abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 958 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    ashen avatar 29.4.2008 06:41 ashen | blog: wheeeeeee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Zadne telo, zadna vrazedna zbran a zadny dukaz predem naplanovane vrazdy - odsouzen jen na zaklade asocialniho vzhledu, kam jsme se to dostali?

    Free Hans!
    Nvidia says no to free drivers, I say no to Nvidia
    pushkin avatar 29.4.2008 06:59 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nooo jo,
    OAKLAND, California
    ...země neomezených možností zase jednou zaperlila... Teď nezbývá než se odvolávat dokud nenarazi na rozumného soudce a porotu.

    P.S. Dobrá patička ;-)
    29.4.2008 07:58 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    No jasně. Blbeček, který si přečetl pár odstavců o jednom soudním jednání, vyvozuje závěry o Americe. Jak typické...
    29.4.2008 09:05 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Stejně typické je označit někoho za blbečka po přečtení jednoho komentáře. Víme?
    29.4.2008 09:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Pokud se tak v daném komentáři projeví...
    29.4.2008 11:07 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tak to by muselo být hodně zjevné. Ale v tomto případě to tak IMO nebylo.

    Proti USA, jako právnímu a demokratickému státu, hovoří spousta zákonů, které přijali v souvislosti s tzv. "válkou proti terorismu". Legalizace mučení, odejmutí práv cizincům u kterých se ukáže podezření ze spojení s terorismem, atd...
    29.4.2008 16:52 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Já si po pár letech uvědomil, že vlastně máme štěstí, že žijeme ve staré dobré Evropě. Co se týče ochrany lidských práv, i když můžeme mít tu a tam výhrady, není na zemi žádná oblast srovnatelně vyspělá.

    Co se Hanse týče, tak jsem velmi zvědavý, jak by to vypadalo, kdyby stejný případ měl řešit krajský soud v Česku. Myslím si, že by o vině přesvědčen nebyl.
    Only Sith deals in absolutes.
    29.4.2008 19:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně

    Co se Hanse týče, tak jsem velmi zvědavý, jak by to vypadalo, kdyby stejný případ měl řešit krajský soud v Česku. Myslím si, že by o vině přesvědčen nebyl.

    Trochu podobný případ se tady nedávno stal - žena zmizela, tělo se nenašlo a pachatel dostal šest let za zabití - více zde. I když rozsudek zatím není pravomocný.
    Poměrně dobře ututlaný justiční omyl se stal i v kauze manželů Stodolových. Za jedno jejich loupežné přepadení byli k šesti letům natvrdo odsouzeni dva nevinní lidé.

    29.4.2008 09:10 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    no něco jsem už o nespravedlivě odsouzených v americe slyšel a přečetl. bohuážel mrtě jich skončilo na elektrickým křešlu a pak se zjistilo že nic neprověldli... :-(
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 09:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Ještě, že u nás není trest smrti. Kajínek by už dávno visel, je úplně jedno, že důkazy proti němu jsou tak trochu maličko vykonstruované :-(. Naše soudnictví s tím americkým si taky moc nezadá.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2008 09:52 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    kajinek je grazl, je mi velkem jedno co se s nim stane. Nedavn to rekl i ten z na vlatnich oci, nepamatuju si jmeno, ten brejlatej, ze je divne jaka se kolem kajinka strhla histerie, a jakou se stal ikonou, protoze on proste prese vsechno je hajzl a norotickej kriminalnik.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Shadow avatar 29.4.2008 10:33 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Já tedy nevím, ale i když je někdo grázl a notorickej kriminálník, neměl by sedět za něco, co nespáchal.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    29.4.2008 12:04 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tak uz to ve svete chodi. Al Capone taky nesedel za to, ze byl mafian, ale za danovy uniky.
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 13:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nechodí! To je rozdíl. Al Capone byl odsouzen za to, co mu bylo dokázáno. A že toho spáchal mnohe víc? To mu mohlo způsobit nanejvýš udělení "horní" sazby, přitěžující okolnost. Ale Kajínek byl odsouzen za vraždy, nikoliv za krádeže a důkazy nikde!
    Kajínek byl zloděj, vykrádal chaty a kdovíco ještě, ukradl policajtům auto před nosem. To chápu, že naštve. Je to kriminálník - s tím souhlasím. Ale jestli existuje právní stát, měl být odsouzen za zlodějnu, "přišít" mu další trestné činy (neoprávěné užívání věci atd.) a mohl taky dostat horní sazbu. Nevím, jestli ty vraždy spáchal nebo nespáchal. Třeba tím vrahem doopravdy je. Ale je třeba mu trestný čin řádně a nestranně dokázat. Pokud se nedokáže, nelze zavřít ani člověka, jemuž ty vraždy koukají z očí :-) .. tak to prostě je nebo mělo by být.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2008 13:32 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    to si ale sam lzes do kapsy, nejdrive tvrdis ze nejde prisit nekomu neco co mu neni dokazano, a pak reknes ze Al Caponemu mohlo to co zpusobil udeleni horni sazby. To je prece strasne nedemokraticke. Jenom proto ze si myslim ze neco udelal, ale nemuzu mu to dokazat, mu dat tvrdsi trest za neco co udelal. To je vrchol hnusu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.4.2008 14:01 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Jenom proto ze si myslim ze neco udelal, ale nemuzu mu to dokazat, mu dat tvrdsi trest za neco co udelal. To je vrchol hnusu.
    soudy prihlizi k vecem jako "dobra povest" celkem bezne, v tom nejsou USA ani CR vyjimkou
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    29.4.2008 16:57 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Jenže soud samozřejmě nemůže umístění trestu v horní části trestní sazby odůvodnit "Každý ví, že je to kriminálník". K tomu se vyžádává opis rejstříku trestů a další důkazy, jestli žije slušným a spořádaným životem.

