abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    5.5. 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (15%)
     (14%)
    Celkem 118 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník

    Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    10. 8. 2015 | Martin Stančík | Hardware | 3779×

    Společnost Olio Devices začala přijímat předobjednávky na své nové linuxové chytré hodinky, které zaujmou nejen funkcemi, ale i stylovým provedením.

    Linuxových chytrých hodinek na trhu není mnoho – mezi ty zajímavější kousky patří třeba LG Watch Urbane nebo Leikr. Pokud však hledáte opravdu stylové linuxové hodinky, podívejte se na smartwatch Olio Model One, které nyní začíná prodávat americká firma Olio Devices. Hodinky Olio Model One byly představeny v březnu tohoto roku a jsou dostupné ve třech provedeních lišících se podle použitého materiálu, kterým je ocel, černá ocel nebo zlato. Jakmile se začnou na podzim tohoto roku prodávat, budete si moci hodinky v závislosti na materiálu pořídit za 595, 745 či 1195 dolarů (16 000 - 32 000 Kč). Cena tedy nebude nízká, dobrou zprávou je však to, že v současné době je možné si hodinky předobjednat již za 345, 495 a 945 dolarů – Olio Model One tedy začíná již na devíti tisících korunách. Pokud si hodinky předobjednáte nyní, obdržíte je „během podzimu“.

    Olio Devices

    Podle výrobce je Olio Model One odolný vůči nárazu či poškrábání a k tomu je vodotěsný až do hloubky padesáti metrů. Ciferník má 47 mm a hodinky váží ve standardním ocelovém provedení 161 gramů. Baterka podle výrobce vydrží „několik dnů“. Šéf Olio Steve Jacobs, který mimo jiné v minulosti působil v Apple v týmu pracujícím na vývoji iPhonu, v rozhovoru pro portál Barron´s neuvedl k operačnímu systému nic bližšího než to, že hodinky běží na „upravené verzi Linuxu“. Je však zřejmé, že hodinky nejsou primárně určeny pro technologické nadšence, kteří by si je mohli dále přizpůsobovat k obrazu svému, ale jde spíše o stylový doplněk. Tento závěr kromě poměrně vysoké ceny podporuje i fakt, že na webových stránkách výrobce se o hodinkách nedozvíme mnoho technických podrobností. Výrobce uvádí pouze to, že hodinky se s telefony s operačními systémy Android a iOS propojují skrze Bluetooth 4.0 a BLE. Díky zabudovanému mikrofonu je možné pomocí Olio Model One dávat příkazy hlasové asistence Siri nebo Google Now.

    Rozhraní hodinek je rozděleno mezi tzv. Earlier Stream a Later Stream, přičemž první z nich ukazuje upozornění týkající se toho, co daný uživatel zmeškal (typicky zmeškaný hovor) a druhý přináší upozornění na nadcházející události. Cílem Olia bylo, aby uživatelské rozhraní hodinek bylo co možná nejjednodušší. Uživatel tak může třeba pouhým táhnutím prstu určitým směrem odeslat automatickou zprávu volajícímu, že nemůže daný hovor přijmout a zavolá mu nazpět. Cloudová aplikace asistentky, která je na hodinkách k dispozici, pak uživateli to, že má hovor provést, připomene. Kromě výše zmíněného asistenta sleduje návyky uživatele a učí se, o jaké informace má zájem.

    Co dalšího hodinky umí? Kromě upozornění na příchozí a zmeškané hovory smartwatch uživateli umožňují ovládat hudbu nebo číst příchozí e-maily, textové zprávy a zprávy ze sociálních sítí. Nechybí ani informace o dopravě, počasí či sportu. Olio na svých stránkách zmiňuje také navigaci, i když není jasné, jestli je v hodinkách opravdu integrováno GPS, nebo zda smartwatch pouze zobrazují pokyny přenášené z navigace v telefonu.

    Bližší informace o Olio Model One získáte na stránkách výrobce.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Nástroje: Tisk bez diskuse

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.8.2015 12:33 Prohnutá nudle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    todle patri do zpravicek, ne?
    10.8.2015 15:13 janc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    tieto sami pacia viac http://www.tokyoflash.com/en/watches/kisai/satellite_x_acetate/
    kyknos avatar 10.8.2015 15:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    ve spravnych hodinkach neni zadna elektrina, natoz linux...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.8.2015 16:38 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    spravnaci hodinky nenosej...
    kyknos avatar 10.8.2015 18:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Bez hodinek se blbe naviguje
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    11.8.2015 14:27 Starý Smrďa Rum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Správný chlap nepotřebuje navigovat, trefí do hospody po čuchu.
    kyknos avatar 14.8.2015 13:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    nechces mi to predvest? na rozehrati treba nejblizsi hodpodu od palagruzi? :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.8.2015 18:48 jekub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    11.8.2015 12:12 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Elektrina je vsude. I vse slunecnich hodinach.
    kyknos avatar 11.8.2015 12:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    jo, buh taky :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.8.2015 16:32 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Spravne hodinky zejmena ty. ktere nejpresneji zobrazuji cas. A vzhledem k tomu, ze quartz hodinky jsou obecne daleko presnejsi nez mechanicke hodinky, dava daleko vetsi smysl za 'spravne' oznacovat quartz hodinky, zatimco mechanicke hodinky jsou z hlediska sve primarni funkce 'sunt'.
    kyknos avatar 13.8.2015 17:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    mechanicke hodinky jsou dostatecne presne, takze tenhle vyrok nedava smysl

    jsou nezavisle na baterii a obecne spolehlivejsi
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.8.2015 18:31 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Odchylka ~5 sec/den (COSC norma pro mechanicke svycarske hodinky) me prijde jako dost nepresna, takove hodinky aby clovek serizoval pomalu kazdy den. Oproti tomu u dobrych quartz je to pod 0.1 sec/den, coz je taky dost bida, ale stale o dva rady lepsi nez mechanicke.

