abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 05:00 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Linux Mintu 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 01:55 | Nová verze

    GNU Project Debugger aneb GDB byl vydán ve verzi 17.1. Podrobný přehled novinek v souboru NEWS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    19.12. 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    19.12. 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (25%)
     (3%)
     (13%)
     (3%)
     (3%)
     (3%)
     (13%)
     (25%)
     (15%)
    Celkem 40 hlasů
     Komentářů: 14, poslední včera 19:13
    Rozcestník

    Dům 5

    6.6.2011 07:22 | Přečteno: 1592× | poslední úprava: 6.6.2011 07:22

    Květnové události ze stavění jsou tu.

    - okukuju další nabídky hypotéky - kolega architektky spolupracuje s Partners takže jsme domluvili schůzku a doporučuje Hypoteční banku s jejich nabídkou 4%

    - další nabídka hypotéky, tektokrát od Modré pyramidy 4,2% na 28 let s 6 letou fixací a možností předčasně úvěr splatit

    - další poradce Citadela finance, také doporučují Hypoteční banku - 4%

    - zatímco v Bratislavě nás drtili Švédové my jsme měli schůzku s architektkou a elektrikáře ohledně umístění a počtu zásuvek, světel apod. Dozvěděl jsem se, že na nízkoenergetický dům se nedostaneme, vypočtená spotřeba by měla být 59kW/m2 na rok :o/
    Termín odevzdání projektu by měl být koncem června.

    - dostal jsem dopis od ČEZu, že přípojka je postavená, mám ještě dodat revizi k přípojce a "žádost o připojení k distribuční soustavě"

    - bylo mi doporučeno že jako dočasnou přípojku pro stavbu mám nechat udělat rozvaděč se zásuvkami zezadu na antoníčku, takže jsem si udělal mini výběrové řízení a sehnal jsem to cca za 6 tisíc i s revizí u u firmy která je i smluvní partner ČEZu, takže tam vyřídím i tu žádost o připojení.

    - poslední pátek v květnu jsem zajel do Říčan s tím že zkusím obejít sousedy a předat jim k podepsání "souhlas vlastníka sousedního pozemku" k ohlášení stavby. Ze 7 sousedů jsem předal 3 papíry, od 2 už podepsáno mám a 2 jsem posílal poštou.
    Zašel jsem i do firmy kvůli žádosti a domluvil, že do 5 dnů udělají dočasnou připojku s jističem a zásuvkami.

    - kvůli podpisu smlouvy o budoucí smlouvy o dílo s dodavatelem jsem se znovu poptával kdy architektka plánuje odevzdat projekt. Za pár dní se mi dostalo odpovědi:

    "Váš projekt je hotov, pouze čekáme na odevzdání energetického průkazu, který by měl dorazit během dvou dnů a výsledky radonového průzkumu. Zároveň nic nebrání tomu, abychom začali vyřizovat ohlášení stavby."

    jupí!

    Takže teď jdu sehnat ty sousedy od sousedů ... a začnem řešit ohlášení stavby

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Dům 5, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 07:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Na tu zabezpečovačku bych si pro jistotu natahal aspoň kabely i když jí teď nechceš, protože se díky kalouskovi a těm ostatním kurvám z vlády začne krást jako svině...
    houska avatar 6.6.2011 08:58 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    zabezpeckovacka nebude, ale planuju kamery
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 09:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Kabely mít můžeš, nebo aspoň natahaný krky, nikdy nevíš a pak to zasekávat v hotovim, nebo to řešit radiově je píčovina...
    6.6.2011 09:47 alim | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    myslim, ze si muzes poridit zabezpecovacku i bezdratovou? viz. jablotron, muzes si to dat jen do garaze nebo tim ochranit celou ulici. (bezdrat ma sve vyhody i nevyhody, ale myslim ze vyhod je vice)
    - bateriovy provoz
    + nemusis tahat kabely
    + vysoka modularnost
    + jednoducha instalace
    + kdyz doje baterie dojde ti sms :)
    - vyssi cena?

