abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:00 | Pozvánky

    Přímý přenos z konference OpenAlt 2024, jež probíhá tento víkend v prostorách FIT VUT v Brně. Na programu je spousta zajímavých přednášek. Pokud jste v Brně, stavte se. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    V Coloradu unikla hesla k volebním počítačům. Více než 2 měsíce byla tabulka se stovkami hesel do BIOSu volně na webových stránkách. Dle úřadu je potřeba ještě druhé heslo, takže se o žádnou bezprostřední bezpečnostní hrozbu pro volby nejedná [Ars Technica].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:33 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    31.10. 22:44 | IT novinky

    Apple představil nový MacBook Pro s čipy M4, M4 Pro a M4 Max.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 61
    31.10. 22:00 | Zajímavý software

    Na GOG.com běží Halloween Sale 2024. Při té příležitosti lze získat zdarma počítačovou hru Return of the Phantom.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.10. 20:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI spustila internetový vyhledávač ChatGPT search.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    31.10. 14:33 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2024 proběhne již tento víkend 2. a 3. listopadu v prostorách FIT VUT v Brně. Začíná ale už v pátek na warm-up party ve Studentském klubu u Kachničky v 17:00. Pokud jste ještě areál FITu nenavštívili, k dispozici jsou pokyny k orientaci. Na programu je 54 přednášek a workshopů. Témata jsou od silně technických témat jako je třeba GCC nebo PostgreSQL po méně technické témata jako eGovernment, nebo třeba detailní analýzu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    31.10. 13:23 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.9 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.0.1. Tor client na verzi 0.4.8.13. Thunderbird na verzi 115.16.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    31.10. 12:33 | Komunita

    Vývojáři free a open source synchronizačního nástroje (a p2p náhrady Dropboxu) Syncthing oznámili, že z důvodu odporu ze strany Google Play ukončují podporu OS Android. Bohužel v rámci toho zmizí i vydání Syncthing na F-Droid, který má slabší uživatelskou základnu. Syncthing je na Androidu implementován formou wrapper aplikace, která spustí Syncthing démon, vyžádá potřebná oprávnění a zpřístupní webové rozhraní démona. Ve srovnání se

    … více »
    Harvie.CZ | Komentářů: 5
    31.10. 01:11 | Nová verze

    V červnu 2022 bylo oznámeno, že z K-9 Mailu se stane Thunderbird pro Android. Trvalo to poněkud déle, než vývojáři předpokládali, ale včera byl první stabilní Thunderbird pro Android 8.0 vydán.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Dezinformační exploze

    17.10. 02:08 | Přečteno: 1451× | poslední úprava: 17.10. 01:11

    Občas zabrousím na dezinformační weby a nedávno jsem, krom obvyklého hnoje, narazil na dva články.
    Tenhle a tenhle. Je to pro silnější povahy, občas trochu mimo, zbytečně natahované, ale je zajímavé, že to potvrdilo moji domněnku, ještě z doby předkovidové, kdy statisícové demonstrace provolávali demisi arcilotra babiše.
    Tehdá jsem hledal, kde se onen milion chvilek vzal, a našel zajímavé propojení se zajímavými spolky se ještě zajímavějším pozadím. Ba dokonce, když jsem rozkryl ono pozadí, (není to nic těžkého, jsou, nebo byly dostupné online na jejich webech) narazil jsem i na ony bájné serešovy fondy.

    Po dlouhé době jsem na to narazil znova při hledání pozadí některých persón jako je přítel po boku agenta pávka a podobných. Z těch článků, pro ty co to číst nebudou, vyplívá, že u nás v česku existuje poměrně bohatá síť agentur, neziskovek, financovaných jednak z našich veřejných peněz, ale převážně z peněz zahraničních. A znáte to, i realitní agent pracuje pro toho, kdo ho platí.

    Tyto agentury kromě toho, že připravují různé studie, kterými působí na náš veřejný sektor (komunální, krajské politiky) v rámci státních zakázek a projektů zároveň pořádají i kurzy a semináře pro určité angažované osoby. Ba dokonce působí i v našem vysokém školství.

    No a protože jimi projde poměrně velké množství lidí, vytvářejí si (jak je konstatováno v jednom ze článků) velmi širokou síť minimálně loajálních spolupracovníků v podstatě agentů. Takto řekněme proškolené a prověřené osoby se poměrně často vyskytují poblíž našich politických špiček. No a z některých se i ty politické špičky nakonec stávají. A nejen politické špičky, tito absolventi působí v mnoha oblastech, podle mě hlavně tam, kde můžou ovlivňovat společenské mínění = novináři.

    Takovéto zahraničím financované vlivové agentury třeba v usa nemůžou existovat. Proto by mne zajímalo, proč u nás působí a hlavně, proč působí v tak obrovském měřítku?

    Dál bych rád věděl, když jsou tito lidé financovaní ze zahraničí, v čím zájmu u nás působí? Je mi opravdu těžké věřit, že tito lidé působí v nejlepším zájmu občanů české republiky a nikoliv, že se spíš snaží všemi dostupnými prostředky veřejnost přesvědčit, že její zájem je v souladu s těmi, kdo ty vlivové agentury platí.

    A ne, nejsou to dezinformace, tyhle agentury jsou dohledatelné, na jejích webech jsou (nebo ve výročních zprávách) sponzoři, mají tam někdy i seznam absoventů...        

    Hodnocení: 42 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.10. 07:44 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Takovéto zahraničím financované vlivové agentury třeba v usa nemůžou existovat.

    Ale můžou. Jenom kolem toho není tak hysterický humbuk jako tady. Klidně by takhle totiž mohli onálepkovat můj web. Jenže je určen tak marginální skupině uživatelů, že je to každému u prdele.

