abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:11 | Humor

    Stavíte retro počítač nebo Vám na počítači chybí zvuk starého pevného disku? Pomoci může HDD Clicker (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 16:11 | Nová verze

    Adaptable Linux Platform je nová distribuce od SUSE, která má v budoucnu nahradit SLE (openSUSE Leap); navazuje na stávající SLE Micro. Základem je „neměnný“ HostOS, aplikace běží v kontejnerech. Nyní jsou dostupné obrazy prototypu nazvaného „Les Droites“. Zatím má podporovat především šifrování disku a kontejnerizaci, ale bez větší integrace.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    dnes 14:33 | Komunita

    Mesa umí skrze VA-API hardwarovou podporu H.264, H.265 a VC-1. Ve Fedora Linuxu ale musí být tato podpora z důvodů softwarových patentů zakázána.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 08:00 | IT novinky

    Intel na dvoudenní akci Intel Innovation 2022 představuje své novinky. První den představil 13. generaci procesorů Intel Core. Nejvýkonnější Intel Core i9-13900K má 24 jader (8 výkonných a 16 úsporných) a 32 vláken a může běžet až na 5,8 GHz. Jeho cena je 589 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 22:22 | IT novinky

    Sociální síť VK (VKontaktě) a další VK aplikace byly odstraněny z App Store [Заявление от VK].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    včera 21:22 | Nová verze

    Google Chrome 106 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 106.0.5249.61 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.21.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Nové vlastnosti: Nový formát databáze tagů. Staré databáze jsou automaticky převedeny na nový formát. Lze importovat účty z dat exportovaných z mobilní aplikace. Při generování emailů lze zvolit libovolnou kombinaci příloh, zda se má

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:33 | Nová verze

    RSS čtečka NewsFlash byla vydána v nové major verzi 2.0. Proběhla portace na GTK 4 a libadwaita. Instalovat ji lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    26.9. 23:00 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    26.9. 15:33 | Zajímavý článek

    Christian Hergert se rozepsal o novinkách v nejnovější verzi 43.0 integrovaného vývojového prostředí GNOME Builder. Instalovat ji lze už i z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Bavíte se s chatboty na webových stránkách e-shopů, bank, mobilních operátorů atd.?
     (22%)
     (5%)
     (48%)
     (25%)
    Celkem 279 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník

    Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...

    22.9. 19:27 | Přečteno: 749× | O všem možném | poslední úprava: 22.9. 19:25

    Pěkný citát, který se dá použít jako definice výše uvedených kentusů

    Cokoliv nemám rád, musí být zakázáno. Cokoliv mám rád, je lidské právo a musí být poskytnuto všem.        

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jendа avatar 22.9. 20:06 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Přidám dva svoje, ideologie si domyslete:

    Nevěřím na negativní externality které nedopadají na mě.

    Nevěřím na koncept osobního vlastnictví které není moje.
    Petr Tomášek avatar 23.9. 09:00 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Nevěřím na negativní externality které nedopadají na mě.
    To máš nalevo i napravo.
    Nevěřím na koncept osobního vlastnictví které není moje.
    No, však klasická definice komunismus je: „Co je tvoje, to je moje; co je moje, do toho ti nic není!“ :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    22.9. 20:24 oposun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    vim ze provokujes a asi se snaziš, aby sem Davkol zase placnul nejaky link - presto se zeptam:

    co ma to uslovi spolecne s levici, statismem nebo komunismem
    22.9. 21:11 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    že to říká zrovna taková levičácká svině jako seš ty
    22.9. 22:26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Agent je DavKol?
    Fluttershy, yay! avatar 22.9. 22:32 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Agent je magor, který tady vždycky vyblije nějakou hovadinu, kterou našel na Facebooku, a zase zmizí.
    23.9. 08:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    kdyz se rekne levicacka svine, automaticky si vybavim ruskou filcku miriam
    23.9. 14:02 /\.\.\.\
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    vybav si kolibáče
    23.9. 15:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    miriam je vetsi svine, vetsi komous a vetsi debil

    kolibace rad rozhodne nemam
    včera 11:07 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    :-) chlapci, čo tak diskutovať na naše Tupky alebo váš Blesk?
    23.9. 00:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Pokusy nějak smysluplně definovat "levici" a "pravici" jsou marné a předem prohrané.