    Zavislost na baterii je okrajovy problem (vzhledem k jeji zivostnosti) a da se resit tim, ze hodinky zvladaji solarni nabijeni. Natahovani mechanickych hodinek je proti tomu dalsi problem.

    Co se tyce obecne spolehlivosti, tady data nemam, ale obecne pri stejne kvalite vnejsiho provedeni je jednoducha elektronika quartz hodinek odolnejsi vuci mechanickym sokum nez slozity mechanismus hodinek mechanickych.
    Václav 13.8.2015 19:04 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Osobně jsem nedal dopustit na své hodinky Seiko, natahovaly se samy :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.8.2015 22:45
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    trolling

    Zobrazit komentář
    ⧠ A = 0 avatar 15.8.2015 17:13 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    To už se na ábíčku nesmí ani trolit?
    Nevolte zmrdy.
    kyknos avatar 13.8.2015 20:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Hodinky se natahuji samy, na moři je kvůli tomu nemusím ani mít na ruce

    Pro tebe je baterie možná okrajový problém, pro mě nikoliv. Porid si quartz a klidně s linuxem. Pro mě je quartz nesmysl. Když už tak digitalky - ty mám kvůli různým fancy funkcím nebo mechanické. Řešit přesnost hodinek, když má člověk po ruce atomový čas z GPS, je padlé nahlavu. A když se všechno posere, kvalitní mechanické hodinky mě přežijí, což se o čemkoliv elektrickém nebo nedejboze programovatelnem říci nedá. A na nějakých pár sekund sere pes.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.8.2015 22:46
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    trolling

    Zobrazit komentář
    14.8.2015 00:37 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Pro mě je quartz nesmysl. Když už tak digitalky
    Digitalky jsou samozrejme take quartz (rizene oscilaci kremenneho krystalu) - pokud tedy nemyslis nejake obskurni digitalky pohanene mechanickym hodinovym strojkem.

    Řešit přesnost hodinek, když má člověk po ruce atomový čas z GPS, je padlé nahlavu.
    No, v diskusi o hodinkach predpokladam, ze ty hodinky jako zdroj casu vubec pouzivam. Pak samozrejme chci, aby udaj, ktery zobrazuji, nebyl vyrazne mimo.

    Minimalni odchylku u hodinek potrebuju nikoliv proto, ze by to byl jediny zdroj pro dlouhodobe udrzeni stabilniho casu, ale proto, abych minimalizoval pravidelnou udrzbu - serizovani. Pokud chci obstojnou presnost zobrazovaneho casu (cca odchylku max 10 s), tak u mechanickych je musim serizovat (treba podle atomoveho casu z GPS) jednou za par dni. U slusnych quartz hodinek jednou za par mesicu.

    kyknos avatar 14.8.2015 09:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Quartz se v běžně řeči používá pro rucickove elektrické hodinky, nemusís že sebe dělat fachidiota, který má pocit důležitosti, že může vysvetlit, jak fungují digitalky :)

    Imho naprostá většina mechanických hodinek co se dnes prodávají jsou automaty.

    Ty chceš přesnost, ty si kup elektrické hodinky na rádio. Já nejsem takový puntickar a chci raději spolehlivý strojek, který je použitelný i mimo civilizací, dokážeš to pochopit? V civilizací mám dvacet jiných zdrojů přesného času, nepotřebují kvůli tomu hodinky
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.8.2015 10:40 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Quartz se v běžně řeči používá pro rucickove elektrické hodinky
    'Quartz hodinky' se v bezne reci pouziva pro jakekoliv krystalem rizene hodinky (digitalky i rucickove).

    Já nejsem takový puntickar a chci raději spolehlivý strojek, který je použitelný i mimo civilizací, dokážeš to pochopit?
    Ja dovedu pochopit, ze nekdo ma specialni pozadavky, na zaklade kterych mu vyjdou lepe mechanicke. Nicmene jeho specialni use case je irelevantni pokud se bavime o platnosti obecnych tvrzeni jako 've spravnych hodinkach neni zadna elektrina'.
    kyknos avatar 14.8.2015 10:45 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    domnivam se, ze muj usecase je dosti typicky

    malokdo dnes potrebuje presne hodinky, kdyz ma kazdy pocitac, mobil atp. - lidi nosi hodinky bud pro paradu ci z nostalgie (i v tehle oblasti vedou mechanicke), nebo z podobnych duvodu jako ja

    usecase pro presne hodinky, navic pouze semipresne, protoze ani quartz neni z takoveho pohledu nic moc, mi naopak moc jasny neni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.8.2015 11:09 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    IMHO mnoho lidi nosi hodinky proste proto, ze podivat se na ne je daleko rychlejsi nez lovit po kapsach mobil.
    kyknos avatar 14.8.2015 11:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Imho nikoliv, na mobil má většina lidí quick draw skill :) a pokud nechodí celý rok v krátkém rukávu jako já, hodinky zas tak pohotově nejsou
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    ⧠ A = 0 avatar 15.8.2015 17:16 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Při jízdě na kole jsou náramkové hodinky tisíckrát pohodlnější a bezpečnější. Nastavovat je každý týden je ojeb. V ostatních případech je čas uveden v rohu obrazovky.
    Nevolte zmrdy.
    kyknos avatar 15.8.2015 17:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Každý týden? :D no nesmis kupovat amegy a rolexxky od Vietnamců :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 10:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    'Quartz hodinky' se v bezne reci pouziva pro jakekoliv krystalem rizene hodinky (digitalky i rucickove).

