abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:44 | IT novinky

    Mezinárodní nezisková organizace Women Who Code (WWCode, Wikipedie) založena v roce 2011 s cílem usnadnit ženám vstup do světa informačních technologií nečekaně skončila. Došly finance.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 570 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    KOMIX - Alan Tuning

    6.5.2023 09:55 | Přečteno: 1822× | KOMIX

    Pamatujte si, obal prodává! ;-)

    Na Den vítězství věnujte prosím krátkou vzpomínku Alanu Tuningovi. Sice nijak nepomohl vyhrát válku, jeho přístroj ale měl spousty různobarevných blikátek :-).

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.5.2023 11:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jak Aleš předstírá orgasmus?

    Vytáhne ho a plivne partnerovi na záda.
    6.5.2023 11:47 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Přijde Aleš k doktorovi a stěžuje si, že už týden nemůže močit.

    Doktor se na to podívá a říká, "dědo,vždyť vy na něm máte uzel!"

    "Jéžiš,já zapoměl koupit chleba!"
    6.5.2023 12:29 vtipalek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tohle jsem nepochopil
    6.5.2023 12:35 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Vtipy se namají vysvětlovat, ale co už. Udělal si na pinďíku uzlík aby nezapomněl koupit chleba. Stejně zapomněl a teď nemůže s tím uzlem čůrat.
    8.5.2023 08:48 Timotej Kuchár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    No ale Aleš príde k doktorovi a doktor potom hovorí k nejakému dedovi.. je to zvláštne.
    8.5.2023 09:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Co je na tom zvláštního, vždyť je jednou nohou v důchodu.
    9.5.2023 16:04 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Prima. Tak utíkej za mne orodovat na správu sociálního zabezpečení, ať přimhouří oko alespoň pro ten předčasný. Sice mám do něj ještě daleko, ale na vševěda jako ty jistě dají.
    9.5.2023 17:27 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Nemáš místo řečí tahat za provázky, tlučhubo?
    8.5.2023 14:22 Robert'); DROP TABLE abclinuxu;--
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ty na něm máš taky uzel, jen trochu jiný (pochopí furries a znalci psí anatomie).
    6.5.2023 12:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A mezitím u bachmutu dál ru zbytečně ztrácí elitu svého národa…

    Co ti mohli dokázat, kdyby nedělali ty zkurvenosti co předvádí :/
    Blaazen avatar 6.5.2023 22:37 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Pro diktátora nemá život občanů v jeho zemi žádnou hodnotu. To je jak ve třetí říši. Když už byla armáda v háji, posílal Hitler do boje i děti a důchodce (Volkssturm). Nakonec prohlásil: "Národ, který nezvládl takovou zkoušku, nemá nárok na existenci. Ti nejlepší už padli, zůstali jen méněcenní." a otrávil se, nebo zastřelil, nebo obojí.
    Rusové si taky budou muset počkat, až ta suka zdechne. Alespoň můžou utéct do zahraničí. Z Německa se tehdy utíkalo blbě.
    7.5.2023 07:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Z toho si nic nedělej, na Ukrajině už odvádějí i bezruké. Prostě mají co chtěli.

    A víš proč se Hitler zastřelil? Přišel mu účet za plyn:

    https://www.novinky.cz/clanek/finance-lidem-na-vsi-prislo-vyuctovani-doplatte-107-tisic-40429926
    7.5.2023 09:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Sice likvidační nedoplatky, ale jak to natřeli Rusákům a pomohli Ukrajincům za půl roku … looking into my notes … ztratit neopevněnější město a desítky tisíc životů.
    7.5.2023 11:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Super výkon pro druhou nejsilnější armádu (podle nich) v mire viď? Jo jo, to je na medaili
    7.5.2023 12:30 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Škoda že to není soutěž fotbalových týmů ale válka.
    7.5.2023 16:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jj pravda veliká - už aby se ru stáhlo
    7.5.2023 21:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tak, a můžeš jim i poslat další peníze:

    https://www.novinky.cz/clanek/krimi-podvodna-volani-z-ukrajiny-vysala-cechum-miliony-40428706

    Aneb podporuj Ukrajinu, chcípni hladem a zimou :-D
    7.5.2023 21:35 Zelena je trava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Mam te obsypat linkama prispej na drony pro rudoarmejce z kterych se uz stavi nova dača? Nebo jiz mate notu od poytbyra ze se nic takoveho zarucene nestalo?
    8.5.2023 09:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Obsypej. Třeba někdo přispěje, a někdo zase vypadne z okna. To by se v ČR nestalo, tady zloději dostávají politické funkce ;-)

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-ukrajinci-sestrelili-rusky-hypersonicky-kinzal-radovali-se-lide-na-internetu-kyjev-nadseni-zchladil-40430765
    8.5.2023 11:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Třeba někdo přispěje, a někdo zase vypadne z okna. To by se v ČR nestalo, tady zloději dostávají politické funkce ;-)
    Toužíš po silném vůdci, který vyhází z oken zloděje?
    9.5.2023 07:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ne, mě by stačilo vyházet z okna ty zloděje. Jenže oni jsou ti vůdci, zvolil jsi je.
    8.5.2023 11:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Hele, uz to ma update - všiml sis?
    8.5.2023 11:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    V článku jsem se to nedočetl, ale nesestřelil ji náhodou Duch Kijeva?
    8.5.2023 11:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Nee, prý systém patriot z USA - ten není fiktivní (ale možná si o něm jen zatím neslyšel )
    8.5.2023 12:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    prý
    8.5.2023 12:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    jo, taky mohla spadnout sama, taky ji mohl sundat ten duch kyjeva, taky se v putinovi mohlo pohnout svědomí a nechal ji bouchnout samotnou a začne se stahovat z ua včetně krymu a zaplatí reparace - prý je možné všechno

    8.5.2023 12:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ještě jednou pro pomalejší: Duch Kyjeva je fiktivní.
    8.5.2023 12:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    no dyk - já to vím - už to vědí úplně všichni a stejně ho nějaký pacient občas vytáhne, tak proč se na chvíli nepřidat (ať se necítí v té své blbosti sám)
    8.5.2023 12:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    tak proč se na chvíli nepřidat
    Protože to nemá žádnou relevanci k diskusi a sám se tím stáváš také pacientem?
    8.5.2023 13:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Rad dávám lidem naději ze v tom jejich neštěstí alespoň nejsou sami
    8.5.2023 12:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tak to ví asi všichni, Ukrajina má snahu "překrucovat pravdu" tak nějak obecně. Snad si to uvědomují i trumpety, co budou brzy jásat nad "200k" "mrtvými" "Rusy", že vlastně jásají nad ukrajinskou lží.
    8.5.2023 13:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tak to ví asi všichni, Ukrajina má snahu "překrucovat pravdu" tak nějak obecně.
    Jistě, takový Duch Kyjeva to je brutálně nebezpečná státní lež :)
    Snad si to uvědomují i trumpety, co budou brzy jásat nad "200k" "mrtvými" "Rusy", že vlastně jásají nad ukrajinskou lží.
    To číslo (s tím, že to zdaleka nejsou jenom mrtví), pokud vím, pochází od Američanů, kteří mj. spávně odhadli / věděli, že Rusko se chystá na útok, zatímco nám tady Putinovi fanoušci tvrdili, že nic takového se rozhodně nestane. Čiliže tomu bych přkládal podstatně větší váhu než nějakejm Duchův Kyjeva a podobným hovadinkám.

    Že se najdou lidi, kteří nad tím jásají, to se děje, taková je realita, stejnětak se najdou lidé, kteří jásají nad ukrajinskými ztrátami.
    8.5.2023 13:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Za me je duch Kyjeva ukázková prace PR na zvednutí naděje a odhodláni - stejně jako hadí ostrov a možná i další - tohle k válce taky patří
    8.5.2023 18:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Možná i tisíc dalších lží? Ano, to k válce patří. Nejen k válce...