    Kájínek měl AFAIK v okamžiku, kdy ho chytili, v posteli granát. To o slušném a spořádaném občanu nesvědčí.
    Only Sith deals in absolutes.
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 17:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Kájínek měl AFAIK v okamžiku, kdy ho chytili, v posteli granát. To o slušném a spořádaném občanu nesvědčí.
    Tak to opravdu nesvědčí ... Jen tak mimochodem: jaká může být sazba za nedovolené ozbrojování? Doživotí určitě ne :-) Stále diskutujeme o dvou rozdílných věcech: prokázaná kriminální činnost Kájínka na jedné straně a podivně prokázaná dvojnásobná vražda na straně druhé. Ale jak tak pozoruji, u Reisera těch důkazů o vraždě bude asi ještě méně než u Kájínka ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 14:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Soudce má všude na světě volnou ruku v určitém rozmezí (např. 2 - 5 let) podle okolností. Jestliže někdo udělá chybu a je jinak spořádaný občan, dostane nižší sazbu. Pokud se o někom ví, že je např. nenapravitelný recidivista, není na něj spolehnutí, má větší množství přestupků (nemyslím těch dopravních), alkoholismus, drogy .. soudce sazbu zvýší. Na tom není nic hnusného. Jestliže je zmapovaný životní způsob např. Al Caponeho nebo nakonec i Kajínka, je trest samozřejmě vyšší. Jen jej není možné odsoudit za něco, co není prokázané a z toho titulu nemohou dát jinou sazbu (místo 2 - 5 let např. 15 až doživotí)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.4.2008 01:11 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    No tak to sis Klímova slova vyložil dost po svém, tak jak je chceš chápat ty. On v tom rozhovoru říkal, že by s ním klidně bydlel v jednom bytě, že to není v jádru špatný člověk a že věří, že by se mohl resocializovat, polepšit. Že se prostě okolnostmi, životním osudem naučil krást, ale notorickký kriminálník, to je něco úplně jiného.
    29.4.2008 11:22 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    No nevim, bavil jsem se s lidmi kteří žili ve stejném městě jako on a co jsem od nich slyšel bylo že to byl kriminálník, ale tak jak se chovla k lidem v okolí tak rozhodně nebyl schopen vraždy, to je celé...
    29.4.2008 11:49 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tenhle argument nemá žádnou váhu. Přečetl jsem hodně skutečných detektivních případů a často byl vrahem člověk, do kterého by to nikdo z jeho okolí neřekl.
    29.4.2008 18:19 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Souhlasím, a jedním dechem dodávám že neexistují argumenty na to ho odsoudit bez dukazu k vraždě....
    pushkin avatar 29.4.2008 09:58 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    ...si přečetl pár odstavců o jednom soudním jednání, vyvozuje závěry o Americe.
    O USA jsem toho přečetl ažaž a věř tomu, že svůj názor na tuhle zemi jsem si udělal už dávno. Tohle jen do onoho obrazu zapadá. Škoda jen, že to odnáší člověk, který může (?) být nevinný a který by mohl vytvořit ještě mnoho užitečných věcí.
    29.4.2008 12:09 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    O vine a trestu rozhoduje soud. Tecka.
    Podle soudu vinen je.
    Jakakoli debata o tom, ze ten clovek mohl jeste mnoho dobreho vykonat (btw. porad muze, byt v kriminale), ze by jistojiste nikoho nezabil, jakej to byl prece dobrak, jsou velmi nebezpecne, protoze brblaji proti ustavnimu poradku, tedy nezavislosti soudu, tedy zakladu demokratickeho usporadani.
    29.4.2008 13:34 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    +1
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.4.2008 15:08 kkaarreell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    O Milade Horakove take rozhodl soud. Tecka?
