abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 58
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (70%)
     (7%)
     (11%)
     (13%)
    Celkem 197 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Sám jsem člověkem více než cokoli jiného rozporuplným, a bohužel i mé texty jsou začasté plny rozporů. Když si jich někdy všimnu a snažím se o vysvětlování, čitelnost obvykle povážlivě klesá. Celé to je jen snaha zdokonalovat svoje vyjadřování, snaha vměstnat notně zkurvenou poezii do schémat hovorové řeči. A snad i já mohu věřit, že hledat krásná slova je lepší než zabíjet a vraždit.

    Aktuální zápisy

    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Za olympijské ideje (in memoriam)

    13.8.2008 00:19 | na (pseudo)renesanční téma

    Znáte obal Krylovy druhé dlouhohrající, Rakoviny. Ten s metály, kupř. za statečnost (in memoriam). Nepříjemně pravdivý. Jako dnešní titulní stránky novin. Ech, že jsem vůbec na ten oběd chodil, když tam rozdávají noviny zdarma…

    Můj pocit je venkoncem zvracivý. Kam se poděla ekecheiria? Bývalo zvykem, že v době her (olympijských například) utichly zbraně. Dnes jen silent musae. Kdo ještě pohádky žádá – a strádá?

    Chlapci od Googlu řeší svoje loga, chlapci z politiky řeší své schůzky s dalajlámou, chlapci z průmyslu si užívají. Já – piju. Na zapomnění!

    P.S.: taky nesnáším mikroblogy :-)

           

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Bluebear avatar 13.8.2008 00:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tím, že se nadereš jako peří, rozhodně ničemu nepomůžeš. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    13.8.2008 00:40 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    No, a to mám ve sluchátkách Heroin :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Bluebear avatar 13.8.2008 01:06 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Zajímavá shoda - moje aktuálně neoblíbenější vypalovačka je od Volantu Paramo, Semtín, pervitín. (no jo, jsem starej ročník...)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Luk avatar 13.8.2008 00:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Škoda, že ty hry nejsou v Rusku - mohl se opakovat rok 1980. Invaze do Gruzie je hanebným činem, srovnatelným s jinými útočnými válkami (ať již vedenými Ruskem/SSSR nebo někým jiným).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 01:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Co všechno muselo to Rusko podstoupit, aby se ta Gruzie do NATO nedostala ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.8.2008 03:36 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    a olympijske hry v SLC 2002 vam nevadily? ...kdy se stalo to (snad poprve v historii), kdy dokonce hostitelska zeme vedla valku, proti jine zemi?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    pavlix avatar 16.8.2008 20:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Poprvé v historii?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.8.2008 13:39 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ehm? Moskva 1980...
    13.8.2008 06:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Nebyl bych si tak jisty... V podstate se Gruzie chova jako male decko, ktere stoucha do starsiho brachy a kdyz dostane pohlavek, tak utika za rodici, ze ho bratr bije.

    Spravne reseni bylo Gruzii humanitarne vybombardovat (sem tam i nejaky spital a skolu ci televizi, ani ambasada neni k zahozeni) a Saakasviliho dostat do Haagu. Rika se tomu "kosovsky scenar".
    freshmouse avatar 13.8.2008 09:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tak Rusko je náš starší brácha... Ó-MŮJ-BOŽE!
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 09:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    ...a co teprve ty rodiče :-D
    13.8.2008 09:10 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    eeee... muzes laskave popsat dusevni pochod, kterym ses dostal k tvrzeni, ze Rusko je nas starsi bracha?
    13.8.2008 09:13 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Freshmouse strávil 90 dní v Gruzii na odvykací kůře ze závislosti na pornografii (viz diskusi v blogu o monitorech) a ještě si neuvědomil, že se vrátil :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 13.8.2008 09:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tím se mě snažíš zdiskreditovat? :-D
    kotyz avatar 13.8.2008 15:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tebe? To uz ani nejde :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 13.8.2008 15:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Věř, že jde. :-)
    freshmouse avatar 13.8.2008 09:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ten duševní pochod je zjevně ten samý, kterým jsi došel k názoru, že Rusko je starším bráchou Gruzie.
    13.8.2008 09:17 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ale di ty brepto... Chytani za slovicka by ti slo... jen tak mimochodem, kdo byl nejvetsim ruskym zlocincem ve dvacatem stoleti. Gruzinec :-))))
    freshmouse avatar 13.8.2008 09:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Chytání za slovíčka? Vždyť jsi jasně napsal: "(...) V podstate se Gruzie chova jako male decko, ktere stoucha do starsiho brachy (...)"! :-) Jak je to s tím dubiskem? ;-)
    13.8.2008 09:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Aha, takze kdyz to tvrdim o Gruzii, tak to musi platit i pro nas?
    freshmouse avatar 13.8.2008 09:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Diskuze se nám nějak zacyklila.