    Ty odkazované články jsou příšerná snůška blábolů. Ale reagují na poptávku. Lidi si nechtějí připustit, že si peklo na zemi dělají sami. Svou hloupostí, nezájmem, naivitou, hamižností - vyber si co chceš. Zkrátka vždy hledají nějakého arcilotra, který může za to, co je podle nich zlo.

    Přitom je to vždy jen důsledek nějaké vychcanosti. Viz ony korunové dluhopisy např. Kdo se na nich opeřil, ten se nestydí. Pro něj je to jen taková malá domů, asi jako když si na hajzlu v hospodě urveš o půl metru toaleťáku víc, než kolik by ti stačilo.

    Ale když se dozví, kolik na tom urval někdo jiný, přepadne ho závist. A to je klíč. Ono klasické: "Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly" znáš, ne?

    17.10. 07:49 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze

    Moje zkušenost z vojny: Nesere tě, když jste všichni zavření v kasinu a nikdo nemá vycházky. Ale šeré tě, když všichni jezdí domů, jenom ty ne, protože nemáš kvůli nějakého kokota vycházky.

    17.10. 09:24 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Fakt nemůžou existovat jako u nás, mají tam The Foreign Agents Registration Act který ukládá určité povinnosti, zejména uvádět na koho má každý pracovník potažmo agentura vazby. No a tady nic takového není.

    Mám dojem že si to nepochopil, tady existuje síť agentur, které mají za cíl ovlivňovat veřejné mínění. Ty agentury jsou provázané, vzájemně se finncují a zároveň jsou financované ministerstvem zahraničí různách států a neprůhlednými fondy. K tomu určitá část těchto agentur školí lidi, které pak umisťuje do vysoké politiky, buď jako přímo politiky, anebo jako jejich poradce.
    Když se jim někdo nelíbí, tak se ho snaží odstranit, třeba tak, že založí jednoúčelovou neziskovku, které poskytnou peníze na propagaci.
    Mě je fakt divný, že nám tu ovlivňuje veřejné mínění nějaká zahraniční agentura. Tobě to divný nepřijde? Podle tebe je to v pořádku?
    Takže když si rusák tady udělá agenturu a bude platit demonstrace tak ti to příjde jako normální? Nebo když to udělá čína, němci, poláci nebo izrael?
    17.10. 11:51 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Ty si vubec neuvedomujes, jak je tohle vtipny, kdyz to napises na zaklade clanku z protiproudu. LOL.
    17.10. 14:35 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Vo co jde? Jak ftipný? Podívej se na stránkdy tech neziskovek, podívej se kdo je sponzoruje, podívej se kdo v nich pracoval a spousta věcí docvakne. Třeba gratulace ministerstva zahraničí nejmenované země ke zvolení (a né od prezidenta, jak je to obvyklé, ale od zamini), dále telefonát přecedkyně vlády nejmenované asijské země, s gratulací, (opět ještě před uvedením do úřadu) a to je fakt zajímavý, přítel po boku čistě náhodou vazbí s neziskovkou, kterou to zamini nejmenované země sponzoruje a supvajz supvajz, náhodou tu stejnou neziskovku sponzoruje i ta nejmenovaná asijská země. Jako to se fakt nestává takovýhle náhody. Skoro to vypadá, že si ty nejmenované země nějak přáli, aby byl někdo nejmenovaný zvolen... Jako v rusku tě za vměšování se do politiky zavřou, v usa tě hostěj až vyhostěj a u nás se tomu jakože ještě tleská?

    Jako chápu jsou to spřátelené země, spojenci, ale do háje spojenec nespojenec, přece ti nebudou tvořit nějaký veřejný mínění a vybírat kdo je nebo není vhodný na nějakou funkci, ne?
    17.10. 14:49 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    A co tim jako chces rict? Proc sama nejmenovana zeme? Nemuzes tu tvoji objevnou tezi napsat nejak srozumitelne, treba bez "supvajz" a podobne? Tohle lustit je jeste vetsi utrpeni nez cist ty volny asociace v clanku na parlamentnich listech.

    Jinak na konci ti chybi jeste "Probudte se!"
    17.10. 14:58 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Protože kdo chce, tak si to najde, kdo je inteligentní, tak si to domyslí, kdo nechce nebo na to nemá, tak jenom prudí.
    17.10. 15:03 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Jasne celej sved ridi velkej zid Soros. Vic se v tom babrat netreba.
    17.10. 15:23 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Co to meleš, jakej svět tvl? Najdi si ty neziskovky, podívej se na sponzory a kromě toho tvýho velkýho žida tam najdeš dost jinejch zajímavejch zdrojů. A pak si polož odpověď na otázky, proč to dělají, proč působí zrovna u nás? Proč sem cpou svoje peníze? Proč nám tu školí lidi? A proč ti proškolení lidé končí u vrcholných politiků, nebo dokonce jsou vrcholní politici? Zůstává pak nějaká vazba na minulé školitele a sponzory i po vstupu do vrcholné politiky? Já osobně nevím, ale domnívám se, že ano. Ale je to tak správné?
    17.10. 18:20 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze

    Vzhledem k tomu, že jsem člen dvou neziskovek, do jejichž financování tak trochu vidím, neboť tu druhou sponzoruju, si troufám napsat, že to jsou absolutní nesmysly.

    A pokud bych měl prachy, na to abych si mohl dovolit toho finacovat víc než financuju. Tak bych šel na to rovněž formou neziskovek. V duchu hesla: "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej".

    Realita je taková, že na neziskovky ukazují ti největší chmatáci, a platí si - zcela netransparentně a velice dobře - svoje pohůnky co umí manipulovat davem.

