abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    25.5.2006 22:04 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ja uz si to moc nepamatuji, ale myslim, ze to zabalili s tim, ze nelze prokazat, ze se dopustili neceho nezakoneho. Coz je neco jineho.
    Heron avatar 25.5.2006 22:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ne, to je totéž jako říct, že se ničeho nedopustili.

    Platí presumpce neviny a do chvíle než se prokáže (tj soudním rozhodnutím, které nabylo právní moci) vina, je člověk nevinný.
    25.5.2006 22:44 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ale ja sem prece netvrdil, ze jsou vini, jen ze se nepodarilo prokazat, ze jsou nevini (a ani ze jsou vini). Prispevek pana Cecha muze navozovat dojem, ze byla pozitivne prokazana jejich nevina.
    Heron avatar 25.5.2006 22:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Bože můj :-(

    NIKDO NEMUSÍ DOKAZOVAT SVOJI NEVINU

    Ti lidi jsou neviní. Proč? Protože, nikdo nedokázal opak.
    JiK avatar 25.5.2006 23:00 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ja bych je ale stejne pro jistotu upalil. Muz s pihou i Buh by to jiste ocenili. Pokud jsou nevinni, zemrou jako mucednici a uziji si kralovstvi nebeskeho, a pokud ne, byl to spravedlivy a spravny trest. :)))))))))))))
    25.5.2006 23:10 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ja o voze, vy o koze. Ja se bavim o tom, jestli k tomu pokusu o uplaceni skutecne doslo a ne jak se na to bude z hlediska prava nahlizet. Chapete? To uz muzete rovnou tvrdit, ze vsichni politici, co se nam tu po listopadu vystridali, jsou cisti jak lilium a zadne korupce se nikdy nikdo nedopustil.
    Heron avatar 25.5.2006 23:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka

    No myslím, že jsem reagoval na váš příspěvěk, že "muze navozovat dojem, ze byla pozitivne prokazana jejich nevina".

    A já nevidím jediný důvod, proč by se měla prokazovat jejich nevina.

    To uz muzete rovnou tvrdit, ze vsichni politici, co se nam tu po listopadu vystridali, jsou cisti jak lilium a zadne korupce se nikdy nikdo nedopustil.

    Jo to můžu. Buď chceme žít v právním státě a tím pádem věříme soudu. Nebo budeme věřit kdejakým pisálkům. I když z vlastní zkušenosti vím své, tak pokud za 8 let (jak JiK říká) socialistická policie nedokázala něčí vinu (a v případě opozičních stran na tom má většinou enormní zájem), tak budou opravdu neviní.

    25.5.2006 23:23 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    A já nevidím jediný důvod, proč by se měla prokazovat jejich nevina.
    Ja take ne. Tvrdil jsem snad, ze by se prokazovat mela?
    Heron avatar 25.5.2006 23:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Přímo ne. Ale věta muze navozovat dojem, ze byla pozitivne prokazana jejich nevina, k tomu nemá daleko.
    25.5.2006 23:33 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Pak ovsem skutecne nechapu vase myslenkove pochody. No nic.
    Heron avatar 25.5.2006 23:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Stane se ;-)
    26.5.2006 03:26 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Projevuješ uvažování pavlačové drbny, jestlipak Ti to dochází?
    26.5.2006 13:17 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ale vinna ci nevinna nema nic spolecneho s tim jestli jsem neco udelal, ci neudelal. Vraha, zlodeje, nasilnika ze me dela cin, nikoliv az odsouzeni soudem.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.5.2006 13:51 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    hmm, ja poviem, ze ten-a-ten berie uplatky. je vinny ci nevinny ?
    JiK avatar 26.5.2006 14:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    upalit. buh uz si je prebere. :-D
    26.5.2006 16:13 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    JiK bere uplatky :-)
    JiK avatar 26.5.2006 16:33 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    uz si jdu pro zapalovac. :-) Chtel jsem jen ukazat absurditu toho kdyz nekoho obvinite a on je ocisten a presto nejaky magor zacne kricet: "To, ze jim vinu neprokazali neznamena ze jsou nevinni!" a pritom politicky pokyn tu vinu prokazat jiste byl, jak je patrne i z teatralniho vozeni lidi vrtulnikem z jednoho konce republiky na druhy.
    Heron avatar 26.5.2006 14:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    To je sice pravda, ale společnost přece nemůže fungovat na základě, "tam ten někoho zabil, strčíme ho do vězení a dokud se neobhájí, tak tam zůstane". Teda může, když se smíříte s trestáním nevinných.