    Další iterace.
    13.8.2008 09:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    ...se nam?

    :-)
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 09:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tak tohle je zajímavý dotaz! Před 20 lety jsme byli ve sféře vlivu Sovětského Svazu, Gruzie byla jeho přímou součástí. Dnes počítáme s tím, že ve sféře Ruska již nejsme (minimálně politicky - aspoň doufám), Má Gruzie stejný nárok, když SSSR již neexistuje? Podle vší logiky ano. Rusko si to však nemyslí. A navíc dobře ví, že z pozice síly může pohnout i s myšlením Západu. Udělá něco Západ pro to, aby Gruzii ochránil, kdyby Rusko Gruzii de facto anektovalo ? Kdo odpoví "ne", zeptám se jej na totéž v našem případě.
    No jo. Jsou to otázky, na které neznám odpověď. Ale položit si je musím.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.8.2008 10:06 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Kdyz Zapad napadl Srbsko kdyz vyvrazdovalo Kosovce, proc by mel zasahovat proti Rusku, ktere napadlo Gruzii kdyz vyvrazdovala Osetijce?
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 10:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Pravda, analogie Srbska s Ruskem se tady přímo nabízí. Rusko je v několika řádech větší než Srbsko a to je problém :-(
    Ale: není ta verze s vyvražďováním Osetijců asi podobná tomu, jak my jsme za 1. republiky utlačovali chudáky sudetské Němce?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.8.2008 10:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    My jsme zacali ostrelovat nejake mesto se x desitkami tisic obyvatel? Kde?
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 10:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Já jsem to myslel jinak. My jsme měli na svém území enklávy s obyvatelstvem jiné národnosti, stejně jako má dnes Gruzie. Také tato cizí národnost měla svůj mnohem silnější státní útvar v sousedství. My jsme vyhlásili 2x mobilizaci (poprvé částečnou, pak úplnou). Zvenku to vypadalo tak, že utlačujeme tuto národnostní menšinu, která má právo na sebeurčení a velký silný bratr této menšině přišel na pomoc. Samozřejmě, že jsme nikoho neostřelovali, ale zahraničí to vidělo jinak. Kdo ve skutečnosti konflikt vyprovokoval, je dnes jasné. Podobná situace je dnes ve v vztahu Gruzie - Jižní Osetie - Rusko.
    Až teď, co jsem dopsal tento příspěvek, spočinulo mé oko na Hospodářských novinách, kde je článek "Rusové v gruzínských Sudetech", takže je vidět, že tato analogie nenapadla jenom mne.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.8.2008 10:42 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tak to asi ano... Na tyhle otazky opravdu asi neni jednoducha odpoved.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 10:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    ...kdyby byla jednoduchá, tak bych vám už dávno odpověděl :-D
    13.8.2008 11:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    jo, ja na tohle rikam "kdybych to vedel, tak zivim necim jinym" :-)
    13.8.2008 11:08 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    jako vzdy mate pravdu. tu nejvetsi
    13.8.2008 11:50 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    My jsme měli na svém území enklávy s obyvatelstvem jiné národnosti, stejně jako má dnes Gruzie
    Technicka poznamka, v obou pripadech neslo o enklavy, ale o uzemi prilehle k hranici.
    Kdo ve skutečnosti konflikt vyprovokoval, je dnes jasné.
    Pokud narazis na nacisticke nemecko, tak to je dost nepresvedcive - AFAIK konflikt existoval uz od vzniku CSR, v roce 1919 byly masivni demonstrace sudetskych nemcu rozehnany pomoci ceske armady, zbylo ~50 mrtvych. O dvacet let pozdeji se jen ukazalo, jak bylo neprozretelne zabrat uzemi, na kterem skoro nikdo nechtel byt soucasti daneho statu.