    Například v USA teď už pár let říkají "pravicový" politikovi, který má na programu zavedení vyššího cla a stavbu zdi na hranici země, která má zabránit volnému neregulovanému průchodu lidí.

    To nevymyslíš.
    Fluttershy, yay! avatar 23.9. 00:44 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Marné, co třeba použít hned první větu z Wikipedie? Tu o hierarchiích.
    23.9. 11:05 johnyK | skóre: 1 | blog: uxblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    z te wiki bych pouzil i to dalsi:

    Ačkoli je dělení politických pólů na pravici a levici vzhledem ke složitosti moderních požadavků ve společensko-politické praxi stále spornější, a to jak na úrovni domácí politiky národního státu, tak ještě více na úrovni mezinárodní, je odpovídající klasifikace stále běžná v každodenním životě a je rozšířená i ve veřejné sféře, například v masmédiích.

    Používá se například k určení vlastního ideologického postoje a k identifikaci osob, politických skupin a stran, stejně jako k odlišení se od politických oponentů.

    Otazkou samozrejme je, proc ma nekdo (ideologicky pravicove zalozeny) neustale potrebu (viz blog), se vymezovat vuci ostatnim, proc stale kontroluje vlastni ideologicky postoj?

    Nekdo takovy, ktery je presvedcen, ze:
    Nerovnost je nevyhnutelna, prirozena, normalni a zadouci

    by mohl prece klidne spat, je ta hierarchie prece nevyhnutelna, prirozena a normalni. Ale ten dotycny neni klidny. Vidi kolem sebe i jine, kteri neveri na tu nevyhnutelnost a prirozenost. A dokonce to chteji asi zmenit. A to bude asi ten kamen urazu. :-)

    Fluttershy, yay! avatar 23.9. 11:50 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...

    „Spornější“ to je v rámci úzkého Overtonova okna, když se pár stran v rámci politického marketingu dohaduje, že „jsou pravice“ nebo „pro všechny“, případně když chce politolog profesuru a potřebuje k tomu vygenerovat nějaké publikace, přičemž se nabízí navázat na 7D politický kompas „ještě lepším“ 13D politickým kompasem.

    Přitom relace „být levicovější (duálně pravicovější) než“ založená na těch hierarchiích je jednoduchá a přímočará. Jistě, nevede to na jednoduché lineární uspořádání, ale – no a co?

    Klidně se tomu může říkat i jinak. Jeden používaný model je škála rovnostářství-maximalismus.

    JS tu měl takovou teorii s trojúhelníkem, na to jsem zatím nenašel žádný praktický protipříklad.

    23.9. 22:19 johnyK | skóre: 1 | blog: uxblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    tak jsem si to promyslel a musim rict, ze ti davam za pravdu, kdyz jsi napadl to 'spornejsi' z te wiki. Take rozumim proc jsi to udelal, to 'spornejsi' by tak trochu mohlo 'nahravat' Kralikove vypovedi, ze je to s tou levici a pravici 'problematicke'.

    Souhlasim tedy s tim, ze i pres obrovsky narust spolecenske problematiky se ta definice nezmenila a plati neustale a vsechno to stoji a pada s tou hierarchii.

    Akorat ted mame problem s Kralikem, ktery asi bude argumentovat, ze mame sice teoreticky pravdu s tim, ze definice pravice a levice je jasna, ale prakticky nam to nepomuze, protoze ti konkretni akteri tu ideologii pouzivaji jen kvuli tomu vymezeni oproti politickym protivnikum.

    Kdyz bych si smel dovolit kolegu Kralika opravit, tak bych rekl:

    'I pres to, ze je definice pravice a levice jasna, jsou v praxi tyto ideologicke protipoly zneuzivany pouze k tomu, vytlacit protivnika, jeho mineni, navrhy reseni z rozsahu Overtonova okna.'

