abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 494 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Vyndous Foun Osem

    17.8.2013 14:10 | Přečteno: 1945× | poslední úprava: 17.8.2013 14:12

    Priznávam hneď na začiatku, že tento zápis je určený najmä nekritickým WP fanatikom, ktorí považujú Windows Phone za najdokonalejší, najrýchlejší a najlepší systém. Mám iný názor. A stačili mi 2 dni na toto zistenie.

    Poďme ale pekne po poriadku. WP telefón som už mal. V máji (květen) minulého roka som vyhral Lumiu 800, za 3 dni išla preč, pretože mala idiotsky riešené krycie sklo, kedy sa "vďaka" tomu zle písali okrajové písmená na SW klávesnici. Nad WP som palicu nezlomil, kúpil som LG Optimus 7, ten sa mi aj celkom páčil (HW tlačidlá, 16 GB za veľmi prijateľnú cenu). Vydržal som asi mesiac, skončilo to na nepodpore slovenčiny (používal som ho v angličtine, ale z princípu sa mi to nepáči) a na mizivom počte aplikácií. Inak to ale slušne prehrávalo hudbu, používal som vstavaný Note, nebolo to úplne zlé. Len doladiť.

    Prešiel rok, WP sa dostali na verziu 8, tak si hovorím, že by som to mohol znova skúsiť, aby som mal čerstvú skúsenosť a mohol WP fanatikom odpovedať na základe nej. Takže voľba padla na Nokiu Lumiu 520, zabehol som do T-Mobile a vzal.

    Tak poďme pozrieť, čo som to zakúpil. Vybalím z krabičky, zmontujem, naštartujem. A čakám. A čakám. Preboha, kompletné prvé naštartovanie trvá viac než 5 minút? To som ešte nezažil. Ale dobre, robím to raz za.. Raz za uvidíme akú dobu :-)

    Telefón mimochodom neponúkne prihlásenie k Wi-Fi, takže ak nepovolíte mobilné dáta, neprihlásite sa k MS účtu. Fakt logické. A ešte telefón provokačne napíše, že "no počkaj, ty predsa nemáš dáta, tak kam sa chceš prihlásiť?".

    Tak fajn, nejako som nabootoval, nastavil účet, stiahol nejaké aplikácie, šupol dnu slúchadlá a počúval hudbu po ceste domov. A rozhodol som sa, že skúsim niečo poslať cez Kik alebo na Twitter ako pokus. Skúšam a skúšam. A nič a nič. Telefón nedokáže nastaviť APN a keďže ho neviem z hlavy, tak sa internet odkladá. Že toto isté dokáže moja Nokia 202 za tretinovú cenu? Ale no tak, veď to je Windows Phone, dokonalý systém.

    Prídem domov, MAC adresu Wi_fi modulu zadám do filtra v routeri a skúsim sa prihlásiť. A nič. Overím nastavenie. A nič. Nakoniec na webe nachádzam info o tom, že Lumia nespolupracuje a na niektorých routeroch požaduje nastavenie "len režim G". Vzhľadom na početnosť takýchto prípadov na webe odhadujem, že to bude pomerne bežná záležitosť. Nastavujem, konečne sa prihlasujem a v duchu si hovorím, že som zvedavý na koľkých miestach v budúcnosti sa kvôli tomu nepripojím.

    Z premýšľania ma preberie zavrieskanie telefónu, ktorý mi oznamuje prijatú správu. Telefón totiž nedokáže pochopiť, že keď som pridával hlasitoť, tak to bolo preto aby som počul hudbu v slúchadlách a nie preto, aby som potom mal nastavené zvonenie na úroveň "infarkt". Toto je zárovaň vec, na ktorej WP fanatici najviac kvičia. Na ich mieste, bol by som ticho ako partizán v zákope a nemiešal sa do debaty, kde sa tento nedostatok spomína. A to ani nehovorím o indivíduách, ktoré sú schopné sa do krvi hádať o tom, ako super je to, že majú len jednu úrovaň hlasitosti pre všetko.

    Že na ďalší deň som sa divil, keď nešiel zvuk vo videu (pretože som na noc nastavil zvonenie na nulu) je už len čerešnička na torte.