    Krom toho jakekoliv historicke analogie jsou dost irelevantni, dulezite je, co se skutecne v tomto pripade na Kavkaze odehralo. Malokdo z nas ma zarucene informace a tezko rici, ktera z propagand je blize pravde. IMHO na vine je ten, kdo jako prvni zasahl do relativne poklidneho statu quo masivnimi armadnimi manevry a ostrelovanim tezkou technikou, at uz to je kterakoliv strana, ale ani takove jednani neobhajuje pripadnou neadekvatni reakci ostatnich stran.
    13.8.2008 17:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    O dvacet let pozdeji se jen ukazalo, jak bylo neprozretelne zabrat uzemi, na kterem skoro nikdo nechtel byt soucasti daneho statu.
    To není pravda. Většině sudetských Němců to bylo fuk. Když byla v roce 1938 mobilizace proti Německu, 90% sudetských Němců narukovalo.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 13.8.2008 20:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)

    Jenže se nepřišlo na to, kolik z nich by bylo pátou kolonou, jak by byli spolehliví v boji.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    13.8.2008 20:27 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    90% sudetských Němců narukovalo.
    A nenarukovat, predpokladam, bylo trestne?
    13.8.2008 10:27 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Me se nabizi analogie Srbska s Gruzii, nikoliv s Ruskem.
    Ale: není ta verze s vyvražďováním Osetijců asi podobná tomu, jak my jsme za 1. republiky utlačovali chudáky sudetské Němce?
    Co ja vim, tak Ceskoslovensko z 1. republiky dost drsne utlacovalo sudetske Nemce, zejmena ihned po svem vzniku.
    13.8.2008 11:34 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Zapad poslal do Srbska tanky?

    Kde vite (mimo ruske vladni zdroje), ze doslo k vyvrazdovani Osetincu?

    Gruzinska armada udelala naopak (krome jinych) strategickou chybu, dala cas civilnim obyvatelum opustit valecnou zonu, jenze to jaksi v serii propagandistickych a chaotickych informaci z obou stran zapadlo.
    13.8.2008 11:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ne, bombardery. Ale zato humanitarni :-)

    A co se tyce tech slechetnych Gruzincu:

    opatrne s tou propagandou...
    13.8.2008 12:07 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    "Po několika dnech těžkých bojů a těsně před svým odjezdem vzala ruská armáda malou skupinku zahraničních reportérů na prohlídku města. Přísně ale kontrolovala, kam se jdou podívat, a rozhodovala o tom, kde se bude zastavovat."
    13.8.2008 12:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ano, cekal jsem, ze se nekdo ozve. Tak ted uz jen zbyva prohlasit uvodni nocni ostrelovani mesta za ruskou lez a mame to kompletni.
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 12:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    To mi připomíná starý vtip:
    Na čínsko-sovětské hranici napadli čínští vojáci pokojně orající sovětský traktor. Traktor načež palbu opětoval, vznesl se do výšky, obkroužil čínské jednotky a odletěl pryč.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.8.2008 12:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    ...traktor palbu opetoval, cinske jednotky znicil a vratil se zpet na zakladnu :-)
    13.8.2008 17:35 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Já jsem to slyšel s čínskými tanky...
    13.8.2008 10:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Kamen urazu asi bude rozdilny pristup. Srbsko ne a Gruzie ano? Proc? A kde se to zastavi? Ja samozrejme tusim proc se deje to co se deje, ale nemyslim si, ze by to bylo az tak dobre.
    13.8.2008 17:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Nu, ja bych si v tom zmatení komu jde o demokracii a pokojné obyvatelstvo všiml, že přes Gruzii jde významný ropovod. A kde je ropa, tam mají velmoci vééélikýýý zájem dohlížet osobně se zbraní v ruce a s těmi nejušlechtilejšími myšléénkami na triku na "pořádek".
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 17:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    +1
    13.8.2008 19:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Gruzie byla jednou ze zemí, kam se napřel po pádu SSSR zájem Ruska o znovunabytí vlivu. Už svržení Ševarnadzeho Moskava, dle vlastního přiznání, podporovala. Z mnoha důvodů je Gruzie pro Rusko lákavá (nejen ropa). Navíc je to takový test bojem. Když zaberou Gruzii, nic se nestane, tak můžou dál. Imperiální snahy Ruska nejen nezmizely, ale rostou a rostou.

