 6.1.2010 11:06 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Patrne je tim duvodem silny vliv rodicu na partnerku. I tohle je dost skodlive.

    Znam cloveka, co si vzal manzelku, ktere patrne zapomneli ustrihnout pupecni snuru. Akorat ze byla vazana na tatinka. Ten byl nejlepsi, nechlastal (ale zahybal manzelce co to slo, ta z toho chlastala tak, ze ted si da dve piva a je pod stolem), meli krasne auto (ale deti hodil na ucnak a v 18 vykopnul z domu), byli bohati (otec vratny, marka kucharka v kuchyni), meli pry krasny dum (postaveny rodici otce)... Ted se rozvadi. Partnerka proste byla stahovana svym otcem, kdyz se v necem s manzelem nepohodli, letela hned za tatinkem.

    Nastesti tohle neni muj pribeh. Ale i tak je to pro mne uzitecna skola, ktera mi vysvetlila, ze bez predmanzelske smlouvy ani ranu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.1.2010 11:21 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Když na tu smlouvu oba přistoupí.
    6.1.2010 11:27 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jestli ti můžu poradit, tak byzantského generála ve věcech partnerských rozhodně neposlouchej. Pokud ti tedy na partnerce opravdu záleží.
    belisarivs avatar 6.1.2010 12:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tohle neni moc moudra rada.

    Muze mit stesti a mit bajecnou holku, ktera nenecha sve rodice kafrat ji po svatbe do zivota.

    Ale ja jsem uvedl priklad smolare, ktery si nasledky pocinani podobneho tomu, k jakemu vybizis vyzere do dna.

    Ono neni zadna sranda, kdyz maji partneri nekolik deti, a rozvadi se (a ze je sance rozvodu vetsi, nez sance, ze spolu vydrzi az do smrti). Deti dostane zena (to uz musi byt fakt neco, aby je dostal muz), a muzi zbydou alimenty (neni zadna legislativa na stanoveni jejich vyse, vse se dela od oka a muz je tu ten chudak, ktery muze prijit o znacnou cast prijmu) a pulka majetku, ackoliv ho vybudouval treba drtivou vetsinu.

    ty jsi proste idealista, ktery nezazil stret s realitou. Nepreju ti to, ale uvidis, ze to neni az takova sranda a dost mozna jeste budes triskat hlavou o stul.
    IRC is just multiplayer notepad.
    default avatar 6.1.2010 15:47 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ale jen ať si to aspoň přečte. Já bych možná doporučil i návštěvu soudu a podívat se, jak takový rozvod vypadá. Hezky si přivonět k té koncentrované nenávisti a zlobě. Velmi poučné. A nebo ještě lépe se nechat někým pozvat jako svědek a pěkně se do toho ponořit.
    belisarivs avatar 6.1.2010 17:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No prave. :-(

    Ponorit se do tech sracek. Idealne jeste na strane muze. Ti urtou hubu obzvlaste.
    IRC is just multiplayer notepad.
    default avatar 6.1.2010 22:56 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%

    No o tom mi něco povídej. Otec při rozvodu málem přišel o práci. :-D Teď se tomu už směju, ale k smíchu to rozhodně není. On je totiž ultraortodoxní katolík; tak zkoušel všechny možnosti zachránit manželství. Tak zkusil i zdravotní stav. Načež mamky právnička takový: "No, jestli jste tak nemocný, tak jste vůbec pracovně způsobilý? Jak to popisujete, tak nikoliv. Sepíšeme to?"

    Hele. S tímhle nejsou žerty. Já tam byl pozvanej jako svědek. Ptali se na věci, o kterých jsem neměl ani ponětí, že se někdy staly. Fakt hnůj.