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 15:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Zajímavý dotaz: ale byl soud v případě Milady Horákové nezávislý?
    Byly důkazy o trestném činu předloženy zcela jasně?
    Jednalo se o trestný čin, který splňoval podle tehdejšího práva podmínky pro trest smrti?
    Bylo řízení vedeno standardním způsobem?
    Pokud by na jedinou otázku byla odpověď negativní, nejednalo se o běžný případ v právním státě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2008 15:26 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    ale byl soud v případě Milady Horákové nezávislý?
    No on soud, ktery by rozhodl na zaklade hodu minci, by byl take zcela nezavisly, dokonce i na realite.
    29.4.2008 15:32 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nezávislost justice/soudu má v právnickém jmenném prostoru užší význam než ve všeobecném. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 16:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Asi bych to definoval takhle: pokud by měl mít soudce jakékoliv problémy při vynesení určitého rozsudku (který by byl v souladu s předloženými důkazy a svědeckými výpověďmi), nejedná se o nezávislý soud.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2008 18:51 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Snazil jsem se naznacit, ze Pushkin si zrejme o americke justici mysli totez co o te nasi totalitni.
    Ilfirin avatar 29.4.2008 07:28 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Také jsem takový rozsudek nečekal.
    29.4.2008 07:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Zadne telo, zadna vrazedna zbran a zadny dukaz predem naplanovane vrazdy - odsouzen jen na zaklade asocialniho vzhledu, kam jsme se to dostali?
    Ačkoliv se mi ten rozsudek také moc nezdá, tak tvůj komentář je dost zavádějící. Pokud vím, tak v kufru Hansova auta se našla krev Niny a Hans si nedlouho před jejím zmizením koupil několik knih s tématikou vyšetřování vražd atp. To jsou sice nepřímé důkazy, ale dávají najevo, že ten případ nebyl tak jednoznačný, jak by se z tvého komentáře mohlo zdát.
    29.4.2008 08:00 kkaarreell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Jestli jsem to dobre pochopil, tak si je koupil az kdyz zacal byt vysetrovan, aby pochopil, co ta policie vlastne dela. Aspon to byla jeho obhajoba.
    Petr Tomášek avatar 3.5.2008 16:18 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    To ovšem tvrdí Hans...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    29.4.2008 08:02 NaiL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    kolko krvi, ake presne knihy, detektivky? :)
    29.4.2008 08:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    STFW?
    29.4.2008 09:21 NaiL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    recnicka otazka
    29.4.2008 08:37 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Podrobný popis soudního procesu najdeš zde. Prostuduj si to a potom můžeš dělat závěry. Já jsem ten proces docela sledoval a důkazů proti Raiserovi je docela dost, i když jsou nepřímé.
    Heron avatar 29.4.2008 09:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tak nemusíme chodit daleko, že. Kulínský byl odsouzen také bez jakýchkoliv přímých důkazů. Soudce ještě celou situaci relativně dobře ustál a Kulínský dostal jenom podmínku, ale "veřejné mínění" chtělo minimálně ukamenování. Aneb úspěch se trestá všude.
    29.4.2008 09:45 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Co je to teda přímý důkaz? A myslím, že vím, proč ho obhajuješ.
    THIS IS SPARTA!
    Heron avatar 29.4.2008 09:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tak napiš co si myslíš. Nestyď se.