    Jenže to má i druhou stranu, dost lidí těm lžím přestalo věřit a teď už ukrajinská PR pokládají za lež automaticky, i kdyby náhodou řekli pravdu. Znáš to o tom klukovi co volal "pomoc vlk"?
    xxxs avatar 8.5.2023 18:52 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    rozpravky o vlkoch dava aj putinko. ako velmi sa s nim identifikujes?
    8.5.2023 19:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ale třeba tohle, co vypadalo nejdřív jako pr se jim docela dost povedlo nemyslíš?
    8.5.2023 20:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jsi si jistý že to není jen PR? Ten zmasakrovaný výsadek u elektrárny přiznali až po půl roce.
    8.5.2023 20:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    nejsem - co myslíš ty? je to pr, nebo není?
    9.5.2023 07:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ono někdy stačí počkat "pár dní"... A pak se některé věci buď vykecají nebo vymlčí. Podle toho to poznáš.
    8.5.2023 20:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jenže to má i druhou stranu, dost lidí těm lžím přestalo věřit a teď už ukrajinská PR pokládají za lež automaticky, i kdyby náhodou řekli pravdu. Znáš to o tom klukovi co volal "pomoc vlk"?
    Tak proč jsi na začátku vlákna linkoval vyjádření Kyjeva?
    9.5.2023 07:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Protože už zase volá :-)
    8.5.2023 13:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To číslo (s tím, že to zdaleka nejsou jenom mrtví), pokud vím, pochází od Američanů
    To tedy víš dost špatně, Američané a Britové operují s polovičními čísly, a je to pro mrtvé i zraněné. Ukrajinci mají podle nich cca poloviční ztráty.
    8.5.2023 18:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Americká čísla říkají na ukrajinské straně 14000 mrtvých civilistů, 300000 mrtvých vojáků, ruské ztráty jsou sedminové. Ale asi mají neúplné údaje, já bych to pod pětinu neřekl.

    To samozřejmě nejsou čísla pro média, tam jde oficiální PR, tedy lži.
    xxxs avatar 8.5.2023 18:54 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    ak by mali ukrajinci 7x vacsie straty ako rusi, tak su zniceni.
    8.5.2023 18:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Zdroj bys měl? Nějakej co přežije aspoň 3 vteřiny na google?
    8.5.2023 21:21 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ze se Radovana ptas na takove banality. Rekl to prece Churchill, psal o tom Benes ve svych pametech.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    8.5.2023 21:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    jo, ten se mu povedl - škoda že od něj tak rychle utekl :(
    8.5.2023 22:28 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tipuju, že se tu ten kokot snaží podsouvat tu photoshopovanou verzi těch uniklých dokumentů, kde rusáci svoje ztráty vydělili deseti a ukrajinský vynásobili...
    9.5.2023 07:30 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To mi připomnělo photoshopovanou toku Pata a Mata, kteří otrávili supersmrtícím jedem Skripala a každého kdo jenom prošel okolo, ale kočce, která tam strávila dva dny v kuse, se nic nestalo.
    9.5.2023 18:37 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Kterou photoshopovanou fotku pata a mata mas na mysli? Tu co se objevila hned vedle toho Churchillova citatu v Benesove knizce? Nebo to bylo ze stejneho zdroje, jako jina tva tvrzeni? Jindy tu sypes jeden odkaz na novinky za druhym, proc jsi ted tak skoupi dolozit sva tvrzeni?
    každého kdo jenom prošel okolo, ale kočce, která tam strávila dva dny
    Ja teda nejsem nejaky Colombo, to ma manzelka, to ta se vyzna v chovu kocek. Ale jestli to nebude tim, ze jed byl nastrikan na kliku a kocky si malokdy oteviraji dvere klikou, kdyz chteji jit domu.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    9.5.2023 19:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To mi kdysi kdosi tvrdil že kočky jsou na jedy mnohem citlivější než lidé, ale netuším jestli je to pravda, neověřoval jsem to experimentálně :-D

    A tu fotku samozřejmě znáš, byla mnohokrát zveřejněna ve všech médiích.
    9.5.2023 20:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    ale netuším jestli je to pravda
    ale nebrání ti to "něco" použít jako argument - to ti přijde ok?

    a tu fotku bych taky rád viděl - tu, kterou argumentuješ - abych se nesplet
    9.5.2023 22:31 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Kterou photoshopovanou fotku pata a mata mas na mysli?
    Na mysli má akorát hovno, ale nezmoh se na odpověď tak musel zkusit přenést pozornot jinam, no, filcka jedna prolhaná.
    8.5.2023 12:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Hele, uz to ma update - všiml sis?
    Mně přijdou pozoruhodné spíše ty reakce, které vyvolávají tyhle zprávy v někom jako Radovan. Ten člověk má radost z možnosti, že nefunguje obrana města proti ruským útočným raketám, mimochodem schopným nést jaderné hlavice.
    8.5.2023 13:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jj, to mi taky přijde zvláštní - kor ve spojení s tím, ze asi není blbej a moc dobře vi jaké jsou ty zbývající 2/3 reality o které se odmítá bavit…

    Tak je holt třeba jen navedenej…
    8.5.2023 18:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Myslíš že mám radost? Ne, nelíbí se mi to o nic víc než celé ty roky, kdy Ukrajinci vraždili na Donbasu. Ono je to totiž ještě trochu jinak:

    Chomsky: Rusové se chovají na Ukrajině humánněji než Američané v Iráku

    Ale to vlastně víš sám, jenom sis to ještě úplně nepřipustil. Předsudečná slepota... ;-)
    xxxs avatar 8.5.2023 18:58 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    takze rusi su vlastne humanisti a je dobre, ze zabijaju ukrajincov na ukrajine.

    btw, zase ste dostali budget? nejako si zvysil aktivitu.
    9.5.2023 07:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Už dlouho tu říkám že Rusové jsou žabaři, protože nedokážou udělat ani pořádný masakr. Zatímco USA to dokázaly mnohokrát.

    No víš co, je tu votrava. Akorát kecy o luniksu a podobné debility, chce to trochu rozproudit ;-)
    xxxs avatar 9.5.2023 07:53 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    to viac o tom, ze su organizacne a technicky menej schopni. nie o tom, ze by boli moralni.
    8.5.2023 19:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Proč pořád snizujes “váhu” jednoho zla existencí jiného?

    A ze zrovna ty někoho obvinujes ze slepoty, to je dobrý :-D
    8.5.2023 20:34 Archijerej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Politicke kecy nas nebavi, radeji nam prozradte jestli si Ales mydli kacera stejne jako Radovan pri obrazku svateho Putlera?
    8.5.2023 20:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ne, nelíbí se mi to o nic víc než celé ty roky, kdy Ukrajinci vraždili na Donbasu.
    Tak hlavně moc nezjišťuj, kdo další tam ještě vraždil, aby ses nedozvěděl něco cos nechtěl...
    Chomsky: Rusové se chovají na Ukrajině humánněji než Američané v Iráku
    No jo, Chomsky, oblíbený objekt dezinterpretace a vytrhávání z kontextu (on si o to teda dost říká, ale i tak). Pust si ten rozhovor, ze kterého ten titulek vychází [1] - mimo jiné tam o kus předtím naznačuje, že RF si zas tak nemůže dovolit na Ua řádit, aby nevyvolalo přímou konfrontaci s NATO.

    A ještě o kus dříve jasně říká, že dodávat Ukrajině zbraně je 'reasonable'. Tak si to přeber.