    Kdyby nebylo Osetie, bylo by něco jiného, ta válka je na spadnoutí už dlouho. Myslím že kdyby nebylo vůbec nic, byl by nějaký teroristický útok a za ním by se našli, jistě našli, gruzínci.

    Podniknout takovou akci v době olympiády je sice ošklivé, ale pro Rusko praktické. Všichni se koukají, jak se pěkně sportuje, kdo by si kazil náladu. Copak je dnes dřív ve zprávách, he? Sport. Jindy by bylo první tohle.
    13.8.2008 20:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Všichni se koukají, jak se pěkně sportuje, kdo by si kazil náladu.
    Ono to fakt někoho zajímá? :-)
    13.8.2008 20:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ano, zajímá. To, že mne něco nebaví, ještě neznamená, že se nebudu tvářit, jako by to nezajímalo nikoho.
    13.8.2008 20:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Samozřejmě mělo být: "…neznamená, že se budu tvářit…"
    13.8.2008 20:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ano, zajímá. To, že mne něco nebaví, ještě neznamená, že se nebudu tvářit, jako by to nezajímalo nikoho.
    Snad chápeš, že vás jen tak popichuju :-). Ale co po mě vůbec chcete? Víte vy vůbec, co bylo před tou blbou olympiádou na ČT2 v 19:35? :-) Vždycky když je nějaký sport v televizi, tak mi to zruší, přitom platím prostřednictvím koncesionářských poplatků za celý jeden kanál, který je na sport vyhrazen.
    13.8.2008 20:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Víte vy vůbec, co bylo před tou blbou olympiádou na ČT2 v 19:35?

    Padesátá repríza Simpsonových? Ti navíc nezmizeli, jen se přesunuli.

    13.8.2008 20:59 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    To, že mne něco nebaví, ještě neznamená, že se nebudu tvářit, jako by to nezajímalo nikoho.
    A on to opravdu vyznamna cast lidi sleduje? Nehodnotim podle sebe, ale kdyz se podivam na sve siroke pribuzenstvo, tak sice zaznamenavaji informace o vysledcich, ale nevim o nikom, kdo by na to aktivne koukal.
    13.8.2008 22:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Vzhledem k nešťastnému časovému posunu je to samozřejmě méně, než třeba při minulé olympiádě v Řecku, ale i tak pořád docela dost. Rozhodně víc lidí, než by ve stejnou dobu koukalo na to, co by zatvrzelí odpůrci sportu v televizi rádi viděli místo něj.
    13.8.2008 22:28 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Je rozdil mezi priznivci/odpurci sportu a priznivci/odpurci sledovani sportovnich prenosu.
    14.8.2008 00:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Napsal jsem "zatvrzelí odpůrci sportu v televizi".
    14.8.2008 06:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Čeština je potvora. To může znamenat jistě odpůrce sportovních přenosů sedících u tv, také pořad o zatvrzelých odpůrcích vysílaný v tv. :)

