abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Komunita

    GNOME slaví 25 let. Přesně před pětadvaceti lety odeslal Miguel de Icaza do diskusního listu GTK+ email, který je považován za zahájení projektu GNOME, jehož cílem bylo vyvinout prostředí podobné CDE a KDE, ale založené výhradně na svobodném softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | Komunita

    Kamera Intel MIPI IPU6 v noteboocích Lenovo ThinkPad X1 Carbon nebo Dell XPS 13 9315/9320 potřebuje na Linuxu proprietární firmware. Navíc aktuálně běží pouze na opatchovaném Linuxu 5.15. Nejenom Greg Kroah-Hartman z těchto důvodů koupi těchto notebooků nedoporučuje. Zajímavé je, že Dell XPS 9315 získal certifikaci pro Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 11:33 | Komunita

    Nejnovější glibc rozbíjí Easy Anti-Cheat. Řada her tak přestala fungovat. V glibc 2.36 byla odstraněna podpora DT_HASH, jež je právě v Easy Anti-Cheat od Epic Games používána. Nejnovější glibc se již dostala například do Arch Linuxu. Tam je problém řešen balíčkem glibc 2.36-2 s vrácenou podporou DT_HASH.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 10:33 | Bezpečnostní upozornění

    V knihovně pro kompresi dat zlib (Wikipedie) byla objevena bezpečnostní chyba CVE-2022-37434 s vážností CVSS 9.8. Opravená upstream verze zatím nevyšla. Chyba se samozřejmě týká i softwarů s bundlovanou zlib, viz například vydání rsync 3.2.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 06:00 | Nová verze

    Linus Torvalds vydal Linux 6.0-rc1. Podpora programovacího jazyka Rust se tam nedostala. Kódové jméno bylo změněno ze "Superb Owl" na "Hurr durr I'ma ninja sloth".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:00 | Zajímavý software

    JuiceFS dospěl do verze 1.0. Jedná se o distribuovaný souborový systém kompatibilní s POSIX, HDFS a S3. Architektura JuiceFS sestává ze 3 částí: JuiceFS Client, Data Storage (S3, Azure Blob, OpenStack Swift, Ceph, MinIO, …) a Metadata Engine (Redis, TiKV, MySQL/MariaDB, PostgreSQL, SQLite, …). Zdrojové kódy JuiceFS jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    13.8. 14:11 | Komunita

    O víkendu probíhá online The Raku Conference 2022, tj. konference věnovaná programovacímu jazyku Raku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    12.8. 17:22 | IT novinky

    Včera skončila bezpečnostní konference Black Hat USA 2022 (Twitter) a začala bezpečnostní konference DEF CON 30 (Twitter). V rámci Black Hat byly vyhlášeny výsledky letošní Pwnie Awards (Twitter). Pwnie Awards oceňují to nejlepší, ale i to nejhorší z IT bezpečnosti (bezpečnostní Oscar a Malina v jednom).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.8. 15:00 | Nová verze

    Vývojáři PostgreSQL oznámili vydání verzí 14.5, 13.8, 12.12, 11.17, 10.22 a 15 Beta 3. Opraveno je více než 40 chyb a také zranitelnost CVE-2022-2625. Upstream podpora verze 10 končí 10. listopadu letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.8. 18:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.63.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Audioknihy ve srovnání s knihami tištěnými (papírovými nebo elektronickými) poslouchám
     (39%)
     (3%)
     (6%)
     (53%)
    Celkem 225 hlasů
     Komentářů: 2, poslední 13.8. 11:46
    Rozcestník

    Chtěli byste mít superschopnost(i)?

    30.7. 21:10 | Přečteno: 1106× | Hračky | poslední úprava: 30.7. 21:08

    Narazil jsem na zajímavé video od pana Medojeda, kde rozebírá, proč byste nechtěli skoro žádné superschopnosti.

    Přiznám se, že takto uvažovat mě o tom nenapadlo. Ale zní to docela rozumně, dává to smysl. Akorát bych možná polemizoval s tou nesmrtelností, podle mě tam tak trošku motá nesmrtelnost a nezničitelnost. Nesmrtelnost ve smyslu, že dokud budu mít podmínky k životu, tak budu moct žít s tím, že když přestane být tato planeta obyvatelná a lidstvo nevymyslí způsob jak se přesunout jinam, tak se budu moct ukončit, tak o takové nesmrtelnosti bych asi uvažoval. Nebo minimálně o dlouhověkosti. Ale ostatní schopnosti jsou asi shit.