    Aplikácie. Vec ktorá slabšie povahy doslova môže zabiť. A teraz ani tak nemyslím ich nedostatok (aj keď ten je proste citeľný - a WP fans sa môžu aj na hlavu postaviť, proste je aplikácií málo ešte aj keď si odmyslím blbosti a veci ktoré by nikto nevyužil). Myslím systém, akým sa inštalujú. Sú v princípe tri možnosti.

    1. spustiť market, nájsť aplikáciu, kliknúť na "Inštalovať" a počkať. Bola by to asi najlepšia možnosť, keby.. Lenže to by nemohol byť Windows Phone, dokonalý systém. Skúsil som vyhľadať Yelp, aplikácia existuje, lokálny Market (cs) mi ho nájde, ale keďže mám nastavený telefón na slovenčinu, tak nie. Nevadí, existuje možnosť číslo dva.

    2. Nájsť na webe windowsphone.com, kliknúť na "Inštalovať" a aplikácia sa nainštaluje. Aby to nebolo tak jednoduché, tak je potrebné nastaviť v telefóne tzv. lokalizáciu telefónu (ale OK, môže byť fajn funkcia, kedy sa telefón dá prezvoniť a tak podobne) - to ale neviem či mám, nakoľko v zozname nastavení to hlási "vypnuté" a po rozkliknutí konkrétneho nastavenia "zapnuté". Každopádne, z webu mi to hlási "gratulujeme", aplikáciu ale zatiaľ nemám (ubehlo ale len 40 minút, tak uvidíme). A ak nie, je tu tretia možnosť.

    3. Stiahnuť aplikáciu ako balíček z webu, buchnúť na pamäťovku (funguje u modelov s podporou pamäťovky, teda na 520-ke áno) a oficiálne "počkať pár minút". Nejakú aplikáciu som tam nahral včera večer, ani po 16 hodinách nepribudla možnosť. Neoficiálne je potrebné telefón vypnúť a zapnúť a potom počkať pár minút. Ale ja chcem zistiť, koľko je "pár" v podaní Microsoftu.

    Prote Yelp nemám, pretože zatiaľ nezafungoval ani jeden z postupov. Ešte je možnosť prepnúť lokalitu na ČR, nainštalovať priamo z telefónu a prepnúť naspäť. Som ale potom zvedavý, či budú aktualizácie pre takto nainštalovanú aplikáciu. No proste "jednoduchý" Windows Phone systém v akcii.

    Ale aby som len nekritizoval, v skratke zoznam vecí, ktoré sa mi páčia: vzhľad a spracovanie (zatiaľ, uvidíme pri používaní), zvuk, aj display vzhľadom k cene ujde, povrchová úprava zadného krytu.

    Windows Phone je zatiaľ len pre fanatikov. Bežných užívateľov bude denno-denne znervózňovať nedorobkami, nedostatkom aplikácií, nelogickými vecami. Ak chcete uzavretý systém, kúpte si iPhone. Ak chcete možnosť voľby a prispôsobenia, kúpte si Androidové zariadenie. Ani napriek agresívnej cenovej politike Nokie (znak neúspechu v predajoch) nevidím jediný dôvod, prečo si kúpiť WP8 telefón.        

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.8.2013 19:04 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Teda, kupovat si telefony, aby mohl člověk odpovídat WP fanatikům... klobouk dolů, to je nasazení.
    pavlix avatar 18.8.2013 14:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Nečetl jsem pečlivě, pomocí vyhledávání se nemůžu dopracovat k informaci, že si kotrcka ten telefon koupil.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.8.2013 15:08 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Takže voľba padla na Nokiu Lumiu 520, zabehol som do T-Mobile a vzal.

