Sovereign Tech Fund oznámil finanční podporu následujících open source projektů: Scala, SDCC, Let's Encrypt, Servo, chatmail, Drupal, Fedify, openprinting, PHP, Apache Arrow, OpenSSL, R Project, Open Web Docs, conda, systemd a phpseclib.
Bylo vydáno OpenBSD 7.8. S předběžnou podporou Raspberry Pi 5. Opět bez písničky.
Valkey (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 9.0. Valkey je fork Redisu.
Byly publikovány informace o kritické zranitelnosti v knihovně pro Rust async-tar a jejích forcích tokio-tar, krata-tokio-tar a astral-tokio-tar. Jedná se o zranitelnost CVE-2025-62518 s CVSS 8.1. Nálezci je pojmenovali TARmageddon.
AlmaLinux přinese s verzí 10.1 podporu btrfs. XFS bude stále jako výchozí filesystém, ale instalátor nabídne i btrfs. Více informací naleznete v oficiálním oznámení.
Společnost OpenAI představila svůj vlastní webový prohlížeč ChatGPT Atlas. Zatím je k dispozici pouze na macOS.
Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.5 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.
Rodina jednodeskových počítačů Orange Pi se rozrostla (𝕏) o Orange Pi 6 Plus.
Na Humble Bundle běží akce Humble Tech Book Bundle: All Things Raspberry Pi by Raspberry Pi Press. Se slevou lze koupit elektronické knihy od nakladatelství Raspberry Pi Press a podpořit Raspberry Pi Press, Raspberry Pi Foundation North America nebo Humble.
Přidaný režim autonomního řízení vozidel Tesla Mad Max je dostupný pro vybrané zákazníky v programu EAP (Early Access Program). Nový režim je na silnici agresivnější, častěji mění pruhy a ne vždy dodržuje rychlostní limity. Agentura JPP spekuluje, že v Česku by se mohl nový režim namísto Mad Max jmenovat Mad Turek...
 1.10. 23:34
Gréta             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        1.10. 23:34
Gréta             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        nechci žádnou noční můru budu volit vokamůru :D ;D furt sem přemejšlela mezi motoristama a svobodnejma ale nakonec to hodim svobodnejm páč sem si kuli tomu sehnala takovej ten voličskej prukaz a teďko by mi bylo hloupý kdyby se to nakonec na nic nepoužilo, nóó takže to vlastně současně hazim i tý spd :D
nicmeně hele s kralykem sem domluvená že von tam hodí motoristy takže to bude vevýsledku jakoby 2x půl na půl pro vondráčka a turka :O ;D
 1.10. 23:40
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        1.10. 23:40
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         2.10. 00:50
Gréta             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        2.10. 00:50
Gréta             | skóre: 37
             | blog: Grétin blogísek
             | 🇮🇱==❤️ ,   🇵🇸==💩 ,  🇪🇺==☭
        tak hlavně maj seksy mozky :P :P :D ;D
kdybysem volila podle sympatií tak to hodim řiboj páč takovýho teflonovýho arrogantního normalizačního svazáka sem v politice eště neviděla, nebo panoj profesoroj nutelloj páč když v tom duelu proti báboj hřimal jaký má jakože agrofert *zisky* tak vypadal uplně jako ňákej agitator z padesatejch let co sem přiletěl z mosvy rozkulačovat sedláky, jak tvl něco takovýho muže z pusy vypustit prejže pravicovej politik, takový blaboly by měl řikat spíš ten s. řib :D
 5.10. 03:59
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        5.10. 03:59
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        kdybysem volila podle sympatií tak to hodim řiboj páč takovýho teflonovýho arrogantního normalizačního svazáka sem v politice eště neviděla
 