    Já jsem zase tv abstinent (po návratu z pracovního týdne v přítomnosti debilbedny), tak mi to netrápí. Přišel mi ten sport sice jako nuda, ale na rozdíl od jiných pořadů neurážející. Sice pro me není moc zajímavé sledovat půl hodiny někoho jak pádluje, připomínalo mi to ale avangardní filmy šedesátých let, třeba ten s několikahodinovým záběrem ze stativu na mrakodrap a nic. Až rádia začnou hrát hudbu inspirovanou skočnou skladbičkou Johna Cage 4´33´´, bude úplně nejlíp! :)
    14.8.2008 07:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Nojo, v kontextu je ale význam zatvrzelých zřejmý. Já se sportu vyhýbám všude a přitom celý život sportuju. To jsou ty paradoxy. :)
    14.8.2008 09:30 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Aha, myslel jsem, ze "v televizi" rozviji "videli".
    14.8.2008 12:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Mně zase nedošlo, že se to dá vyložit oběma způsoby, jinak bych to asi formuloval jinak.
    14.8.2008 07:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Vás to třeba evidentně zajímá. Někomu to obsadí mozek starostí, aby vyhrál ten či onen, jinému vztekem, že nedávají Simpsnovy. A zprávy raději znechuchuceně vypne.
    14.8.2008 09:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    jinému vztekem, že nedávají Simpsnovy

    Jak už jsem upozornil v předchozím příspěvku, oni je dávají. Jen trochu jindy a na ČT1 místo ČT2.

    freshmouse avatar 14.8.2008 09:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Dneska například nejsou a zítra jsou v prestižním čase 14.40, kdy nikdo rozhodně není ve škole nebo práci. :-(
    14.8.2008 09:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Řekl bych, že video nebo HD rekordér už dneska na rozdíl od osmdesátých let není žádný luxus. Myslíte snad, že já můžu koukat na všechny pořady v době, kdy je dávají?
    freshmouse avatar 14.8.2008 09:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Nic takového bohužel nevlastním.

    Ale je to zajímavý nápad. Např. zprávy by se dávaly ve 4.00 ráno a kdo by měl zájem, nahrál by si je. Nemám strach o to, že by nebyly aktuální, jelikož informace o tom, že v Horní Dolní z okna vypadla kočka nebo že někde cikáni ukradli kabely, prostě nezestárnou... :-)
    14.8.2008 16:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Hlavně když to je v HD, že :-D
    freshmouse avatar 14.8.2008 16:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    A co to valstně vůbec znamená? :-)
    14.8.2008 16:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    HD video znamená Hodně Dobrý video. (V originále High Definition - v rozlišení 1080p nebo aspoň 720p, widescreen)
    freshmouse avatar 14.8.2008 09:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Absence vysílání Simpsnových mě opravdu nakrkla... Naštěstí ale dávají Dr. House, takže seriálový deficit není tak hrozný.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 02:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Olimpiádu (ačkoliv sport mám rád) stoprocentně ignoruju (TV přepínám, nevnímám a do debat o ní se nevměšuju), můj názor není politickej (tybet), ale čistě lidskej, jsem znechucenej tím, co dokážou kvůli pos*aný olimpiádě udělat se zvířaty (viz první stránka linku z mojí patičky, zkuste si červený text zkopírovat do googla...) :-(

    ...je to hnus velebnosti!!!
    13.8.2008 07:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Olimpiádu … stoprocentně ignoruju

    Zjevně nejen olympiádu… :-)