    Nebo jaký vy na to máte názor?

    Medojed - Proč byste NECHTĚLI VĚTŠINU SUPERSCHOPNOSTÍ        

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    30.7. 21:32 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Ze superschopností mi asi nejvíc chybí ta umožňující nalézt smysl v části příspěvků postovaných zde na abclinuxu.cz a pokud by to bylo nad možnosti superschopností tak aspoň odhalit motivaci co k tomu autory vede. Ale na druhou stranu když o tom tak přemýšlím, možná je to právě jedna z těch superschopností, které by se člověk měl raději vyhnout.
    30.7. 21:47 Ján Ošíg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Bejt supe aby po mně šli the boys? Hell NO.
    xxxs avatar 30.7. 21:59 xxxs | skóre: 23 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    predvcerom som na to nahodne narazil a vcera uz bola prva seria skonzumovana. odporucam. mirka spacilova by tomu dala mozno aj 55%.
    31.7. 02:07 Ján Ošíg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Tak šup šup na druhou, je taky dobrá
    xxxs avatar 31.7. 02:25 xxxs | skóre: 23 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    neboj, uz mam z nej 3 zarezy, ale teraz uz musim ist spinkat.
    30.7. 22:16 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    TLDR?
    xxxs avatar 1.8. 16:52 xxxs | skóre: 23 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    normalne mam formu na haku, ale toto sa neda. dzavot, mix 2 rocneho decka a hillbillie presladeneho homosexuala rozvlacne obiehajuceho okolo temy, kde jednotlive zavery vyzeraju ako prve drafty po zakazanych bylinach. silne demoralizujuce.
    2.8. 16:26 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    TLDR:

    - pokud vám na to někdo přijde, skončíte jako pokusný králík

    - některé superschopnosti nelze použít eticky (např. neviditelnost lze jen na šmírování a kradení) (že by ji šlo použít na osvobozování obětí únosců/teroristů autor ignoruje)

    - některé superschopnosti lze použít i blbě, některé by byly účinnější v kombinaci s jinýma (síla + odolnost), některé nejde využít na 100++% (tak proč je mít?)

    = autor hledá důvody proč to nechtít, nikoli způsoby, jak to využít
    3.8. 13:00 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Diky za shrnuti

    Tak jsem udelal dobre ze jsem se na to nedival :-)
    The enemy of my enemy is still my enemy.
    Gréta avatar 30.7. 22:17 Gréta | skóre: 35 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?

    jo :D

    inri: igne natura renovatur integra 🌲🔥🌲🔥🌲🧑‍🚒🚒
    PepaSFI avatar 31.7. 14:10 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    když pominu, jak jsme se jednou u mocných nápojů se scifistama zabývali myšlenkou, zdali může Superman souložit aniž by to představovalo ohrožení partnerky či blízkého okolí, docela zajímavá, z pohledu techniky je teleportace. Jo, bylo tam tím afektovaným člověkem co furt mával rukama zmíněno, že by nejspíš země utekla pod nohama, plus problém zaměření přistání obecně, tedy jak se nepřesunout někam kde už něco je. To by dejme tomu mohlo být součástí výbavy, schopnost najít cíl cesty. Ale pořád je tady vzduch. Když teleportista zmizí, nastala by imploze, vzduch by náhle vlítl do uvolněného prostoru. To by se projevilo nějakým tím hlukem a vzdušným prouděním, to je jasný. Ale co na místě přistání? To by musel ten proces probíhat nějakým rozpínáním z bodu, že by se ten člověk zhmotnil v nějaké superkomprimované podobě a roztáhl se a tím vzduch odsunul. Nebo by musela teleportace probíhat jako výměna. Já se přesouvám někam a na tom místě příslušný prostor přesouvám na své původní místo. Což by řešilo i původní problém se zaměřením. Prostě se nemusím trefovat ale to místo se mi přizpůsobí. Nevyjde mi výška, no tak udělám šlápoty v silnici a ten beton se objeví tam kde jsem vystartoval.