  Preeeeeeeesne.
 Preeeeeeeesne.
             2.10. 12:30
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 12:30
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         
             2.10. 14:14
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 14:14
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         2.10. 14:43
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 14:43
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         U Motoristů mi víc vadí to prohlášení o podpoře Spolu, hodit to jim bude tímpádem jako hodit to Nutellovi.
U Motoristů mi víc vadí to prohlášení o podpoře Spolu, hodit to jim bude tímpádem jako hodit to Nutellovi.
             3.10. 08:33
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        3.10. 08:33
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         3.10. 08:38
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        3.10. 08:38
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
             2.10. 14:45
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 14:45
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         2.10. 14:39
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 14:39
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         
            Takže jednoznačně Motoristé, jinou možnost nevidím a po posledním rozhovoru, co jsem viděl s Macinkou, vypadají alespoň programově, poměrně rozumně. Chci volit konzervativní pravici.O motoristech a jejich programu je to naprosto vystizne receno zde. Svobodni jsou pochopitelne ten samy pripad, resp. jeste horsi, protoze jit do voleb na kandidatce populisticke a manipulatorske SPD muzou jen ti sami prolhani z*rdi, co jim jde jen o penize, tak jako SPD.
 2.10. 05:53
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 05:53
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-politolog-k-debate-fialovi-je-fyzicky-neprijemne-poslouchat-co-babis-rika-287716
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-do-poslanecke-snemovny-politolog-k-debate-fialovi-je-fyzicky-neprijemne-poslouchat-co-babis-rika-287716
             3.10. 07:29
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        3.10. 07:29
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         Mimochodem, další děcko rozumnější než politologové:
https://medium.seznam.cz/clanek/legendarni-medved-anetka-6-let-fiala-byl-v-televizni-debate-jako-oslik-ze-shreka-porad-skakal-do-reci-193883
Mimochodem, další děcko rozumnější než politologové:
https://medium.seznam.cz/clanek/legendarni-medved-anetka-6-let-fiala-byl-v-televizni-debate-jako-oslik-ze-shreka-porad-skakal-do-reci-193883
Zjistíte, že i šestileté dítě rozpozná, kdy někdo vypadá spíš jako hrdina… a kdy jako komická vložka.
 3.10. 07:52
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        3.10. 07:52
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
             2.10. 06:11
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 06:11
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Když budete ve vládě, budete pokračovat ve vojenské pomoci Ukrajině?Což o to Ukrajina (to by se dalo zrovna u něj pochopit), ale on odmítá i pomoc NATO pro Polsko a Estonsko. A to už hlava nebere, drony dopadly 200km od Ostravy a on nepomůže ani sousedům.
Víš v čem spočívá problém? Že tak jako mnozí podléháš tlaku okolní společnosti a:
Úplně ze všeho nejvíc totiž k současné polarizaci přispívá to, že každý kdo si dovolí nahlas vyjádřit nějaké pochybnosti, je rázem označen za Putina sympatizanta, i když to není pravda. A přesně takový přístup dovedl Ukrajinu do současné situace!
 2.10. 07:39
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 07:39
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         2.10. 08:58
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 08:58
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         4.10. 03:53
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        4.10. 03:53
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        Vzhledem k tomu, že se ví jejich trajektorieVime pouze to, co nam bylo predlozeno. Presto se tez silne priklanim k pravdepodobnosti omylu nebo otestovani, prestoze mi nektere veci nedavaji smysl.
Nicméně ve světle ostatních událostí (incidenty v Estonsku a Dánsku) to nejspíše omyl nebyl.Estonsko, zcela bezna spartakiada, kterou si uzivaj piloti obou stran, trvajici asi 70+ let. Neni treba panikarit. Liznuti prostoru (9km), takze ucelovy "Mame tu Migy nad Tallinnem" prodej strachu pred volbama. Volte curakem nebo strachem! Ovsem uznavam, ze to je proste dementni Ruska klasika. Dansko, Mnichov atd., tak v Dansku se uvazuje o zakazu dronu, jak rikali v tech zpravach, tak idealni cesta.
Další možností je, že Rusko jako jediné mluví pravduAnebo mluvi pravdu AmInt? A obcas Darja Stomatologicka?
 Kazdopadne reakce Belorusy varovaneho Polska byla tristni, to by uz ani Babis nezachranil. Az by jedna strecha zabrecela...
Kazdopadne reakce Belorusy varovaneho Polska byla tristni, to by uz ani Babis nezachranil. Az by jedna strecha zabrecela...
             5.10. 04:04
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        5.10. 04:04
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        Úplně ze všeho nejvíc totiž k současné polarizaci přispívá to, že každý kdo si dovolí nahlas vyjádřit nějaké pochybnosti, je rázem označen za Putina sympatizanta, i když to není pravda. A přesně takový přístup dovedl Ukrajinu do současné situace!Ano, tento pristup Ukacka rozvasnil, ale byly tam i jine faktory. Ovsem Zapad jednou neco rekne a ono se to musi vykonat... Ovsem BRICS ted dokazal ukazat fakace i USA, tak uvidime co bude.
Jinak pokud jde o volby, tak letos nevolím. Není koho. Ale pokud se mne někdo ještě zkusí na poslední chvíli přesvědčit, ať podpořím současnou vládu, tak se překonám a hodím to Okamurovi. Proč, to už jsem tady v jiné diskuzi zmínil.
 2.10. 08:42
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 08:42
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         2.10. 09:57
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 09:57
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         2.10. 11:06
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 11:06
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
 
