abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 05:00 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Linux Mintu 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:55 | Nová verze

    GNU Project Debugger aneb GDB byl vydán ve verzi 17.1. Podrobný přehled novinek v souboru NEWS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    19.12. 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    19.12. 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (27%)
     (2%)
     (11%)
     (2%)
     (2%)
     (2%)
     (11%)
     (24%)
     (18%)
    Celkem 45 hlasů
     Komentářů: 15, poslední dnes 09:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    xkucf03 avatar 30.5.2013 01:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Nebylo by lepší ty Windowsy vůbec nezapínat? Ušetřil bys spoustu starostí.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.5.2013 23:17 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Toto je vyčerpávající, 100% moudro.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Bystroushaak avatar 30.5.2013 06:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Prostě u úterý a čtvrtka musí být na začátku velké písmeno (u ostatních dní ne)
    Haha, tohle je geniální trolling. Představ si, jak se museli nasmát, když to tam přidávali.
    30.5.2013 06:58 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Tohle je výsledek strcasecmp(3). Jeho výsledek v jiném locale než POSIX totiž není definován. A chová se tak i glibc.
    pavlix avatar 30.5.2013 07:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    POSIX nikdy nebyl unicode ready. Používat holý POSIX v kombinaci s lokalizací není dobrý nápad.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 13:08 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Co maji proboha locales spolecneho s Unicode?
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 30.5.2013 14:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Napsal jsem něco nesrozumitelně, či snad dokonce špatně?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 14:12 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Ano a ano

    Unicode nema nic spolecneho s lokalizaci/nebo locales. Pouzivani locales je naprosto v poradku a bezproblemove, pokud se dodrzi nekolik jednoduchych pravidel:
    1. jeden znak = jeden wchar_t (Windows nedodrzuje)
    2. pri praci s cimkoliv mimo 7bit ASCII se pouzivaji siroke znaky a odpovidajici funkce
    3. dusledne se pouzivaji locales tak kde se maji pouzivat
    To jestli nektera je nektera cast kodovana v Unicode (at uz UTF-8,UTF-16 nebo UTF-32) je uplne sumak.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 30.5.2013 14:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Unicode nema nic spolecneho s lokalizaci/nebo locales.
    Nesouhlasím, že nemají nic společného.
    jeden znak = jeden wchar_t (Windows nedodrzuje)
    Není obecně potřeba.
    pri praci s cimkoliv mimo 7bit ASCII se pouzivaji siroke znaky a odpovidajici funkce
    Není obecně potřeba.
    Pouzivani locales je naprosto v poradku a bezproblemove, pokud… dusledne se pouzivaji locales tak kde se maji pouzivat
    Nic neříká.
    To jestli nektera je nektera cast kodovana v Unicode
    Až na to, že Unicode je dnes především znaková sada.
    (at uz UTF-8,UTF-16 nebo UTF-32) je uplne sumak.
    Nevím, na co narážíš. Všechny uvedené dokážou reprezentovat všechny code pointy Unicode. Nějak nevidím smysluplný spor, snad kromě toho, že popíráš jakoukoli souvislost mezi Unicode a locales.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.6.2013 14:43 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Není obecně potřeba.
    Pokud tohle neplati, neni mozne pouzivat standardizovane API (pokud se teda bavime o C99/POSIX a ne C++11).
    Nějak nevidím smysluplný spor, snad kromě toho, že popíráš jakoukoli souvislost mezi Unicode a locales.
    Ano popiram, protoze ANSI C++ (C++03), C99 a POSIX jsou agnosticke vuci znakove sade/kodovani.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 14.6.2013 18:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Pokud tohle neplati, neni mozne pouzivat standardizovane API (pokud se teda bavime o C99/POSIX a ne C++11).
    Non sequitur. Jako důkaz snad postačí, že se toto API pro non-ASCII řetězce používá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.6.2013 14:02 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Pak si ale muzes tyhle dementni komentare "Používat holý POSIX v kombinaci s lokalizací není dobrý nápad." strcit nekam.

