abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Nová verze

    Knihovna FFmpeg byla vydána ve verzi 8.0 „Huffman“. Přibyla mj. podpora hardwarově akcelerovaného kódování s využitím API Vulcan, viz seznam změn.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 17:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal Zprávu o stavu kybernetické bezpečnosti ČR za rok 2024 (pdf). V loňském roce NÚKIB evidoval dosud nejvíce kybernetických bezpečnostních incidentů s celkovým počtem 268. Oproti roku 2023 se však jedná pouze o drobný nárůst a závažnost dopadů evidovaných incidentů klesá již třetím rokem v řadě. V minulém roce NÚKIB evidoval pouze jeden velmi významný incident a významných incidentů bylo zaznamenáno 18, což oproti roku 2023 představuje pokles o více než polovinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:55 | Komunita

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované obrázky APNG a WebP.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Na chytré telefony a počítačové tablety v Rusku bude od začátku příštího měsíce povinné předinstalovávat státem podporovanou komunikační aplikaci MAX, která konkuruje aplikaci WhatsApp americké společnosti Meta Platforms. Oznámila to dnes ruská vláda. Ta by podle kritiků mohla aplikaci MAX používat ke sledování uživatelů. Ruská státní média obvinění ze špehování pomocí aplikace MAX popírají. Tvrdí, že MAX má méně oprávnění k přístupu k údajům o uživatelích než konkurenční aplikace WhatsApp a Telegram.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 04:22 | IT novinky

    Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu srpnový souhrn novinek. Kvůli nedostatečnému zájmu byla ukončena výroba telefonů PinePhone Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    21.8. 22:22 | Nová verze

    Po pěti měsících vývoje byla vydána nová verze 0.15.1 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Verze 0.15.0 byla přeskočena. Přispělo 162 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.8. 21:55 | Komunita

    Před sedmi lety společnost Valve představila fork projektu Wine s názvem Proton umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát počítačové hry do té doby běžící pouze ve Windows. Aktuální přehled podporovaných her na stránkách ProtonDB

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.8. 14:55 | IT novinky

    Společnost DuckDuckGo rozšířila svůj AI chat Duck.ai o GPT-5 mini (𝕏). Duck.ai umožňuje anonymní přístup bez vytváření účtů k několika modelům umělé inteligence. Aktuálně k GPT-4o mini, GPT-5 mini, Llama 4 Scout, Claude Haiku 3.5 a Mistral Small 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.8. 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Marek Tóth v příspěvku DOM-based Extension Clickjacking: Data ve správcích hesel v ohrožení na svém blogu popsal novou clickjacking techniku s několika variantami útoků a otestoval ji proti 11 správcům hesel. Výsledkem bylo nalezení několika 0-day zranitelností, které mohly ovlivnit uložená data desítek milionů uživatelů. Jedno kliknutí kdekoliv na webové stránce kontrolované útočníkem umožňovalo ukrást uživatelská data ze

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.8. 21:11 | IT novinky

    Na dnešní akci Made by Google 2025 (YouTube) byly představeny telefony Pixel 10 s novým čipem Google Tensor G5 a novými AI funkcemi, hodinky Pixel Watch 4 a sluchátka Pixel Buds 2a.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (76%)
     (10%)
     (4%)
     (4%)
     (6%)
     (0%)
    Celkem 49 hlasů
     Komentářů: 6, poslední 21.8. 13:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    11.9.2010 13:12 semiik | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    První!
    kotyz avatar 11.9.2010 13:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    a co z toho mas? cet si to vubec?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 13:43 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Jílkovi kejdy je hanba číst...
    kotyz avatar 11.9.2010 16:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    kecy, kecy, jezek v kleci. jak muzes vedet ze sou to nesmysly, kdyz si to necet? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 16:30 martan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    pozor, pasmenovi je jen hanba ...
    12.9.2010 16:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Zlatá slova...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    11.9.2010 18:04 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Kotyz, mám tebe a Amiga pozvat na štrůdl, prej toho navařila moc, tak něco vás zbyde. Řízky sem sežral. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 11.9.2010 18:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    ja ale pojedu do Prahy az pristi vikend (pro ty slavny trika k amigovi), takze ted z toho asi nic nebude, nicmene amiga je snad doma tak by prijit moh. jestli uz nema jiny plany na dnesni vecer ...