             2.10. 16:03
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 16:03
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         3.10. 13:39
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        3.10. 13:39
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         6.10. 10:57
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 10:57
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         6.10. 14:19
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 14:19
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         6.10. 19:00
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 19:00
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         7.10. 08:25
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 08:25
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         7.10. 11:00
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 11:00
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
        Ne. Tys žádnou takovou odpověď nedostal. Učinil jsi tvrzení a když se máš vyjádřit k tomu, jak je to tedy za těchto okolností s demokracií voleb v Moldavsku, uhýbáš.
Poslední demokratické volby na území Československa u kterých bylo možné hovořit o pluralitě názorů se odbyly v roce 1935. Jenže to už bylo příliš pozdě na to, aby se dalo něco zachránit. Kdyby se zachovali „vítězové” první světové války, co na ní měli stejný podíl jako němci, k poraženým slušně Hitler by se k veslu nikdy nedostal. A platí to zejména pro čechy. Kdyby němce nebrali jako občany druhé kategorie, tak by na oplátku němci nestáli o připojení k Německu. Pravdou je, že Hitler vytáhl říšské němce ze sraček. Ale nelze přehlížet, že to bylo na úkor židů.
„Svobodné volby 1990” byly těžkou manipulací a vláda samostatné ČR byla ustavena podfukem. O skutečně demokratických volbách tak můžeme hovořit na území ČR až od roku 1996.
 7.10. 12:12
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 12:12
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
        To, že někomu zakážeš kandidovat nemá s demokracií a svobodou nic společného.
Když dovolíš kandidovat jen kamarádům, tak to opravdu není moc demokratické a ani svobodné.Neni treba chodit casoprostorove daleko, pekny priklad mame treba 2010 v CR, kdy byla soudem zakazana Delnicka strana.
 7.10. 11:02
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 11:02
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         7.10. 13:18
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 13:18
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
        nacistická hnutí jsou napříč EU od 2.sv zakázánaNacistická hnutí se nemohla zúčastnit voleb v roce 1946, což je podle tebe špatně. Takže ty podporuješ nacistická hnutí?
 
             
             6.10. 14:20
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 14:20
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         
             6.10. 19:01
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 19:01
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         7.10. 08:31
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 08:31
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         
            Mimochodem Foglar neměl dištanc kvůli svému angažmá ve skautingu, ale protože byl aktivním propagátorem Kuratoria české mládeže. A když si dáte do kontextu za jakých okolností vycházaly Rychlé šípy, tak se jen těžko zbavíte pachuti z toho, jak vybízely ke špiclování a udávání podezřelých osob, které pak v reálu končily v lágrech a na popravištích.
 Ale furt mi přijde lepší než Harry Potter.
Ale furt mi přijde lepší než Harry Potter.
             6.10. 09:59
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 09:59
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         6.10. 10:53
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        6.10. 10:53
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         6.10. 12:38
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 12:38
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 13:51
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 13:51
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 14:08
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 14:08
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 14:09
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 14:09
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 14:16
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 14:16
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 17:32
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 17:32
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
             2.10. 09:49
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 09:49
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         2.10. 10:13
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 10:13
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         2.10. 10:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 10:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         2.10. 12:24
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 12:24
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         A ano, opakujeme.
 A ano, opakujeme.
             
             Ach jo.
 Ach jo.
            Tvrda diktaturni totalita bude jiste stabilni.
Sovetsky svaz jiz pres 100 let.
Tyto silene staty rozhodne splnuji tu tvou stabilitu
Trh s tím nic neudělá protože v anarchokapitalismu je možné vše, tedy i to že jeden podřeže lidi co mají know-how a mohly by ho ohrozit.ROFL, nejvic obeti maji na svedomi ty tve super staty
 
