abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:11 | Bezpečnostní upozornění

    V bezdrátových routerech od společnosti routerech D-Link, v řadách EAGLE PRO AI a AQUILA PRO AI, je zabudovaný backdoor. Jedná se o zranitelnosti CVE-2024-6044 a CVE-2024-6045. Kdokoli z lokální sítě může přístupem na konkrétní URL spustit službu Telnet a přihlásit se pomocí přihlašovacích údajů správce získaných analýzou firmwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 11:22 | IT novinky

    Organizace IuRe (Iuridicum Remedium) varuje před návrhem, který představilo belgické předsednictví Rady EU. Populární služby jako Messenger, WhatsApp nebo Signal by dle něj bylo možné plně používat až po odsouhlasení kontroly komunikace. Ta by měla zamezit šíření dětské pornografie. Podle IuRe by však taková kontrola přinesla hlavně závažný dopad na soukromí uživatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 11:11 | Nová verze

    NumPy (Wikipedie), tj. knihovna pro Python pro vědecké výpočty, byla po 18 letech vydána v nové major verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Důležité informace v průvodci migrací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.6. 23:11 | Nová verze

    Vývojáři postmarketOS vydali verzi 24.06 tohoto před sedmi lety představeného operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME Shell, Phosh, KDE Plasma a Sxmo. Aktuálně podporovaných zařízení je 50.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.6. 21:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 12:11 | IT novinky

    Google Blog ČR informuje, že mobilní aplikaci Gemini a NotebookLM lze používat už také v Česku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    14.6. 11:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8 duálně licencovaného open source frameworku JUCE (Wikipedie, GitHub) pro vývoj multiplatformních audio aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 11:11 | IT novinky

    Od 18. června bude možné předobjednat notebook DC-ROMA RISC-V LAPTOP II od společnosti DeepComputing s osmijádrovým 64-bit RISC-V AI CPU a s předinstalovaným Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.6. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.79.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 14:33 | Zajímavý článek

    Byly zveřejněny výsledky průzkumu (infografika) mezi uživateli FreeBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Zápis smazán

    26.6.2006 21:33 | unknown_category | poslední úprava: 10.10.2008 22:10

    ?

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.6.2006 21:36 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-D
    26.6.2006 21:41 ajikdpoe | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Dúfam že tento príspevok konečne preruší vlnu screenshotov a presunie záujem blogujúcich celkom novým smerom ;)
    26.6.2006 21:43 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    ty screenshoty, koukám, nejsou tak špatný :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    brk avatar 26.6.2006 23:05 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Chtěl bys, aby obrázky změnily žánr? ;-)
    USE="-qt -kde"
    Heron avatar 26.6.2006 21:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Dávám za tři. :-D
    davida avatar 26.6.2006 21:40 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Baby te znici ;-) nauci te fetovat, chlastat a chteji jen sex :-) Radeji bez posilat bugreporty...
    26.6.2006 21:46 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-) Víš, že jsem se tomuto komentáři i zasmál? Ale na druhou stranu je to pravda. Kámoška ze školi mě naučila kouřit a chlastat. Minulé pondělí jsem s ní byl na studentské akademii, potom jsme šli ještě do hospody a těch 6 piv (jen 12°) mi opravdu nesedlo. Po cestě domů jsem to vyhodil i s burákama, co jsem jedl před tím. :-) A teď ještě tohle. Opravdu to jde se mnou z kopce.
    Bugreporty hlásit nejdu. Momentálně dělám na svém programu :-)
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    26.6.2006 21:47 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já vím - s/školi/školy
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    26.6.2006 23:43 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Takže jak jsem ti napsal, aby jsi začal pořádně chlastat tak se mé rady neminuly účinkem. :-))))
    Pavel Stárek avatar 27.6.2006 21:16 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Po cestě domů jsem to vyhodil i s burákama, co jsem jedl před tím.
    No po pívu (a ještě ke všemu jenom po šesti) ti špatně nebylo, to ty buráky asi nebyly nejčerstvějši :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    27.6.2006 21:30 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já myslím, že to po těch pivech bylo. To víš. Usnul jsem ve vlaku, pak se vzbudil a jak se to všechno houpalo, muselo to ven :-)
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    26.6.2006 21:42 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Zkusit se má (téměř) všechno. Rozumný člověk, který ochutná rozličné drogy se nutně nemusí stát závislým. Vím, o čem mluvím ;-)
    msk avatar 27.6.2006 09:30 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Rozsirovat taketo nazory na verejne pristupnom webe, ktory mozu citat (a citaju) aj osoby mladsie 18 rokov by malo byt trestne.
    Josef Kufner avatar 27.6.2006 09:41 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    To je celkem blbej napad. Rozhodne je to co rekl daleko snesitelnejsi nez to co jsi rekl ty.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.6.2006 10:03 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    Jistě! Protože ted´ půjdou zástupy mladých lidí, kteří původně hledali informace o Linuxu, schánět koks, aby mohli začít fetovat, že ?

    Další zastánce teorie, že když se o nečem zakáže mluvit, tak to přestane existovat ?

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    msk avatar 27.6.2006 10:14 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Neprestane to existovat. Problem ale je, ze teraz si skoro kazdy -nast rocny nadrzany fagan bude mysliet, ze dat si koks, pokial si chce zasukat, je normalne. To, ze si to zjavne intelektualne nedostatocne vyvinuty autor blogu neuvedomil, je skoda.
    Heron avatar 27.6.2006 10:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Přestaň urážet. Jestli mu závidíš, tak si fetni taky ať to taky vyzkoušíš ;-). Cenzurovat názory, protože by si je mohl někdo přečíst, je fakt blbej nápad. Zkátka autor blogu měl nějaký zážitek, tak se o něj podělil s ostaními. A jak se zdá, tak to má celkem uspěch. Moc negativních názorů tu nezaznělo.
    msk avatar 27.6.2006 10:35 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Zaujimave je, ze ked som len spomenul v predoslom autorovom blogu, ze by som sa s nou ani len nebavil, keby som jej videl v tlame len obycajnu cigaretu, so mnou dost ludi suhlasilo. Ze by im nevadili tvrde drogy (za ktore aj v tak (v nasich ociach) zaostalych krajinach, ako je Thajsko, padaju bezproblemov dozivotne tresty, len u nas vo "vyspelej" europe vsetci zatvaraju oci) a cigarety ano, mi pride divne. Podla mna su na dovolenke :), inak si to neviem vysvetlit.
    Cenzurovat názory, protože by si je mohl někdo přečíst, je fakt blbej nápad

    V takom pripade mozem v klude zverejnit nazor, ze Adolf Hitler je moj idol a vzdy som tuzil po vyhladeni Zidov? Nikomu to nebude vadit a nebude to mat pripadny negativny dopat na dorastajucu mladez, ktora by so mna mohla mat blby priklad? Uvazuj...
    Heron avatar 27.6.2006 10:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    Zaujimave je, ze ked som len spomenul v predoslom autorovom blogu, ze by som sa s nou ani len nebavil, keby som jej videl v tlame len obycajnu cigaretu, so mnou dost ludi suhlasilo.

    Ale to je přece něco jiného. Oni by něchtěli partnerku, která by fetovala. Někomu jinému to nevadí. O tom ale tento thread přece není. Toto vlákno je o tom, že ty chceš "cenzurovat" příspěvky do diskuse.