    A vůbec, celý je to zbytečný, když příklad, kdy USA se chovaly méně humánně máme: atomové bombardování japonských měst.
    Ale to vlastně víš sám
    Já především vím, že ani třeba ta Hirošima & Nagasaki nemůžou ospravedlnit to, co dělá Rusko Ukrajině. Teď je ještě otázka, jestli to víš i ty.
    8.5.2023 22:31 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ví, jenom je to zkurvenej zmrd.
    9.5.2023 07:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ospravedlnit možná ne, ale rozhodně by USA, které takových zvěrstev napáchaly tisíckrát víc, neměly ani ceknout. Včetně věech jejich poskoků v NATO.
    9.5.2023 10:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ospravedlnit možná ne, ale rozhodně by USA, které takových zvěrstev napáchaly tisíckrát víc, neměly ani ceknout.
    A to jako proč ne? To si jakože přeješ, aby USA a Rusko terorizovaly každý nějaké menší země dle svého výběru a navzájem si do toho nekecaly, protože to by bylo pokrytecké?
    9.5.2023 18:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ono není jen Rusko a USA. Kolika americkým sportovcům během dlouhé řady amerických agresí zakazovali účastnit se soutěží? Kolika českým sportovcům bránili ve startu během bombardování Srbska, které ČR otevřeně podporovala?

    Rada Evropské atletiky potvrdila, že sportovci z Ruska a Běloruska budou mít nadále zakázanou účast na sportovních akcích v Evropě.

    Ale když se totéž děje jiným, je to najednou hrozně špatné a musíme to potrestat:

    Není to tak dlouho, co tato muslimská země přišla o roli hostitele fotbalového MS hráčů do 20 let, protože odmítla pustit na šampionát reprezentaci Izraele.

    Přitom stačí jenom "pár dní" počkat:

    Palestinci informují o 12 obětech, včetně 9 civilistů a 4 dětí. Dvacítka lidí utrpěla zranění, uvedla palestinská samospráva.

    Když už teda EU Palestince podporuje, neměla by také zakázat vstup izraelských sportovců na evropská klání? Neměli by izraelští občané v hotelích podepisovat prohlášení že nesouhlasí s teroristickou politikou izraelského státu? A co zabavovat majetky izraelských oligarchů spřízněných s vládou?
    9.5.2023 19:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A co je teda tvoje pointa nebo co bys chtěl? Kritozovat Rusko a/nebo ukládat sankce můžeme až když budeme mít za sebou 50 let naprosto morálně bezchybné 100% nepokrytecké historie? To totiž nebude nikdy, nikdo, žádný stát ani žádný jednotlivec se nikdy nechová 100% bez pokrytectví. To je tvůj cíl - nastavit podmínky tak, aby Rusko bylo nekritizovatlelné?
    9.5.2023 22:34 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Že vás baví se snažit mu něco logicky argumentovat.

    Vvždyť je to 100% splachovací zmrd, je úplně jedno, co mu řeknete, buď se bude opakovat nebo sem plácně nějakou jinou sračku, na kterou budete únavně reagovat, a tak pořád dokola.
    10.5.2023 05:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    mě by třeba zajímala motivace těhle expertů - jestli je to zábava, tak mi to přide dost smutné - svět ji nabízí výrazně víc, než tenhle portál, jestli je to nějaká touha dělat ze sebe blba tak ok, ale co jim to přináší za uspokojení? Jestli touha poučit nás ostatní, tak proč jejich argumenty nemají hlavu ani patu (o zdroji radši ani nemluvě)? a tak dále...
    11.5.2023 19:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    12.5.2023 05:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    hele dík - říkal jsem si, že jsi zamrzl někde kolem roku 1985 - a docela jsem to trefil :)
    12.5.2023 07:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Proč ne 1983?

    Nebo 1984?

    Nebo 1986?

    Zrovna ten šestaosmdesátý nakonec nebyl úplně špatný... Ale toho se už nedočkáme, jak to vypadá.
    12.5.2023 08:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tak mluvil jsem o zamrznutí tak 1985 byl snad jasnej ne?

    A co se týká Reykjavíku - co by tam jako rusko teď dělalo? USA jo, Kdyby si místo ru napsal Čína, tak možná, ale rusko?

    Jinak výběr filmů ok, naštěstí to dopadlo jinak a i teď to vypadá, že jádro by rusku neprošlo - i když tím hrozí každou chvíli
    12.5.2023 21:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Z toho roku znám víc jiných věcí, včetně Poupat :-D

    Ale můžeš zkusit znovu ten 1986.
    13.5.2023 07:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Z toho roku znám víc jiných věcí…
    Vždyť říkám, že jsem se trefil

    A asi to bude i poslední rok, kdy si udržel myšlenku a téma nějaké diskuse - škoda
    9.5.2023 06:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Mimochodem - myslíš, že by tam byl bordel kdyby tam vova neposlal girkina a na krym mužíky a podobně? Nebo tohle je v těch 2/3 reality co ti uniká?
    9.5.2023 07:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A myslíš že by tam ten bordel byl, kdyby tam předtím neposlali Pravý sektor?

    Akce a reakce. Jenže špatná akce vyvolává špatnou reakci. A kdo seje vítr sklízí bouři. Chtěla Nulandová takovou bouři?
    9.5.2023 11:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A myslíš že by tam ten bordel byl, kdyby tam předtím neposlali Pravý sektor?
    Samozřejmě, že ano, protože o nějaký Pravý sektor opravdu nešlo, šlo o to, že Kreml zjistil, že ztratil kontrolu v Kyjevě, tak se Putin & spol. rozhodli, že aspoň ten Krym a Donbas udrží.

    A to samé si zopákli od letošního jara, akorát s řádově většími ztrátami na obou stranách...
    9.5.2023 11:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    8.5.2023 10:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    "A fool and his money are easily parted". Viz ti, co se skládají na yet another Grad co devětkrát vystřelí a potom už bude jen rezavět na poli.
    7.5.2023 09:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jj - podobnost mezi Adolfem a Vovou je až zarážející
    7.5.2023 09:46 austinl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    pravdepodobne to iste co predvadzaju teraz pretoze pokazde si do cela vytlacia takychto ludi
    6.5.2023 12:39 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Zlobí se odmítnutá žena na kamarádku:

    „Vždyť jsi říkala, že ten Aleš je sukničkář! A on zatím nosí sukni.”
    6.5.2023 13:10 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Aleš se dostane do nebe. Svatý Petr mu odemyká bránu a sotva se ohne, on ho zezadu opíchá. Ohne se podruhé, a Aleš ho znovu opíchá. Tak se naštve a zahrozí: „Ještě jednou a půjdeš do pekla!”

    Odemyká potřetí, a Aleš ho zase opíchá. Tak ho svatý Petr pošle do pekla.

    Za rok se jde dolů podívat a tam hrozná zima, jak na Sibiři, všude rampouchy... Zavolá si čerta a ptá se: „Proč si tu nezatopíte?”

    A čert na to: „Tak se zkus ohnout pro polínko!”
    11.5.2023 06:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    11.5.2023 07:40 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Nezasírej to hovnama, tohle je zápisek pro vtipy a ne propagaci ukronacizmu.
    11.5.2023 07:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Takováhle cenzura není vtipná? Vždyť to je komedie jako svině a ty tanečky od skk a podobných tomu ještě dodávají grády ne?

    Ps víš, že to je odkaz na ru věci - ne ukrajinské?
    11.5.2023 08:02 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Nepřijde mi to nijakém, neumím číst hatmatilku a hlavně mě to nezajímá. Obsaďte si jiný zápisek, až to všechny Kapica všechny zažaluje (KAŽDÝM DNEM!), že vtipy obsahují jeho křestní jméno, tak ať se státní zástupce nemusí prohrabovat nesmyslama. (Dalšíma nesmyslama).
    11.5.2023 08:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Takže já to vlastně dělám pro tebe - at tě nezavřou hned, ale až za chvíli

    A hele - vzhledem k tomu, že se tady bude ještě řešit Ukrajina, tak až vrábel vyhraje volby, tak ti ještě přišijou protistátní činnost! - není to paráda?
    11.5.2023 09:10 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Kapica vyhrožuje žalobou na Nitemedia, ty to obratem hodí na Kolibáče. Až sem totiž dodrncají Rusové, tak wokeismus bude první co zakážou.
    11.5.2023 09:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A tohle je taky dobrej for :)
    14.5.2023 11:53 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Mě se líbil tenhle.