    PS: Samozřejmně, že jej neobhajuji. Já chci důkazy. Chci toho tolik?
    30.4.2008 00:08 Kirk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Zrovna u Kulínského jsem někde četl, že se k části přiznal, a obhajoval se tím, že k předmětné činnosti docházelo mimo sbor (a tedy platila hranice 15 let, nikoliv 18 let jako ve vztahu pedagog-studentka). Což mi tedy přijde asi na stejné úrovni, jako kdyby se obviněný z přijmutí úplatku bránil, že k předání obálky došlo mimo pracovní dobu.

    A řeči o tom, že mu úspěch souboru přitížil, mi přijdou jako nesmyslné. Domnívám se, že to bylo spíš naopak.

    Ale je fakt, že to moc nesleduji.
    30.4.2008 23:34 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    18 let jako ve vztahu pedagog-studentka
    Ona je ještě jedna další hranice? To jsem ani nevěděl...
    David Ježek avatar 5.5.2008 15:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    no ve vztahu pedagog-studentka obvykle existuje jediná hranice: veřejné mínění. jakmile by se provalilo, že pedagog chrápe se svou, byť třeba 19letou, studentkou, pak se většinou ani nestihne odstěhovat z města, než ho "ukřižuje spravedlivý dav" ;-)
    5.5.2008 18:33 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Aha takže to není nezákonné. Mě to bylo právě dost divný, protože podobný vztah je i nadřízený-podřízená (nebo naopak :-) ), atd.
    Dalibor Smolík avatar 5.5.2008 18:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Znám takový vztah, nikdo pedagoga neukřižoval, jsou teď 25 let spolu :-)
    Pokud je vztah oboustranně dobrovolný a vzájemný a oba jsou dospělí, může být vše OK
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.6.2008 20:54 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nimcméně pokud si dobře pamatuji, tak opravdu existuje zákonná hranice 18 let v případě pedagog-svěřenec.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    29.4.2008 10:08 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Mám pocit, že to bylo přesně naopak. Kdyby to samé udělal pan Nikdo z Horní Dolní, tak by šel sedět natvrdo. Ale soudce je také jen člověk a když má před sebou celebritu, tak změkne.
    Heron avatar 29.4.2008 10:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    To je otázka. Na odsouzení někoho z H. D. určitě nebude takový tlak jako byla snaha zničit světoznámý sbor. To se povedlo, Bambini Di Praga v podstatě neexistuje, takže tlak na "doživotní" vězení pro Kulínského pominul.
    herne the hunter avatar 29.4.2008 11:49 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    relativně dobře ustál?! podle mě to soudce s kulínským už hůř udělat nemohl. buď došel k závěru, že je vinen a tak mu měl napařit „normální“ sazbu (což rozhodně není podmínka), nebo ho měl prostě osvobodit (i kdyby jen kvůli nedostatku důkazů).
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    29.4.2008 12:37 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    +1
    29.4.2008 15:23 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    k mu měl napařit „normální“ sazbu (což rozhodně není podmínka)
    Proc by nebyla?
    herne the hunter avatar 30.4.2008 08:57 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    „Podle rozsudku se dirigent v letech 1984 až 2004 dopustil pohlavního zneužívání a útisku na členkách sboru, a to na různých místech v ČR i v zahraničí. S některými měl pohlavní styk v době, kdy jim nebylo ještě patnáct nebo 18 let…“

    tohle byly sazby, co mu reálně hrozily:


    § 242

    1. Kdo vykoná soulož s osobou mladší než patnáct let nebo kdo takové osoby jiným způsobem pohlavně zneužije, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až osm let.
    2. Odnětím svobody na dvě léta až deset let bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 na osobě svěřené jeho dozoru, zneužívaje její závislosti.
    3. Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 těžkou újmu na zdraví.
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    30.4.2008 01:19 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Kulínský byl odsouzen také bez jakýchkoliv přímých důkazů
    Ten byl odsouzen na zaklade vypovedi obeti.
    Dalibor Smolík avatar 30.4.2008 08:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Dokonce svou vinu ani nepopřel.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2008 07:31 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Soudce: "You are rude," he said. "You are arrogant. There are not enough words in the English language to describe the way you are."