    A když už jsme u toho přesouvání, jak by fungoval teleport ze Star treku? Když něco rozložím na energii a pak to zas poskládám, je to teleport nebo výroba kopie? Jinými slovy, jsem to pořád já? Myslím že ne.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    31.7. 14:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    To není vůbec špatná myšlenka, ta výměna. Pokud by se někdo špatně zaměřil a teleportoval například doprostřed betonového pilíře mostu, tak by po něm zůstala aspoň hezká socha na jeho hrob :)

    Ale spíš bych to viděl jako v Terminátorovi, dostatečně velká koule přibližně v úrovni země, a potom dopad na dno z bezpečně malé výšky.

    Superman, viz Muž, který chtěl být králem.
    PepaSFI avatar 31.7. 17:26 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    ten pilíř mostu by nebyl problém, pokud by teda k té teleportaci nebyl potřeba nějaký fyzický povel, gesto, pohyb, nebo pokud by před dalším skokem nebyla potřeba delší pauza. Akorát teda pro náhodného pozorovatele by to bylo šokující. Najednou chlap zkamení, teda zbetoní. Taky voda by vypadala zajímavě, zlomek sekundy by v prostoru visel vodní duch a hned by se rozšpláchnul.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 14:57 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Schopnost teleportace by mela fungovat takhle. V miste odkud se teleportujes se prazdny prostor vyplni tim, co tam prirozene zapada, typicky vzduch podobne konzistence jako okolni vzduch. V cili teleportace puvodni obsah zmizi.
    Už mám 5 dávek očkování
    PepaSFI avatar 31.7. 15:27 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    když já jsem holt ten scifista starýho ražení. Já mám prostě radši když věci nějak "fungují" a ne že se to nějak děje a neřeš to protože kouzlo, superschopnost atd.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 15:40 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Ja to beru tak, ze to co jsem popsal neni o tolik vetsi "kouzlo" nez tva predstava teleportace :)
    Už mám 5 dávek očkování
    PepaSFI avatar 31.7. 17:30 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    no já měl taky vždycky nejradši toho co vlastně ani superhrdina nebyl. Ani ztracený mimozemšťánek, ani zkrachovalý bůh, ani mutant, oběť nehody či šílených experimentů ale normální chlápek se spoustou chyb, co měl znalosti a vercajk na to aby si postavil príma hračku.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    31.7. 17:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jen to nesmí dopadnout jako "Výprava, která propadla". Radši jako ti roboti v expedici na Jupiter, to bylo snad od Lema... ;-)
    31.7. 17:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jako jak, zmizí? Ve Vesmíru ještě nikdy nic nikam nezmizelo, ani jediné kvantum se neztratilo od velkého třesku až dodnes, a ty by ses klidně teleportoval třeba doprostřed černé díry a nechal jí zmizet!
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 18:44 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jak vis ze ve vesmiru jeste nic nezmizelo?

    A pokud se bavime o nadprirozenych schopnostech, tak tam je predpoklad, ze prirodni zakony se nemusi do puntiku dodrzovat.
    Už mám 5 dávek očkování
    31.7. 20:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jak pravil jistý učitel fyziky: "Kdo věří na telekinezi, ať mi zvedne ruku."

    Takže existenci věcí "mezi nebem a zemí" sice uznávám, ale nic nadpřirozeného v nich nehledám. Ona i taková elektřina byla velmi nedávno jen nadpřirozený jev ;-)
    2.8. 17:21 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Nebo, jak pravil jistý učitel jazyků, "Kdo věří na existenci latiny, ať to latinsky okomentuje."

    No, latinsky to okomentovat nezvládnu, ale na existenci latiny stejně věřím :P
    2.8. 19:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    To není úplně totéž, s pozůstatky latiny se setkáváš denně, a její existenci si můžeš ověřit v nejbližší knihovně. No, i když nějaký výblitek dokazující existenci telekineze tam možná najdeš také ;-)

    Ale ten fyzikář existenci telekineze nepopíral, jenom zdůrazňoval absenci důkazu. Přičemž komukoliv umožňoval takový důkaz provést.
    4.8. 20:45 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    No ten učitel jazyků to taky nepopíral a umožňoval komukoli takový důkaz provést. Jenom tam holt toho důkazu nikdo nebyl schopen.

    Stejně jako "Kdo věří na možnost normálního porodu, nechť přijde k tabuli a předvede ho" v čistě chlapecké třídě nebude schopen v tu chvíli nikdo provést. (Ostatně se značnou pravděpodobností ani v třídě smíšené či dívčí) :)
    Ruža Becelin avatar 31.7. 14:58 Ruža Becelin | skóre: 39 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    > Jinými slovy, jsem to pořád já? Myslím že ne.