    Co myslíte, byly to Patrioty? Prý se z ani jednoho tryskáče nekatapultovala posádka (karma za Sýrii, dobře jim tak), což by sedělo s tím, že rakety do Patriotu údajně vybuchujou při zásahu přímo do letícího objektu, ne v blízkosti, takže vedou ne k poškození letadla, ale můžou sejmout pilota (nebo třeba i balistickou raketu, která by jinak padala dál na cíl).
    14.5.2023 12:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Karma za Sýrii, kde zabránili ovládnutí země Islámským státem? (Narozdíl od NATO, které do té doby sedělo na zadcích a z povzdálí situaci sledovalo s tím, že se do věci v pravý čas vloží.) To asi karma nebyla...

    Quando omni flunkus moritati
    14.5.2023 13:39 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tomu zabránili Kurdi. Rusáci tam byli, aby zachránili vraha diktátora tím, že vyvraždí civilní obyvatelstvo kobercovým bombardováním, čuráku.
    14.5.2023 13:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Takže to mohli i brát jako přípravu na ua?
    14.5.2023 14:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ne, ti se sice snažili, ale sami by to nedali a byla potřeba pomoc zvenku, lháři. Ano, mohli jsme tou pomocí být my přesnějšími údery, ale my jsme řekli ne.
    Quando omni flunkus moritati
    14.5.2023 21:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To si pleteš se Srbskem, tam USA kobercovým bombardováním podporovaly islamistické separatisty a vraždily civilní obyvatelstvo.
    15.5.2023 13:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To si pleteš se Srbskem, tam USA kobercovým bombardováním podporovaly islamistické separatisty a vraždily civilní obyvatelstvo.
    Proč nemůže být pravda oboje? Pořád ještě se ti do hlavy nevejde více než jedna mocnost páchající válečné zločiny?
    15.5.2023 17:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Proč jsou jedni separatisté dobří a druzí špatní?

    Proč musí jedné zemi rozbombardovat hlavní město a druhé dodávat zbraně?

    Proč podporují jednoho diktátora a proti druhému vyzbrojují fanatickou opozici uřezávající hlavy i dětem?

    Proč řeším větší zlo?
    16.5.2023 06:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    co je tak težkého na myšlence, že nejde jedním zlem omlouvat/přehlížet zlo jiné? teda pokud s tím jiným zlem nesouhlasíš a nehledáš pro něj záminku
    16.5.2023 11:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Proč jsou jedni separatisté dobří a druzí špatní?

    Proč musí jedné zemi rozbombardovat hlavní město a druhé dodávat zbraně?

    Proč podporují jednoho diktátora a proti druhému vyzbrojují fanatickou opozici uřezávající hlavy i dětem?
    Protože ty státy mají nějaké svoje zájmy, jsou v různé míře pokrytecké a také dělají chyby. Co přesně tě na tom překvapuje nebo co ti na tom není jasný?
    Proč řeším větší zlo?
    A ty to řešíš? Toho jsem si nevšiml. Kdykoli se tě zeptám na to, jak by se to mělo řeišt, tzn. otázky jako co bude dělat ČR po výstupu z NATO nebo jak by měla Evropa řešit obranu, tak neodpovíš, stejně jako ostatní s podobným názorem. Přijde mi, že pouze kritizuješ USA, a to typicky ve chvíli, kdy někdo kritizuje Rusko, ale nevšiml jsem si, že bys někdy přišel s jakýmkoli náznakem řešení. Proto to taky navenek působí, jakože tvoje "řešení" je podřídit se Rusku.

    Kdybys pracoval u soudu, tak necháš pustit na svobodu vraha a budeš argumentovat tím, že ho nemůžeš odsoudit, protože vraha několika lidí z případu 10 let zpátky se stále nepodařilo usvědčit.
    16.5.2023 17:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To nebyl zdaleka jen náznak, ale úplně jasné řešení:
    Až bude G. W. Bush chroptět v plynové komoře...
    Jenže tyhle zločiny není zájem vyšetřovat. Tak proč bych se já měl pokrytecky zajímat o nějaké ruské žabaře?
    16.5.2023 18:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ech - to si fakt jako myslíš, že tady na tomhle fóru má někdo pravomoc dostat Bushe k soudu? Fakt? Nekníkáš tak trochu pokrytecky na špatném hrobě?
    16.5.2023 20:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To si fakt jako myslíš, že tady na tomhle fóru má někdo pravomoc dostat Putina k soudu? Nebo Netanjahua?

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-v-gaze-je-uz-25-mrtvych-krome-teroristu-ale-umiraji-i-zeny-a-deti-230745

    Proč už není sbírka na raketomet pro Palestince? Kolik jim Fiala poslal tanků? Bojují tam po jejich boku čeští dobrovolníci ať bez nebo s povolením prezidenta?
    16.5.2023 21:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To si fakt jako myslíš, že tady na tomhle fóru má někdo pravomoc dostat Putina k soudu? Nebo Netanjahua?

    ne - ale to přeci nebrání někomu říct, že udělali nějaké svinstvo a nevšiml jsem si, že by jejich případná svinstva tady někdo realtivizoval, nebo omlouval - ty seš ten kdo má problémy s částí reality
    Proč už není sbírka na raketomet pro Palestince?
    klidně ji založ ne - kdo ti brání?
    Kolik jim Fiala poslal tanků?

    od nás mají zbraní dost - nedávno je to stálo jednoho velvyslance - pamatuješ? A dokonce tady mají i velvyslanectví - všiml sis?
    Bojují tam po jejich boku čeští dobrovolníci ať bez nebo s povolením prezidenta?

    třeba jo - ty víš, že ne?

    17.5.2023 15:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To nebyl zdaleka jen náznak, ale úplně jasné řešení:
    Až bude G. W. Bush chroptět v plynové komoře...
    Dokonči větu. Až bude G. W. Bush chroptět v plynové komoře... tak co? Bude zajištěna bezpečnost ČR?

    Pořád nevidim, kde tam máš nějaké řešení něčeho.
    Tak proč bych se já měl pokrytecky zajímat o nějaké ruské žabaře?
    Protože ruští 'žabaři' opakovaně napadají státy východní a střední Evropy. V části světa, kde my žijeme, jsou proti Rusům naopak žabaři Američani.
    17.5.2023 20:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ten malý poloostrov na západě Asie kde my žijeme? Evropa není celý svět.

    Vzpomínáš jak v OSN spočítali že jenom za první rok americké agrese v Iráku zemřelo 600-900000 lidí? Tolik k těm žabařům.

    Ale jak tě tak sleduji, nechystáš se také vyskočit z okna psychiatrické léčebny s křikem "Rusové přicházejí!", jako ten údajný americký exministr zahraničí? :-D
    17.5.2023 21:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ten malý poloostrov na západě Asie kde my žijeme? Evropa není celý svět.
    Takže ti na Evropě nebo ČR nezáleží? Asi ne.
    Vzpomínáš jak v OSN spočítali že jenom za první rok americké agrese v Iráku zemřelo 600-900000 lidí? Tolik k těm žabařům.
    1. Irák není v Evropě.
    2. Tvrdil jsi, že to řešíš. Jak to řešíš? Stále se k tomu nemůžeme dobrat, jak teda probíhá to tvoje řešení / co je pointa.
    Ale jak tě tak sleduji, nechystáš se také vyskočit z okna psychiatrické léčebny s křikem "Rusové přicházejí!"
    Nechystám, protože Rusové nepřicházejí, protože jsme v NATO spolu s většinou okolí.
    18.5.2023 06:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Evropa není svět. Americké vraždění v Iráku se tě zjevně nedotýká.