Je třeba najít střední cestu. Pravdepodobně by měla být víc o volném trhu, ale ne úplně bez regulací.Zde bychom to asi meli uzavrit. Ja jsem zastancem volneho trhu, ty zastancem statu a centralniho rizeni/planovani.
Zde bychom to asi meli uzavrit. Ja jsem zastancem volneho trhu, ty zastancem statu a centralniho rizeni/planovani.
 2.10. 17:41
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        2.10. 17:41
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
        Ekonomika šlape, nezaměstnanost je nízká (3.5%)Vlade navzdory. Vlada zvysila miru regulace, nabrala nove statni zamestnance, zvysila dane, zadluzila zemi o brutalni mnozstvi penez, atd.
dostavba Dukovan, žádná závislost na Ruské ropě a plynuMisto, aby to resil trh, resi to stat. Za mne je to spatne.
Za mě lepší vládu nemůžeme mítTo nehodnotim. Mensi zlo pro mne neni volba. Faktem je, ze strany spolu jednaly v rozporu se svym "volebnim programem". A to tak, ze absolutne. V rozporu jednalo i piratstvo.
Na levici a pravici si už nehrajme, o tom se hádali v devadesátkách. Já celý život volím ODS a pořád mi někdo nadává do komunistů.Souhlasim s tim, ze levice a pravice jsou jen nalepky. Hrajme si radeji na rozeznavani miry volneho trhu a miry statnich zasahu... Jinak ods dnes uz nema s klasovou odskou nic spolecneho krome nazvu!
 2.10. 11:02
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 11:02
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Misto, aby to resil trh, resi to stat.Dobře, ale soukromník nikde na světě (dnes ani v USA) nepostaví sám jadernou elektrárnu. A tu elektřinu musí taky někdo odebírat, potřebuje dráty apod.
Faktem je, ze strany spolu jednaly v rozporu se svym "volebnim programem".To by mě zajímalo v čem. Řešili dobíhající covid, energetickou krizi vyvolanou ruskem, do toho plná invaze na Ukrajinu. Program fakt není bible, která se nemá měnit, vláda naopak reaguje na vše, co nás ohrožuje.
Jinak ods dnes uz nema s klasovou odskou nic spolecneho krome nazvu!Jo je možné. Klaus studoval ekonomii v šedesátých letech, nejdřív se v tom našel a potom šel k rusku. A jeho troll syn, nejdřív vybudoval gymnázium (PORG) a potom šel do politiky, kde taky skončil.
To by mě zajímalo v čem.Viz vyse - statni zamestnanci, dane, regulace, uzemni plany, atd.
Řešili dobíhající covidJak to jako resili? Smrkali nos, kdyz meli rymu?
energetickou krizi vyvolanou ruskemZakaz dovozu ruskych surovin ze strany sojuzu/prahy je vyvolan ruskem? A btw na euroburzach energie drsne stoupaly jeste tezce pred zacatkem valky... Energeticka "krize" byla zpusobena zejmena statnimi kroky v dobe virozy
 
do toho plná invaze na UkrajinuTo je na hovno pro ukrajince. Co s tim mame my spolecneho???
 Ale jiste tim lze omluvit spoustu levaren od vlady, to je pravda.
 Ale jiste tim lze omluvit spoustu levaren od vlady, to je pravda.
Program fakt není bible, která se nemá měnit, vláda naopak reaguje na vše, co nás ohrožuje.Super.
 Takze program se ma menit, OK. Vis, ono vzdy lze vymyslet nejakou krizi, na kterou svedeme nejakou levicovou prasarnu
 Takze program se ma menit, OK. Vis, ono vzdy lze vymyslet nejakou krizi, na kterou svedeme nejakou levicovou prasarnu  
  A ty jim to jeste sezeres
 A ty jim to jeste sezeres  
             2.10. 16:10
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 16:10
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Proc by soukromnik nepostavil elektrarnu? Postavil, pokud by se do toho stat nesral se svou legislativou!!! Predstav si, ze v normalni dobe, kdy byla regulace nizsi, vznikaly soukrome elektrarny naprosto volne!Tohle se v historii lidstva zkoušelo mnohokrát. Více méně všechny jaderné havárie byly způsobeny tím, čím i naše výpadky serverů: "uděláte to bez výpadku". Místo naplánovaného 10 minutového výpadku na nastavení serverů jsou někdy i dny obnovy ze zálohy. Stejně tak Černobyl. Ten test se nikde nedělal a tam měl být udělán v klidu před spuštěním na síť. Three Miles Island byla zase chyba dodavatele vadného ventilu. Bez nezávislé, v naší společnosti tedy státní, kontroly to každý ojebe. Stejně jako Drábová zastavila tuším Temelín jen proto, že nebyly v pořádku RTG snímky na nejaderné části (připomíná to film Čínský Syndrom). Tohle se prostě nedělá a stejně jako v soukromé firmě se "nikdy nedělají plánované výpadky, protože chceme milion devítek dostupnosti", tak takto se občas začne chovat každá firma.
Zakaz dovozu ruskych surovin ze strany sojuzu/prahy je vyvolan ruskem?V podstatě jo. Nebudeme jim přece platit zbraně, které na nás potom budou posílat.
Vis, ono vzdy lze vymyslet nejakou krizi"Nějaká krize" když padají drony kousek odtud je pro mne dostatečný argument. Ono mít na účtu miliony a být mrtvý je ti celkem k ničemu.
Bez nezávislé, v naší společnosti tedy státníMade my day
 Ke zbytku nema smysl se vyjadrovat. Neshodneme se.
Ke zbytku nema smysl se vyjadrovat. Neshodneme se. 
Nějaká krize" když padají drony kousek odtudKde padaji drony? Jsme snad ve valce?
Kde padaji drony?Tady přece: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-dum-v-polske-obci-nezasahl-rusky-dron-ale-polska-raketa-286230
 