    Tak poďme pozrieť, čo som to zakúpil.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    pavlix avatar 18.8.2013 15:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Pak by ovšem stálo za to osvětlit, kde se ten nápad vzal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    18.8.2013 20:04 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    doplnam si vzdelanie v tejto oblasti na vlastne naklady.

    telefony predavame a aj v obmedzenej miere "servisujeme" (SW zalezitosti, ak sa da).

    na iOS tam mame demo iPadov (na zoznamenie sa so systemom staci), WP zariadenie ziadne (W8 tablet je bohuzial uplne iny).
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    17.8.2013 19:18 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    zni to lakave :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    17.8.2013 19:21 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    S množstvom aplikácií by som to tak zle nevidel. Ľudia, ktorí chcú mať vo svojom Androide foss sú na tom ešte horšie...
    17.8.2013 19:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Stejně nevěřím, že WP fanatici reálně existují.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.8.2013 00:49 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Radek Hulán existuje :-)
    17.8.2013 20:20 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Dá se na (windowsí) Nokie dát Android?
    20.8.2013 00:51 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Ne, chybí ovladače, specifikace a vůbec možnost změnit bootloader za něco, co nevyžaduje UEFI Secure Boot.
    gtz avatar 17.8.2013 20:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Měl jsem v ruce jak 520/620/820 tak i ten model od Huaweie. Připojení k WIFI bez problémů, kvalita celkem dostatečná. Všechny modely měly pomalejší start, ale když se rozhýbaly tak běžely hodně slušně rychle.

    Když si koupíš Androida tak prvotní registraci musíš udělat přes 3G není-li pravda? Android se ani neptá a hned to valí přes povolená data. U WP8 to musíš povolit, nezkoušel jsem prvotní settings přes Wifi, ale myslím, že by to šlo pořešit.

    Že by to bylo rukama?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.8.2013 21:09 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Když si koupíš Androida tak prvotní registraci musíš udělat přes 3G není-li pravda?
    Není to pravda (alespoň na čistém Androidu na Nexusu), nemusí být ani vložena SIM karta.
    gtz avatar 17.8.2013 23:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    registroval jsem nějaký Samsung a bez 3G se to něchtělo málem ani spustit. To byla nějaká verze 2.X, je pravda, že novější verze 4.0 a 4.2.X už netrvají na tom, aby tam nějaká SIM byla. Nexus jsem měl v ruce už aktivován tak netuším.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    18.8.2013 00:54 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Jo, dvojka, to už nevím, přece jen to jsou skoro dva roky, co ji nemám. Prodává to vůbec ještě někdo?

    Já si při poslední OTA poněkud zbořil system (evidentně to nepočítá s možností, že by pro odemčení displaye a odšifrování disku nemuselo být heslo), takže start po přeflashování mám fakt ještě v čerstvé paměti. :-)
    18.8.2013 00:55 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Oprava: ...nemuselo být totožné heslo...
    gtz avatar 18.8.2013 11:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Já jsem si při posledním hraní zbořil taky systém, dával jsem tam testovací verzi Ubuntu a při zpětném flashi z recovery jsem zapomenul že tam je jiný loader a pak jsem se divil, že to nefunguje.... Takže jsem si musel projít kolečkem oficiální romka -> unlock -> neoficiální. prostě jsem to nějak dokonale zbořil, že i CWM nedokázal udělat recovery ... :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.8.2013 21:21 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Když si koupíš Androida tak prvotní registraci musíš udělat přes 3G není-li pravda?

    Nesmysl. Registroval jsem už několik telefonů a tabletů a 3G data to nikdy nepoužilo. Nemluvě o tom, že tablety 3G modul vůbec neměly.