    Ja si myslim, ze tohle mel Kralik napsat, jestlize by chtel byt precizni.
    Fluttershy, yay! avatar 23.9. 22:33 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    ti konkretni akteri tu ideologii pouzivaji jen kvuli tomu vymezeni oproti politickym protivnikum

    To je taky nějaká politologická teorie, resp. dvojice soupeřících teorií, že politické strany buď přímo reprezentují zájmové skupiny, nebo jsou to generické entity, které si teprve podle situace hledají své konstituenty. On je to samozřejmě prakticky nějaký mix obojího, potažmo při profesionalizaci politiky i převládá to druhé, přesto stále existují případy, kdy lidé v politice (nejen elektorální) řeší zájmy své komunity. (Akorát holt když jde do parlamentní politiky oligarcha jako Babiš, tak říct na rovinu, že hodlá převzít stát a začlenit ho do svého holdingu, by mu asi mnoho voličů nepřineslo, tak jim musí věšet bulíky na nos.)

    25.9. 12:31 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Když se tady toto téme řešilo posledně (asi před deseti lety), tak jsem dospěl k závěru že levice je množina lidí, kteří se navzájem považují za levičáky" (no, přesněji transitivní uzávěr). Asi jediná funkční definice.

    Samozřejmě mezitím se situace změnila a dnes toto platí pro pravici.
    25.9. 21:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    To je dobrá definice :)
    23.9. 09:32 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Pokusy nějak smysluplně definovat "levici" a "pravici" jsou marné a předem prohrané.

    Například v USA teď už pár let říkají "pravicový" politikovi, který má na programu zavedení vyššího cla a stavbu zdi na hranici země, která má zabránit volnému neregulovanému průchodu lidí.

    To nevymyslíš.
    Ale jo, tohle je naprosto normální konzervatismus, to byla pravice vždycky. To jenom naše generace má zkreslený pohled, protože konzervatismus byl v devadesátých letech prakticky mrtvý a naprosto přehlušen volnotžní ideovlnou.

    Daleko zajímavější je ten sílící důraz na poctivou práci obyčejných poctivě pracujících, v konstrastu s prohnilými socialistickými korporacemi. Není takový problém najít hrdého MAGA-hat který klidně prohlásí že podle něj "bohatsví vzniká poctivou prací a ne tím že vlastním nemovitost".

    A samozřejmě, volání po ozbrojené lidové revoluci která ten prohnilý "crony" kapitalismus svrhne a nastolí nový, spravedlivější režim. To máme i tady minimálně v jenom exempláři (ale spíš ve dvou).

    Každopádně, ještě bude sranda.
    23.9. 23:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Například v USA teď už pár let říkají "pravicový" politikovi, který má na programu zavedení vyššího cla a stavbu zdi na hranici země, která má zabránit volnému neregulovanému průchodu lidí.

    To nevymyslíš.
    Mimochodem, další taková záležitost: V US se rozhodli podpořit US-based výrobu čipů dotacemi ve výši 52 miliard dolarů.

    Neměly proti tomuhle už dávno vzplamout vášnivé protesty pravičáků? Vždyť přece "víme", že dotace nás přivedou do tuhého socialismu! Okamžitě zrušit, nesnad?

    Oh wait, oni to částečně podpořili i Republikáni (17 z 50 senátorů). Co teď s tím. No asi budeme muset usoudit, že Republikáni jsou z třetiny socialisté...
    Fluttershy, yay! avatar 24.9. 00:41 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    To nebude tak horké, co jsem tak slyšel, je to prakticky nepodmíněný příjem, takže ty firmy si můžou skoupit akcie, vyplatit CEO a něco zpátky přispět na politické kampaně.
    JiK avatar 24.9. 02:10 JiK | skóre: 12 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Kolik procent toho co bidenovi komousi letos promrdali a promrdaji to je? 1%? 0.1%? At máme perspektivu k tomu žvanění.
    26.9. 15:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Nemámš tušení. Myslel jsem si, že jde o princip.
    23.9. 04:46 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Rovnako napíšem krátko ako si napísal ty.

    Píšeš hlúposti, vyplývajúce z tvojej krátkozrakosti.
    23.9. 17:39
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    tapetování, trolling

    Zobrazit komentář
    Jendа avatar 23.9. 17:44 Jendа | skóre: 77 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Ne, Streisand effect není když jeden kokot tapetuje hovnama, ale když se na to smazáním upoutá široká pozornost.
    23.9. 04:56 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Mimochodom všímam si "zaujímavé" príspevky na fóre o linuxu.