    17.10. 18:52 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    ale prosim te, komu prospeje treba neziskovka resici romske otazky? Stat vyhazuje x miliard a efekt je nula cela prd. Delal jsem na par projektech pro neziskovky v CR a ma zkusenost je takova, ze vsechny do jedne rozhazovali prachy ktere dostali (statni i sponzorske). Garantovany gigabit internet pro 5 lidi za 30tis mesicne? Neni problem. Chces 5 serveru v amazonu za 20tis mesicne? Neni problem. Licence windows za 200tis? Neni problem. Tady v US mam 2 neziskovky, jedna je kvuli danim, jedna se snazi skutecne neco delat ale dela to za par drobnych. Zadna z nich nemanipuluje s davem.
    17.10. 19:06 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    To, že jsi dělal pro nějaké vypečené neziskovky v ČR neznamená, že znáš česká reália. Jsou neziskovky a neziskovky. Některé dyndají prachy ve velkém, jiné to flikují jak se dá z vlastní kapsy. Všechno je to o lidech.
    18.10. 00:45 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Alesi, ja tomu samozrejme rozumim ze ma zkusenost s 5ti nejvetsimi neziskovkami v CR neznamena ze tvoje neziskovka o dvou lidech je stejne vychcana. Ano, vse je o lidech.
    17.10. 21:12 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    V pohodě, já tady píšu o neziskovkách financovaných ze zahraničí, dosáhnou ty tvoje na granty od open society funds, nebo ministerstvo zahraničí usa? Koukni pro inspiraci sem třeba tu, tu nebo tady je seznam dárců neziskovky evropské hodnoty z roku 20:
    Ministerstvo zahraničních věcí Spojených států amerických (zprostředkovatel: DT Institute) 4 739 113
    Ministerstvo zahraničních věcí České republiky 2 805 940
    National Endowment for Democracy 1 163 674
    Dary na činnost Evropských hodnot 965 166
    Nadace Konrada Adenauera 861 810
    Nadační fond nezávislé žurnalistiky 841 412
    Tchajpejská hospodářská a kulturní kancelář 462 180
    Political Capital Policy Research and Consulting Institute 425 176
    Evropská služba pro vnější činnost (zprostředkovatel: European Service Network) 395 661
    USAID (zprostředkovatel: Člověk v tísni) 337 992
    Mezinárodní višegrádský fond 336 139
    Evropská komise: Generální ředitelství - Evropská politika sousedství a jednání o rozšíření 318 574
    NATO Public Diplomacy Division 255 269
    Taiwan Foundation for Democracy 223 323
    American Bar Association 222 008
    Ministerstvo zahraničních věcí Spojeného království Velké Británie a Severního Irska (zprostředkovatel: Open Information Partnership) 190 658
    Velvyslanectví USA v České republice 114 685
    Nadace Hannse Seidela 109 023
    Provozní výnosy* 107 107
    Evropský parlament 97 987
    Velvyslanectví Kanady v České republice 86 250
    Inštitút strategických politik n.o. 52 430
    Velvyslanectví Spojeného království Velké Británie a Severního Irska v ČR 39 00
    18.10. 07:36 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze

    Dosáhly by, kdyby na to měly vyhrazeného člověka, kterého to dyndání peněz baví. A malé neziskovky se potýkají s tím, že netočí tak velké objemy peněz, aby si na to takového člověka platily.

    Nám se podařilo získat zrovna letos grant z V4 fondů. Zajišťoval jsem to já, takže vím co to obnášelo. A největší oser způsoboval právě nedostatečný finanční polštář pro případ, že by akce, na kterou ty prachy byly nevyšla.

    A řeknu ti jedno. Zorganizovat akci, zajistit akci, vydyndat na ni peníze a ještě malém prosit aby na tu akci někdo přijel, tak na to se ti podruhé vykašlu. Nám to nakonec dopadlo dobře. Ale příště pojedem už zase po staru. Za svoje a po svém. Kdo přijede, ten přijede a kdo ne, ať si políbí prdel. Jeho smůla. Já už podruhé kvůli tomu půl roku předem v křeči nebudu.

    18.10. 08:46 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze

    Abych byl konkrétní. Měli jsme možnost čerpat cca 300 tisíc, ale bylo to na velikonoce a to je pro poláky tááák strašně velký svátek, že jsme kvůli nízké účasti z jejich strany vyčerpali jen 90. Kdyby alespoň kvákli, že se jim ten termín nehodí, tak bychom ho posunuli, věděli o něm už od listopadu, protože figuroval ve všech dokumentech co potvrzovali.

    Ale to je smůla jen těch, co naší nabídky nevyužili. Ti co přijeli, byli spokojení a vyšlo nám i počasí. Teplo, slunko, jak v květnu. O týden později se ochladilo a do 14 dnů bylo po kolena sněhu, kterého jsem se nejvíc bál.

    18.10. 11:58 Miloš
    Rozbalit Rozbalit vše Likvidace prospěšných spolků
    A na druhé straně prospěšné neziskovky (spolky) tenhle režim likviduje, viz např. PilsFree.
    18.10. 15:28 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Likvidace prospěšných spolků
    Sorry, ale jenom idiot neplati dane a doufa ze mu to projde… se rika ze smrt a dane jsou jiste…
    17.10. 08:23 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Je zaujimave ako vsetky tie alternativne a nezavisle infoweby do bodky kopiruju rusku propagandu.
    Čo Rys, to vrah!
    17.10. 09:31 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Voe, ty agentury nejsou žádná ruská propaganda, ty tady existují, a existují dlouho. Financují je ministerstva zahraničí a zahraniční fondy. Ovlivňují veřejné mínění. Školí si pracovníky, dokonce přednáší i na VŠ, tedy ovlivňují i mládež. Dokonce některé "analyzují" a určují které weby jsou dezinformační. Proč má tohle dělat agentura napojená na cizí ministerstva zahraničí?
    18.10. 06:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Máš příliš zjednodušený pohled na svět, proto věříš jednoduchým lžím.