    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 11:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Jednak Jablotron umí hovno (nedá ani virtuální zóny), bezdrátový komponenty jsou neskutečnej vopruz, kdo má furt běhat kvůli baterkám (vydržej píču) nehledě na to, že tamper vlastně neni tamper, a třešnička na dort - prej vysoká modularnost - seš fakt komik, komponenty spočítám na prstech jedný ruky... :-D
    7.6.2011 20:30 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    hlavně bych si tipnul, že to půjde snadno zarušit, tj.zkušený zloděj celej barák odvozí a žádná sms nepřijde, ještě horší je to v případě bezdrátových kamer (=žádný záznam).
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.6.2011 21:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Rušičky jsou samozřejmě ošetřený, ale má to jiný podstatný technický problémy o kterejch bohužel ale nemůžu... :-(
    6.6.2011 08:32 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Na tu zíďku dej alespoň plech at ti nechčije celoročně na tu zeď... :-) nerez ideální! :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 08:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    A už sis na tu stavbu sehnal nějaký USS? Vim o špičkově kvalitních a hlavně levnejch.
    houska avatar 6.6.2011 08:57 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    co je uss? udelej si sam?
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 09:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    USS - Univerzální Stavební Stroj (Ukrajinec) :-D
    6.6.2011 11:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    tak ta se označuje UK... :-))
    6.6.2011 08:42 spectrum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Hypotéka na 28 let... :-) Asi jsem ze staré školy, ale člověk co si vezme hypotéku "až do smrti" je u mě magor. To nemyslím zle, ale jen tak všeobecně..
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 08:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Seš schopnej to splatit za 5 jako Fabii? :-D Bydlíš ve psí boudě? :-D
    houska avatar 6.6.2011 08:58 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    tak povidej kde vzit prachy na barak a nekrast? cekat do 40 nez si na nej nasetrim vazne nechci a bydlet s rodicema taky ne
    koulinek avatar 6.6.2011 09:42 koulinek | skóre: 19 | blog: koulonet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Já bych to neodsuzoval ani všeobecně. Dnes může na vlastní bydlení v rodinném domě dosáhnot i střední třída, ono to může být za cenu velmi podobnou slušně velkému bytu.A to že se na začátku zvolí délka na poměrně mnoho let ještě neznamená že se to tak dlouho bude skutečně platit. ono se to dá spláchnout pak třeba taky prodejem nějaké jiné nemovitosti... Takže netvrdil bych že stavět mají jen ti co mají potřebný počet milionů někde po kapsách ;)
    Motto: "Lépe býti dvanácti souzený, než šesti nesený."
    msk avatar 6.6.2011 11:11 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Hypotéka na 28 let... :-) Asi jsem ze staré školy, ale člověk co si vezme hypotéku "až do smrti" je u mě magor. To nemyslím zle, ale jen tak všeobecně..
    Robi sa to tak v poslednej dobe uplne bezne, hypo sa berie na co najdlhsi mozny cas ( nizke splatky ) a skracuje sa to mimoriadnymi splatkami ( bud to umoznuje banka periodicky, alebo sa to sysli niekde bokom a nasledne sa o to ponizuje refinanc ). Usetris na urokoch, okrem toho mas nizke splatky, takze v pripade pruseru nemusis ist do banky s prosikom. Tak. A kto je teraz magor?
    6.6.2011 11:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    dělám to naprosto stejně, tedy souhlas. :-)
    6.6.2011 13:40 spectrum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Ještě by to chtělo zmínit kolikrát je tímhle způsobem přeplatíte ...
    Konqui avatar 6.6.2011 14:27 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Tak si raději plať nájem bytu, platíš někomu cizímu do kapsy, byt přeplatíš a ještě ani není tvůj...
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    otasomil avatar 6.6.2011 15:08 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5

    >>> platíš někomu cizímu do kapsy

    Naprosty souhlas, ale radeji mozna platit jednomu clovickovi nez pupkatym nenazranym kravatakum v bance. Navic bych to neprehanel s tou jistotou ze "dum na hypoteku je muj".