    Jiste, ze jsi.
    PepaSFI avatar 31.7. 15:29 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    podle okolí možná. Podle mě ne. Jsem mrtvý, rozložený a nahradil mě duplikát.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Ruža Becelin avatar 31.7. 16:34 Ruža Becelin | skóre: 39 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Nejsi. Ale to je jedno :-)
    1.8. 15:29 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    A když už jsme u toho přesouvání, jak by fungoval teleport ze Star treku? Když něco rozložím na energii a pak to zas poskládám, je to teleport nebo výroba kopie? Jinými slovy, jsem to pořád já? Myslím že ne.

    to bylo namětem nejake povidky, teleport cekal na potvrzeni uspesneho prenosu a pokud se potvrzeni ztratilo, proste nechali i original a pockali na znovu navazani spojeni a znovu vyhodnotili prenos, pokud neprobehl uspesne, provedli znovu, pokud probehl ale ztratilo se potvrzeni o prenosu, tak original na zemi proste zastrelili.
    2.8. 10:13 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Podobná vec bola vo filme Dokonalý trik (The Prestige), tam ten kúzelník (pomocou nejakých znalostí od Teslu ;-) ) sa vždy vytvoril niekde na inom mieste, ale sám seba pôvodného musel utopiť v kadi vody pod javiskom, kam spadol padacími dverami... (ak si to dobre pamätám)
    2.8. 15:25 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    topil kopii
    tsLnox avatar 7.8. 21:11 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    A když už jsme u toho přesouvání, jak by fungoval teleport ze Star treku? Když něco rozložím na energii a pak to zas poskládám, je to teleport nebo výroba kopie? Jinými slovy, jsem to pořád já? Myslím že ne.
    A kdo jí tohle kuře, co? :-D
    JiK avatar 31.7. 18:55 JiK | skóre: 12 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    video je neefektivni prostredek komunikace. neda se na par radku napsat, co autor v tom videu sdeluje? Proc je podle nej nesikovne mit superpowers?
    1.8. 13:20 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    +1

    divat se na pul hodinovy video kvuli necemu co se da beztak shrnout ve 3 vetach... Ne, dekuji :-)
    The enemy of my enemy is still my enemy.
    1.8. 16:31 kvr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    +1 , proto jsem na začátku napsal TLDR. Bez odezvy, takže pořád nevím, o čem to je :-( ... ta videa jsou nemoc...
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 18:55 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Chtel bych mit schopnost citit se porad co nejlip. Kdyz si lide vybiraji jakou superschopnost by chteli mit, ve skutecnosti to je jen prostredek k tomu citit se lip, takze bych toho cile chtel dosahnout primocare. Predstavte si konfiguraci atomu v mozku, ktera vyvola tu nejprijemnejsi emoci, tak minimalne takhle dobre bych se chtel citit porad.

    Mene vazna odpoved je, ze bych chtel mit schopnost deaktivovat vsechny ruske jaderne zbrane. A zaroven sledovat ruske vedeni v momente, kdy na to prijdou.
    Už mám 5 dávek očkování
    PepaSFI avatar 31.7. 19:38 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    ono by to nebylo tak jednoduché, ty příjemné emoce zažíváš proto, že se něco stalo. Ve srovnání s normálním stavem je najednou něco lepší. Pokud by to bylo furt, zevšednělo by to, stalo by se to normálním stavem. Vlastně tak to je u drog, jen tam je navíc závislost a absťák a taky zvyšujícíse tolerance, nutnost zvyšovat dávky. Ale jsou způsoby jak se cítit líp i bez devastace organismu. Obklopit se fajn lidma, najít si nějakou činnost co radost přináší, nehledat a nevyrábět si trable zbytečně.

    A s těma zbraněma bych šel ještě dál. Ono to deaktivování, ve světě kde je možné ukrást lodní šrouby z válečné lodi, by nemuselo být dost. To spíš něco jak ve filmu Mars útočí, jak tam ten marťanský vůdce vyšluknul jaderný výbuch ve fajfce.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    31.7. 20:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jó, a přitom najít účinnou zbraň proti Marťanům bylo nakonec tak jednoduché. Osobně bych v tomhle směru viděl velkou budoucnost pro skotské dudy, pochopitelně jenom na vesmírných tělesech s dostatečnou atmo(nebo hydro)sférou :-D
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.7. 23:05 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    No ta superschopnost by prave spocivala v tom, ze bych se citil skvele porad. Takze napriklad porad bych se citil stejne dobre, jako kdyz bych pred hodinou vyhral miliardu.