    Mě tu také párkrát obviňovali že kopíruji ruskou propagandu, ale pak se porovnáním data zveřejnění ukázalo, že ruská propaganda kopíruje mě :-D

    Vzpomeň si třeba, jak západní média i vlády tvrdily že Irák ukrývá chemické zbraně. Jenom inspektor Scott Ritter říkal opak. Po agresi, roky trvající okupaci a smrti milionů lidí se potvrdilo že v Iráku žádné chemické zbraně nebyly. Kdo byl lhář?
    20.10. 08:45 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    on možná nějakým lžím věří, ale ty je určitě šíříš - proč to děláš?
    23.10. 12:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Třeba ty o unášení odpůrců mohylizace na ulici a jejich násilném odesílání do masomlýnku?

    https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-bojeschopne-ukrajince-chytaji-na-ulicich-a-v-barech-spoustu-jinych-stat-kryje-40494040

    Ty už začíná šířit i proesesácká litevská televize :-D
    17.10. 11:04 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Pane karkar, muzu vam ted teda rikat kolabornat? Nebo to smi mimo vlaku pouzivat jen bojovnici proti Sorosovi?
    17.10. 11:29 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Kolabornát si řikej svojí bábě. a) Nechápu kam tim míříš a za b)nijak jak to nesouvisí s cizíma neziskovkama u nás.
    17.10. 11:45 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Mirim tim k tomu, jak se te to nedavno dotklo, kdyz jsi tak byl nazvan. Ze prej jen vlastizradce, kdyz neni valka. Ale chapu, ze kdyz to pouzije Hajkuv web, ktery je placen z Ruska skrz prodelavajici knihkupectvi, tak je to cajk. Holt jen OSF jsou tak hloupe, ze vsude cpu to jejich logo, ze pak lumeni jako ty mohou vsude odhalovat cizi agenty.
    17.10. 14:23 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    seš úplně mimo. Co to meleš jaký vlastizrádce jakej hájkův web???? Já s tim nemám nic společnýho člověče. Tohle je o informaci o neziskovkách placených z cizích zemí. Což je nezpochybnitelný fakt, podívej se na některý, najdi si sekci se sponzory a přesvědč se sám.
    17.10. 14:45 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Tak jeste jednou pro mene chapave a zapomnetlive.

    1. Neni to tak dlouho, co jsi se ohradil proti pouzivani slova kolaborant. Dost ti to vadilo link. Najednou ti to nevadi, kdyz jde podle tebe o kolaboraci spravnym smerem?

    2. Nevedet, ze protiproud je Hajkuv web, ze je pokutne financovan z Ruska... a zaroven mlit neco o neziskovkach na zaklade informaci z tohodle webu. A jeste prezentovat jako objev, neco co si sami ty neziskovky pisou do sekce "o nas".
    17.10. 14:57 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Seš úplně mimo, co sem taháš nějakej starej canc??? Jak to souvisí s neziskovkama placenejma ze zahraničí?

    Když ti nevadí financování těch neziskovek, tak proč ti vadí financování nějakejch hájkovejch listů?
    17.10. 15:07 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    No treba bych ocekaval jistou konzistenci pri pouzivani vyrazu. Ze te treba nezarazi, kdyz je pouzivaji zdroje, na ktere odkazujes.

    To je uplne jedno jestli mit vadi nebo nevadi. Jsi to ty, co napsal clanek o tom, jak je strasne, ze jsou tady neziskovky finacovane z USA. Na zaklade clanku, jehoz autor je finacovany z Ruska. To je z meho pohledu trochu selfown.
    17.10. 15:17 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Co to meleš, fakt se zamysli, já nic o kolaboraci nepíšu, chápeš? Dále nepíšu nic o tom že ty zahraničím financované neziskovky jsou něco strašného. Znovu si přečti co jsem napsal, odkázal jsem na dva články mimochodem, a pak zkus odpovědět na ty dvě otázky co jsem tam položil. To je totiž gró toho blogu. Tady ti ty dvě otázky raději přepíšu:
    Proto by mne zajímalo, proč u nás působí a hlavně, proč působí v tak obrovském měřítku?
    Dál bych rád věděl, když jsou tito lidé financovaní ze zahraničí, v čím zájmu u nás působí?
    17.10. 15:26 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Panoptikum kolaborantů: Sorosova síť u nás ovlivňuje miliardové zakázky. Jo on je to jenom odkazovany titulek. Takze vlastne s nim nic nemam spolecneho, ani si to vlastne nemyslim

    1. Umetaji cestu ruskym zajmum 2. V zajmu Ruska.

    Ale predpokladam, ze jsi se ptal na ty blaboly z clanku, co odkazujes. To nam rekni ty, protze ja to v tom volnem freestylu zvelecovani a toho, kdo je ci syn, kamos, s kym se videl nejak nenasel. Pokud teda nejde jen o obligatni Nadvladu USA nad celym svetem. Ale to uz je tady od nepameti.
    17.10. 15:31 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Teda sorry. Uz jsem na to kapnul. Jde jim o prichod stana. Musel jsem si precist vic clanku, nez jsem pospojoval vsechny nitky, aby mi dosla prava podstata vsech tech spiknuti. To tvoje je jen nepodstatny zacatek. Soucast velkolepeho planu.
    17.10. 15:44 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Takže, aby to dávalo smysl, pokusím se rekonstruovat tvoje myšlenkové pochody. Ty si myslíš, že když jedni sponzoři (toho dezolátního webu) umetají cestu rusákům, a pracují v zájmu ruska, tak předpokládám, že si musíš myslet, že ti druzí umetají cestu američanům a pracují v zájmu ameriky? To si tim chtěl říct?
    Gréta avatar 17.10. 18:35 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Nevedet, ze protiproud je Hajkuv web, ze je pokutne financovan z Ruska

    noa co jako, tak je financovanej z ruska. Z ruska je financovanej i šéf manipulátorů jan cemper, z ruska byl financovanej výcvik prezidentčíka pávka, z ruska byla hele financovaná kandidatura eurokomisaře koláře, z ruska byli hele placený zelený stoupenci greendealu a vubec by mě jako nepřekvapilo kdyby na kremelský výplatní pásce byla i ta tvá Klinika. Z ruska je placenej kdekdo noa u jednoho člověka ti to najednou děsně moc vadí zatimco zastupu těch vostatních menovanejch se navopak furt děsně moc moc zastáváš a už vubec jejich bláboly automaticky nepovažuješ za nějakou jakože lež nebo propagandu, to mi jako vysvětli 🤡 🤡 🤡 🤡