    A když si zpětně proberu ve zkratce můj úžasný :-) vztah:

    • Neustálá potřeba něco řešit. Zpravidla hovadiny.
    • Finance. Kapitola sama pro sebe. Měli jsme společný účet. Pravidelně jsem posílal peníze na nájemné a další společné výdaje. Najednou se zjevil majitel a jen tak mezi řečí mi sdělil, že mu chybí nájemné za tři měsíce. Kdo to asi platil, že? :-D
    • Nevěra. Kapitola sama pro sebe.
    • Po té, co jsme se rozešli, můj byt měl sloužil jako full-featured noclehárna. Tím full-featured mám na mysli placení taxi, jídla a hlavně chlastu. S tím byl rychle konec. :-D

    Takže když na mě někdo přijde s informací, že bych měl někoho mít, tak mám sto chutí mu dát do držky. A to je to už tři roky pryč!

    Prostě nejlíp je mi samotnýmu. Poslední dny si hraju se smyčkou, kterou jsme udělali s bratrem o vánocích. Byla to docela zábava. Nějak mě to chytlo a pořád si s tím hraju. Aktuální verze je k dispozici tady (MP3, 4MB, loop). Co mi chybí? Svinstvo zmíněné výše tedy rozhodně ne. :-D

    AnachronyX avatar 6.1.2010 23:29 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Nenapadlo tě někdy, že si dost možná vybíráš naprosto nevhodné typy partnerek? Ono totiž není normální, aby se dívka/žena chovala jako takový parazit, jak popisuješ (tedy s výjimkou modelu „rozhoďnožka“).
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    default avatar 7.1.2010 10:07 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Toho jsem si plně vědom. :-D Však jsem se na to taky už vysral. :-D
    Grunt avatar 7.1.2010 00:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    A když si zpětně proberu ve zkratce můj úžasný vztah:
    Blahopřeji. Na základě zkušeností a technických znalostí by si mohl sestrojit detektor takovýchto lidí. To bych velice ocenil.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    default avatar 7.1.2010 10:06 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To by nepomohlo. Stejně bys skončil s typem pro tebe. Babičky kamarádka třikrát skončila s alkoholikem. Na počtvrtý se na to vytento. :-D A takových případů slýchám dnes a denně několik. :-)
    7.1.2010 15:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To je známý efekt. Člověk si totiž podvědomě vybírá partnerky/partnery určitého typu. A, říkají psychologové, ženský podle svýho otce, chlapy podle matky. Ale samozřejmě to určtě neplatí absolutně...
    (já teda nemám osobně dojem, že by holky, s kterýma sem byl, byly nějak podobný matce, ale navzájem asi měly společný vlastnosti...)
    default avatar 7.1.2010 21:25 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    A, říkají psychologové, ženský podle svýho otce, chlapy podle matky.

    No ještě že jsem se na to vysral. :-D Zlatý zvonečky a další loopy. ;-)

    Ani nechci vědět, podle kterýho vzorce si partnery vybírají buzny. :-D :-D :-D

    Ale samozřejmě to určtě neplatí absolutně...
    Tím hůř. :-D
    default avatar 7.1.2010 21:28 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Mimochodem; upravil jsem basovou linku, která se mi nezamlouvala. :-D
    Grunt avatar 7.1.2010 21:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Tak tento se povedl:

    ženský podle svýho otce, chlapy podle matky

    já teda nemám osobně dojem, že by holky, s kterýma sem byl, byly nějak podobný matce, ale navzájem asi měly společný vlastnosti..

    Předpokládám, že to mělo být chlapi a ne chlapy.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.1.2010 21:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Pravda :-D Je vidět, y/i můžou bejt někdy pěkně záludný :-D
    8.1.2010 06:06 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ty pravidla našeho pravopisu jsou hrozný. Zlatá angličtina.
    AnachronyX avatar 6.1.2010 22:43 AnachronyX | skóre: 3 | blog: Zastudena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    No jistě. Pokud mu bude naslouchat, tak se k tomu rozchodu/rozvodu velmi rychle dopracuje. Nic ve zlém, ale kauzalita některých věcí je prostě stoprocentní.
    “There is no system but GNU, and Linux is one of its kernels.” — Saint IGNUcius
    belisarivs avatar 6.1.2010 12:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Samozrejme. Pokud nepristoupi, nezenim se.