    Neviem do akej miery len tie otázky tlačia na myseľ alebo tu niekto robí sociologický prieskum......

    Je to na zamyslenie.
    23.9. 09:30 ++
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    vzhladom na IT zameranie servera zrejme pojde o nacvik sebaironie...
    23.9. 06:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    :-D
    23.9. 09:23 Daheim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Ano, musi byti poskytnuto vsem, ale samozrejme za penize nekoho jineho! ;-)
    23.9. 19:20 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Kapitalismus dává opakovanou šanci uvěřit lžím(slibům), komunismus vydává své lži za konečnou pravdu (logicky tedy opakování netřeba).
    JiK avatar 23.9. 19:41 JiK | skóre: 12 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    “I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned.” ― Richard P. Feynman
    24.9. 11:31 Heimat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Cele je to o prerozdelovani, ktere znamena zestatneni casti zdroju jednotlivce bez ohledu na jeho vuli. Volby jsou uchylne, jelikoz lid voli podle toho, kdo mu slibi cast zdroju nekoho jineho ci pripadne neco, co se zatahne dluhem. :-D Bohuzel takovych levicaku a etatistu pribyva. Nejsou ochotni a schopni o sebe se starat, tak spolehaji na stat, ze za ne rozhodne a postara se ze zdroju, ktere nasilim sebral nekomu jinemu. Z techto lidi je mi stydno!
    24.9. 14:53 sekacka | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    to co Heimat napsal a hlavně jak to napsl nám ukazuje, že exituje ještě jedna, mnohem lepší definice levice - pravice.

    Všimněte si prosím toho tónu, v jakém je příspěvěk podán. Je to takový ten útočný styl, plný absolutniho přesvědčení o vlastní pravdě. Je to styl, který nám tu leta prezentoval pan Jílek, kterému při té příležitosti přeji, aby mu země byla lehká.

    Ten samy útočný styl byl vlastní i Gottwaldovi nebo jiným kovaným komunistům. Byl tedy pan Jílek levičák? Je Heimat levičák? Já jsem přesvědčen, že ano.

    A co je s těmi republikány o kterých píše Kralyk, kteří souhlasí s těmi dotacemi? Jsou to také levičáci? Zde nesouhlasím, tito politici patří k pravici.

    Jistě nyní tušíte, jak to je s tou definicí. Levičáci vytrubují tu svoji neměnou pravdu přímo a bez ostychu a zdůvodnění, pravičáci za sebe nechají mluvit von Hayeka a nebo Miltona Friedmana.

    Jednoho by nenapadlo, že Jik je vlastně levičák.
    24.9. 18:57 Heimat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Ja nepisi zadnou svou pravdu. Pisi objektivni fakta. Prerozdelovani proste znamena, ze ti stat vezme cast zdroju bez ohledu na tvou vuli. Nebo je to snad jinak? Ne, neni. To musis uznat i ty dade.
    včera 13:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Prerozdelovani proste znamena, ze ti stat vezme cast zdroju bez ohledu na tvou vuli. Nebo je to snad jinak? Ne, neni.
    Problém není v tom, že by to nebyla pravda - je to pravda a stejnětak je pravda, že stát nakládá s těma prostředkama často špatně.

    Problém je, že řekneš A a neřekneš B, a sice že tohle se děje i v soukromé sféře. Když koupim nějakej produkt, kolik z těch peněz reálně jde lidem, kteří pozitivně přispěli k jeho vytvoření, a kolik se přerozdělí nějakému meetingovému povaleči, který nepřispěl nic, nebo dokonce negativně? Ani moc nemáme možnost se to dozvědět. Zajímalo by mě, kolik reálně existuje skrytého zdanění tímhle způsobem. U státní daně alespoň víme, kolik to je, je to na každé účtence, každé výplatní pásce a každém daňovém přiznání.