    jinak si toho pozvani vazim, vopravdu! ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 18:27 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Kotyz, ahoj, přidám si Tě na facebooku, jsou tam fotky, dneska se mi nějak chtělo vařit, a zjišťuju, že správnou porci pro Jana dokážu odhadnout pouze u řízků, těch sní neomezené množství :-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    kotyz avatar 11.9.2010 18:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    jo, fotky sem uz videl a komentoval. vypada to docela chutne. hlavne ze vas to vareni bavi a vsem to pak chutna ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 11.9.2010 20:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Jé, řízky .. ty na mě teprve čekají. Jako odměna za posekanou zahradu. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.9.2010 09:42 evoluce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Posledni!
    kotyz avatar 14.9.2010 21:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    omyl! predposledni! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.9.2010 13:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    prvni (kterej si to cely precet a napsal o tom komentar)! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 13:54 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Zajímalo by mne, co pudí autora k sepsání traktátu takovéhoto obsahu a rozsahu. Zda jen počínající gramománie či skutečná snaha o sdělení diamantově křehkého leč posledního nezbytného dílku puzzle do popsaných knih osudu populace, zavítavší na tyto stránky.
    11.9.2010 13:54 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    opr. grafománie ...
    11.9.2010 14:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Woknař, díky za zájem. Můžeš hádat, dedukovat, v komentářích interpretace psát. Dokonce na tohle téma můžeš napsat samostatnou úvahu. :-) jako blog.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.9.2010 16:39 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Nedávno jsem viděl, jak se v Kauflandu dva geronti (každý z nich přijel vozem) servali jak koně u ochutnávky o poslední kolečko rohlíku, potřené jakýmsi margarínem. Docela jsem se nasmál. Chtěl jsem o tom napsat blogísek ale nakonec jsem to v sobě zadusil. Někdy je lépe se udělat pro čtenáře vzácným.
    Dalibor Smolík avatar 11.9.2010 20:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Souhlas. Nechť vzácná jsou slova woknaře ..:-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 11.9.2010 16:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    ja myslim, ze je kristalove jasny proc to pise, je to reakce na reakce na jeho drivejsi blogy ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 11.9.2010 16:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    pro ty min chapavy - je to vzkaz vsem odpurcum (a zvlast tem anonymnim), ze se snazi uplne zbytecne ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 16:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Kotyy, kdzž voni sou tak snaživý :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 11.9.2010 16:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    to sou a tohle s nima jistojiste nepohne. jen tak mezi nama, nesledujete tim vsim nahodou nejakej dlouhodobej vyssi cil? ;-) treba aby se k sobe lidi zacali chovat jako rozumny lidi. ale predpokladam ze tady nikdo neni tak naivni aby uveril tomu, ze to je nebo v dohledny dobe bude mozny ...

    s timhle materialem se fakt nedaji cekat zadny zazraky

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 16:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Kotyz, na zázraky nevěřím, ale na srandu jo, a jinak se mi dobře píše, ze života, to má dycky lepší říz. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.9.2010 17:37 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    A co to jako znamena? Ze by bylo optimalni, kdyby si clovek vsechno delal sam, tak jako vy jste se naucil administrovat si PC? Planujete naucit se pect housky?

    Ja uz jsem od Vas leccos cetl a ten "politicky" podtext mi je vicemene jasny, ale napsane je to tedy dost blbe.
    11.9.2010 17:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Tak jestli si z toho vyčet tohle, tak gratuluji. Skoro analytický talent. Housky si nepeču, ztráta času, u pekaře je uměj líp. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.9.2010 17:53 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    :-) Diky, ne vazne, co jste tim chtel sdelit?
    11.9.2010 17:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    To co sem tím sdělil, jestli si nepochopil, pak se nedá nic dělat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.9.2010 17:57 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    OK, budu s tim tedy muset zit ;-)
    kotyz avatar 11.9.2010 18:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    ze lidi dokazou vic nez si mysli (nebo nez si jejich okoli o nich mysli) a ze neni nutny a ani vhodny jim porad pomahat a radit jak by meli zit, co by meli delat. aspon neco v tom smyslu sem z toho vycet ja. plus to, ze JJ si od nikoho nenecha kecat do svy prace a svyho zivota a komu se to nelibi, at si (_|_) polibi ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 18:34 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Aha, no to by asi mohlo byt. Me tam matly (resp. porad matou) ty odstavce o manipulaci. Samozrejme ona kazda zavislost je manipulovatelna a zneuzitelna, proto jsem hned na poprve dovozoval, ze autor trochu neprehledne smeruje k Nietzscheho predstave nadcloveka. Proto jsem se taky hned ze zacatku ptal na ty housky :-)