    Tedy i když vy víte (a teď co to vlastně znamená, že?), že pan X někoho zabil, tak dokud to nedokážete před nezávislým soudem (který budu uznávat), tak pro mě pan X nic neudělal. Proč? Protože já jsem u toho 1) nebyl a vám to nevěřím a za 2) tak můžete klidně zbavovat svého soupeře, který 3) nemá moc šancí to dokázat.

    Je to spíš filozofie.
    26.5.2006 16:11 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    folosofii jsi z toho udelal ty. Ja jen konstatoval. Samozrejme ze se musi fungovat na zaklade presumpce nevinny, ale to ze nekoho neodsoudej neznamena ze to neni sycak.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Dalibor Smolík avatar 26.5.2006 14:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Když jsme u té viny a neviny: Víte, jaký je opak vinného střiku? Nevinný výstřik :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.5.2006 16:12 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    ano ano, vzpominky na prvni pokusy o styk.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Michal Wirth avatar 26.5.2006 13:22 Michal Wirth | skóre: 26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Aneb z pohádky Krakonoš a lyžníci:
    "Mám dokázat co nejsem?! Promiňte, ale takové důkazy se nežádají ani u CK soudů ..."

    samozřejmě, zde platí presumpce neviny
    Důležité se časem stává absurdním, absurdní se časem mění v důležité.
    25.5.2006 22:18 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    že by měl někdo z ČSSD nějaké to máslíčko na hlavičce, že musí před volbama rychle odvádět pozornost někam jinam... ???
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    25.5.2006 22:40 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Třeba tě potěší, že třeba já budu volit ODS. Vážně. Nechci hlas jentak zahodit a v současnosti ODS asi nejmenší zlo.

    Ale pokud budou chtít zavést školné, tak mě uvidíš v televizi na demonstracích (přestože mě už by se školné asi dotknout nestihlo).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    25.5.2006 22:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Teď jsi mě překvapil. Tehdy jsi opravdu o KSČM uvažoval nebo to byl žert?

    Já bych dřív neřekl, že bych moh vůbec o volbě ODS uvažovat, ale nakonec je opravdu asi volit budu. Trošku jsem nad tím vším přemýšlel a minimálně tu šanci se ukázat bych jim dal. A k tomu školnýmu - to je věc, proti které jsem bojoval skoro nejvíc, ale nakonec jsem si řekl, že by to nemuselo být špatný. Pokud by to bylo opravdu tak, že bych na školu dostal nejdříve půjčku, kterou bych splácel až po dostudování, když bych začal vydělávat, tak v tom problém moc nevidím. Teda pokud se to náhodou neplánuje úplně jinak, když tak mě oprav prosím tě. Zkrátka já si myslím, že by se úroveň škol mohla zvednout.
    25.5.2006 22:57 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Pokud vim, ODS plánuje zavést školný, který se platí až po vystudování a nástupu do zaměstnání.
    25.5.2006 23:03 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Takhle jsem to myslel no. V tom případě v tom fakt nevidím problém.
    Heron avatar 25.5.2006 23:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    K tomu školnýmu: Když jsem ho musel začít platit, byl to pro mě šok (asi jako by byl pro každýho). Ale donutilo mně to si začít pořádně vydělávat. Ne v supermarketu doplňováním regálů. Ale ve svém oboru. Dělám odbornou činnost, mám za to peníze nejen na školu a ještě získávám praxi. Škola se zvládá v pohodě (líp jak předtím). Vysokoškolák (a ať mi nikdo netvrdí, že to tak není), má spoustu času.
    26.5.2006 00:00 chemik | skóre: 5 | blog: chemik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Na Váš oříspěvek nemohu nereagovat. Ne všichni studenti mají spoustu času. Teď budu mluvit za sebe a své kolegy na katedře. Mimo běžné studijní povinnosti chodím ve svém volném čase pracovat do laboratoře, kde mám svůj vlastní projekt, zkoumám amidinium karboxyláty odvozené od tereftalbisamidinium chloridu ( to jen pro úplnost ), každý den jsem ve škole od 6 do 20:00. To platí i o ostatních studentech oragnické chemie, ne všechny studijní obory umožňují se flákat jak naznačujute! Nelatí to minimálně o studentech VŠCHT.
    JiK avatar 26.5.2006 00:05 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    mozna sis trochu nabehl, protoze Heron taky nestuduje nejaky sociologie, filozofie, nebo gender aspekty reakcni kinetiky nebo podobny hovadiny(potrefeni snad prominou), ale poctivou fyziku.

    Jsem chemik a i kdyz jsem delal ledacos navic, a uz od 1. semestru chodil varit na katedry a podobne, vzdy jsem si na nejakou brigadu nasel cas. Jako vzdy a ve vsem plati zname:

    Kdo chce, hleda zpusob, kdo ne, hleda duvod!