    Kolik výkřiků že Rusové zaútočí na nás, když na Ukrajině neprohrají, se tu za poslední roky objevilo?
    18.5.2023 06:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Kolik výkřiků že Rusové zaútočí na nás, když na Ukrajině neprohrají, se tu za poslední roky objevilo?

    docela dost viď? a většina z nich byla z ruska - už chtěli nukovat londýn, polsko, zabrat aljašku, poslat tanky na washington, osvobodit finsko, koupat se v lamanchi - dokonce o tom jeden poeta složil básničku
    18.5.2023 11:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Evropa není svět.
    Potvrzeno: Radovan je světoobčan.
    Americké vraždění v Iráku se tě zjevně nedotýká.
    Tebe se dotýká jak?
    A vysvětlíš už konečně, jak to teda řešíš? Například bys mohl jít a ten počet obětí amerického vraždění napsat na Wikipedii ... Aha počkat, ono už to tam dávno je. Co teď.
    18.5.2023 17:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Teď by Mezinárodní tribunál měl vydat zatykače na americké vrahy, nebo snad ne?
    18.5.2023 22:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Teoreticky? Jistě. Prakticky na půdě USA si proti tomu Bushova admin napsala zákon a Evropa by neměla koule to vymáhat, i kdyby Haag ten zatykač vydal.

    Tak co to tvoje řešení?
    19.5.2023 05:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Takže kdyby si Hitler napsal zákon proti stíhání, žádný Norimberk by nebyl?

    Vazalové prostě stáhli ocas a poslušně drží hubu. Tohle má být řešení?
    19.5.2023 09:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Takže kdyby si Hitler napsal zákon proti stíhání, žádný Norimberk by nebyl?
    Počítám, že takový nějaký zákon měl...
    Vazalové prostě stáhli ocas a poslušně drží hubu. Tohle má být řešení?
    To se ptám já tebe, ty to tady cpeš do každé druhé diskuse, a tvrdíš, že to řešíš, tak mě zajímá, co teda je to řešení.
    20.5.2023 06:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    No a co třeba nějaké sankce? Aktuálně především proti neustále vraždícím USA a opět vraždícímu Izraeli? Nebudou?

    Viz ten starý vtip:
    Američané ve Vietnamu pomáhali zabít dva miliony Vietnamců.

    Rusové ve Vietnamu pomáhali zabít šedesát tisíc Američanů.

    Ti Rusové jsou ale nelidské bestie!
    Nechápeš nebo nechceš chápat?
    20.5.2023 15:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Aha - ty se učíš dějiny podle vtipů - to vysvětluje hodně :)
    20.5.2023 22:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    No a co třeba nějaké sankce? Aktuálně především proti neustále vraždícím USA a opět vraždícímu Izraeli? Nebudou?
    Saknce se neuvalej samy, musí je uvalit někdo. Kdo to bude? ČR? :-D
    22.5.2023 19:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Když může ČR uvalovat sankce na Rusko, proč ne na USA? Válečný zločin je zločin i když ho spáchají Američané, nebo ne? Tak proč je nikdo nestíhá?

    https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/usa-mezinarodni-trestni-soud-icc-valecne-zlociny-afghanistan-valka-stihani_1903151627_lac

    https://advokatnidenik.cz/2020/09/03/usa-uvalily-sankce-na-generalni-prokuratorku-mezinarodniho-trestniho-soudu/

    https://www.centrumlidskaprava.cz/usa-vs-mezinarodni-trestni-soud-saga-pokracuje

    Aha, ono stačí udělat trochu bububu a mezinárodní tribunál hned tančí jak USA pískají:

    https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-nenechame-se-odradit-vzkazal-mezinarodni-trestni-soud-moskve-40432217

    Najednou házejí patkou proti Rusku, ale jak jde o USA, nehnou prstem, zbabělé krysy.
    22.5.2023 21:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Když může ČR uvalovat sankce na Rusko, proč ne na USA?
    To samozřejmě můžeme, ale nebude to mít žádný smysl - nikdo jiný se nepřipojí. V horším případě by recipročně USA či více států západu mohli přestal obchodovat s náma, což bychom byli celkem v řiti...
    Tak proč je nikdo nestíhá? Aha, ono stačí udělat trochu bububu a mezinárodní tribunál hned tančí jak USA pískají. Najednou házejí patkou proti Rusku, ale jak jde o USA, nehnou prstem, zbabělé krysy.
    Nechápu, co tě na tom tak překvapuje.

    ICC je hromada středních a malých států různě po světě, tj. bez společných zájmů nebo společné zahraniční politiky. Co se týče Evropy, ta prostě není v pozici, kdy by se proti USA mohla tímhle způsobem vymezit. Závisí na USA co se týče obrany (NATO), široké škály technologií, částečně ekonomicky.

    Právě proto mě zajímalo to tvoje řešení, jestli třeba nemáš nějakej zajímavej plán, jak tohle zlepšit. Ale spíš mam dojem, že víceméně jen tak nadáváš "u piva" a tím to končí...
    25.5.2023 17:01 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Na ja, pšéšně takchle pšemyšlela tópra Čecha Emanuel Moravec. Ale ti prašifí teroristen z paramilitärtruppen Sokol utělala skfělemu efropan Reinhard Heydrich tíra im panděro.
    29.5.2023 16:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Na ja, pšéšně takchle pšemyšlela tópra Čecha Emanuel Moravec.
    No a ty teda o tom pšemyšlíš pšešně jak? Jsme se k tomu řešení stále pořád nějak nedostali. Teda samozřejmě kromě obligátních výkřiků o strčení politiků do plynových komor, který sice zní úderně, ale v praxi jsou na dvě věci...
    30.5.2023 18:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Možná mě chápeš špatně - já se ti těma otázka nesnažím nějak prosadit, že to nejde, musíme jít s USA a nikdy jinak nebo něco takového... Mě by prostě jen opravdu zajímalo jak. Akorát jsem asi prostě náročný a nestačí mi jen ideové prohlášení...
    1.6.2023 19:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jestli by třeba nestačilo s tím prostě začít něco dělat:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-australsky-hrdina-z-afghanistanu-neuspel-s-zalobou-kvuli-pomluve-valecne-zlociny-podle-soudu-spachal-40433400

    Mimochodem, jsou žoldáci hrdinové nebo spíš nájemní vrazi?
    1.6.2023 20:45 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Mimochodem, jsou žoldáci hrdinové nebo spíš nájemní vrazi?
    V pripade PMC Vagner, je to jednoznacne, jsou to najati vrazi.

    Mimochodem, jaky je tvuj nazor na to, ze na Ukrajine valci lidi odsouzeni za vrazdy, znasilneni apod., kterym je po pul roce ve sluzbach ruska prominut trest?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.6.2023 21:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jestli by třeba nestačilo s tím prostě začít něco dělat
    Jasně, "něco" dělat. Takže jsme stále tam kde jsme byli na začátku.
    15.5.2023 00:05 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Karma za Sýrii, kde zabránili ovládnutí země Islámským státem?

    Treba takto?
    (Narozdíl od NATO, které do té doby sedělo na zadcích a z povzdálí situaci sledovalo s tím, že se do věci v pravý čas vloží.)

    Chapu to spravne, ze by NATO nemelo opakovat stejnou chybu a melo poslat na Ukrajinu sve jednotky a techniku, aby pomohli vyhnat ruskou armadu z ukrajinskeho uzemi?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    15.5.2023 08:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Treba takto?