    17.10. 11:36 Miloš
    Rozbalit Rozbalit vše Soroš / George Soros
    George Soros je maďarský žid, kterého nechtějí ani v Maďarsku, ani v Izraeli. Náhoda? Nemyslím si. Jen naivní a hloupí lidé si jím nechají rozvracet svůj stát.
    17.10. 14:12 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    At si kazdy pise, co uzna za vhodne, a at si kazdy dava penize, komu uzna za vhodne. Vtip je v tom, ze vsem vypalime rybnik, pokud minimalizujeme (ci nejlepe zrusime prozrazny zbytnely stat) stat a miimalizujeme prerozdelovane prostredky. Pak je uplne jedno, kdo a za ci penize neco pise a rika.
    17.10. 16:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    mě by spíš zajímalo kde a jak se berou a kam mizí jedinci typu pimp, penis, skk a podobní...

    a pak teda taky jejich motivace a jestli fakt veří tomu co sem dávají...
    Gréta avatar 17.10. 18:38 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    tam co mlíkař a profesor filozofie :D
    xkucf03 avatar 17.10. 20:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Situace se zhoršuje dík imperialistům, kteří využívají domácí reakce ke svým nekalým cílům.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.10. 20:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    na tyhle asociace jsem asi už boomer - mlékaře znám akorát Dana…
    xkucf03 avatar 17.10. 20:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Jde o film z roku 1969…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Glee avatar 17.10. 21:00 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Boomeri na drate.
    The History of the World: Every Year / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    17.10. 21:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    aha, z toho filmu si pamatuju akorát “ami go home”
    23.10. 17:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Ne. Skřivánci na niti.
    Glee avatar 26.10. 04:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Ne. Skřivánci na niti.

    Cece, ted nevim, jestli to myslis jako letajici kolos ze sovetskeho titanu, nebo jako jeho (mozny) nastupce SR-72. :-)
    The History of the World: Every Year / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    17.10. 21:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    co se dá dělat ¯\_(ツ)_/¯ kdysi jsem ho viděl, ale moc si z něj nepamatuju
    18.10. 00:46 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    to je jeden z filmu ktery si poustim jednou za pul roku a porad si u toho rikam ze vsichni komunisti a socialisti jsou svine...
    18.10. 10:59 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    A kdyby sis ho nepoustel, tak by sis to zapomnel rikat? Mozna by to nebylo od veci :-D
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    18.10. 11:32 rad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Na to já používám Všichni dobří rodáci. Ale to že komunisti jsou svině si říkám tak nějak průběžně pořád. Důležitý věci je potřeba si připomínat.
    Člověk z Horní Dolní avatar 19.10. 22:57 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Je zvláštní a podezřelé jak najednou zmizeli.
    20.10. 08:44 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    mě by fakt zajímalo o co jde - sběr dat? reálný pokus o šíření lží? nějaká terapie v odmašťovně?
    18.10. 12:58 Heretik 《小魔神》
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Hlavním generátorem těchto neziskových individuí v ČR je New York University of Prague.

    Tato instituce pro indoktrinaci mládeže sídlí v Praze, v Londýnské ulici na Vinohradech.

    Kdysi v těch dvou domech naproti základní škole bývala porodnice.

    18.10. 18:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    A co takhle jednu aktuální dezinformaci?
    Návrh usnesení – B9-0475/2021

    Evropský parlament

    předložený v souladu s článkem 143 jednacího řádu

    – Comirnaty (Pfizer, BioNTech)

    – vakcína COVID-19 Janssen

    – Spikevax (vakcína Moderna)

    – Vaxzevria (vakcína AstraZeneca)

    B9-0475/2021

    Návrh usnesení Evropského parlamentu o zřízení Evropského fondu pro odškodnění obětí očkování proti onemocnění COVID-19

    Evropský parlament,

    –s ohledem na článek 143 jednacího řádu,

    A. vzhledem k tomu, že Evropská agentura pro léčivé přípravky již uvádí přibližně jeden milion případů nežádoucích účinků po očkování vakcínami proti onemocnění COVID-19:

    435 779 případů u vakcíny Pfizer BioNTech,

    373 285 případů u vakcíny AstraZeneca,

    117 243 případů u vakcíny Moderna,

    27 694 případů u vakcíny Janssen;

    B. vzhledem k tomu, že tyto nežádoucí účinky jsou někdy závažné; vzhledem k tomu, že závažné neurologické účinky se údajně projevily u přibližně 75 000 osob po očkování vakcínou Pfizer;

    C. vzhledem k tomu, že Evropská agentura pro léčivé přípravky uvádí, že vakcíny proti onemocnění COVID-19 vedly v Evropské unii k úmrtí přibližně 5 000 osob:

    4 198 případů u vakcíny Pfizer,

    1 053 případů u vakcíny AstraZeneca,

    392 případů u vakcíny Moderna,

    138 případů u vakcíny Janssen,

    D.vzhledem k tomu, že o kupních smlouvách jednala Evropská komise a že si nepřála, aby farmaceutické laboratoře nesly odpovědnost; vzhledem k tomu, že poslanci EP neměli ke smlouvám přístup během jednání;

    1.žádá Komisi o zřízení fondu pro odškodnění obětí očkování proti onemocnění COVID-19;

    2.pověřuje svého předsedu, aby předal toto usnesení Komisi a členským státům.