    Tzn. predstav si, ze neurony ktere jsou zodpovedne za pocit stesti, ktery zazivas treba kdyz jsi obklopeny fajn lidma a delas co te naplnuje, by byly aktivovany porad a na maximum. Kdyz si vezmes drogy nebo vyhrajes miliardu, tak se tyhle hypoteticke "neurony stesti" aktivuji jen docasne.

    No, zase kdyz bys sel s tema zbranema dal, demokraticka cast sveta muze ztratit prevahu. A v pripadnych valkach pujde primarne o pocty, takze do valky budou muset vsichni bojeschopni muzi.
    Už mám 5 dávek očkování
    1.8. 17:44 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Tuhle převahu?

    https://www.youtube.com/watch?v=7h2qeR-7uFg

    Nebo tuhle?

    https://www.youtube.com/watch?v=_84rpG86XcE

    Nebo tuhle?

    https://www.youtube.com/watch?v=86Ty4sOFZ00

    Jo soráč, tam vlastně dostali šíleně na prdel od bandy negramotných opičáků :-D
    Fluttershy, yay! avatar 4.8. 20:27 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?

    Mně to přijde bizarní.

    Už jen proto, že lidé běžně nevědí, jak se vlastně cítí, a už vůbec s tím nedokážou pracovat. Přitom prakticky každý má možnost praktikovat meditaci, a tak zlepšovat schopnosti mj. právě sebeuvědomění, ale také nakládání s vjemy a vnitřními procesy.

    Jak se to říká? „Bolest je nevyhnutelná, utrpení je volitelné.“ Ty výsledky jsou evidentní např. u onkologických pacientů, netřeba však chodit k až tak vyhraněným případům.

    Ruža Becelin avatar 31.7. 22:21 Ruža Becelin | skóre: 39 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jenom ruske? Proc ne vsechny?

    A proc ne vsechny zbrane?
    Člověk z Horní Dolní avatar 1.8. 21:17 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jeste jsem zvazoval pridat tam deaktivaci tech cinskych. Jenomze to by dalo USA prilis velkou moc, coz nemusi byt z dlouhodobeho hlediska dobre pro lidstvo. A zaroven Cinu povazuju za rozumnejsi, nemaji takovy mindrak ze Zapadu, jejich narodni mentalita neni tak nebezpecna.
    Už mám 5 dávek očkování
    Ruža Becelin avatar 2.8. 12:37 Ruža Becelin | skóre: 39 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    A proc ne francouzskych? Proc ne indickych? Proc ne pakistanskych? A ev. dalsich? Severni Korea? Iran?

    Tahle selekce je naprd. Budto vsem, nebo nikomu. Technicky vzato, kazdou zemi, co ma jaderne zbrane, ovlada skupina lidi schopna vseho (tj. i pouziti jadernych zbrani)...
    2.8. 14:51 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Tak u rusáků se teď nejvíc projevuje senilita, proto asi napsal je :-)

    Ale jasně, těch kandidátů by bylo víc
    The enemy of my enemy is still my enemy.
    Člověk z Horní Dolní avatar 4.8. 19:34 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Francie je demokraticky, civilizovany a kulturne blizky stat. Severni Koreji bych atomovky sebral taky. Iranu taky, kdyby je mel.

    Cina, Indie a Pakistan nevim. Argument pro je, ze to dava svetu urcitou stabilitu. Kdyz by atomovky mely jenom USA a ten system by se zvrtnul v diktaturu, byl by to problem.
    Už mám 5 dávek očkování
    Fluttershy, yay! avatar 4.8. 20:06 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?

    lol

    Francie je demokraticky, civilizovany a kulturne blizky stat. […] Kdyz by atomovky mely jenom USA a ten system by se zvrtnul v diktaturu, byl by to problem.

    Pamatujeme trend výsledků Le Pen?

    A taky: snadné bez zkušenosti s pučem/invazí/okupací nikoliv ruskými, nýbrž francouzskými či americkými. Vlastně to není až zase tak dávno, co Francie tohle dělala po Evropě.