             
             
             o co mi jde jsem už psal mockrát - zajímá mě proč má někdo takový problém s realitou: rusko/putin chce obnovit cccp a když mu to nevyšlo politickými loutkami typu januk, tak to bere vojensky a tuto realitu se snaží okecat lhaním a mlžením
nejblíž k tomuto přiznání má want (v tomto mu všehna čest)
o co mi jde jsem už psal mockrát - zajímá mě proč má někdo takový problém s realitou: rusko/putin chce obnovit cccp a když mu to nevyšlo politickými loutkami typu januk, tak to bere vojensky a tuto realitu se snaží okecat lhaním a mlžením
nejblíž k tomuto přiznání má want (v tomto mu všehna čest)
            Pokud se tu vyléváš jako anonym, tak z hlediska ostatních těžko budeš netajnej. Tak se moc necukej. A pokud jde o Putina a Rusko. Zapomeň na CCCP. On se nikdy netajil tím, že by rád navázal na carské Rusko, a když se podíváš, kudy vedla hranice v roce 1916 a přestaneš uvažovat jako demagogický idiot, tak ti možná dojde, že jsem v prvé řadě realista - každý má právo na důstojnou existenci. A pokud chci aby mne někdo respektoval, musím ho respektovat i já.
ČR momentálně podporuje ty, co podle mého názoru, ten konflikt vyvolali. A na to Fialova vláda také dojela. Je mi to líto, netěší mě to, ale s mlýnským kolem na krku daleko neuplaveš. No tak tu máte co jste chtěli. Rozpolcenou, zadluženenou, nenávistnou a závistivou společnost.
 7.10. 07:19
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        7.10. 07:19
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        ČR momentálně podporuje ty, co podle mého názoru, ten konflikt vyvolali.Podporou napadeného? Až tebe někdo napadne na ulici, tak taky budeš obviňovat ty, co ti pomohli?
Pokud by bych ho nasral tím, že jsem si z něj dělal kozy, tak bych sklopil uši a snažil se to vyžehlit dřív, než by na to napadení došlo. Pokud ti to nedošlo.
 
             7.10. 11:27
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        7.10. 11:27
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         7.10. 11:56
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        7.10. 11:56
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         7.10. 13:51
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        7.10. 13:51
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Ukrajina není Rusko a my patříme na západ.
Souhlas. Ale tady není Ukrajina. Ta leží daleko na východě.
 8.10. 07:07
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 07:07
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         8.10. 11:14
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 11:14
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Seš zase mimo, dovolenkáři přišli daleko později.Jsi mimo ty, Rusko tam má své lidi od rozpadu SSSR.
A stou dohodou čsfr, proč se nemohla ukrajina rozdělit po našom vzoru?Protože nebyla federace.
 8.10. 15:10
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 15:10
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         8.10. 16:12
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 16:12
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         8.10. 18:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 18:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         8.10. 21:42
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 21:42
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
             
             Ps kde píšu, že putin chce dobýt celý svět? Dal bys mi sem na to odkaz pls?
Píšu, že jeho sen je obnovit cccp
Ps kde píšu, že putin chce dobýt celý svět? Dal bys mi sem na to odkaz pls?
Píšu, že jeho sen je obnovit cccp 
             
             
             
            každý má právo na důstojnou existenci. A pokud chci aby mne někdo respektoval, musím ho respektovat i já.Vidíš, zase se shodnem - ted jeste aby to pochopilo u Rusko a začalo respektovat Ukrajinu a její právo na existenci Tzn stáhlo se z jejího území a tak dále…
 