    to neni pravda, ostatne jeste jsem nevidel digitalky, na kterzch by slovo quartz bylo napsane, na tech rucickovych naopak zcela bezne - odtud plyne pouziti v jazyce ceskem, ne ze schematu zapojeni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.8.2015 11:12 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Psat na digitalky 'quartz' je zbytecne, protoze u nich je kazdemu jasne, ze jde o krystalove hodinky.
    kyknos avatar 14.8.2015 11:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ne, to opravdu každému jasné není, udělej si na ulici anketu. Jazyk se tvoří použitím mezi běžnými lidmi.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.8.2015 12:51 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ne, to opravdu každému jasné není, udělej si na ulici anketu.
    Hadam, ze kdybych na ulici udelal anketu, ktera by vypadala tak, ze bych lidem ukazoval digitalky a ptal se jich, zda jsou rizene krystalem nebo mechanickym strojkem, tak by prevazna vetsina lidi odpovedela spravne.
    Jazyk se tvoří použitím mezi běžnými lidmi.
    U odbornych pojmu to moc nefunguje. Vetsina lidi IMHO napr. netusi rozdil mezi genetickym kodem a genomem, nebo druhy vyraz vubec neznaji a pouzivaji prvni vyraz ve vyznamu druheho. Presto soudny clovek v diskusi o genetice tyto pojmy nemichal a nepouzival k tomu argument, ze jazy se tvori pouzitim mezi beznymi lidmi.
    kyknos avatar 14.8.2015 13:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    To je ale jiná anketa - ptej se lidí, zda jsou digitalky quartz, nebo ještě lépe, nech je vytáhnout quartz hodinky z hromady hodinek různého typu.

    Genom a geneticky kód je něco jiného, jiná kategorie pojmu a kdokoliv ten termín smysluplné použije, musí vědět co znamená. Ale hadam že i ty používás slova jako ryba, hmyz, brouk, zvíře, opice apod. v kontextu běžného jazyka, nikoliv v jejich odborných významech. V případě ryb ten odborný jazyk poslední dobou dokonce přejímá původní laicke označení, za které se ve školách dávaly pětky.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 12:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Btw s těmi elektrickými rucickovymi hodinkami je to jako s CD přehrávači, ty jsou také skoro k ničemu. Funkcemi a kvalitou je prekonavaji moderní přehrávače dig. hud. souboru, na druhou stranu low tech vyhody má gramofon. Gramo + dig. prehravac stačí ke všemu. Pro CD přehrávač mám jediné využití - půjčené disky z knihovny.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 13:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Btw pokud mas u kvalitních mech. hodinek uvedenu odchylku max X s denně, neznamená to, že za 10 dni budeš mít odchylku 10X s. Ta odchylka není dána tím, že by špatně vyrobili kolečka, ale kvůli teplotní roztažnosti, mechanickým sokum apod. Při běžném používání bude menší a každý den jina, oběma směry, zbytek je statistika.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.8.2015 00:41 Ondrej Santiago Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Hodinky se natahuji samy, na moři je kvůli tomu nemusím ani mít na ruce

    To rozhodne neni univerzalni ani prevazujici vlastnost mechanickych hodinek. Prevaznou vetsinu mechanickych hodinek je treba natahovat.
    kyknos avatar 14.8.2015 09:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Historicky asi ano, pokud jsi sběratel, ony i ty sto let staré totiž fungují.