    Nikomu to nebude vadit a nebude to mat pripadny negativny dopat na dorastajucu mladez, ktora by so mna mohla mat blby priklad?

    Názor vadit nebude. Bude vadit, když to skutečně pak budou dělat. Ale od toho je vzdělání. Může se mluvit o tom, že někdo považuje za nejlepší zabít půlku světa, ale potom se také musí mluvit o tom, že existuje další názor který tohle popírá. Takže ano, někdo může napsat, že vyhlazení židů se vlastně nepsalo, pokud někdo jiný přijde s důkazy, že se to stalo.

    msk avatar 27.6.2006 11:31 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ale od toho je vzdělání
    Takze potvrdzujes moje slova, ze autor blogu je intelektualne nerozvinuty a konzumenti drog su nevzdelani primitivi?

    Názor vadit nebude
    A co na to hovori zakon? Mozem sa postavit na horny koniec vaclavaku a kricat "Kokain je super, mali by ste ho vsetci vyskusat" a na dolny koniec a kricat "sieg heil !!!". Na hornom konci vyjadrujem skodlivy nazor, ale nikto s tym nic nespravi. Na dolnom konci vykrikujem nemecke heslo, ktore v preklade nic neznamena a neda sa povazovat za nazor (pretoze mu chyba obsah, nie je to cela veta, ale len zvolanie), napriek tomu pridu benga a zavru ma.

    Mne osobne by drogy vobec nevadili, pokial by sa konzumenti drog oddelili od slusnej spolocnosti, vytvorili si vlastny kontinent a tam hulili a fetovali co im srdce raci. Ale vadi mi, ze take socky otravuju zivot slusnym ludom, pohybuju sa medzi nami a ohrozuju vyvoj normalnych jedincov. Pokial sa budu ludia stavat k fetakom, ako k rovnopravnym jedincom, ktori na to maju pravo, mozu chodit zdrogovani medzi ludi, na diskoteky, po meste a tak podobne, kazdemu to pride normalne a chapanie buducich generacii sa znacne zakrivi.

    Predstav si opacnu situaciu - mas dceru, ktora zacne chodit z nejakym zdrogovanym zmrdom, resp. si pojde s nim zasukat a popri tom jej on ponukne fet. A povedzme, ze tej dcere je 15, je blba a vidi to vsade okolo seba, takze jej to pride normalne. Co spravis? Ja osobne by som asi siel sediet za vrazdu, pripadne by som mal docasny vypadok v prijmoch (neviem, co stoji kvalitny najomny vrah, zatial som to nepotreboval, nemam deti ...). Ako dalsi protiklad pristupu uvediem zakon, ktory ja osobne povazujem za extremne kontroverzny - povinne pouzivanie bezpecnostnych pasov v aute. Ked moze fetak fetovat a nicit si zdravie, alkoholik chlastat a nicit si pecen, ich liecenie budeme platit vsetci z nasich dani, preco by som ja mal byt povinny sa priputat? Ved ked sa rozbijem, je to moja vec. Moje liecenie pojde z toho isteho spolocneho poistenia, tak isto, ako protidrogova, alebo protialkoholicka liecba. Co je koho do mojho zdravia? A to tym, ze sa nepriputam, ohrozujem len sam seba, kdezto fetak ohrozuje vsetkych okolo seba.
    Heron avatar 27.6.2006 12:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    Takze potvrdzujes moje slova, ze autor blogu je intelektualne nerozvinuty a konzumenti drog su nevzdelani primitivi?

    A na to si přišel jak? Já autora nepovažuju za intelektuálně zaostalého. Může to být velmi chytrý člověk.

    To ty se snažíš diktovat ostatním, co mají a nemají dělat.

    Mne osobne by drogy vobec nevadili, pokial by sa konzumenti drog oddelili od slusnej spolocnosti, vytvorili si vlastny kontinent a tam hulili a fetovali co im srdce raci. Ale vadi mi, ze take socky otravuju zivot slusnym ludom, pohybuju sa medzi nami a ohrozuju vyvoj normalnych jedincov. Pokial sa budu ludia stavat k fetakom, ako k rovnopravnym jedincom, ktori na to maju pravo, mozu chodit zdrogovani medzi ludi, na diskoteky, po meste a tak podobne, kazdemu to pride normalne a chapanie buducich generacii sa znacne zakrivi.

    Aha, typicky xenofobní přístup.

    Btw víš co byl první nalezený text ze starého Egypta? Bylo to o "dnešní" mládeži, jak nevěří v bohy a užívají si bezstarostného života. A to bylo před cca 3000 lety.

    brk avatar 27.6.2006 12:47 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    Aha, typicky xenofobní přístup.

    Btw víš co byl první nalezený text ze starého Egypta? Bylo to o "dnešní" mládeži, jak nevěří v bohy a užívají si bezstarostného života. A to bylo před cca 3000 lety.

    A bylo kdysi to neuctívání bohů tak finančně náročné jako závislost na tvrdých drogách? Nebo do budoucna plánuješ, že budeš dítkům dávat peníze na dopravu, na obědy, na drogy, …? Pokud si ty drogy financují z legálních prostředků, je mi to putna. Pokud na to potřebují autorádia ze zaparkovaných aut, omylem zapomenout zaplatit v obchodě, …, tak už mi to sakra vadí.
    USE="-qt -kde"
    27.6.2006 13:37 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    (...)povinne pouzivanie bezpecnostnych pasov v aute. Ked moze fetak fetovat a nicit si zdravie, alkoholik chlastat a nicit si pecen, ich liecenie budeme platit vsetci z nasich dani, preco by som ja mal byt povinny sa priputat? Ved ked sa rozbijem, je to moja vec.(...)
    alkohl je neco jineho - ale fetovat se smí?
    Jakub Hájek avatar 27.6.2006 13:47 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    - ale fetovat se smí?
    Myslim ze uzivani neni trestne. Trestna je ditribuce, prodej, vyroba, drzeni vetsiho mnozstvi a ja nevim co jeste, ale uzivani drog IMHO ne.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    Mikos avatar 27.6.2006 13:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Zaujimave je, ze ked som len spomenul v predoslom autorovom blogu, ze by som sa s nou ani len nebavil, keby som jej videl v tlame len obycajnu cigaretu
    Tak to seš pěknej ubožák. Ostatně všechno cos v tomhle threadu psal vypovídá o tom, jak strašný omezenec jsi...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    xvasek avatar 27.6.2006 14:23 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nevím, jestli tady tato jednoduchá poznámka o jisté antipatii ke kouření musí vést k výrazů jako "ubožák" nebo "omezenec".
    msk avatar 27.6.2006 14:41 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nechaj tak, ja sa neurazim. Koniec koncov som ja sam tu sfetovanu verbez pomenoval podstatne horsimi vyrazmi a oni sa asik trochu urazili (na co im kaslem, pre mna su konzumenti nelegalnych (aby sme predisli dalsej diskusii o kofeine a cokolade) drog spodina).
    Mikos avatar 27.6.2006 17:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Přesně kvůli těmto kecům jsem tě nazval ubožákem a za tím si stojím. Nehulím (a co se týče tvrdých drog, tak ty bych nikdy ani zanic nezkoušel), ale znám spoustu vysoce inteligentních vysokoškolsky vzdělaných lidí pracujících ve vědě a výzkumu, kteří si občas zahulí, a žádné následky to na nich nenechává. Mimo jiné třeba kamarád, který minulý rok pracoval v CERNu (což je pokud něco víš o fyzice jedno z nejprestižnějších vědeckých pracovišť na světě) na detektorech mionů a tehnle rok tam pravděpodobně půjde zase.