    26.5.2006 00:09 chemik | skóre: 5 | blog: chemik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Heron psal, ze vsichni vysokoskolaci maji spoustu volneho casu, ja jsem psal, ze to neni pravda a za tim si stojim. Ja si vydelavam, protoze uz rok podnikam, mimo to studuji jeste pedagogiku a rustinu.
    26.5.2006 00:19 chemik | skóre: 5 | blog: chemik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    ještě maličkost, je slušnost vykat, když někdo vyká Vám...
    Heron avatar 26.5.2006 00:13 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Já byl dneska ve škole do 21.30. Vstával jsem v 6.00.

    Jen pro úplnost: dělám analýzu povrchů přes interferometrii, čichám i k holografii, no prostě si hraju s LASERem ;-)

    Určitě nenaznačuju, že by se na VŠ student flákál. Ale myslím, že například o prázdninách po zkouškách je času dost. Nevím jak na VŠCHT, ale u nás na UPOLu je výuka prakticky 7 měsíců v roce, když zvládnete zkoušky v předtermínech, tak je to ještě míň.
    26.5.2006 03:29 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Holografie? To je psaní někomu na holou? To nám na školách vyváděj pěkný věci! :-D
    Heron avatar 26.5.2006 07:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ano, výkonným CO_2 LASERem :-D
    Dalibor Smolík avatar 26.5.2006 09:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Ještě ke školnému: V řadě zemí, kde se školné platí, existuje systém stipendia pro nadané studenty. Ti v podstatě studují zadarmo nebo téměř zadarmo. Ale musí sebou hodit (nevím však, zda bych to dokázal já :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 23:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Chytré lidi by si měla společnost hýčkat a ne jim házet klacky pod nohy! Školné v jakékoli podobě jedině přes mou mrtvolu!!!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 25.5.2006 23:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Školné nejsou klacky pod nohy. Naopak, ty chytré lidi vyprovokuje k vyššímu výkonu.

    Shodneme se alespoň na tom, že se neshodeme? :-D
    25.5.2006 23:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Shodneme :-) Což už se ukázalo třeba tady http://www.abclinuxu.cz/blog/Jirkoviny/2006/5/12/132420#67
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    25.5.2006 23:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Vlastně ne, možná bych školné přecejen dal - těm, kteří nebudou určitou minimální dobu po dostudování pracovat v ČR. Snad by to trochu zamezilo odlivu mozků.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    25.5.2006 23:07 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Jestliže já dostanu půjčku na školné, které začnu splácet až po dostudování, až budu vydělávat, kde je to házení klacků pod nohy? Ještě jednou - oprav mě, pokud vycházím ze špatných informací.
    25.5.2006 23:20 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    vylezeš ze školy a jediný co máš jsou dluhy, chtěl bys třeba založit rodinu, někde bydlet...

    oproti tomu člověk, kterej se na studium vykašle a jde pracovat má proti tobě pak náskok pěti let, přitom pokud bude pracovitej, tak nemusí vydělávat o nic méně než ty; podle mého názoru je ale pro společnost v obecném případě lepší ten vysokoškolák
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    JiK avatar 25.5.2006 23:29 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka

    sleduju tvou argumentaci, a ma to docela hlavu i patu, i kdyz nesouhlasim.

    rikas skolne ne!, jak bys chtel motivovat 'vecne' studenty?Nebo Ti prijde ok, kdyz nekdo 'studuje' 10, 12 a vic let? Jak bys chtel resit vyber tech vhodnych, kterym 'skolu zdarma' zaplatis Ty a ostatni (Stat)? Prijacky jsou preci pomerne diskriminujici a platit studium toho co kazdy studovat chce nejde, co bys delal s 30x psychologu (nebo jinych modnich oboru) nez je dnes? To preci nejde (z mnoha duvodu, kapacita skoly, kvalita tech lidi-uchazecu, omezenost rozpoctu)

    25.5.2006 23:38 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    jak bys chtel motivovat 'vecne' studenty
    Dnes je to tak, ze cokoliv nad stadardni delku studia + jeden rok si platite (respektive zalezi na fakulte, jestli to po vas bude chtit). Takze 12 let zadarmo uz dneska nikdo nestuduje.
    25.5.2006 23:38 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Myslím, že i v současnosti jsou poplatky pro studenty, kteří překročí standardní dobu studia. Pokud někdo studovat daný obor (na dané škole) opravdu chce, tak se na ty přijímačky prostě naučí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    JiK avatar 25.5.2006 23:49 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    ano jsou. podle toho co jsi psal, jsem usoudil, ze s poplatky za prekroceni doby nesouhlasis.
    Heron avatar 25.5.2006 23:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka

    vylezeš ze školy a jediný co máš jsou dluhy, chtěl bys třeba založit rodinu, někde bydlet...