    Co se moderních hodinek týče, ani omylem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.8.2015 01:39 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    jeste ze ten atomovy cas z GPS jde chytat na parek v rohliku bez baterie ze ;)
    Václav 14.8.2015 06:38 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Proč chytat z GPS, když si to člověk může nosit na ruce :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kyknos avatar 14.8.2015 09:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    protoze potrebuje gps :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 09:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ehm?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 14.8.2015 12:41 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Skôr sa mi zdá nezmysel nosiť na ruke nepoužiteľný šperk len kvôli tomu, že je mechanický. Hodinky buď žiadne, alebo také kvôli ktorým nemusím z vrecka vyťahovať mobil. Odchýlka 10s/deň pri mechanických je pre mňa neakceptovateľná. Akceptujem čokoľvek čo ukazuje čas presne s úpravou času raz za pol roka (zmena letný na zimný a opačne). Mechanické sa za toh pol roka odchýlia o max 30 minút zatiaľ čo quartz má max 18s.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 14.8.2015 12:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    To by mě skutečně zajímalo, k čemu ten přesný čas potřebujes, fetis? A proč jen quartz, proč ne atom?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 14.8.2015 16:09 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Cestujem hromadnou dopravou (väčšinou vlak). Za bežných okolností viem odchod na +/- minútu. Nerád čakám na stanici, takže si zistím, či nemešká a naplánujem tak, že prídem na stanicu cca 2 minúty pred odchodom.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 14.8.2015 18:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Tak pokud mas pocit, že je MHD přesnější než švýcarské hodinky, jsi trošku mimo realitu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 18:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    O vlacích ani nemluvě :) minuta je kratsi než drážní Planckův cas :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 15.8.2015 05:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Tak třeba S linky v Praze jezdí za příznivé konstelace (není moc zima, moc horko, je dost peněz, neprojely kusou kolej až na tramvajovou zastávku, nespadl most…) opravdu přesně.
    kyknos avatar 15.8.2015 08:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Za příznivé konstelace :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 15.8.2015 08:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Kupodivu ta příznivá konstelace nastává docela často. Z nějakých 40 pokusů o použití linky S se jednou nejezdilo vůbec (upadly troleje) a asi pětkrát bylo nevysvětlitelné zpoždění 5-10 minut, v ostatních >75% případů se fakt jelo přesně.
    kyknos avatar 15.8.2015 08:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Já timm jezdim furt, mimo jiné do skoly (je to mnohem rychlejší a pohodlnější než klasická MHD), ale takový optimista fakt nejsem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 15.8.2015 15:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Já tím také jezdil do školy, ale pak jsem se začal bát že kvůli zpoždění vyčerpám povolenou absenci a zase vstávat tak abych jel o vlak dřív se mi nechtělo.
    Jendа avatar 15.8.2015 08:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Jinak já mám rekord ve zpoždění 2,5hod, ale bratranec mě nedávno trumfnul, když jel z Brna do Prahy 17 hodin. Od té doby jezdím vlakem jedině s kolem, abych se v případě podobného průseru mohl přepravit sám.
    kyknos avatar 15.8.2015 08:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    No má rekordní zpoždění byla mnohohodinová, naposled ten vlak z ovy, kde tedy alespoň byla objektivní příčina v podobě srážky s clovekem, nakonec nám po několika hodinách poslali nový vlak.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 18:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    No možná Žiješ v Japonsku a švýcarské hodinky si pořídil výhodne z ciny, pak snad :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 14.8.2015 20:36 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Neviem ako to máte vy v česku, ale u nás vlaky zo stanice odchádzajú buď na +/-30s v čase odchodu, alebo meškajú. Skôr neodchádzajú, dnes už nie je problém synchronizovať čas cez internet alebo cez DCF77 (v dome mám takto synchronizované hodiny, aspoň nemusím riešiť prechod na letný / zimný čas). Ak mám dopredu kúpený lístok môžem v pohode prísť na stanicu tesne pred odchodom. A ehm mám švajčiarske hodinky, dokonca aj so švajčiarskou batrkou (Renata).

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 14.8.2015 20:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Tak to máte v Maďarsku asi nejpřesnější vlaky v Evropě. Z Ostravy do prahy jsem ale pře měsícem nabral zpoždění několik hodin, na odjezdu se hlásilo deset minut, odjížděli jsme po půl hodině. Ale ani ty vaše superpresne vlaky nejsou pro mechanické hodinky žádný problém.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 14.8.2015 20:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Fakt je, že jsem se vlaky po celé Evropě něco najezdil, určité mám vlakohodin o řád či dva více než autohodin, a nikdy mi vlak neujel kvůli hodinkám, a to ani levným českým primkam.se
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 14.8.2015 21:30 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    odchádzajú buď na +/-30s v čase odchodu, alebo meškajú

    Je tu niekde napísané, že nemeškajú? U nás buď idú v správnom čase, alebo meškajú, neodchádzajú zo stanice skôr, takže môžem prísť na stanicu 2 minúty pred odchodom a nemusím sa báť, že mi ujde. Či a koľko mešká zisťujem pred odchodom na stanicu.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 15.8.2015 08:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Jiste skor neodchazaju a včas obvykle také ne - na vlak se dá chodit i podle slunce a neujede ti:) ale ty tvé dvě minuty čekání ti nevěřím :D to často trvá dyl od průvodčího signálu do odjezdu.

    Každopádně představa, že potřebuje quartz hodinky, abys mohl včas na vlak, je padla na hlavu :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 15.8.2015 09:20 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    představa, že potřebuje quartz hodinky, abys mohl včas na vlak, je padla na hlavu

    To som nanapísal. Hovorím len, že hodinky ktoré nosím musia mať dostatočne malú odchýlku na to, aby som nemusel priebežne počas roka upravovať čas okrem zmeny z letnéh ona zimný / opačne. To že niekto nosí hodinky ako ozdobu a musel by ich nastavovať každé 2 mesiace na to aby išli ako-tak rozumne je každého osobná záležitosť.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 15.8.2015 10:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    1) nechapu co je za problém jednou za dva měsíce věnovat půl minuty k nastavení hodinek - to už je do nebe volající lenost

    2) nikdy jsem mechanické hodinky nenarizoval jinak, než nahodne, když jsem byl u zdroje přesného času a neměl co na praci- reálná ztráta času nula

    3) ani po roce bez narizovani ti kvůli hodinkám vlak neujede

    4) ztráta času narizovanim bude řádově menší, než ztráta času spojena s výměnou baterii u tvých quartz hodinek
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 15.8.2015 10:44 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    nechapu co je za problém jednou za dva měsíce věnovat půl minuty k nastavení hodinek

    Sú veci na ktoré si zvyčajne nespomeniem kým s nimi nie je problém. Napr. hodinky.

    ztráta času narizovanim bude řádově menší, než ztráta času spojena s výměnou baterii u tvých quartz hodinek

    Baterka mi vydrží približne 4 roky. Že dochádza sa dozviem v predstihu (pri použití stopiek už nemá dosť šťavy). Kúpa baterky je tak 30s záležitosť, výmena je ďalších asi 30s (ako jediný nástroj postačí minca na odskrutkovanie krytu batérie).