    Možná proto ti nevadí, když se to děje v soukromé sféře - co oči nevidí, to srdce nebolí.
    včera 19:48 Heimat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    To, co popisujes, se jiste deje v soukrome sfere, ale rozhodne mene nez u statu. Dalsi veci je, ze zakaznik za neco plati dobrovolne ze sveho rozhodnuti. Sam se rozhodl za sve zdroje za danou cenu neco koupit. Ale stat? Ten bere a nepta se, jestli sam chces, proste bere a kdyz nedavas, tak te nakonec zavrou. To je ten zasadni rozdil.
    dnes 10:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    To, co popisujes, se jiste deje v soukrome sfere, ale rozhodne mene nez u statu.
    Při porovnání státu a např. nějaké vybrané firmy pravděpodobně ano (už jen kvůli velikosti), při porovnání s celým trhem o tom silně pochybuju... Trh velmi pravděpodobně proplítvá fantastické množství zdrojů...
    Dalsi veci je, ze zakaznik za neco plati dobrovolne ze sveho rozhodnuti.
    V případě státu se taky můžeš rozhodnout, kdo ho má vést, např. můžeš hlasovat pro stranu, která ti sníží daně. Ano, je pravda, že pokud tě ostatní přehlasují, bude to pro tebe mít potenciálně nepříjemné důsledky, ale to platí v trhu taky.
    včera 22:23 sekacka | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    nene, Vy jste pane jen závistivý levičák.

    Stát jsme totiž my - všichni. A my všichni jsme se nějakou demokratickou cestou dohodli, že si vzájemně rozdělíme výsledky našeho snažení. Existují avšak jedinci jako Vy, Jik a jiní, kteří plni závisti nechtějí dodržovat naši společnou dohodu a rádi by dostali ze společného koláče tak nějak více.

    Bohužel nám zatím všichni tací neprozradili, podle jakého klíče se má to rozdělování dít. Jde pouze o závist - navíc levičáckou závist, která se vyznačuje arogantním tónem požadavků, kdy se vlastní mínění vydává za pravdu - přesně jako za komunistů.

    Kolego styďte se - podle ortografie Vašich příspěvků zde jste zcela jistě 'myslící' člověk, který má určitě na víc než na nepodložené výkřiky.
    včera 11:28 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    pán Jílek mal rusnácke korene po matke, na ktorú bol emocionálne naviazaný... furt sa hrdo hlásil k Záporožskej Siči, hoci ja som tie kozácke korene brala s rezervou, lebo on mal rád westerny s tými neohrozenými masovými vrahmi, ktorí heroicky pozabíjali iných masových vrahov, aby oslobodili od nich niekoľko slečien zo saloonu

    dosť nezriadene nasával všelijaké múdrosti z knižiek a potom si plietol pojmy s dojmami... myslel si o sebe, že je konzervatívec a pravičiar, ale bol by z neho výborný ľudový komisár

    nech odpočíva v pokoji
    xxxs avatar včera 13:24 xxxs | skóre: 23 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    "dosť nezriadene nasával všelijaké múdrosti z knižiek a potom si plietol pojmy s dojmami"

    skoro akoby si o sebe pisala.
    včera 13:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    Svoje chyby vyčíst druhým je její běžný modus operandi...
    xxxs avatar včera 22:24 xxxs | skóre: 23 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    inak, plateni proruski diskuteri zase vyrazne zvysili aktivitu. ak v piatok nieco zadrie aj zdenek2008, tak by som bol ochotny sa stavit, ze im po pauze zacali znovu posielat vyplatu.
    včera 21:45 sekacka | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    pán Jílek mal rusnácke korene .... lebo on mal rád westerny
    tak proto on nosil pořád ten klobouk ...
    25.9. 08:07 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    To je definice současného levicového aktivismu, a ne toho co píšeš. Kdyby současní levicoví aktivisté zažili jen polovinu z toho, co předváleční stoupenci KSČ a ČSSD.zažívali dnes a denně na vlastní kůži, tak by se z toho posrali až za ušima.
    Gréta avatar 25.9. 18:31 Gréta | skóre: 35 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...

    musí pls napsat tučně :D ;D

    svetr udělá za zimou tečku. muj svetr hřeje tebe tvuj mě. dva svetry jsou jistota. noste 4tý posilující svetr 🥶
    včera 00:58 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Asi nejlepší definice levice, státismu, komunismu...
    znova se tě ptám, Kolibáči, proč jsi smazal můj blogspot?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.