    gtz avatar 17.8.2013 23:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Randy, registroval jsem pár telefonů s droidy a starší verze od Samsungu/SE chtěly registraci přes 3G. Otázka je zda to bylo jen tím, že tam bylo něco jejich (starší verze 2.X, novější ICS,JB již byly celkem v pohodě). Tablety se registrují jakmile se spojíte se sítí popř. již jsou předregistrované od některého výrobce, např. u Samsungu jsem se s tím již setkal.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2013 13:29 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    I na mé původní G1 s Androidem 1.6 jsem si při prvním spuštění mohl zapnout wifi a přihlásit se přes ní...
    gtz avatar 19.8.2013 21:08 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Bylo to myšleno tak, že když je v Androidu SIMka tak to Droid hrne přes ni aniž by se ptal zda přes to nebo přes něco jiného. To 3G se dá vypnout až naběhne systém ... a spousta telefonů co jsem měl ruce měly problémy něco udělat bez SIM.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2013 21:56 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    to je pravda čiastočne. niektoré telefóny sa spýtali, či sa chcem pripojiť k wifi aj so SIM, neviem podľa čoho sa to dá rozlíšiť.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    20.8.2013 10:23 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    SIMku jsem v něm měl a určitě se ptal, než přes to něco nahrnul.
    gtz avatar 20.8.2013 16:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Když jsem pro známého instaloval nějaký SG tak po vložení SIM a baterky a zapnutí mobil najel a ikona "3G/2G" byla ihned přítomná (nikdo se neptal zda chci povolit 2G/3G data). Možná mluvíme o něčem jiném, mně se jedná o tom, že Android má ve svém základním nastavení povolené datové přenosy. Což někdy také nemusí být to správné.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.8.2013 16:18 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Hmm, ale ten váš první příspěvek byl o tom, že bez 3G se člověk nezaregistruje. Povolené datové přenosy u smartphonu považuji za celkem logické, nicméně současná verze při registraci nabízí připojení přes wifi automaticky a pokud byla možnost registrovat se přes wifinu i u prvních verzích, opravdu nevím, v čem je problém. Ona koneckonců ta registrace jde, pokud vím, i přeskočit a mám pocit, že šla vždycky. Alespoň teda na čistém Androidu, verze přiohnuté Samsungem, HTC apod. bych za směrodatné nepovažoval...
    gtz avatar 20.8.2013 23:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Ano byla, osobně jsem moc čistých droidů nepotkal. většinou to byly telefony pro korporátní lidi a tam se požadovaly vždy funkce a ne čistota prostředí (pak se není čemu divit, že telefon je nadstavbou zmršený a nedá se skoro používat). Skoro čistou romku jsem měl možnost ochutnat na nějakém ZTE/HUAWEI a po pár dnech to šlo do pryč, protože ty verze se také moc nedaly používat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.8.2013 00:36 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    To s těmi funkcemi jsem moc nepochopil. Měl jsem dlouhodobější zkušenosti se starým systémem na Xperii X10 mini, potom s TouchWizem na SGS2 a teď mám SGN a popravdě, nějak nechápu, proč výrobci ty nadstavby do svých telefonů cpou, protože žádnou extra přidanou hodnotu jsem v nich neobjevil. V korporátním prostředí jde podle mého obvykle primárně o to, aby to umělo ActiveSync a ten snad nadstavby nesuplují (i když by možná mohly, už kvůli tomuhle bugu, který je u IMAPu snadno řešitelný alternativními klienty, ale u ActiveSyncu mě dost ... jak to říct ... sere...).
    gtz avatar 21.8.2013 21:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Oni to tam cpou už od dob WM a oni se ohánějí jen tím, aby se to lépe ovládalo, používalo etc. Ono je to pak celé nějaké velké, zabugované, a na to, aby se to to celé nějak smysluplně hejbalo tak tam musí rvát x-jader s patřičnou porcí RAM.

    No s ActiveSyncem od MS jsem problémy neměl (dodnes používám Omnia Pro B7610 -> jen z důvodu že není k dispozici odpovídají zařízení s klávesnicí). Když jsem zkoušel na nějakém droidovi docpat nějaký účet z hotamilu a najednou to celé bylo nějak nic moc. AS najednou se začal nějak zadrhávat, synchronizace se celá nějak domršila, dal se používat pouze primární kalendář apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.8.2013 21:48 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Nevím, Hotmail nikdo kolem nepoužívá a uživatelé námi spravovaných serverů si na androidí AS nestěžují (já sám jedu z Dovecotu přes IMAP). Zdá se, že jsem jediný, koho štve, že ta výchozí mrcha nezapisuje u AS ani u IMAPu hlavičky In-Reply-To nebo References, takže pak člověk nevidí konverzaci v kontextu. A Googlu tam přitom visí bugreport od roku 2009 - kruci, vždyť oni sami s tím musejí mít v seskupování konverzací pod Gmailem problém...
    gtz avatar 21.8.2013 22:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Otázka je zda google chce AS řešit. Primárně AS a PushMail byl vyvinut MS a netuším zda se na tyto věci nevztahují nějaké licenční procesní věci.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.8.2013 22:25 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    No on to očividně nechce řešit ani u toho IMAPu, problém podle mě nebude v AS ale v poštovním klientovi, který tyhle služby sdružuje pod sebe.
    17.8.2013 22:27 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    v praci sa na wifi pripojil, doma nie.