    Tohle se hodí na každého Linuxáka. Zavřel bych je všechny a Linux zakázal!
    belisarivs avatar 29.4.2008 07:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Ja bych zakazal takove trubky jako jsi ty. Clovek nemuze chtit vsechno. Ale blokace je taky fajn. Prejmenoval bych ji na detrottler.
    IRC is just multiplayer notepad.
    29.4.2008 10:00 dayvee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    ma pravdu, tohle (malicherne a subjektivni) hodnoceni si soudce dovolit nemuze
    29.4.2008 12:13 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Naopak, pokud me soudi za vrazdu manzelky, mel bych byt velmi pokorny. Pokud jsem presto arogantni, pak takoveto napomenuti naprosto chapu.
    29.4.2008 16:03 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    wow. ty budes prvy, ktory sklanas hlavu ked sa ti deje nepravost...
    29.4.2008 07:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Já myslím, že v komentáři pod blogpostem o souborovém systému Reiser4 jsem to naznačil docela jasně. Ten kdo Reisera obvinil udělá všechno pro to aby shnil v base, protože kdyby byl uznám nevinným, tak by se dotyčný z následků podělal a nejspíš by šel sám bručet.
    29.4.2008 08:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Bohužel žije ve špatné zemi. V ČR není sice soudnictví dokonalé, ale měl by alespoň šanci na spravedlivý soudní proces.
    29.4.2008 08:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Z čeho usuzuješ, že proces nebyl spravedlivý?
    29.4.2008 09:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Přinejmenším z toho, že byla porušena zásada presumpce neviny.
    29.4.2008 09:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Opravdu? A jak jsi na to přišel? Možná místo uvádění odkazů na definice všeobecně známých pojmů bys mohl uvést odkaz na něco, co by podpořilo tvoje tvrzení.
    29.4.2008 10:52 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    jde o to, o koho jde. O Reisera. Kdby se to stalo Ballmerovi, nebo komukoliv beze jmena, vetsine lidi bude to ze ho justice odsoudila, jako dukaz ze to udelal, stacit.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.4.2008 11:21 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Uváděl jsem ho v diskuzi u blogpostu na který jsem v této diskuzi již jednou odkazoval. Pokud by byla skutečně ctěna presumpce neviny, tak by mu nebyly odebrány děti bezprostředně poté co se přišlo na to že jeho žena kamsi zmizela a také by nešel do lochu, dokud by soud nedošel k závěru, k jakému došel až teď. Pokud by sis tu definici opravdu přečetl, tak by sis mohl povšimnout, že tam jsou podobné praktiky, jaké byly uplatněny v jeho případě přisuzovány postkomunistickým zemím, což USA evidentně nejsou. Postup jakým byl uplatněn v Reiserově případě by snad byl ospravedlnitelný pokud by šlo o recidivistu, nebo pokud by existovaly přímé důkazy.
    29.4.2008 11:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Zatčení pro podezření z vraždy není nic nestandardního. Reiser byl zatčen měsíc po zmizení Niny a byl řádně obviněn. Neříká to nic o presumpci neviny.

    Odebrání dětí je v tomto případě zavádějící termín, protože už dříve byly v rámci rozvodového řízení svěřeny plně do péče Niny a Hans si je směl pouze "půjčovat". Po zmizení Niny tedy nebylo nic divného na tom, že Hansovi děti neponechali - v době jejího zmizení je měl právě pouze "půjčené".

    Je pravda, že čachry, které po té s dětmi prováděli rodiče Niny, jsou dost podivné, ale to už je jiná záležitost.

