abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    dnes 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 1
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1249 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    23.5.2006 22:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Takévé vzpomínky jsou velmi poučné. Bylo by to dobré čtení pro komunistický dorost.
    23.5.2006 22:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Mladi soudruzi stejne neuveri. Jsou zmateni tou stupidni propagandou o spravedlivem svete. A to i presto, ze maji nekteri IQ 150 .
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.5.2006 23:56 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Nejhorší je, že hned dvě osoby v mém okolí mají tento problém. Spravedlivě jedna k ČSSD a jedna ke KSČM. Na druhou stranu se za to možná do jisté míry stydí, protože se tím moc nechlubí.
    24.5.2006 08:17 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    skoda ze i ty se nestydis za tu Narodni stranu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Ku8aZ avatar 24.5.2006 10:39 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Eh... nemá to něco společného s neonacistama?
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    24.5.2006 10:51 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Proč bych se měl stydět? :-D Rozhodl jsem se volit ji sám za sebe. Ale nejsem členem jejím, ani žádné jiné politické strany.
    24.5.2006 11:29 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Rekl jsi ze nekdo z tveho okoli voli CSSD a mel by se stydet, ty by jsi mel, kdyz chces volit narodni stranu chodit kanalama.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    24.5.2006 11:41 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Já jsem zmiňoval něco horšího - že tyto osoby vstoupily do jakýchsi mládežnických spolků těchto dvou stran. Souhlasím ale s názorem, že volit ČSSD či KSČM je ostuda. A proč bych měl chodit kanálem, když chci volit NS?
    Dalibor Smolík avatar 24.5.2006 11:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Zkušenost mi velí, že jakékoliv hnutí, strana, filozofický směr, který hlásí rychlou cestu k blahobytu, je chimérou (Komunismus, nacismus, atd.). Takový směr pak po nezdaru vždy pak ukazuje na nějakého konkrétního viníka: kulak, kapitalista, Žid, Rom, odeesák....Jediná cesta k prosperitě je svoboda + tvrdá práce + odříkání + obrovská trpělivost. Tohle pochopil např. Churchill. Z tohoto důvodu bych nikdy nevolil Národní stranu, která právě jde tou "rychlou" cestou k prosperitě. V
    Volil bych stranu, která prosazuje prověřené metody na základě dlouhodobých zkušeností. Takovou stranu tady nemáme, ale nejblíže je jí ODS.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.5.2006 12:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Strana, která by prosazovala prověřené metody na základě dlouhodobých zkušeností, by to mohla být jen jedna jediná. Že by KSČM? Ze stran demokratických takovou vybrat nemohu. ODS má sice poměrně dobrý program, ale věnuje se málo otázkám národní suverenity - proto NS. (Jeden Václav Klaus nestačí, přesto že to je dobrý prezident.)
    Dalibor Smolík avatar 24.5.2006 13:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Dlohodobé zkušenosti - měl jsem na mysli demokratické země, jako je GB, Švédsko, Kanada, Švýcarsko, nikoliv tuzemsko.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.5.2006 14:02 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Aha. Ale ani Velká Británie není bez chyb (mám na mysli neustálé třenice v Severním Irsku).
    24.5.2006 11:41 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Rekl jsi ze nekdo z tveho okoli voli CSSD a mel by se stydet

    A kde to řekl (resp. napsal)?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Dalibor Smolík avatar 24.5.2006 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    S tímhle, pane Jílku, plně souhlasím. Já jsem také prožil kus života v komunismu, jsme téměř stejně staří. Ani já jsem se neměl na poměry špatně, občas jsem se dostal na Západ, pracoval jsem i na čs. velvyslanectví. Nebyl jsem perzekuován režimem a přesto bych nikdy nechtěl jeho návrat. Nejde o moji (málo významnou) osobu, ale o národ. To co z nás rudí udělali, to dokázal málokdo v historii. Ta každodenní ubíjející realita, shánění základních životních potřeb, poslouchat stále stejné kydy. Někteří mladí lidé neuvěří a nedivím se jim. Žijou v úplně jiném světě. Když jsem vysvětloval člověku žijícím mimo komunistický ráj (mladý Turek), že i uklízečka v domě donášela a určovala osudy vzdělaných lidí, tak mi odpověděl s naivitou vlastní řadě lidí: "A proč jste si takovou paní k sobě brali?". Tak jsem přestal vysvětlovat a rezignoval jsem. Dokonce i tady na abíčku, při pokusu o nastínění toho, co bylo, jsem byl velmi tvrdě napaden člověkem starým 22 let. Nemám mu to za zlé. On jen prostě netuší ... ani nemůže. To se musí prožít.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.5.2006 22:45 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Člověkem, který nikdy nepotřeboval rudou knížku jako živnostenský list a uživil se zcela poctivě prací. A když dostal možnost dělat co dělat chce, tak to udělal.