    S článkem, který odkazujete vy, se nebudu obtěžovat, ale hádám, že tam bude napsáno, že Rusko (kupodivu) válčilo ruským způsobem nás mnogo a jich taky mnogo. Narozdíl od NATO, které mělo jiné možnosti a nevyužilo jich. (A kdyby jich využilo včas, Rusko by se nejspíš neangažovalo.)
    Chapu to spravne
    Vzhledem k tomu, že mluvíme o Islámském státu, který již neexistuje, tak zjevně správně nechápete.
    Quando omni flunkus moritati
    16.5.2023 02:43 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    S článkem, který odkazujete vy, se nebudu obtěžovat, ale hádám, že tam bude napsáno, že Rusko (kupodivu) válčilo ruským způsobem nás mnogo a jich taky mnogo.
    Toto jsi zrovna netrefil. Nevadi, nezkusis si aspon tipnout, co by mohl byt ukol tydne?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    16.5.2023 09:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Já bych si tipnul, že jsem to trefil, soudruhu, přece jenom v odkazu je nadpis... Jaký úkol týdne vám zadali ohledně šíření zaručených zpráv, to ale tipovat nebudu, tam je možností příliš mnoho.
    Quando omni flunkus moritati
    16.5.2023 20:00 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Co kdybychom si dali takovou maturitni otazku?

    V nasledujici URL:
    https://www.washingtonpost.com/world/2022/07/21/syria-russia-double-tap-airstrikes-report-war-crimes/
    vyznacte tucne slova, ze kterych lze urcit, ze clanek pojednava o tom:
    že Rusko (kupodivu) válčilo ruským způsobem nás mnogo a jich taky mnogo.

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    17.5.2023 07:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Pro začátek máte v té otázce chybu - já jsem nic neurčoval. Až si ji opravíte, můžeme pokračovat.
    Quando omni flunkus moritati
    17.5.2023 21:01 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Pro začátek máte v té otázce chybu - já jsem nic neurčoval. Až si ji opravíte, můžeme pokračovat.
    Ja jsem polozil otazku presne takovou jakou jsem chtel. Vadi ti to moc?
    Až si ji opravíte, můžeme pokračovat.
    Ne, opravdu nemam potrebu vest diskuzi timto stylem.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    19.5.2023 10:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Nevím, proč by mi to mělo vadit, soudruhu, otázky můžete pokládat, jaké chcete. Pokud ale chcete i odpovědi, tak je vhodné vyhnout se otázkám zjevně nesmyslným.
    Quando omni flunkus moritati
    19.5.2023 18:07 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    tak je vhodné vyhnout se otázkám zjevně nesmyslným.
    Dobre, tak vysvetli, proc je ta otazka nesmyslna.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    20.5.2023 14:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To je vysvětleno v příspěvku 113
    Quando omni flunkus moritati
    20.5.2023 21:44 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Neni. Pro pripomenuti, otazka znela:
    V nasledujici URL: ABC vyznacte tucne slova, ze kterych lze urcit, ze clanek pojednava o tom: CDE
    A ty si z nejakeho duvodu myslis, ze mam v otazce chybu:
    Pro začátek máte v té otázce chybu - já jsem nic neurčoval.

    Laskavy ctenar si povsimne, ze takto otazka vubec neni polozena. Vyznac v me otazce, kde se ptam, podle ceho trekker.dk urcoval XY.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    21.5.2023 00:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Laskavý čtenář si povšimne, že se ptáte, "vyznacte tucne slova, ze kterych lze urcit" v reakci na příspěvek, který nic neurčoval, ale kde to neexistující určení rozporujete
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2023 03:26 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Tolik slov, jen abys nemusel priznat chybu nebo si snad precist clanek o nejakem ruskem svinstvu.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    21.5.2023 10:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jaký článek o ruském svinstvu? Ještě pár dní zpátky jste tvrdil, že v něm žádné ruské svinstvo není
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2023 11:39 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ten jehož obsah jsi vyvěštil z URL a o kterém jsem chtěl napsat, že v něm není ruské svinstvo, ale nakonec jsem to nikdy nikam nenapsal. Myslím, že by bylo dobré, kdybys neplýtval svými transcedentálními schopnostmi na mou maličkost a věnoval své úžasné schopnosti na něco, kde s nimi můžeš pomáhat potřebným a můžeš být skutečně užitečný.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.5.2023 00:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Takže celá debata o tom, že v tom článku není to, co jsem odhadl, je uzavřena tím, že nyní uznáváte, že to tam je. Dobrá, soudruhu, vaši motivaci, proč takto měníte názory, asi necháme stranou.
    Quando omni flunkus moritati
    16.5.2023 11:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Rusko by se nejspíš neangažovalo.
    Vzpomínám se, že takovéhle prognózy, že Rusko se "nejspíš nebude angažovat", jsem loni v lednu taky slýchával, soudruhu... Nedopadlo to s nimi úplně slavně...
    17.5.2023 21:21 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Na zdejsi prokremelske uderce jsou fascinujici dve veci. Jak je NATO spatne, kdyz nekde zasahne (v prenesenem slova smyslu) a stejne tak je spatne, kdyz nekde nezasahne. Ale mnohem zajimavejsi je, kolik energie jsou schopni vydat na to, jen aby nemuseli o rusku rict cokoliv spatneho.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.5.2023 07:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    18.5.2023 10:06 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ok. Beru, nelibi se mi to a takove veci by se nemely dit. Jsi schopen rict to same ty o rusku a o tom, co dela na Ukrajine?
    A samozřejmě především brání svobodu a lidská práva:

    Ponižování, mučení elektrošoky. Záběry z věznice Abú Ghraíb
    Pro kontext je dobre uvest, ze probehlo vysetrovani a ucastnici byli potrestani. Mas nejake priklady, kdy byly zverstva spachane ruskymi vojaky na Ukrajine vysetrovany a vojaci soudem potrestani?

    Mimochodem, organizace ACLU, ktera na problemy tohoto typu upozornovala a upozornuje stale bez problemu funguje. Kolik podobnych organizaci funguje v Rusku? Jak si stoji treba takova organizace Memorial?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.5.2023 11:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Radovan se vypaří z diskuse za 3... 2... 1...
    18.5.2023 17:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    No potrestáni, třeba jako kapitán USS Vincennes za 290 mrtvých civilistů nebo Medina za May Li? Kolik z těch mučitelů skončilo na šibenici jako ti Japonci, kteří zajatým Američanům prováděli waterboarding, dnes pro americké vyšetřovatele legální a oficiálními místy doporučovaný?

    Assange a Snowden na zločiny také upozorňovali, a kde jsou teď? Nebo Hale, který vykecal že drtivá většina lidí povražděných americkými "obrannými" drony byli nevinní civilisté? Proč USA pronásledují je, a chrání skutečné zločince ve státních službách?

    A ta ACLU je placená z Ruska?
    18.5.2023 20:38 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Co mi cpes porad tu ameriku?

    Jasne jsem ti psal, ze si mi tyto veci nelibi a nemely by se dit. Jsi schopen rict to same ty o rusku a o tom, co dela na Ukrajine?

    Mas nejake priklady, kdy byly zverstva spachane ruskymi vojaky na Ukrajine vysetrovany a vojaci soudem potrestani?

    Kolik podobnych organizaci [ACLU] funguje v Rusku?
    A ta ACLU je placená z Ruska?
    A to se nesmi?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    18.5.2023 23:40 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    J T K
    19.5.2023 05:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Od roku 1938:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Agents_Registration_Act

    Tenhle zákon je samozřejmě dobrý, ale když takový přijali v Rusku, je úplně špatný.
    19.5.2023 07:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A víš co vlastně chceš? Aby byli potrestáni všichni nezávisle na zemi/statu/náboženství (jako asi většina lidi tady) a nebo chceš mít záminku aby mohla tvoje strana beztrestně páchat svinstva?
    20.5.2023 06:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Aby byli potrestáni všichni. Aby ani NATO nemohlo beztrestně páchat svinstva.