    Jo, tohle je hrozný, výdajů je pak hrozně moc a normální systém školného s tím musí počítat. Nemůže to být tak, že vylezeš s diplomem a složenkou na 250 000 Kč.

    26.5.2006 13:03 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Pripada mi spravodlive riesenie bud skolne alebo progresivnu dan.
    Skolne sa mi zda ferovejsie voci statu, spolocnosti, jednoducho "odstudujes a mozes ist pracovat kam chces, a nikto sa o teba nestara". ci uz skolne platia rodicia alebo by bola nutna pozicka, prevadzka skoly je zaplatena.

    zakladna a stredna, ok, tam by sa mal starat stat rovnako pre vsetkych. ale vysoka skola, tam uz je to o inom. navyse, skolne a bez dotacii, to by malo prinutit vysoke skoly zameriavat sa na kvalitu.

    26.5.2006 13:18 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    ja vzdycky tvrdil ze ve skutecnosti k sobe ma ODS a KSCM velice blizko.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.5.2006 02:50 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    A ted mi tady nekdo vypravejte o tom, ze spicky Strany nejsou spojeny s policii, kdyz se tak 'uplne nahodou' pred volbama objevi v mediich odposlechy

    Tak vzhledem k Topolankove situaci by utoky na nej nemusely pochazet jen od "vnejsi" konkurence (viz verejny Mackuv dlouhy nos na verejnou Topolankovu vyzvu, aby prehodnotil clenstvi ve Strane :PPP, viz reci o tom, ze po volbach bez Topolanka ... nasadili ho v dobe krize a treba tam vydrzi jen tak dlouho, dokud se ODS zase nebude darit ... coz by mohlo ale trvat ;)

    Co se tyce "uniku" odposlechu - tak od te doby, co se bezne takove veci objevuji v televiznim zpravodajstvi, se nedivim nicemu - dokonce si nemyslim, ze by k tomu byly treba nejake extra kontakty. Mluvi se napr. o pravnich zastupcich, kteri maji k materialum pristup, udelat dneska kopii je hracka, i kdyz nesmite.

    Rad bych se dockal chvile, kdy z tvych postu prestane tolik ciset nebetycna naivita a prvoplanovitost (tj. ze konecne budou o necem) ;)
    26.5.2006 03:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Mluvi se napr. o pravnich zastupcich, kteri maji k materialum pristup,...
    V tomto případě k materiálům neměl přístup nikdo - jenom Policie a sstátní zastupitelství, takže žádný právník (legálně) nic kopírovat nemohl.
    Quando omni flunkus moritati
    26.5.2006 11:42 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    V tomto případě k materiálům neměl přístup nikdo - jenom Policie a sstátní zastupitelství, takže žádný právník (legálně) nic kopírovat nemohl.
    To je mozne, v ceskych statnich uradech se urcite deje leccos a kdo neni zapojen, z medii se to tezko dozvi (anebo az po dukladne analyze rady materialu).

    Odpoved na otazku, zda tato kauza poskozuje ODS nebo spis CSSD, ale neni tak jednoznacna, jak ji tu JiK prezentuje. Sam je zivoucim dokladem toho, ze je to propagandisticka munice proti CSSD coby vladnouci strane, na druhou stranu nevypovida o ODS a Topolankovi nic, co by se nevedelo, ani jak ctu, neobsahuje ta nahravka neco, co by mu melo uskodit. Ze pred timto "unikem" varoval sekretariat ODS uz 14 dopredu, je taky prinejmensim zvlastni.

    Zverejnitel tedy ma spise zajem na diskreditaci vladni strany nez ODS. Takze bud je to velice komplikovany propletenec, kdy sympatizanti CSSD delaji naoko utok na ODS, aby to mohli vyuzit jako utok na CSSD, anebo sympatizanti ODS delaji naoko utok na ODS, aby to mohli vyuzit jako utok na ODS.

    Tratit ale bude v kazdem pripade CSSD jako vladni strana, protoze neporadky v uradech padaji na vrub tomu, kdo sedi u kormidla.
    26.5.2006 13:35 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Bingo, cely jeden skutecne rozumny prispevek v teto debate. Jak snadno se da manipulovat s ceskym verejnym minemim
    unknown_ avatar 26.5.2006 13:50 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    sory za sprostost ale se svejma politickejma blogama jdi do prdele (taky jsem napsal jeden (jenom))
    mkoubik avatar 26.5.2006 22:37 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KSCSSD "unikly" odposlechy Topolanka
    Teď opomenu otázku viny či neviny i to, bylo-li zveřejnění odposlechů morální. Když oficiálně se nic neprokázalo a všichni jsou nevinní, tak proč jsou z toho ODSáci tak opaření? Že by přece jenom něco? Stojí to přinejmenším za zamyšlení.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.