    Člověk který pije a je závislý na alkoholu není o nic lepší než člověk který hulí trávu, právě naopak, alkohol je ještě silnější droga. A člověk který si jen jednou za čas zahulí je uplně to samé, jako člověk který si jednou za čas zajde s kamarády na pivko (což třeba já dělám). Není rozhodně o píď horší.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    27.6.2006 12:49 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    To si opravdu myslíš, že si dá někdo koks proto, že se o tom dočetl na ABCLinuxu v blogu ?

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    27.6.2006 11:07 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já bych ty Internety zakázal!
    Heron avatar 26.6.2006 21:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Taký úlety jsou naprosto the best, docela ti závidím i když ti to přeju.

    Chjo, to byly časy...

    :-D
    26.6.2006 21:51 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nevěřím.

    To jako fakt?
    26.6.2006 22:58 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Opravdu.
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    26.6.2006 23:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hmm.
    26.6.2006 23:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Tak pak můžeš později ještě napsat. Až se ti to uleží v hlavě. Fakt by mě zajímalo, k čemu dojdeš.
    26.6.2006 21:55 pasty | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :) Tak tohle bych na abc nečekal :)
    “Práce mě přímo fascinuje! Celé hodiny se na ni vydržím dívat.”
    26.6.2006 21:56 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    sex? fuj :-( !!! tak se přece dělají děti, ne? ROFL :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    26.6.2006 23:00 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-)
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    26.6.2006 21:59 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Koks teda nee.. To bych si nedal... Chlast, trávu a hašiš ještě jo, ale nic víc...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    26.6.2006 23:04 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-)
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 08:01 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    souhlas
    never use rm after eight
    27.6.2006 13:16 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ale to hulení jsem hodně omezil. Od září jsem měl asi tolik, co předtím za týden... Jinak můj rekord je asi 25 jointů (a pěkně macatejch, jeden papírek nestačil) za večer ve třech lidech...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    msk avatar 27.6.2006 13:28 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Dal si si medzitym premerat iq?
    Mikos avatar 27.6.2006 13:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    IQ by sis měl nejdřív přeměřit ty ;-) Protože když o něčem h*vno vím, tak do toho nekecám, sám ze sebe děláš blbce.

    Já sám sice nehulím, ale jsem zastáncem úplné legalizace marihuany. A nečteno mam opravdu hodně vědeckých materiálů o tomto tématu. Byl např. dělán výzkum, kde se srovnávaly účinky na mozek nejčastěji užívaných "lehkých drog" - extáze, alkoholu a marihuany - při jejich dlouhodobém užívání. Nejvíce mozek poškozovala extáze (způsobovala trvalý úbytek mozkových buněk), hned po ní alkohol (takéž trvalé poškození) a u marihuany se zjistilo, že _žádné_ trvalé poškození nezpůsobuje. Její účinky na mozek jsou jen dočasné a i po dlouhodobém užívání když člověk přestane se asi cca po půl roce mozek vrátí do normálu.

    Tzn. alkohol je i z tohoto hlediska _horší_ než marihuana. A nejen to, on je i mnohem "tvrdší" drogou a způsobuje daleko těžší závislost (závislost u těžkého alkoholika je téměř tak intenzivní jak závislost u uživatele heroinu, tohle u marihuany absolutně nehrozí).

    Opravdu nevidím žádný důvod, proč by marihuana měla být nelegální a alkohol legální. Minimálně marihuanu bych legalizoval a ostatní lehké drogy dekriminalizoval. Ale proti tvrdým drogám bych naopak šel přísněji, protože se vyznačují vysokou společenskou nebezpečností.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    27.6.2006 21:51 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Souhlas...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    27.6.2006 21:50 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nedal. IQ se dá měřit?
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    27.6.2006 13:13 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ještě lysohlávky jsem tam nenapsal..ty tam patří taky....
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    elviin avatar 26.6.2006 22:00 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mohl bys udelat anketu a navrhnout nekolik moznosti, jak by to melo pokracovat. My si vybereme;)
    26.6.2006 22:02 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    very good ajda :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Josef Kufner avatar 26.6.2006 22:04 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    ROFL, sem s tím :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.6.2006 22:33 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hezky si to vysthinul.
    26.6.2006 22:03 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-) Upřímná gratulace. Příště to zkus bez drog.
    Josef Kufner avatar 26.6.2006 22:04 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    LOL, pěkný zápisek :-D

    Akorát si dej pozor na svoje vlastní city, jsou docela svině (chce je to brát trošku s nadhledem) ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.6.2006 22:08 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    S trochou štěstí máš jen kapavku :) Teď vážně...dávej si bacha na to s kým spíš...zvlášť když bere drogy...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Jakub Hájek avatar 26.6.2006 22:11 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Tý vole, ty jseš dobrej pedál. :-D Skvělý příběh. Nemužů než ohodnit třemi body.. Co se drog týče, myslým, že zkusit se má všechno, jen tady bych se právě bál, že si mi to bude až moc líbit. Ale zase koks... Mít na to prachy... Ono to nemůže být zas tak špatný, když to sjíždí clej Hollywood :-D
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    26.6.2006 22:16 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Skočit ze skály taky není špatný....lítat je super, ale jednou k zemi musíš....
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Jakub Hájek avatar 26.6.2006 22:23 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Naprosto souhlasim... Ale radej skacu z mostu ;-) .. Kdyz si clovek dokaze uzit poradne bez drog, nema podle me duvod je brat. Teda krome piva. Kdyz oni ho delaj tak dobry :-D
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    26.6.2006 22:26 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mosty jsou na nic :) Sednout na kolo a pokoušet se přežít, to je to pravý :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Jakub Hájek avatar 26.6.2006 22:33 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Tak to verim. Bohuzel kolo nevlastnim a takove, ktere by se mi libilo (prave neco takoveho, aby to vydrzelo sesup z poradneho krpalu) neni zrovna za hubicku. Snad casem poridim. Jednou jsem si teda kolo pujcil, to jsem ale dopad se zlomenym frnakem..
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    26.6.2006 22:38 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mě už se toho stalo povícero, ale to tu nebudu rozebírat :) Jestli chceš pokecat tak napiš na cx@jabber.cz ... jinak kolo máš pěkný tak za 30...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.6.2006 22:54 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    Ne, už od 18 tis. koupíš dobrý kousky. Byly velký slevy a na trh jdou nové značky.