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 15.8.2015 10:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Kupa baterie 30s záležitost? To by musel být eShop s teleportem. Navíc jestli ji vymenujes takhle, nejsou ty hodinky příliš vodotěsné. To se buď nemyjes, nebo ty ztráty půjdou do ještě vyšších radu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 15.8.2015 12:21 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Neviem ako u vás v česku, u nás idem okolo obchodu s elektronikom, vojdem dnu, poviem chcem tento typ batérie, predavač po mne hodí baterku, ja zaplatím za baterku a to je celé. Mimochodom pre môj typ hodiniek je spôsob výmeny s mincou normálny.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 15.8.2015 14:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ty to Slovensko licis, že bych se tam hned přestěhoval, vlaky jako v Japonsku, obchody jako v Londýně... Ale když jsem naposledy jel z Prešpurku do Pesti, měl vlak zpoždění pres půl hodiny a pomalu se nikde nedalo sehnat ani nic poživatelného k zradlu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 15.8.2015 15:02 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    V tejto diskusii nemá zmysel pokračovať. Rada do budúcnosti: naučte sa po slovensky.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 15.8.2015 15:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Proč proboha, to už by byla praktičtější ta maďarština :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 15.8.2015 15:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    vlaky jako v Japonsku
    Už ti dvakrát vysvětlil že jsi to blbě pochopil.
    kyknos avatar 15.8.2015 15:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Vysvětlil ledatak, že to nechápe sam
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.8.2015 09:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ano, u nevodotesných hodinek můžeš vyměňovat baterku mincí :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 16.8.2015 11:11 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Swatch watches are 'water-resistant' to 90 feet. Swatch watches are not diving watches. Every Swatch watch will remain water resistant provided that the crown, pushers, crystal, case and gaskets remain intact. (Crown and pushers must never be manipulated under water!).

    Ešte raz. Použitie mince je štandardný spôsob výmeny batérie. Pri výmene v autorizovanom servise sa rovnako používa minca alebo skrutkovač v tvare mince. Po zaskrutkovaní zadný kryt tlačí na tesnenie dostatočnou silou.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 16.8.2015 15:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Tak ještě jednou, hodinky, které jsou water resistant do 30m, nejsou vhodné ani k navigaci, ani k plavani ani ke sportu. Vodotesnost 30m znamená odolnost proti dešti, do sprchy bys je už brát neměl. 59m je na povrchové plavání, 100m je snorchl nebo potápění na nádech (amatérské, ne lovců perel). Skutecne potápěčské hodinky mají 1000m. Min než 100m bych k vodě nebral.

    Pak je logické že můžeš měnit baterku doma mincí.

    Také, když jsem mluvil o kvalitních hodinkách, neměl jsem na myslí módní doplněk za pár set. Za kvalitní hodinky dáš nejméně polovinu průměrně výplaty, spíš mnohem více.

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.8.2015 15:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Pokud ti to tajemství uniklo, ty metry na hodinkách nejsou hloubka ponoru, ale jakési polomagicke číslo podle nějaké hodinářské normy. Stan s odolnosti 15000 mm vodního sloupce ti taky nezajistí suchý spánek 15 metrů pod vodou. Překlad do praktických pojmu mas výše.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 16.8.2015 15:57 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Ja tu nie som idiot ktorý ani nevie o čom diskutuje.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 16.8.2015 16:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Evidentně ano
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 16.8.2015 16:15 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Napísal ten kto nevie ani čo znamená quartz.

    To se buď nemyjes, nebo ty ztráty půjdou do ještě vyšších radu.

    Fakt na umývanie rúk potrebujem 10ATM, že. Na jednej strane tu píšete o umývaní a hneď v ďalších príspevkoch o potápaní a ešte tu automaticky predpokladáte, že netuším čo znamená 30m / 50m / 100m.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 16.8.2015 16:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Já vím co znamená quartz

    A také vím, že ty tu machrujes s podomáckou výměnou baterii za půl minuty a pak z tebe vyleze, že nemáš vodotěsné hodinky.

    Stezujes si na nepřesnost hodinek a pak z tebe vyleze, že používá módní hracky, na kterých je nejdražší modne zbarvené plastové pouzdro :

    Že je na moři nebo i řece vodotesnost esenciální, pochopí snad i idiot.

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 16.8.2015 16:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Že je na moři nebo i řece vodotesnost esenciální, pochopí snad i idiot.
    Komu to cpeš?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 16.8.2015 16:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Trolly občas krmim, ale s mba se zásadně nebavim.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 16.8.2015 16:55 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    pak z tebe vyleze, že nemáš vodotěsné hodinky

    Čítať, čítať, čítať. Ja som nikde nenapísal, že nemám vodotesné hodinky. Hodinky s týmto typom uzatvárania batérie majú vodotesnosť 200M. Okrem toho pri mori som v živote nebol, plávať neviem, pre mňa toto nie je dôležitá informácia u hodiniek. Mne stačí, že prežijú umývanie rúk, dážď a že sa nemusím o ne starať (naťahovať, nosiť keď ich nepotrebujem, aktuálne som asi 2 týždne hodinky nemal na ruke lebo momentálne nepotrebujem nikam pracovne cestovať).