    13.8.2008 08:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Budme tolerantni, kdyz do tebe budou prat horem dolem olimpiadu z novin, televize a radia, tak to budes psat taky :-)
    13.8.2008 11:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Včera jsem v titulkách u filmu viděl apetyt. Opakovaně.
    Quando omni flunkus moritati
    13.8.2008 11:28 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ypsilon je tam ale správne (v češtine), len chýba dĺžeň. (Teda ak bola reč naozaj o chuti do jedla.)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    pavlix avatar 16.8.2008 20:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Já zas v nějakém komentáři o kousek zpátky viděl Tybet, proti polskému pravopisu nic nemám, ale bylo to v české větě :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.8.2008 09:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    ...jak už jsem psal, zkus tu dva a půl roku žít, číst knížky, noviny, časopisy a internet po polsku a pak napsat něco česky, pak píšeš automaticky to, co sis zapamatoval vizuálně a přijde ti to úplně v pořádku, dokud tě na chybu někdo neupozorní... ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 09:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    To je stále můj jeden a ten samej problém a jeho vysvětlení je jednoduché... ;-)
    13.8.2008 11:05 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tybet asi tiež, čo? :) Poľština je vážne divný jazyk.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 13:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ano, teď na to taky čumim jako puk, že tam mam "Y", je to holt deformace které už se asi nezbavím... :-D :-D :-D ...všechno se tu píše přesně naopak než mi vtloukala do hlavy soudružka učitelka ;-)
    13.8.2008 13:28 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Jo, legrace je to hlavne v zemepise. Takova trojka Paryz, Rzym a Mediolan :-)
    14.8.2008 16:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ty seš původem polák? Mezi Čechy a poláky je, mám dojem, vzájemný pocit, že ten druhý má legrační jazyk. Onehdá se jeden známej (polák) smál českýmu 'ponožky'. Mě zase tuhle v letadle rozesmálo polsky řečené url 'aerlingus kropka com' ;-)
    14.8.2008 16:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Jeden polák mi zase vyprávěl, že šel do vývrtky, když na Slovensku viděl ceduli "odchody autobusov", protože odchody jsou v polštině výkaly…
    Luk avatar 14.8.2008 16:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Mnoho Čechů by se zase jistě překvapilo, kdyby polský policajt volal na svého psa: "Šukej, šukej!"
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.8.2008 17:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tohle slovo dostalo svůj současný význam poměrně nedávno. V románě Velenovského (cca někdy začátek dvacátého století) se píše o pilné a nezahálčivé ženě že prošukala celý boží den. Já z toho měl vánoce, ale tenkrát to znamenalo ještě přičinlivou, neutuchalící drobnou snahu. Což vlastně znamená dodnes, ale trochu jinde, než jsou domácí práce, třeba.

    U nás se doma se to ujalo, a když jde někdo něco dělat v domácnosti, tak řekne že si jde zašukat po kuchyni. Cizí lidé, pokud zaslechnou, zírají poněkud vyjeveně. :-)
    14.8.2008 17:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    No jo, to jsou tyhle rodinné speciality. Takhle už jsem se třeba setkal s výrazem pička pro plastovou láhev na pití…
    Luk avatar 14.8.2008 18:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tohle slovo dostalo svůj současný význam poměrně nedávno.
    Se slovem mrdat je to podobné. Naopak jiná slova se zase otupila - například používat (v dnešním významu) běžně slovo sranda bylo před pár desítkami let naprosto nemyslitelné.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.8.2008 20:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Je to tak. Je to nekonečná honička. Na něco, "co se neřiká", se vymyslí eufemický opis. Třeba ležela s ním, spala, dala mu, i to šukala, což bylo nevinné pomrkávání "my dospělí víme co tím myslíme". Jenže když teď řeknu že budu ještě chvíli doma šukat, tak ostatním zaskočí a nebudou, ale opravdu si nebudou myslet že jdu utírat prach. :)

    Ono je to všude, Šílená je honička s ... dnes lidmi se zdravotnám postižením. Bacha, v tomhle pořadí je to košér, jinak je zle. A slabomyslní se stali postupně debily a spol. což se stalo nadávkou a tak máme mentálně retardované, jenže "retard" už se používá zase jako nadávka a tak se půjde dál, neb tohle slovní řešení není řešení, my se prostě s tím že vyměšujeme, rozmnožujeme se a nebo že se někdo holt nenarodil ideálně fungující po všech stránkách, musíme smířit bez schovávání za slovíčka. Si myslim. Ale to je už nějak hodně daleko od olympiády, co? :)
    14.8.2008 22:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ale to je už nějak hodně daleko od olympiády, co? :)