    27.6.2006 00:34 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mluvíme o kolech, který bez větší údržby vydrží aspoň sezónu...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    27.6.2006 14:01 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mno, taky to záleží na tom, jak jezdíš :-) Jak se tak dívám na ty vaše stránky, je to tam jedna zlomená vidle za druhou :-)

    Když člověk není extrémista (tj. normálně jezdí v terénu a to kolo nijak nešetří (za to se považuju já :-), vydrží mu i kolo za patnáct, s tím že to nechá jednou za rok seřídit (vlastní zkušenost :-)
    I am Jack's wasted life.
    Mikos avatar 26.6.2006 22:55 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Sportem ku trvalé invaliditě ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.6.2006 23:19 Al Koholik | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ku zdravi a trvale invalitide :-)
    Mikos avatar 26.6.2006 22:19 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Kokain má (alespoň po chemické stránce) velice podobné účinky jako metamfetamin (pervitin), i závislost na něm má stejné symptomy. Je to IMHO uplně stejný svinstvo, jen luxusnější a víc nóbl :-)

    Já osobně bych žádnou tvrdou drogu nikdy nezkoušel, mam se na to moc rád :-) Ale lidi co si to zkusí jen jednou a mají dostatečně silnou vůli nepokračovat v tom, proti těm nic nemam, zkusit se má (skoro) všechno ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.6.2006 22:11 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    26.6.2006 23:09 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Život je změna :-)
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    Mikos avatar 26.6.2006 22:15 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Koks? Sem si myslel, že to je v Česku "zábava" jen pro horních 10 000, možná ani to ne :-) Slečna je dcerou nějakých bohatých rodičů? ;-)

    Ale jinak je to velmi zajímavý "začátek" :-) Líbí se mi tvůj nadhled... zkusit se má sice (skoro) vše, ale být tebou dál bych se s ní moc netahal, moc nevěřím tomu, že by kvůli tobě s tím přestala. Pokud se do tebe opravdu bláznivě nezamilovala, což mi ale z toho popisu zas moc nepřišlo ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.6.2006 22:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já se nemůžu nějak zbavit pocitu, že tenhle seriál je tak malounko, drobátko vymyšlenej. ;-)
    Mikos avatar 26.6.2006 22:23 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ty předchozí díly byly celkem uvěřitelný ;-) Ale tohle je pravda už trošku někde jinde, přijde mi to trošku jak nějaký Hollywoodský scénář :-) Ale nevím, třeba to tak opravdu je ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 26.6.2006 22:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Jo, je to takový.... ;-)

    Ale věřím mu. Proč ne, že. Kdo takový úlety sám nezažil, že :-D
    Mikos avatar 26.6.2006 22:41 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já mu to taky věřím, ale to nic nemění na tom, že bych se nedivil kdyby to bylo vymyšlené :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    27.6.2006 11:20 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mozna by to Strider umel poznat?
    davida avatar 26.6.2006 22:28 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Tobe se to nelibi? Imho je to zazivnejsi nez komiksy na rootu :-)
    26.6.2006 22:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já neříkal nelíbí. ;-)
    26.6.2006 22:24 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    neměl bys prosimtě eště trošičku toho koksíčku?
    26.6.2006 22:27 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    i ty ? :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.6.2006 22:29 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    s tvym nickem bych čekal, že se přidáš..
    26.6.2006 22:39 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    A ono ne :) Na tohle nemám...nezkoušel jsem ani trávu :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    26.6.2006 22:46 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    to mi pripomina mansona: "Nemam rad drogy, ale drogy maji radi me."
    27.6.2006 13:19 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-D
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    26.6.2006 22:28 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Našel jsem kdysi jeden fakt moc dobrej HOWTO článek - Jak přijít o panictví ROFL
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Heron avatar 26.6.2006 22:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    LOOOOOOOOOL
    26.6.2006 22:34 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    !!! tohle už nekomentujte, dal jsem to jako samostatný zápis do blogu !!!
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    26.6.2006 23:05 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    No na ten koks bych se vysral, ale jinak si řikám, že v duchu toho určitě nijak nelituješ, nakonec jestli to je pravda, tak to byla určitě zajímavá zkušenost. Jen bych se být Tebou příště chránil.
    26.6.2006 23:46 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Jen bych se být Tebou příště chránil.
    Konečně někdo rozumný.
    Math, as Barbie says, is hard.
    26.6.2006 23:07 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    No to me prijde celkem sila takhle bych to nechtel. Ale ja jsem idealista :) tak me neber vazne.

    Ja jako spravny geek prisel o panictvi pri hrkani SCSI disku pri kompilaci nejakyho programu :D
    Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!
    26.6.2006 23:17 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Tak z tohodle jsem se málem zech*al smíchy :-)
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    xvasek avatar 27.6.2006 08:47 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Svou první přítelkyni jsem sbalil při exkurzi v atomové elektrárně. Teda tehdy jsme se k sexu nedostali, aby nedošlo ke zmatení. Jenom doufám, že je to dost geeky. :-)
    brk avatar 27.6.2006 09:31 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Už jsem myslel, že to byl Černobyl. ;-)
    USE="-qt -kde"
    xvasek avatar 27.6.2006 11:17 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nene, Dukovany.

    Teď jsem chtěl napsat, že Černobyl jsem nestihnul, ale ona tam ta elektrárna normálně vyráběla elekřinu až do roku 2000 (ve zbývajících třech blocích) a ještě dnes je tam zaměstnáno 2000 lidí. Mazec.
    27.6.2006 13:21 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    ...vyráběla elekřinu až do roku 2000...
    Já myslel že ještě vyrábí...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    brk avatar 27.6.2006 13:29 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    "V listopadu 2000 ukrajinský prezident Leonid Kučma během slavnostního zakončení provozu osobně zmáčkl vypínač 3. reaktoru a odstavil tím definitivně celou elektrárnu."

    viz. Wikipedia
    USE="-qt -kde"
    27.6.2006 21:51 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Aha..Dík
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    Heron avatar 27.6.2006 09:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    To já prvního kluka měl vlastně taky kvůli PC. Přišel jsem k němu hrát tehdy novýho Dooma a nějak se to zvrtlo :-D Pěkný to bylo ;-)
    27.6.2006 09:24 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    smarja, zvrtlo... :))))
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    27.6.2006 12:10 Setam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Spíš bych napsal "zvrhlo" :-) (2Heron: ftip)
    David Watzke avatar 27.6.2006 14:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.6.2006 14:16 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já bych se spíš divil, kdyby se s tím bylo dopředu nepočítalo... :-D
    Heron avatar 27.6.2006 17:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ale jo, počítalo se s tím .... :-D
    27.6.2006 22:00 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Tj, nacheatovat hned BFG :-D
    Only Sith deals in absolutes.
    26.6.2006 23:11 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    to unknown_user: Jdi do ní, tyhle holky jsou nejlepší :-)), alespoň podle mě, jak se říká trocha kokainu nikomu neuškodí.
    27.6.2006 01:50 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    No dobře, jsi vůl, že jsi to zkusil. :-D A že by ses s ní jinak býval nevyspal není nijak dobré ospravedlnění. ;-) Ale chudák holka by asi potřebovala trošku větší pomoc, obávám se... :-(
    27.6.2006 06:30 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hm, hulení trávy ještě nemusí nutně znamenat neslušnou holku (i když o definici slušnosti by se jistě daly vést nekonečné "flejmy"), s koksem už by to mohlo být horší. Jinak pěkný příběh, akorát sex je lepší za střízliva. Ne, že bych tedy zrovna já měl co kecat, vzhledem ke svému "poprvé" - trávník za kulturákem, kde probíhal deathmetalový koncert, kombinace alkoholu s hulením, vinou které dodnes neznám ani jméno dotyčné.
    27.6.2006 07:36 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    neverim nikomu ze si uzil svuj prvni sex :-)