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 16.8.2015 17:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Neumis plavat? Promin, ale čím dal více demonstrujes, že jsi naprostý idiot.

    Ne, kvalitní hodinky takhle skutečně nefungují, ovšem nevylučují, že na některých je napsáno třeba 5000m.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.8.2015 19:20 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    nejdriv pises ze radeji budes narizovat 1x za 2 mesice hodinky bez baterie, nez 1x 4 roky menit baterii, naces ti mirec napise ze ji ma vymenenou za 30s a ty zmenis tema na to ze urcite se s nima nemuze sprchovat a ze je debil, pritom o vodeodolnosti jsi bezduvodne zacal mluvit jenom ty sam, puvodne slo o to ze mirec potrebuje presny cas, nikoliv se sprchovat s hodinkama...

    tedy zkednodusene, ses demagog kterej ostatnim nadava misto aby uznal vlastni chyby, jsi proste arogantni namyslenej srac kteremu dela dobry pocit se povysovat nad ostatni a dokazovat si jak jsi dokonaly, bohuzel si ubozak kterej ostatnim nesaha ani po kotniky, smir se s tim, bude ti nakonec lepe ;)
    kyknos avatar 16.8.2015 20:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Vodotesnost byla samozřejmá od začátku, jednak je to jasné z navigace a požadavků na spolehlivost, o kterych jsem mluvil, druhak je to snad vlastnost všech soucasnych kvalitních hodinek. Že vyměnit baterii v nevodotesných hodinkách je narozdil od těch vodotěsných triviální, pochopí i veverka. Když to korunuje prohlášením, že neumí plavat, což je součást základního vzdělání, mám už jistotu, že mluvim buď s fyzicky těžce postiženým, nebo s debilem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.8.2015 21:15 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    veverka nepotrebuje hodinky a uz vubec ne na navigaci, obavam se ze take neumi plavat, je veverka debil?
    tve urcovani co je a co neni "normalni", co ma/nema byt "zakladnim vzdelanim" jiz pravdepodobne hranici s psychickou poruchou, konzultoval jsi to s lekarem? kazda lidska i nelidska bytost je individualni, jedinec, jakmile nekdo zacne urcovat co je normalni je bud nemocny, nebo nebezpecny... jakmile se zacne povysovat nad nekoho s oduvodnenim ze neni normalni, je nemocny a nebezpecny... pak nasleduje vymahani si normalnosti kterou on stanovil nasilim, zacne to ublizovanim zviratum, nasleduje ublizovani lidem a konci to neci smrti nebo valkou... opravdu chces byt soucasti zla?
    kyknos avatar 16.8.2015 21:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Co je součástí základního vzdělání je dáno osnovami a rozhodnutím ministerstva školství

    Ano, chci být součástí zla, já součástí zla - víš co je zlo? Víš hovno :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Drom avatar 16.8.2015 21:49 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    "Promin, ale čím dal více demonstrujes, že jsi naprostý idiot."
    kyknos avatar 16.8.2015 21:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Chtělo by to místo papouskovani nějaké argumenty :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.8.2015 23:13 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Metodicke pokyny k plavani, ktere zacatkem tohoto roku vydalo ministerstvo skolstvi, se zminuje o:
    Podle šetření České školní inspekce v roce 2013 bylo zjištěno, že plavecká výuka se uskutečňuje v 92, 1 % základních škol.

    Vim co je zlo a vim co jsi ty i to ze neco mate spolecneho, neznamena to ale ze to nemuzes zmenit, zalezi na tobe vic nez si myslis...
    kyknos avatar 16.8.2015 23:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    No a teď ještě v kolika ZŠ se učí treba zlomky, my na gymplu například neměli žádnou chemii. Přesto jsem nezůstal polovzdelancem a jako svepravny a zlý člověk jsem použil samostudium. Aktivní zlo znalosti vyžaduje.

    Zlo je správná strana, soudruhu, a já jsem strašně zlý - konspiruji proti AI, podporují imigranty, transatlantickou obchodní dohodu, USA, NATO, EU, GMO, homosexuály (byl jsem pochodovat) a pokusy na lidech. A nemám rád IT fachidioty a nevidím rozdíl mezi křesťanstvím a islámem. Jo, a posloucham swans, kapelu která slabším jedincům způsobuje výrony různých tělních tekutin.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.8.2015 23:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Jo, ještě jsem zapomněl že podporují jadernou energetiku :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.8.2015 16:55 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    jaderna energetika je rozhodne vetsi zlo nez obnovitelne zdroje, tedy aby nekdo propagoval distribuovanou jadernou energii a branil se obnovitelnemu prevazne lokalnimu zdroji, asi kazdy soudny clovek pochopi co za tim stoji...
    kyknos avatar 19.8.2015 17:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Čím více zla jako je jaderná energetika, tím lépe :D bu bu bu mordor :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.8.2015 23:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    A pokusy na lidech i jiných zvířatech :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.8.2015 16:54 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    pokusy na lidech, pokud jsou s tim dobrovolne svolni, jsou v poradku, ale pokusy na zviratech je ryzi zlo, a za kazde zvire ktere prijde o zivot diky pokusum by mel byt utracen jeden clovek ktery za pokusama na zviratech stoji...
    kyknos avatar 19.8.2015 17:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Já myslím, že bys měl přestat využívat produkty těch pokusu :) zacni tím, že přestanes jist
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.8.2015 18:22 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    nejim jidla plne chemickych sracek, barviv a umelych prisad...
    nejim zadne maso, ani potraviny obsahujici GMO...
    zelenina kterou jim vyrostla bez chemickeho hnojeni...