    Jinak mam spise opacny dojem - rada lidi dokaze mnohem mene, nez o sobe trdi a nez si o sobe mysli.
    kotyz avatar 11.9.2010 19:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    to je jasny, protoze pro nektery lidi je to jejich nadrazeny nebo podrizeny postaveni nejakym zpusobem vyhodny a tak manipulujou ostatni aby si ho udrzeli. to je pak samy "musis", "nesmis", "takhle by to neslo", "vsichni to tak delaji, jenom ty musis mit porad neco extra", "musis na nas brat ohledy", "my to s tebou myslime dobre a ty si toho ani nevazis", ... typicky manipulujici vety. ja v tom zadnyho nadcloveka (ten byl nezavislej na vsem vcetne boha a dodrzoval jenom pravidla jaky si sam stvoril, nezatezovanej soucitem a jinyma zbytecnyma citama) nevidim, jenom samostatnost a odpovednost sam za sebe (aby se clovek umel o sebe postarat, uzivit a nevisel az do smrti nekomu na krku). to s tim pecenim vlastnich housek to je jenom rozvinuti do extremu, ale to neni nutny (zatim se jeste civilizace nezhroutila, jinak by to bylo rozhodne dobry ne-li primo nutny umet (driv si taky lidi na vsi pekli chleba doma sami a meli ho treba az na dva tejdny, muj deda by moh vypravet jak to tenkrat u nich na tom sumavskym statku chodilo)). no sem se nak rozepsal a uz sem ztratil nit, tak to radsi utnu a kdyztak se dovymacknu k tematu v dalsim komentari, bude-li treba. jinak to manipulovani se taky asi vztahovalo na ty ruzny provokatery v diskuzi (vsechny ty voidy, krotitele, osvc, fantomy a ja nevim koho vseho jeste), ktery se vytrvale snazi JJ nebo jeho "fanklub" presvedcovat o tom jak je k nicemu a jak v zivote nic nedokazal a mel by se jit zahrabat, ze nema pravo delat terapii a jeste navic i v televizi! nevim proc to delaji, jestli mu zavidi, cejti se ohrozeny tim ze nekdo dokaze co oni ne a ani m to vlastne nezajima, ale manipulujou a lzou ze to musi bejt videt na kilometry. vsadim se ze kdybych ja neco velkyho dokazal a zacal tady o tom pravidelne psat, tak se na me hned tahle banda taky nalepi! :-D a bude me presvedcovat o tom jak sem neschopnej a mel bych si od nich nechat poradit jak bych TO mel delat, protoze oni TO vi lip jak ja a mysli to se mnou (uprimne) dobre! to bych je taky posilal doprdele dokud by me bavilo jim odepisovat, ale asi bych to nedelal tak sofistikovane a dlouhodobe a urcite bych toho tolik nenapsal. uz sem si kolikrat zacal psat denik ale nevydrzelo mi to nikdy vic jak dva mesice, taky sem si tu zalozil blog ale nepisu do nej skoro vubec, nemam moc o cem. vystacim si s komentarema a kdyz me to chytnu, napisu delsi (a mozna i nekdy hodnotnejsi) komentar nez lecktery jiny dokazou napsat blog! :-D ale ted uz si dam pauzu, jeste nemam vyluxovano a zalito ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 19:55 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Aha, tak to jo, ja tyhle osobni nevrazivosti moc nesleduju. Mne je celkem jedno, kdo je Jan Jilek, co dela, jak to dela, proc to dela atd., pro me je to proste jeden z blogeru na abc a s jeho dalsi cinnosti jsem zatim neprisel do styku. Proto taky asi nejspis moc nechapu, o co v tomto zapisku jde.