    Co se da na 5 vterinach uzivat???? :-)
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.6.2006 11:09 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    neveril by si, ale niektory to zvladnu aj dlhsie. ...vazne. a neviem ci vies na co koks vlastne sluzi :-)
    27.6.2006 11:10 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    s/niektory/niektori

    pardon :-)
    27.6.2006 13:39 kormus | skóre: 9 | blog: Blog | Praha/České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    jasne; ale rikam, si ze by to melo byt asi s nekym jinym nez s fetackou (ok, holkou, co bere drogy - dejme tomu, ze prilezitostne), kterou bych videl jednou ve vlaku... jasne, mozna jsem moc najivni, ale ted momentalne to nejak tak vidim;
    xvasek avatar 27.6.2006 14:17 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Já to vidím stejně, ale říkal jsem si, že to bude proto, že už jsem asi moc starý...
    msk avatar 27.6.2006 09:28 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Prepac za vyraz, ale pokial si tym koksom nemyslel uholny produkt, tak si KOKOT. Nemam, co by som k tomu dodal.
    Heron avatar 27.6.2006 10:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ááá, pan dokonalý...
    Jakub Hájek avatar 27.6.2006 10:57 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    ale pokial si tym koksom nemyslel uholny produkt,
    To že jako šňupat uhlí je košér? :-D . Nevím nevím. To uz radeji ten kokain ;-)
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    27.6.2006 09:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    a proč to nepíšeš jako Jarda Šmíd?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 14:15 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Protože do tohodle blogu to lépe zapadá :-)
    Nebo mi snad nevěříš, že jsem on? Řekni si o důkaz. Klidně napíšu do svého druhého blogu úplně to samé.
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 14:21 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Naopak jsem si skoro jist, že unknown_user je Jaroslav Šmíd. Já jen nechápu, proč máš dva aktivní blogy.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 10:48 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Asi začnu některým zprávám i věřit :))
    27.6.2006 13:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    On a related news, vzrůstá poptávka po náhradních nosních přepážkách... ;-)
    27.6.2006 14:34 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Brutus :-D

    A na koks ser, produkty obsahující THC stačí ;-)
    I am Jack's wasted life.
    27.6.2006 14:48 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Take jses dockal .... Jenom nevim jestli jsi neklesl pod uroven tvych kvalit .

    JE sice dobre vedet ze holka ma rada travu ci koks , ale cennejsi jsou informace o jinych vlastnostech holky. Mezi nejcennejsi povazuji jeji vystiznou charateristiku , co ma v hlave ( ne znalosti , spise ja resi ziv. problemy ) a obecne pristup k zivotu. Pokud se uz ted o holce dozvis ze jede na co nejvetsi cislo byvalych partneru , v hlave ma vymeteno, a je to proste desna <|> , mas hned jasno zt tu holku musis co nejrychleji pustit z hlavy. Co se tyka tech drog, tak se poustet do toho vztahu je velke riziko, a zvas si to , jestli ti stoji ho podstoupit. Zavest rec o dorgach by nemela byt problem. Z te poznas proc je uziva a jaky ma k nim postoj ( je tak daleko, ze zpatky nemuze nebo by se jich chtela rada zbavit a nemuze ? ) . Nyni se orech rozlousknul a ty nyni vidis prave jadro. Bud hned pryc, nebo zacni s ni se schazet dale a pomoz ji to prekonat. Aneb zmena prostredi ( hlavne co se tyka perzonalniho ) je nejlepsi lek na odnauceni zavislosti je zmena tveho kolektivu. Vsak uvidis jak se to vyvine a na cem budes. I kdybys ted neuspel, tak uspejes priste, navic jses zkusenejsi a vyvarujes se tech chyb, ktere jsi predtim udelal.

    Jinak tu situaci bych resil trochu jinak. Konkretne kdyz te nechala cekat, mel bys ji take nechat pockat. Odpoved typu sorry, ale dneska nemuzu, ale zitra vecer by to slo. Mam uz neco domluvene. Tim otestujes zda-li ma doopravdicky zajem nebo te ma jen na lavicce nahradniku a sanci dostanes jedine na par hodin kdyz si usmysli ze nic lepsiho k dispozici neni. ( Aneb mam v sobe vytestovat zda skutecne holka stoji o me nebo jenom chce me k necemu vyuzit a vsazi na mou prizen. ) Schuzka jenom na verejnem miste, protoze nikdy nevis co te ceka na druhe strane. Napriklad zajit do kina na nejaky film neni spatny napad. Postupne bych vymyslel dalsi spolecne akce pri nich bych se snazil prohlubovat vztah. Take bych se snazil zjistit zda me ta holka vyhovuje ( napriklad by ji nevadilo , kdybych prosedel cely vikend u kompu a nechtel bych byt rusen ). Navstevy domu by byly na programu dne az bych uznal za vhodne. Se sexem bych byl take opatrny , nejsem typ co se hned za nim hnal, popravde by byl na poradu dne az bychom uznali za vhodne .

    Cinnost zenskeho mozku nejde pochopit. Prakticky ale kdyz si doopravdy holka vybere kluka, je s nim ochotna jit az na druhy konec sveta, vzdat se hodne veci , jenom aby byla s tim klukem. Pokud ovsem si daneho kluka vnitrne nevybrala , ale zacala s nim jenom vhodne situace, a ve vztahu zkousi kam ten druhy zajde, tak podle je jenom otazkou casu konec, ktery je nejrozumejsi reseni. Takze bych ji jenom kvuli drogam neodepisoval.
    msk avatar 27.6.2006 15:37 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Takze bych ji jenom kvuli drogam neodepisoval
    Prave naopak - treba ju odpisat, kym ta nenauci brat drogy (autorovi blogu sa to uz bohuzial stalo, o nedostatocnom intelektualnom vyvoji som uz pisal ...). Mozno je to len mojou militantnostou, ale u mna je narkoman v rebricku hodnot niekde na dne, spolu napr. s otravnym hmyzom a inou pliagou.
    Josef Kufner avatar 27.6.2006 16:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Uz se tesim na dobu, kdy lide jako jsi ty, nebudou chodit posvete. Bohuzel se asi nedockam. A pokud odepises nekoho, kdo si da obcas neco malo, tak je prakticky jiste, ze skonci uplne na dne. Takze je to vina tvoje a lidi, kteri jednaji stejne jako ty.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.6.2006 16:22 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Přesně. Fetování odsuzuju, ale jsem schopnej pochopit, že každý neodolá pohledu do propasti. Někomu ale může uklouznout noha. Pak je třeba někdo, kdo by ho zase dokázal vytáhnout nahoru.

    A to platí obecně o životě, ne jenom o drogách.
    27.6.2006 17:07 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    A proč to odsuzuješ? Já sám nikoho neodsuzuju (dokonce ani informatiky :-)), jenom bych některé věci nedělal. Prostě pochop, že někdo třeba nechce žít tvůj standardní život a že třeba nechce "vytáhnout z propasti."
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 17:19 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Napsal jsem to špatně, přiznávám. Nepřísluší mi takhle nikoho soudit. Opravuji na:

    Fetování považuji za nemoudré a __podle mého názoru__ hloupé a zbytečné.