    S úctou
    18.10. 20:07 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Klasická špička ledovce. Teď se všechno svádí na postcovidový syndrom. Zvláštní na tom je, že jím trpí především očkovaní.
    19.10. 09:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    a hele - když už umíš takhle pěkně vyhledávat - nemáš tam někde i odkaz kolik lidí očkování zachránilo? víš, jestli bych se něměl příště taky nechat naočkovat
    19.10. 16:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    V tomhle směru se údaje dost liší, většina jich je totiž zcela vylhaná. Přesněji, čím vyšší čísla, tím vylhanější.

    Ale je fakt že minimálně jednoho člověka to očkování zachránilo před třídenní rýmičkou :-D
    20.10. 20:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    a hele - další dezinformace kterou tady někdo šířil - nevzpomeneš si kdo? Vyvrácená

    To je dobře viď? Alespoň ten dotyčný nebude žít v bludu
    20.10. 21:38 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Odkaz na placeny zdroj ti v diskusi moc nepomuze…
    21.10. 11:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Dezinformace je ten článek který odkazuješ.
    21.10. 12:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    fakt??? A dokážeš tohle tvé tvrzení nějak doložit, nebo to dopadne jako vždycky s tebou???
    21.10. 01:27 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Čo tak rovno zdroj tu v diskusii?
    Gréta avatar 23.10. 16:17 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze

    to už dáávno neplatí, když si to spočitáme pro hele aktuální data tak nám mnohdy výde *záporná* učinost prodělání tý koronarýmový genový terapie, veterinární technologie podminečně schválený pouze pro nouzový použití a bez jakejkoliv záruk vod dodavatelů :D :D ....jak bylo vostatně předpověděný už před x rokama hodnejma dezovědcama :O ;D


    pro skupinu 12-17 vychází účinnost genový terapie 53.13%, terapie zvyšuje vochranu nostiele 2.13x

    pro skupinu 18-24 vychází účinnost genový terapie 12.82%, terapie zvyšuje vochranu nostiele 1.15x

    pro skupinu 25-29 vychází účinnost genový terapie -41.02%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 30-34 vychází účinnost genový terapie -4.20%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 35-39 vychází účinnost genový terapie -2.01%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 40-44 vychází účinnost genový terapie -31.87%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 45-49 vychází účinnost genový terapie -10.07%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 50-54 vychází účinnost genový terapie -30.49%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 55-59 vychází účinnost genový terapie -35.78%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 60-64 vychází účinnost genový terapie -73.14%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 65-69 vychází účinnost genový terapie -52.81%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 70-74 vychází účinnost genový terapie -2.65%, terapie poskytla *zápornou* ochranu a zvýšila tak šanci nákazy

    pro skupinu 75-79 vychází účinnost genový terapie 98.33%, terapie zvyšuje vochranu nostiele 59.91x

    pro skupinu 80+ vychází účinnost genový terapie 92.56%, terapie zvyšuje vochranu nostiele 13.44x

    23.10. 18:05 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze

    Závěr? Relativně nepoškozená je věková kategorie 12–24, jenže u té se následky teprve projeví, protože zatím mají za sebou houby věk. A pak 30 až 39 a kupodivu 70-74. Ta čísla pod 5 procent svědčí o tom, že většina případů spadla do škatulky „infarkt & mrtvice”. Naopak po překročení 40 let se kde kdo pozoruje a z každého prdu dělá kuličku.

    Ohledně osob nad 75 let, je to vyloženě vaření z vody, protože jim život rozhodně neprodloužila nějaká genová terapie, ale pokrok v medicíně během posledních 30 let.

    22.10. 12:42 Valgrind Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Ja vubec nemam problem s ockovanim a je jasne a prirozene, ze ma vedlejsi ucinky. Problem je, ze to objednaval stat, motivoval lidi nechat se ockovat, stat sledoval kdo je ockovan, stat podminoval obcanska prava ockovanim, apod. To je ten nejvetsi pruser a totalitni akt, ke kteremu doslo!!!!
    22.10. 13:10 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Stat sleduje i to kdo je ockovan treba proti tbc/tetanu a to ti nevadi? Ja souhlasim s tim, ze v prubehu covidu stat porusil spoustu zakonu a existovala neprimerenost zasahu statu do obcanskych prav, na druhou stranu je nutno rict ze stat ma jasne definovane pravomoci v pripade ockovani. Co me neskutecne sralo v pripade ockovani vuci covidu byla neochota statu akceptovat odpovednost za pripadne negativni nasledky ockovani. U klasickeho ockovani ma vyrobce vakciny testy a pojisteni takze stat nema problem s odpovednosti, u ockovani vuci covidu zadny z vyrobcu nemel vsechny testy a zadny z vyrobcu nemel pojisteni takze se stat k tomu postavil tak jak se k tomu postavil.
    22.10. 17:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Rozdíl je v tom, že tetanus je stále stejně nebezpečná nemoc, TBC spíš nebezpečnější, a očkování proti nim je odzkoušené a účinné, zatímco Covid je respirační viróza, která byla nebezpečná první sezónu, druhou nebyla, a třetí se z ní stala třídenní rýmička.

    Tam mělo smysl hned na samém začátku co nejvíc omezit šíření, sobecké kretény, kteří v unoru 2020 jeli lyžovat do Itálie cestou zpátky izolovat 40 dní ve stanech na hranicích, a ne nasmlouvat sto milionů dávek nevyzkoušeného experimentálního přípravku pro sto tisíc ohrožených důchodců a lazarů se zdravím podlomeným jinými chrobami, které může kdykoliv dorazit i průvan. S tím že se musí zaplatit i když je neodebereme.