    -----

    Na jiném místě v této diskuzi už jsem uvedl, že mi ten rozsudek - vzhledem k dostupným důkazům - připadá padlý na hlavu, ale tvoje argumentace o porušení presumpci neviny se prostě nezakládá na pravdě. Všechno naopak nasvědčuje tomu, že měl HR řádný proces, který však vyústil v dost absurdní konec.
    29.4.2008 13:37 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    predpokladam ze Reiser nebyl v lochu, ale ve vysetrovaci vazbe, to je u podezreni z vrazdy celkem normalni. Jak by se tam chtel staram o deti si taky moc dobre neumim predstavit.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Michal Fecko avatar 29.4.2008 09:42 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    No basa sa evidentne s človekom nemazná.
    29.4.2008 09:53 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    ja ho vidim poprve, a pripomina mi Bartona Finka z filmu od br. Coenu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.4.2008 09:56 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    hrozne me prekvapuje jakou maji navstevnici Abicka nizkou duveru v americkou justici. Je to proste sympatiema k vrahovi, kterej je vytecnej programator, a autor bezva FS. Nebo proste maji vsichni sve zkusenosti a mohli by vypravet???
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Shadow avatar 29.4.2008 10:36 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Minimálně co se mne týče, nikdo dosud jasně neprokázal, že je HR vrah. Ani americká justice. Až mi někdo předloží nějaký _přímý_ důkaz, budu o tom rád uvažovat. Zatím vidím hromadu nepřímých důkazů, na jejichž základě by, dle mého názoru, neměl být HR uznán vinným z vraždy.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    29.4.2008 12:19 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Pro odsouzeni nepotrebujes primy dukaz. Staci neprime dukazy, ktere tvori logicky uceleny retez. Primy dukaz se vzdy hodi, ale neni nezbytny.
    Shadow avatar 29.4.2008 12:53 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Pro odsouzeni nepotrebujes primy dukaz.
    Ano, ale mně osobně se ty nepřímé důkazy, o kterých jsem četl, nezdají dostatečné pro takový verdikt.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    29.4.2008 10:41 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    nevim ale v USA vezenich se da hnit nekoli let bez jakehokoliv soudu - to k te duvere v americkou justici
    Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!
    29.4.2008 10:50 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    pouze pokud jsi neamerican, pak muzes byt drzen ve vezeni jak dlouho chteji, a bez obvineni.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Jan Drábek avatar 29.4.2008 11:15 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    No to mi začíná připomínat staré Řecko, kde jste občanská práva měli jen ve svém rodném městě (přestěhovat jste se sice mohli, ale na práva jste mohli zapomenout)
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    29.4.2008 13:57 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Coz vubec neni spatny napad.
    29.4.2008 14:18 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Ano, výborný nápad. Chtěl byste být např. na Slovensku prodán do otroctví? Jistě ano.
    29.4.2008 15:03 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    to ne, ale treba by chtel prodavat tady slovenske otroky.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.4.2008 11:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Když nemůžou ani skutečně dokázat, že je daná osoba mrtvá, a ještě někoho odsoudí za vraždu - je to přinejmenším zvláštní.
    29.4.2008 11:19 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Milý příteli, po všech těch zkušenostech s manipulacemi veřejnosti i soukromých osob v USA to s kredibilitou čehokoli v USA jde z kopce. Pokud tam nemáte nezmanipulované zdroje informací (nejlépe inteligentní a kriticky myslící lidi, které léta znáte), pak jste odsouzen k víře či nevíře - třeba o spravedlnosti americké justice. Ochraňuj vás tedy to, v co věříte.
    29.4.2008 11:44 hafff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    BTW: Inteligentní a mysliaci ľudia: t.j. takí, ktorí majú váš názor? -> Karel Čapek Dvanáctero figur zápasu perem: 10. Quosque. Silne pochybujem, že ktokoľvek z nás môže objektívne ohodnotiť vinu/nevinu Hansa Reisera.
    29.4.2008 12:22 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Clovece, probudte se. Myslite, ze Hans Reiser je nekdo, kvuli komu je potreba nasazovat takove kalibry? Z pohledu statni politiky je to NIKDO.
    29.4.2008 18:05 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nebo proste maji vsichni sve zkusenosti a mohli by vypravet???
    Sacco a Vanzetti, Robert Jacob Oppenheimer, ...
    Jan Drábek avatar 29.4.2008 11:44 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tak si začínám připadat, že toho, čeho se nedosáhlo v Rusku revolucí se v USA docela přibližují, velkobratrské techniky,...
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    29.4.2008 12:11 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Tak tohle je síla. Nechápu, jak může soud vydat rozsudek vraždy prvního stupně, když neexistuje:
    • žádný fyzický důkaz spojující Reisera s vraždou
    • žádné svědectví spojující Reisera s vraždou
    • žádné tělo
    Všechno co bylo předloženo soudu byly jen domněnky a hypotézy, případně pár nepřesvědčivých nepřímých důkazů (troška zaschlé krve ve spacáku, jejíž stáří ani nešlo určit). Neexistuje ani žádný důkaz, že by Reiser dopředu vraždu připravoval (ty knihy o soudním vyšetřování vražd si koupil až _poté_ co k údajné vraždě došlo a jeho vysvětlení je pochopitelné). Vždyť ani Nina Reiserová nemusí být ve skutečnosti mrtvá, není o tom žádný důkaz (klidně se dají rozvíjet teorie o tom, že zdrhla zpátky domů do Ruska a na Reisera to narafičila... ty podivné čachry co dělali její rodiče s jejich dětmi by tomu možná i nasvědčovaly... není to o nic méně věrohodná teorie než to že Reiser Ninu zavraždil).