    tedy ne neprestanu jist, ale zadam utraceni tech co provadi pokusy na zviratech...
    Jendа avatar 19.8.2015 18:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Jak definuješ GMO a proč sis vybral k bojkotu zrovna toto?
    19.8.2015 18:43 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    v GMO potravinach je DNA a spousta dalsich chemickych sracek...
    19.8.2015 19:14 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    DNA je samozrejme i v nemodifikovanych, to s tim nijak nesouvisi, pouze tim ze v GMO je puvodni DNA modifikovane... tedy nic moc pokus kyknos o psani pod cizim nickem ;)
    Jendа avatar 19.8.2015 19:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    pouze tim ze v GMO je puvodni DNA modifikovane
    Jenda: Jak definuješ geneticky modifikované organismy?

    nobody: To jsou takové, které mají modifikované DNA.

    Nepomohl jsi mi. Můžeš definovat modifikaci?
    kyknos avatar 19.8.2015 19:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ano, napodruhé to mas správně, v GMO je jedovatá, svinska DNA :))))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 19.8.2015 20:00 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    No taká GMO kukurica, ktorá si sama vyrába insekticídy je jedovatá minimálne pre niektoré druhy hmyzu.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 19.8.2015 20:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Jiste, ale to i plno negmo rostlin :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 19.8.2015 20:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Brambora, česnek, paprika, skořice…
    19.8.2015 19:08 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    podle povineho oznaceni...
    uznavam prirozene cesty prirodnich zakonu, nikoliv mutovani lidskou rukou...
    pravo kazdeho cloveka rozhodovat co bude pestovat, nikoli diktat nadnarodnim koncernem...
    nelibi se mi monstrum Monsanto ktere za GMO stoji ani jejich zpusoby...
    Jendа avatar 19.8.2015 19:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    uznavam prirozene cesty prirodnich zakonu, nikoliv mutovani lidskou rukou...
    Pak tě musím zklamat, spousta dnes pěstovaných odrůd bylo zmutováno radiologicky nebo chemicky a na to se označení nevztahuje. Co teď budeš dělat?
    pravo kazdeho cloveka rozhodovat co bude pestovat, nikoli diktat nadnarodnim koncernem...
    To nesouvisí.
    nelibi se mi monstrum Monsanto ktere za GMO stoji ani jejich zpusoby...
    To je podobně moudré jako odmítat počítače protože se ti nelíbí praktiky Microsoftu.
    kyknos avatar 19.8.2015 18:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    1) to je pekne, ze jsi drobny zemedelec - ale chemicke sracky jsou i v antarktickych rybach, zajimalo by me, jak jsi je odstranil ze sve zahradky

    2) pokusy na hospodarskych zviratech se delaji treba prave proto, aby se daly chovat co nejzdraveji s minimem chemickych sracek---vypestovat a odchovat na chemii umi kde kdo---tzn. ze to tve odmitnuti vysledku pokusu ti tech sracek na talir prinese spise vice
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.8.2015 19:20 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    1. pomoci cyber-krtka, veskere pozustatky sezere a udela z nich tabletky pro kyknose... aneb protoze uz nejake sracky jsou muzeme pridavat dalsi a bude to v poradku?
    2. zdravy selsky rozum hlasa, ze neni potreba pokusu na zviratech aby se zamezilo chemickejm srackam, staci proste zamezit chemickejm srackam a neprovadet pokusy na zviratech, pripadne provadet pokusy na kyknosich protoze to ma(ji) rad(i) a souhlasi s tim...
    kyknos avatar 19.8.2015 19:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Furt mi ale uchází, co budeš bez těch pokusu zrát, protože všechna hospodářská zvířata jsou výsledkem pokusu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 19.8.2015 18:13 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Pokusy na zvieratách sú často vykonávané v omnoho lepších podmienkach než v ktorých sú zvieratá chované / zabíjané pre mäso / mlieko / vajcia.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 19.8.2015 18:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    to ani moc ne, protoze spousta tech pokusu se dela prave na tech hospodarskych zviratech
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.8.2015 16:59 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    podpora emigrantu neni zlo, ale solidarita...
    podpora homosexualu neni zlo, ale tolerance...

    NATO, EU neni samo o sobe zlo, i kdyz ve velke mire za nimi stoji...
    USA neni samo o sobe zlo, ale je jim dost podporovano a take se podle toho chova...
    GMO je zlo prevazdne tim co za tim stoji, z nemale casti i tim co to je a tim jake ztraty kvuli tomu jsou... prirodni, lidske, nezavislosti, jedinecnosti...
    jak jsi psal, jsi zly a jak se zda jsi s tim spokojen, takovi jsou nejhorsi, parazite lidstva...
    kyknos avatar 19.8.2015 18:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    podpora a tolerance je dost podstatny rozdil
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.8.2015 19:22 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    rozporovat a nerozporovat je take dost podstatny rozdil... hint: ja to nerozporuju ;)
    kyknos avatar 16.8.2015 21:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Proč by veverka neuměla plavat?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.8.2015 22:56 nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    protoze o tom nerozhodlo ministerstvo skolstvi?
    Jendа avatar 15.8.2015 15:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Prostě až příště zase půjdu do GME pro součástky, přidám na seznam baterku.