    Snad už je to teď napsáno jakž takž lidsky. Spousta lidí tímto způsobem řeší nějaké problémy (teď neberu v potaz __podle mého názoru__ trouby, co nemaj nic lepšího na práci - i takových pár typů jsem znal, už ani nevím, kde je jim konec). A já to považuju za zbytečné. Vždycky existuje jiná cesta. Akorát někdy může vypadat na první pohled jako ta těžší. Však taky často těžší je.

    Samozřejmě bych nikomu svou pomoc nevnucoval, ale věřím tomu, že víš jak jsem to myslel. Mám na mysli lidi, kteří potřebují pomoc a chtěli by pomoc.
    27.6.2006 17:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    OK, ale mám pocit, že ti, co pomoc opravdu chtějí, mají možnost se obrátit na různá protidrogová centra. Pokud chceš opravdu pomoci, můžeš se zkusit někam přihlásit jako dobrovolník.
    Je mi líto takové mladé hezké holky, která ale bohužel fetuje. Žádnou takovou neznám, ale kdybych znal, tak se snažím pomoct jak to půjde. Takovýho života je škoda.
    Z tohohle jsem měl trochu dojem, že ošklivou nebo starou bys tak horlivě nezachraňoval :-) :-D :-)

    BTW Do profilu jsem vyplnil všechno, co o sobě chci prozradit.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.6.2006 17:55 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Samozřejmě že můžou. Ale řekl bych, že většinou potřebují někoho, kdo by jim vysvětlil, že tahle odborná pomoc je pro ně nejlepší. Myslím, že jen málo závislých si prostě jednou řekne "a dost" a napochoduje do protidrogového centra. To by nebyli závislí. To jsem se snažil říct. Důležité bude udělat ten první rozhodující krok a ten myslím málokdo zvládne sám. To by nám mohl povyprávět pan Jílek, se kterým by ses ale mohl zase rafnout :o)
    Z tohohle jsem měl trochu dojem, že ošklivou nebo starou bys tak horlivě nezachraňoval :-) :-D :-)
    Dobrej fór :o) Mohl jsem to zobecnit, to je fakt ;o) Ale jsem rád, že nikdo v mém okolí ani nikdo z mně blízkých lidí tohle nepotřebuje. Ale to samozřejmě každý.
    27.6.2006 17:21 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    A prozradíš mi už konečně, co studuješ? :o) Vím jenom, že informatika to asi nebude :o)
    msk avatar 28.6.2006 09:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    A pokud odepises nekoho, kdo si da obcas neco malo, tak je prakticky jiste, ze skonci uplne na dne

    Tak
    • Kto chce kam, pomozme mu tam. Silne pochybujem o tom, ze niekto si da "neco malo" omylom, alebo ze mu to niekto nanuti nasilu.
    • Odpisat takychto ludi je potrebne nie kvoli tomu, ze su to slabosi a primitivi, ale kvoli tomu, aby neboli nebezpecnym zlym prikladom pre ostatnych. Ostatne, preco asi tak existuju zakony? Preco sa na zlocincov pozerame cez prsty? Preco by nikto nechcel mat v dome recidivistu? Lebo si to zasluzia.
    28.6.2006 11:05 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ještě že je takových lidí jako ty (aspoň doufám!) minimum, oproti těm, kteří mají dobré srdce. Když někdo udělal kravinu, tak to není důvod, abych mu nepomohl. Každý člověk se dá napravit, pokud on sám chce. Bez toho to samozřejmě nejde.

    Jsi sobec. A navíc dost krátkozraký. Jak se ti s tím žije?
    msk avatar 28.6.2006 11:30 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    A navíc dost krátkozraký. Jak se ti s tím žije?
    Dobre, dakujem za opytanie.
    28.6.2006 11:48 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nemáš zač, rádo se stalo.

    A myslím že to, že jsi odpověděl na tu nejmíň podstatnou věc, už samo o sobě o něčem svědčí. Kdo ví, třeba jsi uznal, že mám pravdu, ale jsi příliš hrdý na to, to přiznat? Přiznat vlastní hloupost a omyl, to chce u některých lidí opravdu kumšt, to je pravda no.
    msk avatar 28.6.2006 12:03 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Na cely text pred "Jsi sobec" som odpovedal v inom threade, kde autor pisal takmer to iste co ty.
    28.6.2006 15:07 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hmmm, tak buď jsem si té odpovědi nevšimnul (příspěvků je tady už docela hodně) anebo všimnul a pak mi asi přišla dost mimo. Zkusím se po ní podívat.
    28.6.2006 15:17 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    No, tak jsem si tady prošel tvoje příspěvky a nenašel jsem nic nového.

    Je mi líto. Ale ne tebe. Je mi líto lidí kolem tebe. Taky nemám rád drogy, ale odmítat pomoc tomu, kdo se s nima zapletl a kdo chce pomoc a potřebuje ji, je sprosťárna nejvyššího kalibru. Z toho, co jsi tady říkal je mi fakt zle.
    msk avatar 28.6.2006 16:00 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hmm, je to jednoduche. "Lidi kolem mne" nemaju problem s drogami a poznaju dobre moj nazor. Pokial by sa to niekomu vlastnou vinou (!) stalo, prestava byt platnym clenom skupiny "Lidi kolem mne" a dalej ma nezaujima ( ale to by vedel dopredu, takze by vedel, do coho ide ).
    28.6.2006 16:21 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hmmm, tak s takovým "kamarádem" bych okamžitě zametl. Ale co, přátele si člověk vybírá a jestli si vybrali tebe, tak prosím. I když je teda upřímně řečeno nechápu. Já myslel že "lidi" jako ty přátele ani nemají. Ale jak jsi sám řekl: kdo chce kam...

    Nebudu opakovat urážky jakými jsi častoval lidi, kteří mají problémy s drogami. Na urážky já moc nejsem. Ale když bych byl, měl bych pro tebe slova ještě horší.
    msk avatar 28.6.2006 16:37 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mozno to bude tym, ze ma poznaju viac, ako ty z mojich reakcii na drogy. Ty vidis len tu drogovo-militantnu stranku. Okrem toho, priatelia nie su lieciebny ustav, ani zpruserovytahovaci. Ked sa niekto chce znicit, nech sa nici, ale mna a mojich blizkych nech do toho netaha. Ale to uz opakujem najmenej desiaty krat.
    28.6.2006 16:49 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Až se dostaneš vlastní blbostí do nějakého průseru a všichni kolem se na tebe vykašlou, tak pak nefňukej.
    Heron avatar 28.6.2006 17:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    No v podstatě bych mohl napsat to co lidi předemnou, ale nedá mi to:

    Okrem toho, priatelia nie su lieciebny ustav, ani zpruserovytahovaci.

    Skuteční přátelé se poznají v mezních situacích. Je snadný mít "kámoše" v dobrém, kdy všechno klape a nikdo nemá problém. Ale jakmile se něco stane (a teď to nemusí být jen ty drogy), tak se teprve pozná, kdo je skutečnej kámoš. Ten se totiž na tebe nevykašle v prním momentě, kdy máš problém.