    Nikde neni psano, ze se podpisem musi vzdat svepravnosti a veskereho majetku ci podobna svinstva.

    Staci napsat smlouvu neutralne pro oba stejne. Paklize je jeden pro a druhy proti, neco to o charakterovych rysech vypovida.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Heron avatar 6.1.2010 11:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Kdyz nesmazete a je vam to jedno, pak sve pritelkyni davate najevo svuj postoj k ni a pokud neni intenzivne zamilovana, pak si musi zpocitat, ze v budoucnu nebudete mit problem ji dal zranovat, minimalne v oblasti zelenych slecen (a to obvykle plati i pro ty zive).
    Na druhou stranu, ja vas neznam. Treba jste opravdu nevyzraly a nebo nejakej uchyl. Pak doufam, ze to vase pritelkyne pozna a nebude se s vami zdrzovat.

    To spíš ty jsi nevyzrálý úchyl, pokud dáváš rovnítko mezi obrázkem na ploše a zraňováním v reálném životě.

    otula avatar 6.1.2010 11:36 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ale zarlivost je naprosto prirozena vec a ve sve podstate pro vztah velmi dobra.
    Joj! Tak to vykládej všem těm ženským, které mají doma žárlivce! Řekni to mé sestře, která byla "tak blbá", že se 3× rozváděla, protože si vždy vzala žárlivce. Z jednoho z nich už měla takový strach, že se bála chodit domů a ukrývala se a nechala se zapírat doma u rodičů. K tomu, aby skončila s modřinami, stačilo, aby se po ní venku nějaký chlap ohlédnul (a to nejen u toho jednoo zmíněného). A kecy o nějaké "malé rozumné zdravé žárlivosti" jsou jen bláboly, kterými se žárlivci ospravedlňují. Zadej si do Google například "žárlivost a vztah" a počti si. Pokud jsi ale sám žárlivec, tak si stejně své bláboly nenecháš rozmluvit…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    default avatar 6.1.2010 22:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Skoro jsem rád, že jsem sem nenapostoval můj desktop s gramofonem. :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.1.2010 13:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Dvě sekundy? Tam bude nějaký QuickStart...
    5.1.2010 22:57 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Já na Mac OS X Snow Leopard vidím taky skvělé zrychlení startu. --- Start cca 3 sekundy oproti předchozím asi 10.

    Porovnáváno odhadem ne exaktním měřením.
    belisarivs avatar 6.1.2010 08:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Na druhou stranu u Windows je rychly start, vzhledem k castejsim restartum at uz vyzadovanych systemem (ala "zmenili jste obrazek na pozadi, chcete restartovat?") nebo kvuli jeho castejsimu padu (ani Debian Unstable mi nepadal tak casto jako aktualizovane Windows), vylozene nutnost.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Acci avatar 6.1.2010 12:39 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Ty si vůl :-)
    belisarivs avatar 6.1.2010 14:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Vazeny burane z hnojakova. Ja nevim, jak u vas doma v kravine, ale tu jsi mezi lidmi.

    Rac se podle toho chovat. Neumis-li to, stezuj si svym rodicum. Patrne zanedbali cast tve vychovy. Par ran rakoskou by to mohlo spravit.
    IRC is just multiplayer notepad.
    5.1.2010 16:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    A musím prý si okamžitě smazat tu otřesnou zelenou holku (jinak si mě nikdy nevezme za muže).
    To jako myslí Verču?!? No to snad ne? :-D
    Btw. řekni ji, že ta 'zelená holka' má docela ráda i holky ;-)
    6.1.2010 07:37 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    To je vícesmyslné.
    6.1.2010 17:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Co znamená 'vícesmyslné'? Je to to samé co 'více smyslné'? ;-)
    5.1.2010 19:10 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Off-topic, sorry, ale ten zápisek mi neodbytně něco připomíná :-)
    6.1.2010 06:29 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové OpenOffice.org 3.2 - studený start zrychlený o 50%
    Jej.
    5.1.2010 22:49 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Přítelka
    Je to sice silně off-topic, ale proboha co je to za úchylný zvyk psát "přítulka" či "přítelka"?
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    6.1.2010 06:28 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    No, ono to slovo přítelka je teď hustý slovo, prostě je to in.
    belisarivs avatar 6.1.2010 08:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Patrne je to dusledek naduzivani slova pritel(kyne) kdy timto pojmem uz neni myslen blizky clovek, ktery by pro druheho sel i na smrt, cili vic nez kamarad, ale sexualni partner, ktery toto nemusi byt moc ochoten podstoupit a zpravidla ani neni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.1.2010 09:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    To ...kyně na konci se někdy ani moc nehodí. V nějakém jazykovém koutku odpovídali na dotaz, jak má říkat hodnost, když je v armádě žena poručík (jestli poručice nebo poručík).