    Takhle jsi to měl napsat.
    20.5.2023 15:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Všichni? To jako i rusko??? To si fakt napsal ty?
    19.5.2023 18:11 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    https://en.wikipedia.org/wiki/Foreign_Agents_Registration_Act
    A? Ty zakony se lisi v docela podstatny vecech, ale nema to cenu s tebou resit, jelikoz nejsi schopen odpovedet na mnohem zasadnejsi otazky:
    Jasne jsem ti psal, ze si mi tyto veci nelibi a nemely by se dit. Jsi schopen rict to same ty o rusku a o tom, co dela na Ukrajine?

    Mas nejake priklady, kdy byly zverstva spachane ruskymi vojaky na Ukrajine vysetrovany a vojaci soudem potrestani?

    Kolik podobnych organizaci [ACLU] funguje v Rusku?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    19.5.2023 10:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Pro kontext je dobré uvést, že účastníci byli potrestání přísným "ty, ty, ty!"
    Quando omni flunkus moritati
    20.5.2023 06:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Možná by bylo dobré uvést i nějaký konkrétní případ. Například u skupinově znásilněných a zavražděných japonských školaček byl zatím nejpřísnější udělený trest přeložení na Filipíny. Osmdesát roků po válce.

    K tomu je dobré si přečíst okupační smlouvu právě podepsanou českou vládou.
    20.5.2023 13:50 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Možná by bylo dobré uvést i nějaký konkrétní případ
    Taky si myslim.

    Jestli mas opravdu problem najit jedinny priklad, neboj se, a klidne napis, ze rusko podle tebe postupuje na Ukrajine spravne a nikdy se niceho spatneho nedopustilo, a proto nemuzes uvest zadny konkretni priklad! Klidne napis, ze podle tebe rusti vojaci nikdy nic spatneho nikomu neudelali, proto je nebylo potreba soudit a proto nemuzes najit zadny priklad. Pokud mas problem najit v rusku nejakou lidskopravni organizaci, klidne napis, ze tam jsou na tom tak dobre s lidskymi pravy, ze nepotrebuji organizace jako ACLU.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    22.5.2023 19:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A co konkrétní případ, kdy si ve třech troufli na dvanáctiletou holku? :-P
    26.5.2023 22:53 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A čo ten prípad od nás zo Slovenska spred pár dní, keď sa dvaja pobili v potravinách?
    28.5.2023 12:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Viz okupační smlouva:

    https://mocr.army.cz/assets/informacni-servis/zpravodajstvi/dca_-_navrh_schvaleny_vladou.pdf

    Namátkou třeba články 12 a 14, docela pobaví.
    28.5.2023 14:27 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Pro sirsi kontext uvedu, ze o ,,okupacni smlouve'' tu mluvi zmrd, ktery neni schopen odpovedet proste ano/ne na otazku, zda by Rusko melo mit pravo nam, Ceske Republice, urcovat, jestli muzeme byt v NATO.

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    29.5.2023 10:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Má Argentina právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Brazílie právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Chile právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Venezuela právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Kuba právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Nikaragua právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Mexiko právo vybrat si čí bude spojenec?

    Má Honduras právo vybrat si čí bude spojenec?

    Proč jim i dalším USA vyhrožují?

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-dvacitka-dalsich-zemi-chce-do-brics-pod-kridla-ciny-a-ruska-40432807

    A ty místo nadávek radši fofrem pošli další peníze, pořád mají málo:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-ukrajinske-statni-firmy-inkasovaly-za-zbrane-ktere-pak-nenakoupily-miliardy-vyvedly-do-zahranici-40432684
    xxxs avatar 29.5.2023 11:44 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Má Urgentina právo vybrat si čí bude spojenec?
    29.5.2023 12:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Vždycky mě zajímalo, jak/jestli na tebe působí to, že si 95% svých příspěvků neomylně prostřelíš vlastní nohu
    29.5.2023 21:31 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ale ja se te ptal na nasi zemi.
    Proč jim i dalším USA vyhrožují?

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-dvacitka-dalsich-zemi-chce-do-brics-pod-kridla-ciny-a-ruska-40432807
    Kde se v tom clanku pise o vyhrozovani ze strany USA?

    Dobre, tak jestli mas problem napsat cokoliv o Rusku, mel bych jinou otazku, na kterou mi taky staci proste ano/ne.

    Mely by mit Spojene staty pravo nam, Ceske Republice, urcovat, jestli muzeme byt cleny nejake aliance?

    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    19.5.2023 10:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Na zdejší protikremelské úderce je fascinující to, že jakmile s nimi někdo nesouhlasí, tak ho okamžitě označí za prokremelskou úderku.

    Ne, moment, na tom vlastně nic zvláštního není. Kdo není s námi, je proti nám, že...
    Quando omni flunkus moritati
    19.5.2023 18:24 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Na zdejší protikremelské úderce je fascinující to, že jakmile s nimi někdo nesouhlasí, tak ho okamžitě označí za prokremelskou úderku.

    Ne, moment, na tom vlastně nic zvláštního není. Kdo není s námi, je proti nám, že...
    Tak urcite to muzes dolozit konkretni citaci.

    Muzes mi vysvetlit, proc treba Radovan neni schopen rict, cokoliv negativniho o Rusku?

    Ja treba nemam problem rict, ze se mi nelibi veci, co dela NATO nebo USA. Byl bys ty schopen rict neco podobneho o tom, co dela rusko na Ukrajine?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    20.5.2023 14:44 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Konkrétně cituji váš příspěvek #117

    Chtít vysvětlení, proč někdo nějak jedná, po někom jiném, to, soudruhu, není příliš racionální.

    Pokud chcete nějakou odpověď po mě, tak vám (znovu) sdělím, že pokud otázka není položena slušně, odpověď nedostanete.
    Quando omni flunkus moritati
    20.5.2023 22:26 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Konkrétně cituji váš příspěvek #117
    Takze nic konkretniho, jak neprekvapujici.

    Chtít vysvětlení, proč někdo nějak jedná, po někom jiném, to, soudruhu, není příliš racionální.
    A proc nepouzijes sve fenomenalni schopnosti? Vsechny prispevky od uzivatele Radovan maji URL, z toho bys mohl neco vyvestit, ne?

    Ale k veci, pokud nekdo konzistentne kritizuje jednu stranu a o druhe strane mlci tak, az z toho ticha v usich zaleha, clovek nemusi byt zrovna genius, aby poznal, co to znamena.

    Pokud chcete nějakou odpověď po mě, tak vám (znovu) sdělím, že pokud otázka není položena slušně, odpověď nedostanete.
    I zadna odpoved je odpoved. Dekuji!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    21.5.2023 00:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Příspěvek 117 je dostatečně konkrétní.
    I zadna odpoved je odpoved
    Jen tam, kde jste si odpověděl sám - předem a zaručeně chybně
    Quando omni flunkus moritati
    19.5.2023 18:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    ale hovno - víš moc dobře, že to tak není...
    20.5.2023 14:41 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Já ho klidně označím a stydět se za to nebudu.

    Respektive jestli není prokremelská úderka, tak je kretén, kterej z blbosti nebo vymytosti dělá užitečnýho idiota zadarmo. Jo tak vlastně jo, nuance jsou :)

    Ještě mě napadá třetí možnost, že nějaká ruská filcka před ním drží pistoli u hlavy jeho dětem a nutí ho psát tyhle sračky, ale když to dělá beze změny už rok a nejspíš z území ČR, tak je to ta ze všeho nejmíň pravděpodobná možnost.

    IMHO možnosti 1) zmrd a 2) blbec tady úplně stačí.
    20.5.2023 14:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A ukázka prokremelské úderky postupující přesně tím způsobem, který jsem popsal, na sebe nenechala dlouho čekat.
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2023 00:56 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ještě jsi zapomněl plácnout ten svůj utkvělej slint o soudruzích. Důvody toho, proč ti říkám na rovinu jak ti říkam, jsou zcela faktické a ikskrát vysvětlené, ať už kolem toho brečíš jak chceš, blbozrmde.
    21.5.2023 01:16 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Je teda pravda, že o tobě si zrovna myslím, že budeš spíš pouze zblblej (zatímco takovej Radovan může teoreticky ještě být sekundárně blbec, avšak zmrd je určitě).