    podla webu je to pomerne bezny problem.

    vsetky ostatne zariadenia (ntb, mobily, tablety) sa na ten router doteraz pripajali. vratane WP7 telefonov L800 a optimus 7.

    nemusis, mas na vyber. logicky, ako inak by si aktivoval napr. androidovy tablet bez podpory 3G?

    nikde nebolo napisane, ze to musim cez data, inak by som to urobil - cez wifi som to chcel urobit preto, ze aj tak som sa chystal stiahnut aplikacie, takze by som sa na wifi pripajal.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    gtz avatar 17.8.2013 23:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Tak to jsi musel mít špatný kousek, já jsem měl v ruce 520 která se připojila jak u zákazníka tak doma. Otázka na jaký router, některé Nokie když je router nastaven na B/G/N tak se dlouze připojují.

    Jak jsem psal tablety bez 3G je jiná kapitola, aktivuje se buď připojením nebo přidáním google služeb.

    V Routeru máš snad nějaký log tak zjistíš proč se Nokie nepřipojila, tipoval bych na nesoulad v klíčích WPA2.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    17.8.2013 23:42 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    akonahle som klikol na nazov siete, tak vypisalo, ze sa nemoze pripojit.

    po nastaveni "G only" funguje.

    mame router otvoreny, len mac filter.

    je to proste problem lumie, je toho aj plny net
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    17.8.2013 21:53 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    No jo no .. Znam jednoho WP fanatika a ten dela v microsoftu :D Hned vnucoval super telefon a super OS. Nakopat do hader
    17.8.2013 22:28 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Radoslav von Hulan?
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    the.max avatar 17.8.2013 23:12 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    ten jeste zije? sem myslel ze zkoncil v propadlisti dejin :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    xvasek avatar 17.8.2013 23:19 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Miguel de Icaza?
    Dent avatar 18.8.2013 15:21 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Teda já nevím, 520 jsem si koupil minulý týden. Android mi už lezl krkem se stovkou jeho drobných problémů. Dát dvacet za iPhone mi upřímně řečeno přišlo moc, tak jsem koupil Lumii 520 a chrochtám si.

    Telefon/y (androidi od největších čínských keplů po vlajkové lodě) se stovkou drobných problémů jsem vyměnil za Lumii s jedním velkým (který doufám bude opravený) - nefunkční Facebook. Toho je taky plný internet, interní FB aplikace prostě nepřijímá zprávy, "oficiální" FB aplikace zase má problémy s notifikacemi.

    Teď už to zkoušet nebudu, ale dal bych krk za to, že jsem telefon aktivoval přes wifi, takže mi možnost připojit se dal, protože v tom momentě jsem měl pouze velkou SIM.

    Problémy s wifi nemůžu potvrdit ani vyvrátit, zatím jsem se připojil všude, instalace aplikací taky bez nejmenšího problému a to jak přímo ze Store, tak z webu.

    Za mě velká spokojenost (až na ten FB), konečně telefon, který prostě funguje.
    18.8.2013 17:09 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    No u nas si kolega po aspon 3 iPhonoch (3GS, 4s a 5) kupil Nokiu, lebo z tych apple telefonov sa nedalo telefonovat - stracal stale signal atd a mal zafixovane, ze Nokia - dobry telefon. Po dni nadsenia odlozil Lumiu 520 ako nepouzitelny kram...a spomenul si na tragikomicku n97 (ale stale pouzitelnejsiu ako Lumia) a ako sa zaprisahal, ze uz nikdy viac ziadnu Nokiu...
    gtz avatar 18.8.2013 21:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Klidně si všichni nainstalujte FB, klidně všichni sdílejte informace o sobě včetně pozice, fotografií atd. etc aspoň má velký bratr dostatek informací o sobě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dent avatar 18.8.2013 21:43 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Proč taky ne? Pokud budu chtít dělat něco, co velký bratr vidět nemá, tak ten telefon jednoduše nechám doma.
    gtz avatar 18.8.2013 22:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Není to jen o tom kolik a co toho ví velký bratr, ale i o tom co lze o onom člověku na internetu dohledat a díky FB toho lze dohledat celkem hodně. Proč po sobě nechávat dobrovolně digitální stopy.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2013 06:57 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Vysvětlit některým jedincům, že soukromí je to největší bohatství, je marný boj. Vím, že v současnosti je téměř nemožné se úplně vyhnou digitálním stopám, ale vzdávat se zcela dobrovolně svého soukromí, notabene ku prospěchu třetí osoby...
    Dent avatar 19.8.2013 10:31 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Je tak těžké po FB neřešit soukromé záležitosti, o kterých nechci, aby někdo třetí věděl? Opravdu nevidím jediný problém v používání FB, pokud je to děláno s rozumem.