             6.10. 13:46
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 13:46
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 14:25
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 14:25
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 15:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 15:21
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         No těch testů se tam dělalo víc. Třeba měření chvění turbíny. Právě proto se kritické testy měly dělat samostatně před spuštěním do provozu.
No těch testů se tam dělalo víc. Třeba měření chvění turbíny. Právě proto se kritické testy měly dělat samostatně před spuštěním do provozu.
             6.10. 15:37
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 15:37
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
             6.10. 17:31
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 17:31
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         6.10. 18:10
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        6.10. 18:10
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Filtrace (kterou mimochodem původně odpovědní lidé chtěli kvůli vyšším nákladům na stavbu a požadavkům na rychlé dokončení projektu vynechat a hlavní inženýr projektu Jonathan Cockcroft si ji musel doslova vydupat, kvůli čemuž se mu posmívali) nebyla stoprocentně účinná, což ukázala i měření radiace v okolních vesnicích, jejichž výsledky ovšem autority před obyvateli tajili.Zamořili celou Evropu a místní nechali poanglicku chcípat, zatímco ukrajinskou Pripjať po pár dnech evakuovali.
Jak ukázalo pozdější vyšetřování, o život v souvislosti s havárií přišlo minimálně 100 lidí, a pravděpodobně dokonce dvojnásobekČernobyl:
Dle Dany Drábové, předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost, se celkový počet lidí, kteří v důsledku havárie zemřeli nebo v budoucnosti mohou zemřít (z celkově postižených 500 tisíc), odhaduje na 4000
 8.10. 11:16
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 11:16
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Jak ukázalo pozdější vyšetřování, o život v souvislosti s havárií přišlo minimálně 100 lidí, a pravděpodobně dokonce dvojnásobekPochopitelně se neváleli přímo na dvoře, žili v okolí a nikdo je nevaroval. Plus zamořená celá Evropa.
 8.10. 21:38
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 21:38
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         Radiace má daleko menší smrtnost, než si všichni myslí a v Selafieldu toho tolik neuniklo.
Radiace má daleko menší smrtnost, než si všichni myslí a v Selafieldu toho tolik neuniklo.
             A statisíce dalších pochcípaly na rakovinu a leukémii.
A statisíce dalších pochcípaly na rakovinu a leukémii.
             9.10. 09:29
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        9.10. 09:29
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        A statisíce dalších pochcípaly na rakovinu a leukémii.Jenže takto můžeš dopočítat téměř libovolné číslo. Po ozáření se jednak začaly dělat plošné kontroly obyvatelstva a také se ví, že malá dávka radiace dokonce i léčí (radiační hormeze). Říká se vtip: Zdravý člověk je jen špatně vyšetřený.
 
             5.10. 03:50
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        5.10. 03:50
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        Nikdo soudny nemuze volit spolu, babise, stacilo, spd, apod. Je to vse levicova zumpa.Kecas, Babis je prece pravice s lidskou tvari.
 
 
             
  Btw znas trolley problem?
 Btw znas trolley problem?  To jsou presne nase volby... Ja nedelam nic...
 To jsou presne nase volby... Ja nedelam nic...
            Ja nedelam nic...Jak to že ne? Meleš nereálné blbosti o “nestátu”a nevolením dáváš větší prostor pacientům A ano, piráti jsou pacienti, ale spd je proti nim extraliga na kterou piráti nemají ani s dopingem
 Za to to zlo, ktere predstavuje tento stat, je realne az moc
 Za to to zlo, ktere predstavuje tento stat, je realne az moc  
 
nevolením dáváš větší prostor pacientůmTak schvalne, jaka je vaha jednoho hlasu? Co mohu ja sam rozhodnout? Jaka je pravdepodobnost, ze muj hlas bude ten, na kterem zrovna bude zalezet?
 
A ano, piráti jsou pacienti, ale spd je proti nim extraliga na kterou piráti nemají ani s dopingemNe. Pokud bych mel volit mensim zlem, budu volit okamuru nebo motoriste sobe. Ale ja mensi zlo nevolim. Je mi jedno, na jakou kolej miri vlak. Hlavni pro mne je, ze beze mne miri.
 
            Za to to zlo, ktere predstavuje tento stat, je realne az mocCo jsem měl možnost poznat po světě, tak se tady máme hodně dobře
Tak schvalne, jaka je vaha jednoho hlasu?Váha jednoho hlasu - záleží kolik lidí je stějně zabělých jako ty - podle toho se ta váha nakonec ukáže Okamura - Tobě přijde současný stát jako zlo a volil bys Okamuru???
Hlavni pro mne je, ze beze mne miri.Ale on bez tebe nemíří - ty v něm sedíš, jenom děláš, že ne
Co jsem měl možnost poznat po světě, tak se tady máme hodně dobřeMame se tak dobre, ze mame socialismus, prerozdelovani, lockdowny a totalitni stat. Ano, jsme relativne bohati, ale muzeme byt bohatsi a rozhodne muzeme byt svobodnejsi!!!
Váha jednoho hlasu - záleží kolik lidí je stějně zabělých jako ty - podle toho se ta váha nakonec ukážeNe, nejsem zbabely. Jak jsem psal, nemam volbu. Necham vlak na koleji bez me ucasti.
 