    Takže by to za normálních okolností bylo spíš na soucit a ohleduplnost. Jenže - ta hrůza trvá už rok a čtvrt, a při té míře to byla jako fakt ukrutně dlouhá doba na zorientování pro takovýhle zblbnutý lidi, takže moc další trpělivosti už chtít nemůžou.
    21.5.2023 10:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ani jedno, ani druhý, soudruhu - a ne nezapomněl. Důvodem, proč říkáte to, co říkáte, je jen a pouze to, že se někdo odvážil do slova a do písmene neodkejvat váš jediný a správný názor. Což je pro vás a vám podobné ještě horší, než když někdo tvrdí opak toho, co hlásáte.
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2023 12:52 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    To mám brát jako protest, že ve skutečnosti víš dobře, co se děje a nejsi blbeček, ale prostě takovej hajzl, co to schvaluje?
    22.5.2023 00:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Máte to, soudruhu, brát tak, jak je to napsáno. Ne si vymýšlet vlastní představy.
    Quando omni flunkus moritati
    21.5.2023 16:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Na zdejší protikremelské úderce je fascinující to, že jakmile s nimi někdo nesouhlasí, tak ho okamžitě označí za prokremelskou úderku.
    A v čem ten nesouhlas / názorový rozdíl vlastně teda spočívá?
    21.5.2023 18:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Třeba v tom, ze automaticky a bezvýhradně a okamžitě nepřistoupíš na jakýkoli jejich argument jenom proto, ze není pravdivý? Nebo mě napadlo, ze se jim nelíbí, že odmítáš bloudit hlubinách jejich whataboutismů a zlovolně trváš na nějaké otázce - z toho jim umí taky solidně mrdnout
    14.5.2023 13:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Asi to bylo jako když xixao našel tu láhev od coly…
    18.5.2023 23:40 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    19.5.2023 14:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Ukrajinsky game changer - Bayraktar, Javelin, Abrams/Leopard... tak ted F16. Uvidime. Myslite, ze si tam kuci ukrajinsky vystrihnou puvodni znak Luftwaffe jako maji na pozemni technice znaky Wehrmachtu?

    Holt tradice jsou tradice, no...
    19.5.2023 18:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    jo, to je slušná píč..a, ale na druhou stranu wehrmacht != SS a další ideologický pacienti - schválně proč si myslíš, že je wehrmacht, původní luftwafe a kriegsmarine (hlavně určité jednotky/jednotlivci) mezi vojákdy skoro u všech armád na světě dost často "napodobovaný"?
    20.5.2023 06:23 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Možná se to k tobě ještě nedoneslo, ale Wehrmacht se na válečných zločinech podílel velmi usilovně. Skoro tak usilovně jako ukrajinští a chorvatští dobrovolníci, ze kterých se esesákům obracel žaludek, když je viděli v akci.

    Můžeš si tu napodobeninu prohlédnout:

    https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-cr-se-ohradila-proti-krizum-na-technice-dodane-na-ukrajinu-40432000

    A napodobují nejenom ty kříže :-D
    20.5.2023 15:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Psal jsem něco jiného, ptal jsem se na něco jiného, ale to ti nikdy nevadí viď :-)
    22.5.2023 19:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Však ty kříže nebyly hákové, jen trámové ;-)

    Jak že to tenkrát vykřikovali? "Gerojam slava, Gitler osvibiditel!"?
    xxxs avatar 22.5.2023 21:52 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    potom, ako boli ukrajinci postaveni do kolonky menejcenni a urceni na skapanie od hladu, mohol hitler vyzerat ako celkom prijatelna alternativa.
    22.5.2023 22:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Když jsou tady takoví znalci, co je tohle za druh kříže?
    25.5.2023 16:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jsi si jistý že to není další lživá ukrajinská propaganda, jako to video se ženskou mávající bubnem z automatické převodovky a mizernou ruštinou vyjící že tímhle Ukrajinci bombardují děti?

    Ale dost mi to připomíná znak finského letectva, letos při oslavách jim ty vlajky zase moc pěkně vlály ;-)
    29.5.2023 16:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Jsi si jistý že to není další lživá ukrajinská propaganda, jako to video se ženskou mávající bubnem z automatické převodovky a mizernou ruštinou vyjící že tímhle Ukrajinci bombardují děti?
    O tom jsi pouze řekl, že to je ukrajinská propaganda a zkoušel jsi předvádět znalosti jazykových nuancí (což jsem ti nesežral ;-)) ...

    No nic, tak zabádej ještě v historii wagnerovců, takového lovce neonácků jako ty by to mohlo zajímat...
    23.5.2023 06:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    myslíš ten fejk z roku 2014, nebo tu německou propagandu z wwII?
    22.5.2023 15:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    radovane, co říkáš na ty soustružníky s mosinama po dědovi z belgorodské STS - za chvíli tym vyhlásí referedum a bude hotovo viď?
    25.5.2023 17:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Mezinárodní soud jasně rozhodl že separatisté mohou vyhlásit nezávislost kdy se jim zlíbí a centrální vlády se vůbec nemusí ptát na nějaký souhlas.

    Takže očekávám že totéž začne platit pro Donbas a NATO neprodleně zahájí humanitární kobercové bombardování Kyjeva.

    Pokud ne, má Moskva podle kosovského precedentu právo vybombardovat Ukrajinu do doby kamenné (respektive do bezpodmínečné kapitulace) a na Donbasu si postavit největší vojenskou základnu, která bude dohlížet na bezpečný obchod s drogami a lidskými orgány jako ta americká v Kosovu.

    Souhlasíš s tím že právo platí pro každého stejně?
    26.5.2023 08:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    A počítá se mezi separatisty i třeba girkin a ti zelení mužíci v plné výbavě ale bez insignií? Víš - jestli to jako byli opravdu separatisti - jestli třeba někdo z ruska neposlal někoho dělat na ua bordel
    Souhlasíš s tím že právo platí pro každého stejně
    Samozřejmě

    Hele a všiml sis, že jsou jedinci, kteří dokážou jedním svinstvem omlouvat jiné? Co si o nich myslíš? Nejsou to tak trochu zm..di?

    A všiml sis, že třeba thaci jde k soudu - aby sis ho když tak vyškrtl z whatabout argumenů…
    26.5.2023 09:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Až bude Thaci viset jako Saddám a vedle něho jeho spolupachatelé Clinton s Bidenem, vyškrtnu je ze seznamu.

    A až z Kosova vypadne celé NATO, pod jehož dohledem a ochranou Albánci střílejí samopalem na srbské děti.

    Neber jako omlouvání, že chci nejdřív potrestat staré zločince, kteří dnes obviňují Rusko ze zločinu, potom co roky podporují a vyzbrojují jeho nepřátele.
    26.5.2023 10:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Neexistuje starý zločin, zločinec, nebo staré svinstvo - je je zločin, zločinec, svinstvo

    To, že jedno (zcela oprávněně) chceš řešit a druhé ne (ať už máš výmluvu jakou chceš) z tebe dělá pokryteckého zmr…a - a je jedno jak si to v kebulce obhajuješ.

    Užij si to

    29.5.2023 16:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Alan Tuning
    Neber jako omlouvání, že chci nejdřív potrestat staré zločince
    Proč ne? Úmysl Rusko omlouvat možná nemáš, ale výsledek je dost podobný.

    Dobře víš, že aktuálně nikdo moc nemá páky se starými zločinci něco udělat - ani ty sám nevíš, jak to udělat. Ono koneckonců s tim Putinem to je podobné, taky s nim reálně nic nenaděláme, zatykač nezatykač. Pokud ho nesundají vlastní lidi, nejspíš tam bude smrdět až do úplné psychické degradace jako Stalin...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.