    Na plánování foto výletů a prezentování fotek zvěřeny a přídody, občas nějaká ta fotka z takovýchto akcí - na to je FB naprosto ideální... asi pak dokážu žít s tím, že NSA ví, že jsem byl fotit tuleně na Helgolandu.

    Neexistují pouze dva extrémy - nepoužívat FB vůbec nebo na druhé straně na sebe vyklopit všechno. U všeho je třeba používat rozum.
    pavlix avatar 19.8.2013 10:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    na to je FB naprosto ideální
    To bych čekal tak od člověka, který považuje facebook, internet a počítač za synonymum. Jediná (leč významná) výhoda facebooku v oblasti sdílení fotek je, že tam chodí lidi.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 19.8.2013 12:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    plánování foto výletů a prezentování fotek zvěřeny a přídody
    Ano proč, ale něco takového jako je Fb? Copak není k dispozici něco lepšího a speciálního jen pro fotky? BTW. Flickr od Yahoo je myslím na toto hodně slušný a nevím přesně jak je to u FB s licencí a s tím když chci jít pryč zda se smaže veškerý celý obsah.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2013 13:35 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    A kolik lidí, které tě zajímají, se tam na ty fotky budou dívat? Taky mám krom FB ještě svojí fotogalerii, aby byl nějaký záznam zpětně... ale nic to nemění na tom, že tam na ty fotky prakticky nikdo nekouká a fotky, na které nikdo nekouká, nemá cenu fotit :)
    19.8.2013 14:09 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    A fotky, na ktere se lidi koukaji jen protoze je vidi na fb cenu fotit ma? ;-)
    rADOn avatar 19.8.2013 14:19 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    Touché :-)
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    pavlix avatar 19.8.2013 15:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 19.8.2013 21:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    FLICKR co vím má velice slušně udělané zpracování i ty ostatní věci. A spousta vyhledávačů dokáží zahrnout Flickr do vyhledávání. Ale když srovnáš engine Flickru s FB tak u mne to vyhraje Flickr. Mohu napráskat tuny fotek a vystavit to na FB, ale kolik lidí se na ně reálně podívá? Většinou jen ti co máš někde přidané (btw stejě když si někoho přidáš, aby se mohl brouzdat alby tak mu stejně přijde nějaká zpráva o povolení apod. a to stejné myslím jde udělat u Flickru).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.8.2013 10:25 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    nj, vidí to ty, co mám přidané, ale vidí to... když se teď regnu na flickr, tak z lidí co znám tam budou asi tak 2... neříkám, že je fb technologicky lepší, ale holt je tam momentálně víc těch lidí, které to případně uvidí.
    Bedňa avatar 20.8.2013 11:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyndous Foun Osem
    FB je hrozný spam. Kopec ľudí sedí len u toho a keď sa tam raz za tri mesiace ukážem tak sa ľudia vypytujú hrozné pičiviny. Nikto sa tam nebaví o vývoji slobodného softvéru, žiadne témy o NSA, PRISM a slobode slova, vtípky z IT. Nechce sa mi baviť o tom ako sa mám a či ešte stále robím kde robím, tie záležitosti vybavujem v hospode. G+ je na tom lepšie, ale zas ho šmírujú, aj keď sa tam nič tajné nerieši, vadí mi to. Najväčšia prdel je ale Diaspora a je decentralizovaná čo je veľké plus.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.