    Agent avatar 31.7. 23:31 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    +1

    To je vlastně fakt. Skoro všechno co děláme, děláme pro pocit. Asi nejvýstižnější koment.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    1.8. 18:36 VoDo | skóre: 6 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Zkus drogy a budeš se cítit líp, nebo přestaň bej morous :)
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    Člověk z Horní Dolní avatar 1.8. 19:27 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Vetsina drog funguje tak, ze se lip citis za cenu toho, ze se pozdeji citis hur.
    Už mám 5 dávek očkování
    Fluttershy, yay! avatar 1.8. 23:55 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Tak zkus tu menšinu. 🙄
    Člověk z Horní Dolní avatar 2.8. 10:00 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Napriklad?
    Už mám 5 dávek očkování
    2.8. 16:37 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    To by byla absolutní nirvána :)

    Má to jeden háček - no spíš hák - už jsem se několikrát cítil tak skvěle, že jsem nechtěl nic jiného, než si užívat tu chvíli. A to jsem velmi pravděpodobně neměl tu optimální konfiguraci, jenom nějakou "docela dobrou". S optimální bys to cítil ještě silněji a neměl bys absolutně žádný důvod cokoli dělat (protože lepší už to nebude - viz optimum v zadání - a horší taky ne - opět viz pořád v zadání). Ani jíst a dýchat bys nemusel a necítil potřebu, natož cokoli jiného. IMHO bys po velmi krátké době přešel do stavu, kdy bys někde seděl, ležel, nebo tak a do konce života se cítil naprosto blaženě.

    Takžer bys sice byl šťastný ale taky totálně vyřazený z oběhu (a nevadilo by ti to).
    JiK avatar 2.8. 16:55 JiK | skóre: 12 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    pokud je to skutecne optimum, a s jistotou vis, ze to je nejlepsi mozna konfigurace a kazda dalsi bude jen horsi, tak to vede k tomu, ze logicke je ukoncit v tom okamziku zivot, protoze nejlepsi uz je, a bude jen horsi.
    2.8. 17:17 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    V podstatě ano, ale pokud zároveň víš, že žádná další ani nebude horší (což bylo také součástí téhož zadání), tak život netřeba ukončovat.
    Člověk z Horní Dolní avatar 4.8. 19:40 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Takžer bys sice byl šťastný ale taky totálně vyřazený z oběhu (a nevadilo by ti to).
    Pokud by to nevedlo ke smrti, tak nevidím problém. Pokud by to vedlo ke smrti, tak by ta superschopnost musela být implementována tak, že by se člověk cítil skvěle, ale zároveň fungoval normálně. Tzn. podobně jako když jsem pořádně vyspalý a dám si kávu, taky mám chuť něco dělat. Když bych nedělal nic, začal bych se cítit hůř.
    Už mám 5 dávek očkování
    4.8. 20:37 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Jenže přesně tohle jsi na začátku vyloučil - jsi vyspalý, máš kávu a něco děláš je lepší, než jen být vyspalý a mít kávu, tím pádem máš minimálně tento pocit jak před pitím té kávy, tak poté, protože máš optimum furt. A když nebudeš nic dělat, tak musíš mít alespoň tolik, jako bys dělal tu nejzajímavější a nejdůležitější věc, nebo ještě lepší pocit. Rozhodně lepší pocit, než kdyby ses cítil hůř, že neděláš nic.

    A to je právě ten hák - " neurony ktere jsou zodpovedne za pocit stesti, ktery zazivas treba kdyz jsi obklopeny fajn lidma a delas co te naplnuje, by byly aktivovany porad a na maximum. " ať už něco děláš, nebo ne. "No ta superschopnost by prave spocivala v tom, ze bych se citil skvele porad. "
    Člověk z Horní Dolní avatar 5.8. 08:53 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Pravda, ale pak proste staci upravit tu schopnost tak, ze kdyz budes delat veci ktere jsou skodlive pro tebe nebo pro spolecnost, tak se prestanes citit optimalne.

    A druha pointa, muzes upravit rozhodovaci proces v mozku, tak aby jsi preferoval rozhodnuti X, prestoze se budes citit stejne dobre jako kdybys udelal rozhodnuti Y. Jednoducha implementace je, ze ti bude vnuknut pocit, ze rozhodnuti X je spravne.
    Už mám 5 dávek očkování
    31.7. 22:51 standart
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    rozklada rukama jak Fiala ....
    2.8. 17:14 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Rozhodně - a vlastně skoro jakoukoli z těch zmiňovaných, i mnohých dalších. S tím, že bych ji mohl řídit.