    Bez ohledu na to zda je či není Reiser vinný je takovýto rozsudek naprosto nehorázným selháním americké justice.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    29.4.2008 12:12 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Copak se nemůže odvolat? Označovat to za selhání americké justice je...
    THIS IS SPARTA!
    29.4.2008 12:14 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Pravda, odvolat se snad může. Máš pravdu, tak zatím ne selhání celé justice, ale onoho konkrétního soudu :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    29.4.2008 13:59 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    To muze kolikrat chce dokud bude zivej :-)
    29.4.2008 14:14 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně

    Těch důkazů je trochu víc. Je to opravdu podivuhodná shoda náhod, že Reiser odstranil a zahodil sedadlo ze své Hondy zrovna v době, kdy Nina zmizela. Také je zcela běžné umývat interiér auta tak, že se dovnitř napustí voda hadicí. Tento postup doporučuje 11 z 10 geeků :-)

    Pro další pobavení doporučuji Reiser HOW-TO jak spát v malém sporťáku

    Reiserův obhájce se také vytáhnul, když nasadil ptakopysčí obhajobu, asi se inspiroval čubačí obhajobou v South Parku :-)

    29.4.2008 15:33 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Na základě "podivuhodných shod náhod" by v žádném případě nemělo jít (v právním státě) člověka odsoudit za vraždu prvního stupně (byť by to vypadalo sebevíc, že to udělal).

    To je přesně to co jsem psal - jediné co bylo u soudu předloženo jsou domněnky a hypotézy + pár nepřesvědčivých nepřímých důkazů. Za tohle prostě nelze napařit vraždu prvního stupně. Nejsou žádné fyzické důkazy ani svědectví spojující Reisera s vraždou, ani tělo, nic. Nina Reiserová by klidně ještě mohla být živá, to není o nic méně pravděpodobná teorie, než že jí Reiser zavraždil.

    Já neříkám, že je Reiser nevinný (nejsem přesvědčen o jeho vinně ani nevinně), ale že na základě takovýchto "důkazů" (přesněji absence důkazů) by v právním státě nikdo za vraždu odsouzen být neměl a nemohl.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    29.4.2008 18:12 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    jak se jmenoval ten cernej basketbalista co zabil manzelku, ta pri tom co do ni busil volala na policii, a presto ho z toho pravnici dostali, z vysetrovatele udelali rasistu, a on jeste pri zaverecne reci hnusne prohlasuje ze najiti praveho vraha venuje celej svuj zivot??? Pravo a pravnici jsou ohebni. Vsechno jde, kdyz se trochu chce.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.4.2008 18:54 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nebyl to spis fotbalista (americky) O. J. Simpson?
    29.4.2008 19:14 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Nejspíš to opravdu byl O. J. Simpson, i když ty okolnosti byly dost jiné.
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2008 22:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Otázkou je, zda skutečnými soudci Reisera nejsou Ballmer s Gatesem :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.4.2008 22:43 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Heh, cože? Sorry, na konspirační teorie si nepotrpím ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    30.4.2008 09:43 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Evidentne jste mel nabidnout sve sluzby obhajce.
    29.4.2008 18:52 rofl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    lol diskuze skvely poctenicko:D co byste asi chteli? aby se mrtvola dostavila k soudu a vypovidala proti reiseroj? aby vsechny ty neprimy dukazy (ktere jsou mj nekolikrat kruhove uzavreny) byla jen souhra nahod, to by musel bejt kurevskej smolar :D
    David Watzke avatar 29.4.2008 19:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Jaká mrtvola? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jan Drábek avatar 29.4.2008 20:34 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    ...až se ti taková souhra náhod stane, pochopíš.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    15.11.2008 11:41 cecilconrad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser byl shledán vinným z vraždy 1. stupně
    Zabil ji pote, co ji pristihl s Vistou. :D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.