    Co kdyby tvůj kámoš (ne vlastní vinou) přišel o dům? Taky se na něj vykašleš, když tě bude žádat, jestli u tebe může pár dnů přespat, protože nemá kde bydlet?

    msk avatar 29.6.2006 09:22 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Co kdyby tvůj kámoš (ne vlastní vinou) přišel o dům?

    Uznavam, ze som sa zle vyjadril a tak to asi mnohi nepochopili. Priatelia su od toho, aby si pomahali. Reagoval som cisto len a len na drogy. Slovami "ne vlastni vinou" si mi tak trochu nahral do karat, ale opakovat to uz nebudem... Alebo budem. Kamaratovi, ktory sa do drog dostane nie vlastnou vinou (neviem si predstavit ako, jedine ze by mu ich niekto nasilu daval a on by na nich zostal zavisly), pomozem v ramci moznosti.
    Mikos avatar 29.6.2006 16:04 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ty prostě říkáš, že když někdo udělá vlastní vinou blbost, tak se na něj jednoduše vy*ereš. Tohle si opravdu pod pojmem "kamarád" nepředstavuju... pro mě si jen ubožák a lituji lidi z tvého okolí.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.6.2006 16:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    I tohle jsem mu už minimálně jednou řekl, leč nepohnulo to s ním. Samozřejmě žádný div. Spíš bych se divil, kdyby to s ním hnulo.

    Ale třeba někdy dojde na moje slova a on si uvědomí svou hnusnou sobeckost.
    msk avatar 29.6.2006 16:22 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Obaja asi mate problem so zrakom, alebo ste moj prispevok len tak "preluskali" (comu by som sa nedivil). Este raz si prosim precitajte, na co reagujete.
    27.6.2006 16:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Nemyslím si, že všichni, kdo berou drogy si zaslouží odepsat. Podle mě jsou to často lidé, kteří potřebují pomoc a hlavně kterým se pomoci.
    ...pochybuju, že bych se bez toho s ní vyspal.
    Tahle věta mě zklamala nejvíc. Možná že autor blogu opravdu celou dobu hledal jenom možnost za*ukat si, ale já jsem si myslel, že má to děvče doopravdy rád. Proto jsem se mu snažil dříve trošku pomoci. Zklamal mě.

    Je mi líto takové mladé hezké holky, která ale bohužel fetuje. Žádnou takovou neznám, ale kdybych znal, tak se snažím pomoct jak to půjde. Takovýho života je škoda.
    27.6.2006 16:39 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    ...pochybuju, že bych se bez toho s ní vyspal. Jeste je otazka, zda to autor myslel tak, ze by se nevyspal on s ni, nebo ona s min.
    27.6.2006 17:01 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    To je pravda. Možná, že mu křivdím, ale podle vyznění té věty (celé) jsem moc nepochyboval. Ale holt já jsem asi příliš velký idealista a naivka.

    Jenom je mi opravdu moc líto toho děvčete, jak už jsem psal o kousíček výše.
    27.6.2006 17:51 unknown_user | skóre: 8 | blog: unknown_blog | Kamenný Újezdec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Myslel jsem to tak, že kdybych nebyl pod vlivem, tak bych do toho nešel JÁ.
    O to za*ukat si mi opravdu nešlo.
    Tento příspěvek je šířen pod licencí GNU/FDL.
    27.6.2006 21:53 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Jó tak zaťukat... Tak to jo... :)
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    28.6.2006 11:20 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Odsoudit je tak snadne... Kdyby to udelal kazdy tak tu mame gheta spolecenskych vyvrhelu, kteri se nejak prohresili, spolecnost je odsoudila a vytlacila je na okraj, kde je izoluje vzorovych obcanu. A tam ma dalsi kriminalita ty nejlepsi podminky pro mnozeni. Staci se podivat napr. do Svedska jak tam takovy system funkuje.

    Odsoudit je tak snadne, jenze tim napachas vice skody nez uzitku. Ale proc ? Proc ublizovat druhym, kdyz chteji tvou pomoc ? Proc jim nepodat pomocnou ruku, kdyz ji chteli a zachranit je pred utonutim ? Tim nezachranis nejen toho cloveka, ale take spolecnosti a zasadis kriminalite jizvu. Udelas v boji proti fetakum vice nez spolecnost a hlavne takovi "chytracni odpurci" jako jses ty. Prave preventivni cast tady nejvice chybi .
    msk avatar 28.6.2006 11:27 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Prevencia sa aplikuje prevazne pred cinom. Tahat niekoho zo sraciek, za ktore si moze sam, sa prevenciou da nazvat len tazko. Skor to tvori obraz: "skusim to a keby daco, niekto ma z toho vzdy vytiahne".
    Mikos avatar 28.6.2006 11:47 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Jak si tak čtu tvoje názory v této diskuzi, i feťák či bezdomovec je mi stokrát milejší než ty. Si prachsprostý ubožák. Fuj, dělá se mi z tebe zle...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    28.6.2006 14:41 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Jak ses mohl docist vyse, tak vis , ze pokud te spolecnost odsoudi ( vyhodi do skoly ) a neda ti dalsi sanci ( studovat dale, na jine skole ), potom jses ze zakladnim vzdelanim odsouzen pouze pro pomocne prace, ktere ti ovsem vyzerou ukrajinci a rusove, kterym proste nemas sanci konkurovat. Tak ti nezbyva nic jineho nez se zivit kriminalitou..... Tady je ta prevence.

    Vzdy pri podavani pomocne ruky vzdy stoji na zvazeni, zda stoji ji podat. Ta holka ( jak jsem se zde docetl ), nepatri mezi ty, pro ktere by byla druha sance vylozene zbytecna. Drogy nesirila umysle ( napr. za ucelem zisku ), a take nebyla tak daleko, ze by to byl jeji primarni zajem. Radikalni zmena okolniho prostredi dokaze cloveka silne zmenit. Tak proc v tomto nepomoci ?
    Skor to tvori obraz: "skusim to a keby daco, niekto ma z toho vzdy vytiahne".
    Nikdo ze zavislych se na zacatku nespoleha na pomoc druhych. Veri, ze tento problem ustoji , ale nikdy nespolehaji na pomoc nejakych druhych. Zavisly je schopen priznat, pokud umi uvazovat o svete a nazyvat problemy pravym jmenem, teprve pokud je uz uvnitr, na svem vrcholu a prizna , ze se mu to vymklo z kontroly a zkoncit sam nezvladne. Teprve pak zada pomocnou ruku, ktera zde ma smysl.
    msk avatar 28.6.2006 15:54 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Mas pravdu, aj ked s niektorymi vecami s Tebou nesuhlasim. Napriklad prevencia. To, co spominas Ty, je samozrejme represia - logicky dosledok jedincovho jednania. Porusi zakon, zahrabe sa do spiny, spolocnost ho odvrhne a ostane v srackach. Ak na neho pred ostatnymi ale ukazes prstom, aby sa poucili, to je prevencia.