    Ale v hodinkách co jsem měl byla výměna větší pakárna (při zachování vodotěsnosti). Ale teď se začaly dělat i hodinky na CR2023, ta vydrží věčně (zatím je tam 5 let).
    kyknos avatar 15.8.2015 15:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Vodotesnost jde často do prdele i po výměně v autorizované servisu, on když je tam tlak, napln hélia nebo tak něco...

    A 5 let není věčné...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 17.8.2015 18:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Já na rozdíl od mirece plavat umím, ale moc často to nedělám a už vůbec ne s hodinkami. Takže vodotěsnost by mi stačila aby to přežilo liják nebo mytí rukou. Digitálky za pár stovek to přežily.
    kyknos avatar 17.8.2015 18:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Třeba si nebudeš vybírat, zda plaves nebo ne... A třeba bez těch hodinek umres... Ono v kanclu u počítače netřeba Žádné hodinky. Ovšem nikdo nemá záruku, že celý život stráví v suchu a tepličku, ani že si zajde do obchodu, kdy se mu to bude hodit.

    Ale chápu, že vysvětlovat tohle na IT serveru má asi takovou šanci na úspěch, jako na mimibazaru vysvětlovat užitečnost vyšší matematiky.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.8.2015 10:57 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    V pripade "rozumnejsich" cr2032 konci vecnost nekde po 10 roce... :-D
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    kyknos avatar 17.8.2015 11:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Ale i to ne ve srovnání s mechanickými hodinkami smesne
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    mirec avatar 17.8.2015 12:15 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    10 rokov je veľmi dobrá hodnota. Keď to porovnávam s luxusnými mechanickými hodinkami kde je servisný interval (áno aj u automatických niečo také existuje) 5 rokov tak je 10 ročná životnosť batérie celkom fajn.

    K mechanickému opotrebovaniu dochádza u oboch typov strojčeka. Krokový motorček v bežných quartz hodinkách by mal vydržať aspoň 20 rokov. Pohyb, ktorý vykonáva je oproti zotrvačníku v mechanických hodinkách minimálny. Bez servisu sa síce mechanické hodinky len tak skoro nezastavia, ale znižuje sa ich presnosť v dôsledku trenia (občas treba premazať, mazadlo podľa typu môže postupne stvrdnúť) a zmeny pnutia kovovej pružiny.

    Ďalšie komentáre ako že hodinky s water resistance 200m nie sú dostatočne odolné na bežné používanie nebudem radšej komentovať.

    A ešte aby som doplnil, nie ja nemusím dať polovicu výplaty za hodinky. Keby som túto logiku aplikoval opačne čo tak si kúpiť fotoaparát aspo za 5 výplat namiesto forenia mobilom. Jaj že nefotíte profesionálne? No tak fajn, ja sa zase nepotápam s hodinkami.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 17.8.2015 12:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Fotoaparát s příslušenstvím mám za mnohem více než pět vyplat a ano-nefotim profesionalne. Jen chci aby fotky měly obsah a vzhled jaký potrebuji.

    A to na hodinkách narozdil od fotoaparátu může záviset můj život.

    Obyčejné české prímky jdou někdy od šedesátých nebo sedmdesátých let pořad bez problémů bez jakéhokoliv servisu kromě výměny reminku.

    Promin, ale blb, co se ani nenaučil plavat, není partnerem do diskuse.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.8.2015 13:33 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Že vás to krmení ještě baví... :-)
    Jendа avatar 17.8.2015 18:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    kyknos avatar 15.8.2015 10:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Vzhledem k letnímu zimnímu času,musíš ty svoje quartz nařizovat stejně často :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 15.8.2015 15:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Pokud jsou to digitálky s datumovkou, tak by to mohly implementovat automaticky. Ale ještě jsem takové neviděl.

    Jinak za mě: dřív jsem nosil digitálky, protože mi z ručičkových přišlo moc náročné přečíst minutu. Pak jsem začal jezdit na kole a začalo mě štvát mít něco na ruce, takže teď nenosím nic. Na kole hodiny mám na řídítkách, ale i předtím mi většinou stačily pouliční.
    mirec avatar 15.8.2015 15:39 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices

    Teoreticky by to šlo, ale zase s tým bude problém ak by sa náhodou letný čas zruší. Inak rádiom riadené si to nastavujú samy (teda presnejšie povedané priamo z Frankfurtu nad mohánom sa vysiela čas aj s posunom).

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    kyknos avatar 16.8.2015 09:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Tam zas bude problém, pokud letní čas zrusime my, ale Němci ne, o cestování ani nemluve
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 13.8.2015 20:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Elektrických hodinek mi zemřelo za život plno, buď odešly samy, nebo jim pomohla výměna baterií. Ono se to asi uz vyrabi, jako spotrebka. Mechanické jsem zničil jen jedny, primky co jsem zdědil jako dítě bůh ví po kom - rozbil jsem ve vodě sklo. Elektrika by jim k životu nepomohla.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    ⧠ A = 0 avatar 12.8.2015 12:27 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    Čím jsou poháněné?
    Nevolte zmrdy.
    12.8.2015 13:38 2X4B-523P | skóre: 38 | blog: Zelezo_vs_Debian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    to je snad zjevne: Olio -> oil -> ropa :-D
    13.8.2015 22:50
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    trolling

    Zobrazit komentář
    kyknos avatar 15.8.2015 18:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stylové linuxové hodinky od Olio Devices
    To si asi poslechu, taky bych z některých zdejších nadělal stroje - nějaké jednoduché, třeba z odina paku
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.