    Nesmrtelnost ve smyslu stále zdravý, v ideálním věku a kondici, žádná nemoc mě nenakazí, jedy neotráví, stáří mi nehrozí, rány se se léčí velmi rychle a bez následků. Až by mě přestal život bavit, tak skočím z dost vysokého mostu a bude po mě. (Nebo jiná podobně drasticky účinná forma sebevraždy. Ideálně s tou nesmrtelností vypnutou.)

    Telekineze - no bomba, už jen to, že bych se nemusel natahovat na horní poličky a lovit zapadnuté drobnosti z pod skříní by bylo fajn. Možnost současně míchat věci ve dvou hrncích a přitom krájet cibuli senza. Při montování skoro čehokoli se třetí/čtvrtá/... ruka většinou šikne, zvláště když nezavazí. Při pájení SMD na plošňáky dvojnásob - možnost držet a pobře si natočit ten plošňák, vzít to SMD a přiložit na správné místo a držet ho tam a přitom se v tom vrtat páječkou - SUPER! A takových věcí se v každodenním životě najde nepočítaně.

    Čtení myšlenek - kromě nenápaditých (a mravně sporných) podvodů v kartách, šachu a mnoha jiných hrách, kde může jít i o značné peníze, by to mohlo skvěle fungovat v diplomacii, obchodě, ale i třeba při vymýšlení, čím potěšit lidi kolem sebe ("Co mám udělat k večeři?" [: "Já nevím, nechám to na tobě" "Mě to je celkem jedno, na co máš chuť ty?" :] - čtení myšlenek - "Co takhle špagety?" "Paráda!" a vystaráno).

    Ovládání lidí - tak samozřejmě jde použít k mnoha světaborným věcem, jako třeba vnutit celé politické špičce jako prioritu, aby se především starali o blaho a svobodu občanů (a když se povede dobře všem, tak samozřejmě i jim), ale i k okřiknutí ožralů, co dělají o půlnoci bordel v ulici, ať se uklidní a spořádaně odeberou domů spát. Nebo pošťákům, aby než vhodí do schránky lísteček, že adresát nebyl zastižen, tak aby zkusili zmáčknout příslušné tlačítko zvonku dole u vchodu ...

    Rychlost - i kdyby jen rychlejší psaní na klávesnici, tak by potěšilo. Nemluvě o spoustě dalších užitečných triků - například zamíchat jeden, druhý hrnec a vrátit se k té cibuli a nic nepřipálit :)

    A takhle by se dalo vymyslet docela obyčejné použití k takřka jakékoli dobře ovládané superschopnosti - takže nevidím důvod, proč je apriori odmítat. I když nevyužiju jejich potenciál na 279%, ale jen na 2%, tak mi můžou život velice usnadnit :)
    2.8. 19:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    To s těmi politiky by mohlo fungovat bez jakýchkoliv superschopností. Například kdyby věděli, že když se povede špatně občanům, povede se špatně i jim. Budou se muset neprodleně zodpovídat, třeba tak že budou ze svých funkcí odstraněni mechanickým způsobem.
    JiK avatar 2.8. 19:08 JiK | skóre: 12 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    kdyz sve poddane odzbroji, niceho se bat nemusi.
    Max avatar 6.8. 07:51 Max | skóre: 71 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chtěli byste mít superschopnost(i)?
    Stačila by mi jediná. Mít schopnost ovládat své tělo na úroveň molekul.
    S takovou schopností pak lze docílit spoustu věcí. Lze si tělo přestavět na odolnou schránku alá wolverine apod. Lze tím docílit nesmrtelnosti. Lze tím získat další schopnosti (lepší zrak, lepší čich, lepší hmat, rychlejší pohyb, rychlejší plavání, dýchání pod vodou, nemít problém s enormním tlakem, mít schopnost si zapamatovat cokoli, postavit si v těle failover mozku atd.) až do relativně absurdních typu telepatie, umožnit digitální komunikaci (přímo tahat data z internetu) apod.
    Tato schopnost by umožnila tedy pochopit kompletně celého člověka, co a jak funguje a velké možnosti seberealizace a velkého posunu dopředu a nabízí to podle mě neomezené možnosti.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.