    Jedoznacne receno .... nahouby je oboje.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Konqui avatar 7.6.2011 07:30 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Na houby je oboje, ale ono je úplně jedno kam ty peníze putují - tak jako tak jsou v prdeli. A rozhodně je výhodnější, platit 30 let s tím, že pak dům bude můj, než abych z toho nic neměl.

    Jenže v současné době nevidím jinou možnost, jak si postavit barák aniž bych měl plat okolo 50tis. a výš.
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    koulinek avatar 6.6.2011 09:47 koulinek | skóre: 19 | blog: koulonet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Máš to hodně podobný našemu projektu (realizace 2009) tak mám tyhle stavební obštrukce ještě v živé paměti a je to někdy dost napnuté, takže přeju hodně zdaru a nechť vše dopadne podle představ a plánů!
    Motto: "Lépe býti dvanácti souzený, než šesti nesený."
    msk avatar 6.6.2011 11:12 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    BTW - Co su vysledky radonoveho pruzkumu?
    houska avatar 6.6.2011 11:28 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    radon je radioaktivni plyn a nekdo tusim ze ke stavebnimu povoleni je potreba nejake pruzkum, pokud je v miste stavby zvyseny, tak se musi delat nejaka dodatecna izolace aby nepronikal do domu, je tezsi nez vzduch takze se drzi v mistnostech a z dlouhodobeho hlediska to muze pry zpusobovat problemy

    jsem z toho trochu zmateny, protoze segra rikala ze se meril az kdyz meli postaveny barak, do kazde mistnosti se dala na delsi dobu nejaka sonda

    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2011 11:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    ...se zeptej toho nejadekvátnějšího: radon@jabber.cz :-D
    6.6.2011 11:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Existují randovoé mapy. Nic se neměří, jenom dáš nějakému úřadu (už si nepamatuju) pozici baráku a oni ti řeknou koliko je tam radonu. podle toho se musí zvolit vhodná lepenka. Když budeš mít vysokou hladinu radonu tka použiješ tu s aluminiovou folií. Dřív se na to srala a proto ta dodatečná měření...
    7.6.2011 16:27 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Nejsem si jist, že máte pravdu.

    Když jsem to řešil s tím, co to měřil mě, tak ač široko daleko v okolí maj všici nízkou hladinu, tak je pár nešťastníků, kteří maj hladinu vysokou (jsou zřejmě nad nějakým zlomem nebo pramenem)
    8.6.2011 12:12 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Jo to je možný, už je to 2-3 roky, takže si na měření už vůbec nepamatuju. :-)
    koulinek avatar 6.6.2011 12:03 koulinek | skóre: 19 | blog: koulonet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Je to dobre vymyslenej business, páč pozemek si stejnak nevyměníš a za ty prachy co stojí průzkum můžeš mít tu lepčí izolaci s ALU fólií. Stejně pak víc záleží na tom jak dobře se ta izolace provede. případně lze realizovat odvětrání a pak se to eště mín kumuluje do baráku.
    Motto: "Lépe býti dvanácti souzený, než šesti nesený."
    otasomil avatar 6.6.2011 15:12 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5

    Vysledkem radonoveho mereni je ze Vam provadejici firma vystavi za nekolik tisic papir ze tam "radon nemate"

    Spociva to v zatluceni trubky do zeme a odebrani vzorku pudy. Nepredpokladam, ze by se dal tim nekdo zabyval.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    7.6.2011 16:30 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    A pak probíhá měření ještě před kolaudací, aby se ověřilo, že v baráku ten radon opravdu není.

    V opačném případě je nutné zjednat nápravu (obvykle větrání).
    6.6.2011 21:48 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dům 5
    Preju hodne stesti, at to vsechno vyjde. Mit ale 28 let neklidny spanek bych nedal.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.