Okamura - Tobě přijde současný stát jako zlo a volil bys Okamuru???Ano, pokud bych volil mensim zlem, ktere je mi zde doporucovano. Ale ne, ja takto nevolim
 
Ale on bez tebe nemíří - ty v něm sedíš, jenom děláš, že neOk, tak jsem bezmocny pasazer a nemam vliv na vyhybku.
 
             2.10. 16:11
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 16:11
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         2.10. 16:55
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 16:55
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Promiň. To byla reakce na příspěvek co byl těsně před tím tvým. Sere mě to neustále přepisování co dělá android a nevšiml jsem si, že to budí dojem jako bys to psal ty. Mířil jsem tím na ty, co neustále melou kecy typu: "Kdo nevolí, volí zlo!", atp. A vyvolávají svou propagandou dojem, že jedině ti jejich kandidáti jsou ti spasitele, co před tím zlem ochrání svět.
Tohle už tu totiž jednou bylo. Jenom se neprezentovali tihle věrozvěsti jako SPOLU, ale jako OF. A ledva bylo po volbách, rozprskli se na subjekty, které by samy o sobě na vítězství nedosáhly. A tomu říkám podraz na voliče.
K volbám jsem začal chodit až to začalo mít nějaký smysl, ovšem s postupující fašizací téhle společnosti se ty subjekty opět posunuly do nevolitelného spektra.
Ať si tedy volí ti, co jsou přesvědčení, že volí dobře. Ať zvítězí, ale ať za to své vítězství taky nesou zodpovědnost! A ne že budou vydávat za své úspěchy jiných, jak to dělá Babiš, nebo zatahovat ČR do hnoje, který si způsobili svou arogancí vůči národnostním menšinám jinde. Takový hnůj jsme tady měli taky. A je komické jak rychle velká část české populace zapomněla, komu vděčí za to, že svůj vlastní problém s menšinami mohla beztrestně(!) vyřešit.
 2.10. 18:53
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 18:53
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Tohle už tu totiž jednou bylo. Jenom se neprezentovali tihle věrozvěsti jako SPOLU, ale jako OF. A ledva bylo po volbách, rozprskli se na subjekty, které by samy o sobě na vítězství nedosáhly. A tomu říkám podraz na voliče.Opravdu chceš vytahovat první svobodné volby po revoluci? Celá země v chaosu, prezident rovnou z vězení? Mě to rozhodně nevadilo. Petr Pithart to zvládl skvěle a tehdy byl dobrej ještě i Klaus.
A je komické jak rychle velká část české populace zapomněla, komu vděčí za to, že svůj vlastní problém s menšinami mohla beztrestně(!) vyřešit.Já teda fakt nevím, jak celý ten poslední odstavec myslíš. Celé 20 století bylo o potlačování menšin. Na začátku jsme byly Češi, Slováci, Němci, Židé, Romové, Ukrajinci. A potom se to postupně osekalo až tak, že si Češi zvykli na to, že nikdo jiný neexistuje. A to zase vadilo mě. Dneska je to v pohodě.
Na začátku jsme byly Češi, Slováci, Němci, Židé, Romové, Ukrajinci.
Omyl. Na počátku byli češi, němci, moravci, poláci, slováci, maďaři a rusíni. A každá z těchto národností představovala konfesní koktejl katolíků, protestantů, židů a bezvěrců.
Rasový přístup vůči židům si uzákonili nejdřív v Německu za vlády nacionálních socialistů v Norimberku. Musoliniho fašismus židovskou otázku původně neřešil. A pro ukrajince to byla jen inspirace, jak dosáhnout dominance i na území, kde byli menšinou - vraždili všechny - židy, rusíny, rusy, poláky i čechy. Měl by sis zjistit, jak dlouho trvalo, než se kde podařilo ukrajinské nácky zpacifikovat a za jakou cenu.
 2.10. 20:06
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        2.10. 20:06
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Ovšem to, že je Zakarpatská Rus dnes Ukrajina nebylo svobodné rozhodnutí tamních obyvatel. K Československu se přilepili víceméně náhodou a to že češi rusínům dali mnohem víc, než čekali, je dodnes znát z jejich nostalgie. Na wikipedii se dnes dočteš , že se připojili jen do času než mohli získat samostatnost (pravda) či se stát součástí demokratické Ukrajiny či Ruska (kokotina na entou).
Fakt je pouze ten, že pokud by se nestali součástí Československa, tak by je schramstlo Polsko. A právem, protože ta oblast byla až do rakouské anexe 1772 součástí polského království.
Jenže jistý pan Wilson otevřel pandořinu skříňku.
 