    Možná proto na Vás občas někdo útočí, někdo kdo to nezvlád a tu rudou knížku jako živnosťák měl...
    23.5.2006 22:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    No snad ne. Doufam, ze na me utoci protoze tomu co rikaji skutecne veri :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.5.2006 22:58 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Lidi jsou dneska různí :-)
    David Ježek avatar 23.5.2006 23:35 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    sice jsem podle nadpisu cekal nejakou anabazi ve stylu slavneho filmu Burta Lancastera, ale i tak opet vyborne poctenicko :-D
    24.5.2006 00:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Sem si vsim, ze ten film byl color. Tak ja ten blog priste vybarvim :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.5.2006 08:14 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Na Socialismu nebylo spatne, ze jste meli vybavene kabiny spatne, ani to ze nebyly banany a pomerance. Bohuzel to mi spousta lidi podstrkuje, "kdyby jsi videl ty fronty na vsechno", jestli mel komunismus/socialismus padnout, ne kvuli frontam na maso, ale protoze nicil charakterove lidi, delal z nich udavace, pritakavace, probouzel v nich spoustu spatnejch vlastnosti. To je to co me na minulem rezimu děsí. A tihle pokrouceni lide bohuzel jeste žijí, a bude trvat dlouho, nez se z toho vzpamatujeme. Mojzis vodil izraelity po pousti tak dlouho, az umreli vsichni co si pamatovali na egypt, do zeme zaslibene privedl pouze jejich deti. To se musi stat i u nas. Bohuzel i Ty jsi produktem, a at uz jakymkoliv, a at uz se dnes chovas jakkoliv, jsi znehodnoceny zitim v tom paskvilu co tu byl. I ty jsi vedel, ze je to spatne, zral jsi jim to, nechal se vydirat aby jsi dostal marky, a mohl mit neco co nikdo jinej nemel. Mel jsi vez co nebyla ani v tuzexu, byl jsi King.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    24.5.2006 08:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Ja se necitim znehodnocený. A nežral sem jim to. Jezdil jsem lodí,vozil jsem zboží a tvrdě pracoval. Za peníze. :-) Za socialsmu, ale byl špatný ten marast do kterého nás uvrhli.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.5.2006 08:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Je na nás jestli se to vrátí. Jen na nás.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.5.2006 10:26 dan | skóre: 9 | blog: paranoia | JO60WA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    ...dvakrat do stejny reky nevkrocite
    Víra se nikdy nezrodí jako výsledek racionální argumentace
    JiK avatar 24.5.2006 08:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Je to hezke, ale zbytecne, rudi to stejne nepochopi. Oni nikdy nezapochybuji, oni zkratka vedi...
    24.5.2006 08:42 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Ale aspoň řeknu co vím, co si pamatuji. Jestli to uslyší jen jeden není to zbytečné.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.5.2006 08:46 JaPe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec

    Za socializmu tim umel proplout a za kapitalizmu take. Dneska ti, co se jim plave lip jsou spokojeni a boji se navratu starych pomeru. Ti, co se ji plave hur jsou nespokojeni a navrat chteji.

    Mozna ale jde nekomu i o neco jineho, nezli pomerance a vez. Ale deli se stejne.

    24.5.2006 09:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Za socialismu jsem pracoval abych uživil sebe i rodinu, platil daně a živil stát. Za kapitalismu pracuji abych se uživil, platím daně a živím stát. Stát mi nikdy nic nedal. Co stát má, má i ode mne. Jestli tomu říkáte "uměl proplouvat" tak ano, uměl jsem tím proplouvat. Jestli podle vašeho hlediska schopný=nemravný, tak jsem zřejmě ve vaších očích nemravný.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.5.2006 09:45 JaPe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec

    Schopny=schopny. Dalsi deleni muze nastat az podle zamereni schopnosti. Schopnost plest svetry, programovat, strilet, lecit, krast, pecovat o chude, obchodovat, rubat uhli a dalsi, muze znamku mravnosti dostat az v kontextu.

    Prace na cerno a pasovani se v podminkach totalitniho rezimu spatne posuzuje. V me minule profesi by se to mozna dalo oznacit i jako "smlouva s dablem" (ja nebudu pokuset mocne a oni mi nechaji materialne zajistit), ale take nemuselo. A nelze nikoho nutit k nejakemu odboji. Je to otazka priorit. Mne by to nepohorsilo ani v minule profesi, natoz v te soucasne.

    24.5.2006 10:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Byl jsem plavec
    Faj, jsem rád že to tak vidíte, Ano schopný se rovná schopný. jenže někteří lidé a především komunisté říkají. Kdo ví jak to je? Tak pro jistotu.....
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.