    Jinak ta Vase nezavislost je naprosta iluze. Clovek je z podstaty spolecnosti a vlastni osobnosti zavisly na jinych materialne, citove, intelektualne i nazorove. Samozrejme rozhodovat o sobe muzete (do jiste miry) i sam, ale zase jenom v ramci nejake zavislosti (napr. zebricek hodnot). A odpovednost za se a za svuj zivot samozrejme nesete jenom vy sam, to neni nic, ceho byste musel dosahovat, to tak proste je.
    11.9.2010 20:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Plná nezávislost je asi nemožná, ale existuje něco jako míra osobní svobody a schopnost spolupráce a mít možnost vybrat si koho chci ke spolupráci.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 11.9.2010 21:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Jinak ta Vase nezavislost je naprosta iluze. Clovek je z podstaty spolecnosti a vlastni osobnosti zavisly na jinych materialne, citove, intelektualne i nazorove. Samozrejme rozhodovat o sobe muzete (do jiste miry) i sam, ale zase jenom v ramci nejake zavislosti (napr. zebricek hodnot). A odpovednost za se a za svuj zivot samozrejme nesete jenom vy sam, to neni nic, ceho byste musel dosahovat, to tak proste je.

    ale presne o tom pise, akorat ne temahle slovama, ale je to tam. absolutni nezavislosti na okolnim svete dosahnout nemuzeme (tak jako nemuzeme dosahnout rychlosti svetla nebo absolutni nuly), ale muzeme se ji porad priblizovat. a vo tom to cely je ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.9.2010 21:38 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    to slovo "závislost" a "nezávislost", to je hodně široký pojem, jsme lidé sociální, takže na vzájemné spolupráci závisí naše přežití. Nevadí mi, že jsem sociálně závislá - odkázaná na to být členem ve společnosti, brát z ní a vracet, ale co mi vadí být manipulovaná. Myslím že zde mluvíme o tom samém, ale upřesňujeme pojmy a jejich obsah.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    kotyz avatar 11.9.2010 21:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    to mate pravdu, ten pojem je taaakhle sirokej a pod to slovicko se toho da hooodne schovat ;-)

    tady to je spis vo tom aby clovek jenom nebral, ale taky tem ostatnim i neco daval zpatky. kdyz muze. a aby se nevymlouval ze nemuze, kdyz muze ale jenom nechce.

    takhle nejak ste to asi mysleli, zejo? jednoduchy jako facka, ale kazdej to v tom taky hned nevidi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 11.9.2010 23:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Nezávislost - to beru jako možnost volby, rozhodnout se. Člověk závislý nemůže dělat nic, než to, co mu poroučí jeho závislost-.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.9.2010 10:24 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    to jo, Dalibore, to je závislost v patologickém vztahu, ale sociálně závislí jsme všichni. Vzpomeňme na Robinsona :-) Ale mohl se svobodně rozhodnout, na jakou stranu ostrova se vydá, to jo:-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 12.9.2010 16:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Tak toje pravda. Člověk izolovaný od ostatní společnosti žít dobře nemůže ..Robinson dokonce neměl ani internet a facebook :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.9.2010 23:20 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    +1
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    11.9.2010 21:44 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    trochu mimo téma, ale dneska byl zajímavý dokument na ČT 2 Gulášek za 750 miliónů , zajímavé jsou názory voličů levice "no oni ti živnostníci zaměstnávají svojí rodinu a mají majetky, to mají dva, tři baráky, a oni si i pořídí zbraň, legálně, no zkuste mu na ty majetky sáhnout, to oni by se bránili" (volně tlumočeno) "proč mají mít někdo deset tisíc a někdo pětset tisíc, mají mít přece všichni stejně, ne, absolutní rovnost"
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    11.9.2010 21:57 Jenn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Souhlasím s vámi. Je skutečně potřeba sem v rámci vyváženosti vložit také nějaké hlouposti pocházející od voličů levice.
    kotyz avatar 11.9.2010 21:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    to byla uz repriza ze vcerejska, ale nevidel sem to ani jednou, ikdyz sem se na to chtel podivat, ale nakonec sem se rozhod delat neco jinyho. asi se na to podivam v archivu, jestli to tam je, podle toho co naznacujete to musi stat za to!

    nemyslim si ze to je mimo tema, naopak se to sem hodi. vhodne to doplni to tema kterym se tu aktualne zabejvame. taky se to hodi k tomu mymu nazoru co sem tu psal, jestlize mame ve state takovyhle lidi (a vono jich jiste nebude malo), pak muzem na nejaky svetly zitrky zapomenout. jednou si mozna reknou dost, vemou z pudy starou flintu jeste po dedovy z druhy valky a pudou ven zaridit aby "meli vsichni stejne" ... ale treba budem mist stesti a nedozijem se toho ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.9.2010 00:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlatá slova
    Vy nejste buržoust! Vy jste scientolog! :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.