    Odpověď zněla buď poručík nebo prý správněji česky poručíkyně.
    belisarivs avatar 6.1.2010 11:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Ale to uz je nepodstatne. Pro mne za mne, at se pouziva treba bazukoid.

    Jadro diskuze lezelo jinde.
    IRC is just multiplayer notepad.
    7.1.2010 06:58 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Bazukoid ? Myslíš něco takovýho, co používají tady ?
    houska avatar 6.1.2010 14:13 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    a jak bys ji tedy nazval?
    houska avatar 6.1.2010 14:14 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    druzka?
    belisarivs avatar 6.1.2010 14:41 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    A co takhle "Partnerka"? Pekne a vystizne slovo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.1.2010 07:38 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    druzka

    Spíš družička nebo družinka nebo družilka.
    default avatar 11.1.2010 09:18 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Spíš družina. Vzhledem k poslední větě tohoto příspěvku. :-)
    11.1.2010 11:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    + 1
    6.1.2010 16:00 Jaromír Hradílek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Mně se vždycky líbilo „milá“, má to takový příjemný poetický nádech. :-)
    6.1.2010 17:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    +1 a i se to docela říká, aspoň u nás (HK)
    8.1.2010 06:15 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    In oslovení je honey...
    8.1.2010 10:51 e | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    dobré je taky "nebeská" ;-)
    JA RAD PORADM KDYZ VIM vic (hebmilo.cz)
    kotyz avatar 8.1.2010 12:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    co kdybych te, nebeska, obesil :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    otula avatar 6.1.2010 15:08 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    poručíkyně
    Už jsem ti chtěl napsal něco škaredého, ale naštěstí jsem si přečetl celý tvůj příspěvek :-D Nebyl to jazykový koutek náctileté mládeže? ;-) Takový výraz jsem v životě neslyšel, ani by mne ho nenapsalo použít, a to jsem v armádě strávil podstatnou část svého života.

    Ale nikdo není dokonalý, tak jsem si pro jistotu ověřil, že poručice je skutečně správně na místě spolehlivém. Výraz poručík se pro ženy v naší zemi již velmi mnoho let nepoužívá, objevuje se pouze v česky dabovaných filmech. A úplně nejlepší hlášky jsou typu Jmenuji se major Nováková (i když si tam není člověk jistý, zda to autor myslel s notnou dávkou ironie, nebo vážně) :)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 6.1.2010 15:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    s/nenapsalo/nenapadlo
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    belisarivs avatar 6.1.2010 17:50 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    A jak je major v zenskem rode?