    Vlastně ani moc ne… :-(

    Dalibor Smolík avatar 15.8.2008 10:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tenhle posun slovních vyjádření je běžný i v jiných oblastech. Za Rakouska jsme měli "starobince". Za vyspělého socialismu to byly "Domovy důchodců", dnes se tomu říká "Domy pro seniory" ..a stále jde v podstatě o jedno a totéž.
    Nicméně když jsem poprvé stanul na území bývalé Jugoslávie, hned mě zaujaly nápisy jako "Hladna piča" nebo "Alkohol za piču" .. apod. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.8.2008 10:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Me se libily napisy typu "zvencilni gumy za otroke" popripadne polovicni vstupne pro "otroky" :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.8.2008 12:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Mladá taky byla v šoku, když v Praze viděla nápis "čerstvé pečivo", czerstwe - červivé :-D
    15.8.2008 14:41 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    To mi připomíná mou první myšlenku, když jsem v Německu viděl nápis "roten apfel" (mimochodem, google je na tom úplně stejně, právě jsem si ověřil).
    Luk avatar 15.8.2008 16:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Já jsem měl opačný problém, protože jsem se učil dříve německy než anglicky. Čili když jsem pak někde uviděl "rotten egg smell", chvíli jsem přemýšlel, jak asi mohou být cítit červená vejce :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 15.8.2008 18:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Já mám jednoho zákazníka s adresou "Am roten Weg" a v první chvíli jsem se podivil, proč je ta cesta shnilá :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.8.2008 22:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    M2 to připomíná když se řekne rusky o někom, že má красный живот, čech by si myslel, že má krasný život ;-) (nevím jesi to mam napsaný dobře, rusky v podsatatě neumím... :-D)
    Luk avatar 15.8.2008 23:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    "Нaш красный!" "Prosím tě, co je na tom krásnýho? Dyť je to červený jak trenýrky!" :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.8.2008 00:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Pikantní ovšem je, že slovo "красный" dříve znamenalo totéž, co české slovo krásný. Dočetl jsem se to v průvodci Moskvou - psali tam, že Rudé náměstí se jmenovalo "Красная площадь" už dávno před VŘSR, ale že původně to znamenalo krásné a že se později změnil význam toho přívlastku.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.8.2008 12:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Ne, ale dva a půl roku tu žiju. Jak se zlepšuju v polštině, zhoršuju se v češtině ;-) píšu prostě automaticky, to co vidim v novinách, knížkách...
    Dalibor Smolík avatar 13.8.2008 11:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Já mám ještě někde ve skříni tričko s nápisem "Olimpiada 76" :-)
    Ano, hádáte správně. Byl to dovoz z Polska.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.8.2008 13:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    No, tak to jsem ještě plaval v koulích :-D
    13.8.2008 11:35 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Tohle predstaveni uz davno neni Olympiadou, ale jen propagandistickym predstavenim...
    13.8.2008 11:48 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    A ono to někdy znamenalo i něco víc? :-)
    13.8.2008 15:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Znamenalo, znamená a znamenat bude. Zkuste se, vy všichni moudří, zeptat třeba těch sportovců. Nejlépe těch, kteří se čtyři roky těšili na olympiádu v roce 1984 jako na vrchol své kariéry (nebo jeden z vrcholů) a pak kvůli politickým gestům papalášů nejeli nikam. Myslím, že by vám velmi pregnantně vysvětlili, co si o politicky motivovaných bojkotech myslí.
    vencour avatar 13.8.2008 20:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)

    Stejně jako olympiády v letech 1920 a 1948, taky byli lidi rádi, že jsou živí a mohou reprezentovat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2008 13:43 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Krome toho, ze Olympiada ma sve politicke koreny (uz dokonce i v Antice), tak sorry, ale to "nadseni" sportovcu pro Olympiadu, to uz nemale casti davno nebastim. "To vite, nemel jsem zrovna formu, tak jsem se tam aspon zajel podivat, nafotil, okouknul pamatky a jel domu"...
    pools avatar 13.8.2008 19:24 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    V novodobých dějinách OH se snad nestalo aby "všichni" složili zbraně, a určitě s tím nebude začínat zrovna Rusko ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    13.8.2008 22:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    No jo, je to jen fraška, tyjátr, průmysl a moc...
    Však jsem taky na to téma naladil patičku...
    14.8.2008 17:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Za olympijské ideje (in memoriam)
    Dyžuž sme u toho, víte jak vzniklo logo tech her? Tak.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.