    Protoze ano, kdyz znasilnujes API k necemu k cemu nebylo navrzene a ono to nahodou funguje a obcas se to rozbije, tak je to opravdu jenom tvuj problem a ne problem toho API.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 16.6.2013 14:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Sice umíš hezky nadávat, ale jinak mě moc nebavíš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.6.2013 10:45 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Jestli necemu nerozumis tak si zalez nekam do kouta a nesir dezinformace.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    30.5.2013 07:50 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Dopustil si sa viacerých chýb:
    1. používaš Windows (to je povinné podrypnutie v tejto situácii, ale súvisí to s nasledujúcim bodom)
    2. na vytvorenie task-u používaš commandline a nie Task Scheduler
    3. nepoužívaš anglickú lokalizáciu
    4. myslel si si, že robiť case-insensitive porovnanie na ne-anglické znaky (jednoducho) funguje
    Nech je to výstrahou pre ďalšie generácie :-D
    30.5.2013 09:27 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní

    Ad 1) Není to můj počítač, ale v jedné neziskovce, kde se to kupuje od Boxed už s Windows a tak se jiný systém neřeší.

    Ad 2) Jedu přes vzdálený přístup a přes commandline mi to přišlo jednodušší. Navíc když to vytvořím přes commandline, tak se to vytvoří s takovými právy, že to Task Scheduler neumí editovat a musí si to přeuložit s jinými právy. Nechtěl jsem zbytečně měnit něco, co funguje - potřebuji to vypínat, i když není uživatel přihlášený.

    Ad 3) Viz Ad 1).

    Ad 4) :).

    Já jsem o těch průšvizích věděl - už jsem na to jednou narazil ve Windows XP. Tam byl problém s diakritikou a pořešil se editováním přes "edit" vestavěný editor. Tady ho jednak nemůžu najít a jednak byl průšvih v něčem jiném.

    regine2 avatar 30.5.2013 08:48 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše MS ... Windows jsou case sensitivní

    Neobviňujme POSIX a ostatní.

    Problém je v Microsoft. Proč vymýšleli v MS nějaké kódové stránky pro českou diakritiku (od DOS po Windows snad 4 varianty), když od 60tých let minulého století měla česká i slovenská kódová stránka ISO - standard?

    Pokusili se o to i v Německu, ale tam si dupli a museli jim ISO ihned zavést.

    Stačí si s českou diakritikou pojmenovávat soubory/adresáře/složky a jejich vlastní vyhledávač je v některých případech ignoruje. Mám ověřeno vůči Copernic Desktop Search-vyhledávači. CDS to umí.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    pavlix avatar 30.5.2013 09:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Tak IS0 8859 nebo kolik to bylo je navíc v době unicode značně obsolete.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    regine2 avatar 30.5.2013 10:36 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní

    No ale oboje normy jsou standardy ISO International Organization for Standardization nebo novější Unicode is a computing industry standard

    ISO
    Unicode

    A Unicode vychází z ISO-8859:

    Unicode has the explicit aim of transcending the limitations of traditional character encodings, such as those defined by the ISO 8859 standard ...

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    pavlix avatar 30.5.2013 10:50 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Reagoval jsem na ty české a slovenské kódové stránky. Nehledě na to, že druhá citace jenom podporuje to, co jsem psal, že v době unicode jsou naše národní znakové sady jaksi zbytečné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    regine2 avatar 30.5.2013 12:10 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní

    Samozřejmě rozumím a souhlasím.

    Problém MS vytvořil v tom, že než se rozběhlo Unicode, tak vygeneroval několik kódovacích stránek pro obrovské množství informačních databází a znalostních databank.
    Ve vzniklé kódovací džungli se potom vyhledávací roboti ztrácí a dohledání informací je problematické.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    pavlix avatar 30.5.2013 14:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Co jsem tak slyšel, tak MS tím jen pokračoval v tradici IBM, která sekala národní kódování jak baťa cvičky ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 15:12 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Napadá tě jiné řešení než mít více znakových sad, když má platit 1 znak = 1 bajt? (tehdy zcela validní požadavek – místy validní i dnes) Národní kódování jsou přirozené a správné řešení tohoto úkolu. Problém je ve vytváření „truc-kódování“ která mají zanést nekompatibilitu, škodit, být duplicitní k jiným používaným/standardizovaným kódováním, podporovat vendor lock-in.
    pavlix avatar 30.5.2013 16:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Psal jsem, že IBM byli pokud vím proslulí tím, že sekali kódování jako baťa cvičky. Tedy vytvářeli duplicitní, nekompatibilní a obecně nepotřebná kódování. Dokonce na to byl nějaký vtip o e-mailech mezi IBM stroji.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 13:12 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Bohuzel dokud budeme mit Windows tak 8bit kodove stranky nebudou nikdy zbytecne. Windows vs. Unicode je velmi smutny a dlouhy pribeh.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 30.5.2013 14:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Bohuzel dokud budeme mit Windows tak 8bit kodove stranky nebudou nikdy zbytecne.
    To by nic neměnilo na tom, že na ně už není potřeba pohlížet jako na znakové sady a redefinují se jako neúplná kódování unicode. Ale ani tak si nemyslím, že máš pravdu. Windows nemají ani tak problém s absencí unicode, jako s provedením. Ale zdaleka v tom nejsou samy. A zdaleka to není jen vina Microsoftu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 14:14 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    U Windows je presne opacny problem. Problem je v tom ze kazde kodovani je explicitne pritomne (narozdil od Linuxu, ktery je pomerne dusledne nezavisly na kodovani).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    pavlix avatar 30.5.2013 14:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Linux je nezávislý na kódování asi tak jako céčko. Umí ASCII a rozšířené znakové sady a víc ho nezajímá. Do toho perfektně zapadá UTF-8. Ale že by například nedefinování znakové sady API pro práci s názvy souborů byla nějaká extra výhoda, to se mi úplně nezdá.