    Donucování šikanou k očkování a především to jak se k následkům postižených očkováním postavil stát si říká o norimberský tribunál!
    23.10. 08:34 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Izolace na hranicích je naivní utopie. Denně republikou projedou možná desetitisíce kamiónů, Evropou možná statisíce. Aby to dávalo komplet smysl musela by se zastavit komplet doprava, plus mít kapacity na trasování, atd atd. Jinak souhlasím, že ti co jeli v únoru 2020 do Itálie nebo Rakouska lyžovat jsou sobečtí kreténi - nemluvě o návštěvnících disko klubů, atd atd. Nicméně, aby se tak stalo, tak by to vyžadovalo - a) pravomoci a kompetence politiků - což je problém obecně tuplem u nás (nalevo napravo), b) připravené kapacity ve zdravotnictví - další problém - při redukci sociálního státu míří zdravotnictví k privatizaci, a privátní zdroje nikdy nebudou udržovat rezervy (na to jsou ekonomové příliš tupí), c) výroba léků se kompletně privatizovala a outsourcovala - korporát nemá etiku, je mu u pr.. jestli někdo a kolik lidí zemře, jde jen o byznys. Tady státy tahají za výrazně kratší kus provazu, takže se musely vyhlašovat byznys prémie. To, co se tu dělo je improvizace hypovaná ještě politickým bojem plus neschopností politiků (zleva, zprava, ...) a do toho ještě média, komerční média, fake média, sociální sítě, aktivismus, ...

    Pokud si vzpomínám, tak žádná pandemie se neobešla bez hysterie - tahle nebyla výjimkou - a ani další nebude výjimkou, jelikož evidentně lidstvo je nepoučitelné.

    S tou rýmičkou bych nesouhlasil - ještě v roce 2022 kamarádovi umřela manželka na Covid - těsně před 50tkou, obézní ale jinak zdravá, pracující, inteligentní starající se o dvě puberťačky, manžela a babičku. Jelikož drtivá většina lidí prošla vakcinací, tak se nedá říct, jak by se Covid choval, kdyby vakcinace nebyla.

    TBC byl problém staletí, a imunitní systém se na TBC neadaptoval - TBC zastavila až vakcinace, která rozhodně ve svých začátcích byla také experimentální, a vzhledem k tehdejším technologiím horší nebezpečnější a řádově méně vyzkoušená než vakcíny na Covid. Donucování šikanou je bohužel jediná věc, která na tupounky platí - tuplem jelikož tupounci byli vyděšení a zmatení - jinak v Rusku to například bylo ještě horší - tam došlo i na obušky.
    23.10. 09:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Projedou, ale po čtyřicetidenním kempování na každé hranici. Nebo snad nevíš co to slovo karanténa přesně znamená? ;-)

    A pokud s tím máš problém, u vlaku odpadá.
    obézní
    Takže zdravá nebyla. A na obušky došlo i v Čechách.

    TBC se zrovna dneska lavinovitě šíří...
    23.10. 10:01 okbobcz | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Projedou, ale po čtyřicetidenním kempování na každé hranici. Nebo snad nevíš co to slovo karanténa přesně znamená? ;-)

    A pokud s tím máš problém, u vlaku odpadá.
    obézní
    Takže zdravá nebyla. A na obušky došlo i v Čechách.

    TBC se zrovna dneska lavinovitě šíří...
    Ty jsi fakt hloupej tydlít, a nebo ze sebe vola děláš, bys měl co psát. Muselo by se to udělat hned - o týden později by to už nedávalo smysl. Jelikož jede beze skladová výroba, tak by karanténa na hranicích okamžitě zastavila fabriky po celé Evropě. To by mne zajímalo a) kdo by měl koule to udělat, a b) kdo by to ustál. Kdyby to zastavilo Covid, tak by okamžitá reakce byla, že to zničilo byznys, a že to bylo zbytečné. U nás ve vládě Babiš - korporátčík, opozice korporátčící? Obezita není nemoc - a klidně tu mohla být ještě dalších 20-30 let. Její děti i manžel by to ocenili. Covid není rýmička. Obuškem tu dostali jednou kreténi, co se chtěli prát. TBC se šíří - jelikož a) svět je rozmrdanej, b) neočkuje se.
    23.10. 10:28 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Obezita samoztejme neni jenom kosmeticky problem… dovzdelej se treba tady… https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/obesity/symptoms-causes/syc-20375742
    23.10. 12:14 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Ano, mělo se to udělat okamžitě a ne čekat až se ten virus rozleze po celém světě.

    Bezeskladová výroba aneb systém z ruky do huby. Jenže pak na Taiwanu vypadne na půl hodiny proud a celý svět je rok bez čipů...

    Takže jak říkáš, svět je rozmrdanej a neočkuje se, na Ukrajině proti TBC ;-)
    23.10. 11:26 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Tam mělo smysl hned na samém začátku co nejvíc omezit šíření
    Smysl melo, ma a bude mit nechat promorit populaci a nechat Darwina at si to prebere. Stejne jako se vsema ostatnima druhama *rymicek* za poslednich 500 M let.
    23.10. 12:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Příliš mrtvých najednou v první vlně, která je nejvíc smrtící. A není dobré těm smrtícím variantám poskytovat příliš prostoru k rozmnožování, mohlo by se jim to zalíbit.
    23.10. 12:55 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Pokud by to vubec bylo potreba, tak technologie hromadneho spalovani biologickeho materialu je tady 80 let.
    23.10. 18:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    To je moc velká emise CO2, proto zelení khmerové chtějí mrtvé místo kremace kompostovat. V Bruseli se to už delší čas chystá.
    23.10. 19:34 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    To je presne to co chces, kompostovat infekcni material… lidi jsou idioti.
    30.10. 08:19 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Stat sleduje i to kdo je ockovan treba proti tbc/tetanu a to ti nevadi?
    Vadi, ale mene. Tyto vakciny jsou dobre odladene, coz se o covidovych injekcich rici nedalo. Dale nejsou pridelovana obcanska prava dle ockovani proti tetanu ci tbc... Dale stat nedela propagandu, ze kdo bude ockovan, neonemocni, a ze ockovani nema vedlejsi ucinky. To vsechno byly lzi, za ktere by meli jit dotycni sedet..
    nutno rict ze stat ma jasne definovane pravomoci v pripade ockovani
    Ano, ma, ergo by tyto pravomoci mely byt zruseny, aby se toto nemohlo opakovat. Moc, kterou stat ma, vzdy zneuzije, jak jsme videli behem virozy.
    30.10. 10:10 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    A kdyz zrusis statu ty pravomoci ono ti to nejak garantuje ze ten samy stat znovu neporusi sve pravomoci jako u covidu?
    30.10. 14:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Cim mene pravomoci, tim mensi manevrovaci prostor v kreativite vykladu a zneuzivani! Treba ilegalni tusim druhy nouzovy stav. Pokud by nebylo kraju a jejich lzive zadost, nouzak by skoncil. Je treba vypustit ze zakona, ze stat muze omezovat pohyb lidi, omezovat ekonomiku, nakazovat nejake dalsi podminky, atd. To proste nema byt pripustne! Nikdy!
    30.10. 10:11 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    me spise fascinuje ze nikdo z tech politiku nesel sedet.
    30.10. 14:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Ano, to je silene, a doufam, ze to bude jeste napraveno, bude zrizen tribunal a lide souzeni. To same plati i pro vrchniho pirata, jeho nohsledy a "digitalizovane" stavebni rizeni.
    31.10. 12:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Politici mají politickou odpovědnost, nikoliv trestní. Na tu si sami sobě odhlasovali imunitu :-D