             
  OMFG
 OMFG  
  Zkus jej poslouchat
 Zkus jej poslouchat  
             
  
  
             3.10. 14:32
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        3.10. 14:32
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         
             5.10. 03:54
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        5.10. 03:54
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        tak podle zdejší ankety by to dopadlo docela dobře (až na to spd)Zdejsi anketa naopak dokazuje, ze mistni verbez je totalne odtrzena od reality. Ale ne, nejsem nadsen z vysledku. Naopak jsem se pri odchodu zasmal aspon nad tou (mozna zamernou) ironii nazvu toho pytle, kam jsem vyhazoval zbyle listky - "Volebni odpad" (coz plati napric spektrem).
 Ani já nejsem spokojený, protože Spolu dostali přes 11%. Dáme tomu ještě pár let.
Ani já nejsem spokojený, protože Spolu dostali přes 11%. Dáme tomu ještě pár let.
             7.10. 03:06
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        7.10. 03:06
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        Takže během "tajných" voleb tam lidé odhazují obálky se svým jménem a adresou, ve kterých chybí lístek kterým hlasovali. Fakt dokonalé utajení, úplně podle GDPR a NIS2...Budes se divit, ale velka cast listku byla samozrejme z obalky vysypana (tj. obalka a listky byly zvlast). Holt nekteri si davaji na soukromi pozor.
 2.10. 23:42
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
        2.10. 23:42
Dalibor Smolík             | skóre: 54
             | blog: Postrehy_ze_zivota
             | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
         
             4.10. 03:57
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        4.10. 03:57
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        Asi SPOLU.Mohl bych se prosim zeptat jaka temata splnuje SPOLU pro takovouto volbu? Predem dekuji.
Nevím jak pan Smolík, já vybírám takto: Nemůžu volit bolševiky co chtějí totalitu - vypadlo mi Stačilo. Nemůžu volit komunisty co chtějí totalitu - vypadlo mi ANO. Nemůžu volit fašisty - vypadlo mi SPD a spol. Nemůžu volit očividné hlupáky - vypadli mi Motoristé. Nemůžu volit mini strany, co nic nezmění. Jsem zaměstnanec a manželka podniká musím tedy volit pravici: Zbylo mi SPOLU, STAN a Piráti. Pokud budou vládnout tito společně, tak se budu mít jako doposud, tedy velmi dobře a mohu svobodně žít. Krást bude každý politik, do politiky se chodí proto, aby člověk zbohatl na úkor ostatních. Pro mě je důležité, že SPOLU a STAN kradou ze státního, ale nechají mě a manželku vydělávat. Babiš krade ze státního a NAVÍC krade ještě ze soukromého a snaží se zničit malé a střední podnikatele.Asi SPOLU.Mohl bych se prosim zeptat jaka temata splnuje SPOLU pro takovouto volbu? Predem dekuji.
mohlo to dopadnou výrazně hůřPosloupnost je svoboda -> totalita. Vyhrála totalita, co je tady za ní, když to mohlo dopadnout hůř?
 5.10. 03:56
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        5.10. 03:56
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
        Nemůžu volit komunisty co chtějí totalitu - vypadlo mi ANO.Tak fnukej v koute dal. Takhle hloupe se odkopat, gratulky.
 5.10. 04:08
Glee            
             | blog: Gleekoviny
        5.10. 04:08
Glee            
             | blog: Gleekoviny
            
         7.10. 15:36
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 15:36
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         7.10. 15:38
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        7.10. 15:38
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         8.10. 12:07
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
        8.10. 12:07
Max             | skóre: 72
             | blog: Max_Devaine
            
         
             8.10. 15:17
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        8.10. 15:17
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
         Ne, nejsou
 Ne, nejsou  
             9.10. 11:03
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        9.10. 11:03
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        Je tady sekta, co se už 2025 let ohání nějakou knihouDarwin si to prebral a vyznavaci te knihy se uspesne mnozili 2000 let. Upada sekta, upada porodnost. Ale ve dverich je jina sekta, s knizkou o 500 let novejsi a ta se nezakeca - a navic delaji zajimave veci se zapalenou pneumatikou...
používá ifconfig, tak dneska nefunguje internetInternet funguje jen diky tomu, ze ne vsichni admini jsou technologisti hipstri co musi nasadit do produkce kdejakou modni blbost. COBOL, IRC a IPv4 nas prezije vsechny.
 9.10. 14:24
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        9.10. 14:24
Heron             | skóre: 53
             | blog: root_at_heron
             | Olomouc
        IPv4 nas prezijeTo asi těžko, když na ten COBOL už nebudou adresy.
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                