    Pořád píšeš o nějakých imaginárních problémech, ale nevšiml jsem si, že bys jeden jediný popsal.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    12.6.2013 14:39 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Cecko neumi ASCII.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    30.5.2013 19:18 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Windows vs. Unicode je velmi smutny a dlouhy pribeh.
    Neměl MS už v době win3.11 něco jako unicode? Pamatuju si, že během vrtání v binárkách byly některé textové řetězce tvořené nulou a normálním znakem.
    30.5.2013 12:13 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    V té době, kdy byla otázka cp1250 vs. ISO-8859-2 aktuální se běžně používala pouze jednobajtová kódování, prostě jeden bajt = jeden znak.
    pavlix avatar 30.5.2013 14:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Mění to něco na tom, co jsem psal?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 15:15 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Tvůj předchozí komentář se zdá být mimo téma. Pro pořádek: psal jsi ho ve vztahu k současnosti, nebo ve vztahu k té době kdy MS vytvářel cp1250?
    pavlix avatar 30.5.2013 16:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Tvůj předchozí komentář se zdá být mimo téma.
    Nejsem o tom přesvědčen.
    Pro pořádek: psal jsi ho ve vztahu k současnosti, nebo ve vztahu k té době kdy MS vytvářel cp1250?
    K současnosti, tedy časově spíše vzhledem k obsahu blogpostu než komentáře. Použité slovo navíc mělo značit, že se snažím informaci podpořit a doplnit, nikoli popřít.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.5.2013 17:19 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Tvůj předřečník kritizoval MS za vytváření duplicit k ISO 8859-2 standardu a ty se tuto informaci snažíš podpořit kritikou ISO 8859-2 standardu? No nevím, to je asi jedno.
    pavlix avatar 30.5.2013 17:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: MS ... Windows jsou case sensitivní
    Standard ISO-8859-2 jsem nikde v diskuzi nekritizoval. Nenapadá mě jediný důvod, proč bych měl označení za obsolete považovat za kritiku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 30.5.2013 21:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    No jak jsem už někdy psal, s kódováním z MS je vždy nějaký problém. Stačí si jen udělat export kontaktů z outlook.com do jejich CSV souboru. A co se stane? Čeština je rozsypaný čaj a když se podívám tak to vypadá:

    Non-ISO extended-ASCII text, with very long lines, with CRLF line terminators

    Vypadá to jako cp1250, ale není, je to nějaký jeho paskvil. Nakonec jsem nevydržel se s tím babrat a načetl jsem to ve Wmvare do Widlí, přeuložil do UTF-8 a pohoda.

    A jak píše autor, překlady funkcí stojí za dvě věci ..
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.5.2013 11:45 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Prekladatele, ktery se ve sve pyse pusti do prikazu bych za trest posadil pred dilo jejich myslenkoveho souputnika z uplne jine jazykove oblasti. Jako se to stalo me se spanelskym excelem nebo ceskou MicroStation, kde jakysi alternativni inteligent dokazal stvorit situaci, kde fungovalo odpojeni vsech referencnich vykresu po zadani logicky odvoditelneho prikazu "ref det vše".
    31.5.2013 13:50 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows jsou case sensitivní
    Ještě to mohlo být horší. Ještě to mohlo být přeložený úplně celý :-D.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.