    Zločinné politiky zavírají pouze v totalitních režimech, demokratické státy jim z peněz jimi okradených daňových poplatníků vyplácí doživotní renty.
    21.10. 16:56 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    No a ted to porovnej s alkoholem a vyjdou ti mnohem desivejsi cisla :-D Takze Pfizer je mnohem zdravejsi nez chlast!
    21.10. 17:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Myslíš globálně, nebo jen v České republice, která je ve spotřebě alkoholu vysoko nad Ruskem a v alkoholizmu mladistvých první na světě?
    21.10. 18:44 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Vysoko? 13 vs 10? Krome toho statistiky z Ruska jsou duveryhodne jako ty...
    22.10. 17:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    21.10. 18:47 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    jeste dodam, ze kdyz jsem byl pracovne v Rusku, tak se kazdy den chlastalo od 8:00 do 03:00 (bankovni office a pak restaurace/bar) a naprosta vetsina lidi vychlastala 7+ x 0.7l vodky pricemz rano v 8:00 fungovali jakoby nic nechlastali...
    xxxs avatar 22.10. 21:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    zabudol si do statistiky priratat alkohol nekupovany v obchode.
    22.10. 21:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    To je pravda, vím o dost lidech kteří pálí načerno, a pokud bych to přepočetl na celostátní průměr, tak česká spotřeba vzroste o desítky procent :-D
    xxxs avatar 23.10. 02:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    ruska o stovky.
    31.10. 12:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Tohle je tak hezká dezinformace, že se o ní musím, podělit. Kampaň Harrisové nabírá na obrátkách:

    https://x.com/Bubblebathgirl/status/1850172257412293083

    Řekl bych, že po tomhle videu se v nejzfalšovanějších volbách americké historie přiklonily na stranu Trumpa minimálně další dva státy. Ale dáme tomu ještě pár dní ;-)
    31.10. 13:00 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    co dva, minimalne dvacet... Harrisovou voli idioti kteri jsou na davkach nebo nerozumi ze socialismus znamena mimo jine vyssi dane... Trumpa voli kdokoliv kdo nechce volit Harrisovou. Trump je mozna idiot ale neni socialista takze za me dobry...
    31.10. 13:46 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Škoda, že takovej ciskus neni u nás. Vždycky se to rozdělí na pravdolaskače a dezoláty, takže diksuze je veskrze přízemní a hodně lidí bojí přihlásit. Zatímco v usa nadávaj a lžou všichni úplně stejně, akorát u toho maj ještě docela pěknou show. Takový ty vlajky, girlandy, sloni a vosli, alegorické vozy, výjevy z historie, mávátka, focení s dětmi, střílení na kandidáta... Tam vědi jak si užít volby :-)

    ... a mimochodem, ten socializmus je jenom obezlička a dehonesztující přívlastek. I ta harissová je daleko pravicovější než veškeré české pravicové strany od revoluce dohromady. Sám musíš vědět, že za tím "sociálním" programem je jenom pár drobnejch lůze, aby je uplatili a dostali od nich pak hlas. Jinak se hraje o několik řádů větší částku co půjde kvůli harisové na zbrojení a armádu.
    31.10. 16:56 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Jakakoliv levice v EU je z pohledu US extremni levice. Kamala opravdu veri socialistickym kecum, kalifornie je tak zadluzena ze kdyz to Kamala nevyhraje tak by mela zbankrotovat, presto je Kalifornie jeden ze statu kde nemusis nic resit a dostanes prachy od statu a muzes si lestit koule. Mame barak v UT, za poslednich 5 let do UT emigrovalo z Kalifornie tolik lidi ze mam pocit ze 80% obyvatel UT je z Kalifornie. V Texasu je to podobne akorat mistnich je dostatek takze to neni az tak viditelne. Podobne je to na Floride, lidi z NYC nebo CA protoze v NYC jsou stejni socialisticti picusove jako v CA. A ano, kdo vyhraje volby ma neomezene financni moznosti.
    31.10. 16:59 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    Jinak k tem par drobnym luze - Kamala chce hlavne navysit zdanovani firem, luza z toho ma krome hovna radost ze nikdo nebude bohatsi nez oni. Takova ta mentalita kdyz ja mam hovno tak proc by mel mit soused auto… no a je sakra rozdil platit 20% dane nebo 60% dane.
    včera 09:42 karkar | skóre: 6 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dezinformační exploze
    jasný...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.