    Ja mam pravdu v tom, ze ti ludia do toho sli dobrovolne a boli si vedomi pripadnych nasledkov (vyhadzov zo skoly, nemoznost dalsieho uplatnenia, prepad na dno spolocnosti, zdravotne a psychicke problemy, zavislost, kriminalita...). Pokial si nasledkov vedomi neboli, su nevzdelani (v takom pripade maju bud nizke IQ, alebo spolocnost sa dostatocne nevenovala prevencii). Pokial si nasledkov vedomi boli, su to hazarderi. A takym ja pomocnu ruku podat nedokazem a ani nechcem. Najhorsie na tom ale je, ze to svinstvo rozsiruju dalej. Nie ako dealeri, ale ked mladi a neskuseni ludia vidia, ze sa na drogy serie a neexistuju adekvatne tresty, spadnu do toho tiez. Vid. autor blogu, ktoremu sa zrazu naskytla prilezitost a vidiac, ze dotycna narkomanka za to nie je nijak stihana, slahol si tiez. Je mi z toho zle.

    Co sa tyka diskusii vstahujucich sa k tomuto konkretnemu pripadu, kazdy ma svoje priority. Moja priatelka ma napriklad k drogam podobne nazory ako ja, aj ked ani zdaleka nie tak militantne. (Aj) preto som si ju vybral (ono to skor bolo naopak, ale ide o priklad). U nej som si bol uz dopredu na 99% isty, ze ju, ako blizku osobu, nebudem musiet tahat zo sraciek. Autor blogu, ako aj vacsina tu diskutujucich, uplatnuju opacny pristup: najprv vytiahnut zo sraciek a potom mat plnohodnotnu partnerku. Kazdy ma svoje preferencie. Niekto rad blondiny, iny brunety, niekto by si vzivote nevybral narkomanku (ani potencionalnu), alebo fajciarku, alebo alkoholicku.
    A aby teda bolo uz konecne jasno, mne je uplne u prdele, kto droguje doma a sam, nikomu o tom nevravi a nesiri to svinstvo, ma na to $ a nekradne kvoli tomu, jeho buduca liecba nie je platena z mojich dani. Mne vadi, ze takyto smejd sa pohybuje medzi ludmi a je automaticky chtiac alebo nechtiac rozsirovacom drog, ci uz formou fyzickou (drogy na stole), alebo psychickou (bere to aj ona, vyzera, ze je v pohode, tak si slahnem aj ja a zasukame si... V skole nam sice vraveli, ze je to svinstvo, ale ved ona vyzera uplne v pohode).

    Ako som uz ale spominal niekde v autorovom blogu o ceste vlakom, moja komunikacia s dievcinou a zaujem o nu by sa pozvolna vytratil po tom, ako by som ju videl fajcit (vid. spominane preferencie pri vybere partnera) a dalsi den by som si vybral ine kupe, takze k drogam by to ani nedoslo a (v pripade, ze by som bol intelektualne nerozvinuty) nestiahla by ma na dno spolu so sebou...
    28.6.2006 16:35 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Jenom jsem ty tvoje pindy tak proletěl.
    Autor blogu, ako aj vacsina tu diskutujucich, uplatnuju opacny pristup: najprv vytiahnut zo sraciek a potom mat plnohodnotnu partnerku.
    Ty tady chceš tu většinu nasrat, že?

    Říkáš tady jak kdo nemá kdovíjak nízkou inteligenci. Sám to ale na sobě asi nepozoruješ :o) Pod svícnem je holt největší tma.
    Heron avatar 28.6.2006 17:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex

    Ak na neho pred ostatnymi ale ukazes prstom, aby sa poucili, to je prevencia

    Přeju ti, aby se to stalo TOBĚ.

    28.6.2006 17:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Už se mu to tady pokouším vysvětlit celej den, Herone. Bohužel to nemá smysl.

    Holt on je übermensch a tak se mu asi nikdy nemůže stát, že by něco podělal. Nietzsche by z těch jeho keců tady měl radost.
    msk avatar 29.6.2006 09:26 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Pochopte, ze mne sa to stat n-e-m-o-z-e ! Mozem vzdy spadnut do sraciek, prist o pracu, priatelku a tak podobne. To zarucit nikto nedokaze. Ale nemoze sa stat, ze by som niekedy vlastnou vinou a blbostou zacal brat drogy. Ale to uz vnimavejsi clovek urcite z mojich reakcii pochopil...
    28.6.2006 23:09 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Zapominas na naslednou kriminalitou, ktera je spojena se spolecensky dozivotne vyvrhnuteho fetaka. Drogy jsou sice spolecensky nebezpecne, jenze ta kriminalita je jeste vic spolecnesky nebezpecnejsi. Sanci na navrat z okraje spolecnosti by mel mit kazdy ( i kdyz se hlavne musi snazit sam, nemelo by byt zcela na jeho bedrech ). To chces take hned odsoudit cloveka, ktery prisel o praci a nemuze uz rok sehnad dalsi ?

    asi nic nevis o mladezi ze ne ? Zakazane ovoce nejlepe chutna . Krome toho mladi byli vzdy ( obecne ) rebelove a prinaseli do spolecnosti nove , kontroverzni temata a zpusoby. Podivej na klientelu hospod a budes sokovan kolik mladych ( pod zakonem ) lidi si tu doprava neco z alkoholicke nabidky. Take bys je chtel za to vyhodit ze skoly ? Take bys je chtel odsoudit na okraj spolecnosti ? Tudy cesta nevede. Jinak proc myslis , ze u drtive vetsiny veznu je pobyt za mrizemi veden tak, aby se zpatky nikdy nevratili ?

    Dobra holka je dnes nedostatkovym zbozim. Ne kazdy ma to stesti, ze narazil na ideal, ktery je tu pripraven pro tebe ( coz je nejspise tvuj pripad ) , stoji za to na vztazich pracovat a upravovat si partnera , ktery je mani, ke svemu svetlu. Clovek se behem zivota hodne meni, tak proc nedat sanci za to, ze v zivote nebyl vzdy idealni vzor ?
    msk avatar 29.6.2006 09:33 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Zapominas na naslednou kriminalitou, ktera je spojena se spolecensky dozivotne vyvrhnuteho fetaka
    Nene, skor to tu zamerne nepitvam, to by som Vas vsetkych uz asi totalne nas*al.

    Zakazane ovoce nejlepe chutna
    So vsetkymi nasledkami...

    Jinak proc myslis , ze u drtive vetsiny veznu je pobyt za mrizemi veden tak, aby se zpatky nikdy nevratili ?
    Netusim (takto z rana mi to moc nemysli). Sameho by ma to zaujimalo. Mozno preto, ze ich uz spolocnost nechce (samozrejme treba brat ohlad aj na zavaznost trestneho cinu. Je ine, ked niekto nahodou zrazi cloveka na prechode a ide za to brucat a je ine, ked niekto zastreli cloveka na Karlaku. Ale to je vlastne aj s drogami - lahke:tvrde).

    Inak si to napisal dobre.
    28.6.2006 11:29 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Hezky jsi to napsal, ale pochybuju, že si svoji blbost uvědomí. Možná by si ji neuvědomil, ani kdyby mu ta "špína" o který mluví, ale který by ale samozřejmě on nikdy nepomohl, třeba zachránila život nebo mu pomohla nějak jinak. Holt i takoví lidé žijí mezi námi. Proč by měli pomáhat, když se jich to nijak netýká. Dodávám - zatím.
    Pavel Stárek avatar 27.6.2006 21:30 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    Ty vole, sex je pro děcka, dospělí chlastaj :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    28.6.2006 14:57 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: První sex
    mrdání je pro děti, dospělí si radši daj panáka
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.