    Majorice? Majorka? To zni jak nazev souostrovi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    otula avatar 6.1.2010 18:08 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Běžně se říká majorka
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    7.1.2010 06:51 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Když už jsme u těch našich vojenských hodností, prej se mají letos některé rušit kvůli NATO. Chudáci naši vojáci, kteří mají ty ohrožené hodnosti.
    otula avatar 7.1.2010 12:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Nedopadnou hůř, než ti, kteří už šli dříve například z důstojnických hodností na praporčické. Mohou dostat nějakou podobnou hodnost. V posledních letech se s tím hodně šibovalo. Nějaké hodnosti přibyly, změnilo se značení, takže například dřív měl generálmajor jednu hvězdu, dnes má 2, generálporučík se přesunul ze 2 na 3, generálplukovníka zrušili a armádnímu generálovi zůstaly hvězdy 4. Jednu hvězdu má nyní brigádní generál. Někdy před 10 lety se měnilo hodnostní značení praporčíků, pak nevím kdy přibyli štábní rotmistři a praporčíci, takže ono se s tím pořád něco děje :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    default avatar 7.1.2010 13:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    A kolik (rudých) hvězdiček má aparátčík? :-D
    otula avatar 7.1.2010 13:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Jó, to se jich musíš zeptat sám :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    8.1.2010 06:13 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Nevím, co je aparátčík... Googluju...
    9.1.2010 09:01 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Sem to našel: aparátčík - výše postavený privilegovaný příslušník režimu.
    8.1.2010 06:10 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    nevím kdy přibyli štábní rotmistři a praporčíci, takže ono se s tím pořád něco děje

    Vůbec nevím, že něco takovýho existuje. Ale četl jsem akorát, že bylo něco jako štábní kapitán nebo plukovník generálního štábu, apod.
    Grunt avatar 7.1.2010 00:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Majoránka, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.1.2010 06:52 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    To je jakási 1000 let stará písnička.
    gtz avatar 7.1.2010 17:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    neměla být "poručice" aspoň já si to tak pamatuju za dob své Vojenské služby ( 1983 - 1985 )

    Bylo tam u nás pár takových ženských v zeleném .... škaredé jako noc a všechny byla na vojáky jako med.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    8.1.2010 06:12 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přítelka
    Hi, hi, jako med, to jako ve všech směrech...
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 18:10 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Někteří diskutující si na netu občas stěžují na pomalý start OpenOffice.org. Čerstvé OpenOffice.org prý startují mnohem rychleji, než stará verze.

    Abych zjistil, jak je to doopravdy s tou rychlostí, stáhl jsem OpenOffice.org 3.2 (En verzi) odtud.

    Pak moje přítelka řekla, že mám kliknout na exe soubor a ono se to samo nainstaluje. Jenže já mám Linux. Takže, přesunout se do adresáře s balíčky a spustil instalaci. Za chichotu mé přítelky (je zvyklá na okna a MSO, co jí vnutili při kupování notebooku) se ukázalo, že OO není v menu. Prostě bylo třeba ještě nainstalovat desktop-integration. Teď už jde OO pohodlně spustit z menu.

     

    OO



    Moje přítelka vytáhla stopky (měří si s nimi čas, když chodí tajně večer běhat, aby zhubla) a restartovala notebook. Začal jsem se usmívat při dlouhém nabíhání antiviru. Jenomže, studený start jejího MSW byl rychlý, trval něco málo přes 2 sekundy.

    Někde psali, že nová verze OpenOffice.org má prý zhruba o 50% rychlejší studený start, než předešlá. Takže, restart mého PC a spuštění Writeru. Pak mi spadla čelist jako při efektech v jednom nejmenovaném filmu. Studený start trval přes 7 sekund. Writeru se asi propagované zrychlení startu netýká.

    Ve srovnání s mými běžně používanými aplikacemi má Writer nejpomalejší start. Druhý nejpomalejší, ale stejně 2x rychlejší než Writer, je FF. Naštěstí, FF v oknech mé přítelky startuje ještě trochu pomaleji, než můj v Linuxu. Tím pádem mám alespoň čestný bod pro ten "Linux".

     

    Dodatek

    Grafické znázornění rychlosti studeného startu v závislosti na verzi OpenOffice.org. Rychlejší časy platí pro QuickStart.

    graph

    Takže podle údajů, které jsou k dispozici na netu, je studený start čerstvé verze opravdu rychlejší.



    Pozn.: Zapsal letec, mírná korektura textu Michaela. A musím prý si okamžitě smazat tu otřesnou zelenou holku (jinak si mě nikdy nevezme za muže).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.